Vážení stalkeři, vážené stalkerky, vážená stalkerčata...
Půlrok se s půlrokem sešel a došlo k tomu, na co mnozí z Vás už dlouho netrpělivě čekali. Nová verze DMP, tentokrát s pořadovým číslem 7.850, je konečně venku a přináší jako vždycky celou lavinu novinek. Jejich počet přesáhnul sedmdesátku a pozadu nestojí ani přidané zbraně - těch je zhruba kolem čtyřiceti. Hlavní poděkování si ale zaslouží Belisarivs, protože bez jeho ochoty by těch novějších kousků bylo sotva deset a to ještě většinou s nějakou chybou. Stejně tak si moje poděkování zaslouží i Peťan, Střelec, MouseSentinel a samozřejmě i všichni ostatní, co mi ohlašovali nejenom chyby a nedodělky, ale taky přicházeli se svou trochou nápadů. Věřte, že mi to hodně pomohlo.
DMP, jak už jste si zvykli z dřívějška, z náročnosti nikterak neslevilo - spíš naopak. Ubylo munice, ubylo volně poházené výbavy a dokonce ubylo i peněz. Ty sice budete moci nově sbírat i od mrtvých postav, ale nijak zvlášť si rozhodně nepřilepšíte.
No, už Vás nebudu dál nudit. Odkaz je funkční, tak směle klikejte, stahujte a bavte se. Ještě jednou díky za všechny reakce a za přízeň. A nebojte se... ani teď práce na DMP nekončí. V budoucnu se objeví ještě několik dalších novinek a změn, co rozhodně budou stát za to. Ale teď už běžte hrát, ať 7.850 nevystydne.
Poznámka: Starší patche nemusíte dodatečně stahovat, protože každá nová verze obsahuje i všechny předchozí. Po stažení archivu s patchem jej stačí rozbalit a celou složku gamedata překopírovat přes stávající složku s modpackem. Survival Pack v případě zájmu instalujte až PO [!] aktualizaci DMP na verzi 7.855 pomocí patche #05 z níže uvedeného odkazu.
Poznámka č.2: Nezapomeňte, že k bezproblémovému chodu modpacku je rovněž potřeba aktualizovat základní hru na verzi 1.0005 [Víc informací v záložce "Základní informace"].
Poznámka č.2: Nezapomeňte, že k bezproblémovému chodu modpacku je rovněž potřeba aktualizovat základní hru na verzi 1.0005 [Víc informací v záložce "Základní informace"].
____________________________________________________________
Download [cca 530 MB]: scorpions ftp - ulož.to
Patch #05: scorpions ftp - informace
Survival Pack [volitelně]: informace + odkaz
Další odkazy: Seznam změn - Instrukce - Nejčastější dotazy - Doplňky
Kontrolní součty:
DMP 7.850: 7f131252e4ac710462fe2e8f7a4c43ea
Patch #05: 6b807a5eb0ce1f618c51b567c378e03d
Survival Pack: bceaef3940d6500f1d369451df2872d7
579 komentářů:
«Nejstarší ‹Starší 201 – 400 z 579 Novější› Nejnovější»33 kg je hodnota, kdy se postava začne rychle unavovat - 35 kg je mezní hodnota, kdy už se nepůjde pohnout (pokud jsem to ve starších verzích neměl jinak).
Anonym - Tohle je chyba základní hry (viz http://bit.ly/eujQ5f - bod 6: Bad spawn location) a souvisí s chybou ve spawnu mutanta nebo NPCčka. Můžeš zkusit nahrát starší save, což by mělo zabrat. Já osobně se s touhle chybou ještě nesetkal, ale -noprefetch parametr na to vliv nemá.
Nakonec jsem pc zrestartoval a chytlo se to. Po 3 hodinach hrani se to zatim neopakovalo. Zrejme bude zahodno delat si prubezne nekolik ulozenych pozic a jen neprepisovat stavajici..Dik.
Ohledne ty zmeny hudby v menu, primo v aktualnim DMP je ve sloze sounds/music slozka zaloha v ktere jsou ty 2 soubory, staci vyjmout a vlozit primo do slozky music, zkratka neni potreba stahovat stare DMPcko. Ciste pro nekoho, kdo by chtel tu pro me neprijemnou "brnkacku" zmenit jako ja na tu puvodni temnou hudbu co hrala v predchozim DMP... *FO*
Jeste by me zajimala jedna vec - pri hre s poslednim DMP vc. survival packu kdyz si chci ulozit nejake veci do naleznuvsi prazdne skryse, zustanou tam 100 % a casem nezmizi?, preci jen, nektere zbrane,strelivo, spotrebni veci nechci sebou vlacet, ale rad bych je mel v zaloze poschovane schovane. Co jsem to zatim zkousel tak se zda, ze to funguje, ale je otazkou, zda-li tomu tak bude i po x hodinach hrani..Diky.
Původní hudbu už jsem dodal i do doplňků. Věci v bednách zůstanou, stejně jako když si je dáš do batohu, co si můžeš koupit u překupníků. Nikdy se mi nestalo, že by z nich něco zmizelo.
Tak to je fajn, protoze nyni s tim "survivalem" to zacina mit docela smysl se vseho nezbavovat (neprodavat), ale skutecne si delat tu a tam ve skrysich vlastni zasoby, pr. si v nich docasne neco odlozit.
Zdravim Datastore, chtel jsem se zeptat, ta tva vcerejsi novinka ohledne vydani noveho DMP do Stinu, to bude vyzadovat zapoceti nove hry nebo by to melo (mohlo) byt kompatibilni se sejvy z DMP 7.856 se SP? Pripadne ty avizovany zmeny v grafice a pocasi, da se cekat ze vzroste narocnost na na gk potazmo hw? Popravde, jsem docela rad, ze mi to s timto poslednim modpackem+sp beha tak pekne jak beha :) Diky. *FO*
Nazdar. Savy by načíst jít měly, ale ochudíš se o další změny, co se ve stávajících pozicích neprojeví a samotná HW náročnost by nijak stoupnout neměla.
Jasny, diky. Jeste by me zajimalo, dival jsem se po netu po nejakych zajimavych wallpapers ke Stinu s motivem DMPcka a nic jsem nenasel. Je neco, nejlepe pro rozliseni 1680x1050? Treba to z uvodniho menu vypada moc pekne, hned bych si ho tam dal. :) *FO*
Tapety s motivem DMPčka asi nikdo nedělal - ale kdyby se přece jenom někdo našel, klidně bych tady pak jejich výtvory uveřejnil.
Zdravim všechny. Mám prosbu,stáhl jsem si nejnovější DMP pro stín černobylu,hra šlape suprově,ale když se kohokoliv zeptám aby mi dal vedlejší ukol,hra mi spadne,poradte co s tím prosim. Díky všem za radu.
Myslim, ze je ponekud malo zdurazneno provadeni kontroly md5 tak, aby to pochopilo i uplne jelito.
Resit tu co chvili dotaz, ze nekomu neco pada neb divne hapruje, protoze ma poskozeny archiv ale nevsiml si toho je uz celkem otrava.
Mozna by bylo resenim pouzit instalator NSIS, ktery zakomprimuje do lzma a jeste provadi kontroly pred rozbalenim. Myslim, ze tim odfiltrujeme uzivatele neznale a zustanou jenom ty nejvetsi trubky. A tech by nemuselo byt tolik.
Pro Vítu: Ten NSIS jsem si stahnul,tak to nějak zkusim. Je fakt,že nejsem žádnej počítačovej mág a podobně,ale stačilo by mi trochu poradit a já už si to udělám. Mam pocit,že lidi,kteří ten mod udělali chtěj aby to všem chodilo a každej si to mohl zahrát a né jen někdo kdo celej den programuje a vyzná se v kde jakym programu. Ale i tak děkuju.
NSIS ti nepomuze.
Vypada to, ze ma sproste poskozeny archiv s tim modem. Proto tam jsou ty kontrolni soucty.
Koneckoncu, staci mrknout na hlavni stranu doleva. Je tam infobox, kde jsou zakladni instrukce.
Je tam popsana ta kontrola souctu.
Proste a jednoduse, mas to nejspis blbe stazene (proste se obcas stane, ze se nektery packet pri takani ztrati) a pak mas z toho ruzne zapichy.
Máš jinou verzi hry - je nutné mít nainstalovanou verzi 1.0005.
Díky moc za rady! Sem to ale vůl,sem to tam četl o té verzi na stránkách a ted jsem se kouknul no a co nevidim mam verzi 1.0004. Tak uz to snad bude šlapat jak má!
Re: Datostor - vypis z logu uvedeny ob par prispevku nahore: Ahoj, bohuzel k tomuto dochazi uz skoro porad, semtam se zadari ze to 3 hodiny s touhle chybou nespadne, ale jakmile se to stane, tak pak uz to pada co 10 minut...Jinak jak jsi psal, ze je to chyba zakladni hry si moc nemyslim, jelikoz bez modpacku se to nedeje. Podle me je to tim, ze mam Visty. Uz v modpacku je psano, ze na Vistach dochazi k prodleve ve spawnech veci, npc a monster a jelikzt tato chyba jak jsi psal a v odkazu uvadel souvisi PRAVE s chybnym spawnem tak se domnivam, ze odtud bude "vitr vat" toho proc to pada. Mozna by opravdu nebylo od veci, ze hry ktere chce clovek modifikovat tak by bylo zahodno si rozdelit disk, a mit pro tento ucel i stara XP se SP 3. Pr. nevi jeste nekdo neco co by se s tim dalo zkusit?
Chyba v základu to je, jenom záleží na náhodě, jak a kdy se projeví. Zkus hru rozehrát znovu úplně od začátku a nebo si porovnej archiv skrz ten MD5 Checker. Nechce se mi věřit, že by nikdo další nehrál na Vistách a podobná chyba ho třeba taky nepostihla. Rozhodně to je zvláštní.
Zkus ještě nastavit režim kompatibility pro Win XP (Service Pack 3) a spouštět hru jako správce. Třeba by to mohlo zabrat.
Ahoj, no jde o to ze Stalkera jsem na tomto PC a tomto systemu i s patchem 1.0005 ale bez modpacku dohral, a zadne pady nebyly. MD5 hodnoty jsem kontroloval - archivy v poradku a odpovidajici (ostatne to ja jsem ten anonym co na ne upozornil:), nastavenou kompatibilitu na Win XP v zastupci mam (vc. dopridanyho parametru -noprefetch), hru jako spravce spoustim. Jedine co snad trochu pomaha je nahrani save pred tim savem v ramci nehoz doslo k padu, akorat je to trochu otravny litat do meny a ukladat potazmo vytvaret seznam savu (pro jistotu) a i tak to kolikrat po hodine spadne. Ja mam s Vistama ohledne modifikaci spatne zkusenosti i u modu do jinych her (serie TES a dalsi) a i kdyz jsem jinak s nima spokojen, v tomhle by me to u nich neprekvapilo. I tak diky za info.
Tak pokud máš možnost, vyzkoušej tu hru někde jinde, kde jsou XP nebo rovnou Windows 7. Ani na jednom systému jsem nezpozoroval žádnou zásadní chybu a ani mi nikdo žádnou nehlásil.
V soucasnosti tu moznost bohuzel nemam, resp. mam, ale to neni herni PC. Zkusim to poctive kazdych cirka 5 minut ukladat a jakmile se to stane vracet se ob jeden save zpet - u toho mam trochu pocit, ze se to tim da do jisty miry oddalit. Ale je to stejne zvlastni, jedine DMP, ktere mne chodilo na tomto PC i systemu Vista skutecne stabilne bez padu a hlasek byla kdysi nejaka "sestkova" verze (snad 6.2?). 7.5 final ta mne padala hned od vychodu od Sidorovice jak povestna shnila jablka a tady se pro zmenu u me deje tohle. Zrejme mi neni prano :) Asi by bylo nejrozumnejsi uvazit to rozdeleni disku a pro tento ucel si zaopatrit XP.
Já bych osobně zkusil hru kompletně od začátku - o starší pozice beztak nepřijdeš a můžeš se k nim kdykoliv vrátit. Plus by ještě stálo za zvážení starší savy přesunout úplně jinam a k ukládání použít úplně čistou složku (samozřejmě taky s hrou od začátku).
Pády u 7.5 měl podle všeho na svědomí jenom patch, resp. jeho stará verze.
Diky vyzkousim to tedy - slozku savedgames zazalohuji nekam do pryc a rozjedu novou hru s cistou a prazdnou slozkou savedgames aby tam ty soucasne ulozene pozice pr. nejak nekolidovaly a uvidim. Jeste jednou diky za reakce a ochotu pomoci.
Jak pracuje takový vědecký detektor anomálií? Mám ho na opasku a ono nic :-( Že by se do Zony dostal šmejd z Číny?
Detektor potřebuju, nepřátel se nebojím, za většinu mých smrtí mohou právě anomálie.
Měl by detekovat většinu anomálií (kromě Hořáků a možná ještě pár dalších) a zobrazit jejich pozici na minimapě.
Jo jo, to je teorie. Muj detektor nic z toho nedělá :-(
Ještě jedna věc, kde je config soubor "vědecké" gauss pušky od doktora z Jantaru?
Díky
Tak na ten detektor se ještě podívám. Údaje ke Gaussce najdeš v unique_items.ltx (gamedata/config/misc).
Pravda ohledne tech detektoru, co jsem si koupil bezny anomalni detektor co prodava treba Sidorovic za 8000, jenz by mel zobrazovat na mape trampolinu,elektru a masomlejnek tak masomlejnek na minimape nezobrazi, stalo se mi ale, ze na nej casto (ne vzdy) nezareaguje ani akusticky pipanim.
Zdravím, mám staženou steam verzi a za boha nejde rozjet čeština/ruština. Vše dělám podle návodu, stáhnu patch 1.0005, překopíruji, stáhnu datastor mod, překopíruji, upravím z false na true a pokaždé mám menu v anglické verzi 1.0005. Má někdo podobné problémy?
Do Steam verze už patche instalovat nemáš - hra se sama aktualizuje na verzi 1.0005 (a pak jde bez potíží použít i DMP - jenom s hnusnějším fontem, protože ta anglická lokalizace nemá diakritiku).
Zdravím,
s tvým mod packem jsem prošel všechny díly a tak bych chtěl při druhém hraní menší změnu. Zakopl jsem totiž o Complete mod. Ovšem herní mechanismy DMP mi vyhovují naprosto. Tzn. je nějaký způsob, jak skloubit vizuál a textury Complete módu s mechanismy DMP?
Díky za opodvěď.
No to mě těší, díky. Pokud z Complete použiješ jenom textury (gamedata\textures) a ne další konfigy a soubory, tak by se nemělo nic stát.
Ok, vyzkouším. Díky=)
A ještě jeden dotaz... Kde najdu původní main menu theme? Ten nový co tam máš není špatný, ale ten původní je prostě klasika a nechci to přibíjet novým songem. Ještě jednou díky.
Ve slozce sounds/music/zaloha mas 2 soubory s puvodni hudbou, staci prekopirovat a nahradit stavajici ve slozce music.
V tom případě stačí celou složku music přejmenovat nebo smazat.
nazdar....ja by som chcel poprosit ci by mi niekto nevedel povedat nazov tej hudby co ide v MENU pretoze je VYBORNA x) alebo to niekde uploadnut v .mp3.....vopred dik x)
Stačí se podívat do složky sounds/music/ a tam tu hudbu najdeš v *.ogg formátu. Jinak jde o hudbu z modifikace Black Mesa pro Half Life (http://www.blackmesasource.com/media_music.html - End Credits).
aha diky x) som si ani nemyslel ze to je stade a to som pocul vsetky x)
Zdarec, sem tam na nějakých fórech narazím na zmínky o tom že na stalkera je nějaký mód co používá systém sumek. Ale hledám ho už týden a nic jsem nenašel. Tak se ptám existuje vůbec? Pokud ano tak odkud se dá stáhnout. Dík za odpověď.
Sice existuje (dokonce hned dvě verze), ale ani jedna nefunguje. Ta druhá modifikace sice spustit šla, náboje se i dobře řadily na pásek, ale hra pak často padala a mělo to vliv i na save pozice.
Zdravim, chtel bych se zeptat, mam posledni verzi dmp vc. sp tj.7.856 a rekl jsem si po x hodinach hrani, ze mi vice vyhovovalo, kdyz byly ve hre pritomny auta, tak jsem si je tam nahodil, zacal od znovu, ale mam takovy pocit (ne jistotu), jako kdyby najednou hra davala vice - tzn. u padlych nepratel mam pocit ze nachazim vetsi proviant (ne nejak extremne ale presto), vice se mi objevuji skryse uz napr. ted v kordonu a tak by me zajimalo, je to jen moje zdani a generuje se to nahodne a presto v poradku, nebo nahrazenim tohoto all.spawn souboru s temi auty doslo i ke zmenam v tomto? Diky.
All.spawn vážně upravuje jenom výskyt aut, nemusíš se bát. Na větší zásoby u postav by byly zapotřebí soubory z config složky.
Dik.
Ahoj, tak jsem vyzkousel ten Tvuj tip s tim promazanim slozky savedgames a zapoceti nove hry ohledne toho zamrzani, vcera to za nekolik hodin ani 1x neudelalo, dneska jakmile se to jednou stalo, tak to pak uz jede ve starych slepejich, proste to vzdy po chvili hrani vyhodi tuto chybu. Kdyby Te Daty a nebo jeste nekoho jineho napadlo jak to zkusit vyresit, budu rad za kazdou radu viz: FATAL ERROR
[error]Expression : false
[error]Function : CGameGraph::distance
[error]File : e:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrgame\game_graph_inline.h
[error]Line : 96
[error]Description : There is no proper graph point neighbour!
stack trace:
Chlapi nevíte, kde se v Zoně daji sehnat všechny ty pěkný hračky z DMP, jako je Steyer Aug, sniperka AWM a tak podobně?
V config souborech je všechno možný, ale v Zoně jsem spoustu z toho nikdy neviděl :-(
Díky
K tomu problému s There is no proper graph point neighbour - zkus celou hru reinstalovat. Jak už jsem psal, já se s touhle chybou ještě nikdy nesetkal, takže tady bohužel líp poradit nemůžu.
Boris - Ve většině případů u překupníků, ale za vyšší sumu a ne od začátku hry. Musíš si je zasloužit (až na AWM, kterou jsem nakonec vyřazoval).
Z Pripjati jsem šel zpátky až do Kordonu, nikde nic :-(
Zasloužit, jako přinést překupníkum každou blbost a pak se jim rozšíří nabídka?
Stačí plnit dílčí úkoly (granátomet Povinnosti, odražení útoku Monolitu u barikády pro Svobodu a podobně). Nějakou pokročilou výbavu najdeš i u Monolitu v oblasti lesa před Vypalovačem.
Ohledne padu: Zdravim, tak ci onak diky za ochotu, nicmene, nekde jsem vycetl na tyto ruzne pady vyzkouset snizit uroven nasviceni, tak jsem si rekl, ze za zkousku nic nedam, prdnul jsem to na staticky nasviceni a voala, nejenze hra nema obcas citlivejsi vykyvy framerate takze jede jak z praku, ale vypada to tak, ze jsem se dpst mozna tohoto problemu se zamrzanim a touto hlaskou zbavil, graf. vidim ustupek jen v tom lepsim nasviceni jinak to takovy rozdil rozhodne neni a vypada ze to chodi - nahral jsem ten vadny "vadny" save pri jehoz nahrani byl jinak vzdy do 10 minut hrani pad a po tomto prenastaveni nic. Nicmene problem je nefunkcni baterka na tomto nastaveni nasviceni, da se s tim neco delat?
S baterkou bohužel nic neuděláš - to je enginová záležitost. Ještě můžeš zkusit vrátit původní nastavení renderu a jenom přetáhnout posuvníky na nižší hodnoty (hlavně u kvality textur, dohlednosti a detailech stínů). Pak hru restartuj a vyzkoušej, třeba se ta situace taky zlepší.
Skoda no, a noktovizor u tech lepsich obleku na tom statickem nasviceni funguje? Baterku bych pro zacatek ozelel nez si vydelam aspon na ten hejkaluv oblek u Sidorovice, ale pokud by nefungovala ani noktovize tak to je naprd. Jinak me absence toho nasviceni nevadi, ja krome lepsi nasviceni sceny v tom rozdil nevidim, zvlast kdyz mam jinak vse ostatni vytazene na max., hlavne ale je takto hra naprosto konstantne plynula ve vsech lokacich a konecne stabilni. Diky za info.
Noktovizory fungovat budou, to se nemusíš bát. Problémy byly jenom s baterkou.
Tak to je fajn, dik.
Ahoj, tak si krasne parim na statickem nasviceni, ta plynulost a stabilita to si rochnim :), nicmene ted vazne, chtel bych se zeptat, obcas se mi stane ze mi zacne jakoby blikat cervene obrazovka jakoby mel prijit nejaky blowout ci neco takovyho a zacne mi to ubirat dost zivota. Docela by me zajimalo, co to je, nebo ze by to melo spojitost s tim vojensky speedem co ma v ramci vedlejsich ucinku zpusobovat krvaceni?, ale prave ze si nejsem vedom, ze bych si jej kratce ci par minut pred tim vzal. Tak nevim. Diky.
Jediná možnost, kdy zrudne obraz a začne vyprchávat život je tehdy, když si buďto vezmeš ten adrenalin (a v tom případě by ti po nějakou dobu nevyprchávala výdrž), případně bys musel silně krvácet (a nebo mít hlad, ale to bys poznal podle ikonky). Těžko říct - pokud by to nebyla ani jedna z možností, pošli mi save a já bych se na něj zkusil podívat.
3GB enabler jsem našel tady: http://rs62.rapidshare.com/files/23252938/3GB_Enabler.zip
Budu se k tomu snažit nějak rozumně přeložit i zbytek toho návodu, každopádně můžeš ještě zkusit snížit kvalitu textur nebo vzdálenost vykreslování (zhruba na polovinu). Pokud ani to nezabere, tak pak přijde řada na vyzkoušení toho 3GB enableru.
Ahoj, tak to bys byl nesmirne laskav, kdybys ten navod nejak sesumarizoval a prevedl v bodech do cestiny, nektery ty kroky co jsem se tam v nem docetl me prilis jasny nebyly... Ja v kazdem pripade v soucasnosti jedu na tom statickem a na tom problem neni a da se to s prehledem takto hrat. Samozrejme na full dynamic by to bylo po audiovizualni strance lepsi, ale osobne mne tenhle mensi ustupek za cenu naproste stability a plynulosti az tak nevadi. Ale jinak samozrejme rad ten navod vyzkousim. Zdar.
Zdar, tak jsem vyzkousel jeste posnizovat jak si doporucil nektery ty polozky (dohled, nasviceni apod. v pokrocilym nastaveni obrazu) a pri plne dynamickym nasviceni a nejvyssi kvalite je to bohuzel furt stejny -jakmile je to na full dynamic tak drive ci pozdeji (nekdy uz hned po 10 minutach hrani /coz pak pada uz kazdou chvili/ jindy po 2-3 hodinach) zamrzne a chyba "96 neighborn...". Takze holt statika.
Zdar (zase ja:) kouknul jsem se na tvuj rozsireny web kde mas reseni ruznych potizi a mas tam vedeny jakysi prikaz bcdedit /set IncreaseUserVA 2700 v souvislosti s 32 bit. systemy ohledne snad stability a padu. Co je ten prikaz prosim Te zac a co dela? A vepsat a potvrdit enterem se ma presne kam, do prikazoveho radku? Zkratka chtel bych s tim jeste zkusit co se da, bohuzel na tom statickym nasviceni pouze s noktovizorem se to v podzemi a v noci dava bez baterky dost blbe, tak bych jeste rad vyzkousel par poslednich veci nez to povesim asi uz na "hrebik", prinejmensim SoCh ...Diky.
Ještě tam spousta informací chybí (jde spíš o provizorní chystanou verzi) - každopádně IncreaseUserVA umožní aplikaci adresovat víc virtuální paměti, což se podle několika skazek osvědčilo a hra nepadala. Já si to ale neměl jak ověřit. Vepsat do příkaz. řádku (případně do toho vyhledávacího pole v případě Vist nebo Windows 7), potvrdit Enterem a pak ještě restartovat počítač. Bez restartu se změna neprojeví.
Případně můžeš ještě zkusit nahradit hodnotu 2700 za 3072. Budu rád, když potom napíšeš, jestli to mělo nebo nemělo význam.
Diky, ale z toho co jsem si k tomuto prikazu neco vygooglil potazmo si nahazel infa o nem do prekladace tak mi to neprijde 100% bezpecny vuci systemu. Nekdo tam uvadel i nejake problemy co to zpusobilo (nebo muze zpusobit) jinde v jinych hrach ci aplikacich, tak bych nerad v tomhle ohledu s timto neco riskoval. A je fakt, ze ted co jsem si konecne vydelal na stalkersky oblek s maskou s noktovizorem 3. generace tak je to i v naprosty tme o neco lepsi, resp. da uz se o trochu lip s nim ve tme orientovat, takze zustanu na statickym. Spise me mrzi, ze se tento problem da s nejvetsi pravdepodobnosti cekat i v CS a CoP...Zkratka Vista 32 bit a Stalker a jeste s mody neni dobra kombinace pro stabilni hru pri vysokem nastaveni a renderovani.
Edit: Takze jsem si k tomu prikazu jeste neco malo nasel ze zkusenost a co presne v aplikacich a hrach dela na ceskych forech, nedalo mi to nakonec, zadal (s tim 3072 - mam 4 GB ram), potvrdil a asi hodku na plny nastaveni hral (hlavne Kordon a kolem Sidorovic /tam to byva nejvice padavy/, pred mustkem na ceste k Baru) a zatim tedy bez padu... Nicmene brzo soudit. Jeste bych to v nejblizsich dnech potvrdil.
Osobně jsem s touhle změnou nikdy problémy neměl, a to už je taky nějaká doba. Každopádně pokud hra bude fungovat, tak to bude jenom dobře.
Co si pamatuju, tak ve Vistách (než šly z disku) jsem měl problémy akorát se zpožděním objevování předmětů, ale samotná hra kupodivu nepadala.
Ahoj takze ta chyba "neighborn 96.." uz (ocekavane) opet vyvstala, Jen je ale mi spodivem, ze pokud to opravdu neni zpusobeno nedostatkem systemovych prostredku potazmo pokud tento pad a chyb. hlaska opravdu souvisi s chybnym spawnem npccka ci nepritele v okoli, jak je pak mozne, ze na statickem nastaveni renderingu k one chybe nedochazi?..No tak ci tak, treba se ten do systemu zadany prikaz bude hodit jeste i v jinych hrach, pamatuju, ze napr. v Crysis jsem mel hlasku "ou of memory" taky casto. I tak dekuji za ochotu.
Datastore zrovna jsme vJantaru a chystám se do X16. Zrovna jsme dostal úkol najít tělo vědce. Jenže najednou hra začala vždy když mě někdo sejme padat. Když se to stalo asi po pátý něco se stalo a hra se načítá strašně dlouho (místo několika sekund tak minutu i víc). Přejmenoval jsme gamedata a spustil hru v základu a načítání je opět rychlé. Zrovna kopíruju DMP do hry znovu tak doufám že to pomůže. Nenapadá tě čím by to mohlo být. Až do týhle chvíle jel stalker s SMP jako po másle bez jedinýho bugu.
Uf tak nové nakopírování DMP pomohlo. Nevím co se stalo. Asi se při pádu nějký soubor poškodil nebo co.
Mám tři dotazy:
1) v diskuzi čtu že je verze 7856? Já tu jinou než 7850 + patch 05 nevidím.
2) také jsme tu četli že jsi znemožnil quicksave a quickload. mě funguje bez problémů
3) V rozlišení 1280x1024 je špatně dalekohled. statní optiky jsme přepsal a funují bez problémů ale ten dalekohle je špatně. Jde případně zprovoznit ten původní? Možná se mi i líbí víc kvůli těm "číslům a tak"
http://img263.imageshack.us/i/ssjirka050311200526l07m.jpg/
http://img839.imageshack.us/i/ssjirka050411132147l01e.jpg/
Jinak je to pecka a jsme ze hry naprosto unešený!
7856 je verze vc. survival packu.
Přesně tak. Normální patche modpack "povýšily" na verzi 7.855 a Survival Pack potom na 7.856, aby se jeho přítomnost dala snadno poznat už z hlavní nabídky.
U quicksavů jsem smazal nastavení kláves v nabídce - pokud se mi povede nějak zamezit rychloukládání rovnou ve hře, udělám to. Kvůli stabilitě save pozic bych rozhodně doporučil ukládat klasicky přes nabídku.
Další textury dalekohledů časem přidám do doplňků, takže pak bude kdokoliv mít možnost vybrat si tu svoji. Pochopitelně jak v normální, tak widescreen variantě.
Zdravim, chtel jsem se zeptat, jsou v aktualnim DMP vc. SP tj v 7.856 nejaci novi mutanti? Uz jsem v Rudym lese a doposud krome klasik zombies a par malo kocek v Kordonu a na Smetaku nic. Myslel jsem nejake ty ohyby, chimery, skrety a tak. Diky.
Několik bys jich měl najít až v Pripjati a v areálu elektrárny. V novější verzi ale jedna malá změna v objevení jednoho mutanta bude - víc neřeknu.
Jasny diky, jinak clovece mam dojem, ze jsem ty pady nejak i na tom dynamickym eliminoval, jak se nevracim do Kordonu a prestal jsem vytvaret seznam 10 a vice narustajicich sejvu nybrz stale prepisuji pet od nejstarsi po nejnovetsi tak to najednou nepada. Ze by vetsi mnozsti ulozenych pozic na to mohlo mit vliv? No tak ci onak, facha to a to je hlavni :)
V počtu savů to určitě nebude - teď jsem mazal starou složku a v ní bylo kolem 120 pozic - bez pádu a ani dalších nepříjemností (a v Kordonu taky nebylo nic, co by zaviňovalo problémy). Každopádně pokud se přepisem pozic pády vážně zredukovaly, tak nemáme co řešit :) Doufám, že stabilita vydrží.
Má zadávání vedlejších úkolů nějakej konec nebo se zadávají stále další a další? Jde mi o to jestli mi po x splněnejch úkolech bude (Sideorovič, Barman atd) zadávat stále další nebo to jednou skončí? Díky za odpověď.
Většinou se budou zadávat další a další - takhle to ostatně bylo už v základu.
To byl fofr. Díky moc za bleskovou odpověď. Mě to nevadí. Já jen abych věděl na čem jsem. Obvykle mám tendence dohrávat hry úplně komplet. Už to tedy pomalu utnu a nové si brát nebudu.
btw: ve hře jsme našel, už nevim kde papír se třemi čísly.
SPOILER:
jak jsme zjistil dva jsou kódy na dveře (rudý les a vypalovač) třetí jsme zatím nepoužil. Ale u vypalovače jsou ještě jedny dveře na kód. Dají se nějak otevřít? Třetí kód na ně nefunguje.
Ne všechny informace a údaje musí mít využití, na to pozor :)
Chtel bych se zeptat, je to sice trochu off-topic, nicmene dost se v souvislosti se Stalkerem a mody mluvi o modu "Narodnaja Soljanka", presnejsi jeho popis v materstine se mi zjistit nepodaril, nicmene z videi na youtube jsem z modu mel spise pocit mensiho durazu na realisticnost, hromady mutantu, udajne problematictejsi instalace i chod. Ne ze bych chtel konvertovat :), ale preci jen pocitam, ze tady jiz s nim nekdo osobni zkusenost mel tak by me jenom zajimalo ciste ve zkratce jak to u nej v tomhle ohledu je (krome dopridanych lokaci apod.) Dik a jeste jednou se omlouvam, ze tento dotaz pisi sem.
Chci se zeptat, kdyz mam v inventari lekarny i adrenalin a zmacknu "rychloklavesu" pro lekarnu tak se automaticky pouzije adrenalin, da se s tim neco delat? Je to docela neprijemnej bug.
V tuhle chvíli na to odpověď nemám. Budu se snažit nějakou radu pohledat na internetu a nebo se podívám na konfigy, jestli v nich nepůjde něco změnit.
O.K. Dik. Prave uz se mi to parkrat skoro v prestrelce vymstilo (zacalo mi razantne po chvili ubyvat zdravi, i kdyz jsem puvodne myslel, ze jsem vzal lekarnu) tak uz je radsi sebou nenosim :)
Oprava je už zdá se odhalená, takže v nadcházející verzi (a možná ve speciálním patchi) už bude obsažená. Díky za nahlášení.
Zdravím daty.
Tak konečne sa mi podarilo rozbehať DMP + SP.
Nech som to na PC stiahol koľkokrát som chcel, aj napriek zhodným hodnotám MD5 to nechcelo ísť.
Ale stačilo to stiahnuť do notebooku a potom preniesť na USBčku a hneď bolo všetko ok. Tak neviem, mojím oknám asi zašibalo.
Dík za tak skvelú prácu.
Derkan
Tak to jsem rád :) Teď už jenom budu doufat, že se Survival Pack bude líbit.
Tady CyBeR
Při hraní této hry se mi stala zvláštní věc (moje verze modpacku je DMP 7.770). U barmana je stalker, který mi zadal úkol najít jeho zbraň (je to Abakan s granátometem). Ukazovalo mi to že mám jít do Temného údolí. Na určené místo jsem se ale nemohl dostat, protože mi to ukazovalo za hranice lokace. Nejdřív jsem prohledal celé Temné údolí, ale tu zbraň jsem stejně nenašel. Nakonec jsem se na to vykašlal, vrátil jsem se do baru a úkol jsem stornoval. Po několika dnech hraní jsem ten Abakan úplnou náhodou našel u bandity v Agropromu v podzemí. Dost mě to zarazilo, protože jsem hru s tímhle modpackem uhrál několikrát a tohle se mi nikdy nestalo. Možná je to jen nějaký bug. V podstatě mi to ani moc nevadí, ale stejně bych chtěl vědět, proč se mi to stalo.
Pokud myslíš to, že se někdy ve hře objeví cíl mise někde mimo lokaci, tak to je specifikum základního Stalkera a nijak opravit nebo vyrušit se to nedá. Po pár hodinách nebo dnech by ale postava měla přejít do regulérní části levelu.
Skvělá práce datastore. SoCh jsem dohrál s posledním DMP bez survival packu a paráda. I když se mi to na začátku nezdálo a bál jsme se nahodit survival pack, tak zbraní je v DMP opravdu až moc a příště to určitě zkusím s ním. Asi jsem měl štěstí ale po celou dobu mi bez problémů fungoval qucksave a quckload (W7HP64bit, GTX460). Takže díky za tvojí práci a hurá na CS. Sice píšeš že ten díl za moc nestojí a i DMP je v nějaké betaverzi ale i tak to prubnu.
Pár postřehů:
- za pušky s optikou dostanete od NPC stejně jako bez optiky
- po vypnutí vypalovače se ozve česky nadabovaná hláška
- špatný dalekohled pro rozlišení 1280x1024
- Zvážil bych vliv artefaktů. Chápu že byli asi moc účiné, ale takhle jsou v podstatě kromě prodeje k ničemu. Já používal pouze dva na snížení radiace. Ty jsou možná zas účiné až moc.
- oblek SSP-99M je možná až moc skvělý. Vyrovná se i obrněným zbrojím a to je to přitom jen "skafandr"
- v Prypjati při použití exoskeletonu PNB-4UZ jsme byl v animaci po smrti v kožené bundě
- titulky u videí jsou aspoň pro mě opravdu problém. Moc mi chybí. Chápu že kvůli autorským právům asi nejde uploadovat otitulkovaná videa. Kdybys ale napsal návod jak to udělat a dal ke stažení titulky tak by si to každý mohl udělat sám a vida si uložil do kompu.
- také mě mátli nikdy nekončící úkoly od NPC. Ale na to už jsi mi odpovídal, takže to není chyba jen je potřeba vědět že nekončí.
- výkupní ceny v obchodech jsou tak nízké že skoro nevyvažují tahání se s věcmi k prodeji. To ale chápu proč je. Jen to nepůsobí moc realisticky. Méně věcí na prodej by působilo lépe.
- přeběhnout během tří minut do elektrárny je peklo. Vystřílet to nejde protože není čas tak jsme jen běžel a běžel... :o)
- jedna špatná optika + chybějící popisky ke zbraním a jeden úkol bez textu: http://imageshack.us/g/805/ssjirka050411170957l08u.jpg/
Tak to gratuluju k dohrání a díky za ohlas. A teď k otázkám:
1 - Hra nerozlišuje, jestli je na zbrani optika, granátomet nebo tlumič. Prodejní cena se vždycky odvíjí od základní zbraně bez doplňků (to jenom tehdy, kdyby nějaká součást byla na pušce napevno, ale to se řeší přímo v konfigu).
2 - Jaká konkrétně? Do další verze bych ji nahradil.
3 - Texturu jsem už někde řešil, případně jsem se pravděpodobně zmínil v tom smyslu, že v další verzi už bude textura korektní.
4 - Artefakty jsou složitá věc. Chtěl jsem je překopat úplně, ale byl by pak zásadní problém ve zobrazení statistik a přiznám se, že už se mi do toho pak moc nechtělo... což ale neznamená, že v nich změny neudělám.
5 - Platí to co v předchozí odpovědi. V další verzi se charakteristika obleků (nebo alespoň několika z nich) bude měnit.
6 - Tenhle exoskeleton zřejmě ani nepatří mezi regulérní obleky. Podívám se na něj a případně předělám cestu k modelu.
7 - Nejde ani tak o práva, jako spíš o nemožnost do videí titulky vložit. Šlo to u starších verzí (až do 1.0003 nebo 1.0004, nevzpomínám si). Patch 1.0005 tuhle možnost bohužel vyřadil.
8 - Úkoly by alespoň v nadcházející verzi měly fungovat. Kde přesně došlo k potížím, že nešly dokončit?
9 - Tady to bohužel líp udělat nejde. Pokud bych měl jít s reálností až do absurdna, museli by protivníci nosit minimálně tři zásobníky po kapsách a to by totálně zrušilo zaměření modpacku.
10 - Ale dá se to :)
11 - Zřejmě jsi hrál bez patchů, jelikož většinu z popisků a ikon jsem už opravoval. Stačí se podívat do archivu: http://bit.ly/iIHmOP
No jo já tam možnái "napodruhý" nedal ten patch 05. Při příchodu do Jantaru jsem ze zvědavosti šel nejdřív směrem k laboratoři je tak se porozhlídnout. Pak už nevim proč ale hra mi snad spadla a pak se najednou vždy strašně dlouho načítala. Bylo to v podstatě nehratelné. Při pádu se asi DMP poškodil. Pomohlo nové nakopírování DMP do gamedata. Takže asi od Jantaru jsem hrál bez patche (ale nevím už jak to bylo už jsem to odinstaloval.
ad1) pro mě pak bylo výhodnější takovou zbraň odstrojit a prodat vše zvlášť a dostal jsem víc peněz
ad2) to už fakt nevím. Prostě jak jsem vypnul vypalovač ozval se český dabing
ad4) já to s těmi artefakty chápu. Spíš jde o to že jsou fakt k ničemu což mi přijde škoda. ještě jsem si vzpoměl že jsem používal jeden na odstranění únavy. Takže dva na radiaci a jeden na tu únavu. Zbytek byl nepoužitelnej. Praštilo mě to do očí třeba u "gravi" kde název dává tušit že pomůže s nosností a ono kulový. Ale žíly to netrhá...
ad7) samozřejmě daleko jednodušší by bylo aby hra dovolila přes video zobrazit text. Já to myslel spíš tak že když to prostě nejde, tak jestli by nešlo udělat video s natvrdo umístěnýma titulkama. Prostě v nějakém video konvertoru tam ty titulky narvat a pak ty upravená videa vrátit do hry. To by nešlo?
ad8) nešlo o to že nešli úkoly dokončit ale o to že je NPC (Barman, Sidorovič aj.) zadávají pořád dál a dál. Není to chyba jen jsem při hraní čakal že mi jednou řeknou že už žádnou práci nemají. Ale jak říkám to už jsi mi vysvětloval a není to nic na škodu.
ad9) ekonomiku chápu a souhlasim
ad10) nevěřim :o) Já musel zahodit půlku pečlivě nasyslenýho vybavení kvůli nosnosti a zdrhal jak Bolt :o)
Přímo v modpacku se nemělo moc co pokazit, spíš se někde v základní hře mohlo něco povorat. Nebylo by to ani prvně a ani naposledy :).
2 - Mám dojem, že tohle jsem někde v patchi taky řešil. Podívám se.
4 - Pokud najdu dostatek síly, tak se i na artefakty dostane, ale zaručit nic v tuhle chvíli nemůžu.
7 - Tak to nemám zdání, vážně.
Dobrý večer přeji, Datastore!
Zatím jsem si zahrál CoP s tvým DMP, které samozřejmě musím pochválit. Je to vážně znatelně těžší, nedej bóže když jsem neuposlechl varování a s opakovací brokovnicí a koženým kabátem se vrhl na Kontrolóra, domnívajíc se, že zvýšený účinek zbraní a odolnější potvory se neutralizují na takovéhle minimální vzdálenosti. A ono bum, bum, BUM! Dostal jsem šlupu po hlavě, vypálil další tři patrony a lehl jsem si. :)
No, ale k věci. CoP mne nějak přestal bavit, tak si chci zkusit Stíny s tvým packem. Stále jsem se k tomu nedokopal, nicméně měl bych pár otázeček.
1) Jakožto "fanoušek" Škorpióna vz. 61, koneckonců, komu by se ten kvér nelíbil, by mne zajímalo, zda má šanci se do DMP dostat. A zda bude zastávat úlohu záložní zbraně. Ve Vanilla SoČ mi vždy záložní automat - ač slabý - chyběl.
2) Měnil se někdy dostřel granátometů? Přišlo mi divné, že mají dostřel víceméně stejný, ne-li menší než ruční granáty. Nevím sice, jaký účinný dostřel mají originální předlohy, ale tohle se mi zdá zkrátka málo.
3) Zajímalo by mne, nosí / používají stalkeři v pozdějších částech hry zbraně nově zařazené do DMP?
4) A ještě taková drobnost, která se ani tak netýká modpacku, ale vrtá mi to hlavou a chci vědět, zda jsem jediný. Příjde mi docela zvláštní, že v Zóně se nevyskytuje žádná improvizovaná zbraň, snad kromě upilované brokovnice, která mi příjde i tak docela... komerční? Napadá mě například železná trubka na jednom konci omotaná ostnatým drátem, na druhým lepící páskou či obinadlem, nebo ramení opěrkou například zrovna k brokovnici ze silnějšího drátu... Víš, co myslím. :)
Nu, snad si to přečteš, ještě lépe kdybys odpověděl, dobrou noc!
Odpovídám na všechno, pokud to jde :) Každopádně díky za reakci a vrhnu se hned na odpovědi:
1 - Nemám model. To je jediná zásadní potíž, protože jinak už by Škorpion v Zóně samozřejmě byl. Taky ho mám rád.
2 - Na granáty (jak ruční, tak z granátometů) jsem nijak zvlášť nesahal, maximálně jsem zvedal jejich účinek.
3 - Několik stalkerů určitě, záleží na frakci a na předpokladu, co by kdo zhruba mohl mít.
4 - Tyhle zbraně by sice do hry zřejmě zapadly (ostatně to se už potvrdilo v Metru), ale znovu je problém v dostupnosti modelů a animacích, co by se na tyhle zbraně musely použít. Bohužel se objevuje pořád víc a víc scifi záležitostí ve stylu gauss pistolí a nebo portů zbraní z Crysis.
Děkuji za odpovědi!
ad 1) Je mi to jasné. :) Snad se nějaký zkušený "modelář" najde. Ovšem nějaké ruské automatické pistole se už objevili pokud se nemýlím, že?
ad 2) Ano, to také není od věci. Ovšem v základní hře mě to vždy štvalo, kde se to kdyžtak dá upravit, pokud by to šlo nějak jednoduše? Omlouvám se za tahání moddingu sem, ale když jsem asi jediný komu to vadí, nemohu si pomoct. :)
ad 3) Dobře, díky.
ad 4) Ano, snažil jsem se napsat, že toto je otázka spíše názaru. Dle mě by takovéhle provizorně vylepšené či customizované zbraně přispěli k atmosféře Zóny Alternace. A gaussovu (cívkovou) pistoli si každý se základními znalostmi fyzicky a elektroniky udělá doma, klidně i automatickou. :) Když už lidi hrají STALKERa, tak ať do něj tahají jen podobné hry.
... No, a já bych měl jít chrápat. Dobrou a díky za rychlé odpovědi!
K modelu je vždycky právě potřebná ještě správná animace - je jich sice hodně, ale buďto je to čistá strojovina, případně jsou pohyby mimo a nebo se neodděluje zásobník od zbraně. Často se taky objeví modely s nevalnou kvalitou, ať už s deformací u mířidel a nebo kdekoliv jinde.
Granáty jsou stejně jako veškerá munice ve weapons.ltx (gamedata\configs), ale je potřeba laborovat a zkoušet. Pokud mi zbyde čas a trocha chuti, můžu se na to taky podívat (ale dostřel sám o sobě asi zvyšovat nebudu). V tuhle chvíli mám v plánu jinou úpravu (ale taky poměrně náročnou a pracnou, takže můžu poradit jenom jedno... vytrvat :)).
Dobrá, děkuji. :) Budu se těšit.
Sorry že tě obtěžuju přímo tady, ale chci se zeptat kde se v dmp nachází soubor který zapříčiní rozkyv obrazu při zásahu. Mám jen takový malý mód obsahující pár nových textur a sovětských zbraní. O tuhle věc bych ale vážně stál.
Každopádně předem děkuji.
V config\misc\effectors.ltx, konkrétně až na konci souboru - těch pár několik řádků v sekci [zoom_inertion_effector].
No tohle znám to ovlivní rozkyv při míření přes mušku. Já se ptal na to protočení obrazu, když tě někdo trefí.
I tak dík za odpověď.
Jo tohle... actor_attack_pp.script ve scripts složce a pak si ho ještě musíš zapnout v bind_stalker.script (konkrétní řádky si porovnej se souborem v modpacku). To by mělo stačit. Ale jak už jsem psal, radši bych tady viděl komentáře přímo k DMP, ne k moddingu obecně.
Jo to je ono. Dík moc a ještějednou sorrač že sem tě zde otravoval.
Guten Abend!
Zase já. :) Datastore, musím ti tvůj modpack do Stínů pochválit. Diverzita textur zbrojí, rezavé kvéry, temné noci, ale i různobarevní mutanti dosti přidávají na atmosféře, která je na STALKERovi to nejdůležitější. Jenom dostat se na smetiště byla práce na pár hodin, člověk rozmýšlí každý krok, každé zmáčknutí kohoutku, každou riskantní akci. To je rozhodně veliký krok vpřed v takové té hororové stránce STALKERa. Zatím mi nezbývá než chválit.
Mám ještě k dnešku pár připomínek a nápadů.
1) Asi to tu už někdo říkal, ale nedá mi to. Zahlédl jsem menší chybku. Lovecká vesta u Sidoroviče váží tři kila, kdežto s gasmaskou jen dvě a půl.
2) Tak nějak jsem se po pár hodinách hraní doklopýtal do smetiště. Pomohl jsem Běsovi a jako v základní hře prošmejdil jakous strážní budku u vchodu do "parkoviště". Samozřejmě, náboje 5.45x39mm tam byli. Pokud jsem dobře počítal, bylo jich tam šest desítek. Redukce na polovinu by možná neškodila.
3) Když jsem se prvně proplížil za spadlý most, skočil za Lišákem a půjčil si od nejmenovaného stalkera TOZ-34. Nožem. Šel jsem zpět a kdo po mě nestřílel? Ne vojáci, Petruha! Může to být tím, že jsem zapíchnul onoho stalkera?
4) Efekt šoku a zapotácení sebou po zásahu se u mě dostavuje až s 0,5-1s zpožděním. Je to tak úmyslně?
5) Už dříve, když jsem hrával původní hru, jsem přemýšlel, zda se někde nenaskytne nějaký technik, který by mi mohl na bundu nanýtovat kovové pláty, napasoval noční vidění či podobně. Žel, nedočkal jsem se. Když jsi už udělal více verzí lovecké bundy, byla by v budoucnu možnost vylepšování? Nic komplikovaného jako v CoP, jen pár vylepšení. Přecijen, byla by blbost prodávat funční stalkerský oblek za pár šlupek a koupit si identický, jen s plynovou maskou a ztratit tak tisíce rublů jen tak. Když o tom tak mluvím, pláty zesílená bunda by měla být o pár kilo těžší než obyčejná, nemyslíš?
6) Budou ve hře někdy k dispozici bajonety? Vím, že jsou kvůli útočňáku jsou víceméně k ničemu, ale... Achjo. :) Už moc fantazíruji.
Omlouvám se, že takto otravuji. Holt mi to nedalo. Dobrou noc!
Nazdar a díky :). Váha bundy mi je známá, ale tohle si nechám až do další verze, kde se chci pokusit ty obleky změnit mnohem víc a taky je líp rozdělit mezi obchodníky.
Na munici na Smetišti se budu muset podívat, ale mám dojem, že jsem ji už dřív mazal (jenom si teď nemůžu vzpomenout, jestli je tahle změna už v základu a nebo ne).
Třetí otázka se zodpovídá sama - určitě to bylo kvůli tomu zabití stalkera a protočení obrazu po zásahu časově posunout nejde (nebo jsem na to nepřišel).
Úpravy výbavy jsou ve Stínu během na dlouhou trať a pro upgrady zrovna moc nejsem, takže s touhle možností (stejně jako se zpřístupněním bajonetů) nepočítej.
Datastore nedej se přemluvit k nějakým blbostem, DMP je super, atmosféra Zony dokonalá a věci z jiných her sem prostě nepatří.
Datastore, mám problém a ty jsi asi jediný koho znám kdo by mohl pomoct.
Šel jsem ve stalkerovy SoCh ve výzkumném institutu Agroprom, a jak je bývalá základna nautrálů (z Stalker CS) tak mi to tam padalo,, furt mi to spadlo jak jsem chtěl vejít dovnitř, tak jsem to trochu obešel a už to nespadlo,, a od té doby mi stalker jede pomalu.. ve hře jede normálně dobře ale jak si načtu pozici nebo jdu do další lokace, tak to načítá snad 5 minut.. přitom mi to načítalo 6 sekund, nevíš náhodou co s tím prosím ?
To vážně nemám ponětí. Když hra spadla, co v ní bylo za chybu (pokud ji teda ještě můžeš nějak dohledat)? Zkusil bych najít pozici z období před pádem, nahrát přímo ji a odtud pokračovat dál.
Tak už nic nepotřebuji, nějak se to samo opravilo, hmm divné. Každopádně děkuji, že jsi byl ochotný mi odepsat a zamyslet se nad tím :)
Vždycky (nebo teda alespoň ve většině případů) odepisuju :). Tak jako tak je fajn, že už ta změna funguje.
Ahoj datastor. Shadows of chernobyl je najlepsi stalker tak preco robis najprv mod na ubohy call of pripyat?Ja uz chcem novy datastor pre soch.Kedy bude?
CoP neupřednostňuju, jenom to takhle vyšlo - v tuhle chvíli ale ještě datum vydání odhadnout nedovedu.
Uvedomujes si nasledky?Ja som na soch datastor modpack zavisly.Potrebujem novy a surne.
To jsem samozřejmě rád, ale nerad bych vydal něco, co jsem si ještě plně neotestoval :). Navíc změn bude poměrně hodně.
Este otazka.Mam rad grafiku stalkera a povazujem ju za nadcasovu.Jedine,co mi dost udiera do oci a trochu rusi atmosferu su listy na stromoch a hlavne na topoloch:
http://imageshack.us/photo/my-images/525/escape21ns0.jpg/
Dalo by sa s tym nieco robit?
Dakujem a vyskusam.Inak tie stromy pri dynamickom osvieteni nevyzeraju az tak rusivo,ale pri statickom.A este je tu jeden detail a to postupne objavovanie travy.Vsimol som si,ze planujes do stalkera novu texturu travy a vedel by si nastavit aj vacsi rozsah zobrazovania travy? Radsej by som si zvolil mensie detaily travy v nastaveni a videl ju viac v dialke.Skoda,ze to objavovanie travy takto vyriesili aj ked chapem,ze islo asi o optimalizaciu vykonu.
Vykreslování trávy je bohužel enginová záležitost a tu samu o sobě nijak změnit nebo vylepšit nedokážu. A pokud se na povrch použije podkladová textura trávy s vyšším rozlišením, bude pak v dálce při pohybu postavy nepříjemně zrnit.
A este mam nejake navrhy.Hral som phl mod a pacilo sa mi, ze dal autor do pripyati obchodnika u ktoreho som si mohol kupit vybavu.Neplanujes nieco podobne? Dalsia vec, ktora ma na phl naozaj dost zaujala je, ze v poslednom leveli (elektraren) boli mutanti a protivnici aj na zemi a mohol som s nimi bojovat.Jednoducho autor odstranil radiaciu. Mne sa nepaci to obmedzenie radiaciou a chcel by som behat po celej mape,nie iba po vyznacenom chodniku a cez teleporty.
Tiez sa mi nepaci emisia pri vstupe do elektrarne.Chcel by som tam znicit vsetkych nepriatelov a uzit si prostredie a nie len utekat, aby som sa stihol vyhnut emisii.
Obchodníka do Pripjati v tuhle chvíli dodávat nechci, hlavně kvůli atmosféře ne. V elektrárně se celkově bojuje dost a nerad bych ještě tu střelbu nějak razantně prodlužoval - ve starších verzích jsem blowout po vstupu do areálu taky neměl, ale byly pak problémy s dekódováním dveří v Sarkofágu, takže jsem se vrátil k původnímu pojetí.
no Datastor, klobúk dole :)
mal som problém vôbec začať.... :) :)
+ streľba a sila zbrani
++ brokovnice
+ hrateľnosť - optimalizácia
+ nova zbraň vz58?? ak* (teraz neviem ale ma inú muníciu ako ak)
+ zvuk
* municia ( človeka to láka paliť ale hold 2ks do maka a 6brokov a jeden zasobnik do kalacha ) a idem za dutakmi...
? videl som ako anomalia držala stalkera, keď ho to rozcuclo, tak som šiel po artefakt a ta s*** sa nedala zobrať ( mam doplnok artefakty )
* vojclovia sa držia pri zemi a kriju sa jak s****
? stalker sa kryje chrbtom k nepriateľovi :) nepriateľ miery na imaginárneho nepriateľa cez kopec a stalkera si nevšíma ( ďakujem za wintorezku z baru )
* ten časak obal ako z 2033 z príbehom končiacim ce**g*-*u :))
proste zatial žiadna chybka, len tie original :)
fakt pekne spravené, prvý krát čo som dal dmp + plugin a šlo to bez nejakého zadrhelu :)
Díky moc. Krytí samo o sobě nijak znatelně vylepšit nejde a pořád během bojů někdy jde vidět nedostatky originální hry. No a k easter eggům... ty já prostě rád :).
Skusal som absolute nature mod+datastor a isiel bez problemov.Pri pohlade dalekohladom na stromy bolo naozaj poznat rozdiel a listy boli pekne, ale stromy z dialky neposobili realne.Lepsie je to bez absolute nature modu.
PP-2000 u povinnosti nemá pokec
PP2000_desc
ani neviem načo su tam 2x granatomet ( nie na AK ale ten druhý )
wpn-addon-eglm
enc_weapons1_wpn-addon-eglm
misia l01_escape
utok žoldakov na dedinu, zadavatel je náhradnik volfa...
Po odkraglovani sa nedalo zobrať zbraň mrtvolam a stále hu držalo, dal by som aj screen ale neviem ako :) ale neva
no konečne som pokročil ďalej :)
XM-8 MG "dust" moja nová obľúbená hračka :)
Chybějící texty a další chybky řešil poslední patch - ke stažení ho najdeš pod hlavním odkazem k DMP (a nemělo by dělat problém ani zvednout zbraně od žoldáků).
skúsim to tam narvať, aj keď dmp som dával dva dni dozadu,
neber to ako kritiku, len som poslal veci čo niesu hotové, keďže viem aké to je zložite to dávať dokopy...
ja som rád že to vôbec robíš a vážim si to :)
Já jsem za každou nalezenou chybku rád, neboj :). Už teď mám na papíře pár dalších chybek, co hráči porůznu našli, takže do další verze je snad už kompletně eliminuju (nebo alespoň to, co půjde).
Cawko Datastore,
DMP je asi to najlepsie co som mal moznost zatial hrat celkovo....takto mala vyzerat povodna verzia Stalkera....konecne poriadny arzenal...konecne anomalie ktorych sa treba bat a konecne skutocne vyuzitie srobov...konecne som aj premyslal co dam do vaku a co nie co sa zide a co nie...dokonca som koli zvysenemu ucinku a setreni municie zacal pouzivat aj granaty...upravena AI je tiez skvela a teda narobila mi niekedy dobre nervy hlavne misia vo vojenskej zakladni kde som sa v tme aj bal vyjst von z baraku kde som sa zbarikadoval mrtvolami vojakov...musim fakt pochvalit vsetkych co pracovali na tomto mode spravili velky kus prace....mam len jedinu vytku ale to ani nie tak vam ako povodnej hre lebo je skoda ze tam nefunguje dobre ekonomicky system napriklad by bolo fajn nakupovat veci u beznych stalkerov...artefakty zbrane a tak...samozrejme za patricnu cenu ale je mi jasne ze niektory by to brali ako rychle ziskanie dobrej vybavy a penazi...drzim palce nech kazdy dalsi DMP je este lepsi a lepsi :) ak to este pojde.
A este som chcel dodat ze sa tesim ako vyskusam DMP na COP s Atmosfear 3.
Díky moc a jsem vážně rád, že se DMP líbí. S ekonomikou neutrálů by se sice dalo něco udělat, ale rozhodilo by to celou hru - resp. postavy by nemohly po prodeji vlastní zbraně střílet. Proto jde nakupovat jenom u překupníků.
Ahoj, chtěl bych se zeptat/poukázat na to že u vědců v táboře ten děda prodává, a to pozor, pokaždý když si s ním promluvíte 180ks munice do AK, koupíte to a pokecáte a on to má znova, trošku to ničí myšlenku tohodle packu, tak jsem myslel že byste o tom chtěli vědět ;) nestojí to za nic když pak do X18 napochodujete s 300ks munice a neni se čeho bát. Jinak skvělá modifikace, tahám s sebou dragunova a vědeckej samopal, počítám každej náboj, fakt mazec, psi už jsem se naučil řešit nožem :D chce to cvik ale jde to ;) ale třeba lekarničky s sebou netahám, protože prostě 0,5kg v batohu za jednu.. to je neůnosné :D dík moc za takto skvěle okořeněnou hru, originál jsem nikdy nehrál, ale už bych si ho ani nezahrál ;)
Díky moc za názor. Sortiment u překupníků se v novější verzi stejně bude měnit, takže dojde i na náboje (a originál hru bych doporučil rozehrát už jenom pro zjištění, co a jak se měnilo... i když ne třeba do konce).
ještě jsem se chtěl zeptat, pořídil jsem si vědecký oblek monolitu, a všichni stalkeři okolo kterých projdu se za mnou otáčí a stuhnou, jako kdyby chtěli začít střílet, je to tím že mám oblek nepřátelské frakce nebo je to nějaká chybka? a malinká otázečka ohledně hry, když jsem poprvé vešel do lokace vojenské skladiště, tak tam partičku stalkeru postřílelo asi 8 Povinosťáků v superoblecích, a na mě se vrhli taky, tak jsem je postřílel ale mám ted u povinosti repku -480 a vždycky když jdu do báru tak si musím prostřílet cestu přes ty zátarasy, nedej bože když se přiblížím k velitelství... jde to nějak urovnat? ne že bych se jich bál, ale dost mě to s**** když se vracím zraněnej z zony a ještě tohle.. dík
U obleků jsem si potíží nevšiml - NPC by měly reagovat stejně jako u normálních vest (ale zkontroluju si to). Hlídka ve skladištích ti nebude dělat potíže tehdy, kdy se nebudeš bavit s velitelem (nebo v rozhovoru zvolíš správnou odpověď) - případně pokud cestou nezabiješ nikoho z Povinnosti. Takhle dodatečně se už s reputací nedá udělat nic.
Díky :). Musíš se řídit podle obou rad ve FAQu, takže nejenom přepis hodnoty v cam_effects.script, ale i snížení hodnot cam_inert a cam_slide_inert přes konzoli. Pak by protáčení mělo nadobro zmizet.
mě to přetáčení náhodou přijde super, chytnu to a ted se semnou točí svět, někam běžím, nejlíp do krytu div sebou nešlehnu o zem ;) fakt paráda. chtěl jsem se zeptat, nešlo by udělat u obleku s plynovou maskou že by na monitoru byly take dvě velke zornice a zbytek by člověk neviděl? aby mělo nějakou nevýhodu nosit plynovou masku ;) uz takhle je huste jak vam praská, ale tohle by bylo fakt hardcore ;)
Já mám protáčení taky rád, ale chápu, když to někomu nevyhovuje - a průzory na masku by nebyly problém. Jde jenom o textury a těch se pár objevilo (jenom jsem volil nejmíň otravnou variantu, aby zas nebylo moc stížností :) ). Další textury můžu časem dodat.
cam_effect mám na false
a obe hodnoty v user.ltx mám nastavené na nule a stále to robí.
Tu sú screeny:
http://imgur.com/a/Boe4a
Aký je problém pls? Ešte skúsim tie hodnoty prepísať na nie 0.00 ale čisto na 0.
j robí to ajtak :/
Ještě bys mohl v actor_attack_pp skriptu upravit hodnotu u řádku effector_power_coeff na nulu.
ajtak to robí ale nevadí kašli na to a dík za ochotu :) ale ešte by som mal nejaké pripomienky...stalker lovec mi dal úlohu že mu mám doniesť rodinnú loveckú brokovnicu, na mieste kde mala byť neni, je tam skryňa ktorú otvorím a v nej krabica v ktorej pravdepodobne mala byť pretože je to miesto aj označené. A ešte neviem prejsť misiu v Yantare nájsť špeciálny oblek ale stále ma to tam zabije len vstúpim do lokácie (okolie toho obleku) a zrazu začnem stále krvácať a uberá mi zo života..mám pred tým niečo spraviť alebo ? :)
Brokovnice je v tunelu, ne na povrchu. Stačí to tam prozkoumat a najdeš ji. Do Jantaru se dostaneš až v rámci příběhu s psionickou helmou (předchází tomu povinná mise s měřením anomální aktivity pro vědce).
Ok díky :)
Cus jen se chci zeptat nesel by tam dat nejak transport mod jen tak pro srandu.A jinak dmp na stin čer. je hodne povedeny na cop je take good ale zakladni hra byla pro me lepsi nez dmp (hlavne kdyz jsem chtel neco koupit tak to stalo fakt extreme moc např exosk. jsem si tam koupil ale dalo to prace jak neco :D)
Auta najdeš v doplňcích - ale nějak jsem nepochopil zbytek toho textu. V základní hře sis během chvíle vydělal skoro na všechno, i na exoskeleton, takže mi to trochu nedává smysl.
To jo v dilu stín černobylu ano ale psal jsem tam cop (call of pripyat)a tam se spatne vydelava :D
Jo a sry neumim cist zakladni hra je lehka tu jsem dohral asi 3 vpohode jako bohac ale s vasim DMP je to fuška
Tak to faro uz tam mam dal jsem novou hru ale nasednu do auta a proste nejede nevim jaky tlacitka asi pouzivat a , d je toceni volantem nic jineho nejde
Klávesy na nastartování si můžeš nadefinovat v nastavení.
Jo dekuji vse je v pohode lepsi car mod nez od jinych vyrobcu
Zdar, pri načtení starší pozice tj. před přeinstalování stalkera se mi při přechodu z oblastí(autosave se ale vytvoří) nebo po zabití na následném načetení pozice hra spadne a logu se vypíše jenom:
FATAL ERROR
[error]Expression : assertion failed
[error]Function : CInventory::DropItem
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\Inventory.cpp
[error]Line : 211
[error]Description : InBelt(pIItem)
stack trace:
neřikám, že zapínat hru pořát dokola je otravný, s novim kompem to jde rychle, ale...
verzi hry mám 1.0006 CZ, DMP 7850 f#5
cau datastore poraď pls. jsem zacinající modifikator a chtel bych se zeptat jake programy pouzivas na otevreni DDs souboru s texturama a taky bych tel poprosit o nejake rady nebo tipy jak na to
Heretiiik: Na devadesát procent bych řekl, že to je verzí hry. Patch 1.0006 prostě dělá problémy a hlavně ho GSC nikdy neuvedlo jako oficiální. Zkus se držet následujících rad: http://bit.ly/fw3ajS
Anonymní: Stačí k tomu Gimp s DDS pluginem (a nebo Paint.NET - ten DDS soubory podporuje už v základu). Dát nějakou obecnou radu je těžší, proto se zkus podívat na můj tutorial k úpravě ikon - http://bit.ly/niq65I
ten gimp mam ale nevim kam ten plugin mam dat ppouzivam zatim photoshop
I předtím to pracovalo bezproblémově na tý verzi, ale to nic asi jsem už přišel jak na to vyházel jsem všechny věci, uložil, nahrál a vrátil z5 do invu apři přechdu z oblasti to nespadlo, ale jinka dík
Anonymní: GIMP-2.0\lib\gimp\2.0\plug-ins
Heretiiik: Nezáleží na tom, jestli hra doteď fungovala. Podobnou chybu dělaly i aktivní sumky na munici a hra taky nespadla hned. S 1.0006 se člověk bohužel musí mít na pozoru.
cau datastore jmenuju se pavel a jsem ten zacinajici modifikator potreboval bych vedet jestli jdou upravit vlastnosti zbrani (presnost poskozeni..) kapacitu a cenu upravit umim ale tohle ne
a jeste bych potreboval link na dds plugin do gimpu pls
Všechno najdeš nahoře v záložce Ostatní - jak návod na úpravu účinku střeliva (u zbraní to funguje podobně) a i odkaz na Gimp plugin (Tvorba a úprava ikon).
cau potreboval bych vedet jak aktivovat artefakty kdyz jsem si stahl ten soubor na aktivaci artefaktu
STačí ho přetáhnout do slotu na pistole a dlouze podržet klávesu/tlačítko pro střelbu.
cau nevim kde jdou nastavit ty kamery pri pohledu z auta a pls rekni co tam mam napsat
Nemám ponětí, co bys chtěl kam psát, ale všechno si můžeš navolit v nastavení.
Cawko datastor....trochu som sa nudil tak som skusal rozne mody a musim povedat ze fakt tvoj modpack ma naj AI v stalker modoch vobec...ked si to porovnam s Ultimate verziou Oblivion Lost kde ma na jeden naboj zabije bandita s pistolou v noci z opacneho konca mapy tak to ma teda pekne stvalo a s realizmom to malo len tazko nieco spolocne :) zaujimalo by ma aky mas nazor ohladom modu Oblivion Lost 2010 pre SOCH a MISERY pre CoP (oba este niesu dokoncene ale screeny a videa sa uz objavili)...ak teda este sledujes co sa deje ohladom mod sceny.....inak k DMP by som sa rad opytal kedy asi sa mozem dostat k prvej Saige 12 pretoze v prvych 4 oblastiach som o nu ani nezakopol a je to hadam naj brokovnica v hre a rad by som ju vyskusal v tvojom mode....a este by ma zaujimalo ci by uz od prvej oblasti nemohli byt niekde poschovavane zbrane ako je napriklad poskodena Groza ktora sa da kupit u Sidorovica ci ine unikatne zbrane ktore by pridavali do hry pocit jedinecnosti niektorych kuskov alebo zbrane ktore by boli napriklad poskodene (cervene) natolko ze clovek by ju musel dat najprv za nasporene peniazky opravit aby bola pouzitelna lebo ma mrzelo ked som si v prvych oblastiach naskrabal cez 20000 ru a u prekopnikov som mal dost chaby vyber...lebo sa mi pacilo v tom OL Ultimate ze som zacinal s poskodenym Vintorezom ku ktoremu som mal asi 20 nabojov vysokeho kalibru ku ktorym sa neda dostat v prvych oblastiach takze to bola len taka zbran pomocou ktorej si clovek zadovazi nieco ine od svojich protivnikov :)
Nazdar a díky za reakci. Ostatní modifikace už zas tak bedlivě nesleduju, jedině když se objeví něco skutečně zajímavějšího.
Sajgu prodává Petrenko, ale až po návratu z Jantaru, kdy tě do areálu pustí hlídka. Začátek hry s lepší výbavou (i když třeba nějak poškozenou) se mi koncepčně moc nehodí, hlavně kvůli účinku munice. S Vintorezkou na dvacet ran by se bez větších problémů dala značně oslabit armádní jednotka v táboře a z prodeje všech těch erárních kalašnikovů už by se dalo trhnout poměrně dost peněz - což v Kordonu rozhodně nechci. Mám radši, když se hráč před skupinou vojáků někam schová a obejde je :).
Celkově ale další verze DMP pro Stín přijde s větším počtem zajímavějších doplňků. Nechci nic konkrétního jmenovat, ale rozhodně bude o co stát. Jenom to ještě nějakou dobu zabere.
No s tou Vintorezkou som to uviedol len ako priklad... ide mi skor o to mat tam viac unikatnych zbrani ktore su nejak bud poskodene alebo niecim jedinecne...viac mi to zapada do zony ako nabliskane nove zbrane...osobne by som skusil sam otexturovat nejake modely ale nemam s tym skusenosti ale velmi dobre pracujem v PS tak by som kludne aj prilozil ruku k dielu.. :) a ako si spomenul to lahke zarabanie na tych vojakoch tak prave na tych som si privyrabal a to mi stacil len obycajny AKm 74/2U od tej hladky pri tom zrutenom zeleznicnom moste a s tym staci 1-2 dobre mierene zasahy a hned bola armada lahsia o par AKciek...ale rozumiem ako si to myslel a celkovo sa velmi tesim co dalsie vymyslis :)
Dneska sem chvili hral a nasel sem bug nevim zda o tom uz vis nebo to dela jen me ale baterka pri pohledu dolu jede normalne ale kdyz se podivam nahoru osviti celou oblast..prikladam screeny
baterka dolu
http://i54.tinypic.com/vs2loy.jpg
baterka nahoru
http://i53.tinypic.com/2e4zukp.jpg
Tohle spíš bude vina nastavení grafiky přímo ve hře, protože když u sebe nasměruju baterku do nebe, tak se nic neosvítí. Mohl bys mi poslat svůj user.ltx na vyzkoušení?
Jasne tu ho mas
http://www.ulozto.sk/9981518/user-ltx
inak mozem na teba nejaky kontakt kde ta zastihnem cez den? skype,G+,FB?
Nejvhodnější by byl mail - Facebook a ani Google+ nevedu :)
V poradku jakej mas mail nebo ho tady mas nekde na strance?
Tak jo uz sem si ho vsimnul...asi sem slepej posledni dobu..
zdar datastore ten soundtrack je bozsky mozes mi povedat kde si to zohnal nemas este toho viac krasne sa to pocuva inac ten mod pack je pecka
Taky bych měl takový malý dotaz: Po první návštěvě Pripjatě, kdy jsem našel Gauss pušku pro toho dovedu v Baru a zabil přeběhlíka od Svobody k Monolitu, jsem se chtěl vrátit pro sladkou odměnu. Jenže hned jak jsem se objevil v Rudém lese, stálo u vrat cca 20 monoliťáků a já uprostřed. Okamžitá poprava. Zkoušel jsem to načíst víckrát a pokaždé to tak dopadlo. Je možné že došlo k nějakému bugu? Docela mi to naštvalo, protože jsem měl haldu artefaktů k prodeji a byl jsem trochu pomuchlanej, bez munice a takhle zřízenej do elektrárny...jsem nakonec šel. A ta protivná emise na konci, nešla by nějak vypnout? Já jsem prostě kopyto a než se dostanu do elektrárny, tisíckrát mě zabijou, nebo usmaží emise, pokaždé mě to neskutečně na*ere a otravuje:0). A třetí věc, taky tvůrci nedomysleli, že když se po odchodu z elektrárny občas všechno zachvěje, že by i Monoliťáci v tom třesu netrefili. Opak je pravdou, mušku mají skvělou. Jinak modpack fungoval bez potíží, jen úkol od Barmana zlikvidovat žoldáky a bandity v Rostoku, nešel splnit. I když jsem vyhubil všechny a několikrát.
Aldaris
1 - Rozložení a počet NPC si hra řeší podle sebe, takže to byla zjevně náhoda. Vojáci Monolitu jsou ale při zpáteční cestě z laboratoře v lese, společně s armádou (v rámci příběhu).
2 - Emise vypnout šla, ale potom docházelo k pár dalším problémům. Ještě se na to v budoucnu podívám, ale nemůžu teď nic slibovat.
3 - To bohužel změnit nedovedu.
Aha, tak přece jen to byl nějaký bug. Prostě jsem vylezl z Pripjatě do náruče popravčí čety:0) Chvilku jsem je pozoroval když mě zabili a dva začali pálit někam do dálky, zřejmě na tu armádu. Hra je asi místo po celém Rudém lese, hvízdla všechny na jedno místo a vzniklo tohle. A jiná cesta z Pripjati zpět není. Doufám že se mi příště takováto výjimka nestane zas.
Aldaris
nemozem tam najst auto v tom mode vobec su??
Nejsou (jenom jako doplněk). Psal jsem to i v changelogu.
mohol by si mi datastor prezradit nazov soundtracku ktory hra v menu rad by som si to pozrel nekde na youtube alebo nieco take. Vopred dakujem
Datastore, kde se dá sehnat ta skladba co hraje v main menu? Mě se hrozně líbí a rád bych si dal do svý mp3.
Odkaz máš v předchozím komentáři.
Tady CyBeR
Zdravím Datastore. Chtěl bych se zeptat našel jsem ve hře většinu zbraní, ale jednu pořád nemůžu sehnat. Vypadá takto: http://www.abcgames.cz/?p=screenshoty_zobraz&id=6470 je to screenshot s označením #3. A ještě něco, asi je to blbost, ale na jedné stránce jsem četl (viděl jsem i obrázek), že v tomto díle je někde ukrytý Rotačák (jen se snažím zjistit, jestli je to pravda, ale myslím si, že ne).
Ta zbraň ze třetího screenu byla původní verze FN2000, ale do finální hry se nakonec dostala klasická varianta.
Rotační kulomet byl v Aztec buildu (ten, kde jako protivníci byli roboti) a díky bohu se do finální hry nedostal. Na ostatní stránky se nemá smysl moc obracet - sám jsem na spoustě z nich viděl tolik blbostí, že by jeden žasl.
Zdravím datasore. Promiň že otravuju se starou verzí dmp, když už pácháš novou, ale v jednom postranním úkolu kde mam najít Ztracenýho vylepšenýho Abakana pro jednoho týpka z povinnosti co se schovává v baru před Voroninem, ten kvér nemůžu najít. na místě označeným na PDA v temným údolí přímo v základně banditů neni. A píše že prej ho ztratil cestou z údolí když ho napad upír. Je to detail ale mohl bys mi říct kde to mam hledat : Díky.
Měl by ho u sebe nosit bandita - Abakan sám o sobě neleží na fixní pozici.
Ahoj, mám takovej menší problém. Hra mi pokaždé, když zemřu spadne. Chyba hlásí, že XR_3DA.exe přestal pracovat. Hru mám z Levelu (je už ve verzi 1.0006) nainstalován nejnovější DMP+ukazatel munice+zvýšení limitu nosnosti dle návodu v instrukcích. Předem děkuju za odpověď...
Problém možná bude dělat právě ten patch 1.0006. Podívej se do záložky základních informací a pošli mi sem výpis z logu - pak snad půjde zjistit víc.
Ten log je moc dlouhej, nevešel se mi sem:
http://www.uloz.to/10507536/xray-thorleif-log
Jeden menší problém: Soubor je nastaven jako privátní a není možné jej stáhnout.
Ale stačí posledních pár řádků na konci souboru (pod řádkem ERROR).
Měl jsi na mysli toto?
FATAL ERROR
[error]Expression : res!=-1
[error]Function : get_rank
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\ui\Restrictions.cpp
[error]Line : 34
[error]Description : cannot find rank for
[error]Arguments : wpn_fort_m1
Přesně to - a je to jenom chybějící rank, co opravoval patch #05 k DMP (odkaz k němu byl pod odkazem k základnímu modpacku).
Omlouvám se za zbytečnej vzruch... A mockrát díky za rychlou a efektivní pomoc.
Gratuluju k malému kroku ke genialitě, tvůj modpack je opravdu kus velmi dobrý práce... ;)
Díky - a neomlouvej se, tady k tomu nebyl důvod.
Ahoj, předem se omlouvám, pokud položím už zodpovězenou otázku.
Nainstaloval jsem DMP na STEAM verzi a vše se zdá být v pořádku, až na to, že na mě hra stále mluví rusky. Titulky, menu atd tam mám CZ, ale mluva je originál.
Možná ještě pár slov rusky z hlavy vydoluju, ale není to po těch letech ono ;-)
Díky za jakýkoliv tip.
Ruština je cíleně - angličtina se ve hře nepovedla a čeština jakbysmet. Na valnou většinu dialogů se ale během hry zobrazí titulky v češtině.
OK, dík za info ;-)
Zdravim ta Datastor
mam problem ked si nainstalujem DMP 7.850 patch 5 plus survival pack
nejde mi zapnut hru vyhhodi bug
Exception reason: XR_3DA.exe caused BREAKPOINT in module "C:\Program Files\THQ\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\xrCore.dll" at 001B:01147CB5, xrDebug::backend()+165 byte(s)
je v bugu
a log
FATAL ERROR
[error]Expression : I
[error]Function : CInifile::Load
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line : 166
[error]Description : Can't find include file:
[error]Arguments : w_usp.ltx
toto som nasiel
mozes mi prosim s tymto pomoc
neviem co sa deje
hru mam v originale
(dufam ze sa nenahnevas ked som ju mal craknutu fungovalo to bez problemov teraz mam original a nejde) bez modov to funguje
dakujem za odpoved
verný fanúšik Frenkyie (SK)
Nazdar - instaloval sis po základním DMP a Survival Packu ještě #05 patch? Odkaz k němu je pod odkazem ke stažení základního DMP (nejdřív je potřeba nainstalovat hlavní modpack, pak až patch #05 a nakonec Survival Pack).
Ve hře totiž došlo k přejmenování konfigu pistole USP, ale to by za normálních okolností nemělo dělat problémy. Zkus případně v gamedata\config\weapons otevřít soubor weapons.ltx a řídek #include "w_usp.ltx" přepsat na #include "w_ups.ltx".
Datastor: Mám S.T.A.L.K.E.R.a z Levelu, tedy verzi1.006. Měl bych provést downgrade podle tvé druhé metody na verzi 1.000 a pak nainstalovat Patch 1.005 nebo to mám nechat tak a jen nainstalovat DMP a hrát?
Ivory
Sice je to pracnější, ale downgrade bych rozhodně doporučil - teda pokud půjde. Pár lidí hru s DMP na 1.0006 dohrálo, ale stejně tak se u několika hráčů vyskytly potíže, takže těžko říct.
Pokud by downgradovat nešlo, zkus DMP použít s 1.0006. Já si funkčnost modpacku na tomhle patchi ověřit nemohl.
Zdravim
dakujem za radu
ano daval som to zaklad DMP potom patch 05 a potom survival
teraz som pouzil tvoju radu a prepisal
ale zase bug trap
tu je log
FATAL ERROR
[error]Expression : I
[error]Function : CInifile::Load
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line : 166
[error]Description : Can't find include file:
[error]Arguments : dmp\w_aps.ltx
dakujem za pomoc opat Frenkyie (SK)
Tohle už je trochu zvláštní - zkontroluj si podle MD5 algoritmu, jestli se všechny tři části (modpack, patch a Survival Pack) dobře stáhly. Dole u odkazů jsou kontrolní součty a návod na kontrolu najdeš nahoře na blogu v záložce Základní informace. Podle mě bude problém právě ve stažení.
Downgrade proveden, všechno naistalováno, včetně pár doplňků, hru jsem zapnul, dal novou hru, přeskočil video (jen abych si něco věřil) a hra (respektive první postava) na mě mluví česky.
Neměl tam být náhodou ruský dabing?
Ruština ve hře je (a to pro všechny postavy), ale je otázkou, jak je ta Levelová verze dělaná. Zkus z herního adresáře smazat archiv gamedata.dbp, případně ho jenom přejmenuj. A taky se ujisti, že jsi upravil fsgame.ltx.
Okomentovat