NOVINKY


[19.04.2021]
■ Vydán update 4.2.01 pro DMP Renova 4 [Clear Sky].

[06.08.2020]
■ Vydána aktualizovaná verze DMP Renova 4.1 [Clear Sky].

[30.03.2020]
■ Sloučení DMP Altera 4.0 [Call of Pripyat] s poslední aktualizací a uveřejnění nových odkazů ke stažení.

10. dubna 2015

Dlouho očekávaná přání

Díky spolupráci s Rsa Viperem se do chystané devítkové verze DMP dostává jedna z funkcí, která se už objevila ve verzi 5.0 a posléze byla vyškrtnuta kvůli množství problémů, které způsobovala. Tentokrát však bude přítomna poněkud odlišnější a mnohonásobně funkčnější varianta. A o co konkrétně jde? V podstatě to všichni známe už z obou ostatních dílů, i když pravda, v Clear Sky šlo o notně odfláknutou a neodladěnou parodii. Pořád netušíte? Řeč je samozřejmě o blowoutech, nebo chcete-li, o anomálních expanzích. No a aby toho ještě pořád nebylo málo, DMP možná bude obsahovat i změnu textur rukávů podle aktuálně nošeného obleku. Jak to ale vlastně všechno v praxi funguje, se dozvíte z následujícího videa.



Trochu nemilou zprávou se stává, že měnící se textury rukávů umožňuje až patch 1.0006, proto je výše uvedená vlastnost zatím stále ve fázi testování.

37 komentářů:

Francesko řekl(a)...

Ahoj,parada fakt parada ses machr uz se tesim na DMP 9!! prosim mkrni na noktovizor v DMP 9 u Seva obleku je to ten cernobilej v DMP 8 problikava desne, obloha je bila....

Anonymní řekl(a)...

Už se na DMP 9 těším a s těmi Blowauty hra zase bude o něco těžší.:)

Tomczyk řekl(a)...

Přidávám se k nadšeně očekávajícím. :)

Xaint řekl(a)...

ja, prestavam se divit stalkerum, kteri nevytahnou paty z baru :-)

Francesko řekl(a)...

Ahoj,kdy bude ke stažení DMP 9?

Datastor řekl(a)...

Nazdar,
hned jakmile ho dodělám a otestuju.

Garrett85Cz řekl(a)...

Zdravím! Skvělá práce ty tvé mody. Rád bych věděl, zda-li máš ambice zapojit postupně do hry i vynechané lokace a vytvořit pro ně případně nějaké vedlejší příběhové linie, doplnit je a "oživit" o mystéria a tajmeství Zóny? Třeba taková ta černobylská radioaktivní nemocnice ( i když ta samozřejmě na mapách asi není )... v podzemí by muselo být pravé peklo :) Přeju hodně zdaru a ať tě to nadále těší, protože to je opravdu unikátní záležitost! L.

Datastor řekl(a)...

Nazdar a díky moc. Co se týče toho přidávání dalších lokací, tak to v plánu nemám jednoduše proto, že už by to působilo dost nuceně a lokace by neměly svůj význam. Pokud bych chtěl udělat několik vlastních, strávil bych nad jejich tvorbou další tunu času a nechce se mi do toho, i když v hlavě několik komplexních konceptů mám.

Francesko řekl(a)...

Ahoj,nedavno sem dohral mod Atumn Aurora 2.1 a je tam dost dobra vec,ze muze hrac drzet detektor v ruce jako v COP....bude to v DMP 9? pokud tam uz budou ty rukavy+ ty detektroy to by bylo super :-)

Datastor řekl(a)...

Nazdar,
nebude, protože zrovna detektory zaviňovaly spoustu zásadních chyb.

Francesko řekl(a)...

aha to je skoda toho detektoru,mozna prto v AA2.1 odebraly rukavy a zustal detektor.. ve verzi 2 meli rukavy ale pak to dali uz v AA2.1 pryc stim ze to delalo moc problemu ,no uz se toho DMP 9 nemuzu dockat....a propo taky doufam ze tam budou masky s dechem jako v AA2.1 pridava to dost na atmosfere..v DMP sice sou skla ale ty masky sou hezci skuste otom porozmyslet,nebo kdyby to bylo aspon jako volitelnej doplnek popripade.....nebude DMP 9 nejaka beta? klidne bych testoval a reportoval.. pokud bych tedy zrovna hral:-)

Solaufein řekl(a)...

Tak na ty rukávy se už vážně těším, jinak jsem si dával pořád svoboďácké, ale bylo to divné je mít i když jsem měl jinou vestu :)

Anonymní řekl(a)...

Datastore a test módu probíhá tak že musíš projít všechny lokace a opravovat tam chyby a pády hry?

Datastor řekl(a)...

Přesně tak. A často po zásadnějších úpravách rozehrát hru od začátku.

Anonymní řekl(a)...

Datastore co takhle dát do DMP Exoskeleton "Monstrum" který se objevil v Real zone modu.Protože do tohohle terminátora by každý investoval prachy ;)

Xaint řekl(a)...

Pri cekani na tvuj modpack hraju Lost Alpha.
Jako jo, je to fajn, spousta zajimavych vychytavek, ale proste to nema to, co se mi tak libi na tvych modpackach. Jednak zbrane, kterejma nejde zastrelit ani chleba, abych pouzil tve vyrazivo (proste uz jsem odvyknul v Zone nakropit davku z kalacha do vojaka, z toho dve do hlavy a vojak zacne opetovat palbu), a navic me jednou zvyky z modpacku staly kejhak - rutinne vybijim vsechny nalezene zbrane kvuli munici a najedou koukam, vedle me pristane granat. Tak zacnu zdrhat, ale ouha - nemuzu se ani pohnout, overload. Vaha vybite munice + jeden kalach...
navic dezowave tvrdi, ze udelat titulky na anglicke povidani postav pry neni mozne. Zajimave, tobe se to nejak podarilo vyresit :-)
Tesim se na tvuj modpack! Jsem rad, ze ho delas - ale take your time. Rad si pockam. a jestli mas problemy se zdravim, tak to neprehanej, zdravi je prednejsi nez jakykoliv modpack, byt sebelepsi...

Datastor řekl(a)...

Nazdar,
osobně bych jako největší nedostatky LA viděl v návrhu minimálně poloviny lokací a náplni hry, kdy jde jenom o pobíhání sem a tam skrz pět lokalit a pak stejnou cestou zase zpátky. A to narozdíl od účinku munice namodifikovat nebo jinak upravit nejde.

Každopádně jsem hrozně rád, že se DMP líbí. A pod ten dovětek se zdravím se klidně podepíšu.



Kovas řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Xaint řekl(a)...

nemyslim si, zeje to skoda. Me to akorat stvalo.Kdyz jsem v Clear Sky otocil na bandity, stacilo za krovim vystrelit a z velke dalky se mi u nohou krasne vyskladaly priletnuvsi tri az ctyri granaty tesne vedle sebe. Banditi asi trenovali kazdy den sest hodin v kuse vrh kranatem...

Unknown řekl(a)...

Ahoj "datastore", chcel by som sa spytat ci neplanujes dat do areny viacej fightov nech to ma vecsi smrnc :D, zda sa mi ze ich je tam malo, tak by som rad vedel ci by sa to dalo vylepsit, presiel som uz vsetky dmp, aj na shadow of chernobyl, na clear sky aj na call off pripyat a musim povedat - klobuk dolu, dali ste si na tom zalezat, hra je teraz omnoho zaujmavejsia, realistickejsia a omnoho viac ma bavi ;), ja hravam stalkera uz 6 rokov a dmp je naj mod aky som hral ;)

Datastor řekl(a)...

Nazdar,
víc bitev do arény dát jde. Co ovšem nejde je to, aby hra pak byla dostatečně stabilní a už tak jsou se stabilitou na nejrůznějších sestavách kolikrát zvláštní problémy (což u Stalkera obecně byly vždycky). Každopádně díky za pozitivní reakci.

Ohledně házení granátů bych souhlasil s Xaintem. A zrovna ve Stínu je domodifikovaná schopnost hodu granátů ještě mnohem otravnější než v Clear Sky, takže by to moc užitku opravdu nepřineslo.

Unknown řekl(a)...

Ahoj Datastore chci se zeptat jak do vypadá s modpackem.

Datastor řekl(a)...

Nazdar,
v jednom z předchozích článků jsem důvody prodlevy ve vývoji DMP zmiňoval - ale jinak s modpackem problémy nejsou (teda až na jednu chybu, která se usilovně řeší).

Anonymní řekl(a)...

Daty a DMP bys plánoval vydat tak ke konci Června až Července?(Opravdu se totiž těším) :)

Datastor řekl(a)...

Ne. Vydám ho, až bude kompletní, bez chyb a hlavně až budu mít dostatek času.

Anonymní řekl(a)...

Jo díky a promiň jestli je to něják otravný.

Unknown řekl(a)...

Ahoj Datastore neslo by dat společníky který bys si mohl najmout.

Kirgo řekl(a)...

Ahoj Datastore, chci se zeptat, kdy zhruba bude vydána devítková verze Modpacku, jestli kolem prázdnin, nebo spíš až na podzim? Jde mi o to, že si chci teď o prázdninách zahrát Stín Černobylu s DMP a jestli se vyplatí počkat na devítku nebo rozehrát osmičku? Děkuju moc za odpověď.

Datastor řekl(a)...

Nazdar,
tak to ještě říct nedovedu, ale počítej spíš až někdy k podzimu.

Kirgo řekl(a)...

Díky za odpověď. Rozehraju tedy osmičku a devítka se bude zřejmě hrát až přes zimu.

Unknown řekl(a)...

Ahoj Datastore,
Ďakujem za odpoveď, chápem, hra je dosť nestabilná, už som skúšal veľmi veľa vecí vylepšiť podľa svojich predstáv, ale asi v 80% prípadoch sa mi zmena odzkadlila v podobe pádu hry XD, každopádne o to teraz nejde, len som sa chcel poďakovať za vašu prácu a snahu na vylepsšenie módu a hry :D

JoGurT řekl(a)...

Zdravím Datastore,
chci se tě zeptat ohledně nové DM 9 - jedná se mi o púvodní model zbraně Kar 98k z DM 8 jestli tam bude také, případně jestli bys mohl udělat něco jako je u MISERY módu ( nebo v kterémkoliv módu.. ), že by byl model bez optiky a tú by sis mohl případne koupit u obchodníků, bylo by to lepší, díky za brzkou odpověď

Datastor řekl(a)...

Nazdar,
Kar98 bude v devítce pořád s optikou. Verze bez ní byla v mnoha ohledech problémová a nebyla ani tak detailní, jako tahle nová. Nová verze bohužel neumožňuje optiku sundávat podle libosti, protože je součástí těla zbraně.

JoGurT řekl(a)...

Zdravím ťa Datastor-e,
v DMP složce jsem našel složku MP40, ale ve hře ji nějak nemúžu najít, tak se tě chci zeptat jestli je to vúbec možný a případne kde bych ji mohl přímo ve hře najít.

Předem děkuji za odpověď a přeji hezký den

Datastor řekl(a)...

Nazdar,
složka s MP40 je jenom pozůstatkem z dřívějších testů a ve hře se kvůli problematičtější animaci nevyskytuje.

Unknown řekl(a)...

Ahoj Datastore,

chtěl bych se tě zeptat, jestli ve hře nebude náhodou možnost koupit i nějakou novější "bolt action" odstřelovačku. Hrál jsem všechny díly Stalker a musím přiznat.. že všechny mě bavily nejvíc s tvým modem. Nicméně miluju styl hraní - odstřelovačka - (nejlépe právě né semi-automatic) + 2-3 pistole (kvůli typům munice) a toť vše. Možná jsem špatně hledal ale v předchozích jsem našel buď zbraně (odstřelovačky) z 2. světové, a nebo SVD (což ani není "bolt action").

Díky moc, a už se moc těším na DMP9 :-)

Datastor řekl(a)...

Nazdar,
tak to mě samozřejmě těší, že tě Stalkeři s DMP bavili až tak moc. Co se týče těch modernějších odstřelovaček, tak jedna se opravdu objeví. I doteď je u tohohle typu zbraní pořád problém v animacích, takže se jich tolik neobjevuje (a pokud už někdo nějakou vytvoří, většinou model trpí poměrně velkou měrou poškození nebo nedodělků a pak nemá ani smysl, aby se v DMP vyskytoval).