NOVINKY


[19.04.2021]
■ Vydán update 4.2.01 pro DMP Renova 4 [Clear Sky].

[06.08.2020]
■ Vydána aktualizovaná verze DMP Renova 4.1 [Clear Sky].

[30.03.2020]
■ Sloučení DMP Altera 4.0 [Call of Pripyat] s poslední aktualizací a uveřejnění nových odkazů ke stažení.

17. prosince 2008

DMP Pluginy [Stín Černobylu]


Kapacita inventáře
Download: Lehká - Výchozí - Hardcore - Bezlimitní
Nově je na výběr ze čtyř variant možností omezení inventáře, lišící se počtem nesených zbraní a předmětů - Lehká, výchozí, hardcore a bezlimitní [kterou ale vzhledem k povaze Survival Packu nijak zvlášť nedoporučuju]. Konkrétní archiv stačí po stažení rozbalit a obsažený soubor nakopírovat do adresáře gamedata\scripts [a následně povolit přepis].
  • Poznámka: Samotná nosnost postavy se s použitím doplňku nijak nemění a zůstává na standardní hodnotě.
  • Poznámka 2: Pro stažení stačí kliknout pravým myšítkem na požadovaný odkaz a z nabídky vybrat možnost "Uložit odkaz jako...".


___________________________________________________________


Indikátory života, výdrže a počtu munice

Widescreen:
Život - Počet munice - Počet a druh munice - Výdrž - Všechno - Bez indikátorů

Fullscreen:
Život - Počet munice - Počet a druh munice - Výdrž - Všechno - Bez indikátorů

Následující doplňky vrací do hry upravené ukazatele zdraví, života, výdrže nebo všeho dohromady [dle výběru]. Vše se poté zobrazí v dolním pravém rohu - viz následující dva obrázky. Archiv po stažení jen rozbalte a veškerý obsah překopírujte přes stávající gamedata složku, co máte na disku.

Poznámka: Stín Černobylu ještě plně nezvládal adaptaci mezi klasickými a širokoúhlými monitory, proto jsou k dispozici samostatné varianty všech doplňků. Widescreen doplňky jsou určeny pro širokoúhlé 16:9 a 16:10 monitory (například s rozlišením 1980x1020 nebo 1680x1050), pro starší monitory s poměrem stran 4:3 (rozlišení 1024x768, 1600x1200 a podobně) pak slouží fullscreen varianta.


___________________________________________________________


Zobrazení minimapy
Download: widescreen - fullscreen
Následující doplněk vrací do levého horního rohu obrazovky minimapu. Verze pro klasické monitory nemá orámování kvůli problémům s prolínáním textur. Archiv po stažení jen rozbalte a celý obsah překopírujte přes stávající gamedata složku s aktuálně nainstalovaným modpackem. Opět je na výběr fullscreen verze pro klasické monitory a nebo widescreen verze pro monitory širokoúhlé.

___________________________________________________________


Odstranění indikátoru radiace
Download: dropbox
Jak už napovídá sám název, na obrazovce se po aplikaci následujícího doplňku nebude zobrazovat indikátor radiace [platí v případě, že máte na opasku připevněn anomální detektor]. Archiv po stažení stačí rozbalit a veškerý obsah překopírovat přes stávající gamedata složku. Doplněk je funkční jak na klasických, tak širokoúhlých monitorech zároveň.

___________________________________________________________


Neskrývání zbraní při léčení
Download: dropbox
Doplněk sloužící k odstranění skrývání zbraní při léčení. Efekt zůstává při jezení jídla, použití opravovacích sad a dalších akcí přímo nesouvisejících s léčením. Soubor po stažení rozbalte a nakopírujte do složky gamedata\scripts.

___________________________________________________________


Neskrývání zbraní při vstupu k obchodníkům
Download: dropbox
Skript sloužící k odstranění automatického skrývání zbraní při přechodu k obchodníkům. Hodí se zejména v případech, kdy si znepřátelíte některou z frakcí. Archiv po stažení rozbalte a soubor nakopírujte do složky gamedata\scripts.

___________________________________________________________


Ukládání pozic a screenshotů do kořenového adresáře
Download: dropbox
Úprava souboru fsgame.ltx, díky němuž je nově umožněno automaticky ukládat veškeré uložené pozice a nasnímané obrázky přímo do složky _appdata_ v hlavním herním adresáři. Sem se navíc budou ukládat i logovací soubory nutné pro diagnostiku možných pádů hry [více informací v sekci Informace, odstavec Jak hlásit chyby].
Soubor po stažení stačí nakopírovat do složky s nainstalovanou hrou a povolit přepis původního souboru fsgame.ltx.

___________________________________________________________


Původní hudba v hlavní nabídce
Download: dropbox
Vrátí do hry originální znělku v hlavní nabídce. Archiv stačí rozbalit a oba soubory nakopírovat do adresáře gamedata\sounds\music.

___________________________________________________________


Alternativní hudba v hlavní nabídce
Autor: Spectre
Download: dropbox
Doplněk přidávající zcela novou zvukovou stopu do hlavní nabídky. Archiv stačí rozbalit a oba soubory nakopírovat do adresáře gamedata\sounds\music.

229 komentářů:

1 – 200 z 229   Novější›   Nejnovější»
Anonymní řekl(a)...

Vynikající mód!

Akorát má menší chybku. Protože zóna je trochu živější než v původní hře, tak se mi občas stane, že se blížím k hlavnímu k úkolu, kde se mám správně probít hromadou nepřátel, která už je ovšem roznesa na kopytech mutantů...

Ještě jsem se snažil si trochu upravit HUD, abych tam měl ukazatel staminy a trochu ho přestavět, ale bez úspěchu...

Nechtěl bys udělat takouvou odnož, kde byl zakomponovaný Winter Mod, když už je ta zima?

Ale jinak díky, za nejlepší modpack!

Datastor řekl(a)...

Winter Mod se dá samostatně stáhnout z filefrontu a pak do modpacku nakopírovat, jedná se jenom o textury. Až budu mít čas, dodal bych archivy i sem do doplňků.

K těm mutantům - jak konkrétně jsi to myslel, případně kde v oblastech? No a na závěr - HUD by se dal maximálně tak vrátit do původního stavu, ale tam by pak zas mohlo dojít k problémům se zobrazením mřížek u krabic na výbavu.

Anonymní řekl(a)...

Winter Mod: Tam je problém, že obsahuje i scripty, které upravují počasí, takže by se změnilo to tvé nastavení...

Mutanti: Stalo se mi to v Temném údolí v té rozestavěné budově, kde jsem měl sehnat klíč od X18. Všichni už byli mrtví a kolem nich leželi mrtvé kočky nebo nějaká podobná havěť, která je asi sežrala přede mnou. Zde to bylo nejvíc vidět. Jinak v ostatních oblastech je mrtvej tak jeden nebo dva, což je akorát reálný.

HUD: Nemáš nějaký účinný prográmek na měnění HUDu. Dost se mi líbil HUD, co je použitý ve Scorpion's modpacku. Je tam i stamina, obrázkový ukazatel typu munice a hlavně plynulý ukazatel života a brnění (nemám rád ty čárkované).

Datastor řekl(a)...

Podívám se jak na Winter mod, tak i na HUD. Pokud by se mi povedlo to sjednotit, dodám sem všechno, co bude potřeba. Ono to totiž nevězí jenom v jednom souboru :-).

Anonymní řekl(a)...

Mockrát díky.

Ten HUD, co jsi sem dal ke stažení je přesně ten, který jsem chtěl.

Datastor řekl(a)...

Tak to je dobře. Pak se podívám i na to počasí. A abych nezapomněl, část oblud v údolí jsem mám dojem už do 5.5 modpacku vyškrtal, ale radši si to ještě zkontroluju. Tam největší problém dělali Zlomové, protože na ně banditi nějak moc neútočili.

Anonymní řekl(a)...

Jo máš pravdu. Byl jsem svědkem, jak je ty mutanti zabíjeli a oni se ani nehnuli.

HUD jsem chvíli zkoušel a zatím funguje v pohodě.

Ještě jsem si vzpomněl: Šlo by nějak nastavit, aby se ty náhodné blowoty nikdy nespouštěli ihned po načtení save (je to dost nepříjemné), ale jen náhodně v průběhu hraní?

Datastor řekl(a)...

Do další verze plánuju ty blowouty vyřadit úplně, je v nich spousta chyb (ať už blbnoucí počasí nebo třeba krvácení na stěnu).

Anonymní řekl(a)...

Bude se v té další verzi dát hrát s uloženými pozicemi v této verzi? Nerad bych začínal znova.

Datastor řekl(a)...

Sice jsem z původních pozic nezkoušel hrát, ale nemělo by to v ničem vadit.

Anonymní řekl(a)...

Samé dobré zprávy :)

Ještě jsem si vzpomněl na jednu chybu v Temném údolí. Nevzpomenu si na jména, tak to zkusím popsat. Když jsem poprvé vstoupil do Temného údolí, tak hned na začátku mě jeden Stalker požádal o záchranu jeho kámoše. Schovali jsme se před opuštěnou továrnu a čekali na něj. Když prošel, tak jsem zastřelil ty dva bandity, co šli za ním a úkol jsem splnil. Poté jsme si s ním popovídal, on poděkoval a dal mi další úkol, abych zachránil třetího z nich, kterého nejspíš drží v tom rozestavěném baráku. Ovšem hned jak jsem úkol dostal, tak se ihned i splnil. Nechápal jsem proč. Když jsem pak došel do sklepení v té rozestavěné budově, tak tam ležel onen Stalker mrtvý ve vězení. Zajímavé bylo, že byl zamčený, takže mutantem by to nemělo být a žádná mrtvola kolem taky neležela...

Datastor řekl(a)...

To se občas stalo i mě, možná za to mohl jeden z trpaslíků, co pobíhal dole v areálu (ten by ho teoreticky mohl na dálku zabít výbojem). A nebo se stalker Zóně prostě znelíbil :-).

Datastor řekl(a)...

Na tuhle verzi se budu muset teprv podívat, tam to bude krapet složitější (už jenom kvůli množství změn).

Anonymní řekl(a)...

Ale myslím, že to bude stát za to.

Anonymní řekl(a)...

Mám další poznatky:

Přečetl jsem si historii modpacku a zjistil jsem, že při obchodování není menší mřížka v inventáři.

Když splním u vedlejších postav jejich jediný úkol, tak se po čase opět objeví znova, ale už nelze splnit, protože většinou chce donést předmět, který už má u sebe, protože jsem mu ho donesl minule.

Datastor řekl(a)...

Mřížka je normální proto, že sis do modpacku přidal i ten odlišnější HUD. Tam se velikost mřížky neměnila. A ty úkoly jsem nějak nepochopil - co jsi komu nemohl najít?

Anonymní řekl(a)...

Aha s tím HUDem mě to nenapadlo. Půjde ten zmenšený nějak dát i do toho nového HUDu?

Třeba v baru chce jeden stalker, abych mu donesl zbraň člena povinnosti. Úkol jsem splnil, ale po čase se u něj úkol objevil znova, ale už nelze splnit, protože mi to na mapě ukazuje, že tu zbraň má on sám. Stejný problém jsem měl hned na začátku, kdy jsem zachraňoval úplně první stalkera s flash diskem (myslím Šikula). Když jsem ho zachránil, tak mi dal úkol, abych mu donesl vylepšenou bundu. Po splnění úkolu se po čase u něj ten samý úkol objevil znova, ale na mapě mi to ukazuje zase na něj...

Ještě bych se chtěl zeptat, jak je možné se přidat k oběma frakcím? Když se přidám k Povinnosti po donesení Buldoga, tak mám automaticky Svobodu jako nepřítele. Když prvně za Svobodu přepadnu ten tábor Povinnosti, tak mám zase Povinnost jako nepřátele...

Datastor řekl(a)...

Ta mřížka by upravit asi šla, ale neslibuju že se na to hned vrhnu. Ty úkoly asi hra holt vygeneruje opětovně, nijak jsem je neměnil - a finální odpověď na tvoji otázku - k oběma frakcím se připojit nejde.

Anonymní řekl(a)...

Ok. Beru na vědomí.

S těmi frakcemi jsem to asi špatně pochopil z popisu modpacku. Teď už to chápu.

Anonymní řekl(a)...

To je on, ten Winter Mod! Díky.

Anonymní řekl(a)...

Podla všetkého výborný mod, aj keď som ho ešte neskúšal. čakám na dmp 7.0 kôli tomu tomu by som chcel vedieť či bude mod kompatibilný s verziou hry 1.0006. často hrávam aj multiplayer a nechce sa mi stále odstraňovať patche.

Datastor řekl(a)...

Funkčnost pod novější verzí patche budu teprv testovat - v tuhle chvíli je ale potřeba i tak hrát "jenom" s 1.0004.

Majorsoft řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Majorsoft řekl(a)...

Znovu jsem začal hrát Stalker Stíny Černobylu ( mám originálku ) a stáhnul jsem si doněj Datastor Modpack. Jde o skvělou modofikaci, která opravdu vyvolává znovuhratelnost a přídavky jsou vskutku skvělé ! Dobrá práce. Mám, ale dotaz na mířidla. Je škoda, že jsou zbraně při zoomu relativně daleko. Už jsem začal nastavovat jednotlivé zbraně tak jak bych si je při míření opravdu představoval ( při míření je muška kousek od oka :) a rád bych si s tím pohrál a popřípadě dodal jako jednu z možných modifikací. už jsem tuto práci dělal ( asi 2 roky jsem měl tu čest nastavovat zbraně u jedné (noname) vývojářské firmy ) a prosazoval jsem právě mířidla, která by vyvolávala ve hře pocit "reálného" míření. Myslím, že by to STALKEROVI jen prospělo. Rád bych tedy konkrétně zjistil, které položky mají a na co konkrétně vliv.

Datastor řekl(a)...

Odpověď už by měla ležet na e-mailu :-).

Majorsoft řekl(a)...

Hm...nějak mi padá explorer a odpověď tam žádná nejni :-(

Datastor řekl(a)...

Nevadí, tak to z paměti znovu nějak slátám - takže: v gamedata/config/weapons jsou ke všem zbraním konfigy (a pak i ve složkách Arsenal a Arsenal_Mod) - Ve všech souborech (otevře je třeba Notepad) je položka zoom_factor - výchozí hodnota je 90, ale tak se přiblíží krom mířidla i okolí. Na přiblížení jenom zbraně by se muselo editovat číslo u zoom_offset - to se pak ale zase rozhodí komplet zbraň.

Majorsoft řekl(a)...

"Ja panimáju" - a právě proto píšu. Potřeboval bych přesně vědět které položky nastavují tu či onu "konkrétní" vlastnost zbraně. Ví o tom někdo něco bližšího ? Nastavil jsem si zkusmo MP5 a AK74ku (U) a celkem se to dá. Potřeboval bych ale pro jemné dolazení ostatní přesné informace, nejlépe zcela všechny soubory, které zbraně ovlivňují. Bezhlavým zkoušením toho či onoho jen ztratím čas.

Majorsoft řekl(a)...

Není to sice high kvality - nuž podařilo se mi nastavit dvě zbraně tak jak mi opravdu vyhovují.http://www.youtube.com/watch?v=bjCwbcXgTYM& Teď bych jen potřeboval nějaký cheat pro přidání zbraní - už po něm jdu a pak zkusím udělat to samé - zbraním všem :) každá rada cení se ... ;-)mimochodem nenašel jsem ještě žádný artefakt - to v DMP žádný nejni nebo jsou neviditelné ?

Datastor řekl(a)...

U toho AKSU se i tak přibližuje obraz :-) Nejsnadnější by to bylo udělat buďto přes ten zoom_factor, kdy holt okolí se bude přibližovat, a nebo když už budeš chtít upravovat zoom_offset, tak platí tohle: první hodnota je posun zbraně doprava a doleva, druhá posouvá zbraň nahoru a dolu, třetí zbraň oddálí nebo přiblíží - takhle jsem třebas řešil průnik kamery u kalašnikova (prostě klasická posloupnost os x, y, z). Další hodnoty jsem ještě nezkoumal.

Artefakty v DMP samozřejmě jsou, jenom neskáčou a je obtížnější je najít. Zbraně si jinak můžeš nabindovat vcelku snadno editací escape_dialog.scriptu (gamedata/scripts). Najdi si oddíl --' Počáteční výbava od Wolfa
a pak se orientuj podle toho, co jsem tam dodal já. Pro každou zbraň platí dopsání wpn_název - názvy najdeš v konfigu všech kusů, zase ve složce weapons (třeba wpn_toz, wpn_mp5 atd.).

Snad jsem to vysvětlil aspoň trochu srozumitelně :-)

Majorsoft řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Majorsoft řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Majorsoft řekl(a)...

Už jsem vše našel. Díky za pomoc.

Datastor řekl(a)...

Klidně se potom na ty úpravy rád podívám - až bude práce hotová, poprosil bych o odkaz :-). I kdybych to nedodal do DMP, nechal bych to volitelně tady v doplňcích.

Majorsoft řekl(a)...

Hmmm.teď jsem narazil na Dragunova s kamufláží - pěkný kousek opravdu, ale mířidla jsou jaksi dělána tak, že přiblížení funguje nejen v hledáčku optiky, ale i po okrajích obrazovky - kde by mělo být fakt "černo" - když mám oko v okuláru :-) to je nenahraditelný pocit :-))) Právě jsem si hrál s nastavením SPAS 12 a opravdu s těmi doplňky ve hře + tím správným mířidlem - no prostě paráda !!! Amulety už nacházím :-)
Jo a nejde nějak vypnout zcela HUD - to by myslím tak i mělo být - trocha Arkády špetka reálu ;-)

Majorsoft řekl(a)...

..jak vrátím ta mířidla na původní SOC ( u optik které jsou podobně jako SVD ) takto špatně ? To je podle mě fakt zlé. Můžeš koukat i mimo okulár a přibližuje se to též :-(

Datastor řekl(a)...

HUD se dá snadno vypnout mínuskem - optiky vrátit jde taky, stačí smazat v gamedata/textures/wpn soubory:

wpn_crosshair.dds
wpn_crosshair_fn2000.dds
wpn_crosshair_l85.dds
wpn_crosshair_lr300.dds
wpn_crosshair_rpg.dds

Jenom možná bude potřeba nahradit je za textury z rozbal. archivů ze hry, protože jsem u nich měnil názvy a dodával ro několik pušek víc verzí optik.

Majorsoft řekl(a)...

Dnes jsem upravil brokovnice + nějakých pár pušek, myslím že to jde dobře. Problémem zvostávají ony optiky :-( Ale pokud mi pošleš co je přesně třeba upravit ( kterých všech souborů se to týká ) tak to udělám ;-) stojí to za to !!!

Majorsoft řekl(a)...

Chci se zeptat na RK - 95ku a Saiga 12 - U toho RKčka je model kalašnikova což je ještě v pohodě podobnost s RK, ale u Saigy 12 mám v podstatě kalašnikova co střílí jako shotgun Saiga 12 - je to nějaký zobrazovací bug ?

Datastor řekl(a)...

RK95 je jenom odnož kalašnikova vyráběná ve Finsku, krom pár detailů ji od normálního Akčka nerozeznáš. A Sajga je vyráběná ve vícero typech - a jeden z nich vypadá taky jako kalašnikov.

Majorsoft řekl(a)...

ok...- došel jsem až k pistolím, které jsem nechtěl měnit vůbec, nicméně jsem to zkusil a myslím že jemné přiblížení tomu evidentně, co se pocitu ze střelby týká, přispívá ! Narazil jsem jen na drobný problém ( např. ČZ 52 ), kde jsou lehce rozhozeny textury na rukavicích. Stejná chyba se projevuje i u některých ostatních pistolí. Všimnul jsem si, že vyšla nová verze DMP - ( RC 2 ?? ) je tam něco pozměněno u zbraní ?? Tedy krom textur kalašnikova, který je uveden v infu ???

Majorsoft řekl(a)...

Pročítám informace o změnách a hodilo by se tam datum té či oné verze ---- S těma rukavicema je to Vám známý bug, nebo je to chyba u mě ? Už mám téměř hotovo :-)

Datastor řekl(a)...

Datum je přímo v informacích nad odkazem ke stažení (5.6.) - platí jenom ty změny, co jsem dopisoval. K chybám u pistolí - všechny tyhle jinak se zobrazující jsou z Arsenal Modu a tam je tahle nesrovnalost běžná - bohužel.

Majorsoft řekl(a)...

Tak dělám na posledních testech. Rukavice jsou už v pohodě, stáhnul jsem si "Photorealistic mod" : http://www.fpsbanana.com/skins/57421

Nevím nakolik je tento mod kompatibilní, ale mě vše jede.

A ještě odkázek na videodokument:
http://www.youtube.com/watch?v=YL-5kR1Y0iM&

Majorsoft řekl(a)...

Nejde mi scriptem vložit tyto dvě zbraně ("XM 8" "wpn_xm8_sk1" a
"P 38" "wpn_p38_sk1" ) jsou ty zbraně v DMP korektně ??? Zásek na konci je nejhorší :-( Zkusím updejtnout na RC 1b ;-)

Majorsoft řekl(a)...

Obě jsou z Arsenal Modu :-(

Datastor řekl(a)...

P38 jsem do hry nezačleňoval, aby šlo vzít XM8, tak je potřeba ještě v jejím konfigu upravit řádek scope_status (jedničku přepsat na dvojku). To mi nějak uniklo.

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, mám jeden dotaz, nikoli k modifikaci ale k hře samotné... Nevím jak se přidat k povinnosti.. Stráže mě nepustí ani za Voroninem Když projdu okolo tak po mě začnou střílet, má to tak být, nebo mám třeba jen špatnej patch? :D

Datastor řekl(a)...

K Voroninovi tě hlídka pustí až doneseš dokumenty z laboratoře v Jantaru, dřív ne. A pak se k nim budeš moct i přidat.

Anonymní řekl(a)...

Čau datastor,
ked si dám tie modifikácie do stalkera
- weather overhauled,
- alebo dynamic weather može to ubrať na FPS? lebo moja mašinka nie je najlepšia a každé jedno FPS sami ráta k dobru :)

Datastor řekl(a)...

Weather Overhauled je obecně trochu víc náročnější, ale to musíš zkusit přímo u sebe. K poklesu frameratu dojít může, ale taky nemusí (ona je to vůbec docela nevyzpytatelná hra). Dynamic Weather by neměl počítač zatížit tolik.

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, niekde v prvej tretine hry, som postrielal v temnom udoli na farme skupinu stalkerov, ktori skusali fintu s gaus puskou. Problem je v tom, ze teraz su vsetci stalkeri nepriatelsky. Podla textaku k modu je tato chyba odstranena, ale asi nie uplne ... len aby si vedel ;)

Datastor řekl(a)...

Spíš než odstranění chyby ta oprava spočívala v tom, že jsem posunul hranici, kde se neutrálové přehodí na nepřátele. Původně tam byla snad 300, teď 1000 - což neznamená, že se neutrálové můžou vraždit bez postihu. Plánuju ale vydat ještě jednu verzi s hromádkou oprav a dodělků, kde bych hodnotu srazil až na -5000. Stav samozřejmě jde zlepšovat plněním postranních úkolů.

Tam na farmě je stalkerů docela dost, proto možná hra reputaci srazila o větší kus a pak se znepřátelil i zbytek postav. Každopádně tak jako tak díky za poznatek.

Anonymní řekl(a)...

Ahoj,
jsem rad za tvuj Modpack. Zkousel jsem jich dost, na kazdym se mi neco nelibilo, tvuj mi vadil asi nejmin. Prijde mi prijemne realistickej, k dokonalosti by mi mozna chybela par veci, ktery me uz stvaly i v origo hre - treba neustale utoky na vrakoviste a tu budovu vedle z jiz vycistenych taboru. Jinak velmi ocenuju, ze jsi dal u mnoha veci moznost volby, jak chces aby uprava vypadala a jestli tam vubec ma byt (napr jiny skin rukavic). Je proste videt, ze sis s tim dal hromadu prace.
Jinak nevim, esli to mas v aktulani verzi (nezkousel jsem, nemuzu si dovolit dalsich ctrnact dni zavislosti), ale prisel by mi zajimavy napad, kdyby meli prodejci vice zbozi, ale ty bys na nej proste nemel. Jako kdyz vlezes do obchodu se zbranemi a strelivem - maj tam krasny kousky, ale proste na ne nemas. Muzes akorat slintat a smutne se divat na svoji usmudlanou pistolku.
Kazdopadne svym modpackem jsi zpusobil, ze nemuzu hrat origo verzi, protoze me tam ty nedodelky proste stvou :-)
Dal diky za titulky v mistech, kde te rustine nerozumim (neco rozumim, ale ne vsechno. Napriklad kdyz vybijim vojenskou zakladnu kus od zakladniho stalkerskeho tabora, tak ten jejich rozhlas)
(jo a omlouvam se, jak jsem se tenkrat tady ptal na tu vec, co byla ve faqu a na hlavni strance. porad rikam vsem, ze napred maj cist faq a pak se ptat, a pak to udelam sam.)
Xaint

Datastor řekl(a)...

Já zas děkuju za ohlas. K lepší výbavě se člověk dostane u Petrenka v oblasti Baru (ten tam má víc, než jenom pár pistolí a samopalů, takže je z čeho vybírat :-) ). Bohužel to obnovování postav na respawn bodech (už třeba jenom ta vesnice v Kordonu) jsem měnil několikrát a vždycky to dopadlo tak, že se tam tak jako tak nepřátelé zase objevili.

Anonymní řekl(a)...

No ja vim kde se da sebrat dobra vybava, ale o to mi neslo.
ja jsem myslel pro ten efekt kluka bez penez v hrackarstvi :-)
se proberes nekde, dostanes pistolku, zmlacenej od banditu se vratis k sidorovicovi, otevres si obchodni inventorar a vidis tam par krasnych utocnych pusek, hned bys je bral.. ale ta cena, ta cena... fnuk... tak se aspon podivam na statistiky... juuu, to bych chtel... ale je to tak drahy, fnuk :-( no nic, tak bych prosil trochu munice do pistole, jednu bagetu, jednu konzervu a tri obvazy, dekuju, ne, nemusite mi to balit, tady mate padesat dva rublu, a nashle, a uminujes si , ze na ten krasnej gun jednou nasetris...

Takhle nejak jsem to myslel. Neslo o to, abys mel ze zacatku dobrou vybavu :-)
Mimochodem, jeste jedna pochvala... je dobry, ze tam musis casto jist. Ja jsem hroznej fanda survival gamesek, a hrozne nerad beru stalkera jako strilecku, ja ho hraju jako survivalku, takze to ze muzu jist a spat mi dela hrozne dobre. skoda, ze tam taky neni uprava vody, lahve s vodou a tak...
(ja vim, uz bych toho chtel od ukrajinskych kamaradu moc :-) )
Jo, nevim kde je chybka, ale kdyz to koupim a srazi me neco k zemi, nebo kdyz prijde u laboratore u tohoopustenyho autobusu, kde provadis ta mereni ta vzpominka (nevzpomenu si na meno ani loklace ani toho vedce v zelenym science obleku), tak misto efektniho slozeni se na zem se mi vsechno strasne rozblika a rozpohybuje, jako by tu mys drzel nekdo, kdo ma strasnou tresavku... trosku to kazi atmosferu :-)

Xaint

Anonymní řekl(a)...

dobry start

Rodelero řekl(a)...

Tady bych chtel jenom zminit, ze textura na ruce pojmenovana MARPAT ve skutecnosti MARPAT neni.

Marpat je toto:
http://en.wikipedia.org/wiki/Marpat

To co je na obrazku spis pripomina cesky vzor 95.

Datastor řekl(a)...

Vycházel jsem z názvů, co byly (ve většině případů) přímo u textur - tak jako tak díky za připomínku.

Unknown řekl(a)...

Cus, mam jenom spis takovou pripominku... rozhod sem se ze si stahnu "auta do zony" a ouha... nejak to nejde stahnout tak jestli bys to nedal treba reupload nebo to napriklad hodil na share-rapid nebo podobne. Diky

Datastor řekl(a)...

Link už funguje, díky moc za upozornění.

Anonymní řekl(a)...

Prosím,můžete mi vysvětlit jak mám vtvořit tu anomálii z artefaktu a k čemu je to dobré?

Datastor řekl(a)...

Dvojklikem si artefakt přehodíš do rukou (do slotu pro pistole) a pak už jenom drž tlačítko pro střelbu, než postava artefakt aktivuje a zahodí na zem. Můžeš si tak vytvořit pasti nebo ochránit nějakou menší oblast - třeba před útokem mutantů.

Anonymní řekl(a)...

Ahoj,mám problém v DMP 7.850. Někde v lokaci smetiště jsem si všiml,že se mi z neznámých důvodů ztratil dalekohled a taky nejde aktivovat spacák i když ve výbavě je. Předtím všechno fungovalo normálně.(Když si loadnu nějaký ze savů z Kordonu,tak mám dalekohled i spacák funkční.) Nevíte někdo,v čem by moh být problém? Díky moc za radu.

Anonymní řekl(a)...

Teď nevím,jestli jsem svůj dotaz na nefunkční dalekohled a spacák vznesl do správné rubriky..

Unknown řekl(a)...

ahoj , predem chci podekovat za tento mod a blahoprat ti , pac se ti opravdu povedl. Avsak mam dotaz ohledne pridavani zbrani prekupnikum. Prosim o napsani presneho popisu jak na to a treba i nazroneho prikladu. Rad bych si pridal kteroukoli zbran ze hry do baru( prosim bez komentu jakej jsem noob ze se mi nechcou hledat) hru jsem uz dohral nekolikrat a proste si je chci uzit od zacatku. Mockrat dekuji

Datastor řekl(a)...

Díky moc. Návod na přidání zbraní (přímo novější modely) najdeš na http://stalker.scorpions.cz/forum3/viewtopic.php?f=10&t=3877 (sem by se ten návod nevešel) a úpravy sortimentu překupníků jsou zase tady: http://stalker.scorpions.cz/forum3/viewtopic.php?p=78151#p78151
(víc odkazů pak najdeš na záložce Ostatní - http://datastor-modpack.blogspot.com/p/ostatni.html ).

Unknown řekl(a)...

dekuji za rychlou odpoved , jde videt ,ze jde o velmi seriozniho cloveka na druhe strane dratu :-) prosimte te , ted jsem patchnul tvuj mod na 5ku , vse jsem nakopiroval tam kam se to ma a hra se mi nespusti ....co jsem udelal spatne ??

Unknown řekl(a)...

a jestejeden dotaz , kde najdu ty trader soubory, je dost mozny ,ze uz je to nekde napsany ,nejsem kkt jen jsem strashne linej neco najit ,ale nemam linou hubu se zeptat -)

Unknown řekl(a)...

hra se mi vubec nespusti , nabehne jen uvodni obrazek jeste ve winech a pak nic...postupoval jsem takto: rozbalil,otevrel a postupne jsem nahradil kazdej soubor (NE CELE SLOZKY) co bude nejspis ta chyba

Datastor řekl(a)...

Tak to zkus do modpacku nakopírovat znovu (ale potřebuješ základní čistou verzi) včetně složek - pokud by se hra ani tak nezapla (což by měla), tak by mi pomohl ten výpis z logu. Bez něj se nemám čeho chytit.

Unknown řekl(a)...

vypis z logu ??

Unknown řekl(a)...

a jestli jsem to dobre pochopil. pokud chci nakou zbran ze [supplies_after_brain] hned na zacatku staci to zkopirovat do [supplies_start] ???

Datastor řekl(a)...

Psal jsem o něm před chvílí - sroluj kousek nahoru.

Unknown řekl(a)...

outak jsem to udelal cele znova a uz to slape ,proste jsem musel na neco zapomenout coz privadi mislenku ,udelat na to automatickou instalacku a bylo by po problemu....hele moc ty dekuju ze se mnou ztracis cas ale jeste chvilu to vydrz :-)) mam jeste par otazek....mozna by bylo nejlepsi ,kdyby si byl ochoten mi dat icq ,coz by bylo super

Unknown řekl(a)...

omg mYslenku xDDD

Unknown řekl(a)...

okey tak mi jeste prosim odpovez aspon na tohle 18. března 2011 19:55

Datastor řekl(a)...

Tam můžeš zadat jakoukoliv zbraň (nebo vestu), co je napsaná v konfigu.

Unknown řekl(a)...

pod jakym souborovym nazvem je sidorovic ???

Datastor řekl(a)...

trade_trader - pod trade_screw najdeš Šrouba, trade_generic je pro normální stalkery a zbytek odvodíš podle názvů sám (Lakomec, Barman, Sacharov).

Datastor řekl(a)...

Tak tohleto bych do DMP nedal ani ve slabší chvilce - prostě to tam nesedí.

Anonymní řekl(a)...

Kde se nachazi soubor s ukolama od sidorovice nebo od sikuly?? Da se vymenit predmet ,ktery nam zadaji ,aby jsme ho nasli ??

Datastor řekl(a)...

gamedata\config\misc\task_manager.ltx - stačí hledat položky target.

Anonymní řekl(a)...

neplanujes udelat par vedlejsich ukolu??? mainly v kordonu a od stalkeru v baru ...

Datastor řekl(a)...

Do další verze možná...

Anonymní řekl(a)...

Je komptatibilni tvuj modpack s repairmodem

Datastor řekl(a)...

Možnost oprav už přímo v DMP je, takže žádnou další modifikaci nepotřebuješ.

Anonymní řekl(a)...

a zda li je v tvem modpacku artefakt zvany skorapka ,jestli ano, v trade ho najdu pod jakym oznacenim? Mockrat dekuji(tvuj pack je asi to nej co,jsem vyzkousel)

Datastor řekl(a)...

Je, najdeš ji v Armádních skladech. V traderech ji najdeš pod názvem af_dummy_dummy.

Anonymní řekl(a)...

Prochazim o stalkerovi vsechny fora ,kde se da , neustale narazim na zminku o neosekane verzi. Co mi k tomu muzes rict, daji se nejak osekane casti hry vsunout do te stavajici ??

Anonymní řekl(a)...

A tvuj nazor ??

Anonymní řekl(a)...

A kdyz necham vymlatit zalkadnu Svobody, respawnuje se opet ??

Datastor řekl(a)...

Názor na co? Na starší lokace? Stará verze Smetiště nebo Pripjatě se mi líbila víc, ale na druhou stranu mě moc neudivuje vyškrtnutí několika dalších lokací (kupříkladu Dead City).

Základna Svobody se nerespawne - respawny platí jenom pro normální NPC, co prochází skrz Zónu.

Anonymní řekl(a)...

Chci se dostat do Jantaru ,ale nepujde to jinakt nez pomoct Kruglovovi. Avsak ztm nedelam questovy ukoly,chci si je nechat na konec a tak si jen tunim postavu a delam postranni ukoly. Moje otazka tedy zni: Projevi se to na pribehu ,kdyz pomuzu vedcovi i kdyz nemam splneny predesle ukoly pribehu ??

Anonymní řekl(a)...

A co mam udelat pro to,aby me pustili do zakladny Povinnost??

Datastor řekl(a)...

Ne, na příběhu se to nijak neprojeví a do základny Povinnosti získáš přístup až po vypnutí psi-emitoru v Jantaru.

Anonymní řekl(a)...

V cem otevrit textury ??

Anonymní řekl(a)...

potazmo vcem upravovat soubory s priponou .dds ? Kdyz jsem "guglil" naslo me to mnoho programu,ale zadny z nich nebyl graficky program ...

Datastor řekl(a)...

V Gimpu, kupříkladu (ale je potřeba si do něj stáhnout DDS plugin).

Anonymní řekl(a)...

Dekuji za vse.

Anonymní řekl(a)...

Kde se nachazi textury obleku ?

Datastor řekl(a)...

gamedata/textures/act - pro další otázky ohledně moddingu piš na scorpions fórum. Tady na blogu se řeší výhradně DMP a věci kolem něj.

Anonymní řekl(a)...

Vsak jedna se o tvuj DMP ,jen si ho upravuji k obrazu svemu :-) Samozrejme ho nebudu sirit dal a pokladat za svuj.Tvuj modpack uzivam s uctou k tobe. Velmi zdarila prace ,za kterou ti nesmirne dekuji, jeste ze jsou mezi priznivci zony takove kapacity jako ty. Jeste jednou diky za vse :-)

Anonymní řekl(a)...

Cyba ve hre. Pri ukolu vyzabijet bandtity v Rostoku jsou banditi jiz mrtvi ,tudiz se neda ukol splnit.

Datastor řekl(a)...

Tam byly problémy už v základní hře - bohužel když hra spawne nějakou znepřátelenou skupinku (nebo třeba jenom několik mutantů) k další skupině, tak při jejím vybití hra někdy smrt neeviduje a úkol se nesplní. Zkus ještě nějakou dobu počkat, jestli se tam nerespawne pár dalších banditů.

Anonymní řekl(a)...

Proc nejde nasadit granatomet na mR kdyz v configu to vypada,ze by to jit melo . Nvic i v realu se granatomet na m4 ce vyuziva.

Anonymní řekl(a)...

uz jsem to poladil,ale musel jsem udelat z m4 unikatni pac v jejim konfigu to sice muzu napsat,ale ve hre se to neprojevi. V unikatu se to projevi na pohodu

Anonymní řekl(a)...

alohaaa, po testu vystrelu se nic nedeje :(((((( nejspis chybi animace pro tenhle model boco ???

Datastor řekl(a)...

Právě proto M4 granátomet připevnit neumožňuje.

Rodelero řekl(a)...

To je divne.

Ted jsem si tu M4 otevrel v Actor Editoru a pohyb pro prebijeni granatometu tam je a funguje.

Anonymní řekl(a)...

To Vit: vsak nabiejni a prebijeni funguje , jen granat nevyleti,,,

To Daty: prosimte daty,mohl by jsi mi napsat seznam vsech souboru potrebne k vlozeni m4 do viperova modu ? mockrat dekuji

Datastor řekl(a)...

Kompletní návod k přidávání zbraní najdeš tady: http://stalker.scorpions.cz/forum3/viewtopic.php?f=10&t=3877

Připrav se ale na to, že ti nebudou sedět modely rukou.

Anonymní řekl(a)...

to budu resit pak... v logu mi to hlasi ,ze to nemuze otevrit wpn_m4 , vse jsem udelal dle navodu(jinak, co zvuky ??)

Datastor řekl(a)...

Pak zřejmě nemáš ve weapons složce konfig od M4, případně nemáš #include "w_m4.ltx" záznam ve weapons.ltx (všechno jsem to zmiňoval v návodu, tohle konkrétně v odstavci "POKRAČUJEME"). Cestu ke zvukům najdeš taky v konfigu, takže pak je stačí překopírovat do odpovídající složky.

Anonymní řekl(a)...

Zacinam si pomali myslet ,ze si ten kompl ze me dela prdel....s tou m4, jsem to udelal presne podle navodu a kdyz rikam presne ,tak presne...neslo ! tak jsem si rekl ,ze si udelam unikatku z lr300 v unique.... dle navodu ,zkontroloval 2x !!! hra pada ,,

Datastor řekl(a)...

A chyba v logu je pořád stejná? Zkus mi ten svůj postup nějak rozepsat a poslat na mail. Budu se snažit ti nějak poradit.

Anonymní řekl(a)...

to je prave to. v logu nic neni.

Anonymní řekl(a)...

ta se mi to nakonec s tou m4 povedlo,chvala mi :-) Ale nezobrazuje se mi ikona v inventari .

Datastor řekl(a)...

Pokud mi uploadneš z gamedata\textures\ui soubor ui_icon_equipment.dds, tak ti ji tam dodám.

Anonymní řekl(a)...

http://www.uloz.to/8483526/ui-icon-equipment-dds

Anonymní řekl(a)...

Prosimte se zelenou sipkou ,dik

Datastor řekl(a)...

http://www.edisk.cz/stahni/73316/ui_icon_equipment.dds_4MB.html
Pozici ikony nastav v konfigu na:
inv_grid_x = 22
inv_grid_y = 26

Snad to bude sedět.

Anonymní řekl(a)...

je to 4x mensi nez origo .. nebude to hazet chyby ?

Anonymní řekl(a)...

SI BUH chlape,diky moc !!!!

Anonymní řekl(a)...

tak jsem dmp dohral,avsak po nepridani se k ty grupe mi to nezobrazi zadne video :(

Datastor řekl(a)...

Podívám se na to, díky za report.

Anonymní řekl(a)...

cau daty, peosimte mam dotaz ,na foru mi nidko neodpovida ,tak i pres to,ze to sem nepatri se Te chci zeptat,kde najdu unikatni svu,svd a rg 6 (nevim zda umisteni bude stejny ve vsech modech ,tak me to zajima jak dmp tak v rsa viper) diky moc

Datastor řekl(a)...

Všechny tyhle kousky by měl prodávat Petrenko, ale až po přinesení "normálního" granátometu Voroninovi. Nijak jinak je získat nejde.

Anonymní řekl(a)...

hoj, pro ukazatel fps do konsole napsat show_fps ??

Datastor řekl(a)...

Funguje jenom rs_stats on, ale hra zároveň vypíše i další hordu údajů - a to je během hraní dost na obtíž.

Anonymní řekl(a)...

tak neexistuje nejaky addon ....na nejakym sreeenu jsem ukazatel videl ...btw nemusim ho tam mit porad ,jen se chci podivat nakolik mi hra jde , dekuji

Datastor řekl(a)...

Nejlepší by bylo použít přímo nějakou externí aplikaci - třeba Fraps.

Anonymní řekl(a)...

hoj , podaril se Ti rozjet ten granatomet na m4 ??

Datastor řekl(a)...

Bohužel nepovedl. Možná kdyby se nahradil kompletní model (ale další kvalitní nikde nebyl).

Anonymní řekl(a)...

Tak to je skoda :( Tedka resim dalsi problem a to z oblekem. V unigue si chci vytvorit svuj seva ,vsechno probiha v pohode ,az na to,ze ve hre vypada oblek ze treti osoby jako zoldacka bunda :(

Anonymní řekl(a)...

Aj kdyz si vytvorim oblek primo v outfit ,to stejny

Datastor řekl(a)...

Zkontroluj si, jestli sis správně nastavil řádky visual z oddílu od Sevy - to zřejmě bude ten hlavní problém.

Anonymní řekl(a)...

problem uz je vyresen, nakonec jsem si udelal oblet v outfitu a uz se ukazuje normalne(nechapu proc to neslo v unique ,kdyz si to bralo vsechno z puvodni sevy) akorat se mi nezobrazuje ten ovál od masky ,ale to uz me tolik netrapi. Jak zapricinit ,aby ostatni npc nemohli oblect sevu kdyz jsem dal npc off ako u zbrani ,stejne ji meli.

Datastor řekl(a)...

NPC si novou vestu nikdy neoblečou. Pokud jsi myslel to, aby ji postavy nemohly odkoupit, tak to se řeší přes trade_generic.ltx.

Maska se zobrazovat bude, jenom místo okruží bude textura přes celou obrazovku (jako v Metru 2033).

Anonymní řekl(a)...

ty to je cely nejaky divny...testuji oblek a kdyz zadam v sect vsechno na nulu(nezniciztelny oblek) tak beze zmen, stejne tak ,kdyz si dam uzdravovani , nefunguje. Jediny co,tak srazlivost krve jede. Dost by me pomohlo vypnout pristupnou sevy pro ostatni npc ,pac u ni fznguje kazda zmena .

Anonymní řekl(a)...

nemyslel jsem to doslovne :-) proste aby ji npc nemeli !!

Datastor řekl(a)...

Ale NPC ten oblek stejnak mít nebudou. Z mrtvol vestu nezískáš, sama se jim v inventáři taky nebude objevovat (pokud jsi teda neměnil ještě další parametry obleku) a odkupování zakážeš přes trade soubory.

Anonymní řekl(a)...

To nejspis myslis u toho vytvoreneho obleku. Ja chci ale vedet, jak mam udelat ,aby npc nepouzivali puvodni obleky (napr. sevu) Proste chci,aby jedniny,kdo ma sevu ,byl ja.

Datastor řekl(a)...

Tak tohle neuděláš - musel bys u všech postav editovat přímo jejich modely (což by si vyžádalo jednak dost času a druhak hru od začátku).

Anonymní řekl(a)...

hoj.mam dotaz,vim ze se to uz nekde rozebiralo tak me kdyz tak odkaz. v jakym souboru zmenim hlavni texturu ikony strelce(chci si dat tvoji z dmp do vsech zbyvajicich modu)

Datastor řekl(a)...

Tu texturu najdeš v ui_iconstotal.dds (adresář textures\ui).

Anonymní řekl(a)...

nasel jsem v equipment spoustu "modifikovanych" gunu ,ktere jsem ovsem ve hre nenasel....tudiz jsou vsechny zbrane z equipmentu ve hre ?

Datastor řekl(a)...

Ve hře najdeš většinu zbraní z ui_icon_equipments, až na pár výjimek.

Anonymní řekl(a)...

Muzu pripominku ? Zmen si ikony detectoru , ty z puvodni hry jsou hrozny :-) jinak planujes do budoucna nove lokace a ukoly (ako napr v RMA ) ?

Datastor řekl(a)...

Ale sedí se vzhledem modelů přímo ve hře. Žádná další lokace v DMP nebude, ale přibyde několik postranních misí.

Anonymní řekl(a)...

Co blowouty ?

Datastor řekl(a)...

Nejsou a dokud nebudou dobře fungovat, tak ani v budoucnu.

Anonymní řekl(a)...

V rsa fungujou docela dobre bo aspon jsem si nevsiml nejakych potizi... nemas bo nevis o nejakych texturach m209ky ke stazeni? Jedna se mi konkretne o texturu , ktera by se hodila k lr302ce. I u m4 by se mi sikla vic cernejsi a to jak ikona tak model. Diky ti

Anonymní řekl(a)...

a jeste ohledne mrizky. Zda jde nastavit stejna velikost mrizky u "obchodovani,obirani mrtvol" jako v inventari.

Anonymní řekl(a)...

kde jsou textury k mk12 spr ?

Datastor řekl(a)...

Bo nemůžeš používat jako ekvivalent k nebo - jde o zkratku od "protože" (ale to je jenom poznámka na úvod).

No a k otázkám:
- Model nemá s barvou co dělat, tohle řídí jenom textura. Na FPSBanana ( http://www.gamebanana.com/skins/51496 ) byla jedna sada od TehSnaka, ale dost nekvalitní a rozkostkovaná.
- Mřížka nastavit jde, ale bylo by to na dlouho. Možná někdy v budoicí verzi...
- gamedata\textures\wpn\spr_zeka

Anonymní řekl(a)...

Hoj, prave se vracim ze zony s fantastickym napadem. Delal jsem tedko ukol pro vydriducha Sidorovice " najit medusu" ten sulibrk mi za ni nabidl jen naky "sracky" a me napadlo, zda by se nedalo do hry zakomponovat smlouvani. Logicky , ja nasazuju kolikrat zivot , abych ziskal nejaky art. ,takze ja bych mel byt ten , kdo urcuje cenu.

Anonymní řekl(a)...

Dalsi postreh: dostrel zbrani v popisu

Datastor řekl(a)...

Smlouvání nejde zařadit ani čistě teoreticky, protože hra pracuje s předdefinovanou sadou dialogů a pro výběr z několika možností ceny by bylo potřeba napsat nemálo skriptů pro kontrolu předmětu, stavu a tak podobně. Dostřel v popisu by byl zavádějící, protože hra beztak nepracuje s reálnou škálou vzdáleností, ale s přepočítanou hodnotou.

Anonymní řekl(a)...

Snad se s tim v budoucnu nekdo popere(pokud ho to napadne ) V cem se da upravit procentualni sance vytvoreni artefaktu v anomalii po vhozeni mrtvoly ??

Datastor řekl(a)...

To ani nejde. Artefakt se spawne nezávisle na tom, co do anomálie vběhne (nebo tam někdo hodí).

Anonymní řekl(a)...

To se mi nezda, ze by byla nahoda po tom ,co jsem hodil do anomalie mrtvolu psa a okamzite se vytvoril artefakt

Anonymní řekl(a)...

Napr: ted jsem vhodil do elektry granat ,abych z ni tlakovou vlnou dostal mesicni svetlo a okamzite se vytvoril jiskric

Anonymní řekl(a)...

Tak jsem pokrocil v m4 + m209 ..pri pouyiti tvzho modelu m4 nova granatomet fungoval.3x pak zas nic...chzba bude v necem jinzm, ne v modelu...

Anonymní řekl(a)...

hoj, kde se urci jakou bude mit konkretni npc zbran?. Napr: zmena zbrani u Svobody ??

Datastor řekl(a)...

Tohle můžeme řešit na fóru, ne tady. Díky.

Anonymní řekl(a)...

Chtěl bych zpátky originální HUD jak mám postupovat? :) Předem díky

Datastor řekl(a)...

Původní HUD vzhledem k množství změn vrátit nejde, musel bys totiž část ukazatelů znovu přepozicovat.

fejmus řekl(a)...

ahaa, ja myslel, ze tenhle nejnovejsi DMP jiz obsahuje mozsnot jezdit autama, jako predchozi.. Tedka uz jsem skoro v pulce, chci jezdit autama a zjistil jsem, ze to nejde...

A od zacatku uz se mi to nechce hrat, ach jo......

Tomáš řekl(a)...

Nižší odolnost stalkerů v exoskeletonech = Mŕtvy link.

Datastor řekl(a)...

Odkaz by už měl zase fungovat, díky za nahlášení.

Fejmus řekl(a)...

Takze opravdu nejde dodatecne pridat auta, aniz bych musel hrat od zacatku? Pokud planujes nejaky dalsi, tak by se to hodilo nekam napsat, ptz predchozi DMP to obsahoval a tak nejak jsem s tim pocital i tedka :)

Jinac mockrat diky, DMP je super ;)

Fejmus řekl(a)...

+ jsem zapomnel, ze jsem se chtel zeptat, zda jde nejak odstranit to rozbijeni helmy pri vetsim poskozeni obleku (praskliny pres celou obrazovku). Toto musim fakt zkritizovat, ptz jsem zrovna v X16 a uz tak nic nevidim v ty tme a jeste k tomu tohle..

Datastor řekl(a)...

O tom, že auta budu odmazávat, se předem vědělo a psal jsem to i do seznamu změn.

Poškození helem má svůj důvod, ale pokud se toho chceš mermomocí zbavit, stačí sundat oblek a nebo v textures/abc nahradit všechny soubory od hud_gas_2 až po hud_gas_6 texturou hud_gas_1 (a přejmenovat je).

Fejmus řekl(a)...

jj, dik.

Mne to nahore ani tak nevadi, ale dole se bojim uz tak, natoz, kdyz skoro nic nevidim :D. Kdybych se nebal, tak mi to je asi jedno :)

Ryšavec řekl(a)...

Zdravím všetkých,

asi pred týždňom som sa rozhodol zbaviť SOCH štvorročného prachu a ako inak, aj s Modpackom, ktorý je rovnako ako pri CS a CoP supeeer, práve som na ceste do baru, musím pochváliť modpackové questy, jednoducho pecka, hra mi zatiaľ nespadla ani raz, tak dúfam, že som to teraz nezakríkol :D

Trochu ma možno zarazil príchod do Agropromu, kde som na úvod čakal veľkú prestrelku, ale div sa svetu čakala ma tam iba vystrielaná jednotka Speznasu, čo už neutráli sa nezdajú, načo ma potom ale volali???

Ďalej by som ťa Daty chcel požiadať o reupload pôvodnej hudby do menu, modpacková komorná mi tam akosi nesedí a link strečkuje.

Jediná vec, ktorá mi je možno viac otravná, je veľmi slabá výdrž oblekov, viem, že modpack chce byť najmä o reálnosti a i každý sebelepší oblek by bol po cca 20 zásahoch nepoužiteľný, ale dať za opravu viac, ako je odmena za quest, pri ktorom som prišiel k danému poškodeniu, je na mňa moc... v CoP som túto slabšiu odolnosť vyriešil jednoduchým prepisom hodnôt v outfits v riadku power_loss, v šadováckom packu som však tento riadok u veľa oblekov nenašiel, skúsil som ho preto dopísať po vzore ostatných outfitov niekam medzi full_scale_icon a immunities_sect, na skúšku som dal hodnoty napr. 5.2, aby som mohol badať, či to bude mať nejaký účinok, ale výsledok už určite poznáš :/ tak neviem, pokiaľ sa by sa ti chcelo, mohol by si sem hodiť nejaký krátky návod...

A celkovo máš/máte odo mňa za A :-)

Datastor řekl(a)...

Nazdar a díky za reakci :). To vystřílení Specnazu je holt negativem k silnější munici, co těžko nějak dovedu změnit, ale obleky společně s výdrží budu do další verze upravovat.

A pozor, power_loss neovlivňuje odolnost jako takovou, ale výdrž postavy (resp. míru, s jakou se po nasazení konkrétního obleku unavuje).

Nefunkční link k hudbě jsem aktualizoval, díky za upozornění.

Ryšavec řekl(a)...

Dík za skorú odpoveď. S power_loss si ma dostal, doteraz som bol v tom, že slúži na kalibráciu odolnosti, hmm a mne sa aj zdalo, že mi v CoP akosi slabšie behá :D no nič, dík že si ma vyviedol z omylu, spomínam si, ako som hneď pri prvom Horáku testoval odolnosť a prisahám, že som zaznamenal rozdiel, nevadí, tvoje upozornenie mi bolo vlastne návodom, keďže teraz som už našiel správnu sekciu a ani netrebalo ďaleko chodiť :) všetko šľape tak, ako má aj s mierne modifikovaným oufitom a ešte posledné dík za hudbu ;)

Datastor řekl(a)...

Nemáš za co :). Jak jsem psal, hodnoty budu ještě dál upravovat. V tuhle chvíli sice nedovedu odhadnout, kdy další verze vyjde, ale budu se snažit to dodělat co nejdřív.

Ryšavec řekl(a)...

Zdravím opäť, chcel by som sa ešte opýtať na možnosť pridania textúr masiek s priezormi, niečo na štýl CoP.

Datastor řekl(a)...

V CoP už jsou od poslední verze textury masek jako v Metru (a vlastně i jako ve Stínu) - ale pokud se mi povede ty starší textury vyhrabat, klidně je ke stažení dodám taky. To problém nebude.

Ryšavec řekl(a)...

Heh, tak to by som ti potom bol naozaj veľmi vďačný, aj keď neviem, či to je ešte viac možné... :)

Anonymní řekl(a)...

Daty mas vyborne Modpacky ;] Chvalim sec to jde a doporucuji kamaradum. Jeden by ale chtel z nostalgie puvodni menu. Slo by to nejak nastavit prosim?

Datastor řekl(a)...

Tak děkuju za pochvalu i za doporučování :). Pokud ti jde čistě o obrázek na pozadí, tak stačí přejmenovat soubor ui_mainmenu.dds v gamedata\textures\ui.

Anonymní řekl(a)...

zdravim datastore,neslo by prosim ta ten ukazatel munice dat na iny server? ja sem ženaty,ja nemam kredit na to :) diky...a ten problem co som pisal vcera ,ze mi to padalo vo vojenskych skladoch ked monolit napadol svobodu,je vyriešeny,nejak som to dohral aj zo sekanim,a presiel do dalsej lokality,a tam vsetko v pohode uz.A este predtym som vycistil notebook lebo sa prehrieval :) hajzlik.Takze chyba bola u mna. tomi22m

Datastor řekl(a)...

Nazdar,
jasně, v těhle případech vždycky stačí říct a další download odkazy klidně přidám.

Stalker je celkově poměrně náročná hra, takže tomu přehřívání se člověk nesmí moc divit - i můj větrák u grafiky a procesoru se točí jako o život :).

Anonymní řekl(a)...

Supe budem rad. Teda kamarat, jasom si zvykoľ bez toho hrat, ved to som chcel :-) a otazku este jednu. On ma hru bez modu, len opatchuvanu na 1. 0005, pojdu mu doplnky ako napriklad auta? A ine? Tento mod je velmi tazky pre neho:-), je to este stalkerske ucho co nevie, ako to chodi v zone. Este raz diky, tomi 22m

Datastor řekl(a)...

Odkaz je už aktivní, ale auta samostatně fungovat s velkou pravděpodobností nebudou (jde jenom o pozice, kde se co objeví, ale bez dalších souborů). Doplňky tady u mě na blogu jsou ve většině případů právě jenom pro DMP.

Anonymní řekl(a)...

Křivo.

Ahoj Datastore
Všiml jsem si že nikde než v CoP jsem neviděl žádného stalkera hrát na harmoniku, tak se chci zeptat že bys udělal prosím doplněk a nebo to dal do nových DMP. Taky se chci zeptat zda by šlo do SoC udělat že by si stalkeři brali věci ze země, a obírali mrtvé. Děkuji za odpovědi předem.

Anonymní řekl(a)...

Křivo.
A ještě chci dodat, k tomu hraní na kytaru. Četl jsem že stačí do konzole zadat bind guitar_play k7 a při zmáčknutí 7 začnu hrát na kytaru. Jenže mi to ani ten příkaz ta konzole nepříjímá. Že to není k žádnému [ID] nebo co. Tak jestli umíš i s konzolí, nemohl by jses na to prosím kouknout? Jsem si jist že všichni hráči by rádi hrali na kytaru ve stalkerovy. ;)

Datastor řekl(a)...

Stalkeři si výbavu berou jenom někdy a to ještě v případě, že je znatelně lepší než jejich stávající zbraň. O obírání mrtvol jsem se rozepisoval v posledních novinkách a vzhledem k potížím se stabilitou to zahrnovat bohužel nebudu.

Hraní na kyteru si nevyžaduje jenom příkaz do konzole, ale i přidání animací a dalších sounáležitostí. Něco se sice už objevilo, ale jde o nestabilní nedodělky, co jsou skutečně jenom na efekt (a to ještě poměrně pofidérní). Mně osobně nepřijde, že by zrovna hraní na kytaru musel DMP nutně obsahovat.

Anonymní řekl(a)...

Nutně ne, ale byla by to bomba, někdy rád posedím s ostatníma u ohně na noc ;) ale jestli říkáš ne, tak ne

Křivo

Anonymní řekl(a)...

Zdravím, nevím jestli je vhodné psát to sem, chci si po delší době rozehrát opět SoCh. Nemohu nikde sehnat modifikaci pomoci ktere jdou sestrelovat vrany, mohl byste nekdo prosim uploadnout? Dekuji...

Anonymní řekl(a)...

zdravím. chcel som si vyskúšať pár pluginov, konkrétne zobrazenie všetkých indikátorov a taktiež minimapy ale vypisuje mi, že odkaz na stiahnutie je neaktívny. chcem sa opýtať či je to chyba len u mňa alebo sú naozaj už nedostupné.

Datastor řekl(a)...

Odkazy jsem zrovna kontroloval a všechny jsou funkční. Těžko říct, proč se tváří jako neaktivní (možná by stálo za pokus zkusit i další prohlížeče).

Anonymní řekl(a)...

Chtěl jsem se zeptat, jestli by bylo možné vrátit některé berličky (a jak). Modpack je moc prima, ale v některých věcech až moc hardcore.
Konkrétně by mě zajímalo jak dostat zpět původní funkce PDA (kontakty na mapě) a dalekohledu - tu funkci jak "locknul" osoby co byly vidět do red/green čtverce.
Díky moc.

Datastor řekl(a)...

Zrovna v těhle aspektech bych neřekl, že jde o hardcore úpravy (spíš naopak, počítání okolních postav se objevilo jenom v hrstce her), ale budiž. Soubory k těmhle věcem dodávat neplánuju, ale jde si to s trochou snahy upravit sám.

Rámečky dalekohledu v config/weapons/w_binoc.ltx pomocí řádku vision_present (false změnit na true), v případě počítadla NPC v config/misc/ui/maingame.xml a maingame_16.xml v sekci static_pda_online. Tam stačí upravit hodnotu Y souřadnice na cca 30 až 50, aby počítadlo nebylo moc daleko od okraje obrazovky.

Každopádně obě tyhle úpravy jsou jenom na vlastní zodpovědnost, oficiálně je nepodporuju a v budoucnu podporovat ani nebudu.

Unknown řekl(a)...

U doplňku "Indikátory života, výdrže a počtu munice - vše" je chyba při zobrazování počtů nábojů. Vždy to zobrazuje celkový počet nábojů pro danou zbraň místo počtu nábojů jednotlivého druhu pro danou zbraň.

Je možné nějak vrátit, aby se v mini mapě zobrazovali NPC?

Datastor řekl(a)...

Pokud si dobře vzpomínám, tak ve Stínu se typ munice nerozlišoval - proto se počet munice zobrazuje dohromady a mění se akorát popis.

Tečky postav na mapě se zobrazí po přejmenování nebo smazání souboru map_spots_relations.xml z adresáře gamedata\config\ui, ale moc tuhle úpravu nedoporučuju (pokud si teda nechceš ničit atmosféru hry).

Anonymní řekl(a)...

Dobry den stiahol som si doplnok na výdrž a municiu. a minimapu. funguje lepšie povedane zobrazuje sa len minimapa. Ostatne sa sa nezobrazi, mam niekde niečo prepisat? aby to bolo aktivne? tomas

«Nejstarší ‹Starší   1 – 200 z 229   Novější› Nejnovější»