NOVINKY


[19.04.2021]
■ Vydán update 4.2.01 pro DMP Renova 4 [Clear Sky].

[06.08.2020]
■ Vydána aktualizovaná verze DMP Renova 4.1 [Clear Sky].

[30.03.2020]
■ Sloučení DMP Altera 4.0 [Call of Pripyat] s poslední aktualizací a uveřejnění nových odkazů ke stažení.

26. října 2011

Novinky ve verzi 8

"Chceme nové informace!"
"Pokud nám nic neřekneš, obsadíme ulice!"
"Report nebo život!"
"Mluv, nebo přijdeš o zuby."
"Támhletu anomálii můžeš vidět pěkně zblízka, pokud nezačneš zpívat."

Seznam následujících vět nemá být návodem pro začínající vyděrače, ale jde "jen" o soupis toho, s čím jsem se poslední dobou setkával nejenom na blogu, ale i v mailech - a abych zabránil blížící se katastrofě, tak radši skutečně nějakou tu informaci dodám :).


Nejdřív jednu nepříjemnou, ale nevyhnutelnou zprávu - kvůli pádům hry nedojde k přidání dvou nových překupníků, jak bylo původně v plánu a ačkoliv parametry postav splňovaly všechny náležitosti, hra tvrdošíjně upozorňovala na neexistující chybu v xr_logic skriptu.

Jako takovou satisfakci ale můžete brát odhalení jedné z celkem tří zásadních novinek [pokud do nich započítám i dřív uveřejněnou možnost NPC obírat mrtvoly o výbavu]. O co tedy půjde? Obleky se nově dělí do čtyř základních skupin. Třída A zahrnuje základní, ničím výjimečné vesty se slabou ochranou a nulovou přídavnou nosností. Třída B obsahuje pokročilejší kombinézy s lepšími ochrannými parametry, vyšší cenou a nosností navýšenou maximálně o 5 kg. V kategorii C jsou pak zahrnuty obleky s průměrnou až nadprůměrnou ochrannou schopností a celková nosnost je zvednutá nejvýše o 10 kg. Poslední kategorie D obsahuje převážně exoskeletony a obleky, poskytující nejen vynikající protekční vlastnosti, ale rovněž i značně navýšený váhový limit [průměrně o 20 až 30 kilogramů v závislosti na typu vesty]. Základní nosnost je snížená na dvacet kilogramů, takže koupě nových obleků od teď nebude jen volitelným zpestřením. Půjde o nutnou investici.

Třetí změnu si až do doby vydání nechám pro sebe - a nepomůže ani masivní vyptávání. Když se ale podíváte pozorně na přiložený obrázek, určitě objevíte ještě jednu další neohlášenou záležitost [ta utajovaná to ale nebude].

64 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Tak jestli je ten předmět v rohu to co si myslím, tak to bude něco :D Doufám že cena bude sto za kus :D

Všechna čest
DrunkPanda

Anonymní řekl(a)...

Vypadá to jak německý granát

Anonymní řekl(a)...

a půjdou ty nové věci alespoň použít jako alternativní zbraň např. k vypíchnutí oka mutanta? :-D

Anonymní řekl(a)...

mě to připadá jako šrouby. pokud jo tak je to super. budem si muset pořádně rozmyslet kde je použijem, protože jich bude asi omezený počet. otazkou je zda je bude možné potom zase zvednout?

Datastor řekl(a)...

Ne, na celou hru bude jenom deset šroubů :) Ne, půjdou zvednout a bude i možnost dokoupit je u překupníků.

Anonymní řekl(a)...

Chtělo by to i pár nových kousků do arzenálu;)

Anonymní řekl(a)...

Super zpráva :) Nápad se šrouby hodně přidá na obtížnosti, protože jsem zvyklý jenom běhat a neustále házet šrouby do cesty.. Takhle už si budu snad i zakreslovat do mapy anomálie abych když budu procházet podruhé neplýtval šrouby :) :)

Mám jednu obavu - jak to nováček zvládne s omezenými šrouby při průchodu pod železnicí tam kde se měl setkat s průvodcem? Nemyslím si že bude stačit 20 šroubů na zjištění se to má s anomálií :) ;)

Jinak taky doufám, že survival pack bude plný a ne jen částečná implementace :)

Jinak doufám v nové kvéry a třeba, když se zadaří, zvýšení obtížnosti :) Třeba nacházet zbraně v horším stavu, zvýšit šanci zaseknutí zbraní ve špatném stavu (nejen třeba rezavých zbraní, ale také v závislosti na stavu zbraně) apod. A pokud by třeba zbraň byla ve velmi špatém stavu, tak možnost, že kulka vybouchne již v komoře a zraní tak střelce, nebo něco na ten styl. :D :)

Každopádně se fakt těším :) Že bych počtvrté dohrál SoCH? :)

Datastor řekl(a)...

Bude potřeba dávat si větší pozor, ale jinak omezení šroubů nepředstavuje zas tak velkou překážku - jenom bude potřeba si na ně našetřit a v případě nouze koupit buď u Sidoroviče a nebo barmana. Jakákoliv rezavá zbraň teď nově má mnohem vyšší poškozování, takže i tady si určitě hardcore stalkeři přijdou na svoje :)

Anonymní řekl(a)...

To s poškozováním je super zpráva :)

Akorát možná by to chtělo fakt i trochu zvýšit šanci se zasekáváním zbraně. Někdy se mi zadaří vystřílet i 4 zásobníky z rezavého poškozeného ak bez jediného záseku.. To je trochu škoda, v tomhle je trochu ještě potenciál :) ;)

B3N4K

Anonymní řekl(a)...

Já bych řekl, že ten větší předmět uprostřed je spacák. A nechceš prozradit, co je to za předmět, ten úplně vpravo nahoře?

-Ivory-

Datastor řekl(a)...

Spacák je v modpacku už dlouho, stejně jako ta čokotyčinka vpravo v rohu.

Motorizovaný Bandita řekl(a)...

a jak to bude s grafickým designem? bude se taky podobat starým buildům?

Datastor řekl(a)...

Ne, rozhraní bude mít klasickou podobu. Jednak by to byla další práce navíc a druhak mi ta stávající verze přijde nejpraktičtější.

Anonymní řekl(a)...

Nevidim duvod zvysovat sanci na zasejnuti napr. u AK ... je to zbran ktera ma vystrelit kdykoliv a navic je skoro bezudrzbova, radeji bych to videl na zasekavani zapadnich zbrani obzvlaste pak famas

Datastor řekl(a)...

Zasekávání postihne z větší části jenom varianty se rzí nebo s vlastním "unikátním" poškozením - normální zbraně budou fungovat jako doteď.

Anonymní řekl(a)...

K anonymnímu: Žádná zbraň není bezúdržbová, to je jenom mylná představa. A kdo tomu věří, mohl by na to jednou šeredně doplatit... Záleží jenom na jednoduchosti a odolnosti konstrukce jak který model má tendenci k selhání při zanesení. A i ten největší kopáč kalašnikov potřebuje čas od času protáhnout lauf a promastit mechanismus.
MouseSentinel

Anonymní řekl(a)...

datastore mám problém jak mám překopírovat složku gamedata mám tam jen asi 10 souborů s názvem gamedata ale žádnou složku s data anims atd jak jsem měl 32bit tak to bylo v pohodě ted jsem nainstaloval 64bit a nejde to ani downgrade nic nenajde jak vydatluji stalker a ten patcher nechci raději zkoušet. nevíš co s tím díky.

Datastor řekl(a)...

V tom dotazu se nějak nemůžu vyznat - zkontroluj si, jestli se DMP stáhlo kompletně podle MD5 algoritmu. Jak na to se dozvíš v záložce Základních informací a stejně tak tam najdeš i utilitu ke kontrole.

Anonymní řekl(a)...

mě jde o to že nemám ve složce s hrou složku game data je tam jenom asi 5 souborů s názvem gamedata se stahováním to nemá nic společného.

Anonymní řekl(a)...

žádná složka

Anonymní řekl(a)...

promin to jsem zase já... aby jsi tomu rozumněl prostě nemám tu tvojí složku přes co překopírovat když tam nemám tu svojí.

Datastor řekl(a)...

Samu od sebe ji tam mít nebudeš - buď si ji ručně vytvoříš, pokud se chystáš na vlastní modifikování a nebo použiješ hotovou modifikaci / modpack (a ty už v gamedata složce jsou).

Anonymní řekl(a)...

jo díky za snahu už jsem na to přišel ale jak jsem tvůj modpack zkoušel poprvé tak jsem tam složku gamedata měl...hmm divné ale pořád nemůžu dát hru na nižší verzi at tam co píšu cokoliv vždy tam najde jenom spustit stalker nebo odinstalovat stalkera ale to je již nepodstatné hlavní je že mod pack jede díky...

Anonymní řekl(a)...

Zdravím datastore ty náš chlapáku, chci se zeptat jak se v osmá verze dotkne grafiky a jak jí vylepší.Nebo na jaké inovace v grafice se můžeme tešit.Díky

Datastor řekl(a)...

Grafiky se osmá verze nedotkne nijak zvlášť, hratelnostně ale celkem razantně. Momentálně ale ještě testuju jeden konfig na grafiku, co zintenzivňuje světla, takže pokud se mi ho povede nějak rozumně nastavit, dodám ho ke stažení taky.

Anonymní řekl(a)...

Cekal jsem vic, zatim to jsou pouze novinky v uvozovkach, tedy udelat dvojnasobne ceny, dvakrat tak mensi loot z mrtvol a nosnost postavy. Idealne udelat naboje i pro nuz.

Datastor řekl(a)...

A můžu se zeptat, co jsi kupříkladu čekal?

Remotty řekl(a)...

Datastore nenech se rozptylovat a pěkně pracuj :D

Hanys řekl(a)...

Daty prosím jestli budes pracovat na DMP pro CoP tak tam pls zakomponuj aji přenosný spacák jak tomu bylo i v SoCH a CS

Datastor řekl(a)...

V CoP mi spacák přijde jako zbytečnost - vždyť už od základu jde přespávat v táborech.

Hanys řekl(a)...

no vys me to prijde jen na obtis ze muzu prespat jen v tabore....napr v pristavu ten opusteny domek ve kterem se zastreli doktor (myslim ze se menuje tetřev) tak ten mi prijde jako fajna destinace ale jako na potvoru se musim vracet na skadovsk bo sem unaveny tak sem si rikal jake by to bylo kdyby jsem mel spacak a zdriml si tam

Anonymní řekl(a)...

zdravim datastore,

DMP uz hraju od verze 5, od te doby jsem zadnou nevynechal. Bez dmp bych stalkra ani nehral. Luxus ze na tom porad delas!!! a tesim se na 8.

Sektor Dark

Datastor řekl(a)...

Díky za zájem :).

Anonymní řekl(a)...

Já jsem po delší době zabrousil na tyto stránky, protože jsem si rozehrál Clear Sky a těším se na osmou verzi modpacku. Jen dotaz, vím že už jsi to jednou zkoušel a nějak to zlobilo, vypnout tu otravnou emisi na konci u elektrárny a pak mít možnost se vrátit? Někdy je to tam opravdu mazec a stalo se mi, že po vniknutí do komplexu jsem neměl skoro žádné náboje ani obvazy. Prostě mě tam štvalo, že já se ženu jako ten ocas a Monoliťáci si v klídku relaxují na střechách a vůbec je nezajímá, že se žene apokalypsa a střílí jako blázni, místo aby zdrhali. Taky si vybavuju že v jedné verzi se objevovaly blowouty během hry a pak jsi je taky musel dát pryč. Nepovedlo se ti zjistit čím to bylo?

Datastor řekl(a)...

Emise je ve hře kvůli tomu, že v GSC nějak zapomněli (nebo spíš už prostě jenom nechtěli) dodělat okolí elektrárny. SNažil jsem se tu emisi nějak zrušit, ale ještě se mi to nepovedlo. I tak na tom ale pořád dělám.

Blowouty někdy dost zásadně blbnuly, hlavně v lese, kde se nebylo kam schovat. Navíc ostatní postavy na tyhle události moc dobře nereagovaly a když jsi šel kolem stěny, tak z postavy tryskala krev. Proto jsem blowouty nakonec definitivně vyřadil.

Anonymní řekl(a)...

Jen k výše napsanému komentáři ohledně šroubů. Pro přechod za most vůbec nejsou potřeba, tím podchodem s anomálií se nemusí procházet, napravo od mostu směrem k tunelu, je totiž díra v plotě. Na začátku hry procházím jen skrz ni.

Anonymní řekl(a)...

Jsem velkej fanda modernich zbrani
a tak se chci zeptat jestli by v p8 nemohle byt treba f2000 taktik,AA-12,nejaka snipa 50.BMGa uplne by me udalalo radost a urcite i ostatnim kdybys pridal nejake zbrane z BF3 moc te proto prosím protože tvý modpacky miluju a tohle by byla skvela obnova

Datastor řekl(a)...

Díky moc, ale nejde o to, co za zbraně by kdo chtěl. Jde o to, co za zbraně v tuhle chvíli je a hlavně (což je ještě důležitější) jestli k nim jsou korektní animace. Nejde přidat zbraň bez nabíjení, stejně jako nejde přidat nekvalitní zbraň, která by třeba animaci měla. Samotná konverze už existujících modelů je navíc dost problematická, protože i když je model kvalitní, po převodu se stejně kus zbraně vždycky zdeformuje.

Anonymní řekl(a)...

Já bych tam strašně rád viděl kulomet Uk59, mám toho miláčka totiž doma (znehodnoceného samozřejmě). A dá se s ním i běhat;0) Jen ještě pro detail, čím je ovlivněna trasa postav? Nezřídka se stává, že stalkeři v klidu vlezou do anomálií, například v Armádních skladech se to u opuštěné vesnice děje pravidelně. Trio Stalkerů úplně v klidu vleze do Elektry a ani se nijak nesnaží z ní dostat ven, nebo se vyhnout.

Datastor řekl(a)...

Postavy se řídí předskriptovanou cestou a nebo okruhem, kde se pohybovat můžou (a to přenastavit nedovedu). Smrt NPC v anomáliích ale ve Stínu nebyla neobvyklá ani v normální verzi.

Anonymní řekl(a)...

Zdravím Datastore,pro začátek ti chci poděkovat za skvělý modpack,který mně nepřestal bavit ani po 25 :-).
Mám 2 otázky:
1.Některé modely zbraní jako např Fn 200 se mi nedobarvují,tudíž jsou celé černé nebo stříbrné
2.Nedokázal bys přidělat pár skrýší po celé zóně s nějakou lepší výbavou,ale byly by třeba hodně dobře ukryté,takže by to nutilo hráče prolézat zónu a hledat např. krabici se SVD a pár nábojema do ní

Datastor řekl(a)...

Nazdar a děkuju :). Záleží, co za zbraně tenhle problém dělá, ale v zásadě jsem se o tom zmiňoval v nejčastějších dotazech. Stačí odmazat texturu v textures\wpn složce, ale do další verze bych to chtěl opravit.

Tenhle typ skrýší dělat nechci. Moc dobře nefungovaly v Call of Pripyat a tady by to nebylo o nic lepší (v CoP jsem navíc spoustu úkrytů nakonec mazal). Koncipoval jsem je tak, aby evokovaly dojem, že jde o provizorní odkladiště.

Anonymní řekl(a)...

Jo díky za pomoc.A ještě k těm šroubkům...nepujdou třeba najít v hromadě suti či nějakého bordelu?

Anonymní řekl(a)...

Zdravím Datastore. O víkendu jsem poprvé zkusil tvůj ModPack a docela se mi líbí. Hlavně jsme zatím neviděl hcyby v textu apod. Předtím jsem hrál s Complete 2009. Ovšem některé věci jsem si předělal, např. jsem si zapnul viditelnost anomálií, 1) jelikož se mi líbí graficky, 2) IMHO do Stalkera to patří, viz encyklopedie, kde se píše, že jsou vidět. Pak také laboruji s váhovým limitem, deafultní 33/35 je IMHO pitomost (2 kila neudělají tak významný rozdíl), osobně si myslím, že by měli být 3 limity - 1) pohoda, nic mně netíží - do cca 20-25 KG, 2) rychle se unavím (tak jako to je teď) - cca 35 kg, 3) unesu to, ale běhat nemůžu, a po ujití pár set metrů potřebuji oddych - cca 60-70 kg - vycházím z toho, co zvládnou např. vojáci a Střelec určitě není žádná padavka. Ale to jsou maličkosti, ale nelíbí se mi některé jiné věci:
1) nastavení účinnosti zbraní a výdrž potvor, sice je fajn, že si člověk nemůže prakticky dovolit být trefen, ale zase sundat upíra na jednu ránu z brokovnice, zvlášť, když loveckou člověk získá prakticky hned, je nuda. A kontrolér v Agropromu také klídek, oproti Complete... Z brokárny se stává ultimátní zbraň.
2) funguje vůbec nějak ergonomie? Sice jsem četl, co to má ovlivňovat, ale vůbec nevidím rozdíl mezi zbraní s nejvyšší a nejnižší ergo...
3) Nepřátelé prakticky neházejí granáty, proč je tedy nosí? Vyvraždil jsem celou vojenskou posádku v Agropromu za dne, prošel několikrát Rostockem a ani jeden na mne hozený granát?! Bez nich je to dost jednoduché, stačí se dobře krýt.
4) to co asi souvisí s granáty, AI je dost tupá, Agroprom jsem zlikvidoval loveckou brokárnou tak, že jsem stál u díry ve zděném plotu a čekal až si vojáci napochodují před hlaveň, jedna rána jeden mrtvý, pohoda klídek, pořád tam lezli, i když se jich tam válelo 10 mrtvých. V Comlete by se to nestalo, z krytu by mne vyhnali granátama...
JFB

Datastor řekl(a)...

Nazdar a díky za postřehy.

Neviditelnost anomálií je čistě z hlediska náročnosti hry, navíc jsem chtěl vycházet trochu i z knižní předlohy a trochu hráče přinutit používat šrouby. Je to ale samozřejmě otázka vlastních preferencí a chápu, že někomu to sedět nemusí.

Nosnost bude v další verzi přetvořená úplně a bude se odvíjet od aktuálního obleku. Tyhle limity jsem nastavoval ryze cíleně, protože herně nejde nastavit víc než dvě fáze (normál a přetížení). Už při cca 25 kilech bys špatně (pokud vůbec) přeskočil přes díru v zemi a s 60kg batohem už tuplem ne. Proto jsou ve hře taky exoskeletony a jak už jsem psal, s novou verzí se rozdíly v oblecích ještě víc podtrhnou.

Upíry a silnější mutanty plánuju víc zodolnit. Je to hlavně kvůli tomu, že nastavení účinku zbraní a výdrže konkrétních potvor je komplikovanější zásah.

Ergonomie zbraně v kostce znamená, jak plynule s ní můžeš otáčet. Jde si toho všimnout třeba při porovnání SPASky a SVD, kdy ty rozdíly jsou víc než markantní. Jinak je to ale parametr spíš do počtu (ostatně ani u přesnosti brokovnic někdy ukazatel nesedí).

Házení granátů základní verze neumožňovala, až s AI doplňkem. Problém byl ten, že v DMP nechtěl fungovat a proto jsem ho ani nemohl zařadit. NPC tak tudíž granáty házet nemůžou. Se samotnou inteligencí víc udělat nejde, to se ostatně dělo ve všech dílech. Stávající postup NPC je v tuhle chvíli asi to nejoptimálnější, co z konfigů jde vykřesat.

Anonymní řekl(a)...

Děkuji za rychlou reakci.

Anomálie - ok, já si je zase s 8ckou zviditelním, ale omezený počet šroubů je super

No já tahám tak 35 kilo zátěže denně, bohužel ne v batohu, ale v břichu :-) a také dokážu ledascos přeskočit :-) Vojáci s 25 -35 kily běžně musí bojovat. Na Falklandech vojáci SAS běžně tahali i více než vlastní váhu, ale to fakt jen při přesunech. Chápu, že tohle vychytat je velice těžké, na nově pojaté obleky se těším, kdyžtak si je dokonfiguruji :-)

Na silnější upíry se také těším , opravdu to opravdu chce, s Complete sem se jich bál, v DTM jsou moc na pohodu :-)

Ergo - ok, to je asi nedodělek hry, jako spousta dalších věcí, bral jsem to podle lovecké brokárny, která má nulovou ergo, a přitom to ničemu nevadí, ta je fakt ultimátní zbraň.

Myslíš, že bys ten AI dokázal rozchodit, když to fungovalo v Complete? Teď je to fakt moc jednoduchý :-)

Datastor řekl(a)...

Strelok toho sice má dost za sebou, ale nechtěl jsem z něj dělat ultimátního Ramba - proto ta nosnost (a taky by pak nebyl důvod kupovat ty exoskeletony). Navíc SAS jednotky patří k těm nejelitnějším, proto nebude zrovna fér srovnávat je s bojovníkem odněkud z Černobylu, odkud se ze všech stran line radiace :).

S AI balíkem ti toho teď moc neřeknu - už se nás o jeho zařazení pár pokoušelo, ale hra pak nefungovala podle představ. Nehledě na to, že zrovna probíhá snad ten nejdůkladnější betatest v historii DMPčka a teprv až ho dojedeme, může dojít na další doplňky a přídavky. To, že teď nic slíbit nemůžu neznamená, že se na to v budoucnu ještě někdo nepodívá :).

Anonymní řekl(a)...

Zdarec... musím říct že Stalker s DMP je absolutně luxusní hra,.... pro mě asi nejoblíbenější vůbec... Navíc SoCH je absolutně nejlepší pro mě... jednak je to nejvíc hororový :-P .. ale hlavně ta příběhová linie je oproti CS a CoP absolutně nejlepší....
Jinak ka DMP.... sice jsem nehrál předchozí DMP... protože jsem o tom nevěděl... ale co jsem zkusil tvůj modpack DMP tak už Stalkera s ničím jiným nehraju...
Ohledně postřehů co do DMP 8 bych uvítal...

1) jak už tu zaznělo,... odolnost upírů a podobných nestvůr bych určitě navýšil.... je pravda že z nich pak nejde takový strach...

2) co se týče zbraní tak zatím je
to super :) .... hlavně se mi líbí že oproti jiným dílům nejdou upravovat... v reálu taky neuděláte zbraň co vůbec nekope, je absolutně přesná apod... takže když tam NEpřibude vylepšování zbrtaní, bude to jedině dobře ;)

3) Je ale pravda že zbraně jsou jedna ze supr věcí na týhle hře... a proto by bylo moc fajn... kdyby se v DMP 8 objevilo pár nových kousků.... né zas dát tam každou blbost.. ale prostě něco málo by bylo moc fajn :)

4) Anomálie- tam jsem na rozpacích :) je pravda že je to těžší když nejdou vidět a taky podstatně víc hrají roli šrouby.... ale někdy když má člověk lepší oblek na sobě a vleze do nějakýho masomlýnku, gravi a podobně... tak buď zemře,... nebo má oblek tak poškozený že chtě nechtě musí načíst předchozí hru....(protože by nebylo na opravu)... a to u mě bylo dost často a mnohdy mě to i štvalo že sem pořád načítal a ukládal co 10 kroků někde- jsem pro aby to bylo těžký.. mám to na tý hře a hlavně na DMP miluju... ale zase mě štve kvůli takový blbosti pořád čekat na načtení... Nevím jestli mě to nefunguje správně.. ale ty detektory co se prodávají u obchodníků mají ty anomálie zobrazovat na mapě?? .... protože to by pak bylo super řešení.... buď že by pípal, nebo na mapě ty anomálie nějak označoval.... pak by to bylo dobře vyvážený a neviditelnost anomálií by byla super :)

5) nevím jestli je to možný.. ale dal bych tam nějaký mířidlo jak ve skutečnosti pro granátomety... něco jak bylo v BF2ce.... mám vyplý křížek ( připadá mi to tak reálnější a těžší :P ) .. ale s granátometem se skoro nikdy netrefím.. protože tam prostě žádný mířidlo není (jak například u zaměření u zbraní)

6) dal bych větší důraz na jídlo a hlavně na spánek ( únava by se stupňovala- například n apřed snížená výdrž, pak snížená nosost a zhoršná přesnost zbraní,... a pak třeba zatmavování obrazu jako napodobení zavírání očí únavou :P... nakonec třeba že by spadl na místě a spal :) ).... dál by taky únavu mohlo ovlivňovat to, kolik toho člověk nosí :)...

no kdybych přemýšlel ještě chvilku tak možná ještě na něco příjdu.... nicméně tohle všechnou jsou jen drobnosti co by to myslím vypilovali... ale chápu že je dost těžký už tak pracovat na všech věcech.. ale každopádně se strašně moc těším na pokračování jednoho z nej módů na hru všech dob :) .... z průměrné hry jsi udělal opravdový klenot.... nedávno jsem dohrál SoCH se sedmičkou a už se nemůžu dočkat toho jak ho začnu hrát od znovu s DMP 8 :) skvělá práce a smekám před tebou ;)

Datastor řekl(a)...

Děkuju za takhle obsáhlou chválu :).

V tuhle chvíli ještě pracuju na výkonu brokovnic, takže budou v další verzi možná o něco slabší (ale ještě jsem se úplně nerozhodl). Pár mutantů silnějších (doufám) bude, jenom si to budu potřebovat ještě pořádně otestovat a možná že i nějaká ta nová zbraň skutečně přibyde.

Detektory skutečně pozici anomálií dovedou zobrazit na minimapě, ale samozřejmě v závislosti na modelu. Dražší varianty dovedou detekovat víc druhů než detektor za pár šupů.

Nastavit mířidla pro granátomety mám sice v plánu, ale je to nehorázně náročná práce (takže jsem je odsunul na neurčito). Se stupňováním únavy ale nic udělat nemůžu a dřívější ospalost se se zájmem zrovna nesetkala.

Anonymní řekl(a)...

Brokovnicím bych na síle neubíral,protože třeba taková lovecká brokovnice(na název si nevzpomenu)nabytá sekaným olovem dokáže natropit obrovské škody aji na 15m,u dědka(on je lovec :D)sem si aji
vystřelil a musím říct,že to z toho prkna udělalo párátka

Jinak z těch silnějších mutantů bych byl opravdu nadšen,nemyslím tím třeba kontrolory ale upíry,chimery,pseudoobry.

A k těm dalším skrýším...bešlo by to třeba někam šikovně pohodit...něco na způsob té munice v těch jezírkách na smetišti (O_o)

Datastor řekl(a)...

Jde mi spíš o to, aby se vyrovnal její účinek úměrně k ostatním zbraním - ne, že do bandity vystřílíš třicet broků. Odolnost mutantů bude teď v nejbližší době testovaná, takže se uvidí.

Ke skrýším asi tolik - přidávat žádnou v plánu nemám, uvažoval jsem už několikrát spíš o opaku (nebo alespoň další redukci).

Anonymní řekl(a)...

a jestli se můžu zeptat.. kdy zhruba bude skvost jménem "DMP 8" hotový? :)

Datastor řekl(a)...

Přesně ti to nedovedu říct. Bude až bude :).

Anonymní řekl(a)...

Tak jasně, přesně to nejde říct. Spíš tak +-, hrubý odhad :-)

Anonymní řekl(a)...

chtěl bych se zeptat.. dá se nějak zvětšit model zbraně??? protože v DMP 7 mi přijde, že některé pistole mají hrozně malý model. Například beretta. V reálu je poměrově o dost větší,... Jinak taky bych hrozně rád věděl, kdy zhruba DMP 8 vyjde :) ... se sedmičkou jsem to včera dohrál, a nemůžu se dočkat jak začnu hrát od znovu s 8kou :)

Anonymní řekl(a)...

Jo,mám jednu otázku...
Nešla by upravit váha u některejch obleků,totiž mně příde divný když SEVA váží víc než třeba BERIL ???

Anonymní řekl(a)...

Můžu se zeptat, v jaké fázi se DMP 8 nachází? Já už se nemůžu dočkat :-). Daty, udělal jsi ze mě závisláka :-D. Ten tvůj mod je prostě perfektní. /plně tu hru s tím prožívám :-). Se těším jak ju dohraju po 5. :-D. Fakt nejde dát nějaký malinký info ohledně vývoje? myslím tím +- datum, kdy se objeví na tvých stránkách :-). Já už ani nic jinýho nehraju, a jenom čekám jak vyjde 8ka :-D

Anonymní řekl(a)...

Daty, šlo by nějak upravit to, že po nasazení tlumiče na zbraň, by se snížila její účinnost??? Protože takhle to v reálu cca je.... díky za odpověď a přeju ti, ať ti to jde co nejrychleji ;-) ,... protože na to čekám též jak na smilování boží :-D

Datastor řekl(a)...

Tak nadšení mě samozřejmě taky těší, díky :).

Informace přibydou, jenom je budu muset nějak utřídit (ale ani tak nemám v tuhle chvíli představu o datu vydání).

Anonymní řekl(a)...

Uz se fakt nemuzu dockat te verze 8. Cekani me nici, tak hraju znova 7.850 na nejtezsi uroven.

Uz by to mohlo vylezt na svetlo :)
ale s tim cekanim to asi bude se vsi paradou
Sektor

Datastor řekl(a)...

Ještě pořád je toho potřeba celkem dost otestovat, ale DMP samozřejmě vyjde :). Brzo snad konečně dodám i nějakou tu další novinku z vývoje.

Anonymní řekl(a)...

Tajně doufám, že se v novém DMP objeví nějaká pořádná odstřelovačka :-)... miluju styl hraní pistolka+odstřelovačka... vím že tam jsou sniperky typu SVD, HK417, M21, mosin a podobně.. ale to jsou všechno (až na ten mosin) rychlopalné odstřelovačky s "menší ráží".... bylo by super dát tam zbraň typu AWM nebo podobné :)...(nějaká bolt-action s pořádnou optikou)... něco s ráží 0.300, nebo i víc :)... samozřejmě, že by střelivo bylo drahé a jen u obchodníků.... ale tohle je styl kde se člověk vybaví max 30ti náboji(+náboje do pistole) a jde se do akce :-)... myslím že by to uvítalo spoustu lidí... ovšem ale záleží na tom jestli je na nějakou takovou snipu udělanej model... Dík a těším se na DMP 8 ;-)

Anonymní řekl(a)...

klidně by stačila i nějaká odstřelovačka s klasickou ráží 7.62...prostě by stačilo, aby byl vetší výběr mezi odstřelovacími zbraněmi :)

Datastor řekl(a)...

Nebudu zastírat, že odstřelovačky jsou problém, a to celkem zásadní (nejenom kvůli nedostatku kvalitních modelů, ale hlavně kvůli animacím). Nechci do hry dávat něco, co hráč bude natahovat jako robot, ale pár zbraní se samozřejmě objeví. Nebudu ale ještě prozrazovat, o co půjde.