NOVINKY


[19.04.2021]
■ Vydán update 4.2.01 pro DMP Renova 4 [Clear Sky].

[06.08.2020]
■ Vydána aktualizovaná verze DMP Renova 4.1 [Clear Sky].

[30.03.2020]
■ Sloučení DMP Altera 4.0 [Call of Pripyat] s poslední aktualizací a uveřejnění nových odkazů ke stažení.

17. prosince 2008

DMP Pluginy [Stín Černobylu]


Kapacita inventáře
Download: Lehká - Výchozí - Hardcore - Bezlimitní
Nově je na výběr ze čtyř variant možností omezení inventáře, lišící se počtem nesených zbraní a předmětů - Lehká, výchozí, hardcore a bezlimitní [kterou ale vzhledem k povaze Survival Packu nijak zvlášť nedoporučuju]. Konkrétní archiv stačí po stažení rozbalit a obsažený soubor nakopírovat do adresáře gamedata\scripts [a následně povolit přepis].
  • Poznámka: Samotná nosnost postavy se s použitím doplňku nijak nemění a zůstává na standardní hodnotě.
  • Poznámka 2: Pro stažení stačí kliknout pravým myšítkem na požadovaný odkaz a z nabídky vybrat možnost "Uložit odkaz jako...".


___________________________________________________________


Indikátory života, výdrže a počtu munice

Widescreen:
Život - Počet munice - Počet a druh munice - Výdrž - Všechno - Bez indikátorů

Fullscreen:
Život - Počet munice - Počet a druh munice - Výdrž - Všechno - Bez indikátorů

Následující doplňky vrací do hry upravené ukazatele zdraví, života, výdrže nebo všeho dohromady [dle výběru]. Vše se poté zobrazí v dolním pravém rohu - viz následující dva obrázky. Archiv po stažení jen rozbalte a veškerý obsah překopírujte přes stávající gamedata složku, co máte na disku.

Poznámka: Stín Černobylu ještě plně nezvládal adaptaci mezi klasickými a širokoúhlými monitory, proto jsou k dispozici samostatné varianty všech doplňků. Widescreen doplňky jsou určeny pro širokoúhlé 16:9 a 16:10 monitory (například s rozlišením 1980x1020 nebo 1680x1050), pro starší monitory s poměrem stran 4:3 (rozlišení 1024x768, 1600x1200 a podobně) pak slouží fullscreen varianta.


___________________________________________________________


Zobrazení minimapy
Download: widescreen - fullscreen
Následující doplněk vrací do levého horního rohu obrazovky minimapu. Verze pro klasické monitory nemá orámování kvůli problémům s prolínáním textur. Archiv po stažení jen rozbalte a celý obsah překopírujte přes stávající gamedata složku s aktuálně nainstalovaným modpackem. Opět je na výběr fullscreen verze pro klasické monitory a nebo widescreen verze pro monitory širokoúhlé.

___________________________________________________________


Odstranění indikátoru radiace
Download: dropbox
Jak už napovídá sám název, na obrazovce se po aplikaci následujícího doplňku nebude zobrazovat indikátor radiace [platí v případě, že máte na opasku připevněn anomální detektor]. Archiv po stažení stačí rozbalit a veškerý obsah překopírovat přes stávající gamedata složku. Doplněk je funkční jak na klasických, tak širokoúhlých monitorech zároveň.

___________________________________________________________


Neskrývání zbraní při léčení
Download: dropbox
Doplněk sloužící k odstranění skrývání zbraní při léčení. Efekt zůstává při jezení jídla, použití opravovacích sad a dalších akcí přímo nesouvisejících s léčením. Soubor po stažení rozbalte a nakopírujte do složky gamedata\scripts.

___________________________________________________________


Neskrývání zbraní při vstupu k obchodníkům
Download: dropbox
Skript sloužící k odstranění automatického skrývání zbraní při přechodu k obchodníkům. Hodí se zejména v případech, kdy si znepřátelíte některou z frakcí. Archiv po stažení rozbalte a soubor nakopírujte do složky gamedata\scripts.

___________________________________________________________


Ukládání pozic a screenshotů do kořenového adresáře
Download: dropbox
Úprava souboru fsgame.ltx, díky němuž je nově umožněno automaticky ukládat veškeré uložené pozice a nasnímané obrázky přímo do složky _appdata_ v hlavním herním adresáři. Sem se navíc budou ukládat i logovací soubory nutné pro diagnostiku možných pádů hry [více informací v sekci Informace, odstavec Jak hlásit chyby].
Soubor po stažení stačí nakopírovat do složky s nainstalovanou hrou a povolit přepis původního souboru fsgame.ltx.

___________________________________________________________


Původní hudba v hlavní nabídce
Download: dropbox
Vrátí do hry originální znělku v hlavní nabídce. Archiv stačí rozbalit a oba soubory nakopírovat do adresáře gamedata\sounds\music.

___________________________________________________________


Alternativní hudba v hlavní nabídce
Autor: Spectre
Download: dropbox
Doplněk přidávající zcela novou zvukovou stopu do hlavní nabídky. Archiv stačí rozbalit a oba soubory nakopírovat do adresáře gamedata\sounds\music.

229 komentářů:

«Nejstarší   ‹Starší   201 – 229 z 229
Datastor řekl(a)...

Ne, přepisy nejsou potřeba. Teď jsem všechny doplňky zkoušel a všechno fungovalo. Nejlepší je nejdřív nakopírovat soubory pro zobrazení výdrže a munice a až nakonec soubory pro minimapu (i když na pořadí přesně nezáleží, všechno to jsou separátní soubory). A hlavně je potřeba si dát pozor na stažení odpovídající verze doplňků pro svůj druh monitoru. Na normálních nebudou fungovat úpravy pro widescreen monitory a naopak.

Anonymní řekl(a)...

Ok . Mal som zlu verziu pluginu, moja chyba. Nasiel som v pc este stiahnuty doplnok auta v zone. Chcem sa spytat, jestli mi to bude fungovat a kam to mam vlozit aj napriek rizikam . Neskor by som to zase vyhodil. Urobim spravne ak to dam do gamemode / spawn? A este jedna vec. Kurzor zameriavaca. Nemam. Predpokladam ze zamerne. Ale aspon tu malu bodku by som potreboval. Nasiel som v komentoch ze zmazat druhy hud cursoir. Ale ja prave chcem tu bodku. :)

Datastor řekl(a)...

Ten bych vzhledem ke stáří a absenci dalších souborů pro auta nedoporučoval (alespoň pokud nechceš, aby hra padala).

Zaměřovač stačí zapnout v nastavení hry, kde je na to přímo položka. Napevno jsem ho určitě nemazal.

Anonymní řekl(a)...

DObry den. prosim vas ide o doplnok neskryvani zbrani u obchodnika. Ked to chcem stiahnut, tak sa to nestiahne, len otvori na webe. Možte to oravit? Ide o doplnok na chernobyl.Tomas

Anonymní řekl(a)...

Pardon už netreba, bolo treba na to kliknut pravym tlačidlom a uložit odkaz.

Anonymní řekl(a)...

U6 jsem děkoval za několikeré mody, teď i za DMP pro SHOC! Tohle je survival...

Dotaz - v jedné schovce (nechci spoilovat) najdu artefakt Izolátor. Je tam naprosto vždycky, zobrazí se při stisknutém "use" a jde normálně sebrat. V inventáři se mi nikdy nezobrazí - načítal jsem hru před i po sebrání, dělal jsem psí kusy, ale nikdy ho u sebe nemám. hledal jsem, ale nikdo podobný bug - pokud jsem hledal dobře - nehlásil...info o lokaci kdyžtak mailem, ať nekazím ostatním zážitky. nocturne.op.15(a)seznam.cz

Anonymní řekl(a)...

Vteřinu po odeslání mám příčinu :-) Artefakt v inventáři je, je to vyhořelý artefakt za pár šušňů. Jen políčko je prázdné a artefakt nemá ikonku. Defaultní nastavení modu + HUD, SHOC 1.0006 z GOG.com

Datastor řekl(a)...

Já zase děkuju za pozitivní reakci a za zájem. Ohledně Izolátoru platí, že je to pozlstatek po testovacím artefaktu, co jsem ho původně plánoval použít pro jednu z postranních úloh. Momentálně využití nemá, ale v budoucnu se to změní.

Jinak na ten patch 1.0006 pozor, já s jeho přítomností měl víc problémů, než za celou dobu hraní všech Stalkerů dohromady.

Anonymní řekl(a)...

Bohužel, na GOGu jiná verze než 1.0006 není - ale zatím OK. S tímhle modem má v cordonu opravdu člověk pocit, že je v zoně nováček

Anonymní řekl(a)...

Zdravím. Mám s DMP menší problémy. Přikládám obrázky (odkazy na ně).
http://www.nahraj-obrazek.cz/?di=9140209990810
První se týká munice. Použil jsem doplněk na munici. Klasická se zobrazuje normálně ale řezaná není vidět. (předpokládám že to tak budu mít v průběhu hry u každé munice s popisem. Monitor mám 5:4 tedy ne širokoúhlý, stahoval jsem verzi fulscreen. Nebyl by prosím návod, jak si popis mohu sám posunout?
http://www.nahraj-obrazek.cz/?di=1314020999085
Druhý problém se týká skoro toho samého. Inventář, respektive orámování je posunut více vlevo než mřížka. Mohu si to sám nějak upravit?
Vím že se nejedná o problémy které by měly vliv na fukčnost, přesto mi dojem ze hry lehce kazí a musím přiznat že se mi s nimi u trochu špatně hraje :)
Poslední dotaz se týká ukazatele zdraví a výdrže. Je v DMP jen tato možnost zobrazení (tedy dva šedé pruhy)? Nebo je nějaká jiná alternativa či by bylo možné vrátit zpět originální ukazatel jak je tomu u zaměřovače? Zkoušel jsem stáhnout jeden mod na ukazatele, bohužel si s DMP nerozuměl a ve hře nešlo komunikovat s NPC.
Předem děkuji za odpověď a za skvěle odvedenou práci. Jsem teprv na začátku ale hra s DMP je fantastická.

Datastor řekl(a)...

Nazdar a díky moc za reakci. V současnosti dělám na mnohem lepší variantě ukazatelů, co vychází ze základní hry (akorát ještě opravuju několik posledních chyb). Podívám se, jak to vypadá v normálním rozlišení a rovnou bych nahradil stávající plugin za ten novější (ale nebude to hned - počítám tak cca ještě dva tři dny).

Anonymní řekl(a)...

To je skvělá zpráva!! Na tom jak dlouho to bude trvat nesejde, určitě se vyplatí počkat. A co se týče toho zobrazení té mřížky, souvisí nějak s HUD? Teď jsem si totiž všiml jedné tvé odpovědi v komentářích: ..."HUD by se dal maximálně tak vrátit do původního stavu, ale tam by pak zas mohlo dojít k problémům se zobrazením mřížek u krabic na výbavu." Nemohla se mi tedy ta mřížka posunout kvůli tomu že jsem použil doplněk na zobrazení HUD? Předem děkuji za odpověď.

Anonymní řekl(a)...

Aha, promiň tak jsem to špatně pochopil :) Každopádně ty ukazatele vypadají super, takže dočasně hraní pozastavuji a počkám si na ně. To že ta mřížka nesedí zas tak nevadí.
Musím ti ještě poděkovat že na SoC ještě vůbec pracuješ a odpovídáš na dotazy :) Navíc s takovou rychlostí.

Datastor řekl(a)...

To se omlouvat vůbec nemusíš, každopádně budu se snažit ty indikátory otestovat a vydat co nejdřív. Díky za reakci.

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, funguje FOV switcher taky s DMP pro SoCh nebo jenom s DMP CoP? Když stáhnu FOV switcher, tak je u něj napsané, že jede na všech třech hrách, ale nevím, jestli i s DMP.

Datastor řekl(a)...

Nazdar,
popis u FOV switcheru platí a jde ho použít na všechny tři díly. Mění se jenom soubor xrGame.dll v bin složce a do něj DMP (stejně jako valná většina dalších modifikací) nijak nezasahuje.

Anonymní řekl(a)...

Mód je super! Výborná práce Datastore :) ale chtěl bych se zeptat jestli by tam šli dát anomálie ze "stalker complete 2009" jsou tam opravdu hezky udělaný např.: "elektra" atd.. Třeba jako plugin :) díky

Datastor řekl(a)...

Díky moc. Můžu se o to pak pokusit, akorát teď mám docela dost práce ještě s úpravou několika posledních nedodělků, takže hned by to bohužel nebylo.

Anonymní řekl(a)...

Díky za reakci :) chápu, že máš dost práce. Byl to jen takový nápad, protože to dost přidalo na celkové atmosféře hry.Opravdu se mi ty anomálky líbily. Tak přeju hodně zdaru ;)

Datastor řekl(a)...

To je naprosto v pořádku, nemusíš mít obavu :). Pokud to půjde a nenastanou komplikace, klidně to jako doplněk dodám. Díky.

First_Living_Stalker řekl(a)...

Ahoj, po kliknuti na odkaz "Neskrývání zbraní při vstupu k obchodníkům" sa nezobrazi subor na stiahnutie, ale iba samotny script.

Datastor řekl(a)...

Nazdar,
skript už je přímo v archivu. Díky za nahlášení.

First_Living_Stalker řekl(a)...

Oprav si este scripty "pocet municie" a "zivot", ked ich oba skopcim do hry, jeden prepise druhy a funkcny je vzdy iba druhy v poradi.

Datastor řekl(a)...

Skripty jsou v pořádku. Pokud bys chtěl přímo kombinaci zobrazení života a munice, tak je výhodnější použít variantu ke kompletnímu zobrazení (jinak bych těch verzí musel dělat zbytečně moc).

First_Living_Stalker řekl(a)...

Tak som nakoniec aj spravil. Povodne som chcel docielit rovnakeho stavu ako na screene t.j. municia + zivot + vydrz, typ municie mi tam uz moc nepasuje.

Emkos řekl(a)...

Ahoj, Datastore prosím o radu stáhl jsem si k DMP 8 ,doplněk (minimapu k širokoúhlým obrazovkám). Minimapa jede skvěle ukazuje ale pouze obchodníky a úkoly. Nevím zdali jsem někde udělal chybu ale potřeboval bych aby mi ukazovala jak v základní verzi, padlé stalkery, živé stalkery a nepřátelé. prosím je to chyba na mé straně nebo tento doplněk plně nespolupracuje s DMP8? Děkuji s pozdravem EMKOS

Datastor řekl(a)...

Nazdar,
o chybu na tvojí straně rozhodně nejde, mapu jsem chtěl mít takhle omezenou. Každopádně na kompletní zobrazení ikon by mělo stačit přejmenovat v adresáři gamedata\config\ui soubor map_spots_relations.xml. Vyzkoušej a dej vědět.

Boris řekl(a)...

Po dlouhé době opět v Zoně a je to super! Ale objevilo se několik detailů, se kterými mám problém:
1) V mapě v PDA jsou stále vidět značky dávno splněných úkolů
2) Po totální genocidě Svobody v Armádních skladech, kdy jsem většinu obyvatel pobil osobně je Svoboda i Povinnost u mě 1000 bodů v plusu, u obou tedy přítel
3) Při normálním příběhovém postupu hrou, aktuálně v lokaci Rudý les, pořád netuším, kdo má munici do SVD
4) Glock 17 by měl mít sjednocený popis kapacity zásobníku (17) a reálnou kapacitu (19).

A ještě dotaz, Stín Černobylu mi připadá mnohem obsáhlejší, než CoP, mnohem obsáhlejší hlavní úkoly i ty vedlejší, je to pravda, nebo jen zdání?

Datastor řekl(a)...

Nazdar a mockrát děkuju,
– PDA mapa by měla značky úkolů správně odmazávat až v nadcházející verzi.
– Reputace může haprovat kvůli problémům s počítáním přímo ve skriptu, což je problém už od základní hry. I tohle by ale chystaná nová verze DMP měla opravovat.
– Munice do SVD je k mání buďto u protivníků s Dragunovem (nečekaně :)) a nebo je k mání u obchodníků. I výbava ale prošla do další verze řadou úprav, stejně tak i popisy výbavy a zbraní. Vzhledem k tomu, kolik času uběhlo od vydání stávajícího DMP buildu, tak si už bohužel přesně nevzpomínám, co kdo kde přesně měl.

S tou obsáhlostí úkolů je to spíš zdání. Call of Pripyat sice oproti Stínu nemá dokola se opakující postranní mise, ale zase díky naskriptování jsou zajímavější a mnohdy i rozvětvenější. Stejně tak i hlavní dějová linka mi přijde znatelně dospělejší s větším důrazem na uvěřitelnost. Každopádně to ale neznamená, že se spoustě hráčům Stín nemusí třeba líbit víc – to už záleží na osobních preferencích.

«Nejstarší ‹Starší   201 – 229 z 229   Novější› Nejnovější»