DMP pro Stín Černobylu se momentálně dostal do fáze tzv. feature locku, což znamená, že bylo ukončeno přidávání obsahu a nyní probíhá betatest společně s odstraňováním chyb. Bylo by zbytečné vypisovat kompletní seznam změn, proto se podíváme jen na ty nejzásadnější:
● Kompletní úprava respawnovacího skriptu
● Zcela nová úprava množství a obsahu tajných skrýší
● Značně rozšířená variabilita jídla a pití (obr. 1)
● Kontaminace potravin v radioaktivních oblastech (obr. 2)
● Úprava skriptu řídícího zobrazování odměn za postranní úkoly
● Kontaminace potravin v radioaktivních oblastech (obr. 2)
● Úprava skriptu řídícího zobrazování odměn za postranní úkoly
● Celkové předělání výbavy neherních postav podle dané frakce a oblasti
● Náhrada modelů několika stávajících zbraní za detailnější verze (obr. 3+4)
● Přidání dynamického zobrazení poranění, radiace a únavy
● Náhrada modelů několika stávajících zbraní za detailnější verze (obr. 3+4)
● Přidání dynamického zobrazení poranění, radiace a únavy
● Přidání rozkmitu zbraní při střelbě
● Několik nových postranních úkolů
Za zmínku stojí hlavně onen upravený respawnovací skript, díky kterému nyní nedochází k problémům, kdy na hráče v určitých okamžicích vyběhne smečka kupříkladu třiceti mutantů (což bylo zvláště patrné hlavně v Rostoku, Temném údolí a Jantaru). Jednalo se o chybu v kódu základní hry, kdy při každém načtení uložené pozice nebo přechodu do sousední lokace hra znovu spustila všechny respawnovací časovače. Ty ovlivňovaly míru zalidněnosti a touto chybou docházelo k jejich přehlcení. Nynější testování zatím vypadá více než slibně, tak snad to vydrží i nadále.
● Několik nových postranních úkolů
Za zmínku stojí hlavně onen upravený respawnovací skript, díky kterému nyní nedochází k problémům, kdy na hráče v určitých okamžicích vyběhne smečka kupříkladu třiceti mutantů (což bylo zvláště patrné hlavně v Rostoku, Temném údolí a Jantaru). Jednalo se o chybu v kódu základní hry, kdy při každém načtení uložené pozice nebo přechodu do sousední lokace hra znovu spustila všechny respawnovací časovače. Ty ovlivňovaly míru zalidněnosti a touto chybou docházelo k jejich přehlcení. Nynější testování zatím vypadá více než slibně, tak snad to vydrží i nadále.
23 komentářů:
Super super super super!!!! A také samozřejmě díky ;)
Přeji hodně štěstí s testováním, opravdu se na to těším.
To vypada skvele! Uz se tesim, az to vyjde!
Jo, Daty - ty budes hrat nebo uz hrajes Survarium?
Pumpkinnn - já zase děkuju za zájem :).
Xaint - Díky. Survarium nehraju, nějak mě multiplayer koncept nenadchnul. Navíc se Stalkerem to nemá skoro žádnou spojitost.
Paráda, džim palce s testováním. Jinak rychlej dotaz. Všiml jsem si toho na posledních několika screenech, ta textura rukavic a rukou (např. myšlen rukáv, který zakrývá celé zápěstí) bude v nadcházející verzi defaultní, nebo je použitá jenom pro účely testování?
Díky - momentálně to probíhá relativně dobře, ale nerad bych to zakřiknul.
Ohledně těch rukávů se to má takhle - ve Stínu Černobylu fungovaly modely rukou a zbraní jako jeden celek, kdežto v Clear Sky a Call of Pripyat se načítaly odděleně (což byla relativně výhoda). Pokud se tudíž nějaká zbraň do Stínu objeví s jinou verzí rukou, nejde to nijak změnit. To je právě případ i těhle několika novějších kousků (TOZ-34, TOZ-66, Bizon, Kedr, M16 atd). Zbytek ostatních zbraní zůstane beze změny. Jde jenom o kosmetickou záležitost a navíc jsem se snažil, aby se ty ruce zase tak moc nelišily.
Super! Krásně to vypadá :) Moc se těším, kdy to tak výjde odhadem? (jen to odhadni, klidně se spleť o měsíc ale hlavně že budu mít přehled :D) nebo kolik % je hotového :)
Prosím.
Čau nejde nějak zapnout HUD ?
Huger: Díky moc. Datum momentálně neznám, je potřeba ještě několik zásadních věcí otestovat. Nejradši bych ale byl, kdyby DMP vyšlo tak v lednu (do V8noc to už bohužel nestihnu).
Detomator: Stačí se podívat do doplňků na blogu (do sekce se Stínem) a podívat se, co ti bude nejvíc vyhovovat. V nadcházející verzi se navíc vrátí původní indikátory, i když s částečnou změnou k lepšímu (samozřejmě opět formou doplňku, ne jako výchozí varianta).
Díky za odpověĎ
Nevíte jak se jmenuje ten první část hudby v stalker shoc v hlavním menu
Nazdar,
bohužel jde o dost zásadní chybu v enginu hry, která se projevuje ve všech třech dílech a jiná dostatečně spolehlivá možnost prostě neexistuje. Hodně záleží na hráčích - osobně třeba quicksavy nevyužívám nikde ve hrách, takže mi ukládání přes nabídku nijak nevadí. Navíc manuální ukládání netrvá zase tak dlouho, aby nějak znatelně otravovalo.
@kotva :D
v akom znameni bude LEDEN ??? :D
Ahoj daty,
jen jsem chtěl říct, že by bylo dobré dát i do SOCh AK-74Su s animací rozložení pažby. Nejlepší model se mi zdá v CS, kde dřevěné části jsou krásně živé, a v dešti lesklé.
Nazdar,
já bych do modpacku strašně rád "dal" hodně dalších věcí, ale bohužel takhle jednoduše to nefunguje (zvlášť u animací a modelů obecně).
Nazdar Daty, nerad tě s tímto otravuju, ale na jak dlouho to ještě vidíš? Ať vím, jestli má cenu začínat jiného stalkera, nebo už počkat na release nového DMPčka, které bych si zahrál raději ;)
Daty DMP je skvělá modifikace ale mám v ní jeden problém a to je loading kordon,smetiště,agroporm,temné údolí,bar,vše je v pořádku do té doby než a tím si nejsem jistýjestli to začíná po x18 nebo až po x16 10 až 15 minutové loady nevíš náhodou jak to spravit jinej problém nemám díky za odpověd
Délka loadingu je mimo jiné ovlivněna počtem věcí v inventáři a bednách. Čím více věcí máš, tím to zabere více času. Udělej si zálohu, vše prodej a zkus to znova změřit.
Díky za radu zkusím to já jen že v klasické verzi takový problém není mám stažený neomezený inventář. Možná to souvisí se skrypti postupuji podle pokynů Datastora tak uvidíme když tak opět napíšu. Je dost možné že jen špatně provádím instalaci, jinak díky:-)
Množství věcí v inventáři s načítací dobou sice souvisí, ale spíš je problém v případě, kdy hráč ukládá hodně věcí třeba do batohů ze skrýší nebo do nemiznoucích mrtvol. Neomezená varianta inventáře by na to vliv mít neměla.
Jinak jsem se s takhle dlouhou dobou osobně nesetkal, i když je pravda, že používám Steam verzi, kde je načítání mnohonásobně rychlejší, než u krabicovek.
To je pravda. Ale poslelch jsem radu ohledně zeštíhelní inventáře a funguje to Ale jak jsem psal před tím začína to po questu u jantatu ohledně vypnutí velkého mozku v lahvi mám krabicovku a k tomu ještě kreklou možná je na steamu stalker mnohem lépe doladění jinak je dmp boží a už se těším na novou verzi a prosím nespěchej Shadow of chernobyl je dost problémový až nedodělaní hlavně enginově a v pár dalších věcech jinak tu hru a tvůj mod žeru :-)
A verze GOG je na tom s rychlostí načítáním jak?
Díky.
To nedovedu říct, protože tuhle verzi nemám, ale tipoval bych, že podobně jako Steam verze.
Okomentovat