NOVINKY


[28.10.2017]
Aktualizace popisu downgradu GOG verze Stínu Černobylu na verzi 1.0005.

[4.8.2017]

Vydána třetí aktualizace pro DMP Renova 3.13 [Clear Sky].

[8.3.2017]
■ Vydána devátá aktualizace pro DMP Altera 4 [Call of Pripyat].

1. října 2011

DMP 7 končí. Oficiálně.

Ano, je to tak. DMP pro Stín Černobylu ve své sedmé verzi definitivně končí a nebude dál pokračovat. Avšak ještě dřív, než začnete nabíjet kalašnikovy, srocovat se v ulicích a obsazovat budovy státní správy, rád bych to trochu víc objasnil.

Samozřejmě, že nekončí samotná práce - došlo však k poměrně značným změnám a je čas se posunout zase o krok dál. DMP 7 tudíž ukončuje svou zatím nejdelší pouť a na jeho místo nastoupí notně vylepšená a obohacená osmá verze, kterážto bude mít svými herními prvky mnohem blíže k původním buildům. Pevně doufám, že i nově chystaná osmička vás bude bavit tak, jako se to dařilo stávající řadě a že tu s námi všemi Zóna ještě dlouhou dobu vydrží.

28 komentářů:

Peťan řekl(a)...

Končí jedna etapa, která tě stála spousta času, energie, nervů... A před tebou je pokračování - a pro mě bude ctí ti pomoci jak jen budu moci. DMP se stalo pojmem. Stalo se značkou kvality, na kterou můžeš být právem hrdý. (I když si za to nekoupíš ani rohlík)

Datastor řekl(a)...

Díky moc za takovouhle reakci - a tvojí pomoci rád využiju, jelikož teď stejně probíhá pořád a pořád betatest.

Anonymní řekl(a)...

Stalkercz
Datastore dobrá práce vždy mě bavil tvůj modpack a byla s nim i velká zábava stravil jsem u toho hodně pěkných chvil (hlavně v laboratořích)Ale doufám že je tu pořád šance na DMP do CS

Anonymní řekl(a)...

Zdravim, sice jsem ted v posledni dobe nemel na Stalker series s Tvym modpackem cas (ten si ale zase casem najdu), nicmene Tve vybrusovani techto titulu je obdivuhodne, resp. to, co si z techto her udelal - jen tak dal.

Datastor řekl(a)...

Díky za všechny ohlasy. Stín teď rozhodně projde trojicí zásadnějších změn, Clear Sky ale proteď rozhodně dál modifikovat neplánuju. Možná někdy časem...

Anonymní řekl(a)...

Je dobře, že už neplýtváš časem na Clear sky. Je to rozhodně nejhorší díl trilogie.

remotty řekl(a)...

Taky se připojuju k názoru, že je dobře, že nebudeš plýtvat časem na CS. Dneska jsem objednal novej počítač, tak se moc těšim, až na něm spustim STALKERa s novym DMP (kterej snad bude co nejdřív :p ) a konečně si naplno užiju zónu se všim všudy :)

Datastor řekl(a)...

Clear Sky bohužel dojelo na svoji nestabilitu, což se v tom moddingu samozřejmě citelně projevilo.

Ve Stínu navíc došlo k redukci velikosti několika terénních textur, takže framerate poskočil zase trochu nahoru. A to se vyplatí :).

Anonymní řekl(a)...

V DMP pro CoP je naprosto úžasná M16A2! Moc díky za ní! A nešla by dát i do DMP pro SoCH?:-)

Datastor řekl(a)...

V tuhle chvíli další zbraně nepřidávám - rozhodně ne do doby, než se povede odladit kompletní DMP. Ale v budoucnu to nevylučuju :).

Anonymní řekl(a)...

zdarec tady to sice moc nepatří týká se to staršího DMP pro stíny černobylu.Jak se vyspím nebo mě někdo zasáhne že mi ubyde více jak polovička životu tak se mi přetočí myš a musím s ní zběsile mávat tam a zpátky to asi není ůčel pokud se nemýlím.

Datastor řekl(a)...

Všechno najdeš pohromadě v informační části blogu v záložce Časté dotazy -> Shadow of Chernobyl.

Anonymní řekl(a)...

Poutník

Datastore už se nemůžu dočkat vždycky kdy vyjde nová verze, bez nich by se žádnej Stalker neobešel protože samotná hra bez ní je oničem skoro. Stalkra jako hru jsi posunul úplně někam dál díky tomu a dopřál všem hráčům a nadšencům víc krásnějších hodin strávených toudle hrou. Je škoda že už bude todle pro SOC poslední verze 8 a konečná (pokud se nepletu z článku jak jsi uvedl) ale i tak děkuji za tak našlapaný modpacky který jsi vytvořil.

Anonymní řekl(a)...

Chtělo by to novu novinku nebo alespoň nějaký report v výroby a vývoje;)

Datastor řekl(a)...

Poutník: Díky moc, tohle mě neskutečně potěšilo :). Osmou verzí DMP možná ani končit nebude - to se odvíjí od toho, jestli i v budoucnu bude možnost něco dál přidávat.

Anonymní: Novinky budou, neboj, ale nechci toho vyzrazovat až moc :). Můžu ale říct jedno - celá hra bude o něco těžší a taky bude mnohem víc záležet na výbavě hráče.

remotty řekl(a)...

Chceme nové informace!!! :)

Datastor řekl(a)...

Že jsi to ty, tak budiž... :)

Anonymní řekl(a)...

Jo datastore,jak se jmenuje ten song v hlavním menu...ono to totiž je šíleně návykové :-)

Datastor řekl(a)...

End Credits (odtud)

Anonymní řekl(a)...

Dík.

Anonymní řekl(a)...

Jo sory že znova otravuju,ale je to schválně že u jednoho bandity najdu 100000 Ru (O_o) musel sem si to vynulovat....
Jinak ten bandita je na smetišti u takovýho malýho lesíka.

Datastor řekl(a)...

Schválně rozhodně ne a nevzpomínám si, že bych na něj kdy narazil (a ani jsem od nikoho žádnou podobnou chybu nedostal). Podívám se na to, ale ve skriptu jsou limity a nad ně hra žádnou vyšší částku vygenerovat nemůže.

Anonymní řekl(a)...

Ale když sem ho obíral tak se hra tak na chvilku zasekla...něco podobného mi to dělá při nějaké radiokomunikaci °_°

Anonymní řekl(a)...

Není to třeba něco jako,že sem ho obral třeba 100x za sebou??,

Datastor řekl(a)...

Možná - kde přesně ten bandita byl? Podívám se, jestli tu chybu dovedu zopakovat (ale pochybuju o tom).

Anonymní řekl(a)...

Pobíhali tam dva ,na smetišti jak vlezeš z kordonu,tak se dej do prava a měl bys narazit na takový výklenek,sou tam 2 banditi a batoh,kousek od toho je takovej starej strom a u něho smečka psů

Anonymní řekl(a)...

Jo a ještě ty maminy korálky maj -1000% hlad

Datastor řekl(a)...

To neber jako chybu - statistika ve hře bohužel takhle funguje, rozpětí hodnot přenastavit nemůžu (třeba na -3, +5 a podobně, jako tomu bylo v případě Call of Pripyat).