NOVINKY


[19.04.2021]
■ Vydán update 4.2.01 pro DMP Renova 4 [Clear Sky].

[06.08.2020]
■ Vydána aktualizovaná verze DMP Renova 4.1 [Clear Sky].

[30.03.2020]
■ Sloučení DMP Altera 4.0 [Call of Pripyat] s poslední aktualizací a uveřejnění nových odkazů ke stažení.

11. října 2010

[Stín Černobylu] DMP 7.850



Vážení stalkeři, vážené stalkerky, vážená stalkerčata...

Půlrok se s půlrokem sešel a došlo k tomu, na co mnozí z Vás už dlouho netrpělivě čekali. Nová verze DMP, tentokrát s pořadovým číslem 7.850, je konečně venku a přináší jako vždycky celou lavinu novinek. Jejich počet přesáhnul sedmdesátku a pozadu nestojí ani přidané zbraně - těch je zhruba kolem čtyřiceti. Hlavní poděkování si ale zaslouží Belisarivs, protože bez jeho ochoty by těch novějších kousků bylo sotva deset a to ještě většinou s nějakou chybou. Stejně tak si moje poděkování zaslouží i Peťan, Střelec, MouseSentinel a samozřejmě i všichni ostatní, co mi ohlašovali nejenom chyby a nedodělky, ale taky přicházeli se svou trochou nápadů. Věřte, že mi to hodně pomohlo.


DMP, jak už jste si zvykli z dřívějška, z náročnosti nikterak neslevilo - spíš naopak. Ubylo munice, ubylo volně poházené výbavy a dokonce ubylo i peněz. Ty sice budete moci nově sbírat i od mrtvých postav, ale nijak zvlášť si rozhodně nepřilepšíte.


No, už Vás nebudu dál nudit. Odkaz je funkční, tak směle klikejte, stahujte a bavte se. Ještě jednou díky za všechny reakce a za přízeň. A nebojte se... ani teď práce na DMP nekončí. V budoucnu se objeví ještě několik dalších novinek a změn, co rozhodně budou stát za to. Ale teď už běžte hrát, ať 7.850 nevystydne.


Poznámka: Starší patche nemusíte dodatečně stahovat, protože každá nová verze obsahuje i všechny předchozí. Po stažení archivu s patchem jej stačí rozbalit a celou složku gamedata překopírovat přes stávající složku s modpackem. Survival Pack v případě zájmu instalujte až PO [!] aktualizaci DMP na verzi 7.855 pomocí patche #05 z níže uvedeného odkazu.

Poznámka č.2: Nezapomeňte, že k bezproblémovému chodu modpacku je rovněž potřeba aktualizovat základní hru na verzi 1.0005 [Víc informací v záložce "Základní informace"]. 

____________________________________________________________

Download [cca 530 MB]: scorpions ftp - ulož.to
Patch #05: scorpions ftp - informace
Survival Pack [volitelně]: informace + odkaz

Další odkazy: Seznam změn - Instrukce - Nejčastější dotazy - Doplňky

Kontrolní součty:
DMP 7.850: 7f131252e4ac710462fe2e8f7a4c43ea
Patch #05: 6b807a5eb0ce1f618c51b567c378e03d
Survival Pack: bceaef3940d6500f1d369451df2872d7




579 komentářů:

1 – 200 z 579   Novější›   Nejnovější»
Anonymní řekl(a)...

Áááá - paráda. Momentálně nejsem na PC, tak se zeptám předem - zařadil jsi do Modpacku i ty moje rezavé textury ? :)

Werc

Datastor řekl(a)...

Je tam Abakan - další zbraně pak můžu kdykoliv přidat, ale už bych to teď nestíhal :).

Anonymní řekl(a)...

hell yeah !!!!!!

Anonymní řekl(a)...

Volejte sláva a třikrát se radujte!!! HIPHIPHIP?? HURÁ!! HIPHIP?? HURÁ!! HIP HURÁÁÁÁÁ!!! Datastore, čím jsem si zasloužil, že jsem uvedený v popisku?:) Ale děkuju moc a moc děkuju za tvojí usilovnou mnohoměsíční práci:)
MouseSentinel

Anonymní řekl(a)...

Zdravým Datastore díky za DMP 7.850 netrpělivě jsem ho vyhlížel, a především čekal na zbran vz58. Zdávám ti čest protože vím jak to je časově náročný. Chtěl bych se tě optat jestli by šlo něco udělat stou zbraní vz58 vím že se tady už projednávalo něco s chybnou animací. Ale tady jsem narazil v modelu, že zavěr má vlevo ( netuším jestli to máš takhle sválně kvuli animaci nebo kvuli něčemu jinemu. ) Pokud ano respektuju to ty jsi tvurce. Dik --- Nikolas ---

Datastor řekl(a)...

Vlastně sis odpověděl už sám - přehození modelu je v tomhle případě právě kvůli animacím. Pokud by se model obrátil, tak by se musela použít animace z AKM a tohle řešení zrovna moc úspěšně před nějakou dobou nedopadlo. Proto je nakonec závěr naopak.

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Datastore prosimte tohle je prvni modpack se kterym mam problem. Pri kazdem startu nove hry mi to pri nacitani vyhodi bugtrap error. Nevim co s tim mam delat mam originalku a bez modpacku to normalne funguje. Nevis co by s tim mohlo byt?

Datastor řekl(a)...

1 - Patch 1.0005
2 - výpis z logu

Bez logu se dál nepohnu (kde ho najít se dozvíš na stránce informací - horní lišta)

Anonymní řekl(a)...

Tak a je to tady!Marně sem slintal a Datastora uháněl, kdy že už to bude ta nová verze módpacku pro SoCH a nakonec se určitě vyplatilo počkat!Sem teď sice na začátku, ale už teď mám z hraní úzkostné pocity daleko větší než-li v předchozích verzích!Hlavně nedostatek munice mě dohání skoro k šílenství a počítám každou kulku, kterou vypustím z hlavně kterékoli zbraně.To je ta pravá atmosféra posapokaliptické krajiny kolem Černobylu a s postupem hraní se těším na spousty nových zbraní a dalších vylepšení!S tímhle módpackem by se STALKER SoCH dal označit jako přechod na druhý chystaný díl něco jako STALKER 1.5!FAkt bomba a ten kdo to nehrál anebo nezná D. práci je ignorant a nekůltůrní hovado.Smekám před tebou a je jen škoda, že za takové úsilí nemáš větší publicitu.Stejně tak musím poděkovat i Všem těm ostatním lidičkám, kteří tě podporují a pomáhají dotáhnout aktuální verzi do finální podoby!Pánové skvělá práce!

Anonymní řekl(a)...

Jasne ja vim kde ho najit a patch mam spravnej ponevadz si ctu instrukce. Ten log ti uploadnu nekam.

Rodelero řekl(a)...

Musim uznat, ze to FTPko je solidne rychle.

Nestava se mi moc casto, ze bych stahoval max rychlosti.

Uz se tesim az to bude.

Anonymní řekl(a)...

Takze ti dekuji za rychlou reakci Datastore. Uz sem ten problem vyresil omlouvam se ze sem te obtezoval, ale neprisel sem na to proc problem nastal. Citil sem ze sem udelal nakou hloupost v fsgame.ltx a zkusil sem nektere hodnoty nechat false. Stejne to neslo tak sem to preinstaloval a znovu sem nektere hodnoty nechal na false a slo to. Potom sem zkusil jestli to fakt tim bylo a dal sem vse na true a slo to stale. Takze nevim v cem byla chyba. Postupoval sem naprosto stejne v obou pripadech.

Anonymní řekl(a)...

Zdravím,
Najprv by som zo všetkého chcel poďakovať Datastorovi a všetkým ostatným ktorý sa na tejto verzii podieľali. A teraz ku "kritike"
Objavil som menšiu chybičku a to u zbrane Sig 225 ktorá ale nemá žiadna popiska (tj. enc_weapons1_wpn-sig225). Pri zbrani FN Five-seveN pri nabíjaní hra spadne (ale to bude asi chyba len na mojej strane) Ale aby som len nekritizoval tak naozaj ste na tom zamakali a je vidieť vašu snahu. Tiež som sa potešil že je späť Mosin (Ale prečo je optika napevno? Asi kvôli modelu že?)
Toť (zatiaľ) všetko.
S pozdravom,
Hamster

(Btw: U banditov (kde je ten vojak vo väzení) je schválne 40 vodiek pri sebe? v tom tzv. sklade)

Datastor řekl(a)...

Nejdřív ty vodky - ty tam jsou už od prvopočátku i v základní hře. Nabíjení Five-seveN funguje bez potíží, alespoň co jsem zkoušel a popisku k P225 jsem sice dodal, ale teď se asi ukáže na P220 - to ale brzo vyřeší patch. A nakonec k Mosinům - ty jsou ve hře oba - jak s optikou, tak i bez.

Anonymní řekl(a)...

Zdravim, mam takový drobný problém. Pokaždé když se nějaké postavy zeptám, zda neví o nějaké práci (včetně Sidoroviče) tak mi hra spadne. Prosím jak to můžu vyřešit. Jinak vážně super práce, teď je to tak obtížné, až se blahem tetelím. Děkuji za super hru a případnou pomoc s mím problémem.

Rodelero řekl(a)...

Prvni co bych udelal je ovedeni kontrolniho souctu.

Drtiva vetsina problemu je zpusobena poskozenym archivem. Ten md5 checksum a navod na pouziti tu neni pro srandu kralikum.

Mate problem? Zkontrolujte si, jestli je archiv v pohode. Ja to taky udelal. Nejsem sice kdo vi jak daleko, ale problemy zatim zadne.

Akorat mi prijde divne, ze se me Barman pta: "Co s tebou je?" Opravdu to tam ma byt?

Tesim se na SCARa ;-)

Datastor řekl(a)...

Ty pády při promluvení si s postavou jsou kvůli jednomu konkrétnímu problému, a to na straně hráče. Ke spuštění DMPčka je potřeba patch 1.0005 na základní hru. Se starším patchem se hra sice zapne, ale spadne právě při dialogu s jakoukoliv postavou.

Anonymní řekl(a)...

from T1ger

Najlepsi Mod co som hral doteraz. A ze som ich vyskusal mnoho :D
Som zatial iba v Kordone ale uz mam 7000 rublov :P
Som bohuzial neskutocne zberatelsky typ...

Jedine co mi chyba uz len nejaky graficky upgrade... ale to "vdaka" enginu mozne nie je.

Skvela praca datastor. Naozaj si jeden z najlepsich Modderov co poznam. Ja som len zvedavy co si schopny este pridat do SoCh. Lebo podla mna uz si dodal co sa len dalo. Nadherne zbrane so skvelymi animaciami(ktore skutocne sedia). Dostatocne tazky gameplay(pre mna stale trochu lahky). A hlavne realizmus, ktory je vyspikovani az do konca. Skvela praca.

To Vit: Dufam, ze mi odpustis za neprejavenie zajmu o dotiahnutie textur na zbrane. Xpcko mi robilo problemy s doskou a preto som mal tazkosti zo zariadeniami na usb. Tablet mi zasekava 3-5 krat za sekundu, takze kreslit sa s tym neda :(
Ale hlavny dovod aj tak nebol technickeho razu ale sukromneho. Ale toto tu nebudem riesit. To skor cez mail ak chces.
Neviem ako ale podla mna pridavat textury zbrani sa da aj po modifikacii. Lebo to meni iba textury. No ale isty si niesom. Ak by si chcel este modifikovat tie zbrane tak sa mozme dohodnut. Bohuzial znovu len cez vistu. Inak to asi neporiesim. Ibaze sa naslo riesenie a ten program sa da rozbehnut cez visty. Cakam na odpoved a este raz sorry. Viem mal som aspon napisat mail. Tak by sa patrilo. Ale dufam, ze sa nehnevas.

Bohuzial zivot nie je len o hrach...

Anonymní řekl(a)...

Chápu a dík za odpovět, ale jestli bych mohl tak před rokem a pul možná je tomu dva roky přesně už nevím tak jsem testoval mod od McKrackena a vz58 měl v pořádku se vším šudy. Vím že se znáte tak by neměl byt stím problém. Pak bych věděl ještě o druhým způsobu ale není už tak přijatelný. Tak či onak ty jsi tvůrce, a jak stim naložíš je pouze jen na tvých myšlenkach jak si to přestavuješ, a ja si to rád zahraju i takhle. Byla by ještě možnost mi povědět jakým confingu můžu upravyt držení nože aby to bylo jako v DMP 7.770. Dík --- Nikolas ---

Rsa Viper řekl(a)...

Nikolas: V McKrackenově módu jsou staré modely rukou a v DMP jsou nové. Zbytek si můžeš přečíst o pár přízpěvků výš.

Anonymní řekl(a)...

mohu hrat s patchem 1.0006

Rodelero řekl(a)...

Nedoporucuje se.

Je pry zabugovany. By tebou, necham si 1.0005.

My to tak (snad) vsichni mame.

Anonymní řekl(a)...

Chtěl jsem se zeptat, kde bych našel ten krásnej obraz Pripjatě, kterej lze vidět při ukládání hry. Předem dík za odpověď

Datastor řekl(a)...

T1ger: Dík moc, takovou reakci jsem ani nečekal :).
Nikolas: Jak už psal Viper, starší modely rukou měly Čezetu v pořádku, ale ty tam zahrnovat nebudu - proto i v budoucnu bude napínací páka opačně.
K patchi 1.0006: Údajně to ani nebyla práce GSCčka, takže bych ho tam skutečně radši nedával.

Anonymní řekl(a)...

Dík za odpověd chlapy. Zatím --- Nikolas ---

Anonymní řekl(a)...

T1ger

Datastor prosim ta nevies mi poradit, kedze sa mi zda ze to tu uz bolo riesene. Ked ma niekto streli tak z dvoch pripadov mi hra raz spadne do win. Neviem cemu.
Patch mam 1.5
Akurat som tam mal predtym iny mod ktory som kompletne zmazal. Neviem teraz ci je chyba u mna alebo sa to stale niekomu tiez.
Az tak mi to velmi nevadi, kedze do mna casto nestrielaju(chudaci ani nevedia odkial to dostali :) ale sem tam to zamrzi ked ma to vyhodi.
Reinstalovat sa mi nechce, ale asi budem musiet. Ja len ci nevies nahodou co s tym?

este cosi:
Da sa vypnut Hud mapy?
A ci by sa nedalo pridat nejaky zvuk "cvaknutia" pri zmene rezimu strelby?? To by mi bodlo.

Ked nie tak nevadi. Len by som si rad trochu este prisposobil stalkera.

Ach..prial by som is uz iba jednu vec a to mat moznost si vymazat spomienky na stalkera aby som si to mohol plne vychutnat ako "ten krat poprve" :D
Takto to clovek vatsinou vie co kde a ako. Ale tak ci tak je to zabava. A hlavne v noci.

F*ckin A! Datastor :D

Datastor řekl(a)...

Zvláštní, tohle se mi nestalo. Nepřidával sis tam ještě nějakou jinou menší modifikaci nebo doplněk?
A k mapě - bude na ní doplněk.

Rodelero řekl(a)...

Jo, v nejcastejsich dotazej je rada jak nastartovat auto.

V nastaveni je na to zkratkova klavesa, takze neni treba zadne vyfikumdace.

Anonymní řekl(a)...

T1ger

nie mody som nepridaval ziadne..
Asi to predsa len preinstalujem. Uvidime co potom.

Rodelero řekl(a)...

A kotrolu tech souctu jsi provadel?

Anonymní řekl(a)...

T1ger

@ to este nie :P Idem na to..
btw poslal som ti mail.

Unknown řekl(a)...

Daty,
u P2000 chýba popis zbrane, a takisto aj ku SIG Sauer. Ale zvláštne je že, som sa potom neskôr stretol s inym sigom a ten už popis mal.

Super práca! Aj ked ma trochu mrzí pozícia 58čky, keby sa kus posunula pozicia zbrane do predu.
Na mňa pôsobi že je veľmi pri tele.
A potom vyzera tak čudne, proste mi to nie je po chuti. Čo myslíš?

Anonymní řekl(a)...

Zdravim Datastore, mam dotaz jdou nějak dostat jenom nové zbraně ze 7.860 do 7.770 páč já mam ten starší modpack a když ho vyměnim za 7.850 tak mi to v armádních skladech padá ale mě stačej jenom ty nový zbraně tak jenom jestli to jde jestli jo tak bych potřeboval vědět jak . Díky Paulee

Rodelero řekl(a)...

Samuel: Pripominky ohledne modelu Sa58 adresuj spis mne.

Mne prijde OK. Vzal jsem uz existujici model, na pozadi vlozil foto Sa58 a trochu poladil. Podle fotky je teda OK.

Datastor: Ta pistolka MK.23 levituje ve vzdychu kdyz s ni borci od svobody bezi.

M4 chybi popiska i platny nazev. Hlasi se jako LR300 cosi.

Rodelero řekl(a)...

SCAR-L CQC ma starou ikonu (nejviditelnejsi zmena je pazba) a nejde mi na nej nasadit tlumic.

A taky ma kolimator, ktery na 1680x1050 ma tvar protahly podel svisle osy.

Uz jsem nasel FN FiveSeven ;-). Povedla se (mi :-D).

Anonymní řekl(a)...

УРA УРA УРA !

Rodelero řekl(a)...

Mod je paradni a ikonky zbrani jsou super.

Ty se fakt povedly. Videl jsem je uz v ukazkach, ale takhle nazivo je to bomba.

Jenom me prekvapuje, ze SCAR-L SV (cili odstrelovacska varianta) ma tak nizkou presnost. Tusim nizsi i nez M4.

FAMAS ma taky celkem nizkou kadenci (ten Prototype 3 nebo co to je). Ja mel za to, ze ma ze vsech utocnych pusek nejvyssi.

Datastor řekl(a)...

Samuel: Trochu jsem si s tou pozicí pohrál, posívej se na http://i244.photobucket.com/albums/gg9/Datastor/STALKER-SHOC/vz58_pozice.jpg

K ostatním neduhům - M4 společně s PP-2000 samozřejmě budou fungovat, fixnu to. Stejně tak je už v pořádku pozice Mk.23 (vážně mě nenapadlo dívat se na pozici pistole ze třetí osoby). Kolimátor na SCARu ještě otestuju, přesnost L verze taky zvednu. To, že na normální SCAR nejde nasadit tlumič, je normální. Pasuje na něj totiž NATo verze - k mání u Lakomce.

Anonymní řekl(a)...

T1ger

Hosi ja viem, ze toto je skor vec technickeho razu ale ako zapnem AA na Ati? Skusal som vynutit cez ovladace ale neuspesne.

Mimochodom Datastor neodpovedal si mi na otazku ci je mozne(a budes ochotny) dat zvuk "cvaknutie" pri prepinani rezimu strelby? Velmi by som to ocenil.

A velmi sa mi lubi hudba v menu. Pasuje tam.

Dobre su aj tie Easter egg-y. Citam ich vsetky ktore najdem. Raz ma pri citani aj zabili :P

Co sa tyka artefaktov je tam toho o dost menej. Zatial som nasiel jedno. Je to podobne aj so zbranami? Daju sa najst volne na ukrytych miestach?

Unknown řekl(a)...

Daty: teraz je to super, :)
Ale rolu može hrať v tomto pripade aj rozlišenie, lebo ja hram na 4:3
Neviem či to má vplyv.

Datastor řekl(a)...

T1ger: Zkus zapnout konzoli, napsat do ní r2_aa on a pak potvrdit. Na ten zvuk při přepnutí na granátomet se podívám, ale neslibuju v tuhle chvíli nic. Zbraně jenom tak volně ve většině případů nenajdeš - alespoň ne na začátku hry.

Samuel: Řekl bych, že tam rozdíl bude minimální.

Tak jako tak už jsem opravil všechny poletující pistole (díky za upozornění - přiznám se, že toho bych si hned nevšiml).

Nezpozoroval jsem ale protahování textury u kolimátoru na SCARu: http://i244.photobucket.com/albums/gg9/Datastor/STALKER-SHOC/eotech.jpg
Možná nakopírovaná textura ze složky doplňků, kde byly verze přímo pro fullscreen monitory.

Anonymní řekl(a)...

T1ger

no z AA nic. Docital som sa, ze to engine nepodporuje. Ma tam miesto toho nejaku hovadinu co bluruje zubate objekty. A celkovo to vyzera horsie. Takze AA off.

Ten kolimator ale vyzera fakt skvele. Uz sa nan tesim :D
A som aj nasiel kopec artefaktov. Len sa k nim neviem dostat. Je to obsiate anomaliami. A ja som setril aj na detektore :P So srubami to zase neviem obist. No nic mozno neskor. Teraz hor sa na Armadne skladiste :D

Anonymní řekl(a)...

T1ger

Ty jo. Hrabal som sa v user.ltx a teraz mam v kanaloch(kde mam vyzdvihnut to pda) fps pod 20 :( a hned nato na povrchu pod 10. A svetla vsetkych nepriatelov preblikavaju cez steny. Je to ako na techno party :P
Takto to dopadne ked niekto neskuseny sprta v user-i.
No nic zajtra to hadam opravim. Idem spat. Zdar vsetkym.

Musim este pochvalit za pridanie horizont modu!!! Zdviha to kvalitu a poriadne.

Rodelero řekl(a)...

Datastor: Ten kolimator na obrazku je viditelne protazeny. Nebo ma to hledi opravdu mit elipsovity prurez? PSO-1 a SUSAT jsou v pohode. Ty pro 4:3 obrazovky jsem do modu nedokopirovaval.

Jo, M4ka ma taky nejakou malou ucinnost.

Proti ostatnim zbranim na 5.56 munici snad polovicni.

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Datastore mam problem s tim configem ve 2. slozce, ktery vylepsuje nasviceni atd... je tam naky problem, protoze kdyz si ho tam clovek da tak mu problikavaji svetla a nektera sviti moc jasne, az to oslepuje a snizuje se framerate. S normalnim configem to funguje. Chyba bude nejspis pouze v nejakem radku nemohl by si s tim prosim neco udelat. Bez toho configu to neni takovy zazitek.

Anonymní řekl(a)...

nebo spise poradit kde je problem v kterem radku a co mam predelat.

Datastor řekl(a)...

Ten jeden konfig je spíš ještě pořád experimentální. Na problikávání hodně pomůže napsat do konzole příkaz r2_allow_r1_lights off - pak se ale ztratí i zbytek nasvícení.

Anonymní řekl(a)...

Zdravím chtěl bych se tě zeptat jestli u samopalu vz58 by šla dat animace davaní zasobniku a natahovaní zavěru, ze zbraně AK 74u. Tím by mohl byt zavěr zbraně na vz58 na správným místě tak jak má být. Dik za odpovět a promin, že jsem obět stim přišel. Ja tu zbran mám prostě rád. Z armady. :-) Zatím --- Nikolas ---

Anonymní řekl(a)...

Zdravím Datastore, tvé veledílo je prostě skvělé. Mám jen menší dotaz - když jsem získal dokumenty z vojenské základny poblíž Agropromu a vydal se směr smětiště, našel jsem po cestě (u cesty) asi 5 artefaktů. Některé se ještě kutálely z kopce. Je tenhle hojný nález normální?

(teda né že by mi to vadilo :) )

Datastor řekl(a)...

Záleží na tom, jak si je hra sama vygeneruje. Třeba v Agropromu se jich povaluje celkem dost, ale doteď jsem nenašel jejich záznamy v all.spawnu (a tudíž je nemohl ani smazat).

Anonymní řekl(a)...

Docela by se mi ve hře líbil Sa vz.58 Myslím, že jich v Rusku a na Ukrajině bude dost :)

Rodelero řekl(a)...

Ehm, 2x ti je malo?

Mas tam jak klasickou kosu, tak s poslednim patchem i modernizovaneho Defendera.

Anonymní řekl(a)...

cus Datastor mam jednu otazocku nemohol bi si dat do datastor mod pack dake kulomety :) sk bi to slo a inac podla mna mas najlepsi mod pac pre stalkera hral som obivilion lost a este dake ale tvoj sa mi najviac lubi

Datastor řekl(a)...

Díky - ale kulomety dodat nemůžu už jenom proto, že k nim nemám animace pro nabíjení a držení (což ostatně platí i pro další zbraně, co bych v DMPčku rád viděl).

Anonymní řekl(a)...

jo datastore a da sa vypnut to pretacani kameri pri zasahu do hlavy??ako je to v poho ale ked sa strielam s piatimi nepriatelmi naraz a ma to roztoci tak som avtomaticky tuhej :)

Datastor řekl(a)...

http://stalker.scorpions.cz/data/cz_modifikacie/datastor/instrukce_7850.txt - bod 9

Rodelero řekl(a)...

Brunoo6661: A to mas videt v realnem zivote. Tam jsi po zasahu do hlavy automaticky tuhy i bez mavani :-D

Anonymní řekl(a)...

Mam takovi nemily problem,postupoval jsem presne podle vsechn navodu a rad,mam patch 1.5,a hra se mi pri nacitani vypne...nehodi to zadnou chybu nic,uplne se vypne....nevim co s tim,poradte pls nekdo...

Rodelero řekl(a)...

Preinstaluj hru, nainstaluj patch 1.0004 a pak DMP.

A taky si zkontroluj kontrolni soucet baliku modu, at mas jistotu, ze je spravne stazeny a neobsahuje poskozene soubory.

Anonymní řekl(a)...

Pomozte mi prosim :-(,uz nevim co s tim,mam patch 1.5 a pri nacitani se mi hra vypne,nehodi to zadnou chybu nic,jen se vypne...kdyby ste nekdo vedel cim to je,prosim poradte:-(

Anonymní řekl(a)...

odpoved mas o par radku vise:-)

Datastor řekl(a)...

Přes textury, ale ty už v modpacku drahnou dobu nemám (a předělání na starší by zas zabralo dost času).

Anonymní řekl(a)...

Horny.Cz

Datastore, to co jsi vymyslel, to.. to se nedá s ničím rovnat.. to je NEUVĚŘITELNĚ ÚŽASNÉ! Ten mod to jsem přímo hledal, ty jsi doplnil do stalkera vše co by měla ta hra obsahovat. Fakt klobouk dole, a klánit se k zemi.
Mno a jestli tam jsou ty vozidla, nevíte kde bych našel alespoň nějakého funkčního trabanta? :D zatím jsem našel jen vybourané rezavé šroty xD

Anonymní řekl(a)...

Horny.Cz

A jestli je tam můj nejoblíbenější samopal P90(Ta černá P90 xD), tak to je pro mě velice potěšující. Jelikoš se tam dost hodí, a k tomu když jsem jí někde stáhnul do starší verzi, tak mi to padlo. Už jsem v baru našel s tvím módem náboje do P90, takže se moc těším až jí najdu. Tak tedy ke konci, Moc děkuji Datastorovy a všem jeho pomocníkům za vyrobení tohodle módu. Skvělá práce.

Datastor řekl(a)...

No, díky :). Auta si budeš muset dohrát do modpacku sám (sekce Doplňků nahoře na liště - ale to pak bude vyžadovat novou hru). P90 samozřejmě ve hře najdeš, a to jak u postav, tak ke koupi.

Anonymní řekl(a)...

modifikace je špičková to musim pochvalit a jestli se muzu zeptat co je to za song v menu ?

Anonymní řekl(a)...

Chtel bych se zeptat,jestli se da pripevnim optika na g3,RIS listy na ni jsou videj,ale zatim jsem ve hre nenasel optiku ktera by na ni sla pripevnim,v popisku zbrane ani na netu jsem nenasel,ze by to nemelo jit....

Datastor řekl(a)...

Časem bych nějakou optiku rád dodal, v tuhle chvíli se ale ve hře žádná nevyskytuje.

Rodelero řekl(a)...

Opravdu?

Ja myslel, ze jsem na ni dal ACOG.

Jinak, ja byl nemocny, takze jsem se k modovani moc nedostal. Kouknu na toho Thomsona nez odjedu na vanocni svatky k rodicum.

Anonymní řekl(a)...

Hosi vy ste genialny ako to vsetko viete :D Normalne vam zavidim vase vedomosti a schopnosti :D A ozaj v tomto najnovsiom DMPcku su aj ty zombie? Lebo v jednej casti DMP uz nvm kde som si stiahol a mohol som soferovat auto ale boli tam aj daky divny ufoni Ak su tam da sa to dako vyhodit prec pls?

Datastor řekl(a)...

Eh... ufoni? Kde? Ve hře jsou normální zombie, pak ještě jejich další odnož a několik dalších mutantů, ale ani jeden z nich jako ufon nevypadá (a smazat nějakou třídu nepřátel bez pracnějšího zásahu do all.spawnu taky nejde).

Anonymní řekl(a)...

chtěl jsem s zeptat jestli tady jdou (jak je v PDA) vytvaret aniomalie z artefaktů, pokad jo tak sem na to zatim neprisel ale v tom PDA byl "navod" tak me napadlo ze by to mohlo jit.. a de z BTRka střílet z věže? ve vehlicles sem nasel nejakej "mounted_gun..." ale zase jsem neprisel (jestli to jde) tak jak to aktivovat, diky.

Datastor řekl(a)...

Na obě otázky je záporná odpověď. Anomálie z artefaktů dřív tvořit šly, ale v 7.850 jsem od toho upustil (jenom jsem zapomněl smazat popisy v PDA).

Unknown řekl(a)...

po zapnutí hry mi program vypíše chybu "vstupní bod procedury nebyl nalezen".
Je to chyba dmp nebo špatný instalace?

Datastor řekl(a)...

Vzhledem k tomu, že nikdo podobnou chybu nehlásil, bych první variantu vyloučil.

Unknown řekl(a)...

Je to špatně staženym dmp. Už jsem se kdysi ptal, kontrola md5 se provádí jak?

Anonymní řekl(a)...

Zdavim Datastore,

Chtel bych se te zeptat jestli lze nejak nastavit pomalejsi opotrebovani obleku ?

Datastor řekl(a)...

Přes outfit.ltx v gamedata/config/misc, ale vyžadovalo by si to spoustu dalších testů a hlavně času (nehledě na to, že záleží, jakou odolnost vůči poškození bys pak měnil).

Anonymní řekl(a)...

Dik za rychlou odpoved no ja to myslel v tom smyslu kdyz uz si nasetrim na oblek tak za 1 az 2 akce je skoro na odpis a opravy finance proste nesezenu .. a jinak vsechna cest, neco takoveho jsem nikdy nevidel :D smekam pred tebou ..

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Datastore.
Momentálně hraju Stín Černobylu s Tvým modpackem. Musím Tě fakt pochválit! Skvělá práce! Pár bugů tam sice je (nejsou pro chod hry důležité-později je vypíšu) ale jinak fakt super.

Mimochodem,jakákoliv optika se mi deformuje do šišata. Mám pocit, že jsem možná řešení někde viděl, ale kdybych se rozkrájel nemůžu to najít. Za případnou radu díky.

Před časem jsem si (po dohrátí upirátěného CoP)koupil všechny tři díly STALKERA a s Tvým modpackem dohrál i Clear Sky. Vše fachčilo parádně včetně války frakcí (Svoboda forever:-)). Takže taky pochvala!

Ferda

Datastor řekl(a)...

Díky moc. Pokud hraješ s aktuálním patchem, tak by už modpack měl mít bugů minimum (pokud nejde o věci, co ovlivnit nedovedu). Každopádně je klidně sepiš a pošli.

Na optiky je snadná pomoc - v archivu je kromě složky s modpackem ještě několik dalších a tam taky najdeš textury pro normální fullscreen monitory. DMP v základu obsahuje optiky pro widescreeny a proto se ti při míření okruží protáhne.

Anonymní řekl(a)...

Právě jsem dělal misi pro barmana "zabij vojáka" Přestože s armádou nemám nejlepší vztahy, bylo mi ho líto.Využil jsem ho jako tu poslední děvku (pro informaci , kterou jsem už nepotřeboval)..chvíli se rozmýšlel a jednou ranou ho poslal na onen svět. Jen chtěl domů, chudák... Mise splněna, ale odcházím smutný....

Ferda

Anonymní řekl(a)...

Edit nelze. Díky za radu ,ale mohl by si prosím trošku rozvést postup s návratem těch optik.Případně dát link kde je problém popsaný. Koukl jsem tam ale nejsem z toho moudrý.
Ferda

Datastor řekl(a)...

Buďto přímo přes autorun, kde by se ti pak mělo objevit několik tlačítek na výběr. Ve sloupci napravo je tlačítko s popiskem "Optiky pro normální monitory". Klikni na něj a soubory nakopíruj do gamedata/textures/wpn.

Druhá možnost - otevři si archiv a vlez do adresáře data/ostatni/optiky a pokračuj podle předchozí rady.

Anonymní řekl(a)...

Super. Už je to v cajku. Ještě jednou díky.
Ferda

Anonymní řekl(a)...

Horny.Cz

Datastore?
Napadla mě jedna věc.. co kdyby se do DMP přidalo (Stín černobylu klidně i další díly), že by se do hry spawnuly nové NPC do Kordonu, Povinosti.. no prostě do lokaci kde jsou tábory, a ty NPC by byli něco jako přátelé, že bych mu mohl říci ať jde se mnou a šel by, tak postavit i tlupu, že třeba já a 3 NPC. Bylo by to dobré. Už na nováčka je to dost těžké :D a to mi vůbec nevadí, ale to že za 10 střel mám vestu dole, no,, by se ty NPC na Help šikly. Klidně na samostatné stáhnutí jako Auta. Když by NPC umřelo, objevilo by se na daném místě znovu s jiným jménem třeba. Mno, zvaž to, já nějaké ty akce jako přepadovky banditů s 20 vojáky.. to se mi líbí :))

Datastor řekl(a)...

Tohle by tak akorát zašlapalo celou atmosféru do země - hlavně kdyby se měl pořád někde někdo spawnovat (už beztak je tam NPCček až dost).

Anonymní řekl(a)...

Horny.Cz

Mno, a šlo by u těch některých nedůležitých NPC dát i možnost Pojď za mnou? Jako je tam, Co se stalo zajmavého.. a druhý bod. by byl Pojď se mnou a kdyby umřel tak by se třeba nespavnul.. Ale jen u některých. Chtělo by to víc akcí jako útok na svobodu s těmi 20 Obrněnými elitními jednotkami povinosti. Jak si všichni navzájem hlásily kde kdo postupuje, kdo je pod palbou atd. Fakt paráda, a tvůj mód tomu dal takovou šťávu, jo a chtěl bych tě pochválit za P90. Fakt BEZVA. V žádné hře jsem ji tak dobře udělanou neviděl. :))

Datastor řekl(a)...

Byla na to někde samostatná modifikace, ale s DMPčkem nefungovala - navíc cestou větší akce jít rozhodně nechci. Na tu úplně bohatě stačilo Clear Sky včetně nonstop respawnů.

Anonymní řekl(a)...

Horny.Cz

V clear sky jsou takové akce? Hmm.. asi ho vyzkouším.

Datastor řekl(a)...

To o co ti jde, byla skriptovaná menší mise, která se vázala přímo na tu danou oblast základny Svobody (a tudíž tenhle styl přestřelky nejde uplatnit na zbytek hry). Pokud ti jde ryze o střílení, tak by ti CSko mohlo vyhovovat.

Anonymní řekl(a)...

Horny.Cz

tedy CSko tu ani nepiš :D. Ta grafarna tam, to se nato ani dívat nemohu. No nic. A hele, šlo by vytvořit (tedy pokud to ještě není) do stínu černobylu takový malí doplněk, že když se z 1 pohledu dívám dolů, tak tam nic není, a žeby se vytvořil 1 pohled. skin , že jak bych se juknul pod sebe, viděl bych kousek hrudi, břicho, a nohy. Ale muselo by se to vytvořit na všechny zbroje. Šlo by to?

Datastor řekl(a)...

Nešlo, bohužel.

Anonymní řekl(a)...

Zdavím, potřeboval bych vědět jak a kde si upravím hodnoty odměn úkolů, předělávám si tam měnu podle reálných cen a potřebuju upravit i odměny za úkoly. Jo a ještě malá otázečka u upilované brokovnice šlo dát jí na slot záložní zbraně. Proč to nejde u brokovnice beneli chtěl sem jí dát max 4 náboje a používat jako záložní. Ale když přepíšu v souboru číslo úložného slotu, zbraň koupím a najedu do inventáře hra spadne. Každá rada drahá, předem dík za odpověď Deacon.

Datastor řekl(a)...

gamedata/config/misc/task_manager.ltx - ale vzhledem k nižší hodnotě odměn je to beztak celkem jedno, nezbohatneš (pokud si ty odměny jenom nechceš přepsat na vyšší, což zas pak odnese jenom samotná hratelnost.

U změny slotu je potřeba nejenom přepsat jeho číslo, ale i správně nastavit počet políček, co zbraň zabere (inv_grid_weight a inv_grid_height). Hra spadla zřejmě proto, že zbraň přesáhla počet políček toho konkrétního slotu.

Anonymní řekl(a)...

Dík hned na to mrknu. A nejde o zbohatnutí ale o poměr cen zbraní v realitě, vy tam máte glock za 2500 rublů a to je 1526 kč. Jinak DMP je to nejlepší co se v herním světě oběvilo. A obzvlášť v tom, pokud chceš jednoduše si dolaď sám.
Klobouk dolů a dík za rychlou odpověď.

Datastor řekl(a)...

Tak takovou chválu jsem ani nečekal, díky. Ceny původně byly vyšší (Abakan za 17000 a podobně), ale pak jsem je všechny snižoval kvůli snadnějšímu počítání. Rozhodně nejde o přepočty stávajících cen ve světě - to bych to musel měnit co chvíli :-)

Anonymní řekl(a)...

Čau šlo by do stalkera přidat zbraň kulovnice tipu kozlice. Animace, puškohled a pár dalších věcí by šlo přebrat z brokovnice.Ale jak tu zbraň graficky vytvořit v tom bych potřeboval poradit. Vložení do hry a dalším lazením si poradím. Ale to vytvoření zbraně. No prostě nevím jak nato. Tak snad poradíte. Vým že to nebude lehký, ale rád bych se o to pokusil. Deacon

Anonymní řekl(a)...

zdarec jak snížím kývání zbraně při míření, hlavně u optik tam je to dost přehnaný.

Datastor řekl(a)...

Podívej se na stalker.scorpions do modding sekce. V reálu ale taky nebudeš mít při míření s optikou osnovu v absolutním klidu (od toho tady je Call of Duty).

Anonymní řekl(a)...

nejde o úplnej klid já osobně na střelnici trávím dost času s glockem 19 a s čezetou 82 mám odstříleno pár tisíc ran. A s kulovnice mam taky něco nastříleno a i za nepříznivých podmínek to na sto padesát metrů udržíš téměř v klidu jinak je ten mód v klidu jediná věc co mi tam vadí

Anonymní řekl(a)...

nevým ale nic sem tam nenašel. Nestačilo by přepsat nějakej soubor xls a tu hodnotu tam snížit. Jenom nevým jakej

Datastor řekl(a)...

Sice mi nepřijde adekvátní srovnávat Glocka a kulovnici ze střelnice s (třeba) Kalašnikovem nebo Dragunovem v herní realitě, ale to nechám stranou.

K rozkyvu: config/misc/effectors.ltx, úplně dole:
[zoom_inertion_effector]
camera_move_epsilon = 0.04
disp_min = 0.02
speed_min = 1
zoom_aim_disp_k = 0.0
zoom_aim_speed_k = 0.00
delta_time = 2000

Po kouscích snižovat camera_move_epsilon a disp_min. Hlavně nepřehnat, jinak se mířidlo/optika nebude pohybovat vůbec.

Anonymní řekl(a)...

dík hned na to du

Anonymní řekl(a)...

Zdravím,mám problém.

Hezky jsem si šel do armádních skladů pokecat s nějakým kuchařem,aby mi dal Bulldoga,kterýho chtěl ode mně šéf povinnosti,když jsem už šel most,najdenou na nás nalítli Monolitáci,zabili všechny Svobodáky a já jsem jedinej přežil,ale jak mám ted najít ten granátomet?Absolutně si nevím rady a na netu jsem nic nenašel :-(
Takže děkuji za vaše případné rady (hra se mě nechce kvůli tomu hrát odzačátku)

Datastor řekl(a)...

Naběhnout do základny mohli maximálně členové Povinnosti a to ještě tehdy, pokud ses domluvil s jejich velitelem na útoku. Granátomet se dá najít na dvou místech, přičemž blíž to budeš mít do zbrojnice Svobody (ta velká budova, kde stává Lukáš, dolní patro, mříž se zámkem).

Anonymní řekl(a)...

Ano,tam jsem byl,ale jediný co jsem našel,byly hromady útočných puše,granátů a munice,granátomet tam byl jen přidanej na pušce,ne bubnovej bulldog

Datastor řekl(a)...

Tak stačí zajít do vesničky kousek od základny Svobody (prohání se tam Upíři) a prohledat sklepy chatek. V jednom z nich ho najdeš.

Anonymní řekl(a)...

Jo asi vím kde myslíš,kempovali tam taky 3 Svobodáci,tak se tam mrknu,díky :-))

Anonymní řekl(a)...

Jo a ještě otázečku,funguje pod tvým DMP trainery?

Datastor řekl(a)...

Nemám zdání, trainerem bych si hru ničit nenechal.

Anonymní řekl(a)...

To ano,jenže jsem zrovna hru uložil v momentě,kdy vždy do pár sekund umřu,takže nemám na výběr :-((

Anonymní řekl(a)...

Ano ano, velmi povedený kousek moc se mi líbí, sice to hraju teprve chvilku, ale nepozdává se mi hned jedna věc, a to že sem hned na začátku samotného hraní vystřílel( se třemi zásobníky makarova )vojáky pod železničním mostem bez použití obvazu či lékarny ( a nemám nejlehčí obtížnost! :D ).. To se mi zatím nelíbí jako jediné ;) .. jinak opravdi skvělá práce.
Удачи, s pozdravem Fredy

Anonymní řekl(a)...

Prosím vás,jak je možný že pod DMP nejde spawn mod?Vím že na CoP šel i s DMP v pohodě

Datastor řekl(a)...

Fredy - NPC se vždycky budou chovat zvláštně... jistou změnu přinesl Survival Pack.

Ke spawn modu - nejde, protože se v DMPčku pro Stín měnilo oproti tomu pro CoP mnohem víc skriptů.

Anonymní řekl(a)...

Chci se zeptat. Jde u nehráčských postav zvednout inteligence při boji.
Párkrát se my stalo že sem bojoval bez tlumiče a některé npc na mě nereagovali. Nebo mě přímo přehlíželi.
Druhé dotaz večer bojuji s tlumičem, např v Kordonu armádní stanice. Vojáci mě tam nevidí a dokonce chodí přímo vedle mě. A to i z baterkou, neuvidí mě dokud nejsem v jeho plném zorném poly. To je docela nereálné a ve hře pak stačí jen spát ve dne, a bojovat v noci. Pokud se to dá alspoň nějak opravyt bylo by to super. Jo a super věc, vyrabovaný skrýše. Tak nějak by to tam vypadalo. Já se ještě rozhodl odebrat odměnu v podobě vojenskýho obleku u Sidroviče a zajímalo by mě jak odstranit stalkerský oblek ze střelcovy skrýše.

Anonymní řekl(a)...

Ahoj jak jde upravyt mapa. Respektive jakej program na to použít. A co za soubor v něm otevřít, šlo by jen o několik droběnjších úprav.

Rodelero řekl(a)...

Smankote. To je cestin.

A co Google, zname?

http://www.google.cz/search?q=stalker+maps+modification

;-)

Datastor řekl(a)...

Inteligence se zlepšovala v Survival Packu a lepší už to zřejmě nebude. K úpravě map - záleží co konkrétně. Na textury je nejlepší použít GIMP, na úpravu konfigů Notepad (config/ui adresář).

Anonymní řekl(a)...

Zdarec jak si přidám nějaké ten úkol do stalkera. A jak tam dostat PDA s nějakejma informacema. Dík

Anonymní řekl(a)...

dík návod je super.

Anonymní řekl(a)...

Zdar, mám prosbu už sem se na to ptal několika lidí a žádná kloudná odpověď. Tak skusím tebe. Mám net o rychlosti download 905kb upload 594kb Web odezva mezi 15 až 40 ms stabilita okolo 80%. Jo ale je to wifi. Proč mi pořád blbne multiplayer. Ping mi to vypisuje pohodovej ale často to laguje i na českejch serverech. Síťovku mám gigabite. Například ve fearovi dvě kola v pohodě a pak to začne lagovat. A když se odhlásím tak to je vpohodě. Když skusím jinej server tak to pak začne lagovat skoro hned. Nemohlo by to být špatnou síťovkou, že by byla vadná. Nebo prostě blbne ta zasraná wifi. Ale zase někdo říká že přes wifi hraje normálně a maj třeba jen dvou megoví.

Datastor řekl(a)...

Multiplayer jde mimo mě, takže na tohle ti odpovědět nedokážu.

Unknown řekl(a)...

zdarvim vospolok.....
mam taky problem....mam SoCH v. 1.0003......hodil som tam moodpack.....zmeny v hlavnom menu vidim ale ked spustim novu hru tak mi to padne..skusal som uz kadeco a nic ma uz nenapada...nejaka rada???

Anonymní řekl(a)...

zdarec zkouším si do stalkera udělat svůj mod pack. Nic proti tvímu ten je v pohodě ale na mě je tam až moc zbraní NATO. Tak zatím sem tam přidal pár obleků, novej skin rukou, a novej nůž. To všechno bylo v pohodě ale mám problém z přidáním zbraně. Ať přidám jakou koliv zbraň tak hra buď padne při načítání nebo se dostanu do hry ale se sidrovičem nejde mluvit. jen tam sedí sem tam promne ruce pootočí hlavou a tak. Vše sem dělal podle tvého návodu na scorpions. Mám zapsaný ranky, a vše sem pokaždé kontroloval.

Datastor řekl(a)...

V DMP je zbraní tolik, kolik se objevilo kvalitních modelů - navíc na většinu stejně nebudeš mít ani peníze a když už má mít hráč na výběr, tak proč ne... u přidávání zbraní je problémů hned několik, a takhle odhadem ti neřeknu, kvůli čemu hra padá nebo nefunguje.

Rodelero řekl(a)...

Osobne bych zacal po malych kruccich.

Nejdrive naklonuj zbran, ktera je te tve podobna.

Pak zmen jeji model. Pokud to porad funguje, muzes si zacit hrat s parametrama.

Predpokladam, ze vis jak se ty saskarny se zbranemi provadeji (napr. prace s pohyby a kostrou).

Anonymní řekl(a)...

ach jo. s dmp udelal vse co bylo potreba, ale pri spusteni mi stalker spadne :(

Rodelero řekl(a)...

A v logu mas co?

Anonymní řekl(a)...

tak už je to v pohodě měl sem špatně vytvořený ltx s rankem. No prostě překlep :-)). Takže zbraně už jedou. ale ještě mám jeden dotázek. Dá se ve hře měnit poloha rukou. Ony některé pistole v rukou nesedí. A zatím sem našel jen návod na změnu polohy zbraně. Jo a kdybych změnil tu polohu zbraně a samozdřejmě záblesku, tak by se to asi špatně projevilo při zalícení. Nebo ne?

Datastor řekl(a)...

sem -> jsem
samozdřejmě -> samozřejmě
Lidi, neprzněte proboha tu češtinu!

K otázce - jak kde. Ve Stínu se dala měnit jenom pozice zbraně, v CS a CoP už se možnosti trochu rozrostly (item_position a item_orientation). Pokud ti šlo o vzdálenost zbraně od obrazovky, tak to stejně nijak znatelně nezměníš - leda tak, že bys celou zbraň přiblížil, ale zas pak z ní bude vidět menší část. Na pozici mířidel to samozřejmě (vida, bez D) vliv mít bude... a to zásadní.

Anonymní řekl(a)...

No a už poslední otázečka. Teď si měním pár úkolů. Vše funguje. Ale jde tam zapsat více věcí. Např. dones 3x AK74u, skusil sem to napsat jako u odměn za sebe wpn_ak74u, wpn_ak74u. Ale hra to nevzala. Jakmile sem umazal názvy a nechal tam jen jeden název. Úkol se normálně načetl šlo přijetí i dokončení úkolu. Jde tam nějak nastavit množství.
Sorry že sem tak vlezlý.

Datastor řekl(a)...

Hm, to bohužel nastavit nejde... taky jsem se o to snažil, ale bez výsledku. Maximálně můžeš udělat několik úkolů, co půjdou hned po sobě, ale naráz ne.

Anonymní řekl(a)...

ZDRAVSTVUJ!

DMP pre SoC som si nainstaloval len nedavno, takze chvalit este nebudem (ono podla mna sa dielo pochavali aj samo.)
Mam par otazok k modu.
1. Mám pocit ze pomizlo 90% drevených bedni, je to OK? (ale asi ano, kedze hra je narocnejsia)
2. Na severozapad od Sidorovica je povodne ohrada plna anomalii, ale ked tam oridem, tak je ich tam len par.
3.Ked chcem hadzat srouby, tak hodim tak 4-5 a potom sa mozem uklikat k smrti a nehodim ani jeden. Len sa mi vsetko zdvojuje, piska v usiach a svet belie. Uz som si aj pospal a aj jedol, takze neviem, co to moze byt.

Anonymní řekl(a)...

Re zdrastvuj
Ty šrouby přestanou fungovat po cca 15 sec. Stačí je schovat a vytáhnout, to samé dělají i granáty.
A ktomu pohledu to může být hned několika důvody. Např dlouho se vystavýš radiaci. Nebo se moc dlouho pohybuješ v blízkosti anomálie. Proto zkus používat dvoje nebo troje různé uložení potom když se ti něco takovýho stane, tak se nebudeš muset tolik vracet. Ale tohle všechno se dá najít na scorpions, nebo v Datyho instrukcích. Stačí si je jen podrobně pročíst.

Anonymní řekl(a)...

Pomoc.
No ve hře jsem si ještě více ořezal náplně skrýší. Ale pořád je tam dost věcí v bednách nebo v podzemních místnostech, respective jde o volně se nacházející výbavu. nejčastěji léky ve hře je až moc snadno k dostání a potom zcela strácí víznam u obchodníků. Je nějaká možnost jak tuto výbavu ještě omezit. Např, nějakým LTX souborem. Nebo je na to potřeba nějaký program jako třeba gimp na textury. A ten mód pack je fak super už sem ho dojel dvakrát, teď sem provedl pár změn které povedou k ještě věčímu ztížení hry a du na to zase. Takže vzdávám hold Datastorovi a všem co se na jeho mód packu podílely.

Anonymní řekl(a)...

Radek
Zdarec já jsem se tu minule ptal na téma jestly jde do úkolu přidat více zbraní na jednou. To vážně nejde ale jde tam nastavit např 3 ocasy pseudopsa. Nebo můj úkol v kordonu, zadavatel wolf, Potuluje se nám tu spousta protivnej psů dej jim co proto a jako důkaz mi dones dvacet psích ohonů. Nejspíš to půjde i u zdravotních potřeb a možno i u artefaktu a třeba i munice, to sem ale zatím netestoval. No tak třeba se to někomu bude hodit a pokud píši něco co se už ví tak sorry.

Anonymní řekl(a)...

A tak léky a granáty tam nejdou :-(

Anonymní řekl(a)...

do stalkera soch jsem si přidal nový nůž a zbraň, ale nezobrazují se mi tam správné textury k danému obleku. Např mám stalkerský oblek a texturu rukou wodeland, nebo podobnej maskáč. Jde to opravit. Jo a mám dmp7.

Rodelero řekl(a)...

Nejde.

Pazoury jsou soucasti modelu a textury jsou k nim na tvrdo.

Anonymní řekl(a)...

Potřebuji poradit,když jsem v baru tak ještě než se přiblížím k hlídce Povinosti tak se mi hra sekne a přestane pracovat.Nevíte někdo co s tím?

Anonymní řekl(a)...

Už je to dobrý,vyřešil jsem to sám :)

Anonymní řekl(a)...

Kde jde určit jak moc velkou opravu provede opravářská bedna ve soch.
dík

Anonymní řekl(a)...

Ahoj. Chci se zeptat...mám docela starý PC, ale S.T.A.L.K.E.R.a mi rozjede v pohodě na střední nastavení grafiky. Jenže když si do hry dám tvůj modpack tak se mi hra začne strašně sekat a grafika už nestíhá. Šlo by nějak vypnout tu upravu te grafiky ve hře, abych ji nemusel hrát na nejnižší detaily a rozlišení?

Datastor řekl(a)...

Zkus z gamedata\textures smazat následující složky: detail, intro, map, mtl, veh, wind. Pokud bys chtěl vyždímat ještě trochu výkonu, tak smaž i složku sky (ale v tom případě budeš muset odmazat i celou weathers složku v gamedata\config).

Unknown řekl(a)...

Dik

Anonymní řekl(a)...

Mám dotaz. V lokaci Bar v budově kde je barman je stalker Žorik. Stojí za nějakým okýnkem (nejde s ním mluvit, protože je daleko). Mě by zajímalo (jen tak ze zvědavosti) proč tam je? (Když jsem tuhle hru hrál bez modifikace, pořád na mě volal ať jdu k němu, ale nešlo s ním mluvit).

Datastor řekl(a)...

Ten tam jenom stráží vstup do pokoje, ale v něm stejnak kromě pár stolů a skříní nic zvláštního nenajdeš. Pokud bys to tam chtěl prozkoumat víc, stačí zapnout konzoli [vlnovkou pod Escapem], vydatlovat do ní demo_record on a potvrdit Enterem. Myšítkem pro střelbu se pak posouváš dopředu.

Anonymní řekl(a)...

Ahoj,doufám,že nebudu kárán,že píšu dvakrát stejnou věc do různých rubrik,ale mám problém v DMP 7.850. Někde v lokaci smetiště jsem si všiml,že se mi z neznámých důvodů ztratil dalekohled a taky nejde aktivovat spacák i když ve výbavě je. Předtím všechno fungovalo normálně.(Když si loadnu nějaký ze savů z Kordonu,tak mám dalekohled i spacák funkční.) V čem by moh být tenhle problém? Díky moc za radu.

Datastor řekl(a)...

Nedodával sis do DMP ještě nějakou jinou modifikaci nebo další doplněk? Co jsem hrál u sebe, tak jsem nikdy s mizejícím spacákem a dalekohledem potíže neměl [a kdyby měli i ostatní, tak by mi to sem napsali]. Taky si zkus zkontrolovat, jestli se modpack stáhnul správně pomocí MD5CheckSum [odkaz najdeš v záložce základních informací i s návodem].

Anonymní řekl(a)...

Ne,nic dalšího jsem tam neimplementoval,ale zkusím to zkontrolovat přes ten checksum a dám vědět.

Davesmolik řekl(a)...

Zdravim!Prosimtě mám takovej problém se stažením DMP 7.850.
Pořád mi to při stahování padá a nevim jak to vyřešit.Není možnost to stáhnout z jiný stránky?

Datastor řekl(a)...

Při přerušení stahování by ti prohlížeč měl umožnit pokračovat dál. Každopádně jsem přidal i odkaz na ulož.to.

Anonymní řekl(a)...

nazdar datastore ja mám len jednu otázku súbor gamedata otvoriť a nakopírovať tam tvoje súbori z gamedata alebo ho najskôr zmazať a potom ho tam nakopírovať ?
vdaka za odpoveď

Datastor řekl(a)...

Pokud máš ve hře už nějakou jinou gamedata složku, tak tu přejmenuj (nebo smaž) a pak nakopíruj gamedata složku z DMP archivu.

Anonymní řekl(a)...

Jo diki Datastore a môžem otázku ohľadom zbraní :D môj fanúšik je P90 a v tomto móde vraj je ak my môžeś poradiť kde ho nájdem budem ti vďačný

Datastor řekl(a)...

P90 najdeš v Rostoku u mrtvol vědců a nebo je pak ke koupi v Jantaru u Sacharova.

Anonymní řekl(a)...

Zdravím stáhnul jsem si dmp a pak do nej dal patch *5 a kdykoli s někým promluvím tak hra spadne nevíte co s tím?

Rodelero řekl(a)...

Zkontroluj si md5 modu a patche.

Pripadne nahledni do logu.

Datastor řekl(a)...

Anonymní - Protože sis nepatchnul hru na 1.0005.

Anonymní řekl(a)...

Opět zdravím Datastore!
Vyskytl se mi problém při testování zbraní.Na scorpions foru jsem se o tom zmínil,ale řekl bych,že se to týká výhradně Dmpčka,tak to napíšu sem.Problém je tedy v tom,že když chci aby mi Wolf hned na začátku dal jiné zbraně,které dodal tvůj mód,tak mi to kvůli mnoha zbraním spadne.Zatím ještě testuju,jaké zbraně fungují,ale příkladem ti můžu napsat tyto: Ak74 metro,Ak75,Ak104T,Ump45,Awm,Tavor,......
V escape dialog jsem zadal například toto:
else
-- actor master
dialogs.relocate_item_section(trader, "wpn_ak74_metro", "in")

a hned potom,co ukončím rozhovor s Wolfem a měl bych dostat zbraně,tak to spadne.Pak se mi ukáže toto:
XR_3DA.exe caused BREAKPOINT in module "D:\Hry\Stalker\hra\bin\xrCore.dll" at 001B:0006CC85, xrDebug::backend()+165 byte(s)
a spousta dalšího.
Vážně netuším,čím by to mohlo být.
Dave

Datastor řekl(a)...

Bez výpisu z logu se stejně k ničemu nedobereme. Zkus ty zbraně nevpisovat přímo do sekce k obtížnosti, ale až pod dialogs.relocate_item_section(trader, "wpn_knife", "in"). AWM a AK104T ve hře aktivní nejsou a k AWM nemám ani model. Když jsem ale k Wolfovi několik zbraní na zkoušku dával, tak hra nespadla.

Anonymní řekl(a)...

Chtěl bych se zeptat,jestli teda stalkeři berou zbraně ze země.Zatím jsem si ničeho takovýho nevšiml.Někde jsem četl,že by to mohlo dělat nějaké problémy.Jak to teda je v DMP?
Dave

Datastor řekl(a)...

Berou tehdy, pokud jsou u zbraně blízko a pokud je zbraň lepší než jejich stávající (ale nemusí vždycky - třeba v CoP se to liší tak, že NPC vezme jakoukoliv pohozenou zbraň nezávisle na jejím stavu).

Anonymní řekl(a)...

To stačí,že berou aspoň ty lepší.paráda.Jo a ještě jedna věc mi přijde být divná.Mutanti reagujou na příliš malou vzdálenost.Nešlo by to nastavit,tak aby tě vycejtily na větší dálku?Potom by vlastně bylo i nebezpečné spát jentak někde ve spacáku ne?
Dave

Datastor řekl(a)...

S vyšší detekcí by bohužel byly jenom další problémy - několik lokací má bohužel spawnpointy tak mizerně, že by mutanti vyvraždili polovinu stalkerů v táborech a už jenom kvůli tomu bych to nerad měnil (ostatně o to jsem se taky bez úspěchu pokoušel).

Anonymní řekl(a)...

Zdravím tě datastore!Chtěl bych se optat,kdy asi tak vyjde nová verze DMPčka a jestli budeš dál upravovat i Survival pack,abych kdyžtak počkal na novou verzi ještě než budu upravovat některé soubory podle sebe.
Dave

Datastor řekl(a)...

Survival se změn ještě dočká, ale konkrétní datum ti neřeknu.

Anonymní řekl(a)...

Takže to asi ještě nejakej tejden potrvá,ne?Já nepotřebuju konkrétní datum,ale spíš jen tak orientačně.Mimochodem bych se chtěl zeptat,jestli ty rozpracované zbraně,co jsou v tvém DMPčku,prodávají obchodníci.Ty nefunkční tam asi logicky nebudou,ale jestli např.mosin nagant s tou špatnou optikou nebo tak podobně(zatím si jsem vědom jenom mosina,ale mám takový pocit,že ještě nějaká zbraň má pokažené nabíjení).U mosina mi při koukání optikou zmizí ta "klapka"na zakrytí.
Dave

Datastor řekl(a)...

Při míření jenom vidíš texturu optiky (oproti několika dalším hrám, kde se použije přímo model zbraně) a ta má oproti normálnímu modelu pár odchylek (ale lepší texturu nemám a nejde o nic zásadního). U překupníků najdeš všechno, co je v trade souborech (a Mosin s optikou je v sortimentu taky - měl by ho prodávat Barman).

Anonymní řekl(a)...

Nějak se mi nedaří najít tu poškozenou Grozu,kterou by měl prodávat Sidorovič.Prohledal jsem snad celou složku Weapons a Dmp,ale nic jsem nenašel.
Dave

Rodelero řekl(a)...

Protoze to delas blbe.

Prvni musis nahlednout do konfiguraku Sidorovice co prodava, pak podle toho co najdes najit konfigurak a pak tam uz je zmineno, ktery model se pouziva.

Datastor řekl(a)...

Stačí hledat v unique_items.ltx.

Anonymní řekl(a)...

Díky!
Ještě otázka ke zbraním.Jsou všechny k mání u obchodníku,nebo jsou něktetré k nalezení někde v zóně?A mají všichni obchodníci stejný náhodný sortiment nových zbraní,nebo má každý něco jiného?
Dave

Rodelero řekl(a)...

Kazdy obchodnik ma neco jineho.

Mozna u obchodniku nenajdes granatomet nebo RPG. Pripadne speciality. A taky, samozrejme, Gauss pusku (nemyslim tu slabsi vedeckou).

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, chtel jsem se preptat, kdysi jsem hral DMP tusim jeste nejakou relativne ranou verzi 1.6, vsechno to tenkrat slapalo po pohody, nicmene pak jsem presel na to final DMP 7 nebo 7.5 (ted uz bohuzel presne nevim, akorat ze byl tenkrat oznacen jako final) a zacalo me to strasne s DMPčkem co chvili padat. Nekde jsem pak cetl (bohuzel uz nevim kde to bylo), ze to snad mely na svedomi nejaky textury pocasi ci co a ze to snad v techto dalsich verzich jiz neni... Tak bych se Vas rad zeptal, jak se veci v tomto maji, zda-li by stalo zase vlitnout do Zony s Vasim novym DMC. Mimochodem klobouk dolu nad tim jak na Stalkerovi stale pracujete a smer jakym jste se ve svych modpacich ve Stalkerovi vydal (hlavne ta vysoka obtiznost). A jeste posledni podotazka, planujete do Stinu jeste dalsi aktualizace?

Datastor řekl(a)...

Zdarovja - díky za reakci. Záleží na verzi DMP - verze pro jeden díl nejde kombinovat s verzí pro pokračování.

Pro Stín Černobylu je aktuální nejnovější verze 7.850 s patchem 05 a Survival Packem (všechny nejnovější verze jsou v horních záložkách tady na blogu). Stín se určitě ještě několika aktualizací dočká, ale momentálně mám dost práce s Call of Pripyat.

Pro tenhle díl je nejaktuálnější verze DMP s číslem 1.06 (přičemž pracuju na další) a Clear Sky DMP skončilo na verzi 2.1.5 (včetně hotfixu, co upravuje vlastnosti exoskeletonu Povinnosti). Clear Sky už ale kvůli chybám v základním kódu dál upravovat nehodlám.

Anonymní řekl(a)...

Pryvit,
jenom kosmetická drobnost, možná už to je někde na fóru, ale pro sichr:

Lovecká bunda - 3,5 kg
Lovecká bunda s plynovou maskou - 3 kg

... tuším by to mělo být opačně
A jinak skvělý mod =)

Anonymní řekl(a)...

Musím říct že jsem zatím příjemě překvapen. Nemám v oblibě mody které mění hratelnost a až moc velkým způsobem zasahují do hry ale první hodina v "nové zóně" na mě působí vice než dobře. Hlavní pozitivum zatím je že mám ze zóny strach což je super. Zatím jediná výtka je ke "vláčku" zombíků hned u prvního úkolu s ošetřením. To moc nechápu a působilo to blbě. Jeden zombík OK ale tohle bylo jak z béčkového filmu... Také není otitulkované intro. Což je škoda ale asi to nešlo. Ale to jsou zatím detaily. Hlavně oceňuju atmosféru a i účinek zbraní je o dost lepší.

Chtěl bych se zeptat v původním stalkerovi byly nějaké vedlejší úkoly (poměrně dost), které se časem sami odškrtly jako nevyřešené protože se nadali stihnout (rád se kochám..) Dřív jsme to řešil nějakou modifikací na prodloužení doby zadání (prostě chi vyřešit všechny bez ohledu na realismus). Jak je s těmito úkoly naloženo v DMP? Díky

Datastor řekl(a)...

Tak to jsem rád. Intro stejně jako několik dalších animací otitulkovat vážně nešlo a dabing v češtině (ten se mimochodem nepovedl) by to dost rušil.

Úkoly jsem nijak neseřezával (naopak, dost jich přibylo), jenom se neobjeví úlohy hned po vstupu do další lokace, jako tomu bylo v originále a ani jedna úloha nemá limit. Jde tudíž nabrat několik vedlejšáků a ty plnit tak, jak člověk bude mít tou kterou lokací zrovna cestu.

Anonymní řekl(a)...

Díky za rychlou odpověď. Tak to je skvělá zpráva. Časový limit byl otravný. Pár nových úkolů už jsem si všiml a je dobře že tam jsou. Aspoň bude víc zábavy. Díky

Anonymní řekl(a)...

Zdarvím,
při hraní jednou ze čas hra spadne, žádnej bugtrap, ani chyba, jen v logu na konci:

FATAL ERROR

[error]Expression : assertion failed
[error]Function : CInventory::DropItem
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\Inventory.cpp
[error]Line : 211
[error]Description : InBelt(pIItem)


stack trace:

dík za radu
S0mR4k

Datastor řekl(a)...

Nazdar. Nedodával sis do DMP ještě nějakou jinou modifikaci a nebo něco dalšího? Já se s touhle chybou nesetkal.

Anonymní řekl(a)...

nedával, ale jsem si jistý, že se to stane pokaždé když zemřu...
jinak nwm na který verzi DMP to je mám obavu že to je 7.850 fix4, ted tam je fix5, ale to by se nemělo ani nahrát?
S0mR4k

Datastor řekl(a)...

Zkus si DMP stáhnout znovu nebo porovnat tu tvoji současnou (základní) verzi pomocí MD5 Checkeru - http://datastor-modpack.blogspot.com/p/hlavni-strana.html

Pokud výsledná hodnota nebude sedět, tak budeš mít aspoň jistotu, že se modpack nějak špatně stáhl. Patche k DMP se vzájemně snesou, takže v nich problémy nebudou.

Anonymní řekl(a)...

Zdravim, tak jsem se konecne dostal k Vasemu nenovejsimu modpacku vc. survival packu, vse nainstaloval v poradku a k memu velkemu udivu u me prozatim nejen ze hra nepada hned u vychodu od Sidorovice jako tomu bylo u ranych sedmicek DMP (diky cemuz jsem pak hrani odlozil), ale bezi na max. detaily kolem stabilnich 60 fps a tak se chci optat - vy jste to nejak optimalizoval a nebo nejaky narocny graf. prvek z nejnovejsiho modpacku odebral? Velmi mile me to totiz prekvapilo, takovyto chod jsem totiz ani naznakem na sve obstarozni 9800 gt necekal.

Datastor řekl(a)...

Nebylo co odebírat - trochu jsem si pohrál s kompresí textur a tady je výsledek :)

Anonymní řekl(a)...

Tak to je parada, klobouk dolu. Preci jen, kdyz hra kazdou chvili pocukavala tak to lehce irirovalo, tohle ale jede jak po masle. Diky moc.

Anonymní řekl(a)...

Jeste bych mel na Vas poslednich par dotazu, tady v zakladnich informacich na webu je psano, ze postaci pri zprovoznovani modpacku v souboru fsgame.ltx v druhem radku $game_data$ prepsat jednu hodnotu z false na true tak aby u nej obe dve byly na true a textak ulozit. Nicmene v instruktazi k modpacku je v tomto ohledu napsano, ze se maji zmenit hodnoty z false na true, ale uz bez specifikace zda-li u vsech radku nebo jenom nekterych, tak bych se chtel ujistit jak tomu ma spravne byt (osobne jsem zmenil tedy pouze tu jednu hodnotu tak jak je psano na webu). Za druhe je v instruktazi psano, ze modpack muze byt nainstalovan i na verzi 1.0006, pred kterym ale na webu varujete. Za treti, Vy jste vysrtl z noveho modpacku auta a delani anomalii z artefaktu? Osobne mi to sice nijak navadi, protoze v podobe v jake Zona je k jizde s autem stejne nebyla prilis vhodna a delani anomalii z artefaktu ciste v ruce mne prislo taky jako hloupost, nicmene me prekvapilo, ze to tam neni (nemam). A posledni pata vec, vsiml jsem si, ze kdyz mam v ruce sroubky tak tu a tam s nimi nemohu hodit a musim ruku s nima zandat a vyndat, je to tak v poradku, ci je neco spatne u me? Snad je to jiz tedy vse, za odpoved predem dekuji.

Datastor řekl(a)...

1 - Stačí přepsat hodnoty jenom u $game_data$
2 - Na 1.0006 se nainstalovat může, údajně na něm DMP jde i dohrát, ale já bych to moc nedoporučoval.
3 - Vyškrtl... moc lidí to beztak asi nevyužilo.
4 - Je to jistá daň za detailnější modely rukou od KingFridaye. Zmiňoval jsem se o tom i v instrukcích.

Anonymní řekl(a)...

S temi sroubky jsem to v instrukcich pri jejich procitani prehledl, stejne tak jsem se podival do doplnku k modpacku a jak ta vozidla tak anomalie z artefaktu jsou tam v pripade zajmu k dopridani, takze je to jasne, za tyhle 2 dotazy se omlouvam a diky za odpoved.

Boris řekl(a)...

Když se hrabu v nastavení přesnosti zbraní...

fire_dispersion_base = 0.19 ;0.22

Proč jsou to dvě čísla?? S tlumičem a bez?

Rodelero řekl(a)...

Spis bych tipnul, ze to je zakomentovana stara hodnota.

Datastor řekl(a)...

Přesně tak, jde o zakomentovanou (a tudíž nepoužívanou) hodnotu. Pro tlumič se přesnost nemění.

Anonymní řekl(a)...

Jeste bych se rad zeptal, takova drobnost ale presto, nesla by nejako zmenit uvodni hudba v menu z te vybrnkavacky na tu co byla v predchozich DMC - takova ta temna, ambientneji pojata, osobne mi to sedelo vice. A at 2, vsiml jsem si, ze neni nastaveni pro rychloukladani a nahrani (standardne F5 a F9) jako v predchozich verzich, ono bylo odebrano? Jinak tedy musim rici, ze je to docela "kotel" s tim nedostatkem naboju, vykupnima cenama se survival packem atd... Alespon to cloveka nuti vice zvazovat co a jak, kazdopadne hodne se to vse zmenilo od 6.2 verze nebo kolik co jsem naposledy poradne hral. Palec nahoru.

Anonymní řekl(a)...

A posledni vec (omlouvam se tyhle dotazy, ale nejako jsem to z instrukci a hledani v nich v ramci klicovych slov nenasel) ohledne inventare, ted mam defaultne s aktualnim DMPčkem nastavenou max. nosnost 33 Kg a v doplnich ke Stinu je na vyber z dalsich 4, ale z te tabulky u nich nemam jasno, kolik je tedy prosim u nich max. nosnost?, jestli tomu tedy dobre rozumim..Diky.

Datastor řekl(a)...

Stačí, když si stáhneš starší DMP a z adresáře sounds/music si do novějšího DMP nahodíš soubory s názvem wasteland_l.ogg a wasteland_r.ogg [nebo možná 05_wasteland, teď si to přesně nepamatuju]. Rychloukládání jsem kvůli možnosti zničení savepozic radši napevno vyřadil, proto nejde nastavit ani klávesy.

U doplňku na nosnost se to má trochu jinak - díky němu se řídí, kolik zbraní můžeš v jednu chvíli mít v batohu [přičemž nosnost zůstane pořád stejná, a to 35 kg].

Pro příklad - v základní verzi je limit na pistole 8 kusů. To znamená, že pokud vezmeš devátou, postava ji automaticky zahodí a tudíž ji buďto necháš ležet na zemi a nebo stávající výbavu zahodíš/schováš do krabice a pak teprv posbíráš zbytek. Supluje to v podstatě omezenou velikost batohu.

Anonymní řekl(a)...

Diky za vysvetleni hlavne ohledne toho inventare. Jinak nosnost mam defaultne s DMP 7856 na 33 kg, nikoliv 35 kg, ale predpokladam, ze je to tak snad v poradku. Kdyztak me opravte :)

Anonymní řekl(a)...

Tak bohuzel se mi dnes jiz 4x stalo (3x u vybiti psu u farmy - ukol od Sidorovice, 1x pri prechodu pres Kordon) ze hra zamrzne a nejde jinak nez pomoci ctrl+alt+delete prepnout do spravce a ukoncit neodpovidajici proces. Proste hra zamrzne a obraz zustane "viset". Hlasku hra nevyhodi zadnou nicmene posilam chybovy zaznam z logu, podotykam, hra jinak problemy s vykonem nema a ostatni i narocnejsi hry slapou taky bez problemu, takze prehrivani gk se mi nezda. Predem diky za radu:

FATAL ERROR

[error]Expression : false
[error]Function : CGameGraph::distance
[error]File : e:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrgame\game_graph_inline.h
[error]Line : 96
[error]Description : There is no proper graph point neighbour!


stack trace:

Anonymní řekl(a)...

Jeste jedna vec, u zastupce hry mam dopridany ten parametr "noprefetch", ale predpokladam, ze tim to asi nebude, jenom to zminuji. Diky.

«Nejstarší ‹Starší   1 – 200 z 579   Novější› Nejnovější»