NOVINKY


[19.04.2021]
■ Vydán update 4.2.01 pro DMP Renova 4 [Clear Sky].

[06.08.2020]
■ Vydána aktualizovaná verze DMP Renova 4.1 [Clear Sky].

[30.03.2020]
■ Sloučení DMP Altera 4.0 [Call of Pripyat] s poslední aktualizací a uveřejnění nových odkazů ke stažení.

3. října 2008

Datastor Modpack 1.1 [Clear Sky]


Velikost: cca 52 MB
Pro verzi hry: 1.5.05

Download: odkaz je neaktuální


-----------------------------------------------------------------------------------

Instalace

----------------------------------------------------------------------------------- 


- Archiv stačí rozbalit a složku gamedata umístit do kořenového adresáře s hrou (kupříkladu C:/Hry/Clear Sky)

- Ke zfunkčnění modpacku je nutné ještě upravit soubor fsgame.ltx, který se nachází rovněž v kořenovém adresáři hry. Otevřete jej například v notepadu a přepište hodnoty u řádku $game_data$ z FALSE na TRUE. Změny uložte a spusťte hru.

- Pokud Vám nevyhovuje tečkový zaměřovač, můžete jej vrátit jednoduchou editací souboru system.ltx v adresáři gamedata/configs. Otevřete jej v notepadu (poznámkovém bloku) a místo původních záznamů u položky [hud_cursor] překopírujte následující hodnoty:

[hud_cursor]
cross_length = 0.015
min_radius = 0.0
max_radius = 1.0
radius_lerp_speed = 0.08
cross_color = 0.7,0.7,0.7,0.5
disp_scale = 0.08

- Nevyhovuj-li Vám inventář, stačí smazat nebo přejmenovat soubory ui_ingame2_common.dds [gamedata/textures/ui] a pak ještě soubory actor_menu.xml a actor_menu_16.xml [gamedata/configs/ui].


-----------------------------------------------------------------------------------

Změny a vylepšení

-----------------------------------------------------------------------------------


v. 1.1 
- Dodány ikony a některé popisky výbušnin
- Dodány popisky k částem těl mutantů
- Nové a mnohem detailnější textury a bumpmapy povrchů [asfalt, písek atd.]
- Korektně se zobrazující průhledný inventář
- Nová textura na TOZ-34, AK-74SU, Enfield L85A2 a Sig Sauer P220
- Zcela nový účinek zbraní s reálnými parametry [+ několik vlastních úprav a přepisů]
- V muničních bednách se neobjevují granáty do RPG-7
- Opraven název u trofejního AK-47
- Prozatím odstraněný spacák
- Nová textura na obrazovkách monitorů
- Suslov má pozměněný úvodní dialog, zmíní se o pušce Vintorez u kolejí a o důlní šachtě v Bažinách
- Kompletně poupraveny dialogy v Temném údolí, odstraněna spisovná čeština a překlepy
- Odstraněny indikátory NPC z herního PDA [na mapě zůstanou jen neutrální a přátelské postavy]
- Průhledný inventář
- Velmi omezená počáteční výbava [Makarov, 1x munice 9x18mm, nůž, detektor Echo, 3 obvazy a 2 lékárničky]
- Mrtvoly NPC mizí za delší dobu
- Jméno mechanika Šediváka [Gray] přepsáno na Novikov [dle původních videí]
- V batohu na těžko dostupné větvi stromu v Agropromu je mnohem hodnotnější odměna
- Modré ikony mrtvých NPC + o trochu větší velikost
- Vodka ubírá méně života


v. 1.0 
- Nové detailnější textury zbraní a kvalitnější zvuky střelby
- Vyšší účinek munice a změněné vlastnosti zbraní
- Míření s pistolemi skrze jejich mířidla
- Nové textury zbraní
- Opravena chyba s nemožností přejít z Kordonu do jiných oblastí [souvisí s patchem 1.5.04]
- Menší výskyt munice a výbavy u mrtvých NPC a ve zbrojních bednách v táborech
- Jméno žoldáka Jizvy přepsáno na Šrám
- NPC hráče tak znatelně při kontaktu neodsouvají
- Lepší a detailnější efekty krve a pozměněná intenzita bouřek
- Zbraně se tolik neopotřebovávají a Kalašnikovy se střelbou neničí
- Opraveny vadné upgrady noktovizorů u několika obleků
- Vycentrováno mířidlo u pušky AS VAL
- Dodány chybějící informace k artefaktu Kompas [souviselo s pádem hry v Rudém lese]
- Odstraněno přiblížení při zaměřování [vyjma brokovnice TOZ-34, kde chybí část ruky]
- Pozměněné ikony
- Odstraněna ikona diskety, zobrazující se při hře
- Přenášení kanystrů, beden atd.
- Vyšší nosnost postavy (70/80)
- Mnohem nižší pravděpodobnost používání granátů u NPC
- Nová textura energy drinků
- U mutantů se vyskytují části jejich těl [kopyta, ocasy atd.]
- Spacák [3/5/9 hodin]
- Tečkový zaměřovač
- Dalekohled nerozlišuje přátelské/nepřátelské NPC
- NPC odkupují zbraně
- Opraveno několik nesrovnalostí v českém překladu
- Dodán kompletní popis ke zbraním včetně reálných názvů
- Nová textura rukávů na stalkerské vestě
- Požití vodky ubere část zdraví
- Pozměněná reakce NPC v nočních hodinách


-----------------------------------------------------------------------------------

Známé bugy

----------------------------------------------------------------------------------- 


- Po spuštění mostu v Limansku se na něm mohou zaseknout členové Jasné oblohy. Stačí na chvíli přesunout soubor m_stalker.ltx v adresáři gamedata/configs/creatures, případně uložit a nahrát hru, eventuelně přes most jednoduše přeběhnout a bez ohledu na NPC jít do Limansku.
- Při používání dalekohledu je po stranách vidět okolí.
- Ikony mrtvých NPC na minimapě po načtení pozice zmizí, těla však zůstanou [chyba přímo ve hře, nesouvisí s modpackem]


-----------------------------------------------------------------------------------

Credits

----------------------------------------------------------------------------------- 


Tw33kR [vlastnosti zbraní a účinek munice]
McKracken [odstranění dalšího pásu slotů na artefakty v inventáři]
Siro [textura AK-74SU]
TehSnake [skin pistole Sig Sauer P220 a brokovnice TOZ]
NeilMC [Enfield L85A2 Military Grade skin + Terrain Pack]
Gnomus [nové optiky]
Isilidur [oprava chyby během shánění flashdisků pro mechaniky]
Hectrol [textura rukávu na stalkerském obleku hlavní postavy]
Neod [nižší využití granátů u NPC]
Supernatur4L [NPC odkupují i zbraně]
Strikor [oprava vylepšení u obleků - Berill-5M, "Strážce Svobody", CS-1, PS5-M "Univerzální ochrana" ]
Ceano [odstranění indikátorů nepřátelských NPC a mutantů z PDA, části těl mutantů]
Lux [modré ikony mrtvých NPC]

Žádné komentáře: