Všem se zavděčit nejde, to plně chápu a nevyvracím. Jedna strana křičí, ať je modpack ještě víc obtížnější a ti další se bojí, že se nedostanou ani ze Sidorovičova bunkru. Proto jsem se podle několika žádostí předběžně rozhodl, že další DMP už nevydám.
Ne, ale teď vážně. K rozhodnutí skutečně došlo, ale k poněkud odlišnějšímu, než které jsem před chvílí napsal. V plánu je doplněk, co by navýšil odměny za splněné vedlejší úkoly (protože se je údajně nevyplatí přijímat). Sice si pořád myslím, že s vhodnou taktikou se dá splnit téměř všechno s použitím minimálního úsilí a materiálu, ale je mi jasné, že se někomu vyšší obezřetnost moc zamlouvat nemusí. Samozřejmě by nešlo o pevnou součást modpacku, ale jenom o volitelnou záležitost.
Zeptám se čistě ze zvědavosti: k čemu byste se případně klonili? K vyšším odměnám a lehčí hratelnosti nebo odměnám na stávající úrovni s tu a tam těžší hratelností? V případě zájmu můžete hlasovat i v anketě v postranním panelu.
Na závěr ještě malé upozornění - pokud bych delší dobu nereagoval na příspěvky na blogu, fóru nebo na poslané e-maily, není to proto, že bych už na Stalkerech nedělal, ale proto, že mě zlobí přehřívající se grafická karta a nedokážu odhadnout, jak dlouho bude ještě použitelná. Už teď je to tak tak na hraně (leč vzhledem ke stáří desky bude nutný kompletní upgrade).
Toť pro dnešek vše a u dalších novinek zase někdy napočtenou.
28 komentářů:
Zdravím Daty,
promin že se nebudu ptát na SOC ale chtěl bych se zeptat, zda bude ještě nějaké DMP pro COP ? Jestli ano tak, se chci zeptat jestli víš(nějak předběžně) datum vydání.Dík.
S Pozdravem, Ten co zabil :D
PS.:Tvé DMP, mi tak zlepšilo herní zábavu, že se od STCOP nemůžu odtrhnout :D
Nazdar,
DMP pro CoP je ve vývoji samozřejmě taky, teď ale dostal zase prioritu Stín. Data vydání ještě stanovit nemůžu, každopádně kvůli těm problémům s grafikou se teď na nějakou dobu práce zpomalí.
Ok, tak hodně štěstí při tvorbě umění :D
Díky :)
Co se týče obtížnosti, tak mne první hodina hraní neuvěřitelně překvapila. Nyní mne hra baví daleko více když musím dávat pozor na každý náboj. Patřím mezi ty co si navíc stáhli survival mod, ale musím říct, že nyní to je tak akorát, nevím jestli by to šlo zahnat ještě dále a nevím jestli by tak pak moje obrazovka neskončila venku na zahradě. Můj tip je: Vylepšuj hratelnost, dávej nové zbraně vylepšuj grafiku. Obtížnost mi vyhovuje nechtěl byc jí ani lehčí ani těžší. Toť ode mne vše. :-) Přeji hodně zdaru.
S posledním modem na COP jsem byl spokojen ,obtížnost už snad dokonalejší ani nemůže být.Odměny byli realistické čeho si na DMP moc cením.Přece jenom dostat zbraň za zastřelení pár šupáku ,je blbost.To je stejný jako kdyby vám někdo dal 50Kč za to že umíte přejít silnici.Myslím že by se vývoj měl ubírat trochu jiným směrem.Trochu se po rochat paralerně v příběhu ,třeba nález správ o jiných postavách z jiných dílu ,různé povídky ,pokus o nějaký mini vedlejší úkol (přines 5 rohlíku) prostě zkusit něco nového nevšedního. I když mám DMP rád nepotřebuju co pul rok hrát znova jen kuli pár zbraním a jiné účinnosti ,hrozně rád si počtu a baví mě nacházet stále něco nového, to je asi vlastnost každýho člověka. Předem se omlouvám pokud to vyznělo hrubě vůči tobě Datastore.
Díky. Do Call of Pripyat chystám i pár z věcí, co jsi psal, i když asi ještě ne v horentním počtu. Zase nechci navazovat na všechny postavy ze všech dílů, aby v tom nakonec nebyl mumraj, sejně jako v informačních PDA. Nějaká jednodušší mise se ale pravděpodobně objeví.
Zdravím Daty,
hrál jsem SOC s tvým DMP a je to luxus, jen se chci zeptat, zda budou i nektere zbraně ze SOC i v COP.Dík
Nazdar a děkuju za reakci. U zbraní je několik problémů, a to hlavně kvůli změně animací, tudíž model ze Stínu nejde použít v Call of Pripyat, aniž by se poměrně složitě nekonvertoval. Budu se snažit ten základ ze Stínu někde splašit a do hry dostat, ale rozhodně nepočítej s možností, že by se do CoP dostalo úplně všechno z dřívějška.
Zdravím,
vzhledem k tomu že díky modpacku řežu SoC už po čtvrté a teď dokonce na nejtěžší obtížnost se surv. packem, musím konstatovat že TEĎ je obtížnost akorát. Líbí se mi hlavně vybalancovaná účinnost střelby, žádné sypání zásobníků do postav, prostě rána do hlavy - smrt... Paráda.
Vadí mi spíš věci, které asi modpackem vyřešit nepůjdou, jako neppřítomnost průvodců (procházení hry z Prypiatě do Baru je po x-té opruz)a hlavně další lokace. Jak jsem z fór pochopil, ony nějaké jsou, dokonce oficiální a jen do finální hry nezařazené, ale holt teď k dispozici nejdou. A upřímě, ať je Clear Sky jaký chce (strašný) tak ty dvě lokace navíc byly skvělé, a hlavně šlo hrou lépe procházet, nebyl to takový koridor. Ale co už. To je jen takový postesk.
JInak hodně sil v záslužné práci, držím všech 20 prstů!!
Levi
Nazdar a díky moc za ohlas. Mám ale dojem, že ve Stínu se s možností využití průvodců nepočítalo ani v dřívějších verzích, stejně jako tomu bylo třeba u toho systému vylepšování (a ten bych osobně milerád postrádal). Clear Sky právě byl koridorovkou až hanba - resp. tomu hodně dopomohla sklatba misí (doběhnout, vystřílet nepřátele a těsně před splněním mise zjistit, že se úkol stornoval). Tohle CS zlomilo vaz, hned potom pak absence příběhu. Ale to už bych se zase opakoval. Každopádně jsem rád, že se DMP líbí - brzo přidám další článek o novinkách.
Čau Datastore,
na nekolika nejmenovaných webech sem našel, že v SOC je mutant jménem Tark, prý je to zmutovanej kůň.Máš ponětí jestli něco takovýho existuje a nebo ne ?.Dík.
PS.:Nikde se mi nedaří najít Zlom,kde bych ho měl hledat ?
Tark ve hře nikdy nebyl - podle informací ho nahradil Snork. Ona celkově kvalita mnoha webů je slušně řečeno sporadická, zvlášť když si ty informace nikdo neověřuje. Stejně tak se můžeš dozvědět, že je ve hře rotační kulomet, roboti a podobně.
Zlom byl ve starších verzích, ale kolidoval s inteligencí protivníků, co se od něj nechali zabít. Proto jsem ho nakonec vyškrtl.
Par zlomu jsem objevil v Pripyati, ale nejsem si jist zda-li i v aktualnim dmp 7856.
Podle mě když už si někdo instaluje dmp tak proto aby hra byla reálnější čili težší, odměny můžou být vyšší za cenu težšího přežití. Na tohle by se hodila zcela nová obtížnost. A DMP8 určitě vydej, nevzdávej to.
Sektor
svata prostato toto mi nerob clovece skoro sa mi srdco v gaťách postavilo...ehm zastavilo...
to tym uvodom...
a co sa tyka tvojho dotazu, podla mna nieje problem ani v narocnosti ani v odmenach ale v cenach tovaru...podla mna je rozhodne jednoduchsie upravit ceny veci smerom dole ako zvysovat vsetky odmeny k vsetkym ukolom...potom by mohla ist aj narocnost mierne hore podla mna...mozno ak by som mohol kupit poradneho kvera za pristupnu cenu ani by som nepotreboval nosit sekundarnu zbran a kopec nabojov k tomu a za ešus granatov, podla mna by bolo lepsie ak by boli obleky menej univerzalne...cize viac specificke ako su...velmi sa mi paci tuning zbrani na COP ako taky zo strany tvorcov je to dobry napad aj ked niekedy naozaj nevidim rozdielnu zmenu po a pred pouzitim...co sa tyka SOC hra sama o sebe je legenda a vyssia narocnost rozhodne prospeje hratelnosti a zabave z nej ako takej...ked chcu deti nech si stiahnu nejaky GOD MOD a maju pokoj a mozu zabijat aj spod mapy...toto je ale o inom, je to o tom ze toto treba hrat o druhej pol tretej rano ked je v zone zima a fuka veter jak hovado a prsi ti do toho a ty jak curak sa plances a kukas noktovizorom ci sa ti nepriplete do cesty nejaka parta sosakov alebo tych skurvenych banditov...ozaj zamysleli ste sa nad tym preco ich vlastne nikto nema rad ? ? ? skoda podla mna by to bola sranda mat moznost stat sa ciste len banditom a mat len ten handerny Hubertus a pod nim vestu :D a vybehnut po Povinnostnakoch krochkajucich na okraji Slobodakov...teroristicky utok alebo nieco podobne...okorenilo by to pribeh ale do toho sa asi sahat neda...drzim palce z kartou Brate...ja som na tom sten´jne ako ty mam staru ati 4870ku a ste sa mi plakat ked vidim ake ceny su dnes...to vies rozvedeny fizl nema peniz ked plati na dve deti a hypo na byt...takze ti drzim palce a cosko bud online nech ti zas napr. nejebne HDD tak ako mne ... to je katastrofa...
kotva
Globální snížení cen by bylo oproti navýšení hodnoty odměn kontraproduktivní. Odměn je totiž podstatně míň, než sortimentu ke koupi a zlevnění by paradoxně napomohlo akorát k tomu, že by se dalo snáz získat úplně všechno. Teď je ale beztak prioritou zjistit důvod pádů u Vypalovače mozků.
Upgradovat budu zřejmě někdy ke konci měsíce, což mě sice tak nějak těší, ale pohled na celkovou sumu už tolik ne.
Zdravím Daty. Chci se zeptat jestli se nového DMP8 dočkáme tento rok díky. :-)
Nazdar - tenhle rok vyjde určitě, ale nechci dokončování nijak uspěchat (nehledě na to, že mám poslední dobou na modifikování o něco míň času). Netřeba ale panikařit, DMP bude.
Daty, už se tě na tohle nejspíš ptaly spsty lidí, ale chci se zeptat jestli je tvůj modpack kompatibilní s ostatními mody. Chtěl bych si nahrát nějaké ty vylepšení grafiky a nechci hru nějak rozházet nebo tak něco. Díky.
Obecně ne - záleží ale na tom, co konkrétně si tam chceš přidat. Pokud to budou jenom textury, tak budou s DMP kompatibilní. Pokud ale hodláš přidávat i konfigy a v podstatě cokoliv vyjma textur, tak hra na 99% nenaběhne.
Zdarec Daty,
chci zeptat(nevím jestli je to mým počítačem)proč když střílim v SoC do obyčejnejch psů, tak proč je musim vzdycky nakropit jak magor :D tedy pokud je netrefim do hlavy.Víš přijde mi divný že by čokl vydržel víc, než třeba kanec.
PS.:Tvoje práce je úžasná, jen tak dál.
Díky za pochvalu. S odolností psů ti ale moc nepomůžu, jejich výdrž je oproti divočákům skutečně nižší. Spíš se podívej, jestli na ně nepoužíváš řezanou munici (taky je potřeba brát v potaz, že se do nich hůř trefuje).
Teda jsi opravdu šikovnej, dát dohromady takovou hru. Klobouk dolů.
Daty, to čekání na DMP8 mě úplně ničí :D
Cau daty, chci se zeptat, zda by bylo možné v STCOP udělat u zbraní střeleckou pohotovost.Dík
To nelze, musely by se překopat animace.
Tu a tam ťažšia obtiažnosť a tu a tam vyššie odmeny :)
Ale celkovo mi obtiažnosť DMP zvyčajne vyhovovala. Mňa vždy najviac fascinovali zbrane, obleky a vyváženosť toho aby sa k tým lepším nedalo príliš ľahko dostať.
Houdini
Okomentovat