NOVINKY


[19.04.2021]
■ Vydán update 4.2.01 pro DMP Renova 4 [Clear Sky].

[06.08.2020]
■ Vydána aktualizovaná verze DMP Renova 4.1 [Clear Sky].

[30.03.2020]
■ Sloučení DMP Altera 4.0 [Call of Pripyat] s poslední aktualizací a uveřejnění nových odkazů ke stažení.

24. prosince 2010

Šťastné a veselé s DMP

Vánoce jsou tady... jsou to přesně ty dny, kdy to všude svítí, odevšad se line zvuk zpívaných koled a obývák decentně provoňují františky (případně strýček František). Doufám, že jste stihli nakoupit nebo jinak obstarat všechno, co jste potřebovali a že jste s Kalašnikovem na zádech nezpůsobili v obchodních domech moc velký rozruch. I ode mě dostanete jeden dáreček, kterým se po delší době ohlašování a jemných náznaků stává Survival Pack. O co jde?



Jak asi určitě víte, tak mě kromě Stalkera hodně bavila i jiná ruská záležitost s názvem Metro 2033. Pokud jste dění kolem téhle atmosférické hry v posledních měsících sledovali pozorně, určitě Vám neuniklo ohlášení (a komplikovanější vydání) zajímavého DLC s názvem Ranger Pack. No a něco v tom duchu jsem vyrobil i pro nejnovější DMP 7.850 (přesněji řečeno 7.855, jelikož Survival Pack je určen pro DMP s posledním pátým patchem).


Download [opravená verze]: scorpions ftp


Rapidní snížení munice u NPC
Jde to ještě? Odpověď je prostá - jde! Postavy mají maximálně tři náboje, mnohem častěji ale pouze jeden nebo dva. Zbytek musíte získávat buďto od překupníků, ze skrýší nebo ještě pečlivějším vybíjením nalezených zbraní. Chápu, že když u bandity v kapse najdete jedinou kulku do Makarova, asi to vyvolá otázky ohledně toho, jestli by to tak bylo i v reálu. Zřejmě ne - ale je potřeba brát v potaz fakt, že jde o hru a sám hráč je v ní bez ohledu na další okolnosti pořád tím nejrozumnějším článkem. Budete muset pečlivě zvažovat, jestli se vyplatí kolem skupiny banditů radši proplížit a nebo je pečlivými výstřely jednoho po druhém zlikvidovat odněkud ze zákrytu a doufat, že budou mít nějakou tu patronu po kapsách. Střelivo tak od téhle chvíle bude stejně vzácné jako zlato.. a to doslova.

Málo věcí
"Na překupníky se můžu vykašlat!" Vážně? Zapomeňte na svá stará místa s bedničkami plnými munice. V Zóně se rabovalo a dřív dostupné, i když poschovávané střelivo, odvál čas. Že je ve stalkerské vesničce v Kordonu schovaná v krbu krabička broků? No když si to myslíte...

HUD a ukazatele
Už sám Sidorovič onehdy tvrdil, že za dob jeho příchodu do Zóny stalkeři nedisponovali žádnou pokročilou výbavou. Žádné detektory ani měřící přístroje, jenom jejich vlastní intuice a schopnosti. Na ně se budete muset spolehnout i teď, jelikož další novinkou je zcela chybějící HUD. Co to v praxi znamená? Žádná signalizace okolních postav, žádné indikátory života a ani stavu vesty nebo výdrže. Když se budete chtít přesvědčit, jak na tom jste, nemine Vás výlet do inventáře.

Aby toho všeho nebylo málo, jsou k dispozici dvě nové zbraně - jednou z nich je československý samopal Vz.58 s pevnou pažbou [autorem modelu je THE_CAKE], druhým je izraelská puška Galil ARM [ten má na svědomí jako obvykle King Friday] a oba kousky jsou pod pultem u překupníků. Archiv stačí jako obvykle rozbalit a gamedata složku nakopírovat přes stávající složku s posledním DMP. 

Snad jsem se alespoň někomu trefil do noty a hraní DMP bude zas o ten pověstný kousek zajímavější. Zároveň bych Vám všem rád poděkoval za projevený zájem a hlavně za ohlasy a reakce, bez kterých by další modpacky nikdy nemohly vzniknout. 

No nic, už Vás nebudu dál zbytečně zdržovat svým zoufale nudným projevem. Dobře se večer najezte, pobuďte s těmi, co máte nejradši a vůbec si ten dnešní sváteční den užijte. A když si najdete chvilku čas, zkuste si Survival Pack - ten už Vás na nadcházející rok připraví víc než důkladně :).

93 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Dekujeme Jezisku:)
MouseSentinel

Datastor řekl(a)...

Stejně jsem tam jednu věc povoral, takže jsem nakonec musel ten balík reuploadnout... holt i Ježíšek chybuje. Dneska u počítače nebudu, takže kdyby někde byla ještě nějaká nesrovnalost, tak sem kdokoliv pošlete výpis z logu a já se na to v sobotu podívám :).

Rsa Viper řekl(a)...

Jestli vám hra padá, když mluvíte s Wolfem (aby jste dostali výbavu), tak si stáhněte tento balíček: http://www.uloz.to/7097183/escape-dialog-7z . Obsah nakopírovat do složky scripts a přepsat.

Datastor řekl(a)...

Díky, archiv už by měl fungovat bez problémů i z normálního odkazu ke stažení.

Anonymní řekl(a)...

Datastore už to jsou dva roky co jsem dostal ban a v té době jsem byl s uctou debil ted jsem jinej clovek kterej potrebuje forum kvuly modum a dalsim vecem moc te prosim o unban acc stalkercz myslim když jsou ti vnoce smyluj se jo a ješte sem chtel dodat chtel bych te moc poprosit o pokracovani moddingu CS našel jsem toiž mod kde jsou bugi ktere jsi mel v DMP vymazany bojováni frakci de zatim bez problemu hodim ti sem link http://www.moddb.com/mods/ffc koukni se na to a dekuji predcastně kdybys mi dal unban

Anonymní řekl(a)...

Jako vzdy dobra prace na survivul packu. Ty nove upravy opravdu cloveka nuti obrat oo vsechny penize za krabicku naboju. A jeste se mi libi to ze nemuzes mit v baglu arzenal 20 samopalu a pusek. A mam otazku: jak pokracuji prace na dmp pro clear sky.

Datastor řekl(a)...

Díky za takhle pozitivní reakci. Práce na Clear Sky je pozastavená, protože mě jednoduše štve celá ta koncepce ve stylu někam doběhnout, vystřílet nagenerovanou skupinku v okolí a běžet na další bod jenom proto, že se tam spawnula jiná skupina. Od ledna ale znovu začnu s větší intenzitou dělat na DMP pro Call of Pripyat.

Anonymní řekl(a)...

pro žadatele o unban- neboj nikdo z nich ti unban neda ja uz sem zadal o unban dva roky a nikdo znich se ani neobtezoval mi odepsat a to jsem ten ban dostal kvuli naproste hovadine takze komunikace se vedením fóra je extrémně špatná je mi líto :(

Datastor řekl(a)...

Když má někdo problémy chovat se rozumně, tak se pak nesmí divit. A to, co pro někoho může představovat hovadinu, může pro dalšího představovat něco úplně odlišnějšího. Tečka.

Anonymní řekl(a)...

kdyby se třeba pan marek dovina nebo jak se jmenuje uráčil odepsat tak bych to pochopil a jinak bylo to kvůli nášivkám clear sky ,jako důvod byl "když si nedokážeš potvrdit obědnávku nemáš tu co dělat" tak sem si je nechal udelat.

Anonymní řekl(a)...

Jako zajímalo by mě proč nedáte druhou šanci ani nevíte jak se ti lidi chovaj ted a vy je jenom odepisujete a třeba by mohly bejt i užiteční na foru a vi to jenom přehlížíte ja tady žiju 2 roky bez foru a už me to pekně stve nevim podrobnosti o stalkerovi nevim nic o real zoně nevim vubec nic přežívam pouze na oficialní strance pro vechny kde se nic nedeje

Datastor řekl(a)...

Mě by třeba zase zajímalo, proč hodně lidí nedokáže využít první šanci a zapomíná se na to, že člověk si za svoje činy nese zodpovědnost. Tak jako tak to tady nemá smysl rozebírat, pokud nejde o něco k modpackům.

Anonymní řekl(a)...

A tak dobře ale poslední věc koukal jsi se na ten mod co sem ti poslal sice tam neni tvoje realnost jedna kulka mrtvej ale zato tam nejsou ty bugy podivej se na to treba to z toho nejak vytáhneš ted jsem nekde na smetaku a nespadlo to a s frakcema taky dobrý dokonce se i mezi sebou kecaj

Anonymní řekl(a)...

Datastore nasel jsem mensi problem: Kdyz jsem se vracel z temneho udoli do kordonu tak jsem u vesnicky novacku nasel 7-8 vojaku jak strileji po stalkerech pod mostem a pri te prilezitosti strileli aj po vesnicce

Datastor řekl(a)...

Zřídkakdy se to stát může, hlavně pokud vojáky něco vyprovokuje k útoku (ale tahle možnost je omezená na minimum). Táhne se to už od prodejní verze hry.

Anonymní řekl(a)...

aha jo jsem si vzpomel: stalkra jsem prosel snad 100x nic me nedokazalo prekvapit, ale jak na me bafl trpaslik v x18 tak jsem se malem posral:D XD, a nevim jestli to delalo jenom me, ale libi se mi ze po me uz vseci nestrili pistolkama kdyz meli samopal na zadech. Jo a jeste mam dotaz: je v tom sp aj pridana chimera?

Datastor řekl(a)...

Vyřazení mutanti jsou z větší míry až v Pripjati. Chiméru tam snad jde taky potkat.

xxviktor řekl(a)...

A co takhle to zkusit jinak-méně lidí a více mutantů. To by se líbilo mně (jestli nějakou takovou modifikaci už máš, tak se omlouvám, dlouho jsem tu nebyl).

Anonymní řekl(a)...

Ve strasich popiscich jsem se docetl,ze pro survival pack je k dispozici vice druhu inventare,a tak bych se chtel zeptat,kde se da vypnout nebo prenastavit omezeni invetare

Datastor řekl(a)...

Mám je v plánu, budou někdy do konce měsíce.

Anonymní řekl(a)...

Kdy asi budou ty viceverzove inventare ?

Datastor řekl(a)...

Stačí kliknout na záložku doplňků.

Anonymní řekl(a)...

stale dobrej mod len tak dal datastor.nakoniec si prekonal aj lurk mod.len tak dalej drzim palce.

Anonymní řekl(a)...

ahoj datastore nemohol bi si prosim vyresit problem z p90 totis nema kompletne mieritko.chyba jej cervena tecka na mieritku diky.

Datastor řekl(a)...

To je jenom otázka renderu hry - na statice záměrná tečka chybí, na dynamice už se zobrazuje celkem dobře. Opravit to ale nejde.

Anonymní řekl(a)...

Ahoj!Chtěl bych se zeptat jestli by někde nešlo nastavit např.v procentech hodnota zboží u obchodníků.Nechce se mi totiž nastavovat jednotlivé zboží,a proto by mě zajímalo,jestli to nejde nastavit globálně pro všechno.

Datastor řekl(a)...

Globálně to měnit nejde, tahle možnost byla přidaná až v Call of Pripyat.

Anonymní řekl(a)...

Nojo tak to nic,hold si stím budu muset pohrát.Ještě jsem si chtěl nastavit rychlost uzdravování lékárničkama,ale nevim co přesně změnit a taky by mě zajímalo,kde se upravuje rychlost plynutí času.Předem moc děkuju!Dave

Datastor řekl(a)...

Lékárničky jdou nastavit v gamedata/scripts složce, konkrétně v abc_medkit.skriptu (a ne, rozhodně nedoporučuju nastavovat okamžitou léčbu). Čas nastavit nejde, protože bys rozhasil polovinu hry. Taky jsem se o to marně pokoušel.

Anonymní řekl(a)...

Paráda dík!Já mám spíš v úmyslu ještě víc prodloužit dobu léčení,ale všiml jsem si,že se hráč pomalu sám regeneruje,a to bych taky potřeboval změnit.Mohl bys mi poradit kde?
Dave

Anonymní řekl(a)...

Tak ještě další věc.Šel jsem kolem armády pod mostem a zkoušel jsem,na jakou vzdálenost zareagujou.I přesto,že jsem po nich začal střílet,tak se v podstatě vůbec nebránili,dokud jsem nepřišel ještě o něco blíž.Chtěl bych si s tím trochu pohrát,ale nevim jak to přesně províst,tak jesli bys mi moh píchnout.dík!

Datastor řekl(a)...

Actor.ltx, ale tam to stejně líp už nenastavíš (položka health_restore_v, která zřejmě bude ve hře nastavená ještě někde napevno v knihovnách). Krom toho ještě jedna poznámka: pokud tuhle hodnotu budeš upravovat, budeš muset přepsat i hodnoty regenerace u artefaktů, jinak se ti u nich zobrazí astronomická hodnota.

Na reakce postav je m_stalker.ltx (sekce stalker_vision_free, stalker_vision_danger a stalker_sound_perceive). Všechno vyžaduje precizní ladění a mám obavu, že ani tohle nepůjde nastavit nějak závratně líp.

Anonymní řekl(a)...

Díky moc za radu!Momentálně bych chtěl upravovat ceny zboží,ale napadlo mě jestli náhodou nebudou nějaké potíže s nalezením všech zbraní,které tam přibyly díky tvému DMPčku.Tím mám na mysli,jestli někde nejsou nějaké nové text. dokumenty,ve kterých by se to muselo zvlášť upravit.Celkově bych řekl,že by nebylo tak naškodu trochu podražit v tvém modu,ale je to samozřejmě jen můj názor.Zatím jsem zónu moc neprošel,takže nemůžu soudit jak je ekonomika vyvážená,ale všiml jse si např. té polorozbité GROZY za 5000 u sidoroviče a už to se mi zdá příliš laciný.
Dave

Datastor řekl(a)...

Nemáš za co. Všechny zbraně jsou jenom v trade souborech, většinou pohromadě u sebe. Proti podražení nic nemám, každopádně s Grozou se to má trochu jinak - munici do ní alespoň v úvodních lokacích nenajdeš nikde volně ležet a proto si ji musíš někde koupit. Problém je, že taková akce tě bude stát dost peněz a samotná puška má taky několik nevýhod (střelba jednotlivě, nízká kadence a podobně). Když si to potom propočítáš, tak zjistíš, že by se ti koupě moc nevyplatila.

Anonymní řekl(a)...

Nojo tak to stou GROZOU už souhlasím.Máš tedy v plánu zdražovat?Pokud ano,tak by mě zajímalo jak moc,protože to bych potom asi radši počkal na tvou úpravu.Ještě dotaz-Jde nějak nastavit,aby hlad neubíral tolik zdraví,ale aby zhoršil výdrž?
Dave

Datastor řekl(a)...

Nad zdražením jsem ještě moc neuvažoval, ale s největší pravděpodobností k tomu taky dojde. Mám v plánu ještě jednu věc spojenou se Survival Packem, takže by se to pravděpodobně objevilo přímo v něm. Hlad přenastavit nejde, to spojení se zdravím je ve hře napevno (ale úbytek nastavit jde pomocí satiety_v v actor.ltx, akorát pak zas budeš muset přepsat hodnotu u Korálků - ty hlad ovlivňovaly).

Anonymní řekl(a)...

Dobrá,tak s tímsi raději moc hrát nebudu,ale potřebuju poradit ještě s pár věcma:
-na co má vliv nastavení frekvence 60 hz?
-dále jsem si dal do stalkera tu úpravu grafiky v souboru user,ale v nápovědě se píše,že se musí přepsat rozlišení v posledním řádku a já nevím přesně jak je to myšleno(hraju s rozlišením 1280x1024,mám tedy přepsat tuto hodnotu vid_mode 1680x1050 na mé rozlišení jinak se nic nezmění?)
-taky jsem zkoušel,co mi hrozí,když budu spát ve spacáku nedaleko od pobíhajících mutantů a nikdo mě ve spánku nenapadl,tak by mě zajímalo,jestli se to někdy stalo alespoň tobě
Dave

Datastor řekl(a)...

1: Pokud bys 60Hz nastavil na normálním CRT monitoru, obraz by problikával a brzo bys přišel o oči. V případě LCD monitorů na tom nesejde.
2: Přesně tak.
3: STen popisek je spíš prevencí pro ty, co si ustelou přímo v blízkosti divočáků a potom se diví, že po probuzení postava leží mrtvá na zemi.

Anonymní řekl(a)...

Nevěděl bys ještě kde se mění cena opravy u obchodníků?Jo a taky by mě zajímalo jestli nemáš nějaký save ze hry(který bych si mohl stáhnout),kde máš už větší finance a možnost sehnat různé zbraně?Jsem totiž na začátku a potřebuju si zjistit různý věci,ale zatím mám příliš omezené možnosti,takže bych to raději nějak urychlil.
Dave

Datastor řekl(a)...

escape_dialogs.script, dialogs_military.script a bar_dialogs.script (řádky local weapon_profit_margin a
local armor_profit_margin). Savy zásadně nedávám, jelikož v nich je vždycky několik zkušebních věcí a ty by mohly ve stávajícím DMP dělat problémy.

Anonymní řekl(a)...

Nojo to mě nenapadlo.Tak se hold musim prokousat trochu dál.Chci se ještě zeptat,jestli plánuješ přidávat nebo upravovat zbraně.Protože kdybych teď předělal nějaké hodnoty u zbraní,tak by mi to nová verze DMP přepsala ne?
Dave

Anonymní řekl(a)...

Tak ještě něco:
-kde se dá nastavit spánek(je tam více souborů a nevim kterej z nich)?
-dá se tedy nastavit nějaké "ohržení" při spánku,abych nemohl spát kdekoli?
Dave

Datastor řekl(a)...

Ty tvoje hodnoty by se přepsaly tehdy, kdybych upravoval přesně ty zbraně, co ty. Spáněk nijak nastavovat nejde, stejně jako možnost útoku mutantů (to šlo v Clear Sky pomocí ATM spacáku, ale ten pro Stín nevyšel).

Anonymní řekl(a)...

No jo vlastně,neuvědomil jsem si,že má každá svůj soubor.
Mám tu ale další problém.Zkusil jsem upravit cenu oprav u sidoroviče a šlape to,ale všiml jsem si,že armáda a bar tam má dost odlišný hodnoty a pokud to dobře chápu,tak by podle toho měli opravovat mnohem levněji než u sidoroviče.Mimochodem je to tak,že když tam nastavím 1.0,tak bude oprava stát přesně tolik,kolik se píše v inventáři cena zbraně?
Dave

Anonymní řekl(a)...

Oprava!Cena v inventáři jenom když bude zbraň úplně našrot?
Dave

Datastor řekl(a)...

Jde o profit překupníka, takže platí, že vyšší hodnota zajistí vyšší cenu opravy.

Anonymní řekl(a)...

Ale proč je takový rozdíl mezi Barem,sidorovičem a armádou?
Dave

Anonymní řekl(a)...

Nešlo by nějak udělat,aby třeba v táboře stalkerů hrála z rádia hudba,kterou tam nějak dám?
Dave

Anonymní řekl(a)...

Ještě bych se chtěl zeptat na to,jak ztišit zvuk chůze a jak změnit cenu věcí,za kterou od hráče odkupují stalkeři věci(jestli to jde třeba jako u těch překupníků).dík!
dave

Datastor řekl(a)...

Jedno rádio má jenom Sidorovič, u stalkerů další snad nikde nebylo. Jinak samotná změna hudby jde, ale už se dost odchylujeme od původního záměru komentářů - takže pro další otázky už spíš bude lepší použít scorpions fórum. No a jak změnit hlasitost kroků máš v souboru přímo v archivu nebo tady na blogu pod odkazem k poslednímu DMP.

Anonymní řekl(a)...

Chápu,dík za upozornění.Ňáko jsem si neuvědomil,že jsem se takhle oddálil od tématu.Hned se stěhuju na Scorpions fórum.
Dave

Xaint řekl(a)...

Hele, tak me napadlo - co se tyce survival modpacku - psal jsi, ze to je o realite -takze predpokladam i vydrz, nosnost a tak.
dalo by se ty parametry upravit dle skutecnych vysledku testovani na lidech?
myslim jako kolik kveru se da dat rozumne na sebe a do batohu, abych zachoval bojeschopnost (predpokladam dost malo, bojeschopnost se zatezi rychle klesa), kolik clovek unese, kdyz bude potreba bezet, pomalu jit a tak?

xaint řekl(a)...

zapomnel jsem dodat, ze bych ty testy udelal na sobe a poskytl ti vysledky, kdybys mel zajem
kdyz ne, udelam je stejne, ale upravim si stalkera - avatara na sebe :-)

xaint řekl(a)...

tim "do ruky" jsem myslel v pazourach kver, druhej pres rameno, treti a ctvrtej na batoh a tak...
jo, ty hodnoty ujdou, s pomoci reminku se to na batoh da navesit :-) ale clovek bude fakt jak vanocni stromecek.
myslel sjem spis hodnoty pri jake zatezi se clovek zpomaluje pri behu a podobne.
jako v poho, nepotrebujes - zadnej problem. stejne si to nezahraju (este furt amm 8400GT a odmitam hrat nejakou graficky osekanou verzi, to by bylo po atmosfere.)

Datastor řekl(a)...

Přímo takhle na batoh ty zbraně navolit nejdou - já osobně bych třeba uvítal, kdyby všechny obleky měly nějakou pevně definovanou mřížku inventáře a do ní bys pak musel ty věi nějak rozumně skládat (ale to je bohužel skutečně jenom moje vize, která se GSCčku nehodí do krámu). Únava nastavit jde, ale jenom pro klasickou a zvýšenou zátěž.

Anonymní řekl(a)...

Super! Divím se, že jsi do modpacku kosu nezařadil už dřív.

Anonymní řekl(a)...

Zaujímavé je, že pri nakopírovaní Survival Packu do DMP mi pri spustení hry hneď vyhodí erro súbor XR_3DA.exe prestal pracovať. So samotným DMP to ide, akonáhle nahodím aj SP tak to nerozbehá. Patch mám 1.0005 a DMP posledný. (Derkan)

Datastor řekl(a)...

Zvláštní, žádnou další podobnou zprávu jsem od nikoho nedostal. A co bylo přesně v logu? Zkusil bych se na to podívat.

Anonymní řekl(a)...

Takže tu je log

FATAL ERROR

[error]Expression : I
[error]Function : CInifile::Load
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line : 166
[error]Description : Can't find include file:
[error]Arguments : w_usp.ltx

evidentne nedokáže nájsť cestu k danému .ltx
Čo nedokážem pochopiť je, že windowsácky finder mi súbor nájde, dokonca ho otvorím (notepad) ale fyzicky ho nikde nevidím, ani keď dám zobraziť skryté súbory.

Anonymní řekl(a)...

edit:

našiel som súbor w_ups.ltx, ten som si odzálohoval a prepísal na w_usp.ltx

opäť error, ale tentokrát nemohlo nájsť w_benelli.ltx (to isté, nikde ho nevidím, ale windows finder ho nájde)

Anonymní řekl(a)...

ešte jeden edit:

ospravedlňujem sa za viac postov po sebe.

takže začal som to robiť systémom vyhľadám si súbor cez windows finder - skopírujem do zložky config/weapons - dám spustiť - pozriem log :D
tých súborov je tam viacero, tak ak sa mi to podarí rozbehať, hodím zoznam tých .ltx čo mi to nenachádzalo

Datastor řekl(a)...

Tak to mám spíš obavu, že se nestáhl dobře základní DMP. Zkontroluj si MD5 (je pod odkazem ke stažení a další informace najdeš na blogu). Konfigy tam jsou a v Survival Packu taky, takže to rozhodně bude chyba někde při stahování (nebo rozbalování).

Anonymní řekl(a)...

Sťahoval som to na niekoľko krát a hodnoty sedia, samotné DMP beží na výbornú, iba keď tam skopírujem SP tak tie súbory už nikde nevidím. Skúsim to celé stiahnuť znova, ale na inam PC/NTB a prekopčím, uvidím čo to urobí potom.

Holt mám dajako asi začarovaného stalkera. Aj v CS s DMP mi občas zničoho nič stornuje úlohu a musím save a load aby ju znova nahodilo.

Datastor řekl(a)...

Clear Sky si úkoly stornuje samo tak jako tak, to je už holt taková featura. Pokud by ani to stažení znovu nepomohlo, tak dej vědět a nahodil bych SP znovu, případně ti poslal všechny chybějící soubory.

Honza 512 řekl(a)...

Datastore,musím říct že DMPčko s tímto přídavným packem je opravdu hardcore,hlavně když to hraju na mistra,ale super práce,už jsem se probil na druhou stranu Kordónu a žádný pád,a to je podle mě zázrak,mám totiž Wokna7 a toto je docela stará hra.
Doufám že brzo vydáš další díl tohoto super modpacku :-).
Honza 512

Datastor řekl(a)...

Sedmičky a starší hry si spolu poměrně rozumí (třeba oproti Vistám) a Stalker naštěstí nepatří mezi úplně nejstarší kousky. Tak jako tak díky... a neboj, další díly rozhodně budou.

Honza 512 řekl(a)...

To je pravda,mám Rise of Nations z roku 2003 a jedou perfektně ale to sem nepatří.

Anonymní řekl(a)...

Zdar datastore,
jsem už trochu vet, všechny stalkery dohrány na nejtěžší, všechny samozřejmě s tvý modpackem ;)

Takže něco takovéhoto opravdu velice vítám. Avšak měl bych jednu malinkatou výtku, nebo spíš tip - i na obtížnost mistr s tímhle survivalem (a samozřejmě s vyplým zaměřovačem, jak jinak než přes hledí) bylo trapn jednoduché sundat vojáky pod mostem a to pouze s výbavou kterou jsem získal v té první misi kde získávám flashu od šikuly. A to protože jsem tam získal !!>>4 GRANÁTY<s jedním jediným loadem!<. Výsledek: 3x AK uplně jak nové, 4x rezaté.. Prodány všechny krom jednoho nového a mám 80 nábojů do AK a jedno skoro-jako-nové.. A to je podle mě na začátek modpacku který uvádíš jako hardcore, bez nábojů a přímo v názvu má survival přece jen trošku moc..

Možná by to chtělo trochu snížít výbavičku stalkerů u šikuly. Žádné granáty by to určitě hodně ztížily, protož bez granátku, kterým jsem zabil 2 vojáky bych to asi nedal.

Jinak fakt kvalitní práce, hlavně přepracování radaru aby nezobrazoval okolní lidi. Sice je teď někdy těžší rozeznat samotáře od bandity (hraju vždy na mistra, což znamená, že rozeznávat podle toho jestli na tebe střílí nebo ne se nedá - protože jak střílí, už je většinou čas loadovat :)), ale jinak dost dobrý. Konečně něco pro ostřílené stalkery. Kvalitní prácička a jako vždy palec nahoru ;) Akorát možná s tím začátkem něco udělat :) ;) (nehledě na to že s výbavou od vojáků pod mostem jsem po pár loadech vystřílel armádní základnu na začítku kordonu.. Sice se vojáci respawnovali, ale stihl jsem tam mezi spawnama vlítnout a sebrat si nějaký lepší kvéry s optikama apod.), což už by se v survivalu nemělo objevovat :)

Datastor řekl(a)...

Díky. S tou výbavou je vždycky problém, protože se generuje náhodně - samozřejmě jde snížit výskyt granátů, ale s vojenskou výbavou jako takovou asi nic moc neudělám. Ale rozhodně se na to podívám a pokud to půjde, nějak bych to změnil.

Anonymní řekl(a)...

Jo jo, odebrat AKčka vojákům pod mostem by byla blbost, s tím souhlasím že s nima nic nedělat, ale jde mi fakt spíš o tu výbavu banditů u šikuly. Konkrétně to snížení granátů by to mělo hodně zlepšit, porotože jak jsem odpozoroval, stačí se dostatečně blízko přiblížit, jednoho z nich zastřelit a pak utéct do té věžicky v blízké fabrice nebo co to je. a tam počkat na střeše a vždy jen vykouknout kde jsou. A oni vždy jak mají nastavené waypointy tak se blíží do takového místa kousek od rohu fabriky, kam se vštčinou přiblíží ve skupince kdy jsou 3 nebo 4 vedle sebe.. no a pak stačí hodit granát a ´půlka vojáků leží - a co víc, leží hned tobě pod nohama.. pak stačí počkat než ti zbylí vojáci trochu odlezou dál, seskočit se střechy, sebrat kvéry a pokud se zadaří tak i obrat mrtvé o náboje a rychle se utíkat zase schovat.. No a pak už ty AKčka od vojáků mají dostatečný dostřel abys je sundával hezky ze střechy..

Takže když se sníží granáty, mělo by to být v pohodě :) ;)

PS: Sorry že se tak rozepisuju :D ;) :)

Anonymní řekl(a)...

Nazdarek Datastore klobuk dole k tvojej praci...chel som ta poprosizt ci sa neda nejak odstranit to že v survival mode nemožem niest viac ako 5 automatickych pušiek?diky

Datastor řekl(a)...

Nazdar a děkuju. Přenastavit omezení inventáře jde, je na to v sekci Doplňků hned několik souborů.

Anonymní řekl(a)...

Nazdarek Datastore diky za odpoved....mam este taky mensi problem dost otravny mam naistalovay shadow najnovsi DMP naj aj s survival packom a asi v polke hry my zacali loadingi trvat velmi dlho aj dve minuty hlafne pri qiukload je to dost unavne stale čakat tolko dlko ked to hram na mistrovi...je nejake riešenie?DAkujem vopred

Datastor řekl(a)...

S dobou nahrávání jsem problémy neměl ani v pozdějších fázích hry (ale rozhodně bych nedoporučoval používat quickload a už vůbec ne quicksave). Zkus z disku smazat zbytečnosti a pak ho defragmentovat.

Anonymní řekl(a)...

No co sa tyka disku stym by nemal byt problemam mam najnovsi SSD od intelu aj miesta dost a pred 3 m nainstalovayn win.....ale mne lovduje ronkao aj quik ako aj pevny save a takisto aj nahravania medzi lokaciami..ale nefiem ci to neni asi tym že mam vysoku nosnost a mam u seba arzenal ako John Rambo?

Datastor řekl(a)...

Tak to se potom nemůžeš divit, nehledě na to, že s velkou nosností hra ztrácí sebemenší smysl.

Anonymní řekl(a)...

zdravim
ja mam taky problem ze ked zapnem stalkera s DMP tak sa spusti na chvilku len cierna obrazovka a potom to spadne spät do windovs ale ked tam nemam ten mod tak ide bez problemov skusal som aj preinstalovat hru aj mod ale nic stale je to rovnake.pls neviem si s tim rady a fakt by som si to chcel zahrat. zatial dik

Anonymní řekl(a)...

SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Hardware, Spec Version 1.1
2. Generic Software, Spec Version 1.1
SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1
SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software.
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65538 kb, 7609 lines, 8820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:2E0]: NVIDIA GeForce 7600 GT
* GPU driver: 6.14.12.9573
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
* Texture memory: 358 M
* DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref_v'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v_tuchi'
! Version conflict in shader 'def_shaders\lod_old'
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
! Version conflict in shader 'effects\watertest-1'
* NULLRT supported
* ...and used
* HWDST/PCF supported and used
* NV-DBT supported and used
- r__tf_aniso 4
- r2_tf_mipbias 0.
Starting engine...

FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CStringTable::Load
[error]File : D:\xray-svn\xr_3da\xrGame\string_table.cpp
[error]Line : 53
[error]Description :
[error]Arguments : string table xml file not found ui_st_mm_mp.xml, for language cze

stack trace:
a patch mam

Datastor řekl(a)...

A nezkoušel jsi hned zapnout multiplayer? Ještě doteď mi nikdo takovou chybu nehlásil, tak si ještě zkontroluj, jestli se DMP stáhl dobře (jak na to zjistíš v informační záložce nahoře na blogu).

Případně si otevři v gamedata\config\ soubor localization.ltx, otevři ho v Notepadu (Pozn. blok) a hned ze začátku souboru odmaž záznam ui_st_mm_mp. Spíš bych to ale tipnul na chybu ve stažení nebo rozbalování.

Pachol řekl(a)...

rád bych se zeptal proč v Survival packu mám minimapu... jde to nějak vypnout? :) díky moc za odpověď

Datastor řekl(a)...

Minimapa je ve hře nutná kvůli funkci anomálních detektorů - pak bys totiž polohu anomálií neměl jak zjistit a tudíž by detektory nemělo význam kupovat. Lepší řešení bohužel neexistuje.

Anonymní řekl(a)...

MUSIM ZACAT NOVU HRU AK CHCEM SI ZAHRAT AJ SURVIVAL MOD? este ale hrajem s DMP,vraciam sa z Pripyate a pozerame všetko kde som nebol :D .
tomi22m

Datastor řekl(a)...

V Pripjati už ti je Survival Pack poměrně k ničemu a změn by sis ani nevšiml, takže rozhodně je ideální začít novou hru.

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Datastore mám jednu takovou nepříjemnost mám DMP poslední verzi a survival pack taky ale nikde nemužu najit mosin nagant a ppsh dík za odpověd. Borov (PS: Mohu si nejak zmenit jmeno nelíbí se mi označený.)

Datastor řekl(a)...

Ke zbraním se dostaneš během příběhu a u překupníků - Mosina by u sebe měl mít Barman a Špagina najdeš v údolí, pokud si dobře vzpomínám.

Anonymní řekl(a)...

Ahoj fakt skvela praca :) len sa chcem spytat o tych HUDoch nedalo by sa odstranit aj ta mapka v lavom hrnom rohu? aby to bolo este kus realnejsie?

Datastor řekl(a)...

Díky moc za reakci. Mapa samozřejmě odstranit jde, ale mám ji v modpacku aktivní kvůli detektorům anomálií. Bez ní by hráč neměl žádnou možnost, jak je odhalit (kromě použití šroubů) a tudíž by detektory celkově ztratily svůj význam.

Anonymní řekl(a)...

Nevadi :) a dik za odpoved :)

Anonymní řekl(a)...

Zdravím Daty musím pochválit skvěle udělaný survival. Hra je zase o něco lepší :) Mám ale návrh. Vím že si psal co se týče reality tak 3 náboje na osobu je sakra málo. Nebylo by lepší udělat to tak že nábojů by bylo normálně ale poškození výstroje a kvalita míření by byla totálně v háji. Při poranění by si musel vyhledat lékaře (obvazy by působily na zastavení krvácení jen dočasně a lékárny by snižovali roztřesený obraz při velkém zranění) zbraně by se nedali opravit úplně a postupně by se poškozovaly tak aby si musel koupit novou (stejně u zbroje) a tak podobně. A váhový limit bych dal maximálně 18 Kg. Chápej ať si každej může posbírat kolik chce ale nemá to kam dát. A ještě bych přidal limity na počet šroubů. Vím návrh je to šílenej ale co se týče reality tak nejvíc podobnej. No a pokud nehodláš nic měnit tak pokračuj ve skvělé práci kterou odvádíš :)
Matez

Datastor řekl(a)...

Nazdar a mockrát děkuju za reakci. Bohužel kdyby modpack vypadal takhle, nikdo by ho nehrál, akorát by zbytečně hráče otravoval. Přece jenom za tu dobu modifikování už jsem pár herních pravidel pochytil, a tohle k cestě za realitou bohužel nevede.

Dám pár příkladů:

Pokud se vesty budou rychle ničit a míření bude mít vyšší rozkyv, nepovede to k ničemu, než k totálnímu vypuštění nákupu vest. Proč si taky něco kupovat, když se to stejně během pěti přestřelek rozpadne na šrot, opravit by to šlo třeba na polovinu původního stavu a po další přestřelce by bylo potřeba znovu vyhledat překupníka kvůli opravě...

Stejně tak potřeba hledat doktory - to by šlo v případě Call of Pripyat, kdy každá z lokací měla tyhle postavy na základnách, ale ve Stínu je to přece jenom trochu jinak. Nejde mít medika v lese, v podzemí, dokonce ani v Pripjati nebo elektrárně. S realitou samozřejmě nekoresponduje ani systém lékárniček, ale kdybych to chtěl hnát skutečně až do absurdna, tak by stačila jedna rána a hráč by musel hrát od začátku. A to by modpacku zlomilo vaz... doslova.

Nosnostní limity se v osmičce dost změnily, takže v tomhle ohledu ti další verze snad vyhoví. Limity na počet šroubů jsem zkušebně měl, ale jak už padlo ve starších reportech, hra potom padala a nic, co jakkoliv snižuje stabilitu modpacku, se do něj nedostane. Na to mám až moc přísnou kontrolu kvality (nebo jak to nazvat) a nikdy nebudu upřednostňovat kvantitu nad kvalitou a stabilitou.

Rozhodně ale nechci, aby ta moje reakce vyzněla nějak jinak, než by měla. Za nápady jsem rád a děkuju ti za ně - jenom vysvětluju úskalí a problémy, co by s takovou myšlenkou a takovou várkou změn mohly nastat.


Anonymní řekl(a)...

Ahoj zapnem hru a po logach vyrobcov sa mi to bugne chcem ti poslať vypis s logu ale nemožem ho najsť kde sa nachadza?

Anonymní řekl(a)...

Aha tak to som nevedel.Ospravedlnujem sa ze som otravoval :) a dikes za odpoved

Datastor řekl(a)...

Za tohle se neomlouvej, nemáš za co. Spousta lidí byla zaskočená.