NOVINKY


[28.10.2017]
Aktualizace popisu downgradu GOG verze Stínu Černobylu na verzi 1.0005.

[4.8.2017]

Vydána třetí aktualizace pro DMP Renova 3.13 [Clear Sky].

[8.3.2017]
■ Vydána devátá aktualizace pro DMP Altera 4 [Call of Pripyat].

11. ledna 2013

Co přinese revidovaná verze DMP8?

Když už jsem v komentářích několikrát zmínil plánovanou revidovanou verzi DMP8 včetně zmínky o tom, že se dočkáte i několika dalších vylepšení, hodilo by se ukázat si něco z toho v praxi. Jistě si pamatujete na předešlé video z Altery, v němž jsem prezentoval rozkmit zbraní při střelbě a soudě dle ohlasů se zdá, že se tahle změna dost líbí. Proto došlo k zakomponování jak do stínovského DMP, tak i do chystaného Clear Sky DMP. V tomto ohledu patří velké poděkování Rsa Viperovi, který mi pomohl s implementací. No a jak to vypadá v samotné hře? Stačí se podívat na video. Těm, kterým nebude rozkyv kamery vyhovovat, jej budou moci vypnout a vrátit se tak k původnímu (topornějšímu) stylu.


20 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Pěkné...sice takové. Já nevím, příjde mi to moc umělé a nepřirozené, ale určitě to uvítám. Jsem rád pro každou změnu, kdy mám pocit že držím zbraň.


Ferdys

Sub_Zero řekl(a)...

dost dobrý

Anonymní řekl(a)...

Parádní, konečně se to nehýbe jen nahoru ale i dostran. Blíž a blíž k realitě :), i na pistoli by to chtělo něco takového

Datastor řekl(a)...

Vztahuje se to na všechny zbraně (včetně odstřelovacích pušek), ale nechtěl jsem to video zbytečně protahovat.

Anonymní řekl(a)...

Daty, kdy bude nějaké info o Alteře ? Dík

Anonymní řekl(a)...

Kazdopadne je to krok vpred a vitana zmena :)

MrYura řekl(a)...

Však pěkný to je, ale osobně si to raději vypnu. Čistě z toho důvodu že při takovém rychlém a opravdu znatelném pohybu kamery se mi jednoduše nedělá dobře.

Anonymní řekl(a)...

Doufám, že u brokovnice to bude pěkná šajba. :-)

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, nevěděl jsem kde jinde se zeptat, ale nemůžeš říct aspon přibližné vydání DMP pro call of pripyat? Chci si ho zahrát, ale nevím jestli mám čekat. Jestli to bude trvat déle než měsíc, tak to asi radši rozjedu CoP se starou verzí DMP. Díky

Datastor řekl(a)...

To bude asi trvat určitě. Betatest sice právě probíhá, ale datum vydání jsem skutečně ještě neplánoval.

Anonymní řekl(a)...

Chtělo by to taky upravit úřinnost zbraní Daty!
Adam (jan2) :)

Datastor řekl(a)...

Copak je s účinností zbraní v nepořádku?

leonidas warfart řekl(a)...

když spustím Shoc s dmp8 gamedaty, mam crash, čím to může být?

Datastor řekl(a)...

V instrukcích je článek o tom, co v těhle případech dělat. Takhle naslepo poradit nedokážu.

leonidas warfart řekl(a)...

Už funguje, jen mám takový dotaz. Je vůbec možné se za 5 minut dostat do elektrárny v exoskeletonu, když mě drtí zezadu armáda a zepředu monolit? Po 2 hodinách neúspěchu jsem to radši vypnul.

Datastor řekl(a)...

Tuhle pasáž stačí proběhnout. Napravo je několik překážek, co jde efektivně využít ke krytí. Pokud budeš sprintovat a případně odstřelíš jenom ty nejbližší protivníky, měl by ses k cíli dostat během chvilky. Do nadcházející verze jsem ale limit časovače hodně zvýšil.

leonidas warfart řekl(a)...

A když se mi podaří, dostat se do elektrárny a splnit úkoly, můžu se pak vrátit zpět, nebo hra končí?

Datastor řekl(a)...

Sice bych freeplay rád zakomponoval, ale bohužel hra po finální animaci bude končit i s novou verzí DMP. V budoucnu bych to ale rád změnil.

leonidas warfart řekl(a)...

To by bylo super. Ještě jsem si všimnul, když plním úkol zabít žoldáka a vzít mu vylepšenou zbraň, tak mě hra pošle do Rostoku a tam nejsou žádní žoldáci. Nevíš čím by to mohlo být?

Datastor řekl(a)...

Tahle mise spočívá v přinešení Vlkodavovy pušky, a ten je v úrovni vždycky (velitel jednotky útočící na vědce u vrtulníku). Akorát si člověk musí dát pozor, aby tu zbraň náhodou neprodal nebo někam nezahodil.