[Aktualizovaná verze z 30.3.2020, která obsahuje všechny dosud vydané opravy]
Dlouho očekávané a ještě déle tvořené déempéčko s podtitulkem Renova, mající za cíl zlepšit (v rámci možností) nepodařené Clear Sky, je konečně venku a společně s ním se sluší zmínit několik věcí. Předně díky všem za neskutečně intenzivní podporu a za trpělivost. Nová Renova i přes spoustu potíží a komplikací ušla pořádný kus cesty. Je mnohonásobně stabilnější a hlavně stejně jako ostatní DMP mnohem obtížnější. Razantně se změnila herní ekonomika, ubylo odměn, zeštíhlily se skrýše, zatraceně podražily upgrady zbraní... je toho zkrátka hodně.
Příznivci zbraní dozajista nepohrdnou novými přírůstky v podobě pistolí OC-33, ČZ-75, MP-443 Grach a Glock P80, automatické brokovnice Sajga, aktualizovaného modelu pušky AK-74, dlouhé lovecké brokovnice TOZ-66 a spousty dalších. Změn se dočkaly i vzhledy unikátních úkolových zbraní, které teď ve valné většině případů mají svoji adekvátní texturu, odpovídající popisku v inventáři. Stejně tak došlo i na náhrady modelů pušek AKS-74U za mnohem detailnější varianty. Příznivci autohealu to ale tak růžové mít nebudou, protože stejně jako minule, ani teď jej ve hře nenajdete. Ba co víc, lékárničky nově neléčí okamžitě, ale s časovou prodlevou - přesně ve stylu Call of Pripyat.
Velkou herní novinkou je několik potlačených respawnů na určitých pozicích - jak už jsem upozorňoval v předchozích příspěvcích. Nemusíte se tak obávat nekonečného přívalu vojáků na armádní základně v Kordonu, banditů útočících na postavení neutrálů v Agropromu a tak dále. I důraz na vlastní obstarávání munice doznal na větší důležitosti díky zneaktivnění modrých beden na nejrůznějších stanovištích, kde docházelo (obdobně jako v předchozím případě) k neustálému hromadění výbavy.
Změn je samozřejmě mnohem víc, stačí nahlédnout do seznamu změn. Kompletním přepisem vás tu ale teď nebudu zatěžovat, stejně na změny přijdete během hraní sami. Nezbývá mi tedy nic jiného, než vám popřát hodně štěstí, pevnou mušku a dostatek artefaktů k prodeji.
__________________________________________________________________
Pokud by majitelům 64-bitových Windows hra po přepnutí na DX10 padala, stačí se řídit čtvrtým bodem v seznamu Častých dotazů. Modpack ke správné funkci vyžaduje oficiální patch 1.5.10, který je k dispozici v záložce Patche.
__________________________________________________________________
Download (verze 3.13 + patch 03, 860 MB): Google Drive | Mega
Dlouho očekávané a ještě déle tvořené déempéčko s podtitulkem Renova, mající za cíl zlepšit (v rámci možností) nepodařené Clear Sky, je konečně venku a společně s ním se sluší zmínit několik věcí. Předně díky všem za neskutečně intenzivní podporu a za trpělivost. Nová Renova i přes spoustu potíží a komplikací ušla pořádný kus cesty. Je mnohonásobně stabilnější a hlavně stejně jako ostatní DMP mnohem obtížnější. Razantně se změnila herní ekonomika, ubylo odměn, zeštíhlily se skrýše, zatraceně podražily upgrady zbraní... je toho zkrátka hodně.
Příznivci zbraní dozajista nepohrdnou novými přírůstky v podobě pistolí OC-33, ČZ-75, MP-443 Grach a Glock P80, automatické brokovnice Sajga, aktualizovaného modelu pušky AK-74, dlouhé lovecké brokovnice TOZ-66 a spousty dalších. Změn se dočkaly i vzhledy unikátních úkolových zbraní, které teď ve valné většině případů mají svoji adekvátní texturu, odpovídající popisku v inventáři. Stejně tak došlo i na náhrady modelů pušek AKS-74U za mnohem detailnější varianty. Příznivci autohealu to ale tak růžové mít nebudou, protože stejně jako minule, ani teď jej ve hře nenajdete. Ba co víc, lékárničky nově neléčí okamžitě, ale s časovou prodlevou - přesně ve stylu Call of Pripyat.
Velkou herní novinkou je několik potlačených respawnů na určitých pozicích - jak už jsem upozorňoval v předchozích příspěvcích. Nemusíte se tak obávat nekonečného přívalu vojáků na armádní základně v Kordonu, banditů útočících na postavení neutrálů v Agropromu a tak dále. I důraz na vlastní obstarávání munice doznal na větší důležitosti díky zneaktivnění modrých beden na nejrůznějších stanovištích, kde docházelo (obdobně jako v předchozím případě) k neustálému hromadění výbavy.
Změn je samozřejmě mnohem víc, stačí nahlédnout do seznamu změn. Kompletním přepisem vás tu ale teď nebudu zatěžovat, stejně na změny přijdete během hraní sami. Nezbývá mi tedy nic jiného, než vám popřát hodně štěstí, pevnou mušku a dostatek artefaktů k prodeji.
Pokud by majitelům 64-bitových Windows hra po přepnutí na DX10 padala, stačí se řídit čtvrtým bodem v seznamu Častých dotazů. Modpack ke správné funkci vyžaduje oficiální patch 1.5.10, který je k dispozici v záložce Patche.
__________________________________________________________________
Download (verze 3.13 + patch 03, 860 MB): Google Drive | Mega
MD5: 863ceda466447bc67c8b9b333fb1c573
Další odkazy: Časté dotazy - Stávající chyby - Obal na DVD
Seznam změn: PDF
__________________________________________________________________
Archiv po stažení rozbalte a složku gamedata a bin překopírujte přes stávající složky v hlavním herním adresáři. POZOR! Nastavení v následujících archivech jsou určeny výhradně pro verzi modpacku 3.13 a na novějších verzích způsobí pády hry!
__________________________________________________________________
456 komentářů:
«Nejstarší ‹Starší 401 – 456 z 456Zdravím a všetkým pekné sviatky,
Datastor mal by som jednoduchú otázku. Kedy presne sa hra považuje za ukončenú? Prešiel blowout po tom ako som zničil Strelokovi psi ochranu a toto sa chápe ako koniec hry? Totiž neviem kedy sa môžem ešte bezpečne vrátiť aby som mohol hrať ďalej :)
Ďakujem.
Nazdar,
po zničení Střelcovy ochrany se spustí krátká animace, po jejímž ukončení můžeš pokračovat ve hře - stačí se akorát dostat z elektrárny zpátky do Limansku a odtud znovu do Zóny. Problém může nastat při podlezu brány směrem ke staveništi v Limansku, ale jde to.
Ahoj, hlasim dve chyby:
- po navrate z elektrarne znizena kapacita zasobniku u Saigi o 2 naboje (tu som naposledy pouzil v armadnych skladoch, takze netusim, kedy presne v priebehu hry mohlo dojst ku chybe)
- modifikacia 4x priblizenie optiky u G36 je funkcna iba kym sa neaplikuju dalsie modifikacie, potom sa priblizenie prehodi spat akoby na default
Nazdar a díky moc za report. Bohužel nemám ponětí, co by těm upgradům mohlo vadit, jelikož konfigy jsou v pořádku. Menší kapacita nábojů u Sajgy (a potažmo i u SPAS-12) je jedině po aplikování vylepšení k větší přesnosti – k čemuž by pravda asi docházet nemělo, ale je tomu tak už od základní hry. U G36 těžko říct, protože u ní se velikost přiblížení nikde dál nepřepisuje. Zkusil bych se na to ale časem podívat a případně nějak upravit.
Zdravím předně díky za super úpravu hry, jsem ji normálně dohrál miliónkrát online taky hodně pařil a pak jsem narazil na Modpack. Mám dotaz a budu vděčný za pomoc hra mi vždy spadne když chci projít ze smetiště do agropromu. Jde s tím něco dělat díky?
Nazdar,
na to, abych se mohl pokusit tenhle problém vyřešit, potřebuju výpis z logu (klikni na záložku Informace a v textu se dozvíš, kde ho najít). Stačí, když mi kompletní log pošleš mailem nebo zkopíruješ posledních několik řádků pod textem ERROR přímo sem na blog. Pak se uvidí, jestli se bude dát něco dělat. Bohužel Clear Sky je na pády extrémně náchylná hra.
Myslíš tohle:
Error Reason:
----------------------------------------
xrEngine.exe caused BREAKPOINT in module "D:\Program Files (x86)\Deep Silver\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\bin\xrCore.dll" at 0023:00B3B944, xrDebug::backend()+164 byte(s)
User Message:
----------------------------------------
Expression : fatal error
Function : CScriptEngine::lua_error
File : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
Line : 180
Description :
Arguments : LUA error: ...l.k.e.r. - clear sky\gamedata\scripts\ph_door.script:34: attempt to index field 'joint' (a nil value)
System Error:
----------------------------------------
0x00000012 - Více souborů neexistuje.
Registers:
----------------------------------------
EAX=70DC9148 EBX=0E6D0018 ECX=70DC9150 EDX=70DC92A3
ESI=00B686E0 EDI=0476C671 FLG=00000212
EBP=0019EEAC ESP=0019DEA0 EIP=00B3B944
CS=0023 DS=002B SS=002B ES=002B FS=0053 GS=002B
Nebo:
FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line : 180
[error]Description :
[error]Arguments : LUA error: ...l.k.e.r. - clear sky\gamedata\scripts\ph_door.script:34: attempt to index field 'joint' (a nil value)
Druhá verze je správná (i když chyba byla uvedená i v prvním příspěvku). Bohužel ale na tuhle chybu řešení neexistuje a navíc se může vyskytnout kdykoliv ve hře. Během jednoho testu jsem na ph_door.script bug narazil taky, akorát v Agropromu. Tam ale stačilo jít jinou cestou a k pádu nedošlo, což bohužel při přechodu z lokace do další samozřejmě nejde. Můžeš zkusit univerzální načtení starší pozice nebo spuštění hry od začátku, ale chápu, že do toho se nikomu moc nechce. Jinou radu ale momentálně nemám.
HOj i tak díky za snahu zkusím starší pozici ;-)
Tak nic musím, zřejmě od začátku ;-/ no napadá mě nemůže to být nějakou nesplněnou misí v jiných mapách/úrovních či podobně?
A zkoušel jsi i tu pokusnou opravu? Tahle chyba nijak s plněním úkolů nesouvisí, jde o problém s fyzickou detekcí dveří – například při kolizi nebo normální aktivaci. Ony obecně jsou dveře ve všech třech dílech Stalkerů dost problémovou záležitostí a můžou se velice snadno poškodit. Funkční oprava se dodneška neobjevila a bohužel už asi ani neobjeví.
HOj tak to hraju od znova protože se to fakt nedaří projít ani z tou úpravou, každopádně moc díky za snahu pomoci.
Ahoj,mam dost velky problem...pridal jsem se k Povinnosti a mel jsem za ukol obsadit a udrzet stanoviste u prechodu do T.Udoli..ale na pomoc nikdo nechce prijit,ani po 2hodinach znovu nacitani ulozenych pozic a behani mezi lokacemi se nic nedeje.Zkousel jsem sam vymlatit svobodackou zakladnu,ale na pomoc nikdo neprijde..nakonec jsem to nasranej odinstaloval,alw stejne me zajima co se stalo,jen doplnim,ze jsem hral GOG verzi(aktivovana krabicovka) a nesmim zapomenout dopsat,ze jsem v prubehu hrani doinstalovaval Atmosfear 1.3,ale jelo to v pohode bez jedineho padu.
Nazdar,
tohle je naprosto běžná chyba, která se v Clear Sky vyskytuje. Jakmile se totiž v lokaci někde v úrovni naspawnuje dostatek postav, hra už další nepřidává – což je samozřejmě problém pro systém války frakcí, kterou v GSC dost nešťastně implementovali. U Povinnosti a Svobody to je vidět nejvíc, protože oběma skupinám se ve hře přiřazuje největší množství jejích členů. Nic konkrétního doporučit nedovedu, protože jde přímo o herní (špatně navrženou a neopravitelnou) mechaniku.
Díky, to jsem rád. Původní modely postav bys měl vrátit jednoduše tak, že smažeš nebo libovolně přejmenuješ soubory stalker_nebo_1.ogf a stalker_nebo_2.ogf v adresáři gamedata\meshes\actors\stalker_nebo\.
Ano, už som na to prišiel (Preto som zmazal koment, nečakal som že si to skôr všimneš a odpovieš :D) len som sa bál či to nejak nezblbne hru.
Ešte mám jednu otázku, viem že sú tu pridané staro-nové monštrá, chcem vedieť či je nejak zmenený aj spawn pôvodných mutantov.
V Clear Sky pokiaľ viem je len jeden kontrolór v podzemí Agropromu + 2 sa objavia v Army Warehouses v tej bažine pri queste kde treba získať artefakt.
Sú spawny vanilla mutantov nejak zmenené v tvojom modpacku, že by som tu natrafil na kontrolórov častejšie? Celkom mi chýbali v CS :D
Ten komentář jsi klidně mohl nechat, nic by se nedělo :). Základní spawny monster jsou beze změny, přibylo akorát pár těch novějších. Jednak jsem nechtěl hru zbytečně přetěžovat a druhak na novější mutanty špatně reagovaly osttaní postavy.
Hlásim hneď prvú drobnosť na ktorú som natrafil:
Ožiarenej vodke chýbajú údaje v st_items_equipment
V hre sa ukazuje len ako st_radi_vodka s popisom st_radi_vodka_descr
Díky za nahlášení. Chyba je opravená a k mání přímo pod odkazem ke stažení základního DMP.
Ahoj,¨
pěkná práce, díky Renově si zase rád zahraju stalkera. Pokud bych chtěl obnovit respawn vojáků na základně, jak to udělám?
Přejmenováním souboru esc_support_military_spawn.ltx v gamedata\configs\scripts\escape. Ale na rovinu ti řeknu, že bych to nedělal a zaděláváš si na další kopec problémů. Vzhledem k fungování respawnů v Clear Sky se další vojáci objeví do minuty po vystřílení předchozí skupiny. Proto jsem je nakonec pro tuhle oblast vyřadil úplně.
Nazdar Daty po dlhšej dobre som si znovu sťahol Clear Sky a to znameno aj modpack. Hra bez modpacku išla normálne ale akonáhle dam modpack a aj opravný patch hra sa zapne aj úvodna obrazovka dam načítať hru a akonáhle kliknem na save a načitať hra padne. Tu je výpis z logu
FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CInifile::r_string
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line : 453
[error]Description :
[error]Arguments : Can't find variable inv_weight in [actor]
stack trace:
Nazdar,
nahráváš už save ze hry s aktivním DMP nebo z verze bez modifikací? Tam by totiž k problémům docházet mohlo (modifikovaná hra má s načítáním výchozích pozic problémy, stejně tak je tomu i naopak). Jinak jsem na tenhle problém nenarazil, tak si spíš zkontroluj, jestli se modpack nestáhl špatně (ideálně pomocí MD5 hashe pod odkazem ke stažení (podrobnější instrukce jsou k nalezení v záložce Informace - Jak hlásit chyby).
Tak som to vyriešil odinštaloval som hru aj vymazal modpack a všetko som urobil odznova a zatiaľ to všetko šľape ako má. Výborná práca veľmi si užívam tu hru s tým modpackom a doslova nasávam tu atmosféru v hre :) Proste TOP! Ešte raz vďaka.
A já děkuju zase za informování :). Přeju hodně zábavy.
Sakryš, dostal jsem chuť si zahrát Clear Sky, ale nějak nejde stáhnout dodatečný opravný patch :-)
Nazdar,
díky moc za upozornění, patch už je znovu k mání. Problém zavinily aktualizace Dropboxu.
Ahoj, prosím ťa, hra mi padá, keď si chcem u technika slobody vylepšiť sig sauer. Hra padne v momente keď kliknem na ikonu siga, keď ho chcem vytuniť. X-RAY napíše [error][ 8] : Nedostatok ukladacieho priestoru pre vykonanie príkazu. Vieš mi poradiť čo s tým???
Nazdar a díky za nahlášení. Rozhodně se na to podívám, zjevně bude jenom chyba v odkazu na správnou upgradovací větev.
Ako si na tom? Vyriešil si to? Nechcem Ťa ale zaťažovať...
Neboj, nezatěžuješ mě – akorát by mi dost pomohla tvoje uložená pozice přímo z údolí. Snažil jsem se chybu vyvolat v Kordonu u mechanika a k pádu nedošlo. Podrobnosti jsou k nalezení na záložce "Informace" (odstavec "Jak hlásit chyby", zhruba v polovině je uvedená cesta k adresáři, kde ty soubory najdeš). Pozici mi pak klidně pošli mailem.
Předem díky.
Nech sa páči a lovu Zdar!!! :D
Ahoj. Chtěl jsem se zeptat z jakého důvodu je zzrušena minimapa, ukazatelé zdraví, počtu nábojů apod.???
Ahoj. Ještě jsem se chtěl zeptat, zda by nebyly české titulky i při animacích, videosekvencí? Např. hned při úvodní scéně, nebo na začátku když mi jeden STALKER popisuje fungování PDA apod. Děkuji.
Nazdar,
ve všech DMP to tak je. Mám rád minimalismus a všechny indikátory se ti stejně zobrazí v inventárním okně. Komu by to nevyhovovalo, pro toho jsou v sekci doplňků přídavky k navrácení.
U titulků je to komplikovanější, jelikož i ty výchozí se často nezobrazí dobře (zobrazí se jenom na krátkou chvíli a navíc jejich zobrazování funguje jinak, než tomu bylo ve Stínu i v Call of Pripyat). Nejde momentálně o problém, co by se dal nějak funkčně vyřešit. Valná většina toho nejdůležitějšího ale otitulkování má, na funkci PDA hráč přijde i bez nápovědy a ta jedna vědcova replika v intru nebyla nikterak důležitá.
Ahoj. Nevíte, kde by se dala sehnat puška Vintar BC??? Vím, že ležela ve hře bez Modpacku v bažinách, jak byla úvodní scéna nebo jsem ho dostal od Lesníka, ale teď s Modpackem už to tak není. Děkuju.
Nazdar,
pokud myslíš Vintorez, tak tu bys měl mít možnost koupit na základně Povinnosti od překupníka. A pokud jsem na její dostupnost zapomněl (což se klidně mohlo stát), tak bych ji ke koupi zpětně dodal formou patche.
Ahoj. Jo jo, myslím Vintorez. U překupníka na základně Povinnosti ke koupi není. A nikde jsem ji zatím ve hře neviděl. Nešlo by třeba udělat nějakým patchem, aby bylo možné u překupníka koupit veškerou výbavu, co je ve hře??? Zajímaly by mě i ostatní zbraně a takto na půlku vůbec nenarazím. Předem moc díky.
Ahoj Daty, po delší době jsem si zahrál CS s renovou a musím jen chválit. Je to zase o level výš. Našel jsem pouze jednu chybu. Nemohu získat flešku na brokovnice, přesto že jsem skoupil všechny nabízené skrýše od překupníků, mám patch 3.13.
Nazdar,
moc děkuju za pozitivní reakci. Při tvorbě nynějšího buildu jsem si všiml, že Mráz v Bažinách prodával jednu informaci o skrýši, která u sebe neměla popisek s obsahem, tak možná to je ona. V nadcházející verzi už tohle bude v pořádku a navíc jsem pozici pár flashek měnil (kvůli snadnějšímu přístupu). Kdybys ji nutně chtěl, stačí, když mi pošleš do mailu její název a pak bych ji někam přiřadil.
A doufám, že připravovaná verze tu laťku posune zase ještě o kousek dál :).
Ahoj, tak jsem se dostal do Temného údolí a hra mě začala padat. Mám najít základnu Svobody. Vedlejší úkol Odpověz na volání o pomoc ještě jde bez problému splnit a pak jak se přibližuji k základně hra spadne. Někdy se tam dostanu splním i třeba 2 úkoly a pak když chci načíst save hra okamžitě spadne. Nějaká rada co s tím? Děkuji
Nazdar,
bez logu ti moc poradit bohužel nedovedu. Umístění logu důkladně popisuju v informační záložce (odstavec "Jak hásit chyby").
Díky našel jsem log tady je:
! Unable to find InstallUserName entry in registry
! Player name registry key (InstallUserName) not found !
* phase time: 262 ms
* phase cmem: 116641 K
Generuji závažné chyby...
* phase time: 82 ms
* phase cmem: 103187 K
Odkládám datum vydání...
* phase time: 1 ms
* phase cmem: 103187 K
Načítání pozice "fight 01.sav"...
* Loading spawn registry...
* 11166 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 20285 objects are successfully loaded
* Game fight 01 is successfully loaded from file 'd:\hry\steamapps\common\stalker clear sky\_appdata_\savedgames\fight 01.sav' (2.870s)
* phase time: 2869 ms
* phase cmem: 152849 K
Prchám před naštvaným davem...
* phase time: 17 ms
* phase cmem: 152871 K
KLIENT: Probíhá připojování k localhost...
* client : connection accepted - <>
* phase time: 2 ms
* phase cmem: 152905 K
Uklidňuji hráče...
* phase time: 1 ms
* phase cmem: 152906 K
Odvracím pozornost...
* phase time: 2058 ms
* phase cmem: 222604 K
Propadám panice...
* phase time: 194 ms
* phase cmem: 223617 K
Slibuji nesplnitelné...
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65525 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65528 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 14563 verts, 455 Kb
* [Loading VB] 65527 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65527 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65521 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65525 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 32654 verts, 1020 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 60931 verts, 1904 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 346542 indices, 676 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 18028 verts, 211 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048440 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 20934 indices, 40 Kb
* phase time: 48 ms
* phase cmem: 223801 K
Rychle balím kufry...
* phase time: 13 ms
* phase cmem: 228079 K
Slibuji nesplnitelné...
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 10614 v(20), 5612 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(207K), IB(32K)
* phase time: 16 ms
* phase cmem: 228095 K
Propouštím betatestery...
* Loading HOM: d:\hry\steamapps\common\stalker clear sky\gamedata\levels\darkvalley\level.hom
* phase time: 8 ms
* phase cmem: 228468 K
Ignoruji stížnosti...
* phase time: 2 ms
* phase cmem: 228468 K
Zatajuji fakta...
* phase time: 1 ms
* phase cmem: 228468 K
Odstraňuji pozitiva...
* t-report - base: 1202, 561764 K
* t-report - lmap: 8, 8193 K
* phase time: 656 ms
* phase cmem: 249582 K
Načítání: Datastor Modpack...
* phase time: 5 ms
* phase cmem: 249582 K
* [win32]: free[2614208 K], reserved[237768 K], committed[1342264 K]
* [ D3D ]: textures[604809 K]
* [x-ray]: crt heap[249582 K], process heap[759068 K], game lua[94780 K], render[115 K]
* [x-ray]: economy: strings[15198 K], smem[1041 K]
! Missing ogg-comment, file: d:\hry\steamapps\common\stalker clear sky\gamedata\sounds\weapons\n_lr300_shot.ogg
* MEMORY USAGE: 300022 K
* End of synchronization A[1] R[1]
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 16
- r2_tf_mipbias 0.
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
*** RESET [0 ms]
* MEMORY USAGE: 307782 K
* End of synchronization A[1] R[1]
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 16
- r2_tf_mipbias 0.
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
*** RESET [775 ms]
* MEMORY USAGE: 299039 K
* End of synchronization A[1] R[1]
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 16
- r2_tf_mipbias 0.
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
*** RESET [0 ms]
* MEMORY USAGE: 307821 K
* End of synchronization A[1] R[1]
- Disconnect
- Destroying level
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 16
- r2_tf_mipbias 0.
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
*** RESET [820 ms]
DestroySingleton::RefCounter: 0
DestroySingleton::RefCounter: 0
DestroySingleton::RefCounter: 0
Input: 1
Config-file [d:\hry\steamapps\common\stalker clear sky\_appdata_\user.ltx] saved successfully
Destroying Direct3D...
* RM_Dump: textures : 0
* RM_Dump: rtargets : 0
* RM_Dump: vs : 0
* RM_Dump: ps : 0
* RM_Dump: dcl : 0
* RM_Dump: states : 0
* RM_Dump: tex_list : 0
* RM_Dump: matrices : 0
* RM_Dump: lst_constants: 0
* RM_Dump: v_passes : 0
* RM_Dump: v_elements: 0
* RM_Dump: v_shaders : 0
refCount:pBaseZB 1
refCount:pBaseRT 1
DeviceREF: 1
Zkus ten pád vyvolat znovu a hned po přepnutí na plochu mi pošli nejnovější log mailem včetně aktuální save pozice. Podívám se na to.
Ještě můžeš na zkoušku přejmenovat soubor trade_trader_val_freedom.ltx v adresáři gamedata\configs\misc\trade, jestli to náhodou nezaviňuje nějaká položka u překupníka.
Ahoj, zjistil jsem že zmutované kočky nedělají žádné poškození a nezpůsobí ani krvácení. A to mám jen tu základní vestu od začátku hry. A jdou pak zabít jedním seknutím nožem. Hraji na nejtěžší obtížnost.
Ahoj, mohu se zeptat, hra mi stále padá náhodně a nezáleží na lokaci, asi s 50ti pády jsem to dohrál do kordonu kde už to absolutně nejde a hra vždy padne hned po načtení jakéhokoliv save.
Můj PC neutáhne dynamické osvětlení, ale zkoušel jsem s ním hrát a hra nepadala, jen nebyla hratelná kvuli low fps.
Není na to nějaká opravička?
Nazdar,
těžko říct, v čem by ta příčina pádů mohla vězet. Hned po spadnutí hry se vytvoří log, tak ten mi pošli mailem (bližší informace jsou k nalezení v části "Informace" -> "Jak hlásit chyby". Pak se uvidí.
Případně ještě nastav všechny možnosti v nastavení grafiky na nejnižší hodnoty, restartuj hru a pak zkus, jak se bude chovat.
Daty prečo bola zcela odstraněná minimapa a ostatní indikátory ??
dá sa nejako obnoviť? ak áno tak ako ?
pri prechode do kordonu vždy padne skúsil som aj nastaviť najslabšie detaily aj tak padá
https://prnt.sc/tj81l9
Tohle mi bohužel nic neřekne. Postup, jak správně nahlásit chybu, je k dohledání pod záložkou Informace -> Jak hlásit chyby.
daj vedieť či som odoslal správne súbory
Okomentovat