NOVINKY


[28.10.2017]
Aktualizace popisu downgradu GOG verze Stínu Černobylu na verzi 1.0005.

[4.8.2017]

Vydána třetí aktualizace pro DMP Renova 3.13 [Clear Sky].

[8.3.2017]
■ Vydána devátá aktualizace pro DMP Altera 4 [Call of Pripyat].

15. prosince 2008

DMP Pluginy [Clear Sky]



FOV Switcher
Autor: MacroN 
Download: dropbox nebo ftp  
Download [pro DMP Renova 3.13]: FOV 67 - FOV 75 - FOV 85
Jedná se o zajímavou utilitu, schopnou změnit úhel zorného pole [což v praxi znamená, že postava bude držet zbraně dál od těla a rovněž uvidíte víc do stran]. Archiv po stažení stačí rozbalit a jeho obsah nakopírovat do hlavního adresáře s nainstalovanou hrou. Pak už jenom spusťte soubor fov_switch.cmd, z nabídky vyberte svoji verzi hry a zvolte míru FOV. Výchozí hodnota je 67 [první obrázek] a během hry se nejvíc osvědčila hodnota 75 [druhý obrázek]. Při vyšších nastaveních může docházet k deformaci obrazu po stranách.

V případě, že se rozhodnete pro navýšení FOVu v aktuální verzi DMP Renova, použijte druhý odkaz, který obsahuje i upravené konfigy zbraní. Zvolený archiv po stažení rozbalte a složku bin společně se složkou gamedata překopírujte do hlavního adresáře s nainstalovanou hrou a povolte přepis všech potřebných souborů.

POZNÁMKA: Obrázky jsou pouze ilustrační a pochází z Call of Pripyat.


________________________________________________________


Zobrazení HUD indikátorů
Download:  pouze munice - pouze minimapa - kompletní HUD
Doplněk k opětovné reaktivaci konkrétních indikátorů na herní obrazovce. Archiv po stažení rozbalte a složku gamedata překopírujte přes stávající gamedata složku s aktivním modpackem. Varianta se zobrazovanou municí a minimapou je vzájemně kombinovatelná.

________________________________________________________


Respawn odpadlíků v bažinách
Download: původní - středně intenzivní - nulový
Doplněk, který opětovně aktivuje obnovování odpadlíků v bažinách. Vzhledem k chybě v kódu základní hry však může dojít ke komplikacím v plnění hlavního příběhového úkolu souvisejícího s obsazením bažin a přechodu do Kordonu. Archiv po stažení stačí rozbalit a soubor faction_renegade.ltx nakopírovat do adresáře gamedata\configs\misc.

________________________________________________________


Původní verze zaměřovacího kříže
Download: dropbox
Náhrada tečkového zaměřovače za původní křížovou variantu. Archiv po stažení rozbalte a soubor system.ltx nakopírujte do adresáře gamedata\configs.

________________________________________________________


Původní intenzita baterky
Download: dropbox
Soubor vrací intenzitu svítilny na hodnotu ze základní nemodifikované hry - baterka osvítí širší okolí kolem hráče, ale má kratší dosah. Archiv po stažení stačí rozbalit a gamedata složku překopírovat přes stávající gamedata složku s aktivním modpackem.

________________________________________________________


Alternativní světlo baterky
Autor: Radek Berdych
Download: gamebanana.com
Složky configs a textures překopírujte do hlavní gamedata složky s nainstalovaným modpackem. V případě potřeby si původní soubory light_night.ltx [configs\models\objects] a internal_light_torch_r2.dds [textures\internal] zazálohujte.

________________________________________________________


Opětovná aktivace rychlého ukládání a nahrávání
Download: dropbox [aktualizace 25.9.2015]
Archiv po stažení rozbalte a gamedata složku překopírujte přes gamedata složku se stávající verzí DMP.
POZOR! Vzhledem k enginové chybě může při rychlém uložení dojít k poškození pozice. Doplněk proto instalujte výhradně na vlastní nebezpečí.

________________________________________________________


Odstranění zvuků kroků
Download: dropbox
Archiv po stažení rozbalte, složku step nakopírujte do adresáře gamedata\sounds\materials\actor a následně povolte přepis všech požadovaných souborů.

39 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ukazatel municie mi nejde stiahnut neviem cim to je pockam minutu opisem kod a nic sa nestane stranka sa zresetuje a nic sa nestane

Datastor řekl(a)...

Odkaz normálně funguje, zkus stáhnout odtud:
http://uloz.to/2381372/dmp-cs-ukazatel-munice.7z

Anonymní řekl(a)...

Dakujem Datastor inak modpack je velmi dobry hned mam lepsi zazitok z hry:)

Chodec řekl(a)...

Původní čas nelze stáhnout. Soubor neexistuje.

Datastor řekl(a)...

Už jsem ho reuploadnul. Díky za upozornění.

Anonymní řekl(a)...

Ahoj datastore. jak mohu zvýšit respawn a počet nepřátel (přesně banditi)?

Datastor řekl(a)...

Samostatně pro frakce respawn navýšit nejde, jde to jenom globálně pro všechny postavy (mimo ty hlavní). Zrovna Clear Sky ale častější respawny nepotřebuje.

Anonymní řekl(a)...

Ono v originále párkrát banditi získali zpět bažiny, nebo smetiště. Ale nyní nic. :-( jednou je postřilím a už se tam neukážou

Datastor řekl(a)...

To taky bylo cílem DMP - banditi se v bažinách obnovovali co chvíli a po několika otočkách to začalo silně štvát. Teď jsem si ale všiml, že samostatně pro frakce měnit respawn (byť jenom částečně) jde - ona už to taky je doba, co jsem CS nehrál. Stačí si najít faction_renegade.ltx v misc složce.

Anonymní řekl(a)...

Krivo

Zdar Datastore
Rád bych se zeptal, jestli bys nemohl vytvořit doplňěk nebo něco takového, který by zařídil aby ve Stalkerovy(nejlépe ve všech dílech) se dalo hrát na kytaru a harmoniku. Už jsem na Youtube viděl pár takových, ale jako mod jsem to nikde nenašel.

A za další co se chci zeptat je, jestli je DatastorModPack kontabilní(funkční) s modem pro Stalker Clear Sky Complete Mod. Tak i u Shadow of Chernobyl. Díky

Datastor řekl(a)...

Viděl jsem tuhle úpravu pro Stín Černobylu, ale problém je, že při hraní se objeví původní modely rukou (ty hranatější), což by vzhledem k už dřívějšímu začlenění lepších rukou z Reanimation Projektu vypadalo mizerně. V tuhle chvíli podobnou věc neplánuju.

K Complete - pokud použiješ výhradně textury, nemělo by se nic stát. Pokud do modpacku nakopíruješ i ostatní soubory, k pádu dojde určitě.

Anonymní řekl(a)...

Dobře díky. A co jinak plánuješ pro vylepšení stalkera?

Krivo

Datastor řekl(a)...

Všechny změny jsem popisoval v novinkách, stačí si rozkliknout konkrétní kategorii a přečíst si to, co tě bude zajímat. Do Clear Sky v tuhle chvíli nic dodělávat nebudu.

Anonymní řekl(a)...

Jak kompletni HUD, tak jen ukazatel munice mi delaji jako podklad jen sedivy obdelnik :-( Hraju na minimalni rozliseni, 1024x768
btw: nebyla by minimapa?

Datastor řekl(a)...

Tohle je problém enginu - musíš nastavit posuvník v nastavení textur buď na maximum a nebo minimálně přes polovinu, teď si přesně nevzpomenu.

Na minimapu jsem zodpovídal v jednom z předchozích dotazů, momentálně ji neplánuju. Je plně dostačující mapa v PDA.

Anonymní řekl(a)...

ahoj,chcel by som sa spitat ci sa da , a ak ano tak ako zmenit zameriavac.mam len botku a chcel by som krizik, no nevem ako to zmanit . dakujem.

Dvořák Štěpán *Chodec* řekl(a)...

Přídavek Kompletní HUD:
Zobrazuje se mi jen munice. Neměla tam být i minimapa a pak ještě něco v druhém dolním rohu?

Anonymní řekl(a)...

Zdravím, přidávám se k dotazu ohledně zaměřovače ze 4. října 2013 14:00. Vidím pouze velmi malou tečku. Vzhledem k problému se zrakem, mám problém tečku v některých lokacích zahlédnout. Nebyl by nějaký návod na změnu či nějaká úprava na stažení? Místo jedné tečky by např. 4 do kříže. Děkuji za odpověď a celkově i za skvělou práci.

Datastor řekl(a)...

Nazdar a díky za reakci. Původní zaměřovač už je volně ke stažení.

Anonymní řekl(a)...

Děkuji za tak rychlou odpověď :) Bohužel budu se zaměřovačem ještě jednou otravovat. Po zkopírování a přepsání původního souboru na mě vyskočila nějaká tabulka a hra se nespouští. Přidávám sem tedy výpis z logu (doufám že se nemusí posílat pouze mailem). Je také samozřejmě dost dobře možné že jsem nějakou chybu udělal já! Předem díky za odpověď :)

FATAL ERROR

[error]Expression : I
[error]Function : CInifile::Load
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line : 221
[error]Description : Can't find include file:
[error]Arguments : misc\infotexts.ltx


stack trace:

Datastor řekl(a)...

Rozhodně nemusí, výpisy z logu mi stačí i tady v komentářích - každopádně tu chybu mi hlava nebere. Znovu jsem kontroloval původní soubor i s verzí, co jsem nahrával a nikde záznam k tomuhle chybějícímu konfigu nebyl. Doplněk jsem teda nahrál znovu a už by měl fungovat. Díky moc za upozornění.

Anonymní řekl(a)...

Ta rychlost s jakou vše děláš je neuvěřitelná!! Vše již běží jak má. Velice ti děkuji :)

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, stahnul jsem si DMP, zapl hru a koukl do nastavení. Všiml jsme si několika nových položek ohledně grafiky a výkonu které tam dřív nebyly (nebo si to jen napamatuju). Hra je už docela stará, já mám docela nový počítač a tak bych si to rád užil se vším všudy a koukl se jaký je to rozdíl, ale já mám skoro vše šedé a nejde to zapnout (například sstíny slunce, jemné částice a další). Co dělám špatně ? Co kde zakliknout, přenstavit, tak abych tyhle položky mohl aktivovat ?

Dídky.

Datastor řekl(a)...

Nazdar,
DMP přímo efekty ke grafice nepřidává, ale ve výchozím režimu se hra spouští s DX8 renderem a proto je většina voleb neaktivních. Stačí si ho přepnout v hlavním okně s nastavením a zbytek voleb (v závislosti na schopnostech tvojí grafiky) by se měl aktivovat. Po nastavení je ale potřeba hru ještě restartovat, aby se změny uložily.

Vektor řekl(a)...

Ahoj, Datastor mam taky mensi problem, pri presune do kordonu mi pada hra.Uz som aj skusal nacitat seivi z bazin a stale mi to pada. Mam tvoje DMPcko, patch 1.5.10 plus som si pridal komplet hud z doplnkou. Tu je vipis z logu. Prosim porad.
FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CBlender_default::Compile
[error]File : E:\priquel\sources\engine\Layers\xrRenderPC_R1\BlenderDefault.cpp
[error]Line : 50
[error]Description :
[error]Arguments : Not enought textures for shader, base tex: wpn\wpn_bullet1_545


stack trace:

Dakujem.

Vektor.

Datastor řekl(a)...

Nazdar,
tohle je jedna ze základních chyb Stalkera na DX8 renderu. Pokud si v nastavení grafiky přepneš renderování alespoň na základní dynamiku, problém by měl zmizet. Snažil jsem se přijít na řešení, ale ještě se mi to bohužel nepodařilo.

Vek tor řekl(a)...

Ahoj. Tak si mal pravdu, dal som grafiku naplno a uz mí to nerobi. dikes.

Vektor.

Jan Válek řekl(a)...

Daty dáš sem prosímtě náhradní stažení doplňků píše to nějakou chybu

Datastor řekl(a)...

Už by všechno mělo zase fungovat, díky za nahlášení.

Jan Válek řekl(a)...

OK díky. :)

Huger řekl(a)...

Datastore, u doplňků tu pro clear sky ohledně FOV switcheru, aktuální verze Renovy je teď 3.13, takže ten FOV switcher pro verzi 3.12 asi fungovat nebude že? I když v opravách není nic ohledně zbraní takže by mělo.

Datastor řekl(a)...

Ha, tak tohle mi uteklo. V souborech by ke konfliktu dojít nemělo, a pokud přece jenom někde, stačí mi dát vědět a případnou chybu bych opravil. Jinak číslo v textu jsem přepsal, díky moc za upozornění.

Petr Tomczyski řekl(a)...

Ahoj Daty, mám pocit, že poslední doplněk, který se týká rychlého ukládání není funkční, po vložení do hry nemám v nastavení navolení tlačítek pro tuto funkci a ani ve hře mi žádná "f" klávesa nereaguje. :(

Datastor řekl(a)...

Nazdar a díky moc za upozornění. Doplněk jsem zrovna aktualizoval, tak ho zkus stáhnout ještě jednou a dej mi vědět, jestli už všechno funguje tak jak má.

Petr Tomczyski řekl(a)...

Funguje to! :) Dobrá práce, jako vždycky.

Pavel Vokál řekl(a)...

Ahoj Daty, po delší době jsem si opět nainstaloval CS a když chci upravit FOV na 75 tak se mi ani nespustí hra a píše mi to že problém je někde v souboru xrGame.dll nenapadá tě kde dělám chybu? Díky

Datastor řekl(a)...

Nazdar,
to je poměrně zvláštní. Nemělo by na tom sice záležet, ale co máš za verzi? Eventuelně si do bin složky zkus nakopírovat přímo tuhle upravenou knihovnu.

Pavel Vokál řekl(a)...

Ahoj Daty, zkusil jsem to ale problém je pořád stejný. Píše mi to: Vstupní bod procedury ?EndProcessQueue@IPureClient@@QAEXXZ se nepodařilo v dynamicky propojované knihovně C:/Games/Stalker CS/S.T.A.L.K.E.R.-Clear Sky/bin/xrGame.dll nalézt. Poté program přestal pracovat, tak nevím?

Datastor řekl(a)...

Nazdar,
zkusil bych celou hru reinstalovat a potom se o změnu FOVu pokusit znovu. Jinak mě nenapadá, v čem by tenhle problém mohl vězet, protože ať už jsem měl krabicovou nebo GOG verzi, na obou změna FOVu fungovala bez sebemenších potíží.