NOVINKY


[19.04.2021]
■ Vydán update 4.2.01 pro DMP Renova 4 [Clear Sky].

[06.08.2020]
■ Vydána aktualizovaná verze DMP Renova 4.1 [Clear Sky].

[30.03.2020]
■ Sloučení DMP Altera 4.0 [Call of Pripyat] s poslední aktualizací a uveřejnění nových odkazů ke stažení.

14. října 2008

Datastor Modpack 1.2 [Clear Sky]

Velikost: cca 57 MB
Pro verzi hry: 1.5.05
Verze modpacku: 1.2

Download [pro v. 1.5.05]: odkaz je neaktuální
Patch: odkaz je neaktuální
Kompletní instrukce a seznam změn: e-disk 

Spolupráce: McKracken, JV, KG
Patch řeší problém s nemožností modifikovat u Jara pušku G36 a u Novikova překomorování pušky Vintorez na munici ráže 5.45mm (pušky AK). Archiv po stáhnutí rozbalte a složku gamedata nakopírujte přes stávající složku. Povolte přepis souborů a posléze nerušeně hrajte.
----------------------------------------------------------------------------------- 
Instalace

-----------------------------------------------------------------------------------



- Hned na začátku hry po přestupu do bažin se nezobrazí zbraň a zaměřovač - stačí vše zaškrtnout v nastavení hry a věci se vrátí do normálu. 

- Archiv stačí rozbalit a složku gamedata umístit do kořenového adresáře s hrou (kupříkladu C:\Hry\Clear Sky)

- Ke zfunkčnění modpacku je nutné ještě upravit soubor fsgame.ltx, který se nachází rovněž v kořenovém adresáři hry. Otevřete jej například v notepadu a přepište hodnoty u řádku $game_data$ z FALSE na TRUE. Změny uložte a spusťte hru.

- Pokud Vám nevyhovuje tečkový zaměřovač, můžete jej vrátit jednoduchou editací souboru system.ltx v adresáři gamedata/configs. Otevřete jej v notepadu (poznámkovém bloku) a místo původních záznamů u položky [hud_cursor] překopírujte následující hodnoty:

[hud_cursor]
cross_length = 0.015
min_radius = 0.0
max_radius = 1.0
radius_lerp_speed = 0.08
cross_color = 0.7,0.7,0.7,0.5
disp_scale = 0.08

- Nevyhovuje-li Vám inventář, stačí smazat nebo přejmenovat soubory ui_ingame2_common.dds [gamedata/textures/ui].


-----------------------------------------------------------------------------------

Změny a vylepšení

-----------------------------------------------------------------------------------


Kompletní výčet změn ZDE (e-disk).

v.1.2

- Nová textura na pistoli Browning HPSA, Desert Eagle, VSS Vintorez, AS VAL, Colt 1911 a Groza OC-14
- Zcela nové změny v dostřelu, účinku a dalších parametrech všech zbraní
- Přidání noktovizoru k obleku lze i v kombinaci s přidáním ochrany proti radiaci ***
- Novikov [mechanik Jasné oblohy] dokáže vylepšit a překomorovat pušku Vintorez na munici ráže 5.45 mm
- Úkoly spočívající v obraně tábora se objevují jen tehdy, je-li hráč poblíž [do hranice 100 metrů]
- Ve střežených oblastech je možné chodit s vytaženou zbraní [z důvodu chyb při obsazování základen frakcí]
- Opravena chyba při modifikování noktovizoru u těžkého obleku Jasné oblohy [nesprávný typ PNV]
- Žoldáci v Temném údolí jsou vyzbrojeni pistolemi Walther místo běžných Berret*
- Odstraněn plamen při výstřelu z pistole PB a z pušek AS VAL a VSS Vintorez
- Prodloužená detonační doba všech granátů [F1 a RGD-5], je možné před nimi uniknout
- Několik drobných úprav v popiscích speciálních předmětů a ve jménech stalkerů*
- Opraveno několik nedodělků v průhledném inventáři
- Během zapnutého noktovizoru je ticho, zvuk se spustí jen při zapnutí a vypnutí
- Odstraněna "výbušnost" kulobroků a šipek, snížen jejich impuls
- U dalekohledu se již zobrazuje záměrná osnova
- Snížena cena částí těl mutantů a znovu dodány popisky
- Změněna posloupnost Suslovova dialogu o důlní šachtě na začátku hry*
- Dodány nesehnatelné zbraně a obleky [obrněný oblek Jasné oblohy, exoskeleton Svobody, puška G36 atd.]
- Opravena chyba se špatnou optikou na pušce FN2000 včetně korektního záznamu
- Dodána korektní bump mapa k Berettě, na které se zobrazovaly bílé pruhy
- Dodán nezobrazující se popisek týkající se navýšení nosnosti u artefaktů Noční hvězda a Gravi
- Opraven chybný popisek granátu M203 a název detektoru Veres [popisek "Veres" je i na textuře]
- Pozměněna výbava stalkerů v Kordonu [VSS Vintorez nahrazena AK-74] včetně modelů postav*
- Pozměněn sortiment u překupníků podle jejich možností [a podle dosažené hodnosti hráče] **
- Změněna váha několika artefaktů
- Změněna váha několika zbraní podle reálných hodnot
- Nový zvuk střelby z AK-74
- Změněna váha výbušnin a korektně se zobrazující ikona kanystru, barelu a bomby
- Stalkerský mechanik v Agropromu dokáže stejně jako banditi vylepšit SEVA oblek
- Menší počet nábojů v krabičkách [většinou z původních 60ks na 30 ks]
- Mírně pozměněné ikony několika zbraní [Colt 1911, Browning] a munice
- Snížen rozptyl během střelby s tlumičem
- Vráceny reakce NPC kvůli jejich časté nečinnosti během útoku
- Poupraveny dialogy v Bažinách
- Rapidně snížen váhový limit [35/40], možnost vlastní úpravy
- Hladovost hlavní postavy po cca šesti hodinách [projevuje se úbytkem života]
- Pozměněny ceny a několik vlastností u artefaktů
- Navýšen počet broků v brokových patronách
- Odstraněny stopy nábojů

* Je nutné začít hrát od začátku.
** Stále rozpracováno.
*** Rozpracováno, prozatím funguje jen u těžké zbroje Jasné oblohy.



-----------------------------------------------------------------------------------

Známé bugy

----------------------------------------------------------------------------------- 


- Po spuštění mostu v Limansku se na něm mohou zaseknout členové Jasné oblohy. Stačí na chvíli přesunout soubor m_stalker.ltx v adresáři gamedata/configs/creatures, případně uložit a nahrát hru, eventuelně přes most jednoduše přeběhnout a bez ohledu na NPC jít do Limansku.
- Ikony mrtvých NPC na minimapě po načtení pozice zmizí, těla však zůstanou [chyba přímo ve hře, nesouvisí s modpackem]

Žádné komentáře: