Od doby vydání osmého DMP se pár věcí změnilo a proto by bylo záhodno se o nich alespoň krátce zmínit. Tak hurá na to:
Věc první - vzpomínáte na ten nevzhledný a mizerně čitelný font v anglických distribucích Stínu Černobylu, pokud jste hráli s českou lokalizací nebo modifikací? Tak tomu bude konec - alespoň ve Viperově modpacku a samozřejmě i v DMP. Pokud si na hnusný Times New Roman křížený s tučným Arialem nevzpomínáte, zde je srovnávací screenshot.
Věc první - vzpomínáte na ten nevzhledný a mizerně čitelný font v anglických distribucích Stínu Černobylu, pokud jste hráli s českou lokalizací nebo modifikací? Tak tomu bude konec - alespoň ve Viperově modpacku a samozřejmě i v DMP. Pokud si na hnusný Times New Roman křížený s tučným Arialem nevzpomínáte, zde je srovnávací screenshot.
Od fontů se přesuneme k druhé položce, kterou jest náhrada modelů několikerých zbraní... konkrétně tedy pistolí Beretta 92FS, Glock a samopalu PP2000. Obrázky jsem uveřejňoval už na Twitteru, ale menší rekapitulace nebude na škodu. A abych nezapomněl - facelift postihl i všechny varianty pušky AKS-74U. Ta se mimochodem objeví i v Alteře pro Call of Pripyat.
Věc třetí - momentálně je ve fázi testování razantní úprava respawnovacího skriptu a zatím to vypadá víc než dobře. K naspawnování nepřátel hned za přechodem mezi dvěma oblastmi doposud nedošlo a stejně tak je na tom lépe i celkové objevování postav i mutantů. Dále je testována úprava skrýší, kterých nyní není tolik, ale je v nich trochu zajímavější výbava. Celkem překvapivě se díky tomu i částečně omezil známý neduh z původní prodejní verze, kdy při prohledávání již dříve prošacovaných mrtvol docházelo k objevování stále nových úkrytů. Ani teď sice nejde o plnohodnotné řešení, ale pořád lepší, než šroubem do oka. Tato změna ještě navíc dále vede ke zintenzivnění survival prvků, neb výbavy skutečně není na rozdávání. Výše zmíněná úprava však není mým dílem - postaral se o ní Kovas a za to mu patří velké poděkování.
Věc čtvrtá - jeden z dříve plánovaných samostatných balíčků, které jsem pro DMP 8 do budoucna chystal, nevyjde. A nevyjde proto, že už bude obsažen v revizní verzi, která se mi právě hřeje na disku a která díky tomu nabídne pět nových postranních misí s unikátními předměty. Původní (a o trochu důmyslnější) plán sice vzhledem k mnohým omezením herního enginu nevyšel, ale naštěstí se povedlo realizovat alespoň tuto alternativní verzi.
Věc třetí - momentálně je ve fázi testování razantní úprava respawnovacího skriptu a zatím to vypadá víc než dobře. K naspawnování nepřátel hned za přechodem mezi dvěma oblastmi doposud nedošlo a stejně tak je na tom lépe i celkové objevování postav i mutantů. Dále je testována úprava skrýší, kterých nyní není tolik, ale je v nich trochu zajímavější výbava. Celkem překvapivě se díky tomu i částečně omezil známý neduh z původní prodejní verze, kdy při prohledávání již dříve prošacovaných mrtvol docházelo k objevování stále nových úkrytů. Ani teď sice nejde o plnohodnotné řešení, ale pořád lepší, než šroubem do oka. Tato změna ještě navíc dále vede ke zintenzivnění survival prvků, neb výbavy skutečně není na rozdávání. Výše zmíněná úprava však není mým dílem - postaral se o ní Kovas a za to mu patří velké poděkování.
Věc čtvrtá - jeden z dříve plánovaných samostatných balíčků, které jsem pro DMP 8 do budoucna chystal, nevyjde. A nevyjde proto, že už bude obsažen v revizní verzi, která se mi právě hřeje na disku a která díky tomu nabídne pět nových postranních misí s unikátními předměty. Původní (a o trochu důmyslnější) plán sice vzhledem k mnohým omezením herního enginu nevyšel, ale naštěstí se povedlo realizovat alespoň tuto alternativní verzi.
Věc pátá - vylepšení se dočkají i některé ikony zrezlých či jinak poškozených zbraní a dokonce i několik dřívějších textur samotných modelů. U rezavé TOZ-34 navíc dojde ke znefunkčnění jedné hlavně, takže se z dvojranky stane obyčejná jednoranka (stejně tak tomu bude v případě Altery), zrezlé Makarovy a Forty zase pojmou menší počet nábojů. Nález lepších verzí tak nebude jen otázkou estetického cítění, ale hlavně možností zisku taktické výhody nad protivníkem. A ta se vždycky hodí.
Nuže, to by pro dnešek bylo všechno a u další novinky brzy opět napočtenou.
Nuže, to by pro dnešek bylo všechno a u další novinky brzy opět napočtenou.
18 komentářů:
Ty rezavé zbraně jsou úžasné...konečně se budou nějak lysšit.
Ferdys
Díky za info Majstro Datastor :D Ale uvítal bych nějaký report o Alteře, děkuji. Jinak super práce, fandím ti dál :)
Glock
Glock 17 bych viděl ve hře moc rád, bohužel model tomu nenasvědčuje(má přepínač a to má pouze G18).
kovas
Kvuli revidovane osmicce budu "muset" zahrat SoCH znovu :D Moc se tesim.. Daty ja te nenavidim :D
Glock - Informace o Alteře budou taky, netřeba se bát.
Kovas - tohle sice osmnáctka je, ale vzhledem ke koncepci modpacku bych přece jenom radši preferoval střelbu jednotlivě - proto taky tenhle ústupek (i když samozřejmě ještě ne definitivní). Regulérní model k sedmnáctce bohužel neexistuje.
Vím že sem se ptal již dříve, ale bude ta revize obsahovat jednu mě příjemnou věc : Po přidání ke Svobodě by se mi mohl otevřít jejich sklad. Co myslíš dá se to realizovat ? WeskerCz
Sklad bude fungovat stejně jako dřív, ale s omezením jeho obsahu. Bphuže nemám ponětí, jak by se to dalo jinak realizovat.
We love your ModPack.
Sorry for bad English.
From russia.
Ahoj Daty.
Máš už trošku představu o termínu vydání revize? Už mě svrbí prsty, ale chtěl bych na ni počkat,abych pak nemusel hrát od začítku...díky
Jinak opravdu skvělá práce, už se těším i na Alteru :-)
Skvělá práce Datastore, jenom jsem se chtěl zeptat - Je nějakým způsobem možné vypnout automatické nabíjení po vystřílení zásobníku? Přišlo by mi to tak realističtější, předem díky.
Souhlas s Anonymním, bolo by to super. A nabiti by se provedlo klepnutím tlačítka. Zajímavé by to bylo :)
Glock
Souhlasím s Glockem a s Anonymním :D To by bylo super třeba jako v jinejch modech musíš si na opasek připevnit zásobník aby si mohl nabít.
Hned jak revize bude, objeví se odkazy. Pořád probíhá betatest a probíhat ještě nějakou dobu bude. Zvlášť když nechci nic zbytečně uspěchat.
Nabíjení se bohužel změnit nedá, stejně jako jsem úspěšně nepochodil ani s municí na opasek. Nemůžu do hry přidat něco, co zaviní byť třeba jeden pád do hodiny jenom proto, že to přidává nějakou novinku. Stalker je v tomhle ohledu vážně nepředvídatelná hra.
Ty Datastore on tvuj Modpack de i na ruskou verzi ? Že seš i u nich oblíbenej :D
Zdravim, jen jsem se chtel optat (a nijak na tebe samozrejme netlacim) jak to zhruba a v predbeznosti vidis s onou revidovanou verzi co do vydani, pr. kolik jeste pripadnych verzi (patchu) k osmicce DMP do Stinu vidis?
Zásadní problémy mi už nikdo nereportoval, takže poslední patch asi natrvalo bude ten s číslem 12. Další verze vyjde hned, jak skončí testování, plus bych se ještě rád pokusil o jeden přídavek, co bych v modpacku rád viděl.
Jasny, diky a at se dari.
Měsíc se s měsícem sešel a tak si říkám, že je čas na nějaké info o Alteře ;)
Glock
Okomentovat