Ještě dodávám, do dnešního dne to šlo, normálně jsem je zabíjel, ale prostě od Rudého lesa to blbne. Jedině zkusit se vrátit do Kordonu, nebo na Smetiště a zkusit ho zabít tam, jestli to taky vyletí. I když nevím proč by to mělo blbnout jen v některých lokalitách.
Zdravím.mám problém,obcas mi to pada,"x-ray engine crash xrengine.exe caused BREAKPOINT in module "e:\steam\steamapps\common\stalker clear sky\bin\xrCore.dll" at 001B:1001B944, xrDebug::backend()+164 byte(s)hraji steam verzi s tuhle s dmp 2.1.5..Nevíte jak se toho zbavit?
Clear Sky padá tak jako tak, to je smutná skutečnost. Pokud ale hra spadne, tak bez logu stejně z tohohle breakpoint upozornění nic nevyčtu. Jak se k logu dostat najdeš buďto v instrukcích u modpacku a nebo v informační záložce v horní části blogu.
Cau chtěl bych se zeptat jestli bys sis nevěděl rady s tímto Bugem:Exeption Reason-xrengine.exe caused BREAKPOINT in module "e:\steam\steamapps\common\stalker clear sky\bin\xrCore.dll" at 001B:1001B944, xrDebug::backend()+164 byte(s).....Mám Steam verzi,+dal bych ti i vypis s errorlogu(jenže přesně nevím co tam potřebuješ)... Diky za mod a za tvuj help k memu problemu
Pokud si znovu přečteš ten můj předchozí příspěvek a následně i základní informace z horní záložky, tak se dozvíš víc (včetně toho, co z logu je potřeba).
Stala se mi nepříjemnost, jedná se o úkol od Poustevníka v Agropromu. On mi ho zadá, ale v PDA se mi úkol vůbec nezobrazí a samozřejmě v rozpadlém srubu v bažinách tělo mrtvého Stalkera jehož PDA chce, také není. Docela mi to štve, protože vím, že za splnění mi dá flashku. Dále jsem od Banditů přijal úkol vymlátit Bleší trh, to jsem udělal, dostal odměnu, ale pořád mám úkol jako nesplněný, že mám čekat dokud tam nedorazí banditi.
Tak na problém s touhle misí si nevzpomínám a nikdo mi taky nic nehlásil. Zkontroluj si, jestli hledáš skutečně dobře a nejsi třeba o patro níž (případně mi pošli save pozici).
Úkoly s čekáním na nějakou skupinu jsou "normální", za to DMP nemůže. Dělo se tak od vydání základní hry a těžko tomu ještě někdy bude jinak.
sakra! :D jak se říká neříkej hop .... že nevíš co to dělá ted? .....................................................................................................................................................................................chybí SIDOROVIČ :D
Nosnost si neměň - ta hra potom ztrácí hodně z atmosféry.
Chyba se Sidorovičem byla jediná, a to tehdy, pokud jsi přeskočil dílčí úkoly v bažinách. Zkontroluj si předchozí postup a případně se podívej, jestli se modpack stáhnul dobře (klasicky podle MD5 algoritmu a MD5 CheckSumu z horní informační záložky).
Tak zkus nahrát ještě nějakou starší pozici - jednou se mi tahle nepříjemnost stala taky, ale pro jistotu jsem rozehrál od začátku a už k ničemu nedošlo.
Bez logu ti nepomůžu - a pokud to bude něco v _g.skriptu, tak ani pak ne. Zrovna nedávno jsem Clear Sky po letech zase zapnul a v bažinách problém nebyl (i když pořád s patchem 1.5.07).
K tomu ti nic bohužel neřeknu - je to náhodná chyba spojená s problémem spawnout někde nějakou jednotku. Zkus starší save, lepší radu v případě Clear Sky nemám.
Ahoj, CS je sice normálně strašnej ale s DMP už se to dá hrát a docela se mi to i líbí. Mám ale jeden problém. Jde o to, že bych se rád připojil k banditům (alespoň abych zjistil co to přinese) ale nějak mi to nejde. Splnil jsem všechny úkoly pro Jogu a ten mi řekl, že se po nějaké době ozve jestli mě jako přijme. Bohužel se ale nic nestalo. Už jsem v Agropormu, od té doby uběhly minimálně dva dny a stále nic. Tak by mě zajímalo co je špatně?
To jsem rád, že alespoň s DMPčkem se ti Clear Sky líbí (i když uznávám, že na potácejících se základech nejde bohužel vystavět nic stabilního). No a k otázce - špatně neděláš nic. Problém je v tom, že jakákoliv frakce, k níž se chceš přidat, se ti ozve až mnohem dál ve hře. Nepamatuju si už přesně kde, protože jsem na CS drahnou dobu nesáhnul, ale pokud jsi právě v Agropromu, je to pořád ještě brzo. Nehledě na to, že členství u frakcí ti žádnou zásadní výhodu nepřinese.
Dovolil bych si se vší úctou upozornit na jeden nesmyl. Když si překomoruju Mosina na ráži 5.45 tak mu zustanou všechny parametry stejný a to je blbost. Náboj 5.45 má mnohem menší ranivej účinnek i průbojnost než 7,62.
Mužu se zeptat, kde se v těch souborech s nastavenim zbraní mění přesnost, rozptil zbraně, "kopání" a podobně? Připadá mi že v tom tvym modu jsou všechny zbraně přehnaně přesný, třeba když někoho pokropim MP5 přes půl mapy tak okamžitě lehne, a klidně ho třefim na první výstřel do palice a to se mi nelíbí. :-)
Potřebuje, o tom žádná - problém je právě celková nestabilita hry, kterou (ke vší smůle) ani modifikace nedovedou opravit. Každopádně pokud se do úprav pustíš, tak hodně štěstí :).
Zdravím. Je opravdu škoda, že je tento díl tak problémový. Právě díl Clear Sky mám ze všech třech dílů nejradši, a to kvůli frakčním válkám a o to víc mě mrzí jak lidi z GSC tento díl odbyli. Podle mě tam mohlo být víc možností a míň bugů a chyb. Nejvíc problémové jsou podle mě bažiny. Vždycky jsem musel dočasně smazat složku s texturami, aby mi v této lokaci hra nepadala, jinak v ostatních lokacích jsem problémy neměl. Je to škoda. Kdyby si GSC dali víc záležet, určitě by tento díl byl oblíbenější a lepší.
Textury v tomhle případě roli nehrály (snad jenom na slabších sestavách, ale to platí pro všechny Stalkery). Hlavním problémem jsou chyby ve skriptech a přiřazování bočních úkolů s obranou táborů. Těžko říct, jestli měly suplovat slabší příběh nebo jestli takhle chabou dějovou linku v GSC navrhli schválně z nedostatku nápadů, ale Clear Sky to neskutečně ubližuje. Nikdo nebude hrát hru, kde v podstatě o nic nejde a kde nikdo neví, za jak dlouho se mu příběhová linka naruší nějakou chybou.
Zdravím. Poslyš: Zlepšuje modpack grafiku? Jestli jo, pak bych to potřeboval na chvíli zrušit, protože v bažinách se mi hra strašně seká a když jsem to hrál bez modpacku tak mi to jelo bez problému. Ostatní lokace jsou v pořádku, jenom ty bažiny mi blbnou.
Vylepšuje v podstatě jenom textury. Zkus z gamedata\textures smazat nebo přejmenovat složky detail, door, map, mtl, roof, tile, wall, water, wood a z wpn složky pak následující textury základních zbraní:
wpn_abakan, wpn_ak74, wpn_beretta, wpn_colt, wpn_fn2000_new, wpn_g36, wpn_groza, wpn_hpsa, wpn_knife, wpn_l85, wpn_lr300_banan, wpn_mp5, wpn_pm, wpn_sig550, wpn_spas12, wpn_svd, wpn_svu-a, wpn_toz-34, wpn_upgrade, wpn_vvv, wpn_walther99 (a všechny bumpmapy k nim).
Dík. Částečně to pomohlo. Teď se mi to seká jen, když se dívám na budovy nebo na větší množství nepřátel, ale přes to se už dá nějak dostat. Až se přes ty bažiny dostanu, uložím si to na začátku Kordonu a příště budu začínat hru odtud, abych to nemusel furt mazat. Ještě jednou dík
Tak jsem si chtel zahrat CS s DMP ale po nakopirovani gamedata hra nejde spustit. Podle vyse zmineneho v tomto threadu jde o chybu service packu 1.5.05, ja vsak mam 1.5.10 a chyba je tato:
xrengine.exe caused BREAKPOINT in module "c:\steam\steamapps\common\stalker clear sky\bin\xrCore.dll" at 001B:1001B944, xrDebug::backend()+164 byte(s)
Zkusil jsem prejmenovat trade_trader_esc.ltx ale nepomohlo.
Ctu samou kritiku na tento dil Stalkera, hra pry casto pada, me se to snad ve standardni steamove instalaci nestalo, navic pribeh ma pekny, jen moc rychle tempo na muj vkus, kladu ho vsak na stejne misto jako dalsi dva dily. -- Amavis
V záložce Informace jsem k pádům psal postup, jak se dostat k výpisu z logu - bez něj je jakákoliv hláška o pádu bezcenná, protože příčina nejde dohledat.
A bohužel kritika je oprávněná. Základní hra nešla dohrát vůbec, opatchovaná jenom tehdy, kdy má člověk štěstí a příběh si můžeme všichni možná tak domyslet.
Omlouvam se, ze jsem dotaz polozil vyse jako Odpovedet. Blbe jsem kliknul. Vim, ze tato chyba Datastorovi nic nerekne, nejaky odkaz na nejakou metodu programu v c++ v xrcore.dll, ale engine ma vcelku slusny reportovaci system, takze Datastore mohu odeslat majlem ? Bude tam kompletni bug report. Ale pokud bys s tim mel stravit vic jak hodinu, tak to nema cenu, zkusim dowgradovat.
--- Puvodni zprava ---
Jsem si chtel zahrat CS s DMP ale po nakopirovani gamedata hra nejde spustit. Po prejmenovani gmedata to jde. Podle vyse zmineneho v tomto threadu jde o chybu service packu 1.5.05, ja vsak mam 1.5.10 a chyba je tato:
xrengine.exe caused BREAKPOINT in module "c:\steam\steamapps\common\stalker clear sky\bin\xrCore.dll" at 001B:1001B944, xrDebug::backend()+164 byte(s)
Zkusil jsem prejmenovat trade_trader_esc.ltx ale nepomohlo.
Ctu samou kritiku na tento dil Stalkera, hra pry casto pada, me se to snad ve standardni steamove instalaci nestalo, navic pribeh ma pekny, jen moc rychle tempo na muj vkus, kladu ho vsak na stejne misto jako dalsi dva dily. -- Amavis --
Zdravim Datastore...maaam jedenb problem mam nainstalovayn clear sky aj s dmp patch 1.5.0.7 vše ide spravne až na to že 50 percent NPC su uplne čierne????diyk vopred za radu
Ahoj, po dlhšej dobe som nainštaloval Clear ski. Keď zmením rozlišenie plus niektoré klavesy a následne vypnem/zapnem hru tak zostane všetko na pôvodnom nastavení. Nemam šajnu čo s tým je. Poprosil by som o pomoc.
Je několik možností: 1) Zkontroluj si, jestli nemáš u user.ltx nastavenou položku "Jenom pro čtení" (kde ho najít se dozvíš v informační záložce, rozepisovat to tady teď nebudu). 2) Zkontroluj si ve fsgame.ltx (v hlavním adresáři s nainstalovanou hrou) cestu u řádku $app_data_root$ - měla by odkazovat na název_disku:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\. Pokud ne, uprav ji tak, aby odpovídala místu, kde hra skutečně nainstalovaná je. 3) Zkus hru zapínat jako správce (pokud používáš Visty nebo Windows 7).
čau daty... Prosím tě... čím to může být.. někdy se mi totálně zblbnou textury.. a musím uložit, vypnout a zapnout... a někdy se mi samovolně hra vypne... sama... nevíš čím to může být?
Jde o to, jak zblbnou - eviduju jenom problémy s černou texturou na několika postavách, ale nějak globálně jsem se s takovou chybou nesetkal. Může to mít na svědomí výkon GK a nebo nedostatek paměti, stejně jako pád hry. Podívej se do logu, případně mi ho přepošli na mail.
Mám menší problém s úkolem v rudém lese,Jedná se o úkol "krej nám záda dostaneš artefakt" - překvapilo mě jak je úkol i s DMP těžký. Několikrát jsem nahrával tak aby ani jeden stalker nezemřel.Přesto kdyš dokončím úkol hra spadne.
FATAL ERROR
[error]Expression : vertex || show_restrictions(m_object) [error]Function : CPatrolPathManager::select_point [error]File : E:\priquel\sources\engine\xrGame\patrol_path_manager.cpp [error]Line : 155 [error]Description : any vertex in patrol path [red_smart_terrain_6_3_artefact_walker_1_walk] is inaccessible for object [red_stalker_artefact_hunter1001]
Zdarec D. Hele mám teď po delší době opět nově nainstalovanej Clear Sky a mám ho opatchovanej až na verzi 1.5.10, tak se chci zeptat, jestli tenhle modpack poběží i na týhle verzi.
Zdarec D. Hele po delším čase jsem znova oprášil krabičku s Clear Sky a nainstaloval jsem ho. Jenomže jsem hru opatchoval až na verzi 1.5.10 , tak se chci zeptat jestli to vůbec mám zkoušet, zda to poběží?
No Datastor :) klobúk dole :) CS som dlho nehral nakoľko sa mi na kompe kusal a je nutné ho preinštalovať, tak som ho nahodil na môjho noťasa :) Pravdaže bez DMP ma to bavilo len po smetisko :( a už som aj zabudol aka ta hra bez DMP je.. Po tom čo som vyprázdnil 5rán z brokovnice do dKanca som povedal dosť.. a nahodil DMP Je síce pravda že som si ho trošku upravil ( váha a trochu tých peňazí na začiatok ) ale .... a to chce nový riadok..
WOW WOW WOW... 1rana makorovom do hlavičky, bandita padá k zemi. 3x do teličká taky tak mrtvola.. Brokovnica dvojranovka skrátena, 1rana 1 mrtvola ,, druhá rana druhá mrtvola
Ahoj Daty Chtěl bych se zeptat na příběh hry, jestli bys mi nemohl vysvětlit co se v Stalkerovy CS vlastně na konci stalo... ta animace.. nepochopil jsem jí.. na elektrárnu přišel blowoud tak je animace jak jsou všichni v chodbě a chcípají na radiaci a nebo co? Když tak dík za vysvětlení
Ahoj Datastore Mám tu pro tebe takový zákusek k vyřešení :). Clear Sky jsem hrál do teď na špatné nastavení, měl jsem v nastavení grafiky anti-alisovat alfa-testovací objekty na _dx_10.1.. měl jsem hru neplynulou... pak jsem si přečetl že to není dobré pro ATI grafické ovladače, a hodil jsem to na _dx_10... restartoval hru, a načetl jsem svoje staré savy... jeli v pohodě, ale řekl jsem si že pojedu novou hru, nová hra taky začala, ale pak jsem si to uložil, a vypl stalkera, po načtení toho nového savu mi to spadne, ale načtení starých savů furt funguje... rád bych to teda měl vše pokupě a zahrál novou hru. Tady je výpis z log.:
To nemám zdání... zkus hrát ještě jednou od začátku, hru uložit a pak ji znovu načíst. Nastavení grafiky by na tohle nemělo mít vliv - spíš jde o náhodnou chybu (o jednu z tisíce).
Ale je tu ještě pár věcí... 1. Stín od postavy ve hře není? Protože npc svojí postavy stíny mají ale svojí postavy stín nemám... a 2. Asi nejhnusnější věc... Stín okolí je jak kdyby byl 10 metrů dokola kolem mojí postavy... jak se hýbu tak se hýbe i ten stín okolí se mnou... což je dost hnusný.. a nevím jak to oddělat. Nevíš jak na to?
Zdar Datastore, mám menší problém se sluncem, neboli s píše s jeho osvětlením. Jsem teď v táboře Jasné Oblohy... a docela mě to štve, protože země svítí od záře slunka, jsou i stíny od budov atd od slunka... ale když se kouknu na slunce... nezáří... je prostě jak kdyby bylo jen nakreslené, žádné paprsky nic z něj nejde.. takže obloha je taková bez světla, stromy atd taky, ale země září od slunce... není to blbý? Možná by pár příkazů do user.ltx pomohlo, nevíš nějáký tip?
Ad stíny postavy - ne, ty se nezobrazí. Jde o specifickou záležitost enginu a stín se zobrazí jenom pod DX8 (stat. nasvícení v nastavení).
Ad záře Slunce - znovu, tohle všechno se limituje enginem. Slunce je jenom jedna kruhová textura a celková světlost scény se potom koriguje jednotně použitím několika příkazů do konzole.
Datastore: Tak nevím jestli jsem jedinej kdo hraje bez traineru, ale není tenhle DMP pro Clear Sky trošičku přehnaný?
klasický začátek: AKM (tuším nebo AK74) Artefakt se u Bílé oblohy prodá za 4.500 rublů
DMP-SCS začátek pistolka (makarov tuším) artefatkt prodám za 1500 rublů
klasika: odpadlíci sice vydrží pět šest ran, při míření na hlavu dvě tři...
DMP-SCS: odpadlíci vydrží jednu dvě rány, ale uplně totéž já (jednu dvě rány) (rybářská víska) ať se kryju jak chci, tak odpadlíci z makarovu střílej s přesnotí jako kdyby měli odstřelovačku.
Chápu, že Tvé mody chtějí přiblížit co nejvíc realitu, ale tak nějak vyrovnaně by to chtělo. Samozřejmě chápu, že se jedná o betu.
....
Když jsem zkusil jeden Tvuj DMP tak jsem zjistil, že vubec nefunguje nějaká obtížnost, nepřátelé stejně těžtí na nováčka, jako na veterána, stalkera...
(muj názor)
Grafika, jako vždy parada, jen... Shadow of Chernobyll jsem s Tvým DMP hrál na plný céres, ale v Clear Sky musím uplně na vše minimum a pár lokací (v bažinách) pokles na 1 FPS což není Tvá chyba, on SCS je celý divný oproti SOCH Mohl by jsi ale nějak ve finální verzi DMP optimalizovat textury (nejspíš je optimalizovanější mít budeš, ale vytlačit z toho co to jde...) ?
Neřekl bych, a to ani z nejrůznějších komentářů, co mi psali ostatní hráči. Vezmi si, že Šráma zastihl blowout - proto se mu jenom těžko v batohu může zničehonic zjevit kalašnikov (a to ještě naprosto bez poškození), stejně jako frakce operující v utajení a s ne zrovna oslňující výbavou nemůže dávat všem lidem do začátku pušku a hromadu munice. Mě třeba osobně nebaví hra, kde si prodejem deseti věcí přijdu na peníze, co mi vystačí na oblek a dvě další pušky, jelikož si jako hráč potom připadám akorát zbytečně.
Odolnost hráče a okolních postav je víceméně stejná, což účelem rozhodně bylo. Rambo styl ze základní verze mi nevyhovoval ani u jednoho dílu (stačí si zahrát původní starší buildy a rázem se i z DMP stane poměrně lehká záležitost). S přesností střelby chci ještě něco udělat, ale to bude poměrně komplikovanější zásah. Beta to sice je, ale ne ani tak z hlediska hratelnosti, jako spíš stability - ale i tu jsem do nadcházející verze posunul razantně nahoru.
K obtížnosti - ve Stalkerech nikdy změnou obtížnosti nedošlo k zesílení nebo naopak zeslabení protivníků, ale vždycky jenom k navýšení nebo naopak snížení výdrže hráče (někde jsem to už zmiňoval). I v DMP rozdíly v obtížnosti jsou, ale ne tolik markantní, protože modpack přece jenom směřuje na potřebu víc využívat krytí a celkově uvažovat o tom, jak z přestřelky vyváznout s co možná nejmenším zraněním. Je to prostě něco trochu odlišnějšího, než soudobá herní produkce. Zadarmo nic nedostaneš, ale o to víc si budeš cenit všeho, na co si sám vyděláš nebo získáš odměnou. Alespoň tak teda chci tuhle herní sérii vidět já.
Technická stránka Clear Sky je často propíraná, ale já to nijak změnit nemůžu. V tomhle díle GSC použilo spoustu novějších efektů, ale nějak si nikdo neuvědomil, že k tomu bude potřeba mnohem silnější sestava. Něco sice částečně řešily patche, nová verze DMP poběží na nejnovější verzi 1.5.10, ale je to prostě tak. Hodně pomáhá srazit renderování. Optimalizace textur ale nijak nepomůže, spousta z nich je beztak upravená natolik, aby výkon žrala pokud možno co nejmíň, jenže hlavním zabijákem výkonu jsou spíš sluneční paprsky a podobně.
Je to jedna z nejběžnějších chyb od základní prodejní verze hry - většinou pomáhá načíst starší save. Ve zkratce jde o to o to, že nějaká vygenerovaná skupina nemůže najít svůj konkrétní waypoint, co zajišťuje, kudy postavy půjdou - nebo spíš jim ho hra neurčila.
Ahoj chcem sa spytať kde by mohla byť chyba napr rozhovory po dobiti mostu do Limansku pride Lebedev ku Lešijovi a povie nu vetu a Lešij asi až o minutu alebo viacej odpovie kde je problem? Dik za odpoveď.
Záleží na spoustě faktorů - postava se někdy může někde seknout, případně si hra špatně nastaví časování dialogů. Změnit a ani opravit se to moc nedá, spíš jde o dílo náhody. Ostatně jako i zbytek věcí v Clear Sky.
ahoj, dneska jsem si nainstaloval CS s DMP a když začínám novou hru tak mi to crashne. v logu je toto [error]Expression : fatal error [error]Function : CScriptEngine::lua_error [error]File : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp [error]Line : 73 [error]Description : [error]Arguments : LUA error: ....e.r. - clear sky\gamedata\scripts\xr_effects.script:51: attempt to call field 'show_weapon' (a nil value)
Mám teď poměrně dost práce nejenom se Stínem, ale i obecně mimo hry, takže březen asi nevyjde - ale na DMP dál dělám, jak to jenom jde. Holt tři modpacky jsou tři modpacky :).
Blowouty jde zapnout přemenováním souboru xr_surge_hide.script v gamedata\scripts složce. Vyřazoval jsem je proto, že v Clear Sky byla celá systematika dost špatná a blowout se aktivoval vždycky jenom při přechodu do sousední lokace.
Respawn banditů (nebo spíš renegátů, pokud ti jde o bažiny) jde vrátit přejmenováním souboru faction_renegade.ltx v gamedata\configs\misc.
Šlo mi hlavně o to, jak zabránit masivnímu respawnu protivníků ve chvíli, kdy se hráč od spawnovacího bodu protivníků vzdálil na určitou vzdálenost (většinou na cca 50 až 100 metrů). Kvůli tomu mimochodem utrpěla i celková myšlenka války vojáků Clear Sky proti renegátům, jelikož ani jedna strana v podstatě ničeho nemohla dosáhnout.
Děkuju děkuju děkuju !!!! ... Já jsem se s tím sr** už dva dny a ne a ne spustit ! :D
Nejdřív že musím být administrátor...Pak že to chce patch ... po patchi to nevědělo kde to má xrCore.dll i když tam byl :D potom fsgame.ltk nebo jak a nakonec sem to nespustil protože přestal pracovat díky modpacku to jde !!!! .... Dva dny a tady tohle stahnu a do peti minut hotový :D Děkuji!! Kloubouk dolů chlapci !!! :)
282 komentářů:
«Nejstarší ‹Starší 201 – 282 z 282Ještě dodávám, do dnešního dne to šlo, normálně jsem je zabíjel, ale prostě od Rudého lesa to blbne. Jedině zkusit se vrátit do Kordonu, nebo na Smetiště a zkusit ho zabít tam, jestli to taky vyletí. I když nevím proč by to mělo blbnout jen v některých lokalitách.
Zdravím.mám problém,obcas mi to pada,"x-ray engine crash xrengine.exe caused BREAKPOINT in module "e:\steam\steamapps\common\stalker clear sky\bin\xrCore.dll" at 001B:1001B944, xrDebug::backend()+164 byte(s)hraji steam verzi s tuhle s dmp 2.1.5..Nevíte jak se toho zbavit?
Clear Sky padá tak jako tak, to je smutná skutečnost. Pokud ale hra spadne, tak bez logu stejně z tohohle breakpoint upozornění nic nevyčtu. Jak se k logu dostat najdeš buďto v instrukcích u modpacku a nebo v informační záložce v horní části blogu.
Cau chtěl bych se zeptat jestli bys sis nevěděl rady s tímto Bugem:Exeption Reason-xrengine.exe caused BREAKPOINT in module "e:\steam\steamapps\common\stalker clear sky\bin\xrCore.dll" at 001B:1001B944, xrDebug::backend()+164 byte(s).....Mám Steam verzi,+dal bych ti i vypis s errorlogu(jenže přesně nevím co tam potřebuješ)...
Diky za mod a za tvuj help k memu problemu
Pokud si znovu přečteš ten můj předchozí příspěvek a následně i základní informace z horní záložky, tak se dozvíš víc (včetně toho, co z logu je potřeba).
Stala se mi nepříjemnost, jedná se o úkol od Poustevníka v Agropromu. On mi ho zadá, ale v PDA se mi úkol vůbec nezobrazí a samozřejmě v rozpadlém srubu v bažinách tělo mrtvého Stalkera jehož PDA chce, také není. Docela mi to štve, protože vím, že za splnění mi dá flashku. Dále jsem od Banditů přijal úkol vymlátit Bleší trh, to jsem udělal, dostal odměnu, ale pořád mám úkol jako nesplněný, že mám čekat dokud tam nedorazí banditi.
Tak na problém s touhle misí si nevzpomínám a nikdo mi taky nic nehlásil. Zkontroluj si, jestli hledáš skutečně dobře a nejsi třeba o patro níž (případně mi pošli save pozici).
Úkoly s čekáním na nějakou skupinu jsou "normální", za to DMP nemůže. Dělo se tak od vydání základní hry a těžko tomu ještě někdy bude jinak.
můžu na tuhle verzi použít ty limity váhový z předchozí verze? (75/80kg)
50kg(a to s bonusem vesty +15kg) mi přijde málo :D
jo a nová verze pomohla - už to nepadá (aspon zatím ne - tuk tuk tuk) :)
sakra! :D jak se říká neříkej hop .... že nevíš co to dělá ted? .....................................................................................................................................................................................chybí SIDOROVIČ :D
Nosnost si neměň - ta hra potom ztrácí hodně z atmosféry.
Chyba se Sidorovičem byla jediná, a to tehdy, pokud jsi přeskočil dílčí úkoly v bažinách. Zkontroluj si předchozí postup a případně se podívej, jestli se modpack stáhnul dobře (klasicky podle MD5 algoritmu a MD5 CheckSumu z horní informační záložky).
nahrál sem autosave....v bažinách už nemám nic co by se dalo (vyjma úkolů pro velitele jednotek - typ dones to a to...)
Tak zkus nahrát ještě nějakou starší pozici - jednou se mi tahle nepříjemnost stala taky, ale pro jistotu jsem rozehrál od začátku a už k ničemu nedošlo.
zas přes celý bažiny ....bleee :D
v bažinách 2x pád :(
Bez logu ti nepomůžu - a pokud to bude něco v _g.skriptu, tak ani pak ne. Zrovna nedávno jsem Clear Sky po letech zase zapnul a v bažinách problém nebyl (i když pořád s patchem 1.5.07).
ted něvím přesně co mám za verzi, ale tu nejnovější (steam to má aktualizovaný)
tady ti přihazuju ten log:
FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line : 180
[error]Description :
[error]Arguments : LUA error: ...stalker clear sky\gamedata\scripts\sim_combat.script:608: attempt to index local 'attack_squad_obj' (a nil value)
K tomu ti nic bohužel neřeknu - je to náhodná chyba spojená s problémem spawnout někde nějakou jednotku. Zkus starší save, lepší radu v případě Clear Sky nemám.
:D nemám save :D tu hru sem jel úplně od začátku :D 2x :D
Ahoj, CS je sice normálně strašnej ale s DMP už se to dá hrát a docela se mi to i líbí. Mám ale jeden problém. Jde o to, že bych se rád připojil k banditům (alespoň abych zjistil co to přinese) ale nějak mi to nejde. Splnil jsem všechny úkoly pro Jogu a ten mi řekl, že se po nějaké době ozve jestli mě jako přijme. Bohužel se ale nic nestalo. Už jsem v Agropormu, od té doby uběhly minimálně dva dny a stále nic. Tak by mě zajímalo co je špatně?
Předem díky za odpověd.
To jsem rád, že alespoň s DMPčkem se ti Clear Sky líbí (i když uznávám, že na potácejících se základech nejde bohužel vystavět nic stabilního). No a k otázce - špatně neděláš nic. Problém je v tom, že jakákoliv frakce, k níž se chceš přidat, se ti ozve až mnohem dál ve hře. Nepamatuju si už přesně kde, protože jsem na CS drahnou dobu nesáhnul, ale pokud jsi právě v Agropromu, je to pořád ještě brzo. Nehledě na to, že členství u frakcí ti žádnou zásadní výhodu nepřinese.
Dovolil bych si se vší úctou upozornit na jeden nesmyl. Když si překomoruju Mosina na ráži 5.45 tak mu zustanou všechny parametry stejný a to je blbost. Náboj 5.45 má mnohem menší ranivej účinnek i průbojnost než 7,62.
To je samozřejmě pravda a díky za nahlášení - ale na Clear Sky už dlouho nedělám, takže nemůžu slíbit, že nějaká oprava vyjde.
Mužu se zeptat, kde se v těch souborech s nastavenim zbraní mění přesnost, rozptil zbraně, "kopání" a podobně? Připadá mi že v tom tvym modu jsou všechny zbraně přehnaně přesný, třeba když někoho pokropim MP5 přes půl mapy tak okamžitě lehne, a klidně ho třefim na první výstřel do palice a to se mi nelíbí. :-)
Jo vo pohodě, já to chápu že je to stará hra a už to neřešíš. Ale zrovna CS je ten díl kterej modifikace potřebuje nejvíc. :-)
Potřebuje, o tom žádná - problém je právě celková nestabilita hry, kterou (ke vší smůle) ani modifikace nedovedou opravit. Každopádně pokud se do úprav pustíš, tak hodně štěstí :).
Zdravím.
Je opravdu škoda, že je tento díl tak problémový. Právě díl Clear Sky mám ze všech třech dílů nejradši, a to kvůli frakčním válkám a o to víc mě mrzí jak lidi z GSC tento díl odbyli. Podle mě tam mohlo být víc možností a míň bugů a chyb. Nejvíc problémové jsou podle mě bažiny. Vždycky jsem musel dočasně smazat složku s texturami, aby mi v této lokaci hra nepadala, jinak v ostatních lokacích jsem problémy neměl. Je to škoda. Kdyby si GSC dali víc záležet, určitě by tento díl byl oblíbenější a lepší.
Textury v tomhle případě roli nehrály (snad jenom na slabších sestavách, ale to platí pro všechny Stalkery). Hlavním problémem jsou chyby ve skriptech a přiřazování bočních úkolů s obranou táborů. Těžko říct, jestli měly suplovat slabší příběh nebo jestli takhle chabou dějovou linku v GSC navrhli schválně z nedostatku nápadů, ale Clear Sky to neskutečně ubližuje. Nikdo nebude hrát hru, kde v podstatě o nic nejde a kde nikdo neví, za jak dlouho se mu příběhová linka naruší nějakou chybou.
Zdravím. Poslyš: Zlepšuje modpack grafiku? Jestli jo, pak bych to potřeboval na chvíli zrušit, protože v bažinách se mi hra strašně seká a když jsem to hrál bez modpacku tak mi to jelo bez problému. Ostatní lokace jsou v pořádku, jenom ty bažiny mi blbnou.
Vylepšuje v podstatě jenom textury. Zkus z gamedata\textures smazat nebo přejmenovat složky detail, door, map, mtl, roof, tile, wall, water, wood a z wpn složky pak následující textury základních zbraní:
wpn_abakan, wpn_ak74, wpn_beretta, wpn_colt, wpn_fn2000_new, wpn_g36, wpn_groza, wpn_hpsa, wpn_knife, wpn_l85, wpn_lr300_banan, wpn_mp5, wpn_pm, wpn_sig550, wpn_spas12, wpn_svd, wpn_svu-a, wpn_toz-34, wpn_upgrade, wpn_vvv, wpn_walther99 (a všechny bumpmapy k nim).
Dík. Částečně to pomohlo. Teď se mi to seká jen, když se dívám na budovy nebo na větší množství nepřátel, ale přes to se už dá nějak dostat. Až se přes ty bažiny dostanu, uložím si to na začátku Kordonu a příště budu začínat hru odtud, abych to nemusel furt mazat. Ještě jednou dík
Tak jsem si chtel zahrat CS s DMP ale po nakopirovani gamedata hra nejde spustit. Podle vyse zmineneho v tomto threadu jde o chybu service packu 1.5.05, ja vsak mam 1.5.10 a chyba je tato:
xrengine.exe caused BREAKPOINT in module "c:\steam\steamapps\common\stalker clear sky\bin\xrCore.dll" at 001B:1001B944, xrDebug::backend()+164 byte(s)
Zkusil jsem prejmenovat trade_trader_esc.ltx ale nepomohlo.
Ctu samou kritiku na tento dil Stalkera, hra pry casto pada, me se to snad ve standardni steamove instalaci nestalo, navic pribeh ma pekny, jen moc rychle tempo na muj vkus, kladu ho vsak na stejne misto jako dalsi dva dily.
-- Amavis
V záložce Informace jsem k pádům psal postup, jak se dostat k výpisu z logu - bez něj je jakákoliv hláška o pádu bezcenná, protože příčina nejde dohledat.
A bohužel kritika je oprávněná. Základní hra nešla dohrát vůbec, opatchovaná jenom tehdy, kdy má člověk štěstí a příběh si můžeme všichni možná tak domyslet.
Omlouvam se, ze jsem dotaz polozil vyse jako Odpovedet. Blbe jsem kliknul. Vim, ze tato chyba Datastorovi nic nerekne, nejaky odkaz na nejakou metodu programu v c++ v xrcore.dll, ale engine ma vcelku slusny reportovaci system, takze Datastore mohu odeslat majlem ? Bude tam kompletni bug report. Ale pokud bys s tim mel stravit vic jak hodinu, tak to nema cenu, zkusim dowgradovat.
--- Puvodni zprava ---
Jsem si chtel zahrat CS s DMP ale po nakopirovani gamedata hra nejde spustit. Po prejmenovani gmedata to jde. Podle vyse zmineneho v tomto threadu jde o chybu service packu 1.5.05, ja vsak mam 1.5.10 a chyba je tato:
xrengine.exe caused BREAKPOINT in module "c:\steam\steamapps\common\stalker clear sky\bin\xrCore.dll" at 001B:1001B944, xrDebug::backend()+164 byte(s)
Zkusil jsem prejmenovat trade_trader_esc.ltx ale nepomohlo.
Ctu samou kritiku na tento dil Stalkera, hra pry casto pada, me se to snad ve standardni steamove instalaci nestalo, navic pribeh ma pekny, jen moc rychle tempo na muj vkus, kladu ho vsak na stejne misto jako dalsi dva dily.
-- Amavis --
Samozřejmě můžeš, podívám se na to a když budu vědět, tak bych poradil.
Zdravim Datastore...maaam jedenb problem mam nainstalovayn clear sky aj s dmp patch 1.5.0.7 vše ide spravne až na to že 50 percent NPC su uplne čierne????diyk vopred za radu
Radu ti na to asi žádnou nedám, ale modpack tohle nezaviňuje. Zkus změnit kvalitu grafiky nebo stupeň renderování. Víc mě nenapadá.
Ahoj, po dlhšej dobe som nainštaloval Clear ski. Keď zmením rozlišenie plus niektoré klavesy a následne vypnem/zapnem hru tak zostane všetko na pôvodnom nastavení. Nemam šajnu čo s tým je. Poprosil by som o pomoc.
Je několik možností:
1) Zkontroluj si, jestli nemáš u user.ltx nastavenou položku "Jenom pro čtení" (kde ho najít se dozvíš v informační záložce, rozepisovat to tady teď nebudu).
2) Zkontroluj si ve fsgame.ltx (v hlavním adresáři s nainstalovanou hrou) cestu u řádku $app_data_root$ - měla by odkazovat na název_disku:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\. Pokud ne, uprav ji tak, aby odpovídala místu, kde hra skutečně nainstalovaná je.
3) Zkus hru zapínat jako správce (pokud používáš Visty nebo Windows 7).
Pri pokuse preisť zo smetiska do agropromu mi hra spadne. Výpis z logu:FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line : 180
[error]Description :
[error]Arguments : LUA error: ...l.k.e.r. - clear sky\gamedata\scripts\ph_door.script:34: attempt to index field 'joint' (a nil value)
hele prosimtě libí se mi českej dabing nevíš jestli by šel dát i do datastoru aby nemluvili rusky díky a dyžtak podaď jak
jo ale tam není přesnej postup takže z toho fakt nevyčtu jak to mám udělat
Co bys chtěl podrobnějšího na "stačí přejmenovat složku characters_voice v gamedata\sounds adresáři" ? Je to jenom jedna složka.
čau daty... Prosím tě... čím to může být.. někdy se mi totálně zblbnou textury.. a musím uložit, vypnout a zapnout... a někdy se mi samovolně hra vypne... sama... nevíš čím to může být?
Jde o to, jak zblbnou - eviduju jenom problémy s černou texturou na několika postavách, ale nějak globálně jsem se s takovou chybou nesetkal. Může to mít na svědomí výkon GK a nebo nedostatek paměti, stejně jako pád hry. Podívej se do logu, případně mi ho přepošli na mail.
Mám menší problém s úkolem v rudém lese,Jedná se o úkol "krej nám záda dostaneš artefakt" - překvapilo mě jak je úkol i s DMP těžký. Několikrát jsem nahrával tak aby ani jeden stalker nezemřel.Přesto kdyš dokončím úkol hra spadne.
FATAL ERROR
[error]Expression : vertex || show_restrictions(m_object)
[error]Function : CPatrolPathManager::select_point
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrGame\patrol_path_manager.cpp
[error]Line : 155
[error]Description : any vertex in patrol path [red_smart_terrain_6_3_artefact_walker_1_walk] is inaccessible for object [red_stalker_artefact_hunter1001]
nevíš jestli by se stím dalo něco dělat.
Bohužel nedalo - patrol chyby opravit nedovedu, nehledě na to, že se hojně objevovaly už od vydání základní hry. Jedině zkus načíst starší pozici.
Zdarec D. Hele mám teď po delší době opět nově nainstalovanej Clear Sky a mám ho opatchovanej až na verzi 1.5.10, tak se chci zeptat, jestli tenhle modpack poběží i na týhle verzi.
Zdarec D. Hele po delším čase jsem znova oprášil krabičku s Clear Sky a nainstaloval jsem ho. Jenomže jsem hru opatchoval až na verzi 1.5.10 , tak se chci zeptat jestli to vůbec mám zkoušet, zda to poběží?
Nazdar,
nemělo by to ničemu vadit - já sice CS testoval "jenom" na 1.5.07, ale desítka nepřinesla nic zásadního, co by mělo vliv na funkčnost.
No Datastor :) klobúk dole :)
CS som dlho nehral nakoľko sa mi na kompe kusal a je nutné ho preinštalovať, tak som ho nahodil na môjho noťasa :)
Pravdaže bez DMP ma to bavilo len po smetisko :( a už som aj zabudol aka ta hra bez DMP je..
Po tom čo som vyprázdnil 5rán z brokovnice do dKanca som povedal dosť.. a nahodil DMP
Je síce pravda že som si ho trošku upravil ( váha a trochu tých peňazí na začiatok ) ale .... a to chce nový riadok..
WOW WOW WOW...
1rana makorovom do hlavičky, bandita padá k zemi. 3x do teličká taky tak mrtvola.. Brokovnica dvojranovka skrátena, 1rana 1 mrtvola ,, druhá rana druhá mrtvola
proste,, Ďakujem ... paráda....
Tak to já taky děkuju :).
Ahoj Daty
Chtěl bych se zeptat na příběh hry, jestli bys mi nemohl vysvětlit co se v Stalkerovy CS vlastně na konci stalo... ta animace.. nepochopil jsem jí.. na elektrárnu přišel blowoud tak je animace jak jsou všichni v chodbě a chcípají na radiaci a nebo co? Když tak dík za vysvětlení
Křivo.
Ahoj Datastore
Mám tu pro tebe takový zákusek k vyřešení :). Clear Sky jsem hrál do teď na špatné nastavení, měl jsem v nastavení grafiky anti-alisovat alfa-testovací objekty na _dx_10.1.. měl jsem hru neplynulou... pak jsem si přečetl že to není dobré pro ATI grafické ovladače, a hodil jsem to na _dx_10... restartoval hru, a načetl jsem svoje staré savy... jeli v pohodě, ale řekl jsem si že pojedu novou hru, nová hra taky začala, ale pak jsem si to uložil, a vypl stalkera, po načtení toho nového savu mi to spadne, ale načtení starých savů furt funguje... rád bych to teda měl vše pokupě a zahrál novou hru. Tady je výpis z log.:
FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line : 180
[error]Description :
[error]Arguments : LUA error: ....r. - clear sky\gamedata\scripts\bind_stalker.script:605: attempt to concatenate field '?' (a nil value)
stack trace:
To nemám zdání... zkus hrát ještě jednou od začátku, hru uložit a pak ji znovu načíst. Nastavení grafiky by na tohle nemělo mít vliv - spíš jde o náhodnou chybu (o jednu z tisíce).
Jo už to jde, tak díky. Právě jsem si všiml že jsem před tím i vytáhl pistoli normálně v táboře, což normálně nejde asi to fakt bylo špatný.
Křivo.
Ale je tu ještě pár věcí... 1. Stín od postavy ve hře není? Protože npc svojí postavy stíny mají ale svojí postavy stín nemám... a 2. Asi nejhnusnější věc... Stín okolí je jak kdyby byl 10 metrů dokola kolem mojí postavy... jak se hýbu tak se hýbe i ten stín okolí se mnou... což je dost hnusný.. a nevím jak to oddělat. Nevíš jak na to?
Aha tak už jsem našel řešení. Vše ok
Zdar Datastore, mám menší problém se sluncem, neboli s píše s jeho osvětlením. Jsem teď v táboře Jasné Oblohy... a docela mě to štve, protože země svítí od záře slunka, jsou i stíny od budov atd od slunka... ale když se kouknu na slunce... nezáří... je prostě jak kdyby bylo jen nakreslené, žádné paprsky nic z něj nejde.. takže obloha je taková bez světla, stromy atd taky, ale země září od slunce... není to blbý? Možná by pár příkazů do user.ltx pomohlo, nevíš nějáký tip?
Ad stíny postavy - ne, ty se nezobrazí. Jde o specifickou záležitost enginu a stín se zobrazí jenom pod DX8 (stat. nasvícení v nastavení).
Ad záře Slunce - znovu, tohle všechno se limituje enginem. Slunce je jenom jedna kruhová textura a celková světlost scény se potom koriguje jednotně použitím několika příkazů do konzole.
Datastore:
Tak nevím jestli jsem jedinej kdo hraje bez traineru, ale není tenhle DMP pro Clear Sky trošičku přehnaný?
klasický začátek: AKM (tuším nebo AK74)
Artefakt se u Bílé oblohy prodá za 4.500 rublů
DMP-SCS
začátek pistolka (makarov tuším)
artefatkt prodám za 1500 rublů
klasika: odpadlíci sice vydrží pět šest ran, při míření na hlavu dvě tři...
DMP-SCS: odpadlíci vydrží jednu dvě rány, ale uplně totéž já (jednu dvě rány)
(rybářská víska) ať se kryju jak chci, tak odpadlíci z makarovu střílej s přesnotí jako kdyby měli odstřelovačku.
Chápu, že Tvé mody chtějí přiblížit co nejvíc realitu, ale tak nějak vyrovnaně by to chtělo.
Samozřejmě chápu, že se jedná o betu.
....
Když jsem zkusil jeden Tvuj DMP tak jsem zjistil, že vubec nefunguje nějaká obtížnost, nepřátelé stejně těžtí na nováčka, jako na veterána, stalkera...
(muj názor)
Grafika, jako vždy parada, jen...
Shadow of Chernobyll jsem s Tvým DMP hrál na plný céres, ale v Clear Sky musím uplně na vše minimum a pár lokací (v bažinách) pokles na 1 FPS což není Tvá chyba, on SCS je celý divný oproti SOCH
Mohl by jsi ale nějak ve finální verzi DMP optimalizovat textury (nejspíš je optimalizovanější mít budeš, ale vytlačit z toho co to jde...) ?
Neřekl bych, a to ani z nejrůznějších komentářů, co mi psali ostatní hráči. Vezmi si, že Šráma zastihl blowout - proto se mu jenom těžko v batohu může zničehonic zjevit kalašnikov (a to ještě naprosto bez poškození), stejně jako frakce operující v utajení a s ne zrovna oslňující výbavou nemůže dávat všem lidem do začátku pušku a hromadu munice. Mě třeba osobně nebaví hra, kde si prodejem deseti věcí přijdu na peníze, co mi vystačí na oblek a dvě další pušky, jelikož si jako hráč potom připadám akorát zbytečně.
Odolnost hráče a okolních postav je víceméně stejná, což účelem rozhodně bylo. Rambo styl ze základní verze mi nevyhovoval ani u jednoho dílu (stačí si zahrát původní starší buildy a rázem se i z DMP stane poměrně lehká záležitost). S přesností střelby chci ještě něco udělat, ale to bude poměrně komplikovanější zásah. Beta to sice je, ale ne ani tak z hlediska hratelnosti, jako spíš stability - ale i tu jsem do nadcházející verze posunul razantně nahoru.
K obtížnosti - ve Stalkerech nikdy změnou obtížnosti nedošlo k zesílení nebo naopak zeslabení protivníků, ale vždycky jenom k navýšení nebo naopak snížení výdrže hráče (někde jsem to už zmiňoval). I v DMP rozdíly v obtížnosti jsou, ale ne tolik markantní, protože modpack přece jenom směřuje na potřebu víc využívat krytí a celkově uvažovat o tom, jak z přestřelky vyváznout s co možná nejmenším zraněním. Je to prostě něco trochu odlišnějšího, než soudobá herní produkce. Zadarmo nic nedostaneš, ale o to víc si budeš cenit všeho, na co si sám vyděláš nebo získáš odměnou. Alespoň tak teda chci tuhle herní sérii vidět já.
Technická stránka Clear Sky je často propíraná, ale já to nijak změnit nemůžu. V tomhle díle GSC použilo spoustu novějších efektů, ale nějak si nikdo neuvědomil, že k tomu bude potřeba mnohem silnější sestava. Něco sice částečně řešily patche, nová verze DMP poběží na nejnovější verzi 1.5.10, ale je to prostě tak. Hodně pomáhá srazit renderování. Optimalizace textur ale nijak nepomůže, spousta z nich je beztak upravená natolik, aby výkon žrala pokud možno co nejmíň, jenže hlavním zabijákem výkonu jsou spíš sluneční paprsky a podobně.
Každopádně i tak moc děkuju za reakci.
Po delší době nehraní Stalkera jsem se do něj zase pustil s tímto modem.Je to paráda ale hra bohužel dost často padá.Nevíte někdo co stím?
FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line : 180
[error]Description :
[error]Arguments : LUA error: ...k.e.r. - clear sky\gamedata\scripts\xr_patrol.script:191: attempt to index field '?' (a nil value)
Je to jedna z nejběžnějších chyb od základní prodejní verze hry - většinou pomáhá načíst starší save. Ve zkratce jde o to o to, že nějaká vygenerovaná skupina nemůže najít svůj konkrétní waypoint, co zajišťuje, kudy postavy půjdou - nebo spíš jim ho hra neurčila.
Ahoj chcem sa spytať kde by mohla byť chyba napr rozhovory po dobiti mostu do Limansku pride Lebedev ku Lešijovi a povie nu vetu a Lešij asi až o minutu alebo viacej odpovie kde je problem? Dik za odpoveď.
Záleží na spoustě faktorů - postava se někdy může někde seknout, případně si hra špatně nastaví časování dialogů. Změnit a ani opravit se to moc nedá, spíš jde o dílo náhody. Ostatně jako i zbytek věcí v Clear Sky.
Aha nevadi ale aj tak dik za odpoveď.Mimochodom veľmi dobra práca len tak ďalej a veľa trpezlivosti pri nových modpackoch :-)
Díky moc :). Trpělivost mi snad (doufám) zůstane, akorát čas bych si nejradši někde přikoupil.
ahoj, dneska jsem si nainstaloval CS s DMP a když začínám novou hru tak mi to crashne.
v logu je toto
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line : 73
[error]Description :
[error]Arguments : LUA error: ....e.r. - clear sky\gamedata\scripts\xr_effects.script:51: attempt to call field 'show_weapon' (a nil value)
Zkontroluj si, jestli sis do hry nahodil minimálně 1.5.07 aktualizaci (odkazy jsou tady na blogu v sekci "Patche"). To by za pádem mohlo vězet.
Ahoj Daty,jen se chci zeptat jak to vypadá s Clear Sky,jestly se dočkáme tenhle měsíc nové verze,nebo jestly nedošlo k nějakému odkladu? Díky
Mám teď poměrně dost práce nejenom se Stínem, ale i obecně mimo hry, takže březen asi nevyjde - ale na DMP dál dělám, jak to jenom jde. Holt tři modpacky jsou tři modpacky :).
Ahoj na DMP si nemůžu stěžovat jen mi chybí Blowouty a respawn banditů moh by mi někdo poradit jak to zapnout?
Blowouty jde zapnout přemenováním souboru xr_surge_hide.script v gamedata\scripts složce. Vyřazoval jsem je proto, že v Clear Sky byla celá systematika dost špatná a blowout se aktivoval vždycky jenom při přechodu do sousední lokace.
Respawn banditů (nebo spíš renegátů, pokud ti jde o bažiny) jde vrátit přejmenováním souboru faction_renegade.ltx v gamedata\configs\misc.
Šlo mi hlavně o to, jak zabránit masivnímu respawnu protivníků ve chvíli, kdy se hráč od spawnovacího bodu protivníků vzdálil na určitou vzdálenost (většinou na cca 50 až 100 metrů). Kvůli tomu mimochodem utrpěla i celková myšlenka války vojáků Clear Sky proti renegátům, jelikož ani jedna strana v podstatě ničeho nemohla dosáhnout.
Prosím hoď to na iný server ide to 20kbs
Asi šlo jenom o nějakou chvilkovou chybu, teď se stahování pohybuje kolem 4 MB/s.
No neviem mne sťahuje bežne 600kb/s teraz som to skúšal ide to 8kb/s tak nič CS zahrám bez DMP
Jak jsem psal, stahování běží dobře. Tak jako tak přibyl ještě odkaz na Google Drive, takže můžeš zkusit ten.
hej datastor mam chybu na zacatku hry
v zakladne jasnej oblohy su cele čierne postavy len da sa to opravit??
Příště bych prosil bez toho "hej". Díky.
Tuhle chybu bude opravovat nová verze, která vyjde hodně brzo. Jde o problém už od základní hry pod DX10 renderem, ale v GSC opravu nevydali.
Děkuju děkuju děkuju !!!! ... Já jsem se s tím sr** už dva dny a ne a ne spustit ! :D
Nejdřív že musím být administrátor...Pak že to chce patch ... po patchi to nevědělo kde to má xrCore.dll i když tam byl :D potom fsgame.ltk nebo jak a nakonec sem to nespustil protože přestal pracovat díky modpacku to jde !!!! .... Dva dny a tady tohle stahnu a do peti minut hotový :D Děkuji!! Kloubouk dolů chlapci !!! :)
Okomentovat