Když už jsem v komentářích několikrát zmínil plánovanou revidovanou verzi DMP8 včetně zmínky o tom, že se dočkáte i několika dalších vylepšení, hodilo by se ukázat si něco z toho v praxi. Jistě si pamatujete na předešlé video z Altery, v němž jsem prezentoval rozkmit zbraní při střelbě a soudě dle ohlasů se zdá, že se tahle změna dost líbí. Proto došlo k zakomponování jak do stínovského DMP, tak i do chystaného Clear Sky DMP. V tomto ohledu patří velké poděkování Rsa Viperovi, který mi pomohl s implementací. No a jak to vypadá v samotné hře? Stačí se podívat na video. Těm, kterým nebude rozkyv kamery vyhovovat, jej budou moci vypnout a vrátit se tak k původnímu (topornějšímu) stylu.
20 komentářů:
Pěkné...sice takové. Já nevím, příjde mi to moc umělé a nepřirozené, ale určitě to uvítám. Jsem rád pro každou změnu, kdy mám pocit že držím zbraň.
Ferdys
dost dobrý
Parádní, konečně se to nehýbe jen nahoru ale i dostran. Blíž a blíž k realitě :), i na pistoli by to chtělo něco takového
Vztahuje se to na všechny zbraně (včetně odstřelovacích pušek), ale nechtěl jsem to video zbytečně protahovat.
Daty, kdy bude nějaké info o Alteře ? Dík
Kazdopadne je to krok vpred a vitana zmena :)
Však pěkný to je, ale osobně si to raději vypnu. Čistě z toho důvodu že při takovém rychlém a opravdu znatelném pohybu kamery se mi jednoduše nedělá dobře.
Doufám, že u brokovnice to bude pěkná šajba. :-)
Ahoj, nevěděl jsem kde jinde se zeptat, ale nemůžeš říct aspon přibližné vydání DMP pro call of pripyat? Chci si ho zahrát, ale nevím jestli mám čekat. Jestli to bude trvat déle než měsíc, tak to asi radši rozjedu CoP se starou verzí DMP. Díky
To bude asi trvat určitě. Betatest sice právě probíhá, ale datum vydání jsem skutečně ještě neplánoval.
Chtělo by to taky upravit úřinnost zbraní Daty!
Adam (jan2) :)
Copak je s účinností zbraní v nepořádku?
V instrukcích je článek o tom, co v těhle případech dělat. Takhle naslepo poradit nedokážu.
Tuhle pasáž stačí proběhnout. Napravo je několik překážek, co jde efektivně využít ke krytí. Pokud budeš sprintovat a případně odstřelíš jenom ty nejbližší protivníky, měl by ses k cíli dostat během chvilky. Do nadcházející verze jsem ale limit časovače hodně zvýšil.
Sice bych freeplay rád zakomponoval, ale bohužel hra po finální animaci bude končit i s novou verzí DMP. V budoucnu bych to ale rád změnil.
Tahle mise spočívá v přinešení Vlkodavovy pušky, a ten je v úrovni vždycky (velitel jednotky útočící na vědce u vrtulníku). Akorát si člověk musí dát pozor, aby tu zbraň náhodou neprodal nebo někam nezahodil.
Okomentovat