A je to tady! Den D konečně nastal a po mnoha útrapách je tu konečně tak dlouho slibovaná čtvrtá verze DMP pro Call of Pripyat. Původně plánovaná malá aktualizace se rozrostla do něčeho, co několikanásobně předčilo všechny moje původní plány – věřím ale, že ku prospěchu věci.
Stejně jako minule se do hry vrací i tři herní režimy – základní, pokročilý a profesionální. Výchozí herní mechaniky (účinek munice, nižší finanční odměny za splněné úkoly atd.) jsou ve všech třech režimech stejné. Liší se však tím, jak snadno se hráč dostane k munici. V základním režimu není problém, střelivo je k mání u všech hlavních obchodníků. Pokročilý (Professional) režim už přitvrzuje a munici bude potřeba buďto poctivě vybíjet z nalezených zbraní a v případě nejvyšší nouze si něco nechat objednat u překupníků – ovšem s určitou přirážkou. Poslední a zároveň nejobtížnější režim omezuje i množství vybíjené munice z nalezených zbraní a stává se tak ideálním nástrojem k prověření vašich dovedností přežití. Pokud se na to cítíte, rozhodně poslední režim doporučuji. Instalační soubor najdete v gamedata složce s DMP.
Stejně jako minule se do hry vrací i tři herní režimy – základní, pokročilý a profesionální. Výchozí herní mechaniky (účinek munice, nižší finanční odměny za splněné úkoly atd.) jsou ve všech třech režimech stejné. Liší se však tím, jak snadno se hráč dostane k munici. V základním režimu není problém, střelivo je k mání u všech hlavních obchodníků. Pokročilý (Professional) režim už přitvrzuje a munici bude potřeba buďto poctivě vybíjet z nalezených zbraní a v případě nejvyšší nouze si něco nechat objednat u překupníků – ovšem s určitou přirážkou. Poslední a zároveň nejobtížnější režim omezuje i množství vybíjené munice z nalezených zbraní a stává se tak ideálním nástrojem k prověření vašich dovedností přežití. Pokud se na to cítíte, rozhodně poslední režim doporučuji. Instalační soubor najdete v gamedata složce s DMP.
K mání jsou celkem dvě verze modpacku. Ta první, odlehčená, v sobě obsahuje pouze základní DMP bez přidaných Absolute Nature a AtmosFear doplňků, čímž se stává ideálním balíčkem pro majitele slabších sestav. Druhá verze, tentokrát už plnohodnotná, v sobě kromě základního DMP obsahuje i oba výše zmíněné doplňky, které posouvají grafiku základní hry o ohromný kus vpřed. Nejnovější verze Absolute Nature, která je už ve stávajícím DMP přítomna, navíc znatelně upravuje už beztak vysokou kvalitu rostlinstva z předchozí verze (a navíc přináší i lepší optimalizaci stromů). Právě tahle varianta se hodí hlavně pro ty, kteří chtějí ze Stalkera dostat maximum a zároveň se nechtějí zbytečně zdržovat někdy poměrně komplikovanou instalací těchto doplňků samostatně.
No a co říci závěrem? Inu co by... jsem rád, že se čtvrté DMP povedlo dotáhnout do zdárného konce a doufám, že si "novou" Zónu užijete tak, jako ještě nikdy dřív. Od Stalkera si teď budu chtít zase na chvíli odpočinout, což ale neznamená, že bych dál neodpovídal na dotazy nebo neřešil případné problémy.
Pokud narazíte na nedodělek, chybu a nebo se jenom budete chtít na něco zeptat, neváhejte a pište buď přímo sem na blog a nebo na můj e-mail. Díky všem za reakce, podporu a hlavně za zájem – protože bez vás by se déempéčka nerozvíjely a rozhodně by se nedostaly do fáze, v jaké jsou teď.
Pokud narazíte na nedodělek, chybu a nebo se jenom budete chtít na něco zeptat, neváhejte a pište buď přímo sem na blog a nebo na můj e-mail. Díky všem za reakce, podporu a hlavně za zájem – protože bez vás by se déempéčka nerozvíjely a rozhodně by se nedostaly do fáze, v jaké jsou teď.
__________________________________________________________________
Download [základní verze]:
Výchozí odlehčená verze DMP 4.0 určená hlavně pro majitele slabších sestav. Neobsahuje AtmosFear a ani Absolute Nature, zbytek obsahu je identický s rozšířenou verzí [viz níže].
■ Velikost: 1,11 GB
■ Odkaz: Google Drive nebo Mega
■ MD5: 011a7968129c5098e495f5eab48d33c6e
■ Optimalizace efektů kouře při střelbě: Dropbox
■ Ostatní: Seznam změn – Dřívější změny – Doplňky
■ Optimalizace efektů kouře při střelbě: Dropbox
■ Ostatní: Seznam změn – Dřívější změny – Doplňky
__________________________________________________________________
Download [rozšířená verze – DOPORUČENO]:
Plná
verze DMP 4.0 obohacená o AtmosFear 3 a nejnovější Absolute Nature 4 od
Cromm Cruaca ze srpna tohoto roku. Poskytuje nejvyšší možnou kvalitu
grafiky bez nutnosti instalace dalších součástí. Při kopírování gamedata složky nezapomeňte do adresáře s hrou nakopírovat i složku bin.
■ Velikost: 1,36 GB
■ Odkaz: Google Drive nebo Mega
__________________________________________________________________
219 komentářů:
1 – 200 z 219 Novější› Nejnovější»Už se stahuje :-) :-) :-)
Nemůžu se dočkat :-)
Děkuji DATY
na pondelok sa berie dovolenka :D
Ohhhh jde se stahovat
Celej týden se nejde do školy :D
A mnohokrát ti děkuji za tu těžkou práci co si za těch skoro deset let co pracuješ na modech udělal a gratuluji ke koněčnému vydání :)
Děkuji Daty
Zdravim Daty, kdy vyjde Dmp 9 na stin Chernobilu?
na tuhle chvili jsem cekal vic, nez na samotne vanoce ... z podpostele vyndam seva oblek, ze skrine vintorezku, makarov uz mam opravney a hura do kramu pro konzervy a vodku proti radioaktivite :) ... uz pomalu stahuju dmp do pdacka a moc se tesim az si ho v zone milimetr po milimetru brobehnu znovu ... jsem velky dmp fanousek a velke, velke diky tobe a tvemu tymu za skvelou praci :) ...
salieri ...
Blbnou ikony u npc, jinak síla některých zbraní přijde až moc oupá. jinak spokojenost
Díky za všechny reakce a doufám, že se DMP bude líbit.
Albert: Rozhodně by blbnout neměly, ani při vlastním testování jsem problémy neměl. Spíš si v nastavení grafiky zkontroluj, jestli je posuvník u kvality textur na maximální úrovni (tohle byl problém i u předchozích dílů). Co se týče zbraní, tak jejich účinek je beze změny už od předchozí 3.5 verze.
prosil si nahlásiť nejaké chyby. U niektorých zombí dá zlé foto, ako zle poskladané štvorčekové puzzle, inak je to suprové, priateľka ma zase zvozila, že nebude sex :D
Budeš se muset naučit zvládat víc věcí současně :). Ohledně ikon postav už se mi dva reporty donesly a zjevně bude problém vězet v rozlišení. Zkus ho zvýšit (pokud můžeš), případně vydám malou provizorní opravu. Je ale zvláštní, že mi na 1920x1080 k chybám nedocházelo – ale to už by byla drobnost.
Rozhodně díky za nahlášení.
Bravo!!! To bude nářez, těšim se jak dítě do hračkárny :D
Díky Daty, jsi frajer !
Jedu na střední detaily a přesně stejný problém jak jsem hlasil a hlasil i Martin
Ahoj Daty,mam jednu otazku,jde cutoru znovu naplnit,nebo si vzdy musim koupit novou?pripada mi,ze major ma nejak moc velkou zizen a cca kazdych 15min chce nachlastat:-)a ono 600r za cutoru s vodou je docela dost
Albert a Martin: U odkazu ke stažení je k mání i nová aktualizace, která by ikony (doufejme) měla opravit.
G_Grinder: Čutoru naplnit bohužel nejde, ale můžeš si koupit levnější alternativy (klasickou lahvovou vodu nebo energy drink, v pozdějších fázích hry je k mání i MRE balíček snižující nejen hladovost, ale i žíznivost – navíc ceny jídla jdou dolu i s nárůstem reputace). Žízeň mimochodem narůstá i při jezení jídla (jak už to tak chodí) nebo při používání několika druhů medikamentů. Možná proto ti major chce pořád pít :).
Diky za odpoved.Ja se na novou Alteru tesil jak malej Jarda:-)Opravdu si zaslouzis respekt za to co pro nasi Stalker komunitu delas!!
Daty ahoj asi ma budeš najviac nenávidieť z milovníkov stalkera :D . Utočná puška (ZM LR 300) v popise má univerzálnu lištu a mali by tam ísť všetky optiky (podla popisu)ale nejde nič. ani NATO ani RUSKE
Ku rozlíšení idem na najvyššom 1920 x 1080 procesor mám dostatočné 4 jadro, grafiku perfektnu , rovnako aj ram ,v tom to nie je tie (foto) to je len taká drobnosť stava sa to len občas
Tak ta oprava mi ikony opravdu spravila :-)
Jinak je to opravdu suprové Daty :-) :-) :-)
ke spawmovaní postav a mutantů. na několik mistech v Janově, když si slušně dřepneš, tak třeba u kontejnéru po zaplacení výkupného se mi povedlo sundat cca 50 banditů během 30 minut čistého času. Né, že by mi to vadilo, ale nabourává to ekonomiku. stejně tak i trofeje z monster párkrát oběhnu skadovsk a janov a mám desítky všeho od tarbličí hlavy po drápy z chiméry .
Pavel Vokál: Díky za zprávu. Jsem rád, že oprava pomohla.
Albert: Takhle bohužel hra funguje, popisoval jsem to i v nejčastějších dotazech (bod 7). Každá lokace má zhruba tři hlavní spawnovací body.
Budu muset začít novou hru nebo mohu pokračovat v uložené pozici z předchozí verze? Díky😊
Z pozice ze starší verze modpacku bohužel pokračovat nejde, bude potřeba začít nanovo.
Ale v takové hustotě ? nešlo by to snížit ?
Bohužel nešlo, snažil jsem se o to už několikrát.
Ahoj Daty rád bych nahlásil chybu pádu hry při opravě zbraně u mechanika, ale když najdu výpis z logu Win10 (c:\Users\Public\docume~1\stalke~1.-ca\logs\) a otevřu to v poznámkovém bloku tak mi vyleze jen tohle : ‹Ák„ŠÁk”˙ Äbiu biu Ü˙ w Je to tedy o mnoho delší ale to se sem nevejde :-( ˙
Nebo leda že by to byl tento :
0023:06B30838 xrGame.dll, CDialogHolder::CleanInternals()
[error][ 87] : Parametr není správný.
Pokud se tak děje při opravě všech zbraní a ne jenom něčeho konkrétního, tak si ze sekce doplňků stáhni plugin na ukládání pozic do hlavního adresáře hry. Vzhledem k tomu, že píšeš, že máš desítky, vsadil bych právě na problém v nich (i předchozí díly na desítkách měly problémy). Zbraní jsem během betatestu opravil nespočet, takže by mi takováhle chyba neutekla.
Vyjma toho bych navíc doporučil vytvořit si na disku další oddíl (pokud to situace umožňuje) a Stalkera nainstalovat tam (spolu s úpravou ukládacího adresáře z předchozího odstavce).
Je to pouze při oprave té pušky AEK-71??
A co tohle?:
0023:06B6F2A9 xrGame.dll, CDialogHolder::CleanInternals()
To já ti samozřejmě věřím :-)
Zkusím to a dám vědět.
Zítra.
Díky a čau.
Ahoj chyba, neviem či len u mňa : trocha som to riadne rozbehol časovo, dostal som to ku: Jupiter / rozhovor z technikom : plán cesty do Pripjate/ Po ukázaní dokumentov hra padne opakovane. Skúsil som aj obísť vedľajšími úlohami a keď som sa vrátil znova padá
Bez výpisu z logu ti toho bohužel víc neřeknu. Klidně mi ho pošli mailem a uvidíme, ale nenapadá mě důvod, proč by hra měla padat.
Chybu se povedlo opravit a k mání je druhá aktualizace (hned u odkazů ke stažení konkrétní verze DMP).
Taktéž chyba u AEK-71, padá to u obou techniků. Vyzkoušeno po druhé balíku oprav. Log mám taky zašifrován win 10.
A děje se to u všech vylepšení nebo jenom někde (třeba u kadence nebo prodloužení zásobníku)? Jak už jsem psal, podobnou chybu se mi vyvolat nepovedlo, takže se nemám moc čeho chytit.
kliknu na ikonu aek, zamrzne a spadne do widlí. a je jedno jestli jí mám použitou nebo v batohu. Do stavitelského modu mě to ani nepustí.
Můžu doporučit akorát to, co jsem psal už Pavlovi v tomhle příspěvku, a to stáhnout si doplněk na změnu ukládacího adresáře přímo do hlavní složky s nainstalovanou hrou, překopírovat si do ní poslední uloženou pozici z předchozí složky (Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat\savedgames) a zkusit AEK upravit potom. Nahrával jsem i tři screenshoty, kde je vidět, že u mě k pádu při úpravách nedošlo, takže vážně nemám ponětí, kde by mohla nějaká chyba vězet. Je mi líto.
Ahoj daty, tak když dám ten log do kořenového adresáře spustím hru a nechám jí spadnout tak jak jsem ti to popisoval tak mi to napíše tohle (posledních pár řádků:
! Can't find texture 'wpn\addons\ad_rail'
compiling shader model_distort4glass_3
! Unknown command: dump_infos
! Can't find texture 'wpn\aks74u\bullet'
! Can't find texture 'wpn\wpn_addon_sil_9mm'
intro_start game_loaded
* MEMORY USAGE: 430273 K
* End of synchronization A[1] R[1]
intro_delete ::update_game_loaded
stack trace:
0023:06ABF2A9 xrGame.dll, CDialogHolder::CleanInternals()
Jinak Albert ti to popsal ještě lépe-tu chybu.
pád u glocku 19 při instalování tlumiče. jelikož mám čas a nemocenskou tak to projdu všechno.
V logu při tom pokusu o připojení tlumiče ke Glocku bylo co? Vážně mě nic nenapadá – každou nahlášenou chybu kontroluju a s tlumičem taky problém nebyl (viz screenshot), stejně tak jako u AEK.
Ještě je v úvahu problém s Windows 10. Podle toho, kde je hra nainstalovaná, bych doporučil její kompletní přeinstalování do zvláštní složky (hlavně ne do výchozího adresáře Program Files!) a následně použití toho doplňku na ukládání pozic a logů do herního adresáře. Rád bych pomohl líp, ale screenshoty mluví jasně.
Hmm tak nevím-hru mám mimo Program Files, ve zvláštní složce pro hry. Myslíš že by pomohlo kdybych hru přeinstaloval do úplně samostatné složky? Ten log co jsem tady dával je k ničemu?
Za zkoušku nic nedáš, ideální by byla instalace na vedlejší oddíl (třeba D:\, pokud sis při prvotní instalaci systému disk rozděloval). Ten log mi bohužel k ničemu nebyl, protože hlavní důvod chyby v něm chyběl a z toho úplně posledního řádku nejde zjistit zhola nic.
Můžeš ještě vyzkoušet pokusnou úpravu konfigu pro AEK (tentokrát místo upgrade větve Abakanu používá větev z AK-74), ale na to bych vůbec nevsázel. Zvlášť proto, že by k pádu muselo dojít i u mě. Archiv po stažení jako obvykle rozbalit a gamedata složku překopírovat přes tu stávající s modpackem. Znovu ale opakuju, že pravděpodobnost vyřešení pádu je mizivá, tohle problém DMP přímo nebude.
Stalkera cop mám na rozděleném disku ve vlastní části disku. Log je v rozsypaném čaji
Daty ty si prostě geniální, ''POKUSNÁ OPRAVA'' zabrala.
I když mi to nabízí vylepšení lišta pro optiku, ale optiku jsem měl už na čisté zbrani :-)
Ale to je jen detail.
Jiné chyby jsem zatím nenašel.
Tak vyzkoušeno-funduje to. Byli to ty dva záznamy navíc :-)
Pak absolutně nechápu, proč u mě (na Steam verzi) k problémům nedošlo. Jakou verzi máš ty, jenom abych si udělal jakous takous představu (jestli jde o krabicovku, GOG nebo taky Steam)?
Jinak samozřejmě mockrát děkuju za spolupráci.
Daty, u mě už to též funguje aek upraveno u glocku habruje jen ten tlumič. logem ti nepomohu. jedu ve verzi GoG
K mání je čerstvá třetí aktualizace, která kromě všech předchozích opravuje i tu zpropadenou chybu u AEK (a jak jsem si všiml, tak i u P90, Sajgy, AS VAL a VSS Vintorez).
Albert: Díky. Do třetí aktualizace jsem dodal i další pokusnou úpravu konfigu pro Glock. Jde ale jenom o domněnku, proto bych tě rád požádal o vyzkoušení a report, jestli už jde namontovat bez pádu.
Verzi mám gog a rád jsem pomohl.
glock opět u pokusu nechat namotovat tlumič padl
Fungujeme uvidíme co bude nového po odletu mixérů...
Ahoj daty. Kdybych chtěl vrátit hudbu, tak prosimtě jak? jinak super práce.
Nazdar,
co za hudbu myslíš? Nic jsem z původní hry nevyřazoval.
No tu hudbu, ktera hraje v kazde lokaci.
Ahoj Daty, v první řadě ti musím poděkat za super práci. CoP jsem oprášil cca po 2 letech, ovšem hraju to už asi po X té, takové zábavné znovuhratelnosti může konkurovat snad jen Witcher 3 a GTA :)
Pak věc druhá, získal jsem ocenění za naspoření 100k rublů, ovšem sortiment Havajce a Bearda je stále stejný, chybička nebo úmysl?
Ahoj Daty, tak ještě mi hra spadla a vlastně jsem ani nedělal nic čím bych tomu pomohl.
Ale v logu tentokrát něco je :-)
FATAL ERROR
[error]Expression : !m_error_code
[error]Function : raii_guard::~raii_guard
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line : 748
[error]Description : No such operator defined
stack trace:
hh: Podívej se do nastavení zvuku, jestli tu hudbu jenom nemáš vypnutou nebo zeslabenou. Jak jsem psal v předchozím příspěvku, nic jsem s ní nedělal.
Surrey: Díky moc :). Obměna sortimentu překupníků nemusí vždycky proběhnout okamžitě, tak se k nim zkus vrátit po pár herních dnech nebo uložit a nahrát pozici.
Pavel Vokál: Tohle je (alespoň podle zkušeností ostatních hráčů) jedna z chyb AtmosFearu. V několika málo konkrétních případech může dojít k pádu v okamžiku, kdy v okolí dochází k anomální emisi – resp. se přehrává zvuk vybíjení elektrovýboje a zároveň si hráč prohlíží inventář, PDA mapu nebo obsah krabic. I to je ale spíš záležitostí GOG verze, protože všechno tohle jsem pod Steam verzí mohl dělat bez sebemenšího omezení a k pádu nedošlo.
Jo tak přesně tak mi to spadlo emise a inventář :-)
Jinak zážitek ze hry opravdu hodně super. Povedlo se ti to :-)
Ahoj Daty, ještě jeden dotaz, nejde nějak změnit vybavení v quickslotech?
Daty,vsiml jsem si,ze pistole PB se opotrebovava stejne rychle jako ve vanille,je to umysl??koukal jsem do configu a je tam u parametru Condition_Shot_Dec 0.0047 zatimco u Makarova je to jen 0.0010...nechci to pripisovat dokud se na to nemrknes a nedas vedet co a jak.diky
Nazdar,
v sekci Doplňky je k mání dodatek na znovuaktivování quickslotů. Po jeho nainstalování si jejich obsah budeš moct změnit podle vlastního uvážení. Doplněk je sice pro starou verzi modpacku, ale měl by fungovat i s novou čtyřkovou verzí.
G_Grinder: PB pistole má mít i v reálu problém s opotřebováváním přepážek v tlumiči, proto jsem to chtěl herně nějak replikovat (a líp to bohužel nešlo). Možná ale výdrž PB v budoucnu budu o něco navyšovat, ale ještě jsem se stoprocentně nerozhodl.
G_Grinder: PB pistole má mít i v reálu problém s opotřebováváním přepážek v tlumiči, proto jsem to chtěl herně nějak replikovat (a líp to bohužel nešlo). Možná ale výdrž PB v budoucnu budu o něco navyšovat, ale ještě jsem se stoprocentně nerozhodl.
Nazdar,
v sekci Doplňky je k mání dodatek na znovuaktivování quickslotů. Po jeho nainstalování si jejich obsah budeš moct změnit podle vlastního uvážení. Doplněk je sice pro starou verzi modpacku, ale měl by fungovat i s novou čtyřkovou verzí.
Ok,rozumim.Nicmene zkusim to stahnout na nejakych 30-35..preci jen ubytek carky ukazatele po 2 vystrelenych zasobnicich se mi zda moc.Jo a jeste maly dotaz,sla by do DMP aplikovat mechanika,ze pri vymene poloprazdneho zasobniku o ty naboje co v nem zustaly prijdes??Ale to uz si asi zkousel co?
Je pravda, že po dvou výstřelech by stav neměl jít tak razantně dolu. Zrovna jsem zpětně dodal malou úpravu právě pro to poškozování u PB pistole (0.0025) do třetí aktualizace, tak si ji můžeš zkusit stáhnout znovu a vyzkoušet poškozování teď. Na to, aby při dřívějším přebití zásobníku hráč přišel i o zbytek nábojů, by bylo bohužel potřeba mnohem razantnějších zásahů (možná i přímo do dll knihoven).
Tak jsem asi slepý, ale v Doplňcích nic na aktivování quickslotů nevidím. Ledatak jen v HUD indikátorech, což asi není ono.
Sry,ze furt otravuju:-)ale ten upraveny patch rozbil popisek v zakl menu a moznost nastavovat pri hre Atmosfear.
Surrey:Je to v tech indikatorech...DMP vsak zpristupnuje pouze 2 sloty,dopurucuji ale hrat bez nich.Nove pridany efekt zizne si s ukazatelem vydrze moc nerozumi
Ahoj Daty, tak ted mi to spadlo dvakrát po sobe při přebírání Gš-18 od Šikuly.
FATAL ERROR
[error]Expression : error handler is invoked!
[error]Function : handler_base
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\xrDebugNew.cpp
[error]Line : 764
[error]Description : application is aborting
stack trace:
U jiné pistole od Šikuly to nepadá.
G_Grinder: Stáhnul sis opravu pro kompletní verzi s AtmosFearem? Nemožnost jeho nastavování by nasvědčovala spíš tomu, že sis omylem stáhnul aktualizaci pro základní verzi modpacku.
Surrey: Přesně jak psal G_Grinder, měl jsem na mysli doplněk v sekci "HUD indikátory" (Pouze quicksloty). Ten by fungovat měl, plus by měl aktivovat všechny čtyři sloty (ne jenom dva). Zbytek doplňků budu muset aktualizovat kvůli chybějícím ikonám žízně (což mi uniklo, díky za upozornění).
Pavel Vokál: Mohl bys mi poslat svoji uloženou pozici mailem? GŠ-18 mi fungovala bez problémů, takže jde zase možná o nějakou specifickou chybu GOG verze.
Sry Daty za zbytecny alarm,jsem blb a stahnul jsem si opravdu tu orezanou verzi:-)
Ahoj Daty máš to v mailu.
G_Grinder: Nevadí, stane se :).
Pavel Vokál: Chyba je opravená, aktualizace nahraná (včetně aktualizace FOV switcheru v sekci doplňků). Ještě jednou díky za nahlášení.
Tak jsem si ten doplněk stáhnul, ale pořád mohu využívat jen první dva quicksloty, další dva nemohu v nastavení nabindovat, neboť nejsou v nabídce a ani nemohu vybavení na těch co jsou k dspozici, změnit :(
Podívám se na to, netřeba se bát. Je pravda, že jsem doplňky k HUDu dlouho neaktualizoval, protože nebylo třeba, takže se nějaká nekompatibilita s novou verzí vyskytnout mohla.
Dobrý den
Chci se zeptat zdali Gaussova puška lze získat rychlím způsobem.
pokud ne, tak to je asi chyba samotné hry nebo DMP, fakt nevím [Vím že u vanille lze získat zbraň v Pripyati]
Nazdar,
jde získat stejně jako v základní hře zneškodněním velitele jednotky Monolitu na střeše nemocnice v Pripjati.
To ano. Akorát sem se nevyjádřil přesně . Já tu zbraň získal i když jsem nebyl vůbec v Pripyati. Já ji dostal v Zatonu
A co tomu všechno předcházelo za kroky? Pamatuju si, že jsem už dřív četl, že se v COP podobná chyba vyskytovat může, ale ještě nikdy jsem na ni nenarazil, proto by mě to zajímalo.
Moc si přesně nepamatuji jaké kroky předcházeli . Řekl bych to shrnutě.
Splnil jsem všechny úkoly v Zatonu ,potom jsem se dostal do Jupiteru a plnil hlavní úkoly [ Spadlé vrtůlníky,nasbírané všechny dokumenty na cestu do Pripyati.
Potom jsem se vracel zpátky do zatonu kvůly misi 3 Detektorů veles .
Naslédně jsem prozkoumával zonů a šel jsem potom do Iron Forest Anomaly.
Tam jsem šel potom dolu do Testing Workshopu kde byli pootevřeny páncéřové dveře .
[Divný bylo že tam nebyl Pseudoobr] Nasbíral jsem dokumenty a šel na Skadovsk .
Teť si přesně nepamatuji ale odevzdával jsem dokumenty Kardanovi kde jsem už získal už Gaussova puška
Aha, takže klasická chyba s otevřením dveří do zkušebního centra (popisoval jsem ji už dřív v nejčastějších dotazech pro CoP). Jedná se bohužel o náhodnou chybu základní hry s patchem 1.6.02 (bohužel ale nemám ponětí, v čem ten problém vězí, abych se pokusil o nějakou případnou opravu) – modpack tohle nezaviňuje.
Sebráním dokumentů ale bohužel dojde k rozhození všech dalších skriptů souvisejících právě s odevzdáním pušky Kardanovi kvůli opravě, takže než potom litovat zničení save pozice nebo dalších komplikací, doporučil bych nahrát pozici těsně před sebráním dokumentů a nechat je ležet na místě do doby, dokud se k nim nebudeš muset dostat v rámci příběhu.
Každopádně ale díky moc za nahlášení.
Já též děkuji a asi to budu hrát odznova.
Už nemuhu to vrátit zpátky. Ale rád si to zahraju znova :D
Ahoj Daty, je tam drobná chyba a nevím jestli to mají všichni. U stanice Volkov v Janově, jak jdeš pro ty dokumenty o pozici B205, jsem napřed všechny zombie postřílel,sebral dokumenty a pak teprve je všechny obral. No a v té chvíli se tam objevili trpaslíci a bylo po mě. Zkoušel jsem se tedy schovat a oni jsou jak když je tam někdo hází :-)Prostě bys tam mohl být celý den..... Mrkni na to prosím. Patch mám 04
Nazdar,
v tomhle případě nejde o chybu DMP, jako spíš o neodladěnost v základní hře. O problémovějším spawnování nepřátel jsem psal i v nejčastějších dotazech pro CoP a takhle to bohužel na několika místech probíhá (stejně jako se třeba v bažinách poblíž bunkru vědců v Janově dokola obnovuje smečka Flaks).
Musím uznat, že to je parádní práce (jako vždy), nicméně bych chtěl něco zmínit. V Pripjati v jedné ze skrýší (ta v paneláku u "stromu" s chemickými anomáliemi) kousek od servisního střediska se nachází kromě kulometu ještě puška G3 s optikou, ale její model (když leží na zemi) vypadá jako dveře od skříňky. Dále (nevím jestli to není jen chyba u mě) se mi v Janově v anomáliích neobjevují vůbec artefakty (ani po emisích). Dál by mě zajímalo, jak si u Havajce koupím (z podpultového zboží) taktický noktovizor - on mi ho sice nabízí za 4k rublů, ale koupit nejde. A poslední věc, je někde vypsaný kompletní seznam zbraní? To jen tak pro zajímavost...
Ale jinak smekám, úžasná práce :)
Díky moc. Neměl bys náhodou screenshot, kde se ten model G3 špatně zobrazoval? Při testování a odhození na zem k potížím nedocházelo, takže to vypadá, že to asi bude jenom problém napozicování zbraně, ne jejího modelu.
Spawnování artefaktů nefunguje zrovna dobře už od základní hry, ale testuju úpravu, která by možná mohla zabrat.
Věci u Havajce jdou koupit přes spodní dialogovou nabídku, v horním dialogu se zobrazí jenom kompletní výpis Havajcova sortimentu. Aby šla daná věc koupit, musí na ni hráč mít dostatek peněz.
Spawn artefaktů v Janově - u mě funguje normálně, až na Anomální pakouk nebo jak se to jmenuje, je to takový ten lesík hned u nádraží.
Narazil jsem na nějakou chybu, když jsem koupil Bizona u Šikuly, poté vytunil u Kardana, následný pokus vytáhnutí zbraně nebo přesun do Janova následoval crash, bohužel momentálně nemohu dodat report, až zítra, hned jak se vrátím domů.
Tady jsou screenshoty: http://leteckaposta.cz/204967823
Mně u Havajce jde koupit všechno až na ten noktovizor, kterej se mi v dialogovém okně na výběr nezobrazí (peněz mám dost)
Díky... ten model mě teda vážně překvapil. Podívám se na to.
Ohledně noktovizoru – jakou verzi modpacku (základní/kompletní) a co za herní režim máš? Podívám se, jestli nebude chyba jenom přímo v nastavení jednoho z nich.
Další dorbnost na kterou jsem si vzpomněl, venkovní skrýš u továrny Jupiter, kde je nějaký stavba asi s nějakými nádržemi, v ní radiace a anomálie, je prázdná. Můžu tam něco vložit a vzít zpět, přesto na mapě se stále zobrazuje. Sice jen detail, přesto upozorňuji, aby jsi byl v obraze :)
Mohl bych tě požádat o screenshot? Do skrýší v CoP nic vkládat nejde, protože předměty jsou fyzickou součástí prostředí. Pokud obsah skrýše vymažu a už k ní neexistuje přiřazení věc, nezobrazí se k ní ani ikona (nebo by alespoň neměla).
Mám kompletní verzi a základní herní režim.
Díky za informaci. V dialogu akorát pro ten noktovizor chyběla položka, tak vyzkoušej následující opravu (archiv po stažení stačí rozbalit a gamedata složku překopírovat jako obvykle přes tu se stávajícím modpackem).
Díval jsem se i na model G3 a bohužel nechápu, proč se nahrazuje. U mě k problémům ve zobrazení nedochází, takže ani nemám, co bych opravoval – viz screenshot.
Aho Daty, po posbírání dokumentů v Jupiteru se mi u Janovského mechanika u pušky AEK začala zobrazovat po vybrání zbraně pouze horní polovina nabídky vylepšení a u Zaltonského mechanika také pokud mám pušku v batohu a pokud mám pušku ve slotu tak po vybrání zbraně hra rovnou spadne. V logu to žádnou chybu nepíše. Pomůže když si nahraju starší save pozici? Tedy pokud to s tím má něco společného.
G_Grinder: Používám DX10, protože DX11 se na nVidia kartách zobrazuje špatně (rozmazává se text). Jinak máš v podstatě pravdu, změn v DX11 oproti DX10 je málo (tou nejzásadnější je teselace, ale ta je použitá na tak málo modelů, že si toho během hry stejně ani nevšimneš). Nastavení grafiky jinak AtmosFear v ničem neovlivňuje a ani neomezuje. Pod DX11 navíc nefunguje dobře zobrazování slunečních paprsků (ty jsou aktivní jenom mezi cca osmou až desátou hodinou ranní).
Pavel Vokál: Pošli mi radši mailem svoji uloženou pozici, podíval bych se na to přímo u sebe. Jak tak pozoruju, tak největší paseku dělá zjevně ta GOG verze, moje Steamová varianta tyhle potíže vůbec nevykazovala.
Díky, teď už noktovizor koupit jde. S tou G3, no, chyba bude asi někde u mě, ale tak to nevadí, stejně ji nosím v baťohu ;)
Díky za pomoc :)
Máš to tam :-)
Jo a co teda ten AO?pouzivat ci ne?
Pavel: Díky, podívám se na to.
G_Grinder: Žádnou extrémně viditelnou změnu tahle volba po zapnutí nepřinese. Spíš jde o lepší optimalizaci v případě HBAO (pokud si dobře vzpomínám).
Pavel Vokál: Tak, save pozice vyzkoušená, ani jeden pád. Vylepšení AEK taky proběhlo bez sebemenších problémů (vyjma třetího stupně, ale na něj je potřeba najít kalibrační sadu z Pripjati). Nemáš spolu s hrou aktivní i trainer nebo něco, co by mohlo narušovat její stabilitu?
Broki ted streamuje na YT Alteru,nechces se mrknout?:-)
cO JE TRAINER?
Tak jsem ti tu chtěl nahodit screeny té rozbité skrýše, ale jelikož mam warez verzi (jo vím, jsem zloděj...), tak se mi screenshoty ukládají asi někam do pr... Hledal jsem na netu a zjistil jsem že v té skrýši (je to trubka, proto jsem tam mohl něco vložit) je poslední dokument, který se může předat Střelcovi pro získání achievementu, nu což, asi ho nezískám. Ve Vanille by tam ještě měl ležet Senka, což jsi asi změnil (to je ten co umírá u rypadla?) .
bejt tebou tak se tady warezem moc nechlubim
Surrey: U rypadla umírá Tříska, Senka je zase jiná postava. Na skrýš v trubce jsem nepomyslel, její obsah (stejně jako obsah dvou dalších skrýší, co se pak taky zobrazí na mapě) se generuje až po odemknutí modulu z bezpilotního letounu v Jupiteru. Na internetu už ale bylo pár lidí, co je podobná chyba taky postihla a jedny dokumenty najít nemohli – ale to nezaviňuje modpack.
Hlásím, že i u mě vypadá G3 jako kus plechu :D Ale co, zbraně na zem neházím a z třetího pohledu taky nehraju.
Když se dostanu do Pripjati, neměla by se u Havajce rozšířit nabídka zbraní? Zatím má stále stejné zboží. Navíc po spřátelení se Svobodou začal nabízet zbraně západní produkce, třeba M16 apod., ale za chvíli z nabídky zmizeli. To jsem někde zabil nějakého člena a následně mi u nich klesla reputace? Přitom nevím že bych někdy někoho od nich zabil.
S tou G3 vážně nemám tušení, co dělat. Cesta k modelu je nastavená správně a nikde jinde se vzhled nenastavuje. Ještě bych se na to zkusil podívat, ale nápravu alespoň proteď zaručit nemůžu.
Nabídka překupníků se neodvíjí od lokace, ale od vztahu k frakcím. Stejně tak se může měnit i dostupná výbava, protože v konfigu je udaná procentuální šance k výskytu (tak je to ostatně i v základní hře bez modifikací). Ta pravděpodobnost by samozřejmě šla nastavit na sto procent, ale pak by nabídka působila moc staticky.
Jo a ještě prosím tě, jak to vypadá s těmi quicksloty? Válí se mě po bednách asi 60 armádních lékárniček, nejraději bych je dal do slotu místo obyč červené, léčit se s nimi přes inventář je v boji zbytečně zdlouhavé.
HUD doplňky jsou už od odpoledne aktuální a plně k použití :).
Super, díky moc :)
Daty alebo DoomGuy mohli by ste mi prosím poslať pozíciu na mape (screenshot)a foto na email
cambalmartin.optimus@gmail.com
V Pripjati v jedné ze skrýší (ta v paneláku u "stromu" s chemickými anomáliemi) kousek od servisního střediska se nachází kromě kulometu ještě puška G3 s optikou, ale její model (když leží na zemi) vypadá jako dveře od skříňky.Ďakujem
Ahoj Daty tou 4.05 verzí se vyřešili i výše popsané problémy s puškou AEK.
Supeeeer :-)
Pavel: Díky za reakci :).
Surrey / DoomGuy: Pokud byste někdo u sebe ještě našli save pozici před sebráním G3 ze skrýše, mohli byste mi ji poslat? Pokusil bych se ten problém s modelem vyřešit ještě jinou cestou.
Ale jo, mám.
https://uloz.to/!zDByMovzdNWl/g3-scop
https://uloz.to/!gUxd2FIJoyTj/g3-dds
Díky moc.
Zdarec hlásím chybu u AK-74 "Jestřáb" a týká se to potiky 1P29 co je k AKu přiškvařená
Zde obrázek obyčejné zbraně- http://imgur.com/a/Uof9K
A zde při zamíření se zmíňenou optikou- http://imgur.com/a/lRmJB
Doufám že to, alespoň trošku pomohlo :)
Ahoj daty měl jsem pád při psionické bouři a i log tentokrát něco vyplivl :-)
FATAL ERROR
[error]Expression : !m_error_code
[error]Function : raii_guard::~raii_guard
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line : 748
[error]Description : No such operator defined
stack trace:
Sidorovič: Tohle je problém s rozlišením. Textury optik a vůbec i kompletního rozhraní v CoP jsou v rozlišení 1024x1024, no a při nižších nastaveních může dojít právě k těmhle problémům. U optik by přes konfig šla nastavit nižší velikost, ale ta by se pak negativně promítla do kvality zobrazení.
Pavel: Nejde o chybu DMP, ale o chybu AtmosFearu. Když během ukončování elektrovýboje nebudeš prohledávat inventární bednu nebo kontrolovat vlastní inventář (případně se ještě nebudeš dívat do PDA mapy), hra nespadne.
Daty, proč se Boxer a jeho přepadová skupina hlásí k samotářům a ne k banditům? U Sultána to chápu, ale u nich?
Je to kvůli změnám v systému reputace, co jsem do hry zaváděl – konkrétně kvůli možnosti znepřátelení banditů. Pokud k tomuhle stavu dojde, tak se bude pořád dokola uzavírat vstup na Skadovsk (proto si v základní hře bandity nejde znepřátelit). Bohužel se mi nepovedlo přijít na to, jak do hry přidat kompletně novou frakci, tak jsem to musel vyřešit překlopením na neutrály (čehož si ale hráč nevšimne, pokud nemá v nastavení zapnutou detekci postav nebo rovnou zaměřovací kříž).
Achjo, zase budu otravovat :D
12/ Autorita
- Přistoupit na Sultánovy podmínky
- Pomoc banditům s obsazením Ševčenka
- Pomoc banditům s ochranou Morgana
Jak mám pomoci ochránit Morgana, když mám zároveň odstranit svědky, což je i Morgan a jeho doprovod? Při přepadení se automaticky znepřátelí.
Už jsem ten popisek na fóru opravil, díky za upozornění. Morgana samozřejmě po znepřátelení zachránit nejde, ovšem celou misi jde splnit i tak, aby Morgan přežil – je to ale dost zápřah.
A co tedy udělat, abych to ocenění dostal? Popřípadě jakou odměnu skrývá? :)
Po obsazení Ševčenka a zneškodnění stalkerů při setkání s Morganem ještě donutit Vousáče zaplatit za Svarog detektory (v pozdější části hry).
Zdar Daty mám otázku ohledně Taktického Noktovizoru, protože se mi zdá tak trošku buglej :/
Nasadil jsem si ho totiž k základní Povinostňácký kombinéze a najednou my to sežralo celý brnění, tohleto samý mi to udělalo i u Stalkerskýho obleku, tak nevím jestli je to bug nebo je to tak naschvál :(
Sidorovič CZ: Nazdar,
mohl bych tě poprosit o save pozici na e-mail? Rozhodně se na to podívám, ale vzhledem k tomu, že noktovizor je v podstatě jenom základní helma, tak nechápu, proč by k tomuhle problému mělo docházet.
Daty,tohle mi ten noktovizor dela taky
U Abakanu se spatne zobrazuje textura granatometu.Vyzkouseno na GOG i krabicovy verzi,mrkni na to prosim,savy zde..https://uloz.to/!whfKcaIFf7Rd/gp-25-7z
Daty v jaky casti hry bude zpristupnen ACOG??planuju odevzdat pdacka Sovovi(na hrane neutrality)a strelcuv Sig bez optiky je mi k nicemu...pujde ten acog vubec sehnat kdyz budu neutralni??
Pokud sis nainstaloval aktualizovanou verzi výběru režimů, tak by ACOG měl mít ke koupi Havajec, a to v případě, kdy hráč pomáhá vědcům, Svobodě a nebo se mu podaří mít na svojí straně jak Povinnost, tak Svobodu zároveň.
Hlásím pád při odhození Glocku na zem, ať už přes G, inventář nebo díky obrženému zásahu.
[error]Expression : res!=-1
[error]Function : get_rank
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\ui\Restrictions.cpp
[error]Line : 34
[error]Description : cannot find rank for
[error]Arguments : wpn_glock17
Ahoj, Daty na e-mail jsem ti poslal tu save pozici plus jsem k tomu přihodil i screenshoty
Doufám že to pomůže :)
Nazdar a ještě jednou díky za poslání. Právě jsem ty pozice zkoušel, ale zmizení obleku se mi vyvolat nepodařilo (a to jsem ten noktovizor přesouval nesčetněkrát). Zkus u sebe použít několikrát i normální helmu (ať už koupenou nebo nalezenou) - pokud by se ten problém opakoval i v tomhle případě, půjde o problém buďto v kódu základní hry a nebo někde jinde, ale modpack by tohle na svědomí mít neměl.
po dlouhé době jsem zapnul cop i s poslední aktualizaci. po vylepšení Bizona o granatomet pád do systému. log není (rozsypaný čaj). verze gog.
Albert: Vyřešeno, oprava se objeví v nadcházející aktualizaci. Díky moc za nahlášení.
Mimochodem na bizona z gp jsem nikde nenašel odkaz jak to vypadá a funguje. přijde mi to jako blbost. asi by to nešlo vzít větví mp5.
Šlo jenom o chybu se špatně navolenou upgrade sekcí z Abakanu, kde se granátomet připojit dal. U MP5 by mohlo dojít k problémům ve změně ráže, proto jsem upgrade větev použil z Grozy. V reálu granátomet na Bizona skutečně upevnit nejde, čemuž teď už odpovídá i herní nastavení. Díky za nahlášení.
Jop, není zač zbraněmi se dost zabývám.
Zdravím Daty, děkuji opět za skvělé DMP. Mám ale problém, hra mi padá v okamžiku, když chci prásknout Flinta veliteli svobody. Log není, pouze rozsypaný čaj.
Zdravím Daty
Nová Altera je moc povedený kousek, který mě velice baví od prvního spuštění. Jsi třída, to ti teda povím :-) Hlavně nové animace pro zbraně, animace rukou a hlavně i nozě jsou moc krásné. Moc děkuji za skvělý mód, za všechny ty roky to poskočilo krásně dopředu. Taky ti přeji mnoho štěstí a zdraví do nového roku. :-)
Avšak byla by tu jedna otázečka.. Ohledně zaměřovače, vždy mi vyhovovala malinká tečka která nepřekáží ve výhledu, a ještě lepší by bylo aby žádný zaměřovač nebyl, ale tu nastává problém, že se pak nezobrazuje Jméno a Frakce stalkera na kterého mířím delší dobu. A můj jediný problém, který mi vadí je, že ve Stalkerovy C.o.P(s datastor modpack i bez něj) je zameřovač pouze osový( 2 čáry horizontálně a vertilákně) a čili je moc velký, a strašně kazí dojem z pozorování okolí a terénu. Vypnout jde, a není tam ani tečka což je báječné, ale vadí mi, že nelze zobrazit jméno a frakci mířeného stalkera. Šlo by to nějak aktivovat? Třeba přes doplněk nebo něco přepsat v souborech?
Jinač Daty, teď se mi vyskytla nějaká chybka. Jakmile příjmu úkol Sultana, hned ten první ohledně napadnutí stalkerů, jdu za Vousáčem a poté za Boxerem abych vyrazil na ten úkol. Při ztmavení obrazovky pak už vidím jen "Úkol aktualizován" a poté to spadne. V logu to píše cosik o "scopes_16" tak mě napadá jestli nedělá trocha bordelu doplněk lepších optik. Stáhnul jsem si tu červenou optiku. Jinač log je zde:
FATAL ERROR
[error]Expression : xml_doc.NavigateToNode(path,index)
[error]Function : CUIXmlInit::InitWindow
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\ui\UIXmlInit.cpp
[error]Line : 80
[error]Description : XML node not found
[error]Argument 0 : wpn_crosshair_1p29
[error]Argument 1 : ui\scopes_16.xml
stack trace:
Nazdar,
moc děkuju za tolik chvály a jsem rád, že se ti DMP tak líbí. Stejně tak děkuju i za přání a i já přeju spoustu zdraví, štěstí, klidu a pohody nejenom v roce nadcházejícím, ale i ve všech dalších.
U neaktivního zaměřovače bohužel zobrazení jména a frakce zapnout nejde, ale úpravu na tečkovou verzi zaměřovače klidně dodám, to by nebyl problém.
A co se týče pádu hry, tak v něm ten doplněk k optikám rozhodně roli hrát bude. Během dneška bych se na něj podíval a aktualizoval. Díky za nahlášení.
Děkuji moc za ochotu a za přání :-) nemohu se dočkat až budu moci pokračovat v Alteře. Jinač za alespoň tečkovy zaměřovač bych byl vděčný. Ještě jednou díky :-)
Tak, optiky jsem zaktualizoval a přidal i tu tečkovou verzi zaměřovače. Ať se líbí :).
Daty moc děkuji, teď je to prostě perfektní :-) Zatím nemám co bych vytknul. Snad už jen chybí možnost hrát si na kytaru haha, kéž by to šlo. :-) Jinač znovu musím říct, že se mi fakt líbí nové animace přebíjení atd.. vůbec by nepohoršily i ostatní díly :-)
Měj se krásně a znovu děkuji. Obdivuji tě, že do toho vkládáš čas pro radost ostatních.
Našel jsem další pád hry. Vplížil jsem se do tábora Žoldáků v Zatonu, kde mám pro Sovu získat informace. Směr od vrtulníku na jižní planině kde nás dostane Noe, jsem se doplížil k železné konstrukci kde hlídkuje jeden Žoldák u zábradlí. Pod ním, čili pod železnou konstrukcí kde jsou betonové schody a končí hned u vchodu do sklepení budovy, vylézá taky občas jedna hlídka Žoldáka. Má za zbraň MP5 Heckler Koch nebo jak se to jen nazívá :D, každopádně jakmile jí kdykoliv nasadím pro použití, hra okamžitě spadne, a v logu není zapsán žádný error či pád hry. Snad můj popis k něčemu bude :-)
Rádo se stalo :).
Problém s MP5 jsem za dobu betatestu evidoval jenom jednou (a následně pak ještě hned na začátku hry po intru) a při dalších pokusech se mi už pád vyvolat nepodařilo. Zkus nejdřív po získání MP5 hru uložit, znovu nahrát a zbraň si do slotu přesunout až potom, případně ji nejdřív přesunout do mrtvoly žoldáka a pak si ji vzít. Jinak nemám bohužel moc co poradit – jak už jsem psal, nemám k tomuhle problému dostatek informací a zbytek betatesterů taky problémy neměl, tudíž bych to viděl na nějakou náhodnou chybu (ať už v jádru hry, v modelu zbraně nebo rukou a nebo přímo v animacích, ale ani jedno z toho bohužel opravit nedovedu).
Je to paráda Daty hraju až ted a jen malinko smutním po mr.riflemanovu AK :D ale to je maličkost. Dobrá práce!
Díky :). Náhrada předchozího modelu Kalašnikova byla nutná kvůli sdílení animačního souboru s nově přidanou várkou několika novějších zbraní, jako třeba AEK-971 a AKM.
Psal jsem to ve chvíli kdy jsem byl jen po misi s přepadením Stalkerů v čele se Spartakusem a to je AK vypadalo jinak, nicméně ostatní AK jsou prakticky totožná a ještě k tomu ty krásné varianty písku a kamufláže! Takže odvolávám co jsem řekl, rozhodně nesmutním. :D
Ahojte chcel by som sa opýtat či neviete prečo mi neukazuje v inventáry textury proste tam nemam nic len cierny obrazok s ukazovatelom poskodenia a množstvo a jedna sa o všetky veci --ďakujem ..mimochod Neskutočne dobre odrobena pracička :)
Nazdar,
napadá mě jenom problém s kompresním způsobem textur, ale ty jsem dodával do jednoho z předchozích patchů. Ujisti se, že máš DMP v aktuální verzi (základní modpack plus poslední aktualizaci). Ještě se zeptám – děje se to jenom v inventáři (ikony výbavy, charakteristika zbraní atd.) a nebo na ukazatelích života, munice a dalších věcí (v případě, že jsou aktivní)?
Jinak samozřejmě moc děkuju za chválu, potěšila mě :).
Zdravím Datastor,Stáhl jsem jen základní verzi tohodle modu a stahuju si atmosfear 3 protože tam nechci mít ten absolute nature. jen nevim jak to tam mam dát aniž by mi padala hláška xray engine 1.6
Nazdar,
instalovat AtmosFear do základní verze DMP bez úpravy skriptů nejde, proto jsem vydával tu kompletní verzi. Pokud bys ale přece jenom chtěl variantu, kde je aktivní výhradně jenom AtmosFear, stáhni si kompletní verzi a pak z gamedata adresáře odmaž celou složku levels. Nakonec si stáhni následující soubor a nakopíruj ho do adresáře gamedata\spawns. Hra by se pak měla spustit bez pádu.
Ahoj, je to paráda. Ta hra teď má uplně jiný šmrnc. Jsem furt mrtvej, nemám prachy a musím neustále dávat bacha :-)
Díky
Jen otázka, to že některé zbraně neumožňují střelbu dávkou, nebo alespoň dvojvýstřel (třeba abakan, který teď konečně mám) je úmysl, nebo bug? Také, jsem vysbíral artefakty a nové se neobjevují.
Zdravím Maestro Datastor :D
Rád bych se na něco zeptal. Nemáš v plánu přidávat do DMP i nějaký populární zbraně z jiných scifi? Např. M-41 "caseless pulse rifle" ? Pro mě asi jedna z nej. scifi zbraní. S tou bych si velmi rád zalovil mutanty.
A ještě jeden dotaz. Je v plánu nějakej návrat (u jakékoliv verze DMP obecně) quicksave/load? Nebo je to permanentně "u ledu"?
Nazdar,
žádnou podobnou zbraň do Stalkerů přidávat nebudu jednoduše proto, že se do těch her nehodí. DMP chci udržovat v rámci co možná největší uvěřitelnosti (samozřejmě s ohledem na možnosti hry).
Co se týče quicksave a quickload funkcí, tak pro ně jsou v sekci doplňků přídavky.
Zdravím dokázal by mi někdo poradit s tímto problémem.
Při dialogu s Technikem v Janovské stanici o cestě do Pripyati mi klene hra.
výpis z logu:
FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CInifile::r_section
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line : 502
[error]Description :
[error]Arguments : Can't open section 'wpn_walter98'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report
Děkuji za radu
Nazdar,
následující chyba se řešila v jednom z předchozích DMP patchů – stačí si stáhnout poslední verzi (hned pod odkazem ke stažení základního DMP), po stažení archiv rozbalit a gamedata složku překopírovat přes tu se stávajícím modpackem.
Ahoj.Když najdu Senku a on u sebe nemá modul je to bug nebo je to daný záměrně?Díky za odpověď.
Nazdar,
Senka by u sebe modul mít měl, ale už v základním kódu hry může dojít k chybě, kdy ho hra správně nenaspawnuje. Osobně jsem na takovou chybu ještě nenarazil (a to mám odehráno hodně), proto nemůžu bohužel moc poradit. Napadá mě jenom zkusit načíst starší uloženou pozici – třeba ještě před odemknutím modulu (pokud to nebude několik hodin zpátky, samozřejmě). Nejde ale o zásadní problém, protože modul už pak můžeš akorát prodat u Sovy nebo si ho nechat.
Měl jsem problém že se nenačetla skrýš v té trubce v jupiteru a tak jsem zkusil starší save.To pomohlo ale ten modul tam opět nebyl a taky jsem na to nikdy nenarazil proto jsem nevěděl jestli to náhodou není v modu,když je to pak zbytečná věc.Důležité je že se mi načetla ta skrýš s tím dokumentem,modul vem čert.Díky za odpověď a super práce s modem :)
Zdravím Datastore,
snad se máš krásně což je v dnešní době těžké a štěstí ti přeje i se zdravím :-)
Mám takovou snad drobnůstku, tatíkovy jsem dával na PC stalkera COP jelikoš je to jeho oblíbená hra, a samozřejmě bez tvého modpacku ani za prd :-) Vše jsem mu nainstaloval jak má být ale po startu nové hry při načítání to spadne a naskytne se chyba. Tak ti tu házím log a info jestli by jses prosímtě nekouknul kde by mohl být háček.
Info ke hře:
Hra Česky - Rus dabing
Patch 1.6002 z Datastor stránky
Datastor modpack aktuální - základní verze pro slabší sestavy + opravný patch 09
Doplňky: FOV75, Komplet hud bez minimapy a quick slotů, Plynová maska A, Tečkový zaměřovač, Optimalizace kouře
Log:
FATAL ERROR
[error]Expression : xml_doc.NavigateToNode(path,index)
[error]Function : CUIXmlInit::InitStatic
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\ui\UIXmlInit.cpp
[error]Line : 156
[error]Description : XML node not found
[error]Argument 0 : cs_debug
[error]Argument 1 : ui\ui_custom_msgs.xml
stack trace:
Děkuji :-)
Nazdar,
já se mám už jenom výborně :). Díky za optání a doufám, že se máš taky skvěle, i s tátou (a i se zbytkem rodiny, pochopitelně).
Pád se mi zřejmě povedlo opravit, ale i tak bych byl radši za potvrzení přímo od tebe. Stačí si znovu stáhnout doplněk na okruží masek a nakopírovat ho do gamedata složky. Kdyby hra i po opravě padala, stačí mi dát vědět.
Díky moc za nahlášení.
Ahoj Daty,
posílám pozdravy otce, a veliké díky, protože vskutku oprava zabrala a už to frčí :-) Kdyby se objevilo něco dalšího tak ti to nahlásím.
Měj se krásně, a ještě i za mě děkuji jak za tvou práci s Modpackem, tak za opravu :-)
Zdravím Datastore
*CHYBA
*SKRÝŠ
Chci nahlásit malou hrubku u skrýše #48 v Zatonu ( http://cop.zsg.dk/Map_Zaton.php?Stash=48 )
Předmět je zaseknutý v textuře a nelze vzít.
Pokud je to už nahlášena chyba tak budiž.
Nazdar a díky za nahlášení. Zaseknutí předmětů v modelech je problémem už od základní hry, ale až budu mít čas, podíval bych se na to. Pro účely DMP jsem hodně skrýší redukoval nebo kompletně odstraňoval, takže si už nevzpomínám, jestli se někde něco prolínalo se sousedícím předmětem.
Ahoj Datastore,
Hlásím chybu při použití kozácké vodky a armádní konzervy hra spadne.
Log:
FATAL ERROR
[error]Expression : xml_doc.NavigateToNode(path,index)
[error]Function : CUIXmlInit::InitStatic
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\ui\UIXmlInit.cpp
[error]Line : 156
[error]Description : XML node not found
[error]Argument 0 : second_thirst
[error]Argument 1 : ui\ui_custom_msgs.xml
FATAL ERROR
[error]Expression : xml_doc.NavigateToNode(path,index)
[error]Function : CUIXmlInit::InitStatic
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\ui\UIXmlInit.cpp
[error]Line : 156
[error]Description : XML node not found
[error]Argument 0 : first_thirst
[error]Argument 1 : ui\ui_custom_msgs.xml
Nazdar,
hru jsem testoval několikrát a nespadla, spíš mám podezření na nekompatibilitu s pluginem. Použil jsi něco ze sekce Doplňky? Pokud použil, potřeboval bych vědět, o co šlo. A pak bych ještě potřeboval zjistit, o jakou verzi modpacku šlo (klasická nebo kompletní verze).
Verze hry original ze score232 Patch 1.6002
modpack: DMP Altera 4.0 rozšířená verze s Patch 09 pro rozšířenou verzi
doplňky: Kompletní HUD včetně quickslotů
Textury okruží plynových masek varianta A
FOV Switcher FOV 75
Výborně, chyba byla v doplňku k texturám pro masky. Soubory k doplňku jsem zrovna aktualizoval a nahrál, takže si danou verzi textur stáhni znovu a původní soubory překopíruj. Pak už by hra měla fungovat bez problémů.
Díky moc za nahlášení.
Děkuji Datastore za bleskovou reakci a skvělé práci.
Měj se čau :-)
Dobrý den,
Mám poměrně velký problém a nevím co s ním. Zbývá mi asi už poslední úkol (odevzdal jsem Morganovo PDA, monoliťáky přivedl a poslal je k vědcům, nějaký ty výpisy z Jupiteru jsem jim dal taky) pro spřátelenou frakci (konkrétně Svoboda). Poslední úkol je odevzdat PDA toho plukovníka povinnosti (vypadne z anomálie po vytažení Svarogu). Loki mi za něj nabídne nějakou bouchačku a prachy. Poté co to odkliknu hra padne :/
Omlouvám se pokud to tu již bylo řešeno dříve.
Hezký den M.
Nazdar,
k vyřešení bych potřeboval výpis z logu (záložka "Informace", článek "Jak hlásit chyby"). Požadovanou část logu mi klidně pošli mailem a pak se na to hned podívám.
Zdravím Datastore,
Po delší době jsem si udělal čas na CoP, mrknul jsem nejprve na tvoje stránky co je nového a stáhl jsem update 09 na rozšířenou verzi.(Jako dlouhodobě na všechny stalkery nesčetněkrát:)) Aktuálně mám 4.08b. Za boha se nechce nainstalovat. Samozřejmě zvolím správný adresář, mám správnou verzi a update ohlásí že se v pořádku nainstaloval a nic.
Jelikož mám Steam verzi, tak mám dotaz jestli nemůže být kámen úrazu poslední aktualizace z 8.7. To jsem se upřímně divil co to Steam stáhl. Údajně šlo o update ohledně opravy multiplayeru. Konkrétně se přepsaly tyto soubory ze složky bin:
xrEngine.exe
xrGameSpy.dll
xrRender_R1.dll
xrRender_R2.dll
xrRender_R3.dll
xrRender_R4.dll
Tak beru zpět , moje chyba :) Hodil jsem včera soubory do špatné složky na druhý disk a spustil jsem výběr režimu do správné a divil jsem se že mám pořád 08 :)
DMP je super, po totální pohodě ve Fallout 4 se teď bojím, co na mě v Zoně vyleze :-)
Jen pár dotazů... Šlo by při závěrečné evakuaci dát celé skupině nesmrtelnost? I když zkouším starší save, tak se opakuje stejný scénář: Celá jednotka je poblíž autobusu před sochou Promethea. Mezi vrtulník a sochou je Smirov. Když k němu přijdu na pár metrů, za všech stran začne vybíhat Monolit. Nemůžu chránit všechny současně a když se tak nějak snažím být u Střelce, naskočí animace jak odletěli beze mě, pokud Smirov přežije. Pak zůstanu tam sám jen s Monolitem. Když jsem naopak poblíž Smirova, všichni zemřou a letím sám. Jak z toho ven?
Nazdar,
omlouvám se za pozdější odpověď, měl jsem toho teď víc a nestíhal jsem.
Nesmrtelnost pro celou skupinu by akorát vyústila v to, že by si hráč nemusel dávat pozor na to, jak doprovod dopadne a automaticky by hra počítala s nejlepším zakončením. Při vlastním testování jsem s finálem zásadní problémy neměl (i když samozřejmě někdy se načtení starší pozice vyhnout nejde) – záleží hlavně na přežití Střelce, Sokolova a Kovalskiho, ostatní členové jednotky v zakončovacích titulcích nebudou. Před zakončením přestřelky je ještě potřeba zaběhnout spolu se zbytkem skupiny k soše Prométea, ale na to by tě hra měla sama upozornit. Pak už by vrtulníky měly odletět jak s tebou, tak i se zbytkem jednotky.
Zdravím. Nemáte někdo radu ohledně trhání obrazu při chůzi? Když někam jdu, tak se hra mírně seká, takové trhání obrazu. Zkusil jsem dát detaily nejnižší, ale je to stále stejné. Nevzpomínám si, že by mi toto dělalo dříve v základní hře a to jsem to tenkrát hrál na mnohem horší sestavě než mám teď, díky za případné rady...
Nazdar,
tohle zasekávání je enginová záležitost - jde o jedno z mnoha jeho omezení, jemuž se nejde nějak efektivně vyhnout. V základní hře bylo několik ústupků (například zredukování bumpmap terénu, omezení vykreslovací vzdálenosti a podobně), takže si tohohle neduhu nešlo tak snadno všimnout.
Na internetu je k tomu poměrně dost příspěvků. Jedni radí nainstalovat hru na SSD disk (pokud máš) nebo alespoň na separátní oddíl stávajícího disku, jiní pak snížit v nastavení hry vykreslovací vzdálenost nebo detaily textur (ale to jsi asi už udělal, soudě podle předposlední věty).
Sám testuju hned několik možností, jak by se tomuhle zasekávání dalo alespoň částečně předejít, ale jak už jsem psal v úvodu, jde bohužel o problém enginu.
Jasně, děkuju za odpověď. Po delším hraní jsem zjistil, že to dělá jen občas, někdy to je plynulé, někdy sekané. Snížení detailů vliv u mě nemělo. Ale celkově to trhání není nějak zvlášť hrozné, že by se to hrát nedalo...
Ahoj chci se zeptat je normální aby stalker měl tak nízkou spotřebu cpu ? když hraju nemám víc jak 5 procent cpu využitího
Ahoj Daty, rozjel jsem včera Alteru (asi už po sedmé:-)) A nevím proč ale pokud u mechaniků vyberu pušku AEK tak hra okamžitě spadne, dřív mi to nedělalo. Funguje to pouze u mechanika u vědců, ale tam se nechá pouze opravit a né modifikovat. V logu to nic nepíše. Napadá tě něco?
Nazdar,
mělo by stačit do modpacku dodat ještě aktuální patch (odkaz je hned pod odkazem ke stažení odpovídající verze).
Ahoj tak to funguje, ale je divné tu devítku jsem nahranou měl i když nevím jestli jsem správně použil ten výběr režimu obtížnosti. Každopádně díky a ať se práce daří.
Ahoj Daty, začalo mi to opět padat ale tentokrát mám log- můžeš na to mrknout? Díky
FATAL ERROR
[error]Expression : ovi
[error]Function : CSoundRender_Source::LoadWave
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrSound\SoundRender_Source_loader.cpp
[error]Line : 70
[error]Description : Invalid source info:
[error]Arguments : c:\games\cop\stalker - call of pripyat\gamedata\sounds\ambient\tuman\fog_bird_7.ogg
A další- nějak se to zbláznilo, už jsem re-instaloval a porád to padá :-(
FATAL ERROR
[error]Expression : ovi
[error]Function : CSoundRender_Source::LoadWave
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrSound\SoundRender_Source_loader.cpp
[error]Line : 70
[error]Description : Invalid source info:
[error]Arguments : c:\games\stalker - call of pripyat\gamedata\sounds\characters_voice\human_01\bandit\talk\jokes\joke_2.ogg
stack trace:
Teď jsem to ještě jednou přeinstaloval a při pokusu jít do jupiteru se začne normálně načítat a když už to vypadá že to je tak to komplet spadne- v logu jen tohle
Loading HOM: c:\games\stalker - call of pripyat\gamedata\levels\jupiter\level.hom
stack trace:
0023:089E0A29 xrRender_R1.dll
0023:089B91FE xrRender_R1.dll
Nazdar,
podívej se, jestli sis modpack přeinstaloval správnou verzí (s AtmosFearem a Absolute Nature nebo bez nich) spolu s dokopírováním adekvátních xrRender knihoven. Ty najdeš v bin složce v archivu s posledním updatem. Save pozice z kompletní verze totiž nejsou vzhledem k úpravě geometrie levelů kompatibilní se základní verzí (a naopak).
Zdravim Daty
Super modpack ako vždy ale hra mi opakovane spadla pri psi-emisiach v logu bolo toto
FATAL ERROR
[error]Expression : !m_error_code
[error]Function : raii_guard::~raii_guard
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line : 748
[error]Description : No such operator defined
stack trace:
Nazdar,
k pádům hry při emisích (a nesejde přitom na jejich druhu) dochází povětšinou jenom v okamžiku, kdy se hráč dívá do inventárních beden, batohů nebo do mrtvol. Nejde přímo o chybu modpacku, protože tyhle problémy se vyskytovaly i v základní hře bez modifikací. Pokud by pády přetrvávaly i ve chvíli, kdy se do inventáře nedíváš, zkus v nastavení AtmosFearu u všech položek v záložce "Události" nastavit buďto úmrtí stalkerů hned po ukončení emise anebo ať se neděje nic.
Ahoj Daty,
chci se tě zeptat, zdali "Optimalizace kouře při střelbě" je funkční i s rozšířenou verzí? Když střílím s AK-74SU tak jsem z toho kouře totálně slepý :D Jinač, když už ti píšu, chci se tě taky zeptat, jestli neznáš nějaký fígl, jak trochu polepšit FPS s rozšířenou verzí? Ta vysoká dohlednost z Atmosfearu dává v jasném počasí zabrat :) Ale bez Atmosfearu ta grafika už není ono, a jaký jsem na kvalitu puntičkář to prostě musím mít s rozšířenou edicí.
Tak ještě dodám k předchozímu mému komentu: FPS jsem asi už spravil díky snížení detailů objektu, což zřejmě ulevuje texturám v dálce, což jsem netušil. Myslel jsem, že se to týká kvality textur přímo předemnou jako jsou bedny, stoly, atd.
Každopádně chtěl jsem se tě zeptat na jeden návrh. DMP se nabízí s výchozím nebo těžším nastavením, kde nejsou náboje ke koupi. Jak jsem zkoušel težší verzi, tak je to moc fajn, ale bohužel pro mě časově až moc náročné, což si nemohu dovolit když chci ve hře dělat i něco jiného, než lovit zombie pro sběr munice. Zatímco výchozí je zase až moc lehká, protože náboje jsou dost levné.
Sova-(Neutralní náklonnost> 300R 9x18 za 15 nábojů, 180R za 10 broků... munice do AK za 1000R 30nábojů.) Nato, že ze začátku hry jsou docela broky dost důležité, je částka 180R směšně lehká. Pokud by šlo dát broky alespoň na 900R a 9x18 alespoň 500-700, munice do AK tak 1800R bylo by to mnohem lepší, vyváženější :-) Každopádně nedíval jsem se, kolik stojí 9x19, asi jsou na tom podobně.
Ovšem podotýkám, je to pouze můj návrh, nechci ti do toho kecat Daty :-)
Nazdar,
balíček s optimalizací kouře by měl bez problémů jít použít v obou verzích DMP. Pokud jde o framerate s aktivním AtmosFearem, tak by mělo znatelně zabrat snížit vzdálenost dohledu zhruba na polovinu – pak se dostaneš někam na úroveň maximálního dohledu původní hry.
Náboje si jde v nejtěžší verzi i kupovat (resp. objednávat u Šikuly), ale je pravda, že v lehčích režimech ta munice je poměrně levná. Přiznám se, že jsem je chtěl zdražit už dřív, ale nakonec jsem se k tomu nedostal. Budu na to myslet při tvorbě nadcházející verze (která je obsahově takřka kompletní a teď už jenom probíhá betatest).
Díky moc Daty,
moc rád slyším, že už je kompletní další Dmpéčko. :-) To se moc moc těším, přecijen, Call of Pripyat je nejlepší díl, a snad i nejstabilnější.
V obtížném režimu vím, že mohu objednávat u Šikuly, avšak ty ceny jsou vyzívavé, ale nebaví mě čekat nebo nějaký čas jen objednávat a chodit spát ať mohu nakoupit munici po pár krabičkách s časovou prodlevou. Jak jsem sdělil předtím, pro můj vkus výchozí režim je až příliš moc snadný, a obtížný až moc náročný. Ale nechci si stěžovat.
Co se drahší munice týče, děkuji, že to bereš na vědomí. V Call of Pripyat je velice snadné hned na začátku získat až přes 15 000 Rublů, a proto je ta munice až strašně moc levná. V např Shadow of Chernobyl je sice munice cenově podobná(kromě broků) ale zato je tam peklo si nazačátku vydělat alespoň těch 1000 rublů a to dělá velký rozdíl.
Taky rovnou zmíním i Lékárničky, protiradiační léky atd, které jsou taky dost levné. No prostě asi zkrátka všechno, když jsi do cen nezasahoval :-)
DMPéčku hodně zdaru, ať vše krásně frčí jak má, a hlavně hodně zdaru tobě Daty. :-)
Ahoj Daty,
narazil jsem na chybu kde u Ašota v Jupiteru chci modifikovat zbraně, tak při kliknutí v tom "opravujícím menu" na zbraň AEK-971(od žoldáků co tě přepadnou v továrně, ti co hlídali bunkr Vědců) hra okamžitě spadne. V logu není žádný záznam o Erroru. Ale jestli je nové DMP už blízko, tak se na to asi nemá cenu mrknout :-)
Nazdar,
pády hry při upravování zbraní řešil patch 09 (pro každou verzi DMP byla samostatná verze, na to pozor). Proto si zkontroluj, jestli sis ho stáhnul a nakopíroval do stávající gamedata složky.
Každopádně se na to ještě radši podívám. Díky za upozornění.
Patch 09 a správně pro rozšířenou verzi kterou mám, tam bohužel mám, čili v tom to zřejmně nebude hmm.. Jinač doplňky které by v tom mohly hrát roli mám akorát : FOV 75(také pro správnou verzi), zvuk noktovizoru, tecková verze zaměřovače, hud bez quick slotů a bez minimapy. Kdyby se ti tento pád nevyskytl, tak dej vědět, zkusím se v tom pohrabat jelikoš by to bylo asi na mé straně. :-)
Zkusil jsem to ještě teď a s úpravou problém nebyl – a to ani u AEK od žoldáků, tak ani u dalších. V modpacku stejnak existuje jenom jedna verze a ta se používá u všech adekvátních postav. Problém by neměl vězet ani ve FOV doplňku, protože konfigy k AEK už jsou ty, co jsem zahrnoval i do devítky patche.
Okomentovat