[Aktualizovaná verze z 30.3.2020, která obsahuje všechny dosud vydané opravy]
Dlouho očekávané a ještě déle tvořené déempéčko s podtitulkem Renova, mající za cíl zlepšit (v rámci možností) nepodařené Clear Sky, je konečně venku a společně s ním se sluší zmínit několik věcí. Předně díky všem za neskutečně intenzivní podporu a za trpělivost. Nová Renova i přes spoustu potíží a komplikací ušla pořádný kus cesty. Je mnohonásobně stabilnější a hlavně stejně jako ostatní DMP mnohem obtížnější. Razantně se změnila herní ekonomika, ubylo odměn, zeštíhlily se skrýše, zatraceně podražily upgrady zbraní... je toho zkrátka hodně.
Příznivci zbraní dozajista nepohrdnou novými přírůstky v podobě pistolí OC-33, ČZ-75, MP-443 Grach a Glock P80, automatické brokovnice Sajga, aktualizovaného modelu pušky AK-74, dlouhé lovecké brokovnice TOZ-66 a spousty dalších. Změn se dočkaly i vzhledy unikátních úkolových zbraní, které teď ve valné většině případů mají svoji adekvátní texturu, odpovídající popisku v inventáři. Stejně tak došlo i na náhrady modelů pušek AKS-74U za mnohem detailnější varianty. Příznivci autohealu to ale tak růžové mít nebudou, protože stejně jako minule, ani teď jej ve hře nenajdete. Ba co víc, lékárničky nově neléčí okamžitě, ale s časovou prodlevou - přesně ve stylu Call of Pripyat.
Velkou herní novinkou je několik potlačených respawnů na určitých pozicích - jak už jsem upozorňoval v předchozích příspěvcích. Nemusíte se tak obávat nekonečného přívalu vojáků na armádní základně v Kordonu, banditů útočících na postavení neutrálů v Agropromu a tak dále. I důraz na vlastní obstarávání munice doznal na větší důležitosti díky zneaktivnění modrých beden na nejrůznějších stanovištích, kde docházelo (obdobně jako v předchozím případě) k neustálému hromadění výbavy.
Změn je samozřejmě mnohem víc, stačí nahlédnout do seznamu změn. Kompletním přepisem vás tu ale teď nebudu zatěžovat, stejně na změny přijdete během hraní sami. Nezbývá mi tedy nic jiného, než vám popřát hodně štěstí, pevnou mušku a dostatek artefaktů k prodeji.
__________________________________________________________________
Pokud by majitelům 64-bitových Windows hra po přepnutí na DX10 padala, stačí se řídit čtvrtým bodem v seznamu Častých dotazů. Modpack ke správné funkci vyžaduje oficiální patch 1.5.10, který je k dispozici v záložce Patche.
__________________________________________________________________
Download (verze 3.13 + patch 03, 860 MB): Google Drive | Mega
Dlouho očekávané a ještě déle tvořené déempéčko s podtitulkem Renova, mající za cíl zlepšit (v rámci možností) nepodařené Clear Sky, je konečně venku a společně s ním se sluší zmínit několik věcí. Předně díky všem za neskutečně intenzivní podporu a za trpělivost. Nová Renova i přes spoustu potíží a komplikací ušla pořádný kus cesty. Je mnohonásobně stabilnější a hlavně stejně jako ostatní DMP mnohem obtížnější. Razantně se změnila herní ekonomika, ubylo odměn, zeštíhlily se skrýše, zatraceně podražily upgrady zbraní... je toho zkrátka hodně.
Příznivci zbraní dozajista nepohrdnou novými přírůstky v podobě pistolí OC-33, ČZ-75, MP-443 Grach a Glock P80, automatické brokovnice Sajga, aktualizovaného modelu pušky AK-74, dlouhé lovecké brokovnice TOZ-66 a spousty dalších. Změn se dočkaly i vzhledy unikátních úkolových zbraní, které teď ve valné většině případů mají svoji adekvátní texturu, odpovídající popisku v inventáři. Stejně tak došlo i na náhrady modelů pušek AKS-74U za mnohem detailnější varianty. Příznivci autohealu to ale tak růžové mít nebudou, protože stejně jako minule, ani teď jej ve hře nenajdete. Ba co víc, lékárničky nově neléčí okamžitě, ale s časovou prodlevou - přesně ve stylu Call of Pripyat.
Velkou herní novinkou je několik potlačených respawnů na určitých pozicích - jak už jsem upozorňoval v předchozích příspěvcích. Nemusíte se tak obávat nekonečného přívalu vojáků na armádní základně v Kordonu, banditů útočících na postavení neutrálů v Agropromu a tak dále. I důraz na vlastní obstarávání munice doznal na větší důležitosti díky zneaktivnění modrých beden na nejrůznějších stanovištích, kde docházelo (obdobně jako v předchozím případě) k neustálému hromadění výbavy.
Změn je samozřejmě mnohem víc, stačí nahlédnout do seznamu změn. Kompletním přepisem vás tu ale teď nebudu zatěžovat, stejně na změny přijdete během hraní sami. Nezbývá mi tedy nic jiného, než vám popřát hodně štěstí, pevnou mušku a dostatek artefaktů k prodeji.
Pokud by majitelům 64-bitových Windows hra po přepnutí na DX10 padala, stačí se řídit čtvrtým bodem v seznamu Častých dotazů. Modpack ke správné funkci vyžaduje oficiální patch 1.5.10, který je k dispozici v záložce Patche.
__________________________________________________________________
Download (verze 3.13 + patch 03, 860 MB): Google Drive | Mega
MD5: 863ceda466447bc67c8b9b333fb1c573
Další odkazy: Časté dotazy - Stávající chyby - Obal na DVD
Seznam změn: PDF
__________________________________________________________________
Archiv po stažení rozbalte a složku gamedata a bin překopírujte přes stávající složky v hlavním herním adresáři. POZOR! Nastavení v následujících archivech jsou určeny výhradně pro verzi modpacku 3.13 a na novějších verzích způsobí pády hry!
__________________________________________________________________
456 komentářů:
«Nejstarší ‹Starší 201 – 400 z 456 Novější› Nejnovější»O žádnou chybu nejde - akorát jsem od něj asi artefakty ke koupi odstraňoval, protože to nesedělo s účelem, proč vědci v Zóně vlastně jsou.
Zdarec, po načtení savu mi hra vždy spadne. Ať už se jedná o autosave či mnou vytvořený save přes hlavní menu.Nová hra spustit jde, ale když má přijít ta emise na začátku (jak sem na tý věži), tak parťák zdechne, ale dál se už nic neděje. Zde je výpis z logu po načtení savu.
! [LUA][ERROR] ERROR: WeatherManager:set_state_as_string: malformed state string. mar_smart_terrain_8_8_sr_defence
FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line : 180
[error]Description :
[error]Arguments : LUA error: ....t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\scripts\_g.script:975: bad argument #2 to 'format' (string expected, got nil)
stack trace:
Díky za odpověď.
Jak se tak dívám, tak podle reakcí na internetu k tomuhle problému dochází nahodile na vícero místech ve hře.
Nejdřív se ujisti, že máš aktuální patch 1.5.10 pro samotnou hru, že se modpack správně stáhnul (podle MD5 hashe) a ujisti se, jestli sis do modpacku nedával ještě nějakou další (byť malou) modifikaci. Případně ti můžu zkusit poslat svůj save hned po emisi, jestli se chytne alespoň ten.
Díky, všechny uvedené podmínky jsem měl splněny. Nakonec jsem hru několikrát rozehrál od začátku a když se to s emisí chytlo (jak začala, tak jsem začal lézt po žebříku dolů), přepsal jsem savy a zatím dobrý. Uvídím jak to pude dál.
ahoj. Datastor mam jednu prozbu. Stiahol som si DMPcko, vsetko je OK, ale chcel by som zmenit musku. Je tam botka a ja by som chcel ten krizik co bol povodne ale nevem ako. Uz som to hladal aj na fore ale nevem to najst, tak ta prosim porad ako to mam spravit alebo kde je to popisane ako to zmenit. Dikes.
Nazdar. Stačí se podívat do configs\system.ltx a v sekci [hud_cursor] změnit hodnotu u cross_length na 0.006.
Ahoj. tak som to prepisal a je to OK. A este som sa chcel opitat, DMP som si stahol asi pred 2 alebo 3 tyzdnami, CS som nehral uz asi rok alebo aj dva. Teraz som kdesi pri limansku, presiel som cez padaci most a mam pokracovat do limanska. Beham po zone strielam co sa da a stale beham k obchodnikom aby som mal na nejaku municiu. ( mimochodom dobre si to vimakal ze to nie je take jednoduche, vsetka cest za tvoju pracu. ) No ale k veci neviem ci si to v tomto DMPcku tak urobil alebo mam nejaki bug ale ako som chodil po zone tak kde sa dalo som zbieral aj artefakty, a viem ze sa po nejakej dobe objavili znova. No ja ssom sa vracal aj niekolko krat na miesta kde som zobral artefakt ale uz druhi krat tam niesu. Tak teraz uz neviem zbierat artefakty. No este nejake su co som nezobral, vecinou tam kde ma zabije elektrina ale ja sa potrapim a skusim ich odtial dostat. Tie artefakty sa neobjavili uz od zaciatku ako som zacal hrat, ale ja som si poradil aj bez nich. Jeden som si nechal na znizenie radiacie co mam v obleku. Velka vdaka za tvoju pracu.
Díky.
Jak je to s respawnem artefaktů v Clear Sky nemám ponětí, ale mělo by to fungovat podobně jako v Call of pripyat (tzn. s určitou časovou prodlevou). Chybu ale samozřejmě nevylučuju - bohužel ne všechno, co autoři podělali, dokážu opravit.
čo pridava renovovana DMP renova do hry ???
Od toho je tady odkaz se seznamem změn - je hned u download linku.
Ahoj Daty. Mam dotaz, dá se ve hře upravit velikost zorného pole? Pokud se to dá,ale je to složité, můžu aspon vědět jaká byla původní hodnota a jakou jsi popřípadě dával ty? Díky
Nazdar,
samozřejmě dá a stačí na to použít FOV switcher z Call of Pripyat doplňků. Potom se ti ale bude přibližovat obraz při míření - většinou stačí u všech zbraní bez optiky přepsat hodnotu "scope_zoom_factor" na 100 (v případě 75 FOVu) nebo na 110 (83 FOV). Výchozí hodnota je, pokud si dobře pamatuju, 55 (a v konfigu pak 90).
Jak už jsem psal v popisu, při vyšších nastaveních už dochází k deformaci obrazu po stranách a dalším menším nepříjemnostem, jako třeba mizení částí pažeb, prolínání kamery do rukou a tak podobně (ale nejde o nic, co by vysloveně znemožňovalo hraní).
Pár zbraní má ale s úpravou scope_zoom_factoru problém, jako například TOZ-34, TOZ-66 (celohlavňová) nebo třeba Abakan se SIGem 550.
Zdravím Ťa Datastor. Nastal čas nostalgie po horkej pilulke v podobe ukončenia vývoja Stalker 2. Nikdy som totiš nehral lepšiu hru ako sériu stalker. Vlastne už FPS žáner ani moc nehrám a tak ma napadlo, že by som si mohol znova zahrať Stalker CS. Hral som vanilla aj complete mod niekoľko krát v minulosti. Rád by som si teraz zahral CS a vychutnal si znova atmosféru zóny. Viem, že si zamakal na svojom DMP a chcel by som ho absolvovať. Som ale zároveň HW nadšenec a očakávam od hry čo možno najlepšie grafické spracovanie - ktoré len posilňuje celkový zážitok z hry. V minulosti som použil niekoľko modov pri hraní CS zameraných aj na zlepšenie grafiky ako complete, atmosfear, absolute structure-nature. V prípade ak nainštalujem tvoje DMP ako môžem prispieť k zlepšeniu grafickej stránky hry. Díky - stalker forever.
Nazdar,
Clear Sky nevypadá nijak špatně, aby ho bylo potřeba nějak zvlášť upravovat. Samozřejmě i v DMP je dost věcí, co grafiku vylepšuje, ale z Complete nebo AtmosFearu jsem nepoužíval nic (Complete sází jenom na sytější textury, co se do hry zase tolik nehodí, AtmosFear jsem momentálně nezkoušel a Absolute Nature zbytečně rozzrňuje textury terénu, takže na vzhled má spíš negativní dopad).
AHOJ DATASTOR CHCEM SA TA SPÝTAŤ CI SI V PODZEMÍ AGROPROMU PRIDÁVAL NIJAKÉ MUTANTY ALEBO CI SI NIJAKÉ POZMENIL.
P.S ĎAKUJEM ZA SUPER MOD.
Nazdar a díky za pochvalu. V Agropromu jsou jenom mutanti ze základní hry (noví by tam nepůsobili nijak zvlášť dobře).
Keby tam byl trpaslik,tam by nadelal vela škody .
Ahoj Daty. Prosim o radu, dneska si na mě Clear Sky připravil malé překvapení, s kterým si nevím rady. Jsem v Jantaru kde utočím se samotáři na továrnu kde je to psi záření a mám ze střechy odstřelovat zombie. Tam se mi to po chvilce střílení takhle vypne. Dík za radu.
FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line : 180
[error]Description :
[error]Arguments : LUA error: ....r. - clear sky\gamedata\scripts\task_objects.script:1589: attempt to call method 'alive' (a nil value)
Nazdar,
task_object chyby jsou v Clear Sky celkem normální a část z nich přešla i do Call of Pripyat. Zkus načíst starší pozici, to ve většině případů pomáhá. Zřejmě došlo k tomu, že hra nedokázala přepnout na následující úkol nebo špatně vyhodnotila ukončení toho stávajícího.
Dík za radu. Zdá se,že Clear Sky nedohraju snad nikdy do konce. Zkoušel jsem starší save,dokonce přeinstalovat hru, dát nižší patch 1505,ale nic nepomáhá. Večer zkusím ještě starší pozici a pokud nepůjde,tak se vrhnu na Call of Pripyat.
Nižší patch nepomůže určitě, ale ještě mě napadlo zkusit nejenom načíst starší pozici (jak už jsem zmiňoval dřív) a chvíli si tohohle úkolu nevšímat. V mezičase můžeš plnit další vedlejší úkoly, klidně i přejít z lokace do lokace a až potom se vrátit do Jantaru a zkusit pokračovat dál. Navíc se ujisti, že jsi dokončil všechny předchozí úkoly související s hlavní dějovou linií (nebo teda spíš s tou parodií na příběh).
Ahoj Daty. Nechci otravovat,ale jen se chci zeptat. Nešlo by,aby měl dalekohled noční vidění?
Šlo, ale ne úplně pohodlně. Navíc by pak nebyl důvod kupovat si noktovizory.
Dík za odpověď. Měl bych ještě jeden dotaz. Proč když se přidám ke svobodě,tak maj na prodej jen oblek Vítr Svobody? Povinnost tam má na výběr myslím tři. To samé se mi stalo ve Stínu.
Jo a ještě jedna věc. Jdou do CS přidat nové zbraně,když si je stahnu? Nějaké jsem si našel a stahnul,ale stále mi to nejde vložit do hry.
Na ten oblek jsem nejspíš zapomněl - celkově vzato ale tu těžkou svoboďáckou verzi nemám nějak moc v oblibě (hlavně proto, že jde jenom o reskin Berillu... GSC si tu práci usnadňovali, jak to jenom šlo).
Zbraně přidat můžeš třeba podle návodu na scorpions fóru, ale je potřeba dávat pozor na animace (několik z nich může přepsat ty stávající v modpacku a hra pak spadne). No a potom samozřejmě upravit konfigy tak, aby účinek těch zbraní odpovídal nastavení ode mě.
Ahoj Daty. Včera som dohral Renovu a musím pochváliť prakticky bezproblémové hranie až do konca. Super práca.:) Počas hrania som si všimol zopár drobností na opravu a to: na smetisku (blší trh je aktívna modrá bedna, obchodník - Agroprom, stalker vykupuje brokovnice TOZ 66 za plnú cenu, hrdzavá Groza prekomorovaná na 5,45 muníciu má v štatistikách uvedený útok ako klasická Groza na muníciu 9x39 - myslím grafický ukazateľ v inventáry, v texte keď sa pridám k stalkerom tvrdí Valerian že mi dáva Kalašnikov, na základni Povinnosti technik vylepší exoskeleton, ale nevie vylepšiť exoskeleton povinnosti, stalkery často požadujú ako predmet priniesť pištol so zabudovaným tlmičom PB6P9, ale ja som v celej hre nenašiel ani jednu, v Rudom lese v dome pri moste je aktívna modrá bedna ale neviem či sa tam predmety dopĺnali - otvoril som ju len raz. Viac som toho nenašiel. :) Teraz hrám Stalkera SoC a skúsil som mód od Vipera RZM posledná voľne prístupná verzia a mám tam dosť nepríjemný problém nemení sa mi reputácia u frakcie Stalkerov, skúsil som napadnúť na smetisku Povinnosť a tím reputácia správne poklesla. Nevieš poradiť? Áno mal som napísať na trochu inom fóre, ale vy spolu úzko spolupracujete a ty tam často odpovedáš, tak dúfam že to nevadí a hlavne viem, že odpovedáš rýchlo a to si vážim. Ďakujem. Ahoj.
Nazdar a díky moc za pozitivní ohlas. Pár beden jsem aktivních nechat musel, protože se v nich objevuje pár předmětů, co souvisí s nějakou postranní úlohou (i když zrovna nemám zdání, jestli tam patří právě i ta jedna na smetišti). Tak jako tak i když v modpacku třeba jedna nebo dvě bedny aktivní zůstanou, tak se nic moc neděje - horší by to bylo s původním počtem, kde se těch věcí generovalo vážně až neúnosně moc (ostatně takhle to dopadá, když autoři hry jdou na ruku hráčům dychtícím jenom po akci). Chtěl jsem nechat ještě aktivní bednu u Sidoroviče, ale vzhledem k tomu, že ve spawn souboru nebyla nijak specificky označená, bych to musel upravovat naslepo a vždycky rozehrávat hru od začátku - což se mi nechtělo.
Na ten výkup TOZek se podívám, stejně jako na Grozu a na Kalašnikov. U exoskeletonů jsem chtěl mít alespoň nějakou rozdílnost, ale přidání upgradu nebude problém. Podívám se na to taky. Díky moc za nahlášení.
Jak je to v Real Zone ti sice neřeknu, ale zeptám se přímo Vipera.
Doplňující odpověď pro Corena - Má jít o základní bug přímo ve hře a opravit by ho měla nadcházející verze RZ.
Ďakujem za odpoveď.
Veľmi častý ukol ktorý zadávajú stalkery je priniesť pištol Browning. Odmena je 2000 rub. čo je v porovnaní s odmenami za iné úkoly dosť, ale aspoň som mal trochu menší problém pri vylepšovaní exoskeletonu. Držím palce s Alterou,nech už prestane zlobiť a prinesie radosť nám, vám, im proste všetkým :-.
A já děkuju za report - tyhle chyby se budu snažit co nejdřív opravit v nadcházející aktualizaci, která navíc přinese ještě jednu další potěšitelnou změnu (nebo vlastně dvě).
Ahoj Daty. Dá se někde koupit munice 7.62x25? Patří do Okareva TT-33 a zřejmě u té munice chybí ikona i popisek. A v Kordonu jsem si pořídil Aks-74u "Zvezda" a chci se zeptat dá se u někoho vylepšovat,alespon zvětšení zásobníku a podobně? Díky za info.
*Tokareva TT-33
Dělám přímo na updatu, kde bude zahrnutá i ta nedostupná munice - pokud počkáš tak den dva, bude celá aktualizace k dispozici. Ještě potřebuju něco vyzkoušet.
Díky za info. A těším se,protože Aks Zvezda se stal ted mojí nejoblíbenější zbraní,když neni v Clear sky FN-Fal :-)
Díky Daty :) už jsem se ponořil do prozkoumávání zóny :D
toto je už poslední verze pro clear sky ??
zdar brate...
poslusne hlasim caste pady do ciernej obrazovky...ked vyjdem von na ctrl alt del hra proste nieje ale v procesoch vidim exečko spustene len neodpoveda...nedokazem vycucat log s toho...mam 8jadrove amdcko 8gb ram 7950ku ati a posledne ovladace ako aj DirectX tak neviem cim to moze byt...ked k tomu dojde tak raz za 5 - 10 min napr. pri prvom nacitani anomalie na detektore...alebo, prve spustenie vybrosu :D alebo proste ked nieco zrazu ma nabehnut... neviem stalkera od teba nemastim prvy krat ani prvy den ale toto som takyto problem este nemal... dakujem za akukolvek radu...
patch je pouzity ako ma byt vsetko podla instrukcii aj tak je to stale tak isto aj po reinstale...
*kotva
Díky Daty. Skvělá práce, vypadá to moc dobře.
Kotva: Nazdar a omlouvám se za pozdní odpověď - nebyl jsem momentálně doma. K těm problémům bohužel moc říct nedokážu, ale doteď mi nikdo nic nehlásil a samotná aktualizace DMP tohle zavinit taky nemůže (minimálně by se alespoň zaznamenala chyba do logu). Pokud si otevřeš log přímo ve složce, tak se do něj taky nic nezaznamenalo?
Co bych zkusil já, je zapnout CS klasicky bez modifikací a zkusit, jak se bude chovat základní hra. Plus taky doporučuju prověřit, jestli se ti při updatu Windows znovu nenainstalovala aktualizace, kterou zmiňuju v nejčastějších dotazech. Dál mě nic moc nenapadá - každopádně mi můžeš zkusit poslat svůj save a nebo zkusit rozehrát hru od začátku, jestli se problémy budou opakovat. Co si pamatuju, tak občas haprovala detekce blowoutu na strážní věži, ale to nezaviňoval modpack.
Radek Berdych - budu doufat, že si Clear Sky zase nepostaví hlavu a nebude něco překážet. Rozhodně ale díky a přeju co nejhutnější černobylskou zábavu.
Děkujeme za skvělou a nezištnou práci Daty,
s každou aktualizací lepší a hlubší zážítek...
TBVT
bracho nasiel som tu svinu v apdejtoch dufam ze to helfne lebo uz to padalo uz v menu pri kliku na sejv ktory chces nacitat...inak s tych NARYCHLO zadanych ukolov v bazinach som stihol len cerp. stanicu ako sme ju dobili tak zaujimave ze vsetci z oblohy zmizli a spustili sa vlny cheekee breekee najazdnikov...musel som uctiect a potom sa ozvala hlaska ze pozicie dolezite su vsetky obsadene aby som isiel utocit na statek...skoda ze to nejde nejak zastavit....ten kostol je fakt super ked sa dobija...
*kotva
TBVT: To jsem rád, díky moc.
Kotva: Takhle to holt bohužel v Clear Sky funguje. Pozdější úrovně už jsou naštěstí klidnější (až na úsek v okolí Lesníkovy věže). V GSC se prostě moc soustředili na akční složku a hratelnost spolu s atmosférou vzala za svoje.
takze bohuzial bracho, aj ked som odisntaloval ten apdejt vo WINe to je to iste navysse...teraz uz je to v tom stave ze po akejkolvek kombinacii vypinania v grafike uz len kliknem na sejv ktory zvolim a hra proste zmizne a ostane len black screen cize pre mna uz totalne nehratelne...nechapem ako je to mozne nikdy sa mi to este nestalo..navysse hra ked vynesiem zlozku gamedata von sa spusti ako original a zacne nacitavat bez problemov akykolvek save ale zase nema subory datapacku takze jasne ze nenacita ale aspon nacitavanie spusti ked datapack nieje pritomny v zlozke...teraz to uz vobec nechapem...skusim zas reinstal
*kotva
Načítání pozic jsem si ještě před vydáním zvlášť kontroloval a problémy nenastaly - napiš mi přímo mail a zkusíme to vyřešit (mám tady dvě další verze, co by stálo za to ozkoušet a z nich eventuelně odvodit, co by tyhle zvláštní problémy mohlo zaviňovat).
brate neviem ako je to mozne ale po dvoch reinstaloch a restarte medzi nimi to naskocilo a ide to ok.. XY som kontroloval medzi tym ci sa nahodou ten update nenahodil z nejakej zalohy alebo coho ale proste to nechapem...nic ine som nerobil iba to co predtym a ide to OK clovece...vazne to nechapem...holt to je Clear Sky...ide si vtedy ked sa jej chce...
dakujem za snahu a prepac za otravu :D
ze ti banditi nie su az tak zli ??? :D :D :D
*kotva
daty kdy uploadneš dmp altera už o dva alebo tri dni ??
Ahoj.
Daty mam taky problem, nainstalovalsom si Renova. Hra ide normalne vsetko ok, ale nemam tam moznost rychleho ulozenia. uz som kukal aj v ovladania nastavil som si grafiku ale nemam tam v polozke hra moznost urcit tlacidla ku quick save. ale kym som nedal DMPcko tak som to mal. Nevem ci si to ty tak upravil alebo nie ale prosil by som o radu ako to tam dat. lebo ked hram musim stale ukladat cez Esc. Som to hladal aj na fore ale nic som nenasiel a ani v castych dotazoch to neni. Vlastne teraz mi quick save nefunguje.
Dakujem.
Nazdar,
stačí se podívat do seznamu změn k části, kde popisuju patch 8 pro verzi 3.11. Rychloukládání jsem vyřazoval z důvodu, že hra může uloženou pozici špatně vytvořit nebo ji špatně přepsat a tak ji poškodit. A pochybuju, že by někdo chtěl zahodit několik hodin hraní jenom kvůli chybě v enginu základní hry (jako se to už ostatně několikrát stalo). Ukládání přes hlavní nabídku navíc netrvá tak dlouho, aby to pro někoho byla zvlášť velká překážka.
Mimochodem taková malá vsuvka - stáhl sis Renovu, ne Renova. (1.p. Renova, 2.p. Renovy, 3.p. Renově, 4.p. Renovu, 6.p. Renově, 7.p. Renovou), obdobně to platí i pro Alteru do Call of Pripyat.
Dakujem za odpoved.
A prepac ze som spravil preklep.
už dnes vijde či zajtra ??
A umíš vlastně vůbec číst?
ok . moje chyba
ale já sem myslel altera .... :(
Znovu - číst umíš?
když je to tam napsaní tvl tak to je jasný
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=813475552011695&set=a.183836718308918.52794.111521215540469&type=1&theater
len tak na okraj a inspiraciu... DATY co ti toto hovori ??? :D :D :D
*kotva
Ahoj Daty... Mám problém... Sú to vlastne dva problémy.
1. Neviem si poriadne užiť hu pretože mi strašne trhá a cuká. Už som skúsil aj grafiku ubrať ale stále nič, hoci pcčko mám výkonné
2. Nejde mi hru uložiť. Neviem prečo ale dám save tak vzpíše že uložené. Ale akonáhle vzjdem s hry, nemám v uložených hrách nič.
Môže ten problém s uložením aj kvôli tomu že som si musel vztvoriť ten notepad s ban príponou?
Inak modpack je perfektný :) Musím len a len chváliť
Nazdar,
zkus přímo smazat user.ltx (kde ho najít se dozvíš z informační záložky na blogu) a grafiku kompletně nastavit znovu.
K problémům s ukládáním toho moc asi neřeknu, protože mě nic nenapadá, ale spouštění přes bat soubor to rozhodně nebude (sám to mám taky takhle). Spíš se podívej, jestli máš základní hru aktualizovanou na verzi 1.5.10 a jestli se dobře stáhl modpack (podle MD5 hashe, co je pod odkazem ke stažení - i k tomu najdeš návod v informační záložce).
Ahoj Daty
No skúsil som tvoje odporúčania. hru mám opatchovanu na najnovsiu verziu a DMP je tiež dobre stiahnuté. Ukladanie mi nejde ani tak a grafika sa tiey neda prestavit a cuka to tak ci tak :( Skoda... Tuyil som po novom DMP ale yial takto sa to neda hrat...
Bohužel mě nic víc vážně nenapadá - problémy s plynulostí obrazu mi nikdo nehlásil, ale můžeš zkusit přejmenovat následující složky v textures adresáři (třeba to alespoň částečně zabere):
crete, detail, door, grnd, mtl, prop, roof, sign, sky, tile, trees, wall, water a wood. Jinak mě napadá snad jenom klasika typu aktualizace ovladačů grafiky nebo defragmentace disku, ale u sebe jsem s aktivním DMP měl propad jenom několika málo snímků.
Ahoj Daty.
Defragmentaciu spravím. Ale asi som prisiel na to preco mi hru neulozi. Zistil som totiz, ze ani jednu hru STALKERa nechce ulozit... Moze to byt tym ze na Ccku mam uz jen nieco cez 1 Giga miesta? Da sa zmenit miesto ulozenia hry?
Nazdar,
v místě by problém nastat neměl, toho máš pořád víc než dost, ale pokud skutečně nejde ukládat ani jeden díl, tak bude nějaká závada jinde. Ukládací složka změnit jde, stačí k tomu jenom editovat fsgame.ltx v hlavní složce s nainstalovanou hrou (hned první řádek $app_data_root$).
Zdravim, díky za super mody - nejdřív jsem je považoval za skoro nehratelné, ale zvykl jsem si a vanilla mi teď přijde směšně jednoduchá :-)
Po pár dnech celkem pohodového hraní se dostavil problém: po načtení jakéhokoli, i dříve funkčního savu xrengine spadne, zůstane černá obrazovka s kurzorem - nic než killnout hru nejde.
- nebyly žádné aktualizace ani změny v systému nebo ovladačích
- žádné další mody
- použitá verze z GOG
- W7 x64, 8GB RAM, GTX275, C2D E8400
- nepomohl reset nastavení, likvidace shaderů, odebrání aktualizace platform update (stejně to s ní šlapalo), nepomohla změna rendermode z DX10 na starší
Nemáš v zásobě ještě nějaký tip?
Log: pastebin.com/vByfADUV
JK.
Nazdar,
vždycky je to jenom o zvyku - každopádně díky.
No a teď k tomu problému: s GOG verzí nemám zkušenosti, ale podle logu se zdá, že došlo k chybě přímo v herních knihovnách s nastavením renderu. Zkus reinstalovat celou hru, zazálohovat si nastavení i pozice a zkusit hru načíst až potom. Klidně mi zkus pár pozic poslat mailem, že bych se na ně taky podíval a zkusil, jestli se nenačtou u mě.
Zdravím Datastore Mám takú chybičku Hra mi išla do nedávna dobre ale uložil som ju a keď som sa do hry vrátil hra mi padla a teraz keď ju chcem znova spustiť hra stále padá a táto chyba sa objavuje
Neviem či to pomôže ale mám len statické nasvetlovanie
Expression : fatal error
Function : CBlender_default::Compile
File : E:\priquel\sources\engine\Layers\xrRenderPC_R1\BlenderDefault.cpp
Line : 50
Description :
Arguments : Not enought textures for shader, base tex: wpn\wpn_bullet1_545
Nazdar,
na statice Clear Sky fungovalo poměrně špatně už od vydání a to přímo změnit nemůžu. Zkus ale z gamedata složky smazat nebo přejmenovat soubor shaders.xr a pak hru znovu načíst (hra si načte původní soubor a spadnout by snad už neměla).
Ahoj, má dotaz. hra běží celou dobu bez problému a najednou mi začala v rudém lese a v armádních skladištích padat při uložení. Pukud neukládám vše běží normálně. nevíš co stím?FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line : 180
[error]Description :
[error]Arguments : LUA error: ....t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\scripts\_g.script:975: bad argument #2 to 'format' (string expected, got nil)
Nazdar,
k tomuhle problému nemám moc co říct. Clear Sky je pořád hra náchylná na pády a na spoustu náhodně se vyskytujících problémů, ale co bych zkusil, je nahrát nějakou ze starších pozic, pročistit stávající save pozice (ale pro jistotu si původní soubory zazálohovat) a hlavně ukládat do víc pozic, nepřepisovat pořád jednu nebo dvě. Klidně mi pár těch pozic můžeš zkusit poslat mailem, že bych se na ně zkusil taky podívat a zjistit alespoň to, jestli hra bude padat i mně.
Zdravím, prosím o pomoc:
FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CBlender_default::Compile
[error]File : E:\priquel\sources\engine\Layers\xrRenderPC_R1\BlenderDefault.cpp
[error]Line : 50
[error]Description :
[error]Arguments : Not enought textures for shader, base tex: wpn\wpn_bullet1_545
ahoj, save už bohužel nemám, při reinstalaci se mi ho povedlo smazat.
ještě jeden dotaz, dal jsem si tam mó 2.1.5. dá se u něj zrušit obírání stalkrů. občas je to hrůza místo boje se plíží a obírají mrtvé. Dík
Ve stručnosti - nedá. Jinak vzhledem ke stáří 2.1.5 používat rozhodně moc nedoporučuju, když je k mání novější a opravená 3.12.
Dobry den Datastore, tak som sa pustil do clear sky , som len na začiatku zatial v bažinach, netvrdim že vinnou modpacku,ale sem tam to padne,. Viem že clear sky je cele na ho.no a nachylne, ale nahlasim chybu aspon.Stalo sa ve vypalené vesnici v takom rozpadnutom baraku.
FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CBlender_default::Compile
[error]File : E:\priquel\sources\engine\Layers\xrRenderPC_R1\BlenderDefault.cpp
[error]Line : 50
[error]Description :
[error]Arguments : Not enought textures for shader, base tex: wpn\wpn_bullet1_545
stack trace:
Tomas
Ahoj,
Renovu si užívám, ale přijde mi hodně jednoduchá i na vyšší obtížnosti. Nicméně, je mnohem lepší než původní CS. Chybky:
- Beril M5 disponuje noktovizorem přesto, že jsem si ho jako vylepšení nepořídil. Po pořízení žádná změna, stále stejné NV
- brokovnice lancasterka se zasekává, ačkoli je to v praxi skoro nemožné. U žádné jiné zbraně mi zasekávání nepřijde nepřirozené, ale z lancasterky po opotřebování spíš vyjde náhodný výstřel, než že ny nešla
- neškodil by masivní respawn monster. Zona má být nebezpečné místo, ale po pár zásobníkách je to jak pionýrský tábor. Zvlášť bažiny tím trpí - ze začátku si člověk hlídá každý šramot
- šlo by implementovat náhodné generování anomálií?
- navrhuji razantně zvýšit hmotnost munice, přijde mi nepřirozeně lehká. Jen 5,45x39 bude mít někde kolem 12g - 400 nábojů cca 4,8kg. Momentálně je to 0,2kg
- ceny za vylepšení jsou stále velice nízké
- alespoň občasný respawn nepřátelských frakcí by bodnul, není do čeho střílet. Po vystřílení základny v Kordonu bych čekal za nějakých pár dní pořádnou protiakci - nebo aspoň obnovení základny. Jasně, že v původní hře byl respawn úchylný, ale tohle je taky moc. Banditi chybí :-(
- na základně v agropromu se zvenku velmi špatně otevírají dveře na střelnici - ihned se zase zavřou, musím se do nich vmáčknout, ale jde to...
Každopádně, bez ohledu na těch pár chybiček je to luxusně odvedený kus práce a díky za něj!
Tomas: Stejná chyba se řešila v komentáři jenom kousek nad tebou - zřejmě za to může nastavení DX8 renderu (Clear Sky ho zrovna dvakrát nepodporuje). Jinak se omlouvám za pozdní odpověď, ale Blogger nějak tenhle příspěvek nechtěl zobrazit (což se rozhodně nestalo prvně).
Anonymní: Díky nejenom za chválu, ale i za reakci. A teď k těm bodům: Problém s obtížností ve Clear Sky neplyne ani tak z úprav modpacku, jako spíš z konceptu hry a kvůli umístění jednotek stalkerů - dobře je to vidět třeba v údolí při odvracení útoku žoldáků. Díky silnější munici, která je v DMP, často dojde k postřílení většiny protivníků ještě před samotnou akcí hráče. To bohužel zrovna moc měnit nemůžu. Pokud jde o získávání zbraní, tak ano, oproti Stínu nebo Pripjati se dá k lepším kouskům dostat mnohem dřív, ale i to plyne celkově z pojetí hry. Akčnější nádech Clear Sky už nikdo neodpáře, ale možná se na to ještě v budoucnu podívám. Teď to ale zaručit nemůžu.
Problém s noktovizorem a opotřebováním Mossberga řeší následující patch, pak ho dodám i do článku k hlavnímu odkazu (nezapomeň si pak ještě stáhnout znovu úpravu souborů pro vyšší FOV, pokud ho používáš).
Respawn mutantů neplánuju, v pozdějších fázích hry si ho užiješ poměrně dost a hru to spíš kazí, než aby nějak dopomáhalo lepší atmosféře. Generování anomálií vzhledem k rozdílnosti waypointů postav moc dobře zahrnout nejde (už tak bylo dost problémů jenom s aktivací NPC postav, aby obíraly mrtvoly o výbavu).
Na munici se budu snažit podívat (ale to obecně u všech dílů), stejně jako i ty ceny upgradů (což se ale zase liší na preferenci hráčů). Respawny (nejenom) v Kordonu jsem plošně zakazoval z jednoho důvodu - ať už jsem totiž nastavil rozptyl jakkoliv, vždycky se protivníci obnovili takřka okamžitě po eliminaci první skupiny a nebo po vzdálení se zhruba na 150 metrů. Takže tady bohužel vyhovět nemůžu.
Dveře na střelnici jdou špatně otevírat odjakživa, na ně DMP nemá vliv. Někde v kódu nebo hluboko v konfigu zřejmě budou mít přestřelenou hmotnost (což je zase zřejmě jenom prevence před otevřením pomocí odhození zbraně směrem do pantů, což hráči často dělali ve Stínu Černobylu).
DAkujem za odpoved ale obavam sa , že mi to nepomože. opet ten isty error . Mam win XP . Hladal som tu aktualizaciu,a taku tam nemam, prrešiel som pre istotu viac krat, a neni tam nainstalovana. Neviete co by sa dalo este s tym robit? okrem reinstal systemu a zakazani aktualizacii ??? Tomas
Ani po odstraneni shaders.xr hra stale pada FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CBlender_default::Compile
[error]File : E:\priquel\sources\engine\Layers\xrRenderPC_R1\BlenderDefault.cpp
[error]Line : 50
[error]Description :
[error]Arguments : Not enought textures for shader, base tex: wpn\wpn_bullet1_545
Tomas
Ani po odstraneni shaders.xr hra stale pada FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CBlender_default::Compile
[error]File : E:\priquel\sources\engine\Layers\xrRenderPC_R1\BlenderDefault.cpp
[error]Line : 50
[error]Description :
[error]Arguments : Not enought textures for shader, base tex: wpn\wpn_bullet1_545
Tomas
Windows aktualizace jako taková tuhle chybu nezaviňuje. Zkus přepnout renderování hry na DX9 (dynamika nebo vylepšená dynamika, podle možností tvojí sestavy) a zkusit nahrát poslední pozici znovu od začátku, případně reinstalovat hru a nebo smazat konfig s nastavením grafiky (user_názevprofilu.ltx). Víc mě vážně nenapadá.
tak zrejme budem musiet preskocit Clear sky, aj ked asi pred rokom som to prešiel na tomto istom pc komplet cele. A teraz mi to pada neustale s rovnakou chybou a to som sa ešte nedostal ani z bažin, nepomaha nič, ani nastavania grafiky, mazanie, vypinanie, booster, proste nič... chcel som si užit modpack a nič z toho zrejme nebude. Tak sa pustim teda na CoP .Vdaka za ochotu . Tomas
Díky za response i za fix, chápu, že nejde překopat úplně všechno. Kdyby to tak šlo, je škoda že potenciál tak suprových her vývojáři tolik zazdili.
Ad brokovnice - neměl jsem na mysli mossberg, ale obyč dvouhlavňovku s kladívky - ta už z principu téměř nemůže selhat, v praxi jde odpálit i šutrem když na to přijde.
Eh, moje chyba - v tom případě je novější oprava přímo tady. Holt takhle to už u her chodí, že ten potenciál je kolikrát dost nízko kvůli uspěchání nebo nezájmu ze strany autorů.
Treba zmenit directx za najvhodnejsi
Datastore este jednavec. Hned na zaciatku na zakladni u obchodnika. Neviem ako sa vola co predava vesty a zbrane kedze mi to stale pada. A pisem to teraz len z hlavy a v posteli tak ma napadlo ze v jeho ponuke kde su hrube broky , tak v popise brokov je ina cena ako ta za ktoru mi to naozaj preda ked to presuniem do kosika. Myslim ze to predava za 600 - 10 broku a v popise ukazuje tusim ze stoja 400. Nesli mi kupit , mal som len 438 ru. Preto som si to vsimol. Nevien ci ide fakt o kosmeticku chybu. Ale 200 ru je dost na zaciatok. Kedze to neviem spojazdnit kvoli padom tak aspon nahlasim moj postreh z bazin zo zakladne jasnej oblohy. Tomas
O chybu nejde - v Clear Sky se zobrazuje v popisu předmětu základní cena bez ohledu na přirážku u obchodníka. A samozřejmě postupem v příběhu se cena mění ještě minimálně jednou v závislosti na tom, jak jsi s překupníkem a jeho frakcí zadobře. Reálná cena se potom objeví v inventárním okně přímo při nákupu, takže přehled hráč má vždycky.
Dobry den datastore. Nedalo mi to a dal som prec modpack. Hra bezi plynule a bez padov. Zrejme pady sposoboval vas mod. Tomas
Těžko, protože pak by hra nešla spustit ani mě a ani ostatním hráčům. Navíc i podle reportů na internetu se tahle chyba projevuje i několika lidem se základní hrou bez modifikací.
Tak si to neviem vysvetlit. Hra bezi bez jedineho seku, bez jedineho padu .Skusim nahodit znovu vas modpack a dam vediet. Vasu pracu si vazim a nechcem ju nijako znevazovat, prave naopak . V okoli mojom mody vyzdvihujem a odporucam .
Dobry den Datastore. Tak som skusil nahodit opet ten mod,lebo zakladna hra je o ničom. tie zbrane a ta presnost to je hrôza. No daô som tam vas mod. A už pri nacitani mi to padne, s rovnakou chybou. Može byt zle stiahnutí modpack? Tomas
Teoreticky může... mohl bych se podívat přímo do nastavení grafiky v user.ltx? Stačí mi ho poslat mailem. Lokace souboru je uvedená v informační záložce v horní části blogu.
Je to pravdepodobne sposobene statickym osvetlenim. Ked som dal dynamicke tak to nepadlo. Ale hrat tak nemozem lebo nemam na to graficku kartu a neutiehne mi to. Potom som zmenil s5 na staticke a hned to padlo. Zase som o niečo mudrejši. Velka škoda, že neokusim tento mod a potrebuje to dynamicke osvetlenie. Vela uspechov v tvoreni modov.. Idem na COP a uvidim
Díky Daty za výbornou práci ! :-)
Tak jsem si řekl že Clear Sky budu hrát poprvé právě s DMP a jsem za tu volbu celkem rád :). Sice nechápu proč tu mám pořád takovou osekanou odezvu jako u SoC a ikdyž snížím AA, vypnu vsync nebo nějaké ty dynamické věci, tak to má pořád problém ta GTX760 plynule utáhnout (cam_inert jsem už zkoušel, opravil jen částečně). Jediné co mě celkem znepokojuje, je to že se nedostanu do téměř žádné bedny a tedy si už nemůžu jen tak odkládat věci u ohýnku ve vesničce v Kordonu. Chtěl bych se tedy zeptat, když si koupím ten batoh, tak už jako na zemi po vyhození zůstane napořád? A nic mi z něj už nezmizí? U toho batohu mi akorát vadí to, že ho už nemůžu zase vzít zpátky ale tak pokud se chová přesně tak jako klasická bedna/skrýš tak mi to ani tak vadit nebude.
No a pak by mě jen zajímalo proč jsem tady jednomu stalkerovi u vchodu na tom severním stanovišti donesl Fortku a armádní lékarničku, jak chtěl, a nepřišla mi za to žádná odměna? Ani se nic nepřipočetlo k té odměně co mě už předtím u někoho čekala. To slouží jen k vylepšení reputace či tak něčemu, ne k vydělání?
A nakonec bych chtěl samozřejmě poděkovat za odvedenou "hardcore survivalovskou" práci, kdy mě už neotravují žádné náboje či radar na HUD :)
Tak ještě k těm detailům- problém byl ve slunečních paprscích. Vše mám teď plně vymaxované (nejnižší možnost) a zapnuté, akorát sluneční paprsky musím nechat vypnuté, protože i při nižším nastavení je to dost znatelně zasekané (asi kolem 20-30 fps) a bez nich naprosto plynulé. Tak kdyby si ještě někdo nevěděl rady, snad tímto pomůžu :)
i5 4670K @ 3.80GHz
Gigabyte GTX760 2gb
8gb DDR3
Díky moc za komentáře.
Batoh samozřejmě výbavu uchová beze změny, chová se jako klasická bedna. Normální krabice jsem musel zneaktivnit proto, že v sobě generovaly výbavu a nijak líp to zatrhnout bohužel nešlo. Nehledě na to, že generování výbavy souviselo s výbavou u mrtvol, takže kdybych zrušil věci v bednách přes konfig, nešlo by nic najít ani u mrtvol protivníků... holt taková klasická GSC logika.
Odměny za postranní mise ti vždycky vydá obchodník konkrétní frakce. Nemusíš se rozhodně bát, že by ti někdo nezaplatil nebo bys úkoly plnil zbytečně (výše odměny se ti zobrazí i v PDA mapě hned u ikony překupníka).
skvělá práce daty se všemi modpacky. Chtěl by se tě prosimte zeptat, jestli by nějak nešly vrátit výchozí hodnoty cen u vylepšování zbraní.
Díky moc. Ceny by vrátit šly, ale nechci se k tomu uchylovat, protože by to mělo negativní vliv na balanc a ekonomiku celkově. Navíc nejde o to, mít všechno s maximálním vylepšením - pak je ta hra o ničem.
a mohl bych to v nejakem adresari prepsat, pripadne v jakem?
Napiš mi e-mail, v něm ti řeknu víc.
Honza.Hejny@seznam.cz díky za ochotu
Prosímtě jak se můžu ochránit před takovou tou vysokou anomálií, která ohybuje světlo a ubývá život? Jakože pokud do ní vlezu tak se mi začne pohybovat obraz dvojmo do stran a život i bez radiace hodně rychle ubývat. Já jsem se do ní už jednou rychle dostal a vylezl s artefaktem z jiné anomálky která v ní byla, ale teď jsem v Jantaru, je jí pokrytá celá ta budova pod kterou by měla být X16 i cesta severně a východně od ni, a já v ni mám zadanou skrýš. Ono bych to stihnul kdyby byla v přízemí, jenže nejspíše není a nestačí na to ani 25 lékárniček...
Jestli myslíš psionickou anomálii, tak jedině s oblekem s psionickou ochranou a případně vhodnou kombinací adekvátních artefaktů (ideálně dohromady).
Díky za rychlou odpověď, ještě jsem se chtěl zeptat na blowouty- četl jsem správně že jsi je nafurt smazal? Hledal jsem v changelistu, našel jen u verze 2.1.5 že jsou odstraněny, toť vše. Sice mě v defaultní hře otravovalo jak byly časté a hlavně ten čas který bych zrušil, ale nešel by vydat nějaký plugin který by je vrátil do hry? Mě už celkem nudí vidět jak jsou všechny oblasti od Jantaru až po kordon úplně čisté od mutantů a nikdo nemá s kým bojovat.
A ještě takový malý bug, Glock mi zvětšuje-rozšiřuje FOV, což je tedy pro mě nevýhodou když je to tak sakra přesná pistole kde bych to spíše chtěl přiblížit. A jestli to není bug, tak kde to prosímtě můžu přepsat? Popř. Hyperion.JF@gmail.com
Já totiž už asi polovinu hry jedu jen s Walterem protože má prostě pro svou ráži asi nejlepší staty, tak bych ho už rád za něco vyměnil, když už jsem na cestě do Limansku
Je pravda, že blowouty jsem odstraňoval, a to hlavně proto, že se spouštěly okamžitě při přechodu do sousední oblasti a akorát to otravovalo. Každopádně kdybys je skutečně chtěl zpátky, stačí, když v gamedata\scripts složce přejmenuješ soubor xr_surge_hide.script. Každopádně na častější respawn mutantů ti to nijak nepomůže.
Změnu FOVu jde nejsnáz vyřešit přes FOV plugin v adekvátní sekci doplňků tady na blogu. Stačí si akorát vybrat, jakou hodnotu chceš, stáhnout konkrétní archiv a ten pak rozbalit a nakopírovat do hlavního adresáře s nainstalovanou hrou (přepíše se několik souborů v bin adresáři a pak celá weapons složka v gamedata adresáři).
Tak ten FOV jsem opravil přepsáním řádku scope_zoom_factor = 110 na 90, v souboru w_glock18c_sk1.ltx ve složce configs/weapons.
Zkoušel jsem jen tak okrajově ho koupit na základně svobody a fungovalo, ale na cestě do Agropromu kde mám nejvíc lootu a potřebuju si tam vydělat a koupit optiku, mi to prostě spadne. Vzal jsem tu cestu ze smetiště nedaleko depa, zkoušel jsem i průvodce aby mě vzal přímo k základně stalkerů v agropromu ale pokaždé když mám už Načítání: Datastor modpack tak to spadne- XRay engine bug.
Jak jsem psal, v Agropromu už nemám co dělat, protože mě posílají do Limansku za Lebeděvem, ale já se potřebuju ještě trochu vybavit abych tam nešel jen ve stalker suitu. Naposledy jsem se tam jen narychlo vracel z Jantaru abych si přenesl pár věcí do té vědecké laboratoře než jsem odešel do Rudého lesa, vešel jsem i odešel tím samým severním vchodem nad základnou.
Asi chceš log- https://www.dropbox.com/s/8y0qbh4ugg682kh/XRayEngine_error_report_140522-125914.zip
Bohužel ti moc nepomůžu; ph_door.script, co se zaznamenal do logu, je jednou ze základních chyb v Clear Sky a oprava na něj neexistuje. Může se objevit jak ve hře bez modifikací, tak ve hře s větším modpackem, což je právě ten největší problém. Ještě se chci podívat na ten autosave, co jsi mi přibalil do archivu a vyzkoušet jednu možnost (i když pochybuju, že bude fungovat).
Zkus načíst starší savy a zjistit, jestli se ta chyba bude opakovat.
Tak jsem zkoušel vzít průvodce přímo z armádních skladišť, dopadlo to stejně. Posílám ti 3 poslední custom savy co mám (2 ve smetišti a jeden ve skladech). Já už totiž další použitelný save nemám, poslední kde nejsem fakt daleko je ten ve skladištích ještě před tím než jsem si šel pro odměnu do temného údolí a pak přes ten směťák na agroprom- který teda taky crashuje. Takhle bych musel jet celkem velký kus příběhu od znova, protože další save mám až Jantaru... Zkus se na to teda podívat, pokud můžeš, a jestli bys potřeboval další savy tak dej vědět.
https://www.dropbox.com/s/8p5c28ugq22gule/savedgames.rar
Jo a btw, nikde ve hře jsem zatím neviděl že by se něco generovalo, ostatně proto jsem se ptal na ty blowouty. Už jsem se tak 3x vracel do Kordonu a nikde po cestě žádný mutant, ani banditi. Ale u těch je to možná tím, že jsem jim co nejdříve zrušil základnu a už jsou nějakou dobu tuším na nule :D
Podívám se, ale zaručit nic nemůžu. On ten problém může vězet ve víc věcech a ze savů nic extra zjistit nejde. Jeno mse zeptám - přidával ses k někomu do frakce nebo jsi zůstal samotářem?
Přinejhorším bys musel další návštěvu Agropromu holt oželet - chápu, že tě to zrovna dvakrát nepotěší, ale jak už jsem psal, jde o jednu ze základních chyb. V Clear Sky je problém i v tom, že stačí nějakou misi splnit jinak nebo ne ve standardním pořadí a už může dojít k problému.
Respawny banditů se skutečně řídí podle jejich počtu v PDA statistice, stejně jako tomu je i pro další frakce (ale třeba Povinnost a Svobodu nejde vystřílet nikdy).
No je pravda že jsem párkrát udělal to, co po mě tak úplně nechtěli. Např. jak zkončil ten raid v Jantaru asi ve 2 hodiny v noci tak jsem si jen procházel tu oblast a sbíral skrýše, mezitím ti lidi nějak vymizeli, prostě už tam nebyli jak jsem se vrátil (trošku creepy :D). Potom jsem se podíval za Sacharovem (ten mi říkal ať jdu za Levačkou/Levákem), odložil pár věcí, vyspal se, vrátil se narychlo do Agropromu pro pár věcí a pak už hurá do rudého lesa. Tam jsem šel s těma stalkerama do teleporteru a když jsem měl jít za žoldákama tak jsem si ještě všimnul nějakého opuštěného dolu, tak jsem ho celý vymlátil a sebral kompas - hned se tam pak nahrnula povinnost (příběh jsem tehdy znal jen do té části s žoldáky). Takže když mi Lesník potom dal úkol dostat ten kompas, hned jsem mu ho hned předal a finished, tak asi tam se to mohlo trochu podrbat ikdyž všechno vypadalo ok... Nebo ještě ve skladech, tu armádu jsem vymlátil dříve než jsem do té základny měl jít- potom se tam ale objevili noví když jsme tam šli pro ten vysílač.
Jsem ve frakci stalkerů, tu bitku o smětiště mám už dávno celou vyhranou. Chcou po mě ale abych jim ještě obsadil nějaké oblasti v rudém lese, což nevím jak když mi ani nikdy nezadají úkol.
S tím agropromem bych se možná pro příběh vypořádal, jakože na freeplay v tom mrtvém Bug Sky se až tak moc netěším, ale potřeboval bych aby jsi mi poradil kde seženu lepší suit než naplno vylepšený stalkerský oblek který teď mám. Jediný prodej lepších obleků jsem viděl u Sacharova, a možná ještě na základně povinnosti... Navíc ještě bych potřeboval ten AKčkovský granátomet a optiku, nebo mi poraď jinou zbraň se kterou se vydat do Limansku- podle munice co tam najdu, můžu si totiž ještě nechat opravit AS VAL, Grozu nebo SVD, popř. koupit jinou
Tu možnost narušení příběhu bych nevyloučil, zvlášť po zlikvidování těch vojáků ve skladech. Paradoxně právě díky nepřipojování se k frakcím a postupem přímo po hlavní lince jsem těch chyb už potom při betatestu našel opravdu minimum a ani mi to nijak nevadilo.
Jinak co se týče výbavy, tak já si nemohl vynachválit těžkou Clear Sky vestu. PSO optika se dá sehnat snad i v Kordonu u neutrálů, granátomet možná taky (ale nevzpomenu si přesně). Na zbrani ani tak moc nezáleží - já preferuju Abakan, protože je nejuniverzálnější, ale jde použít i jinou pušku (ideálně překomorovanou na 5.45x39 mm).
Tak jsem utratil veškeré úspory za plně vylepšený Abakan, teď ještě rozhodnout zda secondary půjde SVD, AS VAL nebo Tunder :D. No ale píšu proto, že jsem našel tak trochu bug u jednoho toho obchodníka na bleším trhu, ten co říká že zboží vystavuje až v noci a přes den má jen to obyčejné- on má tak trochu "výhodnější" obchod než zbytek Zóny: Třeba 1 náboj .45 ACP mu můžu prodat za 630 a 20 jich od něho nakoupit za 700 rublů. To mi příjde že na takovém obchodě on moc nevydělá a možná ho i využiju abych si vykompenzoval tu odměnu co mě čekala na Agropromu :D
Až se zase dostanu k CS, rozhodně se na to podívám, díky moc za nahlášení.
Joo a taky Šurik Samohonka, ten povinnosťák co se přesune do toho dolu po tom co z něj vymlátíš odpadlíky/bandity, v Rudém lese (úkol s tím kompasem). Ten co prodává jen munici, prostě za turistovu radost (100RU) mi dá 150 rublů, ikdyž artefakty odkupuje normálně, tak na toho taky nezapomeň
Ahoj Daty, mám dotaz. Byl jsem už v podzemí agropromu, zaplavil jsem ho, ale nějak jsem zapomněl vzít střelcovo PDA, dá se tam ještě nějak dostat?
Nazdar,
nevzpomínám si už úplně přesně, ale zaplavila se snad jenom spodní polovina podzemí. Horní zůstala přístupná i tak, takže by se sebráním PDA neměl nastat problém.
Ahoj, v originální hře (a jiných MODech) mě docela bavilo osvobozovat bažinu. Obvykle tam strávím několik dní. Včera jsem hrál s tvým DMP a byl jsem docela zklamaný.
Po odražení útoku na první osadu se družiny doslova rozeběhly do všech směrů a během několika hodin dobyly celou mapu bažin téměř bez mojí pomoci. Po sezbírání munice z těl padlých už byl dobyt kostel a čerpadlo a já tak-tak stihnul zůčastnit se dobívání strojního dvora a hned potom jsem musel pelašit abych si zastřelil alespoň jednoho banditu na jižní farmě.
Je to normální? Každopádně to moc nesedí s tím, jak Lebeděv kňučel jaký so to chudáci a jak je renegádi utiskují a jak moc potřebují mojí pomoc. :)
Všiml jsem si, že renegádi mají pouze Marakovi a uřízlé brokovnice. Nadruhé straně Jasná obloha mají někteří Fort a brokovnice TOZ a zřejmě lepší brnění.
Také renegádům asi nepomáhá že mají vypnuté respawny takže posily jim nikdy nepřijdou, přestože na posily Jasné oblohy je velmi dobrý spoleh.
Možná to jiným hráčům vyhovuje, ale mě to docela odrazuje.
Nazdar,
ne všem vyhovuje neustálá likvidace respawnujících se postav a už z logiky věci se protivníci nemůžou klonovat donekonečna. Problém se základním respawnem je ten, že i když Jasná obloha nějakou pozici dobyde, během chvíle se situace zase změní a například ze severního statku (kousek od přechodu do Kordonu) pravidělně každá nově respawnovaná jednotka odpadlíků vyběhne ke strojnímu dvoru a automaticky začne útočit (což může poškodit úkol související s hlavní dějovou linkou). Tyhle změny v DMP nejsou jenom z rozmaru.
Každopádně pokud bys přece jenom ty respawny chtěl vrátit, stačí si stáhnout následující archiv, ten rozbalit a soubor v něm nakopírovat do adresáře gamedata\configs\misc.
Díky za bleskovou reakci! Srávil jsem dopoledne čtením starších příspěvků takže rozumím proč jsi respawny zakázal. Škoda že neexistuje nějaká zlatá střední cesta. Osobně si však mylím, že protože hlavní děj je velice chudý, bez respawnů ze hry moc nezůstena. Alespoň mám takový pocit z bažiny, kterou jsem včera mohl opustit už asi po hodině hraní, protože Jasná obloha odpadlíky bleskově přemohla prakticky sama jak jsem psal.
Nemáš za co. Ono to obsazování je docela problematická věc i v základní hře, kde si povětšinou stačí počkat a ono se to už nějak splní samo (stačí jenom vědět, kudy jít nejdřív). Pokud jde o bažiny, tak to byla vyloženě oblast k prezentaci frakčních válek, co v GSC před vydáním tak hojně prezentovali a vyzdvihovali. Akorát nikomu už nedošlo, že jenom tohle nestačí.
Proto si myslím, že CS hodně zchudne jako hra bez těch neustálých leč otravných šarvátek. Ono moc ani nedává smysl, aby jakmile Šrám navštívil lokaci, aby se rázem všechny boje vyřešily a nastal mír jako mávnutí proutkem. A Lebeděv to docela dobře vysvětluje, že je to kvůli změně Zóny, že frakce bojují o nová území.
Nicméně v původní hře je bojů až moc, s tím musím souhlasit. Proto chci vyzkoušet něco mezi: Omezení jak Renegadů tak Jasné oblohy následovně:
respawn_idle_time = 60
respawn_hours = 6,9,12,15,18,21
Síly frakcí by měly být takto více vyrovnané přičemž nebude každou chvíli docházet k napadání pozic. Každopádně nedojdo k tomu že by Jasná obloha během pár hodin dobyla celou bažinu.
Jenom tohle bohužel nemusí nutně stačit - jde i o globální respawn, z něhož si hra bere údaje a při zásahu do respawnů vojáků Oblohy taky může dojít k potížím. Každopádně za pokus to stojí.
Je to tak. Ale alespoň jsem omezil spawn Oblohy - předtím to tam vypadalo jako v klonovací stanici. ;)
Jestli to dobře chápu, tak jsi spawnování Renegádů nějak vypnul v souboru all.spawn. Ten se mi teda editovat moc nechce... Myslíš, že můžu soubor smazat? Nebo je to nesmysl?
Jde vypnout přímo ve faction_renegade.ltx, co jsem nahrával (řádek respawn_idle_time). All.spawn s respawnem až tak nesouvisí a jde v něm hlavně o umístění jednotek, předmětů, waypointů postav a podobně. Ten mazat rozhodně nedoporučuju.
Díky za radu, ale bohužel pouze změna respawn_idle_time pro renegady nefunguje. Zkoušel jsem stahnout i další tvoje doplňky měníci spawn ale bez úspěchu.
Snad vím, co dělám, říkám si, když to měním pro Oblohu tak to funguje docela spolehlivě. Ale Renegádi ne a ne spawnovat. Povolil jsem si ukazatele nepřátel v PDA abych je viděl, síla frakce Odpadlíci neroste, tak fakt nevím.
Zkus spustit hru od začátku, byť třeba jenom na test. Občas je problém v tom, že když zdroje frakce klesnou pod určitou hodnotu, nepomůže ani editace konfigu, protože už hra nemá z čeho ty další jednotky generovat. Každopádně k původnímu omezení respawnů jsem opravdu použil jenom tenhle soubor (plus jeho varianty k adekvátním frakcím, ale nic víc).
Zjistil jsem, že omezení posil ze strany renegádů během dobývání bažin je "problém" už v základní hře. Totiž ve faction_renagade.ltx chybí sekce [expansion_1], která by etapu před ztrátou Strojového dvora vůbec řídila.
Bohužel díky změně výbavy v DMP Odpadlíci nemají sebemenší šanci.
Nicméně jsem nakonec docílil toho, co jsem chtěl, tedy toho, že během dobývání bažiny Odpadlíci kaldou jistý a stálý odpor až do ztráty Strojového dvora, kdy respawn omezím na minimum. Šrámova role je tudíž docela podstatná a bez jeho pomoci má Obloha co dělat.
Tudíž mám pocit, že odměna od Oblohy je skutečně namístě.
Ahoj, prave jsem dorazil do Rudeho lesa a hra mi zacala padat temer na kazdym kroku, zejmena v jihovychodni casti. Pokazdy stejna chyba:
FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line : 180
[error]Description :
[error]Arguments : LUA error: ...e.r. - clear sky\gamedata\scripts\sound_theme.script:213: bad argument #1 to 'gsub' (string expected, got nil)
Omlouvam se za cestinu bez hacku a carek.
Nazdar,
tady toho moc k radě nemám, osobně jsem se s touhle chybou nepotkal a už podle toho výpisu jde spíš o problém v základu hry. Podívej se do nastavení zvuku a vypni EAX a dynamickou hudbu, pokud sis ji aktivoval. Víc mě (alespoň teď) vážně nenapadá.
Co jsem googlil tak to prý může způsobovat chybějící zvukový soubor, ale pokud jsi se stím sám nesetkal tak to bude něco na mém konci. Každopádně moc díky za rady.
Chybějící zvuk určitě ne, protože ten by se vypsal do logu bez odkazu na skript (k čemuž v tomhle případě došlo). Mohl bys mi mailem poslat kompletní log?
Ahoj, bohužel jsem musel ukončit hru, jelikož mi hra začala často padat a nakonec nežla ani uložit takže jsem nemohl přejít do Limansku.
V žádném případě neviním tento MOD. To je známý problém základní hry. (Obecně známí jako "you are saving too much".)
Mimochodem, vrátil jsem se o několik dní hraní zpátky a dělal věci trochu jinak, a už jsem se dostal až za Limansk bez jediného pádu. Například jsem splnil jen několik málo úkolů (donášení náhodných věcí) a také jsem se přidal k Samotářům a obsadil celé smetiště, tudíž nedocházelo k žádným bojů, protože se Povinnost nedostala pře Samotáře ke Svobodě a naopak.
Nazdar,
jak už jsem psal nesčetněkrát, Clear Sky je bohužel i přes jakoukoliv snahu pořád silně zabugovaná záležitost - ale je tady jedna pozitivní zpráva. V nadcházejícím updatu bude i funkční oprava právě "saving too much" chyby. Ještě něco málo testuju, ale zdá se, že všechno funguje.
Hra mi spadne vždy když se pokusím (prvně, přes průvodce) dostat z bažin do Kordonu. Do Kordonu mě to ještě načte, objevím se v tunelu, dokonce se můžu normálně hýbat, ale za 3-5 vteřid hra spadne do windows.
K tomu potřebuju znát obsah logu (návod k tomu najdeš v záložce Instrukce -> odstavec Jak hlásit chyby). Víc takhle naslepo bohužel říct nedovedu - snad jenom aby sis zkontroloval verzi patche ve hře (1.5.10) a jestli se DMP dobře stáhnul (návod ke kontrole je taky v instrukcích).
Tak .. verzi mám 1.5.10, DMP jsem pro jistotu stáhl celý znovu, včetně update, smazal jsem gamdata a čerstvý DMP znovu rozbalil do hry. Chyba trvá. Tady je konec logu
Expression : fatal error
Function : CBlender_default::Compile
File : E:\priquel\sources\engine\Layers\xrRenderPC_R1\BlenderDefault.cpp
Line : 50
Description :
Arguments : Not enought textures for shader, base tex: wpn\wpn_bullet1_545
Selským rozumem jsem se dovtípil, že chybí textury nějaké zbraně. Vyházel jsem tedy na zkoušku vše z inventáře, včetně věcí na sobě a s úplně prázdným inv a ničím na sobě či v rukou jsem požádal o transport. Dovtípil jsem se špatně, opět to padlo :).
Hm... wpn_bullet1_545 je chyba základní hry pod DX8 renderem a s výbavou nijak nesouvisí. Řešením by bylo přepnout renderování hry na základní DX9 (v nabídce grafiky) a problém by měl zmizet.
Díky za tip, problém to opravdu vyřešilo. I když s tím byly trochu kejkle :). Napřed byla ikona s DX10 šedá a nedalo se na ni kliknout. Napřed jsem musel zapnout vylepšené dynamické osvětlení->restart->zakliknout DX10->restart . ALe nakonec jsem se prokousal a jede to OK.
Jen ta optimalizace :) zkusil jsem vše na max a hra nejede pylnule ani na PC s novým HW.
Optimalizace je bohužel horší, ale když si stáhneš kvalitu slunečních paprsků a kvalitu osvětlení, framerate zase pěkně poskočí nahoru bez zásadnějšího zhoršení obrazu.
Zdravicko datastore chcel by som sa opytat ci je v tomto mopdacku AK-47 pretoze municia 7.62.... pre ak 47 tam je ale neviem najst AK 47 Dakujem za odpoved ps:klobuk dolu pred tebou a ttvojou pracou mas moj obdiv. Domino13
Nazdar a díky moc. AK-47 v modpacku skutečně je, jedna verze úkolová a další si můžeš koupit u překupníka v Agropromu v podzemí (na území neutrálů).
No bol som u toho prekupnika ale on tam ma iba rpg vedecke lekarnicky a ak 74-ky vylepsene ale AK 47 nie :D
Zvláštní, protože v konfigu ho k prodeji má. Akorát má možná stejnou ikonu jako normální AK74 s vylepšením, tak se řiď spíš textem a popiskem.
Preveril som si to a v texte je napisane AK 74 a popisok tiez ako ma AK 74 ziadne AK 47 :(
inak tiez som necakal ze tak rychlo odpises takze dik za to moc si to cennim :)
Jakmile budu mít chvilku čas, podívám se na to. Jak už jsem psal, v konfigu k AK47 záznam je, ale po zkušenostech s Clear Sky mě to nějak zvlášť nepřekvapuje.
Tak som sa pozrel k neutralom ale ten poustevnik tam ma stale iba tie AK 74-ky :(
Poustevníka teď neřeš, zajdi si přímo za regulérním překupníkem u neutrálů v patře jejich základny.
JOp ma tam to Ak 47 ale vypada uplne jak AK-74
To vypadá, ale k normální 47 neexistuje momentálně dostatečně kvalitní model s funkční sadou animací.
proste AK 74 s popiskem a nazvem AK 47 :( skoda ja som chcel vidiet normalne AK 47 :(
Je v tom modpacku aj AK 74 s Metra 2033 ?
Byl, ale došlo k problémům v animacích s upravenou verzí základního AK-74, takže nakonec došlo k jeho smazání.
taketo akacko by som chcel vidiet v stalkerovi :)
Taková technická poznámka - v DMP je.
Neni :D
mohol by si mi dat subor ktory ho obsahuje to akacko ? lebo taketo akacko neni
Znovu píšu, že je. Nebo jsem si ho na ten screenshot snad vymyslel? Akorát musíš mít aktualizovanou 3.12/3.13 verzi, ne starou 2.15.
Verze,o níž mluvíš ty, je AK-74. Na screenshotu je AKS-74U, která je k nalezení v mnoha kusech například hned v Kordonu a rozhodně jsi na ně narazit musel i jinde. Co víc k tomu chceš dodat?
Kdyby sis pročetl instrukce, věděl bys, že ve 3.12 verzi, kterou jsem pak ještě dodatečně nahrával znovu, jsem model AK74 nahrazoval za detailnější (což souviselo právě i s kalašnikovem z Metra). Akorát jsem nechal u článku starší obrázek před náhradou - ale ten jsem teď opravil.
Aha dik uz tomu chapem :)
Ale skoda lebo to sa mi pacilo toto akacko je take divne :D prave ze to ktore si nahradil sa mi zda detailnejsie :D
Zdar Datastore chtel bych se zeptat co je to ta AKS-74u Jelena ? :D
Stačí se podívat do popisku v inventáři.
Zdravím dá se nejak s DMP nastavit aby šla hra ukládat rychlosavem jak v originále? protože v nastavení to vubec nemám a ukladat hru přes hl. menu je zdlouhavý :( poradí mi nekdo?
Nazdar,
stačí si pročíst instrukce u modpacku. Rychloukládání jsem vyřazoval kvůli problémům, co hra má a kvůli tomu, že často může dojít k neuložení všech informací. To následně vede k poškození pozice - a to nechci riskovat.
Pokud bys tuhle funkci chtěl přece jenom obnovit (ale výhradně na vlastní nebezpečí), stačí si stáhnout následující skript a ten nakopírovat do gamedata\scripts. Ale znovu opakuju - jenom na vlastní nebezpečí!
Čau Daty. Potžeboval bych radu. Nainstaloval jsem si Clear Sky,hodil tam patch 1.5.10 spustil a hra běžela. poté jsem vložil gamedata,upravil fsgame.ltx a když spouštím hru skočí okno že program neodpovída. Smazal jsem teda gamedata a hra se vesele spustí. Asi jsem blbej,ale díky za radu :-D
Nazdar,
zkus se podívat, jestli se něco nezaznamenalo do logu, případně přejmenovat shaders složku spolu se souborem shaders.xr v hlavním gamedata adresáři a nakonec ještě zkontrolovat, jestli se modpack stáhnul dobře a třeba z něj část nechybí. Víc mě ale v tuhle chvíli bohužel vážně nenapadá.
Děkuju vyřešil jsem to tak že jsem znovu stahnul mod a všechno přeinstaloval a už to šlape,ale ted když jsem si upravil FOV na 75 tak mi to hodí hlášku a tohle je v logu.
FATAL ERROR
[error]Expression : hGame
[error]Function : CEngineAPI::Initialize
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrEngine\EngineAPI.cpp
[error]Line : 101
[error]Description : Game DLL raised exception during loading or there is no game DLL at all
Bohužel to také nepomohlo. Tak nevim jak jinak. Ale díky.
Napiš mi přímo na mail, jak jsi postupoval. Zkusíme to nějak vyřešit.
Ahoj, měl bych menší dotaz.
Nainstaloval jsem DMP do CS a po vstupu do hry není možnost nastavení titulků. Pro jistotu jsem si kontroloval ostatní DMP v SOC a COP a tam je vše v pořádku. Je možnost tato nastavení editovat někde v configu? Ono titulky fungují, ale rád bych si nastavil titulky v rámci videí případně kompletní titulky.
Nazdar,
to bohužel nejde. Ve Stínu a Call of Pripyat se titulky dodatečně řešili další modifikací, kde tyhle možnosti nastavit šly. V případě Clear Sky byly titulky výchozí a ty nijak upravovat nebo nastavovat nešlo.
Jen tak pro pobavení. Hrál jsem zase Clear Sky,ještě nikdy jsem ho nedohrál uplně do konce,nejdál jsem se dostal až k továrně,ale tam jsem to vzdal. Tentokrát jsem si však řekl,že to dám prostě do konce. Takže mise začala s gauss puškou,pokračuju dál po mostě odrážím hordy a hordy oběvujících se monolitáků pár metrů přede mnou a zamnou kdy hned po objevení z otočky mi dají headshoot a granáty hazí s chirurgickou přesností :-D dál se probíjím vzteklej jak pes a čekám kdy mi hra hodí error s tím,že odmítá ukládat a načítat hru každých pět vteřin :D jdu dál,už vidím továrnu,lezu na ní po žebříku,před sebou vidím schodiště až na střechu továrny,jdu ke schodišti a tam teleport, vlezu do něj a objevím se o pár metru dál na té samé střeše,zkouším to znova a znova a furt nic prohledávám celou střechu,dostanu se až na zem, všude možně po trubkách a nic. načítám starší save zkouším to znovu a zase to samé a střelec nikde. Hodím vočko na Youtube a koukám jak se má hra dohrát co dělám špatně. Zjištuju,že střelce někdo střílí Gauss puškou z dálky zrovna když vybíhá ty schody na střechu továrny. Zapnu hru koukám na PDA,vidím ukol někde na louce u baráku,kde se na střeše oběvovali monilotáci jak smyslu zbavení :-D jdu tedy zpět na tu střechu,kouknu dolů,tam kde mi to ukazuje ukol zabij střelce. A ten Debil stojí u plechový boudy,přitepleně hladí ten svuj kver a vesele si poblikává v tej svojí elektrickej zbroji :-D tak se na půl směju a zoufalstvím skoro brečím. Vzteky a triumfálně mu posílám par ran z Gauss pušky,která se nabíjí poměrně dlouho a v té chvíli,mi to přišlo nekonečně dlouho a mě napadlo,doufám,že ten blbec se neteleportuje,nebo nedej bože neschová za tu plechovou boudu. Naštěstí Po pár ranách padá na zem,mě se spouští ta nejblbější ukázka v celej serii Stalker a vypínám hru. Konečně si říkám,že s klidným srdcem můžu smazat Clear Sky a hrát Shadow of Chernobil. Mažu Clear Sky ,kontroluju Datastoruv web a těším se na nadcházející aktualizace. Díky Daty za veškerý opravy a jak Clear Sky vypadá! Omluvte mě za chyby a délku,ale musel jsem se podělit o tuhle příhodu.
Aha, tak to chápu. Bohužel hraní CS pro mě asi skončilo, jelikož po přestupu do Kordonu dochází k opakovaným pádům kvůli DX8 renderu. Řešením by bylo hrát s dynamickým nasvětlováním, ale pak mi rapidně klesá framerate. Ale co tak čtu předchozí příspěvěk, tak jsem zase asi o tolik nepřišel.
Když si stáhneš všechny volby v nastavení na minimum (nebo prostě tak, aby se ta hra nějak dala ještě hrát), tak by k razantním propadům docházet nemělo (ale musíš si nastavit jenom dynamiku objektů, ne kompletní).
Daty, smekám. Právě jsem stáhnul a nainstaloval DMP do mojí už značně zestárlé kopie Clear Sky. A jako amatérskému modderovi (FarCry2) mi zvědavost nedala a prošmejdil jsem soubory modpaku. Jedním slovem WOW!!! Tolik práce co jsi odvedl... mě už by vezli :) Každopádně moc děkuju, konečně má ta hra hlavu a patu.
Tak to jsem rád, díky :).
Ahoj Daty, zatim všechno super, jenom v popisu pro Colt 1911 jsem našel překlep, je tam zmíněn Walther P99. U sebe jsem si to opravil, tak jenom hlásím. Jinak -opět- skvělá práce! Vzpomínám si že když jsem hrál CS poprvé (bez modpacku, ani jsem tehdy nevěděl že existuje), nemohl jsem se ani dostat z bažin, takovejch bugů to mělo. Asi bys měl do svýho životopisu připsat pod kolonku modder i debugger :)))
Vida, to mi uteklo (ale pokud jde jenom o popisek, tak to ještě ujde). Každopádně díky. Jsem rád, že se DMP líbí, i když do něj kvůli herním limitům beztak nešlo zakomponovat všechno, co bych tam rád viděl.
Jo, to chápu... no každopádně GSC promrhalo obrovskej potenciál, jenom ty animace hlavní postavy bez tasené zbraně :)) to když jsem viděl poprvé myslel jsem že je někde chyba. Ale jinak je to skvělá hra (+modpack samozřejmě, už jenom kvůli opraveným chybám v hratelnosti), ta atmosféra je jedinečná. Temné údolí v noci, okolo samej pes a krvesos [:)] a jenom pár patron do brokovnice + asi dvacet do forta = super...už mám nový trenky takže dobrý :) No teď už jenom dostáhnout Absolut Nature a jde se na Majora Degťarjeva...
Nazdar a díky za komentář. Tyhle berličky jsem nikdy moc nezastával, takže momentálně podobnou modifikaci neplánuju (ani jako doplněk).
Skvelá práca Datastore :) Chcel by som sa ťa opýtať či sa nedá dať naspäť pôvodné mierenie aj držanie Makarova Dík
Díky. Pozice se sice dá vrátit, ale je to složitější zásah a navíc základní styl držení (včetně toho přiblížení zbraně k okraji hlavy místo standardních mířidel) vypadal mizerně.
Zdravím bylo by možné z modpacku použít pouze modely několika zbraní se zachováním původní hry?
Nazdar,
v podstatě šlo, ale už by se nejednalo o DMP a navíc by to byla zdlouhavá a dost složitá práce, do níž se rozhodně pouštět nehodlám.
Ahoj Daty, prosím ťa, začal som hrať Renovu 3.13, som s tále v bažinách. Celé som to vyčistil, už nezostal ani jeden renegad, ale stále neviem splniť úlohu "obsať južný statok". Aj ked som tak každého zabil, nejako mi to nechce zobrať. Dokonca už aj pri sprievodcoch mám možnosť cestovať na južný statok ale quest sa nechce dokončiť. Dá sa to nejako pohnúť alebo to musím začať odznovu?
Ďakujem za radu.
Nazdar a omlouvám se za delší prodlevu - vyskytla se chyba v oznamování nově příchozích komentářů. Problém s obsazováním dvora se táhne už od základní verze hry - mně osobně vždycky pomohlo po vystřílení odpadlíků hru uložit, znovu ji načíst a chvíli počkat, než hra vygeneruje nějakou skupinku členů Oblohy a pošle ji směrem ke dvoru. Občas to trvá delší dobu, někdy to proběhne během minuty. Často ale stačí chvíli bloumat po okolí a úkol se nakonec splní.
Zdravim Daty.
Tvoje mody do stalkera jsou mé oblíbené ale Mám problém..hra se normálně spustí ale když chci začít novou hru po načtení to spadne do windows..hra je nově instalovaná a mod taky..dám sem z logu to co si myslim že je spatne ale pokud nebude stačit pošlu celej.Předem díky. FATAL ERROR
[error]Expression : I != levels().end()
[error]Function : GameGraph::CHeader::level
[error]File : e:\priquel\sources\engine\xrgame\game_graph_inline.h
[error]Line : 153
[error]Description : there is no specified level in the game graph : 6
ps:ten log je fakt dlouhej nechci to tady zahltit
Nazdar a díky moc za komentář. Log jsi vybral správně, ale řešení k tomu problému mě nenapadá - nikdo mi nic v tomhle duchu nehlásil. Zkontroluj si pro jistotu, jestli se modpack stáhnul dobře (poslouží k tomu MD5 hash pod odkazem ke stažení a MD5 CheckSum, bližší informace najdeš v informační sekci blogu). Zrovna před chvílí jsem modpack zkoušel stáhnout a nakopírovat do hry - všechno proběhlo bez sebemenší obtíže a hra se spustila.
Ako v modpacku znova umozniť quicksave/load?
Stačí se podívat do záložky doplňků pro Clear Sky.
Ok sory predtym som si to nevšimol diky za modpack.
Ted stahuju tak zkusím a dám vědět.
Přišel jsem na chybu.
Když přijdete k mechanikovi od svobody v Temném údolí a dáte mu pistoli SIG,
hra padne. Prosil bych o spravení jak bude čas.
Předem děkuji.
Nazdar,
díky za nahlášení, ale pomohlo by mi i poslání výpisu z logu (hned po pádu, při dalším spuštění hry se obsah přepíše).
Okomentovat