NOVINKY


[19.04.2021]
■ Vydán update 4.2.01 pro DMP Renova 4 [Clear Sky].

[06.08.2020]
■ Vydána aktualizovaná verze DMP Renova 4.1 [Clear Sky].

[30.03.2020]
■ Sloučení DMP Altera 4.0 [Call of Pripyat] s poslední aktualizací a uveřejnění nových odkazů ke stažení.

22. ledna 2011

Změny a plány - 22.1.2010

V předchozích několika dnech jsem si sesumíroval pár nápadů a cílů, týkajících se DMP pro Call of Pripyat a samozřejmě bych byl rád, abyste o nich věděli taky. Včera mi RSA Viper pomohl skloubit Ceanův skript pro nutnost spánku, což může do hry dodat další prvek taktiky a rozhodně to vypadá zajímavě. Stejně tak bude k dispozici už dřív zmíněná možnost odhazovat koupené batohy a tvořit si z nich další skrýše bez zbytečných obav, že se někdo dostane k jejich obsahu.


Zásadnější je ale trochu jiná věc - arzenál. S hodně vysokou pravděpodobností dojde k vyřazení starších pušek HK416, HK417, Stoner SR-25 a XM8. Jednak je to kvůli chybějícím animacím a druhak kvůli tomu, že bych v Call of Pripyat chtěl spíš upřednostňovat omšelou a služebně starší výbavu. Lví podíl na tom má menší počet překupníků, než tomu bylo ve Stínu Černobylu. Pokud nebudu počítat objednávky u Šikuly a pár obměn u Sovy s Havajcem podle toho, ke komu se ve hře přikloníte, tak Stín se svými šesti obchodníky poslední díl převýšil hned třikrát. Nemusíte se ale bát, že by herní arzenál nějak zásadně utrpěl. Zbraní bude i tak dost a do Zóny budou alespoň víc zapadat.


Od zbraní ale ještě kousek dál - novější verze DMP bude podporovat zhruba třikrát vyšší dohlednost a Panoramic Mod, přidávající pozadí na horizont - ostatně ten už znáte z DMP pro Stín Černobylu. Vzhledem k vyšší náročnosti a poklesu frameratu ale nebude ve výchozím balíku aktivní, což snad netřeba nějak důkladně komentovat. Ti, kterým Pripjať jede tak akorát, by změnu ve frameratu pocítit nijak znatelně neměli a těm ostatním bude stačit přejmenovat dvě složky. Co jsem ale zahrnul bez váhání je Absolute Nature Texture Pack od Cromm Cruaca [a i ten si pak budete moci dál měnit].

9 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

No tak to už se těším!!!!
Stálemrtvý

Anonymní řekl(a)...

jsem velice zvědav na nové bouchačky :)

Xaint řekl(a)...

22.1. mam narozeniny, takze dekuju za darek v podobe vety "bych v Call of Pripyat chtěl spíš upřednostňovat omšelou a služebně starší výbavu" :-)
jsem moc rad, ze konecne v zone bude to co tam patri - to znamena osoupany a pouzivany kvery, ktery se tam podarilo propasovat - kvery jako Tavor a podobne mi vzdycky prisly strasne nepatricny.
Navic se mi na stalkerovi libi, ze tam co se tyce utocnych pusek nehraje zas az takovou roli, jakou pusku si vyberete. S kalasnikovem s optikou se da zabijet slusne dlouho, s Coltovymi kvery taky lze zabijet dlouho... a proste to do enemika nasypete a on zdechne - z kalacha, stejne jako z M4. Tavor nebo X8 je sice uzasna zbran, ale co to dela v Zone? Tam bude podel me vetsina zbrani sovetske provience + to, co se da ziskat od zoldaku.

Anonymní řekl(a)...

Jen mne napada takova vecna otazka: Vim ze mnozi stalkerofilove si mysli, ze cim min veci, tim lepsi prozitek ze hry, a souhlasim, ze napriklad v SoC to urcite neco do sebe ma. Dokonce si pamatuju jaky to byl triumfalni pocit kdyz jsem po dlouhem hrani teprve narazil na zrezivele ak. Ale v CoP mi to bohuzel prijde jako docela nesmysl. Prichazite do zony jako vojak, ktery se na misi mel cas a prilezitost pripravit. Takze urcite si nevyrazi jen tak na prochazku v kozene bunde s pistolkou pro vsechny pripady. Takze i kdyz si uvedomuju ze po herni strance to ubere hodne zabavy, tak po logicko pribehove mi prijde zakladni stalkersky oblek, AKSU, pistole, hromada munice (min. 9 zasobniku -? 270ks) a par aspon vojenskych lekarnicek jako rozumne. Munice dlouho nevydrzi, AKSU zadny zazrak neni, ale clovek alespon se nepta sam sebe, proc jen jsem si nechal svuj sluzebni samopal v kasarnach, a tady jdu jen z tou malou pistolkou?

Datastor řekl(a)...

Ber to jako promyšlenou a utajenou vojenskou akci. Z logiky věci sice plyne, že bych si jako voják vzal samopal, ale znovu opakuju, že jde jenom o hru. Tři stovky nábojů ti vydrží klidně na celou první lokaci a zajímalo by mě, jak zábavná by pak ta hra byla. Navíc samo GSC na logiku nijak nedbá (a pak to dopadá tak, že někomu je omezená výbava po chuti a někomu ne - já ji každopádně obohacovat nehodlám).

Anonymní řekl(a)...

Bude DMP pro CoP obsahovat i Simonova SKS?

Rodelero řekl(a)...

Xaint: Nepopiram, ze tam ty zbrane jako tavor az tak nesedely, nicmene kdyz tu ta moznost byla, tak jsem je tam naimportoval. Nikdo nerika, ze si je musis koupit vsechny.

Navic, zapominas, ze po artefaktech je shanka, takze pokud s nimi obchodici smeli, nemusi byt problem sehnat i ruzne vzacne zbrane.

A co se zbrani tyce, tak nesouhlasim. Ja jsem si rozdilu mezi SCAR-L SV a kalasnikovem, co se bojove stranky tyce, vsimnul velice rychle.

Kdyz jsem Svobode pomahal odrazet utok Monolitu, mel jsem u sebe Vlkodavuv SiG. Byl celkem problem, trefit chlapiky v exoskeletonech do hlavy, ale slo to. Pak mi dosly naboje a tak jsem vzal kalach s PSO-1. A bylo to o dost tezsi. Byl jsem rad, ze jsem je dal.

Ve starsi verzi jsem pobihal se SCARem a to byla jina sranda. Celou tu tlupu jsem vykosil v podstate sam. Nene, s tim tvym tvrzenim proste nemuzu souhlasit.

Anonymní řekl(a)...

Datastor: Udělal jsem si hrací kytaru. Všechno už mám hotové, ale nikde nemůžu zjistit jak mám sputit nějaký zvuk ve hře např.: sounds\music\quitar_12.ogg. Nevíš jak ho mám spustit? Jaký tam mám použít na to skript?

Datastor řekl(a)...

Nemám zdání - ale znovu opakuju, že tenhle blog neslouží k dotazům pro vlastní modifikace. Díky za pochopení.