NOVINKY


[19.04.2021]
■ Vydán update 4.2.01 pro DMP Renova 4 [Clear Sky].

[06.08.2020]
■ Vydána aktualizovaná verze DMP Renova 4.1 [Clear Sky].

[30.03.2020]
■ Sloučení DMP Altera 4.0 [Call of Pripyat] s poslední aktualizací a uveřejnění nových odkazů ke stažení.

31. ledna 2014

DMP Altera 3.6


I přes těch několik odkladů se nejnovější DMP konečně dostalo na světlo světa a s ním i několik novinek, mezi které patří například:

Trojice herních režimů
Archiv po rozbalení už nenabízí jen samostatnou gamedata složku s modpackem, ale rovněž instalační soubor s výběrem mezi třemi herními režimy. První, klasický, se hodí převážně pro začínající stalkery, kteří se s DMP ještě nesetkali a nebo se nechtějí zase tolik snažit. Druhý režim s názvem Professional Pack už je znatelně obtížnější a hodí se pro zkušené stalkery. Po jeho instalaci totiž dojde k tomu, že od překupníků zmizí dokoupitelná munice a tu tak budete muset získávat pouze vybíjením nalezených zbraní, nalézáním u padlých protivníků nebo drahou objednávkou u Šikuly na Skadovsku. Poslední režim s názvem Professional Pack Plus jde ještě dál a kromě odstranění koupitelné munice ještě razantně redukuje počet nábojů, které lze vybíjet od padlých stalkerů. Díky tomu se z něj stává dokonalý nástroj k prověření schopností těch nejvytrvalejších a zároveň nejzkušenějších hráčů.

Změna výbavy stalkerů
Oproti předchozím verzím DMP se v Alteře poprvé objevuje velký počet rezavých, poškrábaných či jinak poškozených zbraní, z nichž každá varianta má své neduhy. Ačkoliv ani jedna z nich nedosahuje vlastností svých nepoškozených variant, mohou se objevit verze, které budou pro danou situaci vhodnější. Od skupiny banditů tak například můžete sebrat dva rezavé Makarovy s různou kapacitou zásobníků, což ale neznamená, že pistole s větším zásobníkem bude nutně lepší.

Nová výbava a nová nebezpečí
Na scénu samozřejmě přichází i spousta dalšího vybavení - a nepůjde jen o zbraně. K dispozici je i několik nových druhů jídla a s tím spojená nová herní vlastnost. Tou je možnost kontaminace v okamžiku, kdy se budete dlouho potloukat v radioaktivním prostředí. Každá potravina má vlastní dobu, po kterou dokáže záření odolat a po jejím překročení se automaticky změní na ozářenou variantu s horšími vlastnostmi.

Zbytek změn, vylepšení a novinek naleznete v kompletním seznamu pod odkazem ke stažení.

Poznámka: Při instalaci Professional Packu stačí, když zadáte cestu k hlavnímu adresáři s nainstalovanou hrou (například C:\Hry\STALKER - Call of Pripyat\). Popisek v instalátoru vás na to ve správném okamžiku sice upozorní, ale i tak se o tom raději zmíním ještě tady.

_______________________________________________________________

 
Odkazy ke stažení:
MD5: 76472959d7b65714827fbb5358402d8c 

Verze 3.60 [základ, 623 MB]: Google Drive
Aktualizace na verzi 3.70 [29 MB]: odkaz zde

Oprava rychlého nárůstu únavy: odkaz zde
[Archiv po stažení rozbalte, gamedata složku překopírujte přes tu stávající a povolte přepis souborů.] 

                         Další odkazy: Seznam změn - Doplňky - Nejčastější dotazy

_______________________________________________________________

259 komentářů:

«Nejstarší   ‹Starší   201 – 259 z 259
Datastor řekl(a)...

Rádo se stalo. DX8 render dělal potíže už v Clear Sky, ale v COP je kvůli dalším zásahům do enginu mnohem znatelnější. Stejně tak si jde všimnout, že hodně textur skla má fialovou barvu, dokud se nepřiblížíš k tomu předmětu, aby se mohl dokreslit.

Okamžitou změnu počasí bohužel skutečně upravit nejde, maximálně tenhle neduh jde zredukovat kupříkladu AtmosFearem nebo jinou modifikací na počasí (ale ani to nefunguje stoprocentně). Potíže s pathfindingem byly ve všech dílech a obecně jde říct, že menší a uzavřenější oblasti jsou na tom nejhůř. Jde ale zase o relativně náhodnou chybu, která se někdy může projevit, jindy nemusí. Já třeba většinou problémy ani neměl a postavy chodily vcelku solidně... a když ne, stačilo jenom na chvilku převzít iniciativu a zbytek skupiny mě už doběhl.

Tahle naspawnovaná skupinka Pseudopsů je mi známá a štve mě taky, protože to zase ukazuje jenom na nedbalost betatestu ze strany GSC a nedomyšlenost herního designu. Bohužel nemám v tuhle chvíli zdání, jak je odebrat, aniž by nedošlo k pádu hry.

Jinak texty momentálně znovu kontroluju a opravuju, takže v další verzi už by měly sedět. Ještě jednou díky za nahlášení.

Starkiller řekl(a)...

Ahoj Daty! Tak jsem dnes dokončil Renovu a naprosto bez chyby! Ani jednou CTD! To jsem nemyslel že je možný :) Každopádně teď jedu Alteru Professional a zatim všechno klape. Jenom mam takovej dotaz. Je možný bezpečně odstranit zvukovou smyčku u noktovizoru? Ten zvuk mi tak trochu trhá zuby... Pokud by se tím ohrozila stabilita tak se holt nic nedá dělat, ale předem díky za radu.

Starkiller řekl(a)...

Hmm...tak jsem právě načetl uloženou pozici kde mám noktovizor zapnutej a zvuková smyčka se nekoná...že by bug? Jestli ano tak si s tím nelámej hlavu, nechci tě zbytečně otravovat. Ale jinak máš perfektně zvládnutou ekonomiku ve hře. Ze Sovy mám teď tak trochu pocit že je strejda Skrblík :) Ještě nikdy jsem ve hře necítil takovou radost z vlastnictví rezavýho krinkova :)

Datastor řekl(a)...

Nazdar a gratuluju k dohrání. Zvuk noktovizoru odstranit jde, zrovna jsem nahrál adekvátní plugin - stačí se podívat do sekce doplňků pro Call of Pripyat. Jinak tahle úprava bude dostupná i v nadcházející verzi modpacku.

Starkiller řekl(a)...

Díky moc Daty. To je celkem geniální řešení :)

Carl řekl(a)...

Nazdar Daty mod je parádní, ale chci se zeptat jestli nejak jde zapnout na obrazovku ukazatele mapu zdravý atd. vím že je to survival, ale tohle bych chtěl zachovat díky.

Datastor řekl(a)...

Nazdar,
teda to zdravý je ale ohavnost, to ti řeknu.

Ale teď zpátky k dotazu. Indikátory si samozřejmě znovu zapnout jde, stačí se podívat do sekce doplňků pro Call of Pripyat a vybrat si, co za styl ti bude vyhovovat. Najdeš tam i tabulku s výpisem, co všechno se v aktuálních variantách nachází a co ne, takže si to zobrazení můžeš poměrně dobře upravit přímo pro svoje potřeby.

Carl řekl(a)...

Díky za odpoved a tedka to hraju normálně a není to tak hrozný to byl asi jenom první dojem

Anonymní řekl(a)...

DMP A. 3.6 Jsem několikrát přejel a je to super modpack, jen mi chybí větší poče obleků, jak to bylo v ShoC.

Unknown řekl(a)...

Daty skvelá práca! Aj keď neviem či by poslali vojaka do zóny bez poriadnej munície a zbraní ale aj tak :)

Datastor řekl(a)...

Díky. Důvod zkrouhnutí výbavy se ale důkladně popisuje v průvodním PDA, co má Děgtarjev u sebe.

Unknown řekl(a)...

Zdravím,

Pěkný mod datastore, velmi se povedl, používám ho s AtmosFear a parádní hraní. Ale je tu jedna věc na kterou jsem byl zvyklí už z předchozích Stalker dílů a to je u dalekohledu detekce monster či NPC. Tak zda to jde nějak zapnout v configu a kde přesně bych to našel?

Datastor řekl(a)...

Nazdar a díky. Na vrácení detekce dalekohledu by mělo stačit přejmenovat w_binoc.ltx v gamedata\configs\weapons adresáři (což jde ale jenom pro stávající verzi - nadcházející vydání bude obsahovat novější a detailnější model, kde už konfig smazat nepůjde).

Unknown řekl(a)...

Jo Díky funguje to, až tak snadno jsem to nečekal, že by stačilo jen smazat či přejmenovat soubor a to jsem už hledal v configu kde je ta možnost detekce :). Nadcházející vydání? Myslíš nadcházející update pro DMP Alteru?
Jinak je možnost změnit tu únavu? Mě přijde, že i po tom doplňku zpomalení únavy začínám být ve hře unaven i po pár hodinách, což by mi nevadilo, kdybych měl sleepbag, ale takto se vracet pořád na loď, není to příjemné. A co se týká kontaminace potravin je možnost si někde v inventáři uložit ty potraviny třeba do miniskříňky nebo nějak ochránit před radiací, přeci jenom stačí být chvilku v radiaci což je skoro běžná věc a je po jídle, což může být frustrující, když mám v zásobě 10 plechovek, které pak mohu prakticky vyhodit.

Datastor řekl(a)...

Rádo se stalo. S únavou je to zvláštní - u mě a několika dalších testerů probíhá tak, jak by měla a byť při lehčím navýšení už postava vydrží bez spánku několik dní. Budu se snažit ještě přijít na řešení, ale pár dní teď nebudu u počítače.

Co se týče kontaminace jídla, tak samozřejmě si ho jde nechat někde v krabici a nebezpečnější oblasti procházet jenom nalehko.

Unknown řekl(a)...

Tak jedině co mě napadá s tím spánkem je to že proč se mi chce po 3 - 4h spát je to, že si právě píchnu jeden protiradiační lék a nebo vypiji jednu vodku, abych vyléčil ozáření ale kvůli tomu musím zase spát?

Datastor řekl(a)...

Přesně proto. Únava u vodky je pochopitelná a k medikamentům jsem ji dodával proto, aby hráči museli trochu taktizovat a neládovali se až do zbláznění. Únavu ale jde oddálit vypitím energydrinku.

Unknown řekl(a)...

Ahoj, Datastor mam mensi problem prosim o radu. Zase som zacal hrat DMPcko, ale teraz ked sa dostanem do prestrelky alebo som blizko anomalie tak mi hra padne do windows. tu je vypis z logu.

FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CPostprocessAnimator::Load
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\PostprocessAnimator.cpp
[error]Line : 80
[error]Description :
[error]Arguments : Can't find motion file 'amk_shoot.ppe'.


stack trace:

Datastor řekl(a)...

Nazdar,
děje se tak při použití konkrétní zbraně nebo hra padá vyloženě náhodně? Pád sám o sobě zaviňuje chybějící efekt při střelbě, ale ty jsem všechny dodával. Zkontroluj si, jestli nehraješ třeba s AtmosFear doplňkem a jestli sis nezapomněl dodat i doplněk pro DMP (bez něj dochází k hodně problémům).

Kromě toho neuškodí zkontrolovat si, jestli se modpack nestáhl špatně (podle MD5 hashe pod odkazem ke stažení - podrobnější návod najdeš v informační záložce na blogu). Osobně bych sázel spíš na tenhle problém, protože ani při betatestu a ani po vydání mi nikdo podobnou chybu nehlásil. Kdyby problém přetrvával, zkus modpack stáhnout ještě jednou a nakopírovat ho do herní složky znovu. Pokud by nic z toho nezabralo, tak se ozvi.

Unknown řekl(a)...

Ahoj, dakujem za tak skoru odpoved. No ja som mal DMPcko uz nainstalovane , som ho stiahol niekedy v jeseni minuleho roka. A hra mi slapala v pohode. Teraz som sa znova ktomu vratil a vsimol som si ze je novi patche 370, ja som mal este 368, tak som ho stiahol nainstaloval a hral. A zacalo to padat stale pri prestrelke, ci som mal pistol alebo hrdzavu brokovu alebo uplnovu to bolo jedno akonahle som po niekom vystrelil hra padla, a taktiez ked som presiel cez anomaliu tak padla.
Ale teraz som odinstaloval stalkera a idem ho nainstalovat nanovo a dam DMP a uvidim ak nastane problem tak sa este ozvem. a este raz dakujem za odpoved.

Unknown řekl(a)...

No tak som preinstaloval stalkera, ( mam original CD,v 1.6.02 ), dal som tam DMP, patch 370, a robi mi to stale, a v logu stale to iste vypisuje. tak ja uz nevem co robit. Teraz ked strielam z hdzavej TOZ brokovky tak nic ale ked z pistola alebo vojdem do anomalie tak to pada. Uz nevem ci to mam hrat dalej lebo sa bojim vist zo zaladne. Uz som to schvalne skusal ze som visiel zo zakladne (skladovsk) a isiel k tim dvom zeriavom a zacal strielat po banditoch a hned to pada, potom som skusal ist k tej starej lodi co mam tam v nej najst artefakt a skusal som prist k anomaliji a pada to. tak nevem skus este nieco poradit.

Datastor řekl(a)...

Pak mě napadá ještě vyzkoušet stáhnout si AtmosFear plugin ze sekce doplňků, archiv rozbalit a nakopírovat z něj do hlavní gamedata složky soubor particles.xr. Ale jak už jsem psal, nikdo mi podobnou chybu nehlásil - v úterý odpoledne se na to podívám. Mohl bys mi poslat mail s nějakou tvojí aktuální uloženou pozicí, abych si to mohl ověřit?

Unknown řekl(a)...

Poslal som ti teie ulozene pozicie, tak sa na to mozes kuknut. A stiahol som subor co si mi napisal a skusil som hru. Tak teraz pri strelbe mi to nepada, aspon zatial. Hned som isiel skusit anomaliu a tam to pada. A v logu je to iste len su tam este pridane nejake cisla. tu je tennovy vipi logu.

FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CPostprocessAnimator::Load
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\PostprocessAnimator.cpp
[error]Line : 80
[error]Description :
[error]Arguments : Can't find motion file 'amk_shoot.ppe'.


stack trace:

0023:69737365 msi.dll

Aj tak tomu nerozumiem, hra mi slapala v pohode a nic som s nou nerobil. Teraz mozno po 3 mesiacoch som si chcel zahrat a zacalo to padat. Este som rozmislal ci to nemoze bit upgreidom mojho windowsu, mam win 8.1 a predtim som mal len tusim win 8. ale nie som si isty.

Unknown řekl(a)...

A este som zabudol povedat ze ked som teraz zacal hrat tak hned pred spustenim som v nastaveniach zmenil grafiku na DX11, ale hru mi spustilo v takej malej kocke mozno 220x200. tak som to prepol na plne dinamicke a hru uz nacitalo normalne no ale ked som zacal hrat tak to zacalo padat.

A pada mi to aj pri strelbe, som chcel postrielat tych dvoch pri Horaku lebo jeden z nich ma artefakt a tusim aj Detektor. Ale sa mi to nepodarilo lebo mi to vzdy padne.

Teda to som chcel tym povedat ze ci sa to niekde neulozilo ze som to dal na DX11, ci to nezapisalo do nejakej zlosky.

Datastor řekl(a)...

Je zvláštní, že ti před nějakou dobou modpack spolu s hrou normálně fungoval... právě jsem ty tvoje pozice zkoušel u sebe a žádná chyba se neprojevila - ani při střelbě, ani při vběhnutí do anomálie.

Nastavení grafiky se do pozic neukládá, to rozhodně ne. Zkus stávající DMP, co máš na disku, kompletně smazat a stáhnout ho spolu s patchem 3.70 nanovo (a znovu ho aktivovat). Jestli na tenhle problém může mít vliv aktualizace Windows ti říct nedovedu, protože osmičky nemám a ani mít neplánuju.

Datastor řekl(a)...

Nazdar,
základní modpack se neinstaluje, instaluje se jenom update a už v instalátoru jsem uváděl, že je potřeba zvolit hlavní složku s nainstalovanou hrou - viz obrázek.

Pro aktivaci původní baterky se podívej buďto do doplňků k Call of Pripyat a sjeď na konec seznamu, kde najdeš alternativní verzi a nebo z adresáře gamedata\configs\models\objects smaž soubor light_night.ltx.

Datastor řekl(a)...

Nazdar,
tohle je bohužel nedotaženost základní hry a i když jsem pozici zbraní upravoval, aby mezery nebyly tak markantní, ne vždycky to jde udělat dokonale. U vyšších hodnot FOVu budou mezery o kousek větší, ale pořád je to lepší, než ta výchozí hodnota.

Unknown řekl(a)...

Ahoj Daty,

prosím tě, vím že je v DMP zavedená únava postavy (půjde spát až bude chtít), ale už jsem ve hře čtyři dny vzhůru, běhám po Zóně jak Tarbík na tripu ale postava pořád odmítá spát.
Dokonce už jsem i zkoušel zpít postavu do němoty (asi čtyři lahve vodky) ale "Nejsi unavený!". Je to jenom detail, ale když si po Blowoutu vysbírám všechno co můžu, už nemám moc co dělat a třeba čekám zakázku od Šikuly, spánek by byl fajn.

Datastor řekl(a)...

Nazdar,
podle hlášení ta únava funguje všelijak - zkus do gamedata\scripts složky nakopírovat následující úpravu.

Datastor řekl(a)...

Nazdar,
měl by, alespoň ta klasická varianta neměnící nic ve skriptech. Zaručit ti to ale nemůžu, protože jsem tenhle HUD netestoval. Pokud si ho do modpacku budeš přidávat, radši si zazálohuj původní soubory a v případě problémů se k nim zase vrať.

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den,
jde tento mod skombinovat s S.M.R.T.E.R.???

Datastor řekl(a)...

Vzhledem k tomu, že obě modifikace zasahovaly do spousty věcí, tak ne.

Anonymní řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Datastor řekl(a)...

Nazdar,
pokud myslíš quicksave, tak je to schválně kvůli chybě v kódu základní hry. Občas totiž může dojít k poškození pozice během ukládání na disk a nerad bych, aby tuhle chybu někdo přičítal DMP. Pokud jde o autosave, tak hra se sama ukládá v intervalu třiceti minut.

Unknown řekl(a)...

Ahoj pri nahravani pozicie v zatonu mi vždy vyhodi tento error.

[error]Expression : xml_doc.NavigateToNode(path,index)
[error]Function : CUIXmlInit::InitStatic
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\ui\UIXmlInit.cpp
[error]Line : 156
[error]Description : XML node not found
[error]Argument 0 : hud_blur1_1
[error]Argument 1 : ui\ui_custom_msgs.xml

Datastor řekl(a)...

Nazdar,
hraješ v základní verzi nebo s AtmosFearem, případně ještě nějakou várkou doplňků odtud z blogu? Protože jediná taková chyba se vyskytovala právě při hraní s AF, ale s nevyhovujícím doplňkem.

Unknown řekl(a)...

Nazdar stahol som akurat okružie plynovej masky variantu A ale nakoľko viac sa mi páčila klasika tak som nazad stahol variantu C a ked mám variantu C tak pri načítaní to padá ale pri variante A alebo B ide všetko normálne.

Datastor řekl(a)...

Dobře, podívám se na to, až budu zpátky doma, kde mám všechny původní soubory k modpacku (ale to ještě pár dní potrvá, takže budeš muset vydržet).

Unknown řekl(a)...

Jasne v pohode aj tak masku si nasadzujem vtedy len keď je to treba čiže nieje to až také vážne a vďaka za odpovede a ochotu :)

G_Grinder řekl(a)...

Ahoj,chci se zeptat jestli by sel do DMP pridat Absolute Scopes 1.2,nebo jestli z toho muzes vytvorit doplnek pro Alteru,ty optiky jsou paradni,dikyza odpoved

Datastor řekl(a)...

Nazdar,
někdy časem se na to podívat samozřejmě můžu, ale teď mám víc dalších věcí na práci. Rozhodně ale díky za tip.

G_Grinder řekl(a)...

Daty mohl by jsi se prosim podivat na tyhle 2 screeny? http://uloz.to/x4xRkyjH/stiny-rar

Zkousel jsem smozrejme ten navod na problemy se stinovanim,ale tohle je podle me uplne jinej problem...

Datastor řekl(a)...

Tak s takovou chybou jsem se ještě nesetkal, abych pravdu řekl. Zkus v nastavení grafiky přepnout režim SSAO na HDAO (AMD) nebo HBAO (nVidia), uložit změny, restartovat hru a znovu vyzkoušet, ale je to jenom odhad.

G_Grinder řekl(a)...

Teda to je fofr:-)este vyskousim HBAO,sice mam nVidii,ale pouzivam HDAO,vypada to lip..jinak rendery jsem prepinal taky,pod dx9 mala zmena k lepsimu,ale nic co by stalo za rec

G_Grinder řekl(a)...

Daty ktery parametr v konfigu zbrane urcuje jeji presnost?

Datastor řekl(a)...

Mohl bych se zeptat, co za zbraň chceš upravovat? Jinak těch parametrů je víc a všechny se při editaci navzájem ovlivní. Převážně jde o misfire_ záznamy, ale hlavní je fire_dispersion_base. Nižší hodnota = vyšší přesnost.

Úpravy jsou ale na vlastní riziko.

G_Grinder řekl(a)...

Zkousim mod Enchanced Environment jsou tam prohozeny konfigy Ak 74 misto 74u,zrovna textury a animace tehle zbrani jsou i v Tvem dmp se kterym jsem Cop dohral snad 10x:-)jinak jsou tam paradni animace pro brokarny,nechtel by jsi udelat doplnek pro Cop?animace uz zmenit nezvladnu.

G_Grinder řekl(a)...

Jinak k tomu memu predeslemu problemu se stinovanim...vypada to,ze monitor to ma za sebou

Datastor řekl(a)...

To bych spíš očekával, že dojde k větší deformaci obrazu, ne jenom zozblokování stínů.

Enhanced Environment jsem nezkoušel - můžu se podívat, ale náhrada zbraní nebo animací je od dob Clear Sky komplikovanější a spousta modderů dodává svoje sady animací do už existujících souborů. V praxi to vypadá tak, že animace kupříkladu od Abakanu je narvaná v souboru od AK-74 a ten bych proto musel měnit taky (což třeba nechci už jenom proto, že stávající model je kvalitnější). Ale i tak se podívám, díky za tip.

Worgen řekl(a)...

Datastore musím ti poděkovat za tak dobrej mod. Hral jsem shadow of chernobil ale měl jsem naněm asi špatný patch protože se mi bugly některé ukoly (že nešly odevzdat nebo špatně navigovaly) nebo když mě někdo střelil protočil jsem se o 360 stupnu. Asi to bude tím patchem ale i přesto mě tento mod strašně bavil až do ty doby kdy se mi začali bugovat hlavni ukoly :D ale to už je jedno ted hraju tvůj mod na Stalkerovi 3... měl jsem problem sehnat crack na ten patch ale pak jsem ho našel na ulož to hodil tam dmp a updaty ještě tu upravu unavy .... a mužu jen říct super práce klobouk dolu. 3 už mě nebuguje za to jsem moc rád ... ale nečekal jsem že i ten standart mod bude tak těžký ze začátku .. ale to nevadí o to líp !! aspon to není nuda ... Je tam zatím vše co jsem si představoval :D Děkuju za tvojí práci a čas :) Ps : Kdyby to bylo multiplayer ve stylu singleplayer byl by to mordor !! :D (hrál jsem originalku s kamošem přez Soproject mod a bylo to good,ale kdyby to šlo i stímhle modem bylo by to fakt super)

Datastor řekl(a)...

Nazdar a moc děkuju za tolik chvály. U Stínu Černobylu je nejlepší používat jenom 1.0005 patch, protože všechny novější akorát tu hru dál a dál ničily. Ale už teď můžu říct, že nadcházející CoP verze bude ještě mnohem obsáhlejší :).

Unknown řekl(a)...

Nazdar mam nainstalovany Call of Pripyat vanilla a v nom mam Atmosfear 3 a Absoulte nature 3. Moja otazka znie ci je nutne odinstalovat tieto doplnky alebo mozem stiahnut dmpcko a normalneho vlozit do hry ?

Datastor řekl(a)...

Nazdar,
můžeš to zkusit, ale pak nesmíš zapomenout ještě na DMP doplněk, co AtmosFear a Absolute Nature zpětně aktivuje. I tak bych ale radši volil čistou instalaci.

Unknown řekl(a)...

Dik tak ja teda skusim radsej tu cistu instalaciu.

Oslik řekl(a)...

Zdravím,

zasekl jsem se při vysvobozování Mitaje. Šel jsem na to diplomatickou cestou, část s bandity proběhla hladce, ale problém nastal při návratu do Janova. Pokec s Mitajem v pohodě, ale jakmile kliknu na Medvěda, ten mi poděkuje, v ten samý okamžik dostanu ocenění "Diplomat" a "Přítel Stalkerů" a všichni samotáři na celé stanici se stanou nepřátelští. Začnou po mě střílet, načež jsou zlikvidováni zbytek osazenstva (Svoboda, Povinnost), který zůstává neutrální.
Jediná trojice u stolu (Medvěd, Mitaj, Torba) stojí dál u stolu, nikoho si nevšímá, nikdo si nevšímá jí, ale je rovněž nepřátelská.
Takhle jsem si být "Přítelem Stalkerů" zrovna nepředstavoval :).
Jsou s tímhle nějaké zkušenosti, nebo mam prostě smůlu na nějaký herní, s DMP nesouvisející bug ?

Oslik řekl(a)...

"Vyřešeno". Pomohl starší (naštěstí nedávný) save. Prošel jsem celý úkol znovu, takřka identicky a problém se nekonal. Nevím co předtím bylo špatně.

Datastor řekl(a)...

Nazdar,
díky za informaci i za popis chyby. Tohle totiž čtu prvně, navíc během všech vlastních testů probíhala registrace nárůstu nebo úbytku reputace dobře. Je ale pravda, že s reputací byly problémy už od Stínu Černobylu.

Oslik řekl(a)...

Tady ale reputace neklesala průběžně - například proto, že bych dělal ptákoviny co je štvou. Tady to bylo skokově. Splnil jsem úkol, dostal dvě oceněnní a stal se jejich nepřítelem, všechny tři věci ve stejný okamžik.
Trochu jsem googlil a našel jsem jeden jediný případ kdy se to také někomu stalo, také to řešili v topicu nějakého modu a také na nic nepřišli.
Ale jak říkám, load a splnění úkolu znovu zabralo. takže hádám, že to byl nějaký vrtoch hry.
A ještě jedna věc, z nějakého důvodu můžu dáte velké zbraně do obou slotů, tedy i místo pistole.

Datastor řekl(a)...

To jsem pochopil. Možná se akorát špatně napočítal nárůst reputace, přesáhl limit a hodnota se pak překlopila do mínusu, což by napovídalo tomu znepřátelení všech v okolí.

Možnost nošení větších zbraní v obou slotech je výchozí vlastností Call of Pripyat, kde už se na dělení na pistole a pušky nehrálo, takže se netřeba obávat.

«Nejstarší ‹Starší   201 – 259 z 259   Novější› Nejnovější»