NOVINKY


[19.04.2021]
■ Vydán update 4.2.01 pro DMP Renova 4 [Clear Sky].

[06.08.2020]
■ Vydána aktualizovaná verze DMP Renova 4.1 [Clear Sky].

[30.03.2020]
■ Sloučení DMP Altera 4.0 [Call of Pripyat] s poslední aktualizací a uveřejnění nových odkazů ke stažení.

1. března 2010

[Clear Sky] DMP 2.1.5 - testovací build


Dřívější testovací build je nyní nahrazen stabilní a upravenou verzí 3.11. Více informací a screenshorů společně s odkazem ke stažení naleznete zde.


282 komentářů:

1 – 200 z 282   Novější›   Nejnovější»
pepcok řekl(a)...

wow.. je nutne zacat odznova? mam zrovna CS rozohraty.. :)

Datastor řekl(a)...

Pokud jsi doteď neměl problémy s pádem hry (a to ani v Kordonu), tak bys mohl ve hře snad pokračovat. Otázkou ale je, jestli by fungovaly původní pozice.

pepcisko řekl(a)...

V Kordonu to pri predoslom DMP spadlo len ak som si sejvol poziciu u Sidorovica. Inak to nespadlo ani raz a momentalne som na ceste do Agropromu do stalkerskej skryse.

Anonymní řekl(a)...

Mě při příchodu k Sidorovičovi hra spadne, i když se tam přesunu. Co mám dělat? Poraďte mi pls!

Anonymní řekl(a)...

ahoj, chtěl bych se zeptat jestli tento mod funguje i na novbejsi verzi 1.5.09 a nebo 1.5.10

pepcisko řekl(a)...

ja to hram na 1.5.10 a bez nejakych problemov, momentalne niekde v Cervenom Lese nahanam upirov :)

Datastor řekl(a)...

Anonym: Pošli výpis z logu.

Anonymní řekl(a)...

Dadatstor: Sorry ale kde najdu ten vypis. Myslis tento: Windows 7 - C:\Users\uzivatel\AppData\Roaming\XRay Engine\reports\XRayEngine_error_report_100307-141759.zip\xray_uzivatel.log?

Anonymní řekl(a)...

Datastor: Na vse zapomen-TA CHYBA V GAMEDATA\CONFIGS\MISC\TRADE\TRADE_TRADER_ESC.LTX!!!!!!!!!!!!!!!! Ja jsem ho vymazal a jde to bezvadne!

Anonymní řekl(a)...

Prosim te, potreboval bych obrazky artefaktu v inventari zmenit na puvodni. Jak to mam udelat pls.

Anonymní řekl(a)...

haha eva a vašk malem sem pustil do trenek sou i dily 3 a 4 ?

Anonymní řekl(a)...

datastore mám menší problém přidal sem se k stalkerum a tem se pomohl zneskodnit bandity pak k duty ale tam je zahrdel aprogrom je vicistenej ale u smetaku kdyz mame dobit cesty na temny udoli se to zasekne a konec kdyz viženu svobodu nejdou tam dokonce sem musel zabijet i neutraly abych je aspon dostal o kus dal prosim porad

Anonymní řekl(a)...

http://www.youtube.com/watch?v=b6CGVhgFGh0
datastore ses popularní koukni a uvidis

Datastor řekl(a)...

První příspěvek - Válka frakcí. Víc k tomu bohužel dodat nemůžu a je to chyba přímo ve hře. Jednoduše tolik slibovaná válka nefunguje tak, jak ji GSC líčilo.

Další příspěvek: Byl jsem na natáčení taky, takže žádná novinka :).

Anonymní řekl(a)...

njn :D ale gratuluju aspon ted vic lidi vi o tvem modpacku a AMK ani lost oblivion na tebe nema

Anonymní řekl(a)...

nazdar bazar mám dotaz de puvodní soch teda s tvím ultimatnim modpackem hrat po netu jestli jo tak vás vsechny zvu ale nemam origo jetli to nevadí chtel bych dát turnaj v deatmachi to by byl první potom by se rozjely i dasli prosimte datastore nemas to ja mam na forum ban uz rok a tohle jedina stranka kde to muzu zdelit

Datastor řekl(a)...

To bohužel nejde, hra se do MP ani nepřipojí.

Anonymní řekl(a)...

a call of pripyat ?

Datastor řekl(a)...

Taky ne - vždyť všechny díly využívaly ten sám engine, jenom sem tam s trochou vylepšení.

Anonymní řekl(a)...

Datastor: Jak mám změnit obrázky artefaktů na původní?
A ještě chci poradit jak dát do cs zvuky jídla a pití z cop.

Datastor řekl(a)...

S přidáním zvuků ti nepomůžu, protože nemám zdání. Tipuju že v tim bude hrát jistou úlohu bind_stalker.script. A k ikonám - smazat z textures/ui soubor ui_icon_equipments.dds (ale pak přijdeš i o ikony další výbavy).

Anonymní řekl(a)...

sem narazil na par zajimavych zbrani
http://world.guns.ru/assault/as00-e.htm

Anonymní řekl(a)...

ale neco takeho s exoskeletonem
http://www.youtube.com/watch?v=u_CUakv3Ufo&feature=related

Anonymní řekl(a)...

celkom dobri mod ale bugol sa mi v temnom udoli po splneni hlavnej ulohy a ked som kupil famasa a g36 tak som sa nemohol uz nikam dosat pri prechode na smetiste mi padla hra za kazdim neviete kde moze bit chyma a ma verziou 1.6 salkra clear sky cz

Datastor řekl(a)...

Pokud hra někde spadne, tak mi musíš poslat výpis z logu. Teprv pak můžu začít opravovat.

Anonymní řekl(a)...

Skvělý mod ...dobrá práce akorát mám dotaz : V "gamedata/configs/text/cz/st_items_outfit" sem našel popisky k pláštům a brněním např. černý plášt kterej nosí bandité ale u žádnejch obchodníků ho nemohu sehnat. Je to chyba v modu nebo je to schválně.popřípadě co mám změnit abych si ho mohl koupit.Přece jen hrát za bandity a chodit v ohozu např. Jasné Oblohy je na nic :) dik moc za radu.

Datastor řekl(a)...

Úplně všechny obleky ještě v trade souborech nejsou - možná pak sortiment u obchodníků předělám, ale v tuhle chvíli mám větší zájem na Stínu Černobylu a na Call of Pripyat.

Anonymní řekl(a)...

ja si to upravil v soch sem si chtel koupit nake kulomety a otestovat tak sem je pripsal u jednoho obchodnika

Anonymní řekl(a)...

to si tam muzes pripsat u trade ze jo ja to udelal v soch co sem chtel otestovat a obchodnik nemel tak sem to dopsal

Anonymní řekl(a)...

To sem udělal ale stejně to tam obchodník neměl, ale ještě to zkusim nák otestovat jestli sem neudělal něco špatně.

Anonymní řekl(a)...

zajimalo by me jakej mod se sleep baglem funguje na patchi Patch 1.5.10
Pokad me nekdo muze odkazat zkousel jsem jich hodne ale nejak mi to nejde ..A druhej dotaz bude fungovat S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky Complete s [Clear Sky] DMP 2.1.5 ? děkuju předem :) .. Hledal jsem četl jsem ale nenašel bud jsem heldal špatně nebo se nikdo neptal.. a nebo to je ale risky ani anglicky neumím a než byhc to přeložil přes googl translator tak by uběhlo spousta dní předem děkuju Filip :)

Datastor řekl(a)...

Kupříkladu tohle DMP si s desítkou rozumí - a pokud bys do hry nakopíroval textury z Complete, tak by se nikde chyba vyskytnout neměla (ale radši bych nezasahoval do textur zbraní) - jenom ti pak hra může kvůli limitům enginu spadnout (a pak se objeví hláška out of memory).

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, hrál jsem CS bez modu a teď ho hraji s DMP. Musím říct, že jsi odvedl kus práce, ale připadá mi, že se hra častěji zasekne a není možné se dostat dál. Největší problém byl s Prvním přechodem do Agropromu, kdy se na povinnost sesype halda mutantů. Jakmile zabijí toho co mi má říct, že mám jít na základnu, tak jsem skončil. Není možné hrát dál. Druhý, o dost větší problém je most do Limansku. Ten již dobývám asi po dvacáté. Lebeděv a jeho vojáci tam při bitvě chodí přes řeku (ikdyž tam není most). Chodí vzduchem a často se zaseknou pod mostem (po jeho sklopení). To ještě není nejhorší. Jeden z vojáků se vždycky zasekne u sklopeného mostu a nemůže přejít. Celá hra pak čeká až budou všichni vojáci. Tohle je jediná chyba, která nejde opravit znovunačtením. Poradíte někdo co s tím? Díky.

Datastor řekl(a)...

O těhle chybách jsem už četl, jenže bohužel třeba zrovna ten most je chyba přímo ve hře. Všimni si, že většinou nedolehne až na zem (ale dostat se přes něj i tak dá). Mutanty u přechodu z údolí pak smažu, aby se pak postavy chovaly dobře.

Anonymní řekl(a)...

Během včerejška jsem našel návod na opravu toho mostu. Stačilo na chvíli přesunou soubor m_stalker.ltx z gamedata/configs/creatures někam mimo. A načíst save. Poslušně přeběhli.. :) Ještě jednou díky za vývoj. Hra je zase o něco hratelnější.

Anonymní řekl(a)...

Ještě mám jeden dotaz. Během hry po mě někteří "vojáci" chtěli splnit úkol. Přinést "PB". Nikde během hry jsem na nic podobného nenašel. Není to nějaká chybka v modu? Myslel jsem, že to budou nějaké náboje, ale zatím jsem žádné takové nenašel. Díky.

pepcisko řekl(a)...

PB je tlmená pištoľ ak sa nemýlim :)

Anonymní řekl(a)...

Díky za info. Je to tak. Našel jsem ji v základně CS. Narazil jsem ještě na jedno chybku, nebo vlastnost? Pokud najdu kulomet, tak se mi v inventáři tváří jako brokovnice s puškohledem. Pokud ho vezmu do ruky, tak vypadá zase jako kulomet. Připadám si s ním jako po pár flaškách vodky. :-) Chvíli kulomet, pak brokovnice..

Datastor řekl(a)...

Zřejmě se mi tam promíchla ikona - jinak je ta zbraň v pořádku?

Anonymní řekl(a)...

jj, jinak funguje.

Anonymní řekl(a)...

Zdravim,chtel jsem se optat mam Stalkera CS CZ verzi dabing+popisky atd....pokud si do gamedata nakopiruju jen slozku soud z DMP normalne my pojede ruskej dabing? nebo je jeste neco potreba upravit?
dik za info !

Anonymní řekl(a)...

Ahoj all..chtel bych vedet jak se da vyparat z DMP 2.1.5 ty textury nebe a zemne...pride my to nejako moc svetle ta hlina napriklad ...co se tice slunce paprsku atd to se mne zda taky jine ne tak ostre :( takze jesi nejakim spuobem de tohle odmazat aniz by to melo vliv na hru a makal dmp normalne :)thx za radu !chci rict co se povrchu zemne objektu atd a oblohy
tice chtel bych tohle vsecko puvodni i to pocasi:)

Anonymní řekl(a)...

Mám menší problém s rozšířením počtu slotů na opasku pro artefakty. Na webu je napsáno ,,V súbore gamedata/config/ui/inventory_new.xml zmeniť:..." Kromě toho že tam mám ,,configs" (což bude asi jen překlep) mi soubor inventory_new.xml chybí. A i o tom jsem se dočetl, že je třeba vyextrahovat unpackerem, jenže ten zbytečně rozbalí všechny soubory (a zřejmě je duplikuje). Nemáš někde ten soubor zvlášť? Díky ti.

Datastor řekl(a)...

Nebyl to překlep, GSC jenom od dob Stínu (a na ten se vztahoval i návod na fóru) tuhle složku přejmenovalo.

Soubory pak máš tady: http://dataport.cz/file/172406/scs_inven_new.rar

Anonymní řekl(a)...

Jsou to ale soubory pro Clear Sky, že? Každopádně děkuji. Tvoji modifikaci si nedokážu vynachválit, opravdu!

Anonymní řekl(a)...

Akorát ještě jedna drobnost. Hraji v rozlišení 1280x800 tzn. že stačí upravit jen system.ltx a inventory_new$_16.xml a nebo i inventory_new$.xml A jaké budou hodnoty pro toto rozlišení? Mohlo by být:

Anonymní řekl(a)...

dragdrop_belt x="800" y="136" width="260" height="60"
cell_width = "45" cell_height="60" rows_num="2" cols_num="5"/

Sorry za roztažení na 2 posty, závorky to nepobraly.

Datastor řekl(a)...

Jsou to soubory do CSka, neboj. Hodnoty snad netřeba upravovat nijak zásadně, až na přepis hodnoty u rows (z jedničky na dvojku, tudíž rozšíření na dva sloupce).

Mělo by stačit měnit jenom inventory_new_16.xml (16 v názvu je označení speciálně pro widescreen monitory). Jenom ti pak těch dalších pět artefaktů nebude sedět do textury v inventáři.

Do system.ltx taky budeš muset zasáhnout, ale tam se stačí řídit návodem, co byl na webu.

Anonymní řekl(a)...

Tak mi dochází trpělivost. Pokaždé, když se dostanu v Kordonu k nové základně stalkerů a hru uložím, zůstane v ní nějaký bug, protože nejde nikdy načíst. Mám patch 1.5.07 CZ a poslední testovací DMP. Je to nějaká známější chyba, nebo je problém pouze u mě?

Datastor řekl(a)...

Vypisuje se něco do logu? Když jsem kolem základny šel dřív, nic zvláštního se v ní nedělo, takže těžko říct. Log by ale pomohl.

Anonymní řekl(a)...

Právě že ne. Jede klasická loadovací obrazovka ,,načítám xxxxx.sav" a pak jen tabulka s hledáním řešení problému (xrEngine.exe přestal pracovat) s černým pozadím a pak zpátky na plochu.

Datastor řekl(a)...

Mrkni se na tyhle rady: http://stalker.scorpions.cz/forum3/viewtopic.php?f=21&t=991

Pokud v logu bude jakákoliv zmínka, tak mi ji sem pak přepošli a uvidíme, co se dá dělat. Jak už jsem psal, problémy jsem neměl...

Anonymní řekl(a)...

Log je prázdný, jak jsem říkal. Kromě měnění řádků na zvýšenou nosnost a zobrazení počtu nábojů jsem zkoušel měnit jen ten počet slotů na opasku, ale marně. Možná jsem něco podělal tam. Vyzkouším smazat složku gamedata a nakopírovat ji tam čistou znova. A kromě toho kdybych nainstaloval poslední patch 1.5.10, zůstane hra v češtině a s plně kompatibilním DMP?

Anonymní řekl(a)...

Log je prázdný, jak jsem říkal. Kromě měnění řádků na zvýšenou nosnost a zobrazení počtu nábojů jsem zkoušel měnit jen ten počet slotů na opasku, ale marně. Možná jsem něco podělal tam. Vyzkouším smazat složku gamedata a nakopírovat ji tam čistou znova. A kromě toho kdybych nainstaloval poslední patch 1.5.10, zůstane hra v češtině a s plně kompatibilním DMP?

Datastor řekl(a)...

1.5.10 by hře neměla vadit - dabing zůstane v originále a titulky pořád budou česky. Tak jako tak je to zvláštní (ale u CS mě už nepřekvapí nic).

Anonymní řekl(a)...

Tak už je to funkční. Nevím, jestli to vyřešil patch nebo to nové nakopírování, ale načítání už zdá se bude fungovat.

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, chtěl bych si zahrát Clear Sky s DMP 2.1.5 ,českými titulky a ruským dabingem,- kterou verzi hry je vhodnější koupit ?- anglickou, nebu tu od CD PROJEKT.
-je možné hrát CS s DMP z pohledu třetí osoby, tak jako to umožňoval DMP pro SoCH ? Děkuju za odpověď:)

Datastor řekl(a)...

Na verzi hry nezáleží, protože modpack v sobě ruštinu má v základu a titulky taky (kvůli změnám v popisech a tak podobně). V CS se taky dá měnit pohled, ale hrát se v tomhle režimu nedá.

Anonymní řekl(a)...

Super, zítra ji koupím na steamu, ta počeštěná krabicovka CS je dražší než CoP a špatně se shání:)
A pravda je, že v SoCH se v pohledu třetí os. taky dalo jen běhat,a ne bojovat nebo obchodovat, což ale stačí- prostě si jen nerad pořád koukám na zbraň při delších přesunech -když jsou ty obleky tak pěkné:) Obzvlášť možnost otáčet kamerou okolo byla v SoCH pro ty co se rádi "kochají" k nezaplacení, jen tohle samo o sobě posunulo hru o level výše o proti originálu...
S hraním CS jsem dlouho čekal, jednak na pořádný železo s kterým se to dá hrát bez kompromisů, a hlvně na Tvůj DMP, bez kterého bych to snad ani neinstaloval, klobouk dolů-dobrá práce:)

Datastor řekl(a)...

U Clear Sky je hlavně problém v tom, že mí i po několika opatchování spoustu bugů, co prostě nejde opravit (tudíž se i při hraní DMPčka můžou vyskytnout chyby - ale taky nemusí... je to sázka do loterie). Tak jako tak jsem rád za zájem a za to, že se modpack celkem uchytil :).

Anonymní řekl(a)...

Zdar daty a cest tvojej krvopotnej praci.Mam taky dotaz ci existuje a ak hej,mod v ktorom mozes bezat cez vodu v CS.

Datastor řekl(a)...

Díky - samostatně se žádná modifikace na rychlejší běh ve vodě neobjevila. To přineslo až CoP (i když podle mě trochu nelogicky).

Anonymní řekl(a)...

Zdravim, hra mi porad pada. Vzdycky vyskoci tabulka kde je napsano neco ve smyslu "crash in XRay Engine" hra potom nejde ani nacist. Stane se to vzdycky v Kordonu, dal jsem se nedostal.

Datastor řekl(a)...

Tahle chyba postihne vždycky jenom někoho - zkus se řídit radou, kterou jsem psal pod odkaz ke stažení:

Pokud hra pořád padá, zkuste vymazat z adresáře gamedata/configs/misc/trade/ soubory trade_trader_esc.ltx a trade_saharov.ltx.

Unknown řekl(a)...

Zdravím, Stalkera mám s patchem 1.5.10. Celou složku Gamedata jsem smazal. "Nainstaloval" DMP a ejhle. Při spuštění spadne. Dříve jsem hrál s vlastními úpravami (úspěšně dohrál). Vypisuje: xrEngine.exe caused BREAKPOINT in module "G:\Program Files\SCS\bin\xrCore.dll" a jako důvod v logu " 0x00000012 Více souborů neexistuje". Zkoušel jsem i smazat českou lokalizaci (stahoval jsem dodatečně již dříve). Vím blbě se radí u takovéto chyby. Pro úplnost spouštím na XP na čisté instalaci.

Datastor řekl(a)...

Co jsem vyčetl na GSC fórech, tak tohle byl problém hlavně patche 1.5.05 (a na to pomohl patch 1.5.04) - zkus hru reinstalovat a patchnout na 1.5.05 (ostatní patche jsou zbytečnost). Bohužel nemůžu zaručit, že hra i pak poběží. Tak jako tak je to přímo výrobní vada.

Anonymní řekl(a)...

Zdravim ta Datastore. Myslim, ze u mna zase nastal ten spravny cas, aby som zbalil svestky a odobral sa uzit si atmosferu zony v S:CS. Vidim, ze tvoje DMP je uz vo verzii 2.1.5. Pred tym nez sa vsak pustim do hrania chcem sa spytat na par faktov. Po instalacii krabicovej S:CS CZ tuto opatchujem len patchom 1.5.07? Dalej vlozim tvoje DMP a upravim subor fsgame.ltx? Naposledy som hral s tvojim DMP myslim verzie 1.1 alebo tak nejak. Viem, ze som si tam upravoval nastavenia na povodny zameriavaci kriz, nosnost a niekedy aj ceny u zbrani. Mal som tieto upravy odlozene na od vcera uz nebohom HDD. Mohol by si ma usmernit ako si mozem tieto veci upravit aj v tvojom DMP. Dalej ma zaujima ci tvoje DMP obsahuje opraveny problem s najdenim vsetkych flashiek. Inak diky za tvoju pracu, cestina do S:CoP fakt potesila.

Datastor řekl(a)...

Nazdar. Njdřív teda k češtině do CoPka: Já jsem zase rád, že ty jsi rád :-). A teď k instalaci: Je to tak, stačí nainstalovat CSko, opatchovat (buď na 1.5.05 nebo na 1.5.07, ale spíš bych doporučil asi tu sedmičku), nakopírovat DMPčko a pak upravit fsgame.ltx.

Základní úpravy najdeš třeba tady:
http://stalker.scorpions.cz/modding/clanek/navody-rozne-drobne-upravy
(jde sice o úpravy do Stínu, ale princip se až na pár odchylek skoro nemění). Cenu zbraní by ale bylo společně s nosností postavy lepší nechat tak jak je, jinak budeš mít za chvilku peněz na rozdávání a hra ztratí smysl.

Ohledně flashek - samozřejmě, jdou najít všechny (někdy snáz, někdy hůř).

limecej řekl(a)...

ahoj, předně díky moc za všechny modpacky. Chtěl bych se zeptat jestli ses setkal s padáním hry (asi určitě xD)v kordonu, agropromu bazinach a ted i v jantaru.
BAziny a agroprom sem nak rozchodil ale s yantarem a kordonem mám problé.
u kordonu to moc nevadí, ten už sem prošel ale ten jantar mě sere.
Jo a ty trade_trader_esc.ltx a trade_saharov.ltx jsem smazal.
díky

Datastor řekl(a)...

Tak pády mě nějak minuly - bylo něco konkrétního v logu? Patchnul sis hru minimálně na 1.5.05? Podle několika zkoušek se hra s touhle verzí DMPčka daa dohrát, takže chyba bude zřejmě někde jinde.

limecej řekl(a)...

no mam tam 1.5.07 a tady je vypis
http://i54.tinypic.com/35k0p6t.jpg

Datastor řekl(a)...

Log vypadá jinak...
http://stalker.scorpions.cz/forum3/viewtopic.php?f=21&t=991

limecej řekl(a)...

ok, http://leteckaposta.cz/315001166
tady je bohužel sem nevedel co zkopirovat

Datastor řekl(a)...

Znovu se podívej, jak má log vypadat. To co jsi poslal, mi nijak nepomůže.

limecej řekl(a)...

FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line : 180
[error]Description :
[error]Arguments : LUA error: ....r. - clear sky\gamedata\scripts\task_objects.script:1589: attempt to call method 'alive' (a nil value)



tak snad tohle )

Datastor řekl(a)...

Jo, tohle už je správně - bohužel podle obsahu to vypadá zas na nějakou generickou chybu přímo v jádru hry. Zkus to DMPčko stáhnout znovu a případně hru přeinstalovat a patchnout na verzi 1.5.05... s takovou chybou jsem se osobně ještě nesetkal.

Unknown řekl(a)...

Ahoj.
Tak jsem si po roce konečně zahrál a dohrál druhý díl s tím to Mod Packem a mám pár postřehů.

1. První putování v bažinách je extrémně obtížné, protože tam jsou jen samé pistole a skoro žádný samopal a také žádné pořádné ochranné obleky. Víc než v bažinách jsem snad nikde jinde neloadoval.

2. Když jsem jednou v temném údolí požil quick save, tak při následném naloadování hry vždy spadla. Jediná možnost pokračovaní byla pouze před loadem smazat soubory "gamedata\scripts\xr_*.script" a po úspěšném načtení a uložení je vrátit zpátky.

3. V průběhu celé hry jsou dost otravné automatické úkoly typu "Braňte" nebo "Pomozte Stalkerům…", obzvláště v Agropromu u Základny Stalkerů, kde se musí při každé přiblížení bránit všechny tři vchody. Většinou se úkol po pár vteřinách hned nezdaří, protože jediný přeživší obránce je hned zlikvidovaný.

4. V Jantaru nastala chyba, když jsem měl zaujmout místo na střeše a krýt asi tři minuty Stalkery při spouštění chlazení před přicházejícími zombiemi. Když jsem přeskočil zídku a měl lézt na střechu, ostatní nic nedělali a čekali na druhé straně zídky. Pomohl až reload, po kterém zídku konečně přeskočili a pokračovali v úkolu.

5. V Armádních skladištích nastala chyba, když jsem dostal úkol vylézt na věž a zachytit signál ztracených Stalkerů. Úkol se totiž na mapě zobrazil v Jantaru, a to že mám vylézt na střechu a krýt Stalkery (úkol, který už byl dávno splněný). Když jsem přesto na věž vylezl, úkol se sice splnil a změnil na "Jít za lesníkem", ale v PDA zůstal stále úkol v Jantaru. Pomohlo až jít do Jantaru, vylézt na danou střechu a tím pádem splnit tento fiktivní úkol. Poté jsem se mohl vrátit a normálně pokračovat v sérii hlavních úkolů.

6. Další chyba, která se vyskytovala v celé hře je, že když jsme s nějakými Stalkery prováděli společně nějaký úkol, především krycí střelba nebo likvidace nějakého místo z dálky tak, když Stalkeři přebíjeli, tak vyhazovali krabičky se střelivem, které se dali normálně sebrat jako další munice. V některých místech po nich zůstanou doslova hromady munice v řádu desítek krabiček.

6. Při přechodu mostu do Limansku nastal všeobecně známý problém se zaseknutými Stalkery pod mostem nebo na začátku mostu. Po několika desítkách pokusů jsem přišel na způsob, jak rapidně zvýšit úspěšnost tohoto úkolu. Přátelští Stalkeři neustále přechází most a vždy, když na protějším břehu uvidí nepřítele, jdou zase zpátky, proto stačí pouze střílet toho snipera na kopci a ty nepřátele na břehu nechat být a jen částečně redukovat jejich stavy a vaši přátelé nakonec zůstanou na vaší straně mostu. Úplnou likvidaci nepřátel stačí provést až po kompletním spuštění mostu.

7. Největší problém si nechávám na konec: DÉLKA LOADU. Ze začátku se hra načítala docela svižně, cca 15 - 20 s. Jenomže s přibývající délkou hry a odkrytým územím se délka načítání rapidně prodlužovala a ke konci hry to trvalo přesně SEDM minut, což při závěrečné obtížnosti bylo docela o nervy. Každopádně to způsobovalo skoro nehratelnost v těžších oblastech. Když jsem to počítal, tak jenom od Limansku do konce jsem strávil skoro tři hodiny čistého času jenom čekáním při loadu. Zároveň při prodlužování loadu se prodlužovala i délka ukončovaní hry, která se samozřejmě ukončuje i při každém načítání, kdy se musí odstranit hra stará. Na konci už to bylo přes DVĚ minuty. Je to chyba hry, Mod Packu nebo se to stávalo jenom mě?

Jen co si trochu odpočnu, pustím se dílu posledního opět s tvým Mod Packem, a už teď doufám, že tam tolik chyb nebude. Hlavně ta délka načítání…

Datastor řekl(a)...

Díky za reakce, bohužel ale ve většině případů nejde o chybu modpacku. Obtížnost hry je cílená, samopaly v bažinách, obleky nebo další pokročilou výbavu jednoduše nemáš jako hráč najít.

Problémy s používáním quicksavů jsou ve všech dílech, proto je nedoporučuju a radši všude píšu, aby hráči ukládali přes hlavní menu. Úkoly s obranou nebo útokem na pozice jsou už v základu hry, zrušit je nejde (a věř, že mě štvaly taky), chyby s reakcí postav, nebráněním nebo nutností několikrát hru načítat jakbysmet - most v Limansku ani nekomentuju, tam totiž jde o ryzí fušeřinu ze strany GSC. Proto už CSko taky nijak dál nemodifikuju.

Krabičky s municí se objevovaly těžko říct proč, všechny konfigy co by měly s touhle akcí nějakou spojitost jsem prohledal a nic zvláštního jsem nenašel. Stejně tak jsem ani neměl problémy s dobou načítání (ale je pravda, že jsem CS musel hrát jenom na dynamic. nasvícení, dál mě hra nepustila a framerate padal na bravurní 4 fps - přičemž Stín a hlavně CoP jdou bez potíží skoro na plno). Tady bych to spíš viděl na individuální chybu.

Anonymní řekl(a)...

Zdar. Ked hrajem Stalker CS tak skoro stále mi padá hra do windovsu. Čo s tým mám robiť, ak sa s tým niečo robiť dá ? Niekde som čítal o vymazaní textu z Notepadu, no neviem presne čo. V logs nemám žiaden error. Hrám verziu 1.5.04.

Datastor řekl(a)...

Bez logu ti toho bohužel moc neřeknu - zkontroluj, jestli se ti třeba nepřehřívá grafika, případně zkus trochu stáhnout rozlišení, celou grafiku nebo přepnout renderování na nižší stupeň. A rozhodně bych patchnul na verzi 1.5.05.

Anonymní řekl(a)...

No jo, dík.

Anonymní řekl(a)...

Mne to stále padá ... :-(

Datastor řekl(a)...

Bez logu bohužel nijak pomoct nemůžu, je mi líto - a nikdo další s patchem 1.5.05 nebo 1.5.07 potíže neměl, takže bych to neoznačil jako chybu modpacku.

Unknown řekl(a)...

nazdar, mám problém. Jsem teprve na začátku hry v bažinách, obsadil jsem jižní statek a mám ho držet, dokud nedorazí posily, ale těm se nějak moc nikam nechce, co mám dělat? Takhle nemůžu nikam jít a musim furt zevlit v bažinách...

Datastor řekl(a)...

Zkus uložit, nahrát hru a chvíli počkat. Zasekávání postav je v CSku klasická situace už od doby vydání. Případně si ještě zkontroluj, jestli společníci obsadili všechny cesty napojující se právě na ten statek.

Unknown řekl(a)...

Právěže todle je jediný místo v bažinách, který je neobsazený a v bažinách už ani neni žádnej Renegád... Všechno jsem zkoušel a nějak furt nic nepomáhá...

Unknown řekl(a)...

Takže jsem šel tou severní cestou do kordonu, zobrazila se mi text, že bez průvodce jít nemůřu, po tím volby ano nebo ne, klikl jsem na ano a přenesl jsem se do kordonu. Nicméně jse stále jakoby členem frakce Jasná Obloha a nemám dokončený všechny úlohy, takže mi ani Lebeděv neřekl, že mám jít za Sidorovičem... Nevim co s tim, jižní statek je pořád neobsazenej a nikomu z těch línejch modrovestikářů se tam nechce :-(

Unknown řekl(a)...

Hele, já už fakt nevim co s tim, přemýšlím o stažení cheatu(program), dky kterýmu si tu jednotku Clear Sky vytvořim na místě...

Unknown řekl(a)...

Najednou se tam objevili, takžee všechno v pohodě, snad... Jinak, DMP pro Clear Sky mi přijde lepší než pro SOC....

Datastor řekl(a)...

Ze zvědavosti se zeptám - v čem lepší?

Unknown řekl(a)...

SOC nebylo tak chytlavý, modely mi v CS přijdou lepší v SOC, ale je pravda, že už jsem ho hrál (SOC s DMP) před delší dobou...
btw, kde mám v CS s DMP sehnat náboje do Vintorezky?

Datastor řekl(a)...

Tak o "chytlavosti" CSka by se dalo popsat hodně stran. Já třeba v držení šipky dopředu a střelbě po všem co se pohlo zalíbení nenašel...

Náboje do VSS by měli mít stalkeři v Kordonu a nebo na základně Povinnosti.

Unknown řekl(a)...

existuje nějakej způsob, jak hrát a nějaký mulitplayerový mapě s botama?

Datastor řekl(a)...

To bohužel neexistuje.

Anonymní řekl(a)...

Prosím o radu.Neustále mi hra padá
[error]Expression : e_entity->ID_Parent == id_parent
[error]Function : xrServer::Process_event_reject
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrGame\xrServer_process_event_reject.cpp
[error]Line : 32
[error]Description : ammo_12x76_zhekan60685
[error]Arguments : sim_default_bandit_259588

Jinak musím pochválit mod.Je to paráda škoda ,že to nevyšlo rovnou takhle.Díky Datastore

Datastor řekl(a)...

Můžu se zeptat, co máš za patch? Když jsem tuhle poslední verzi zkoušel zhruba před měsícem, tak se mi tahle chyba neobjevila (případně se modpack mohl špatně stáhnout).

Anonymní řekl(a)...

Patch mám 1.5.05

Datastor řekl(a)...

Tak zkus stáhnout modpack kompletně znovu - jak už jsem psal, dostal jsem se bez pádu do údolí (a dál potom nehrál).

Anonymní řekl(a)...

Mam takový problém má v Clear sky modpak 201, jsem v Jantaru a nemohu si promluvit z Sacharovem vubec nejde blíže k okynku abych ho mohl oslovit. Můžete se na to kouknout a poradit čím by to asi mohlo byt?

Anonymní řekl(a)...

Zdar, mám zabugovaný upíry, stručně řečeno dokud jsou neviditelní tak jsou nesmrtelní, broky, grantáty nic ho nezabije dokud je neviditelnej. Takže se chci zeptat jestli je to další "dárek" od GSC, nebo chyba instaleci hry či DMP, verzi hry mám 1.5.04 dík za radu S0mR4k

Datastor řekl(a)...

Neboj, nejde o bug - jak už jsi sám správně napsal, je to práce GSCčka.

Anonymní řekl(a)...

Prosimta Datastor mam tvoju najnovsiu verziu modpacku pre ClearSky ale neviem odtial vyhodit tie zombie vsetky zmienky,textury o nich co som nasiel som zmazal ale vtedy mi hra nejde spustit ani ale ked si to tam dam tak su tam vkuse tie zombie a tie ma vazne seru uz.... :((( Nevies mi pls ako navrhar toho pvoedat ako by sa to dalo vypnut?

Datastor řekl(a)...

Zombíků ve hře nebylo zas tolik, aby nějak razantně otravovali - a kdybys je chtěl odstranit, musel bys přes Perl a ACDC utilitu nejdřív rozbalit, pak editovat a nakonec znovu zakomprimovat all.spawn ve spawns složce.

Anonymní řekl(a)...

cus hle mam mali problememk spustim hru nacita potom ta mala ukazka a vypadne to a ukaze mi to .XRay Engine. tohle bude asi ta chyba xrEngine.exe caused BREAKPOINT in module "C:\Program Files\Deep Silver\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\bin\xrCore.dll" at 001B:0065B914, xrDebug::backend()+164 byte(s)

Datastor řekl(a)...

Je problém pročíst si informace v odkazu na horní liště a poslat mi výpis z logu? Z 001B:0065B914 nic nevyčtu.

Anonymní řekl(a)...

Mám problém. Stalo se mi to v lokaci Jantar a Rudý les. Normálně jdu (nikdo na mě neútočí) a najednou začnu krvácet a život mi ubývá tak rychle, že asi polovinu života mám pryč přibližně za 5 vteřin. A abych to krvácení zastavil, musím použít asi 6 obvazů. Nevíte někdo co s tím?

Datastor řekl(a)...

Tipnul bych to na rychlejší nárůst hladu, ale to by ta postava neměla krvácet. A nebo je to jeden z hromady dalších bugů hry. Mohl bys mi sem nalinkovat svoji poslední save pozici?

Anonymní řekl(a)...

No rád bych, ale nevím jak se to dělá.

Anonymní řekl(a)...

Tu save pozici najdeš tady:
http://www.uloz.to/7930584/michal-4-sav Pokud s tím budeš mít nějaké problémy dej mi vědět.

Datastor řekl(a)...

Díky - ten problém jsem našel a odstranil. Pod odkazem ke stažení normálního DMP najdeš i odkaz na patch.

Anonymní řekl(a)...

Taky díky. Kdybych narazil na nějakou chybu, dám ti vědět.

Anonymní řekl(a)...

Potřebuju pomoc. Pokud jste někdo uhráli Stalker Clear Sky celý (s touto modifikací) tak mi prosím napište, jak jste postupovali v lokaci Černobylská Elektrárna. Já jakmile projdu prvním portálem (nebo co to je) tak se objevím na nějaké střeše kde jsou asi 4 nepřátelé, kteří mě okamžitě zabijou (nestihnu se ani schovat).

Datastor řekl(a)...

Zkus během hry přepnout obtížnost na nejlehčí a pak už bys je měl mít šanci nějak zneškodnit - ti vojáci se objevovali i v normální hře bez modifikací.

Anonymní řekl(a)...

Mám problém. Hru jsem už uhrál, ale nejde mi přejít z Limansku do Rudého lesa. Jakmile mi načte Rudý les, hra mi okamžitě po načtení spadne. Tady máš výpis z logu: FATAL ERROR

[error]Expression : vertex || show_restrictions(m_object)
[error]Function : CPatrolPathManager::select_point
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrGame\patrol_path_manager.cpp
[error]Line : 155
[error]Description : any vertex in patrol path [red_bridge_csky_smart_bridge_walk] is inaccessible for object [red_bridge_csky_soldier_46165] Doufám, že to je ono.

Datastor řekl(a)...

Je to ono, bohužel tuhle chybu opravit nedovedu [a to hlavně proto, že je už v základu hry - postava nemůže postupovat po svojí cestě a proto hra spadne]. Zkus nahrát starší save a nebo rovnou autosave ze začátku oblasti. Lepší radu bohužel nemám.

Anonymní řekl(a)...

Zkoušel jsem starší save i autosave, ale bohužel výsledek je stejný. Takže jsem dohrál, ale to nevadí, příběh jsem dokončil.

Anonymní řekl(a)...

Měl jsem stejný problém, tak jsem ze zoufalosti zkusil přesunout složku "scripts" někam do pryč a pak sem se normálně do R.lesa dostal uložil a zase složku vrátil.

Anonymní řekl(a)...

Zdravím všechny. V lokaci Rudý les když jsem honil Střelce se mi stala zajímavá věc (Střelec sprintoval pomaleji než já takže jsem ho dohnal). Když jsem se dostal až k němu objevila se mi možnost s ním mluvit. Jakmile jsem zmáčkl F (pro zahájení rozhovoru) Střelec zastavil a já jsem s ním mohl normálně kecat. Když jsem rozhovor ukončil Střelec utíkal dál. Asi to není nijak vyjímečné ale podle mě je to zvláštní. Můžu s ním kecat ale nemůžu ho zastavit (nejde ani zabít).

Anonymní řekl(a)...

Tady CyBeR

Datastore V lokaci Rudý les na místě kam mám doprovodit stalkery je Pseudoobr (byl tam i v základní hře). Mě by zajímalo jestli jsi nezměnil jeho život, protože mě připadá odolnější než byl v základu. Vysypal jsem na něho přibližně 800 nábojů až pak zemřel(mám Abakan).

Datastor řekl(a)...

Někde jsem na to už mám dojem odpovídal - v gamedata/config/creatures stačí odmazat soubor m_pseudogiant.ltx (nebo m_giant.ltx, teď si nevzpomínám). Osm stovek nábojů by ale vydržet rozhodně neměl.

Anonymní řekl(a)...

Tady CyBeR

Mám dotaz. V lokaci Rudý les vlevo od tunelu který vede do Limansku je mříž kterou nelze otevřít. Když se k ní přiblížím napíše mi to že mříž je zablokovaná. Je nějaký způsob jak se přes ni dostat?

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, zakoupil jsem Stalkera: CS bohuzel ale anglickou verzi, coz by snad modpacku z toho co jsem vycetl nemelo vadit, respektive cz titulky a rusky dabing by mel byt v nem jak predpokladam jiz pritomen, nicmene do hry se momentalne nechystam ale chci se zeptat, jaky idealne patch mam pro modpack do CS zvolit, odkaz na ten anglicky 1.5.07 co je zde na strankach nefunguje a co jsem googlil tak je v nich docela chaos, ruzne retail verze a jine. Tak se chci optat, jaky idealne patch zvolit na En verzi CS, pripadne zda-li by nesel zde nahodit znovu funkcni odkaz ke stazeni toho spravneho. Dekuji.

Datastor řekl(a)...

Díky za upozornění, odkaz jsem musel nahradit. Link nefungoval proto, že na deepsilver.com nahradili patch 1.5.07 za novější 1.5.09 (ale ten jsem nezkoušel a proto radši neuváděl). S 1.5.07 funguje DMP v rámci možností dobře - pokud nedojde na nějakou chybu přímo ve zdrojáku hry, což už ovlivnit nedokážu.

Anonymní řekl(a)...

Dekuji moc.

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, procetl jsem se u popisu zakl. informaci k modpackum o tom srovnavacim programku ohledne utvrzeni, zda-li byl modpack v poradku (celistve) stazen, nicmene onu MD5 hodnotu, jenz se ma do prislusneho policka v onom programu zkopirovat jsem nalezl pouze u odkazu ke stazeni Stinu, ne u CS a Pripyate. Spatne se divam, nebo je nekde jinde? Preci jen, rad bych mel jistotu. Dekuji.

Anonymní řekl(a)...

A jeste prosim jednu vec, do to datoveho srovani se zahrnuje pouze samotny modpack nebo i ty patche k nemu, v pripade Stinu i ten "Survival Pack"?

Anonymní řekl(a)...

Oprava: .."do toho datoveho srovnani"..

Datastor řekl(a)...

U Clear Sky jsem ho neuvedl - pokud na to nezapomenu, tak se budu snažit ho dodat. U Stínu se bere v potaz jenom základní verze DMP bez Survival Packu a bez patchů.

Anonymní řekl(a)...

Diky za odpoved rad bych se ale jeste zeptal, stava se to casto, ze se modpack nestahne 100%?, resp. ze je pak problem bud s jeho korektnim rozbalenim nebo v nem pak dokonce chybi i nejake jeho soucasti? Pokud tomu tedy tu tam takto byva (coz bych jinak nemel moznost 100% poznat nez skrze zmineny program a hodnoty), pak bych tedy moc prosil jeste o pridani tech MD5 hodnot jak do CS tak do Pripyate, at ma clovek jistotu. Predem se omlouvam, ze s timto otravuju.

Datastor řekl(a)...

Neotravuješ, naopak - MD5 součty jsem už dodal ke všem archivům (no, ještě chybí součet pro CoP, ale tu dodám co nevidět). Někdy k chybě při stahování dojít může, ale mně se to ještě nestalo - teda krom jednoho případu, ale tam bylo na vině moje dřívější připojení od UPC a z něj pramenící výpadky.

Anonymní řekl(a)...

Super, necekal jsem tak rychlou odezvu - jeste jednou diky.

Boris řekl(a)...

Zdravím, tři otázky:

1) CS mám s nejnovějším DMP a potřebuju co nejvíc zvednout FPS, dá se s tím něco dělat? Jako smazat vylepšený textury atd.

2) Dá se měnit přesnost zbraní v průběhu hry?

3) Ještě tě baví hrát, když jsi v Zoně posledních pár let? :-D

Datastor řekl(a)...

Nazdar. Na zvýšení frameratu by mělo zabrat promazat složky detail, door, map, mtl, roof, tile, wall, water, wood.

Pak můžeš ještě promáznout textury zbraní ve wpn složce, ale jenom ty základní (wpn_abakan, wpn_ak74, wpn_beretta, wpn_colt, wpn_fn2000_new, wpn_g36, wpn_groza, wpn_hpsa, wpn_knife, wpn_l85, wpn_lr300_banan, wpn_mp5, wpn_pm, wpn_sig550, wpn_spas12, wpn_svd, wpn_svu-a, wpn_toz-34, wpn_upgrade, wpn_vvv, wpn_walther99 a všechny bumpmapy k nim).

Měnit za chodu hry se nedá nic, vždycky ji musíš vypnout, přepsat konfig a pak znovu zapnout. No a poslední otázka - nebaví, taky proto už na Clear Sky nesahám a věnuju se Stínu a Pripjati :).

Anonymní řekl(a)...

Zdravím datastore, rád bych se zeptal, jestli můžu dělat něco s kixem v bažinách. Problém je následující: na šílené stornování misí jsem si zvykl, ale když chci vyhladit hlavní tábor odpadlíků, tak je samozřejmě všechny postřílím, ale nic se nestane. Několikrát jsem proběhl celou základu, tenhle úkol mi svítí jako jedinej a načíst znovu save jsem zkoušel...Nevíš co s tím? Předem dík za odpověď

Datastor řekl(a)...

On tenhle úkol hapruje už od vydání hry, většinou ale stačí nějakou dobu počkat, než se na statek dostane i nějaká družina z Clear Sky. Pak by se úkol měl splnit a značka z mapy zmizet.

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, neplánuješ zkompatibilnit DMP pro CS i na nejnovější patch 1.5.0.9? Udajně řeší poměrně výrazně stabilitu hry. Dík.

Datastor řekl(a)...

Stabilitu sice řešit má, ale jenom v multiplayeru. Poslední úpravy singleplayeru byly v 1.5.07 (i když i s devítkou by se DMP mohlo spustit - jenom jsem to nezkoušel).

Anonymní řekl(a)...

ahoj mam problem ted jsem si naistaloval stalker call of pripyat chvili hraju nastavim si hru rozliseni atd...ale kdyz hru vypnu a zapnu tak si to zas vse musim znovu nastavit a hlavne stracim ulozene pozice (vsechny pozice )pls radu diky

Datastor řekl(a)...

Otázky k COP příště směřuj přímo do sekce pro CoP. Zkontroluj si cestu do složky k save pozicím ve fsgame.ltx a v něm si celou cestu uprav na takovou, kam chceš, aby se pozice i nastavení ukládaly.

Unknown řekl(a)...

Zdarec , nedávno jsem si nainstaloval Clear sky a použil jsem mod ... dostanu se až do Kordonu kde hru uložim a vypínám ....cca po 2 týdnech hru zapínam ale neůspešně , žádnou chybu to neházi , hra prostě spadne .. no nic . Odinstaloval jsem celýho stalkera a znovu naistaloval , hodil jsem tam patch 1.3 a hru spustil ... vše v pořádku hra běží , ale jen co do ní vložím mod a spustím novou hru hra spadne ... bez jakýkoliv chyby , prostě psadne a vrátí se na plochu ...a ptámse proč to ted s modem nepustim a předtim jsem to normálně hrál ? Shadow of Chernobyl i Call of prypiat jsem úspěšně s datastorem dohral ....

Datastor řekl(a)...

Tenhle poslední build běží jenom na patchi 1.5.05 a dál, takže možná hra sletí kvůli trojce patchi. Zkus nainstalovat novější a pak případně nahrát starší pozici (nebo zkušebně rozehrát novou hru).

Chybu bys měl najít evidovanou v logu - jeho pozici najdeš po kliknutí na záložku "Základní informace".

Unknown řekl(a)...

Díky moc , hodil jsem tam 1.5 a hra šlape ( prozatím :D ) jen bych na tebe měl ještě 2 otázky 1: už předtim když jsem se s 1.3 patchem dostal do kordonu tak jsem splnil misi ( ve který pozabíjíš ty vojáky co chtěj dostal svýho velitele ) tak mi začalo ubývat zdravý , něco jako bych krvácej , ale obvaz ani lékarnička nepomáha .... a za 2: přidává mod nějaké podmise ? nejsem si jist jestly tato podmise byla i v originálu , ale jedná se o misi ( jak jsem uvedl výšše . po zabitý těchvojáku a odnesení kořisti sidorovičovi ) kde kousek od sidorovičovi vesnice je most , a pod mostem sedí voják ... dostal jsem od něj misi kde musím dojít až k tý železnici a jít uplně na konec a sebrat od vojáka PDA , ale je tam ta spropadená anomálka která tě vrací z5 ... nedal bys mi aspon malé vodítko jak tuanomálku obejít ? Díky ... jo a za 3 : chtěl bych ti poděkovat za skvělou práci v podobě tohoto modu , je opravdu skvělý :)

Datastor řekl(a)...

Díky. Ta první otázka má jednoduchou odpověď - postava má hlad. Stačí, když něco sníš a zdraví by se mělo srovnat. Druhá otázka se řešila tady - http://stalker.scorpions.cz/forum3/viewtopic.php?f=21&t=2076

Unknown řekl(a)...

Díky moc , absolutně mě to nenapadlo žemá hlad :D byl jsem zvyklej že i v call of pripyat s modem se objevil indikátor ... Díky moc za pomoc :) seš vážne borec

Unknown řekl(a)...

Mám tu na tebe další otázku ... doufám že už poslední , je mi celkem jasný že tě těma otázka už pěkně se*u :D ...naistnul jsem si tenpatch 1.5 , hru vypnul a ted když ji chci zapnout hodí to chybu xRay Engine .... proč ? Díky za ochotu ..

Datastor řekl(a)...

Podívej se, co ti vypisuje log (znovu odkážu na záložku Základní informace, tam už najdeš další podrobnosti).

Taky by stálo za zkoušku otestovat si, jestli se ten modpack vůbec stáhl dobře podle kontrolního součtu (údaj MD5 pod odkazem ke stažení, popis kontroly je taky v informacích).

Hra spadla při rozehrání hry od začátku a nebo při načtení starší pozice?

Unknown řekl(a)...

hru jsem rozehrál od uložené pozice , uložil a vypnul jsem hru .. .vše v pořádku , ted jsem spustil hru a ani se nespustila , problikla černá obrazovka a vyhodilo to chybu.skusimse podívat do logu , jenco ho najdu a kdyžtak sem to chybové hlášení hodím

Unknown řekl(a)...

poslední zápis je : FATAL ERROR

[error]Expression : Invalid call
[error]Function : CHW::CreateDevice
[error]File : E:\priquel\sources\engine\Layers\xrRender\HW.cpp
[error]Line : 379
[error]Description : R


stack trace:

Datastor řekl(a)...

Tak tuhle chybu jsem ještě nikdy neviděl. Všechny pády vinou xrRender se daly údajně vyřešit aktualizací ovladačů grafiky, aktualizací DirectX, případně sražením renderu z dynam. nasvícení na statiku (záložka s nastavením grafiky), ale to bys zase tu hru těžko mohl před nějakou dobou hrát. Přiznám se, že emám sebemenší ponětí.

Zkus hru celou ještě reinstalovat, pak do ní nainstalovat patch 1.5.05 (nebo 1.5.07), smazat starou složku ve sdíl. dokumentech (včetně pozic) a zkusit hrát od začátku. Nic lepšího mě bohužel nenapadá.

(Takhle to dopadá, když se při vývoji hry kašle na betatest a vydá se polotovar...)

Unknown řekl(a)...

Dobrá :) skusim reinstal a hodim do toho 1.7 patch ... doufám že to pojede , Díky moc za
snahu :)

Datastor řekl(a)...

Taky doufám, že už to pak bude fungovat, protože jsem vyčerpal všechny možnosti a na internetu toho taky nebylo zrovna moc. Nezapomeň hlavně smazat nebo někam překopírovat jak starší save pozice, tak i nastavení grafiky a všechno nastavit nanovo (včetně rozehrání hry od začátku). Záruku ti ale dát nemůžu.

Anonymní řekl(a)...

Zdravim, zajímalo by mne, páč Datastor je velký odborník na stalkera, proč hra tak často padá
díky chybě v xrCore.dll"
at xxxB:xxxxxxx,
xrDebug::backend()+146 byte(s). Nikde jsem nenašel nějaký fix. Jak jsem to hrál minule, tak to šlapalo bez problému. Ovšem s DMP 2.1.5 to pořád padá.

Datastor řekl(a)...

Nazdar - přímo tahle chyba mi nic neřekne, je potřeba se podívat do logu a teprv v něm najít konkrétní příčinu. Bližší instrukce najdeš pod záložkou "Základní informace".

Anonymní řekl(a)...

Tady CyBeR

Zdravím. Jakmile v Temném údolí odevzdám PDA Čechovovi (veliteli Svobody) hra mi spadne.

FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line : 180
[error]Description :
[error]Arguments : LUA error: ...k.e.r. - clear sky\gamedata\scripts\xr_patrol.script:199: attempt to index field '?' (a nil value)

Datastor řekl(a)...

S touhle chybou ti bohužel nepomůžu, protože xr_patrol chyby jsou problémem základní hry. Napadá mě jenom zkusit načíst starší pozici.

Anonymní řekl(a)...

Tady CyBeR

Zdravím Datastore. Podařilo se mi přes tu chybu dostat (viz výše). Na chvíli jsem oddělal složku scripts.

Fejmus řekl(a)...

Tak SoCh dohrany, bez problemu, tak jsem se pustil do CS, ale hnedka v 2. lokaci, tedy v bazinach, jak mam zabirat uzemi, tak mi chybi uz jen jizni statek nebo jak se to jmenuje, pozabijel jsem vsechny, ale furt nikdo z nasich nechce prijit, aby to zabrali.. daval jsem uz i ulozit/nacist, spanek x hodin a furt nic... Jak se mam dostat dal? musim hrat od zacatku nebo co?

dik

Datastor řekl(a)...

U CS těžko říct. Mně vždycky pomohlo uložit, nahrát a pak nějakou dobu počkat, než se objevila nějaká nová skupina stalkerů, která pak na místo doběhla. Ideální pak je postupovat s jednotkou stalkerů od začátku cesty od vesničky nebo od čističky, protože vojáky budeš mít na očích.

kaozz řekl(a)...

Zdravím.

Rozjel jsem CS (originál českou verzi, patch 1.5.10) a hned na začátku si připadám jak pátý kolo u vozu, protože ty skupinky z Jasné Oblohy dobíjejí celou mapu bez sebemenších problémů a to dost rychle, takže se zdaleka nestíhám účastnit dobytí všech lokací. Navíc se mi v průběhu dobíjení pozic objevují v PDA a na mapě pozice skrýší, bez zjevného důvodu, takže po nějaké té hodině hry mám souřadnice odhadem dvaceti skrýší z bažin na mapě a můžu je klidně vybrat. Přišlo mi to zvláštní, tak jsem hru odinstaloval, znovu nainstaloval z patchem 1.5.07 + DMP 2.1.5, rozehrál od začátku a chová se tu úplně stejně.

Má se hra takhle chovat nebo je něco špatně? Díky...

Datastor řekl(a)...

Tohle je bohužel normální a dělo se tak pořád. V GSC se snažili o dynamičnost bitev, což ale nakonec dopadlo přesně tak, jak píšeš. Od Kordonu dál se ale situace částečně zlepšila.

kaozz řekl(a)...

Ještě jednou díky moc za superrychlou reakci :)

A co to odhalování souřadnic skrýší zdarma během hraní v terénu? To je taky normální? Pak nechápu, proč tam někdo ty souřadnice prodává za prachy, když se ukážou tak jako tak. A pokud je to jiný druh skrýší než ty co jsou na prodej, tak musím říct, že věci v nich nejsou o nic horší než v těch placených.

Datastor řekl(a)...

Nemáš za co :). Skrýše jsou totiž dvojího druhu - prodejní a pak normální, co se na mapě objeví po prohledání mrtvoly protivníka. V těhletěch nic moc nenajdeš, kdežto ve skrýších vyžadující předchozí platbu jsou zajímavější věci (i když taky ne vždycky) a hlavně upgradovací flashdisky, co se hodí mechanikům.

kaozz řekl(a)...

Zdravíčko, to jsem zase já :)

Aktuálně mám problémy na mapě Smetiště. Kdykoliv se dostanu do blízkosti té základny Stalkerů na severu, tak hra spdne s tím, že xrengine.exe stopped working. Dělá to jen v okruhu řekněme 100 metrů od té základny. Jinde je hra naprosto stabilní.

Výpis z logu:

FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line : 180
[error]Description :
[error]Arguments : LUA error: ... clear sky\gamedata\scripts\bind_anomaly_zone.script:75: attempt to index local 'art' (a nil value)

Nevíš pls čím by to mohlo být? Díky.

Hra je 1.5.07 + Datastor Modpack 2.1.5. Zkoušel jsem tam hodit i patch 1.5.10 a nepomohlo.

Datastor řekl(a)...

Tak to ti bohužel neřeknu. Zkus nahrát starší save ještě z Kordonu a nebo rovnou autosave ze začátku příchodu na Smetiště (ale bohužel nemůžu zaručit, že to bude fungovat).

kaozz řekl(a)...

Tak jsem nakonec narazil na tohle:

Delete the following section in bind_anomaly_zone.script, what i did understand so is it calling for anomaly "art" but anomaly's doesn't have any "art"...I have played with this for a while now and it works.

local art = alife():object(k)
if cl_pos ~= nil then
printf("pl:art [%s] se_pos %s cl_pos %s", art:name(), vec_to_str(art.position), vec_to_str(cl_pos))
else
printf("pl:art [%s] se_pos %s", art:name(), vec_to_str(art.position))
end

Jenomže v gamedata/scripts ten soubor není. A pokud je někde v těch originálních dbx souborech, tak nevím jak se do nich dostat. Mohl bys mi poradit jak tu editaci provést?

Dík moc.

kaozz řekl(a)...

Paráda, vypadá to, že to fakt zabralo. Už jsem to málem odinstaloval, ale teď naštěstí můžu pokračovat. Takže pokud někdo bude mít na stejný problém, víme, jak na to :)

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Datastor.
Mam mensi problem, po nejakom case som si chcel zase zahrat Clear Sky. Tak som ho nainstaloval pridal som najnovsi patche, potom DMPcko. a ked som chcel spustit hru tak najskor mi nahodolo obrazok a asi po 10 sekundach naskocilo eroor okienko a v nom napisane( Cannot open file "fsgame.ltx". CHeck your working folder ). Podotikam ze som zmenil false na true. Tak som odinstaloval a nainstaloval bez patche a DMP, no stale mi to okienko ukazuje. Predtim so mal tu hru nainstalovanu a slapala na 100%, ziadne sekanie ani padanie hry. Je to ceska verzia, a aj patch som stiahol cesky a stale to ukazuje. Uz som to preinstaloval 4 krat a stale to ukazuje, nevies co moze bit na chybe ? Uz si nevem rady.
Vektor.

Datastor řekl(a)...

Vyzkoušej rady ve FAQ sekci: http://dmpinfo-pg.blogspot.com/p/caste-dotazy-clear-sky.html (bod 9).

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, tak som skusal urobit zastupcu nepomohlo. Tak som urobil tu zlosku a po chvili mi zase hodilo error xray. Prikladam log.

* Detected CPU: AuthenticAMD , F15/M12/S2, 1607.00 mhz, 5-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, 3DNow!, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 26994 files cached 30 archives, 4544Kb memory used.
Init FileSystem 6.072176 sec
'xrCore' build 3502, Sep 5 2008

Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\documents and settings\all users\documents\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrGame.dll
stack trace:

001B:01816207 xrRender_R2.dll

[error][ 259] : K dispozícii nie je viac údajov.


uz fakt nevem co.
Vektor.

Datastor řekl(a)...

Podle toho logu je zjevně něco s renderem. Zkus kompletně smazat user.ltx ve sdíl. dokumentech a pak grafiku s ovládáním nastavit znovu, případně na detailech trochu ubrat.

Anonymní řekl(a)...

zmazal som ten user, a teraz mi zacalo pisat ze vloste disk. aj crack som dal znovu a stale to pise.
Vektor.

Anonymní řekl(a)...

Tak ma napadlo ze bude nieco z crackom. Tak som stiahol novy a uz to ide. Aspon zatial :)
Ale aj tak nechapem ze predtim som taketo problemi namal nainstaloval som a ficalo to.
Ale spustat to musim cez ten subor bat. Takze dakujem za radu.
Vektor.

Anonymní řekl(a)...

Prepac ze som tu zas ale mam dalsi prolem. Ten spociva v tom ze hru mi nacita, prejde uvodna animacia no a ked sa mam pohnut neda sa, Miska ide, teda pohlad mi ide obzerat sa mozem. tak som chcel ist do nastaveni ze to zadam. A dalsi problem ani ESC nefunguje tak som restart. Hru som zapol znova nacitalo, dam vlasnosti tam vsetko prazne a ani pridat tlacitko sa neda. Neves co je s tim ? Uz ma to prestava bavit, ale skus mi prosim ta poradit.
Tak ma napadlo ci som pravil dobre ze som zmazal ten user, ci to nebolo v nom.
Vektor.

Datastor řekl(a)...

Na začátku Clear Sky se ani pohybovat nemáš, musí projít ten úvodní dialog s Lebeděvem a ža potom jde postavu ovládat. Ale pokud ty chyby jsou i dál, tak mě nic nenapadá. Buďto reinstal a nebo zkontrolovat stav Windows.

Petarosus řekl(a)...

Ty jo nemoh by někdo už opravit to jak levák odmítá přeskočit v jantaru zeď a celá hra tím končí? Autosave sem načítal asi 4x a pokaždý to samý:-((((. Takže sem asi dohrál

Datastor řekl(a)...

Těžko, když to je chyba základního spouštěcího skriptu... pokud nezabral autosave, tak zkus starší save třeba někde z Agropromu.

Petr řekl(a)...

Takže jsem si načet pozici z agropromu kdy sem v jantaru vůbec eště nebyl, došel až tam a levák zase to samý. Tady na foru se píše že to je chyba DMP, mimo to mám takový podezření, že to souvisí s obíráním mrtvol stalkerama, který místo toho, aby plnili misi se plížej a obíraj (a errorujou). Dá se to obírání vypnout a nebo ten error opravit?

Datastor řekl(a)...

Už si nepamatuju, co přesně za skripty obírání zapínaly, ale zkus prostě a jednoduše před načtením autosavu celou scripts složku přejmenovat. I kdyby se obírání teď odstranilo, musel bys kvůli struktuře souborů načíst hru od začátku (navíc je zvláštní, že tahle chyba se projevuje taky jenom někdy a jenom u někoho). K zaseknutí ale docházelo i v základní hře, ne jenom s DMP.

Petr řekl(a)...

Funguje to. Přejmenování složky scripts budiž od teď řešením. Díky.

CoinLocket řekl(a)...

Ahoj mám velký problém. Při aktivaci modu jsem postupoval přesně podle návodu, ale když hru spustím, naběhne úvodní obrázek a pak vyskočí hláška "V jednotce není žádný disk. Vložte disk do jednotky/Device/Harddisk1/DR1. a pak hned naskočí bugreport. Problém je, že hru mám originál a DVD v mechanice je. Modpack pro "Stín" mi funguje bezvadně. Prosím, co mám dělat?

Datastor řekl(a)...

Tohle zřejmě bude mít na svědomí nutnost aktualizovat drivery Tages ochrany - http://tagesprotection.com/main.htm

CoinLocket řekl(a)...

Díky za radu, hláška s nutností DVD v mechanice zmizela, ale pořád mi tu straší ten x-ray engine bugtrap. Já ten modpack snad nerozjedu. Hra jako taková mi jde normálně.

Datastor řekl(a)...

Zkontroluj si ještě, jestli máš celou hru patchnutou alespoň na verzi 1.5.05, případně 1.5.07 nebo 1.5.10 - v dalším případě mi sem nakopíruj výpis z logu (kde ho najdeš se dozvíš v záložce Základních informací nahoře na blogu).

Anonymní řekl(a)...

Zdar po dlhsom case som oprasil CS s tvojim modpackom a mam taky maly problem s dazdom pozri screen

http://imageshack.us/photo/my-images/220/ssminicarl090811183130m.jpg/

pozeral som aj na scorpions fore no nic som nenasiel co by pomohlo mam grafarnu ati a Dx10 da sa to nejako opravit jo a hold tvojim modpackom...

Datastor řekl(a)...

Zkus upravit user.ltx ( http://dmpinfo-pg.blogspot.com/p/caste-dotazy-clear-sky.html ), případně se podívat na nastavení vzdálenosti dohledu, kvality stínování a vzdálenosti nasvícení. Pokud by nic z toho nepomohlo, zkus přepnout renderování na DX9.

Anonymní řekl(a)...

Tady CyBeR

Zdravím Datastore. Vím že ses rozhodl DMP na Clear Sky nezlepšovat, ale dostal jsem nápad jak zlepšit války frakcí, možná by se tím opravila i chyba, kvůli které se skupina přátelských stalkerů nedostane na místo, které má hráč udržovat. Pokud máš zájem, dej mi vědět a já ti to pošlu mailem.

Datastor řekl(a)...

Nazdar - klidně mi to pošli, ale nezaručuju, že k CS ještě updaty vydávat budu. Každopádně bych si to alespoň zkusil (i když jak znám GSC, tak žádná oprava jejich chyb nefunguje na sto procent).

Anonymní řekl(a)...

Tady CyBeR

Poslal jsem ti to. Dej mi pak vědět.

Anonymní řekl(a)...

Ahoj super prace jen neda se nějak ostranit utočeni banditu? neda se do smetište dostat bez jejich zabiti plosm

Anonymní řekl(a)...

Zdarec, mám jednu otázku... ako sa dá zrušiť/obmedziť HÁDZANIE GRANÁTOV u NPC ???

Datastor řekl(a)...

Líp než tak, jako to je v modpacku už bohužel nijak. Nepomohlo na to ani odmazání granátů z výbavy postav.

Anonymní řekl(a)...

Křivoprsťák

Ahoj Datastore
Mám otázečku.. V Stalker Clear Sky, jak jsem teď hrál, tak v Temném Údolí(Kde sídlí svoboda) mi to furt padá.. Jsem tam třeba 5 min. a spadne hra, windows hledá chybu, a pak se klasicky objeví tabulka s názvem xEngine (.exe kterým se spouští CS) že přestal pracovat - Ukončit program.

Dříve mi to nějak nedělalo tak jak teď.. sice jsem furt hrával za Neutrální stalkery, ale teď jsem chtěl poprvé zkusit Povinnost, a tak se tam střílím se svoboďákama. Je možné, že se tam vytvořil nějaký bug s npc. Protože už jsem i vybil základnu svobody, a nikdo nezbyl. To jelo vše OK, ale jak jsem šel k základně povinosti, a pak zpět do temného údolí.. tak se tam svoboda vrátí, protože tam nikdo z povinnosti nepřišel tu základnu obsdit.. a od té doby, to blbne. Možná tě něco napadne, ale možná taky ne. Děkuji předem.

Datastor řekl(a)...

Nazdar - bez logu bohužel poradit nedokážu (návod najdeš v informační záložce), ale i tak spíš počítej s možností, že se ani tak nic nevyřeší. Clear Sky má celou hromadu chyb.

Anonymní řekl(a)...

Křivoprsťák

Jasné jasné.. mno, zkusím to vyřešit sám, možná jsem tam něco podělal v průběhu hry, lebo i npc tam blbnou. Jak dám novou hru, myslím, že to bude ok. A když ne, tak zkusím ten log. ;)

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Datastore,
prosím o pomoc při rozchození Clear Sky. už jsem zoufalý, hra prostě nejde. Mám Visty x64, tam mi fungovaly všechny díly, SOCH byl cracklý, ostatní originál. Zničeho nic mi všechny přestaly jít. Včera jsem přeinstaloval systém, nainstaloval Service Packy a všechny aktualizace, ovladače a doplnil DX knihovny ze stránek Microsoftu. Clear Sky (DVD v mechanice) stále odmítá naběhnout, buď se zobrazí splashscreen a pak zmizí a dál nic nebo naběhne "xREngine přestal pracovat", však to jistě znáš.Ovladače Tages z jejich stránek mi způsobují BSOD. Takže ještě výpis z logu a doufám, že si na mě najdeš čas. Díky.

* Detected CPU: GenuineIntel Pentium-III, F6/M7/S6, 3600.00 mhz, 34-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 27324 files cached 29 archives, 5024Kb memory used.
Init FileSystem 0.813403 sec
'xrCore' build 3795, Jun 25 2009

Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
command line
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\documents\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[4025272 K], reserved[54600 K], committed[114368 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[8991 K], process heap[714 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[4082 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
stack trace:

0023:76F60748 ntdll.dll
0023:76F2A8F6 ntdll.dll
0023:76F2A4AC ntdll.dll
0023:75113F8B kernel32.dll
0023:6F174C39 MSVCR80.dll, free()
0023:00263A2B OpenAL32.dll, alSourceUnqueueBuffers()

[error][ 18] : Více souborů neexistuje.

Datastor řekl(a)...

Tohle je klasická základní chyba spočívající v problému s detekcí zvukovky. Zkus aktualizovat její ovladače, případně je kompletně odinstaluj, restartuj počítač a pak znovu nainstaluj (samozřejmě nejnovější verzi). Clear Sky je obecně dost problémová hra, ne tak ještě na 64bit Vistách.

Anonymní řekl(a)...

Díky moc, už to šlape, po reinstalu ovladačů zvuku jsem ještě musel pročistit disk pomocí Driver Sweeperu. Potom se Stalker rozběhl. Pak jsem ještě reinstaloval ovladače NVidia se zaškrtnutou volbou "ovladač HD audia". Pak jsem dal nový ovladače zvuku (ty samý, novější už nejsou) a je to. Doufám, že moje zkusenost pomůže někomu dalšímu. Ještě jednou díky.

Anonymní řekl(a)...

Tak tento debilně udělaný datadisk mě čím dál víc přestává bavit. Na věčné padání v Temném údolí jsem si už zvykl, ale teď se nemohu dostat přes Rudý les. Pokaždé když zabiju zombíka, hra spadne a v logu stojí:

! attempt to use non-existent INFOPORTION [encyclopedy_zone_zone-story_story-raid]
! [LUA][ERROR] ERROR: Statistic ERROR: cannot find monstr class for [red_fracture_weak_0005]

FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line : 180
[error]Description :
[error]Arguments : LUA error: ....t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\scripts\_g.script:975: bad argument #2 to 'format' (string expected, got nil)

stack trace

Mám patch 1.5.07. Také nechápu, proč se mi neustále zadává úkol chránit Stalkery u anomálie, stojím tam jako ohon, nic se neděje, až když vyrazím směrem k oné prostorové anomálii, zjeví se tlupa snorků a žene se na tábor. Postřílím je, vůbec je nezajímá že za nimi utíkám, prostě běží k táboru a nechají se zabíjet, teprve u něj útočí. Dostanu odměnu, úkol se splní a zadá znovu. Vše se opakuje, pak tam vyleze zombík, odstřelím ho a pic na plochu. Jednoznačně nejhorší díl série. Tady se hráč nebojí mutantů ani ničeho, ale jen toho, aby se seply skripty jak mají a vůbec se to dalo dohrát. Už se těším na osmou verzi modpacku pro SOC a tento datadisk pak hodím do kouta.

Datastor řekl(a)...

Tady alespoň vidíš, proč jsem s modifikováním Clear Sky seknul. Sice jsem nenarazil na takovou chybu, ale zkus toho zombíka prostě ignorovat a proběhnout kolem něj. Záznamy k mutantům jsou korektní, takže chybu musí způsobovat něco dalšího (jenže nemám ponětí, o co by mohlo jít).

Anonymní řekl(a)...

Tak zombíkům jsem utekl, ale chyba přetrvává. Ve vesnici v Armádních skladech, to samé. Zastřelím zombíka, jsem na ploše. A tam jim utéct nemůžu, mám za úkol zlikvidovat upíra. Log mi píše:
Načítání: Datastor Modpack...
* phase time: 14 ms
* phase cmem: 353925 K
* [win32]: free[983344 K], reserved[171444 K], committed[942300 K]
* [ D3D ]: textures[204507 K]
* [x-ray]: crt heap[353925 K], process heap[335584 K], game lua[110663 K], render[1314 K]
* [x-ray]: economy: strings[15368 K], smem[7662 K]
* MEMORY USAGE: 358716 K
* End of synchronization A[1] R[1]
! [LUA][ERROR] ERROR: Statistic ERROR: cannot find monstr class for [mil_zombie_weak_0001]

FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line : 180
[error]Description :
[error]Arguments : LUA error: ....t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\scripts\_g.script:975: bad argument #2 to 'format' (string expected, got nil)


stack trace:
Vypadá to že jsem dohrál. I když mě koneckonců i dochází chuť, pokračovat dál.

«Nejstarší ‹Starší   1 – 200 z 282   Novější› Nejnovější»