NOVINKY


[28.10.2017]
Aktualizace popisu downgradu GOG verze Stínu Černobylu na verzi 1.0005.

[4.8.2017]

Vydána třetí aktualizace pro DMP Renova 3.13 [Clear Sky].

[8.3.2017]
■ Vydána devátá aktualizace pro DMP Altera 4 [Call of Pripyat].

1. června 2012

Jak to bude dál?

Dnešní, ač velmi krátká novinka, v podstatě odkazuje na můj komentář v předchozím článku - v současné chvíli skutečně probíhá snad už poslední kolo betatestu osmé verze DMP pro Stín Černobylu, během kterého se evidují zbylé nedodělky a nepřesnosti  [kterých je i tak ještě celkem dost], stejně jako snaha zesílit neprůstřelnost u lepších obleků. Na samotný závěr se pustím do dodělání charakteristik nově přidaných zbraní, avšak bez původně plánovaného RPK. Bylo v něm několik chyb, kvůli kterým jsem se nakonec rozhodl jej do hry nezařazovat, a to ani volitelně [průnik prstů skrz zásobník a poměrně špatná kvalita základní textury].

DMP ale po vydání zdaleka nekončí. Mám v plánu vydat několik doplňujících balíčků s novými předměty a postranními úkoly a souběžně s tím dále pokračovat na Call of Pripyat. Obsah balíčků ale prozatím zůstane tajemstvím...

Ještě bych rád upozornil na skutečnost, že v rozmezí od třetího do pátého června [nebo možná do šestého] nebudu kvůli jistým komplikacím k zastižení, takže na všechny případné dotazy a další komentáře dostanete odpověď až potom. Díky za pochopení a ať se vám všem začátek tohoto nového měsíce vydaří.

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Daty.

Přeji krásný měsíc červen. Ať ti vyjde vše, co jsi si na tento měsíc naplánoval a ať máme konečně krásné počasí.
Těším se na nový mod-pack. Čekání si odbývám na hře Far Cry 2 a Battlefield 3.
Přeji moc moc úspěchů v dořešení problémů v mod-packu.

S pozdravem,
Sub-Zero,
Petr.

Anonymní řekl(a)...

Sláva Datastorovi!!

Snad do měsíce už budeš mít všechno hotový. Potěšilo mě i oznámení že tím to nekončí a budeš přidávat nové balíčky.

Rád bych ve hře viděl STG-44. Možná jsem ji nenašel nebo přehlíd, ale myslím že tam není ×)

Zatím moje nejoblíbenější zbraň ve hře zůstavá Vlkodavův vylepšený Sig552.

Zatím čau
Sektor

Anonymní řekl(a)...

Zdravím.
Na tvém modpacku se mi nejvíc líbí zreálnění hry a ohromné množství zbraní. V základní hře jich bylo opravdu málo takže jsem rád, že jsem na DMP narazil. Tak se stalo díky GAME PAGE, kde o tvém modpacku mluvili. Těším se na novou verzi.
Jinak moje nejoblíbenější zbraň je Thunder S14 (Groza OC14).

Rasheed23

Xaint řekl(a)...

Toz doufam, ze ty komplikace nejsou zdravotni, to by nebylo dobry :-(

Jo, hele, muzu se primluvit za to, aby stalker Lisak, kterymu pomahas se psama, tam vedle naspu, aby mel na sobe nejakou vytunenou bundu? Me nebavi,jak mi ho psi pravidelne zabijej a kvuli tomu nemuzu mit ten lepsi konec...

Datastor řekl(a)...

Díky moc všem za reakce a za podporu. A to vážně, nejde jenom o nějakou zdvořilostní frázi.

No a teď k otázkám:

Sektor - STG44 zaručit nemůžu - pokud by se objevil obstojně vypadající model bez chyb, přidal bych ji jako unikátní, jinde nesehnatelnou zbraň (aby její získání bylo skutečně trochu těžší). V tuhle chvíli ale takhle kvalitní model nemám. Jestli všechno stihnu do měsíce, to nedovedu odhadnout... i když bych byl taky rád :).

Xaint - Byly, ale už by to všechno mělo klapat. Lišákovi jsem sice neměnil oblek, ale už před delší dobou navýšil celkovou imunitu. Samotná větší odolnost vůči trhání ve hře nějak nefungovala a psi ho i na pár kousnutí stejně zabíjeli, proto jsem se musel uchýlit k tomuhle řešení (navíc se celá ta útočící smečka spawnuje pořád dokola, což po chvíli silně demotivuje). Lišák ale vliv na zakončení nemá, to se odvíjí až od toho, jestli přežije Stopař (je taky v domku za železničním valem, kde se nacházel Lišák). I on má imunitu navýšenou tak, aby nemohlo dojít k jeho úmrtí jenom proto, že se u něj spawne větší počet mutantů.

Anonymní řekl(a)...

Daty, myslíš že by mohlo jít dát zpět ty sumky z dřívějších buldů? Viděl jsem to na youtube a vypadalo to moc dobře.

Datastor řekl(a)...

Bohužel nešlo - psal jsem o nich ve vícero novinkách, kde jsem upozorňoval hlavně na nestabilitu hry.