NOVINKY


[19.04.2021]
■ Vydán update 4.2.01 pro DMP Renova 4 [Clear Sky].

[06.08.2020]
■ Vydána aktualizovaná verze DMP Renova 4.1 [Clear Sky].

[30.03.2020]
■ Sloučení DMP Altera 4.0 [Call of Pripyat] s poslední aktualizací a uveřejnění nových odkazů ke stažení.

6. června 2011

DMP Next ve verzi 2.02 je tady!


Od vydání poslední verze DMP pro Call of Pripyat uběhl necelý půlrok a tak se začaly množit otázky, jestli a kdy vůbec bude další verze. Ohlásit pevné datum vydání je vždycky problém, protože nikdy nejde odhadnout, co se zkomplikuje a nebo na co se při betatestu narazí. U Pripjati bylo problémů víc, než jsem původně očekával a proto se tak trochu nechtěně protáhla i samotná tvorba DMP. Teď už je naštěstí většina hlavních potíží zdárně překonaná a modpack je venku. Co můžete od nového DMP očekávat?


Spousta informací padla ve starších novinkách, ale pro úplnost si je připomeneme. Mezi nejzásadnější změny rozhodně patří inspirování se Survival Packem ze Stínu Černobylu, takže při používání zdravotního materiálu a potravin Děgtarjev nejprve schová zbraň a vyndá ji zpátky až ve chvíli, kdy se vyléčí nebo nají. Stejně tak si od nynějška budete muset dávat pozor na únavu, která chtě nechtě bude majora doprovázet po celou dobu hry. Zásadní vliv na ní bude mít jídlo a vodka, ale dá se samozřejmě poměrně efektivně odvrátit vypitím energy drinku.


Překupníci v poslední době částečně zdražili vybranou výbavu a ani mechanici nezůstali pozadu. Kromě toho není k mání ani tolik proviantu ve skrýších a pokud během putování Zónou budete něco potřebovat, budete se muset zastavit u obchodníka, vysypat na stůl hromádku rublů a modlit se, že to bude stačit. Protihodnotou budiž poměrně dost nových zbraní, z nichž některé lze bez potíží koupit u překupníků a ty unikátnější jen u Havajce. Ti nejvšímavější pak určitě nepřehlédnou ani jeden speciální easter egg :).

Kompletní seznam změn najdete jako vždy pod odkazem ke stažení a v brzké době se objeví i několik nových pluginů [AtmosFear, Panoramic a podobně]. Pakliže narazíte na problém a nebo se budete chtít s ostatními stalkery podělit o své dojmy, neváhejte a pište buďto přímo sem do komentářů a nebo na scorpions fórum.


 
Další odkazy: Seznam změn - Doplňky 

MD5: bc7ada5bc9bc08e16ccb0690d885f692
Počet stažení:

269 komentářů:

1 – 200 z 269   Novější›   Nejnovější»
Anonymní řekl(a)...

Předpokládám že nyní se pustíš do DMP pro CHernobyl myslím že odvádíš super práci ...

Datastor řekl(a)...

Díky.
Předpokládáš správně - na Stínu jsem posledních pár měsíců pracoval v podstatě souběžně s Pripjatí, ale i tak jsem ještě neměl čas dostat tam všechno, co jsem plánoval. Jakmile budu mít alespoň rámcovou představu o datu vydání, dám všem vědět.

Anonymní řekl(a)...

Jenom dotaz k těm doplňkům. Kde seženu mini mapu? Je to sice detail, ale bys jsem s ní celkem spokojený i se zobrazovaným časem. Díky :)

Anonymní řekl(a)...

Nazdar Datastore. Mám otázku. Treb aj pôvodnu verziu modpacku aleb tam stačí dať toto ? Inak odvádzaš skvelúprácu (ako vždy) a teším sa na dalšie verzie. :)

Tonco247

Datastor řekl(a)...

V tuhle chvíli nikde, ale stačí z gamedata\configs\ui odmazat nebo přejmenovat soubor zone_map.xml.

Datastor řekl(a)...

K dalšímu dotazu - novou verzi nikdy nekopíruj přes původní. Stačí nahodit novou a starší smazat.

Tomáš řekl(a)...

skvelá práca :) to bude zas dlhá noc :D

Tomáš řekl(a)...

ešte otázočka, ked si chcem doplniť HUD, tak nebude robiť problém ten ktorý je na stahnutie na staršiu verziu na tvojom webe že? pre istotu sa pytam aby som zas nerozbabral modpack :) dik

Anonymní řekl(a)...

obsahuje absolute nature pack?ten se při instalaci ptal jaký typ trávy do určených lokací.tohle je nastaveno napevno?

Datastor řekl(a)...

Popořadě: Vrácení HUDu by mělo fungovat i teď, ale pro jistotu si zazálohuj ui složku.

Absolute Nature v modpacku je, ostatně byla o něm zmínka i v seznamu změn. Vzhledem ke struktuře DMP nejde navolit rozložení textur přímo, takže je pak potřeba spustit Absolute nature samostatně, vybrat si požadovanou kombinaci textur a ty pak nakopírovat do gamedata složky s modpackem.

Anonymní řekl(a)...

Deny

Zdravím Daty, skvělá práce jako vždy. Měl bych dva dotazy, a to jestli by šel nějakým způsobem zesílit zvuk Geigru a jestli je možnost nějak navrátit starou animaci nabíjení pumpovací brokovnice Winchester, protože ta nová animace mi připadá lehce divná (postava náboje do brokovnice vyloženě hází).

Datastor řekl(a)...

Nazdar. Zvuk Geigeru by zesílit šel, ale od poslední verze jsem s jeho hlasitostí nic nedělal. Stejně tak by šla vrátit i animace Winchesterky, ale musel bys z gamedata\meshes\dynamics\weapons odstranit složky wpn_winchester1300 a wpn_winchester1301, jakožto i jejich konfigy v configs/weapons a místo nich nakopírovat soubory ze starší verze modpacku. Mně osobně to nabíjení nijak nevadilo, proto jsem tuhle animaci do DMP zařadil.

Václav Nikl řekl(a)...

Nazdar, taky bych rád pochválil modpack. Opravdu povedené.

Ale našel jsem ve hře pár detailů, které to "zkazily".

Prvně: stalkeři, banditi ani obchodníci, dokonce ani Beard nemají detektory. Takže na první detektor jsem narazil až u zombasů. Že bandité nemají detektory divné není, ale že i stalkeři a obchodníci je nenabízí, to už ano. Pokud jde o cenu detektorů, tak ta by se mohla snížit, aby každý stalker mohl mít aspoň obyčejnej.

Ještě k detektorům. Obtížnost je fain a očekával jsem, že detektor Veres najdu až někde daleko v Jupiteru. Ale ouha, on mi ho dal sám Beard po úkolu (tuším po upírech). Mohl by si spíš darovat obyčejnej detektor a trošku peněz místo druhýho nejlepšího detektoru. Toto je docela brutální výhoda a neměl jsem problém s tímto nalézt ještě v Zatonu artefakty i za 40 000.

Dále. Jak je na začátku ten kontroler, tak toho jsem se snažil zabít nejdřív brokovnicí, ale když přežil dvě rány do palice z naprostý blízkosti a ještě zásobník z forta taky do palice, tak jsem se rozhodl snížit obtížnost z "Veterán" na "Stalker" a opravdu neuvěřitelně i zde přežil dvě rány do palice, ale v půlce zásobníku z pistole zdechnul. K jádru věci, nešlo by trošku snížit jeho odolnost? Když vemu v potaz, že taková rána z brokovnice ustřelí praseti půlku hlavy a on přežije dvě a ještě mě jde v klidu zabít...

A teď můj poslední postřeh. Šikula nabízí vestu CHN-3A. Když si jí koupím, tak dostanu CN-3a. Je to blbost, ale lepší to říct teď, než později.

A ještě na konec mám dva dotazy:
Opravdu se po každém blowoutu objevují artefakty, nebo musím udělat load, nebo přechod z lokace do lokace? Protože jsem po blowoutu prošel všechny anomálie a ani prd.
A opravdu může neprůstřelná vesta "CHN-3A" vážit 11kg? V armádních vestách se moc nevyznám, ale vím, že plátový zbroje ve středověku byly většinou lehčí. Stejně tak helma, co váží 4kg. To mi také přijde opravdu hodně.

Abych jenom nehanil, tak modpack je fakt boží:D nevím jestli udělám postupovou zkoušku, ale tohle za to stojí.

Datastor řekl(a)...

Díky za reakci. U překupníků jsem detektory měl, ale radši se ještě podívám. Nenastavoval jsem jim stoprocentní dostupnost, tudíž někdy v sortimentu budou, někdy zase ne.

Veres po úkolu s upířím hnízdem byl už od základní verze a neměnil jsem ho - možná k tomu ale přece jenom dojde.

Pokud bys chtěl snížit odolnost Kontroléra, stačí smazat jeho konfig v gamedata\configs\creatures. Název vesty předělám.

Artefakty by se po blowoutu obnovovat měly (i když zřejmě ne hned), ale osobně jsem stejně hledal až po přechodu z lokace do lokace a pak zase zpátky.

Anonymní řekl(a)...

Kurnik datastore, mohl bys dát minimap ke stažení? Takhle sem při prvním blowoutu zdechnul. A kdo si má pamatovat ukryty...

Datastor řekl(a)...

Doplňky během pár dní dodám, nemusíš mít obavy (a budou i na vrácení ukazatele úkrytů).

dzuzepe řekl(a)...

Zdravím Datastor,
CoP som chcel už dávnejšie oprášiť a teraz prišla tá správna chvíľa. :)

Zo začiatku je to masívny survival. To musím uznať. Zopár vecí u mrtvol sa dá nájsť, zbytok, skoro väčšinu výbavy, si musím dokúpiť a držím sa pri štyroch stovkách.

Dnes už prišli aj prvé artíky, tak rozpočet sa zdvihol, ale stále nie je šanca si dovoliť toho viacej. Stále treba veci na prežitie. Zatiaľ sa to pekne drží svojej idei.

Tá minimalistická výbava mi asi nikdy nebude sedieť, ale je to obeť za survival, bez ktoreho by to nešlo proste.

Nové textúry aj zvuky u zbraní sú príjemné oživenie. Takisto žiadny HUD, to je masaker, výzva zdolať zónu aj takto. Celkovo si to užívam zatiaľ. Som zvedavý čo bude ďalej :)

Optimalizácia je super, Absolute Nature v default rozlíšení je super aj pre moj noutbučík ktorý si už len povzdychne keď zapnem CoP :P

Anonymní řekl(a)...

Re: Václav Nikl 6. června 2011 22:57
zrovna jsem se schovával před blowoutem v Zatonu, v jeskyni uprostřed mapy, detektor v ruce ... blowout skončil a lup! hned tam byl novej Koblížek :-)


A teď můj dotaz ... taky máte "posunuté časování" u blowoutu, nebo je to jenom u mě?
Většinou změna počasí, červená obrazovka, popadají vrány a vše je v normálu...
Ale mě se jenom změní počasí, popadají vrány (bezpečno, můžu jít ve) ale teprve tehdy mi začne červenat obrazovka (takže ještě cca 30 sekund červené).

Datastor řekl(a)...

Dzuzepe: Díky :). Nedostatek výbavy u NPC je nutná věc. Sice uznávám, že by nikdo tak málo munice u sebe neměl, ale hra by pak ztratila smysl a zas nechci zeslabovat zbraně jenom proto, aby jedno NPC u sebe mohlo mít dejme tomu po jednom zásobníku z Kalašnikova.

Blowouty mi ale fungovaly dobře, co si vzpomínám. Rudá obrazovka chvíli po skončení blowoutu sice ještě nějakou chvíli je, ale nevzpomínám si, že by to kdy bylo jinak (a počasí samo o sobě je původní, takže by zřejmě muselo jít o nějakou chybu v základní hře).

Anonymní řekl(a)...

Mod je super, ale asi tam něco zlobí se spánkem, protože "nezdá se, že bych byl unavený" už 3 dny. Neni to trochu moc?

Datastor řekl(a)...

Spánek problémy nedělá - otázkou je,j estli jsi nevypil moc energy drinků. V tom případě stačí vypít jednu nebo dvě vodky.

Anonymní řekl(a)...

AHOJ!
Ja by som mal hned par otazok.
1, v doplnkoch k CoP je optika od gnomuse ale z datumom updatu z minuleho roku. Ak ho nainstalujem na novy modpack tak pojde bez problemov? Nainstalovany ho uz mam len zatial nemam nic z optikou takze nemozem otestovat.

2, Neviem preco ale ja v hre mam znizenu viditelnost. Aj ked som predtym pouzival ten mod na maximalnu viditelnost tak som si myslel ze tvoj modpack ju tiez obsahuje. Podla tvojich obrazkov aj to tak vypada. Takze neviem ci to je pravda ci nie. Mne to dost chyba. Kedze nepouzivam Hud a takto to clovek aspon vizualne vie kam ide. Ak mozes prosim ta daj link na ten mod co zvysuje viditelnost. Mam slusny stroj takze to utiahne.

A modpack je velmi podareny. Mam rad survival mod uz z SoCh. Diky zan :)

Datastor řekl(a)...

Nazdar a díky. Optiky by fungovat měly bez problémů i přes svoje stáří. Vyšší dohlednost vydám co nevidět formou doplňku - screeny byly jenom ilustrativní a do základní verze modpacku jsem nic náročnějšího na výkon radši nezahrnoval, aby si zahrálo pokud možno co nejvíc lidí.

Anonymní řekl(a)...

Super. Nemozem sa dockat vyssej viditelnosti. :) Ja mam vyse 70fps na najvyssich nastaveniach, takze u mna tych teoretickych -15 by neuskodilo. Takze budem netrpezlivo cakat kym si to stiahnem. Dakujem za odpoved a vela stastia pri dalsich modifikaciach.

Anonymní řekl(a)...

Zdrávím, opravdu skvělá práce, ale mám problém, jakmile vezmu ůkol od Havajce s nalezením stalkera, hra spadne s výpisem

FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CInifile::r_section
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line : 502
[error]Description :
[error]Arguments : Can't open section 'jup_c1_stalker_pda'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report

Poté mi hra vždy spadne, když chci přidělat upgrade "Montáž tlumiče" na Walther P99 s výpisem

FATAL ERROR
[error]Expression : assertion failed
[error]Function : HUD_SOUND_COLLECTION::LoadSound
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\HudSound.cpp
[error]Line : 196
[error]Description : NULL==FindSoundItem(alias, false)

Datastor řekl(a)...

Tak to je zvláštní, protože PDA stalkera ve hře záznam má. Podívej se do quest_items.ltx v adresáři gamedata\configs\misc - hned nahoře bys měl najít sekci [jup_c1_stalker_pda], která k tomu PDA patří.

Na Walthera se budu muset ještě podívat, ale zvuk sám o sobě je v pořádku.

Anonymní řekl(a)...

brat moj neviem asi som slepy ale verzia hry je nutna aka ? ? ?

ro-land...

ja len ze ci sa nic nezmenilo od posledku...

Datastor řekl(a)...

Ideální je 1.6.02, na lokalizaci nezáleží.

Anonymní řekl(a)...

Ahoj!
Velke Diky za panoramic mod! Je to proste nadhera, ze clovek vidi celu oblast. Vyzera to nadherne. Dodnes som CoP ani nehral a cakal na tento doplnok. Ale odo dneska zijem v zone :)
Este raz velke Diky!

Anonymní řekl(a)...

Tady CyBeR

Ahoj Datastore. Šly by nějak z DMPčka vytáhnout jen zbraně?

Datastor řekl(a)...

Šly, ale hodně komplikovaně.

Anonymní řekl(a)...

Zdravím, potřebuju pomoct :-). Po nakopírování balíčku a spustění hry hra jede, ale když dám nastavení hra automaticky vypne.Nevím co s tím.Vše ostatní funguje ale prostě když dám nastavení blik, a hra vypla.Možná je to jen stupidita ale já nevím co s tím.

Datastor řekl(a)...

Zkus se podívat do logu, jestli v něm něco bude (návod je v záložkách nahoře na blogu - Základní informace). Eventuelně zkus ještě před nastavením složku s modpackem přejmenovat, spustit a přenastavit základní hru a pak gamedata složku přejmenovat na původní název.

Anonymní řekl(a)...

Log sem našel, poslední záznam je:FATAL ERROR

[error]Expression : !m_error_code
[error]Function : raii_guard::~raii_guard
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line : 748
[error]Description : ...ker cop\stcop\gamedata\scripts\ui_mm_opt_main.script:135: attempt to index field 'scroll_v' (a nil value)


stack trace:
, to je vše.Zkusim to ještě přejmenovat jestli to pujde.
___________________________

Teď jsem teda zkoušel přejmenovat to, a jde to. ale vše je rusky tak jen tipuju co dělám v nastavení.Každopádně díky :-)

Datastor řekl(a)...

Tohle podle mě bude spočívat ve verzi patche. S 1.6.02 se do nastavení dostat jde a k pádu nedojde.

Anonymní řekl(a)...

Mno, mam verzi 1.6.00, tak jdeme stahovat. Díky za pomoc ;-)

fallouter32 řekl(a)...

Ahoj, teda musím říct že takovou pecku jsem ještě neviděl.... to co jsi teďkom předvedl je monumentální, a navíc zdarma... tím myslím že například déelcéčka do fallouta jsou placené ale tohle mě prostě opět dostalo, nasadil jsi laťku velmi vysoko, nevím jestli chceš pokračovat v dmp ale tohle překonat =) to se budeš muset příště opravdu pekelně snažit hehe, no dál ... prošl jsem si hru velmi "stručně" aby veděl co vše jsi poupravil a doštěloval k dokonalosti =) no a místama mi dalo opravdu hodně zabrat zabít skupinku mutíku protože s výbavou co jsem nesl sem byl prakticky mrtvý sotva sem vyšel z úkrytu =)) no tak to bývá zóna je nehosninná ještě více což je obrovské +, pro mě jako milovníka survival stylu, nemám prostě slov co bych modl dodat, sice sem tam jsem našel něco co by mohlo sedět lépe ale jak říkám jen drobnůstky... shrnuto: například ruce při držení dalekohledu, možná to je mým nastavením, ale zdají se malé a zeschlé =)) jako starého stalkera co už si zónou prošel 3x sem a tam =) hehe a dále mi ale opravdu moc a moc hybí funkce zoom u přídavných optik, například apgrejd svdčka to povoluje přiblížit-oddálit, podle situace... to mi právě nejvíce chybí u útočných pušek s optikou, no a asi poslední větší poznatek je že při získání gausovky,(konečně) se mi to přiblížení zdá relativně hodně, nevím jestli ti ujela ručka nebo to je namíru ale zdá se mi to opravdu hodně, možná by bylo zase dobré zkusit použít zoom, nevím jestli to jde ale bodlo by to jako koza drbání=)) no to je asi tak prozatím vše teďkom se směle pustím do zóny odhalovat snad ještě neprobádaná tajemství DMP =))jen tak dál určuješ status výtečnosti !! =)

Datastor řekl(a)...

No teda... díky moc.
Ty ruce u dalekohledu jsou tak, jak byly od začátku (model jsem v tomhle případě neměnil) - ani funkce upgradů měněná nebyla (pár pušek ale přibližování umožňovalo, pokud si dobře pamatuju) a stejně tak přiblížení u Gaussky. Tak jako tak tu volitelnou míru zoomování můžu zkusit.

fallouter32 řekl(a)...

No nemáš vůbec zač takové práce co jsem se tak koukal to je vážně impozantní že jsi to udělal rak v krátkém termínu když vezmu těch změn ... no ry ručičky udělám ti screen =))) jo ty optiky jsou štelovací ale jen některé a zrovna ty co nemám rád =)) jo a ještě ... ty ceny jsou velmi zajímavé... vážně se mi líbí běhat a obérat každou mrtvolku abych získal aspoň rublík navíc hehe no a jelikož taky trošku podnikám v tomto oboru tak jsem si malinkato poupravil pár zbraní a oblečku takže teďkom je to ještě mnohem více o adrenalinu, postřehu a prostě to pravé =) jen pro přehled jsem si upravil stalkerskou vestu, abakan(můj favorit = dvouvůstřel je prostě lahůdka =))+ pár vychytávek :D
jinak mě také velmi potěšila absence otravného ukazatele při blowoutu =) takže kdo chce řežít musí se rychle naučit kam může schovat zadek a ještě vycítit to že už přichází
no a nakonec jak jsi zmiňoval usazení některých zbraní já osobně jsem nic moc nepostřehl možná tím jak to mám nastavené nebo sem to prostě jen přehlédl =)
/ten screen ti pošlu na mailíka ať se mrkneš
Tak se drž! ( a pozor v noci na tarbíky :D )

fallouter32 řekl(a)...

Omlouvám se za drobné překlepy když to tak zpětně sleduji =) trošku sme slavili a nějak se mi motaj ruce =)

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Datastor, pisal som ti dnes sem ale nevim to najst. Dostal si ten prispevok ? Vektor.

Anonymní řekl(a)...

Bolo to ohladne hry Phase: Exodus. Vraj je to predchodca STALKERA a ze na zaklade tej hry bol stavany STALKER. Takby som chcel vediet ci o tom nemas nejake informacie. uz som to chcel aj z nikadial stiahnut no neviem nic o tom najst. nasiel som len toto.
http://www.abcgames.sk/?p=hry_zobraz&id=6823

Anonymní řekl(a)...

A este by som sa chcel spitat, mam verziu 1.6.00 dal som do nej DMPcko. Hra mi riadne ide v hre nemam ziadem problem len ked chcem ist do nastavenia tak mi vipne hru a napise ze nejaky bug. Ale v poctate mi to nevadi lebo hrat mozem. len si nevem nastavit rozlisenie.
Vektor.

fallouter32 řekl(a)...

Ahoj, phase: Exodus: neco jsem o tem slyšel ale nic konkrétního bohužel nepomůžu, to nastavení- přejmenuj si složku gamedata třeba na obrázky- spusť hru nastav si co chceš- vypnout a pak přejmenovat zpátky na gamedata a je to jinak můžeš použít patch 1602 =)

Anonymní řekl(a)...

Ok,idem to skusit ci to pomoze. A dakujem.
A ak by si vedel nieco o tom ci to je predchodca STALKERA daj vediet.

Datastor řekl(a)...

K nastavení stačí skutečně jenom nainstalovat 1.6.02 patch (navíc dojde i ke zlepšení běhu hry při šlápnutí do vody).

O tom Exodusu jsem nic moc nepochytil (podle mě ten projekt jednoduše je u ledu), ale tady to vážně nemá moc co dělat. Kontakt na mě pak eventuelně najdeš dole v zápatí blogu.

Anonymní řekl(a)...

Dikes za info na ten patch. Idem skusit ci bude fungovat, dufam ze ano.
Vektor.

Anonymní řekl(a)...

Je to prosim ta ten patch 2.02c ?
Vektor.

Anonymní řekl(a)...

Uz som nasiel ten patch 1.6.02. Bol v zakladnych infrmaciach, ale som tam teraz dal ten 2.02c tak nevem ci som daco nepokazil.
Vektor

Anonymní řekl(a)...

Prave som stahol patch 1.6.02 rozbalil som ho do hry. Ked som nan klikol sokcilo mi okienko z napisom " Aktualizacny program nedokazal najst hru.Aktualizacia nie je mozna pokial nie je hra nainstalovana."
Nechapem sak hru hram a fici mi na 100%.
Vektor.

Anonymní řekl(a)...

Skusil som prepisat subor gamedata a uz mi to ide. Tie nastavenia som mohol zmenit sice bolo to v Rustine ale dalo sa, ked som to prepisal nazad na gamedata ide mi to v cestine ale uz z novim nastavenim. Takze VELKE DAKUJEM.
Ale ten patch 1.06.02 mi stale nejde. Nevies co s tym moze bit ?
Vektor.

Datastor řekl(a)...

Jednoduše máš ruskou verzi hry. Patch v informacích sedí jenom na českou.

fallouter32 řekl(a)...

Neděkuj mě to Datastor to tu nastínil jak to vychytat =) já jsem to jen napsal znova=) občas se vyplatí číst si všechny přispěvky no né ?:D

Anonymní řekl(a)...

Tady CyBeR

Zdravím všechny. V lokaci Jupiter když jsem hledal artefakty (bylo to kousek od vlaku ve kterém jsou nástroje) na mě vyběhli asi 4 pseudopsi (plus jejich obrazy). Když jsem se je pokoušel zastřelit, hra mi spadla. tady je výpis:

FATAL ERROR

[error]Expression : !m_error_code
[error]Function : raii_guard::~raii_guard
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line : 748
[error]Description : ...yat\stcop\gamedata\scripts\sim_squad_scripted.script:287: attempt to index a nil value

Nevím čím to může být, ale já si myslím, že to můj počítač nedokázal utáhnout. Jinak modifikace je perfektní opravdu chválím.

Datastor řekl(a)...

Chyby se sim_squad se občas objevit můžou, ale z vlastního zjišťování mám spíš za to, že nejde o chybu přímo související s modpackem. Mělo by ale zabrat načtení poslední pozice. A taky díky za reakci.

Anonymní řekl(a)...

Tady CyBeR

Zdravím všechny. Napadla mě jedna věc, ale nevím jestli bude možné ji uskutečnit. Několikrát jsem se setkal s tím, že jsem našel zraněného stalkera, který mě prosil o lékárničku (s tím se určitě setkal každý). A mě napadlo, jestli by to samé nešlo udělat v případě hráče. Představuji si to asi takto: Kdyby nepřítel hráči ubral celý život, hráč by hned nezemřel, jen by padl k zemi a pokud by byl nablízku nějaký přítel tak by mohl přijít na pomoc. Pokud by žádný přítel nablízku nebyl, tak by prostě hráč zemřel. Ovšem platilo by to jen pokud by nepřítelem byl nějaký jiný stalker. V případě mutantů by to bylo dost nereálné (podle mého názoru).

Anonymní řekl(a)...

Tady CyBeR

Zdravím Datastore. Mám k tobě prosbu. Nainstaloval jsem si winter mod, ale to prostředí je tak bílé, že vůbec nevidím zaměřovač. A proto bych tě chtěl poprosit, jestli bys neudělal nějaký doplněk, který by umožnil změnu barvy zaměřovače. Prosím opravdu bych to potřeboval.

Datastor řekl(a)...

Na barvu zaměřovače netřeba doplněk, můžeš si ho změnit sám - otevři si system.ltx v gamedata složce a najdi v něm řádek [hud_cursor]. V tomhle úseku je řádek cross_color a u něj čtyři hodnoty, co stačí přepsat a otestovat přímo ve hře (pořadí barev je červená, zelená, modrá a průhlednost).

Anonymní řekl(a)...

Tady CyBeR

Promiň, že s tím pořád otravuju, ale nějak mi to nejde. Našel jsem ten řádek jak jsi řekl. Původní hodnoty jsou: 0.7,0.7,0.7,0.5 Já ať to změním jakkoli, zaměřovač je pořád bílý. Otevíral jsem to ve Wordu a v Poznámkovém bloku (jiný program nemám).

Datastor řekl(a)...

Ve Wordu konfigy NIKDY neotvírej - změny přes konfig by ale fungovat měly. Až budu mít čas, podívám se na to.

Xaint řekl(a)...

Ty, hele, Datastore, co anglicka/ruska verze (instalatoru)? uz jsem to neinstaloval dlouho a este dlouho nebudu (linux a porad nvidia 8400GT), takze si to sam nevyzkousim, ale kdyby si to chtel zahrat nekdo s jinou jazykovou mutaci, jak si to nainstaluje?

Datastor řekl(a)...

Pokud myslíš lokalizaci, pod kterou celá hra poběží po zkopírování DMP, tak na jazyku hry nezáleží - DMP ji přepne do češtiny (resp. do dabingu v ruštině a titulků v češtině).

Xaint řekl(a)...

no ja jsem to myslel takhle - co kdyby si nekdo chtel zahrat tvuj modpack, a byl to Rus? Ten nepotrebuje titulky, ale jdou odendat (resp. znvaldne to encesky mluvici)? Nebo amik, ten neumi ani rusky ani cesky - jak ten na tom bude?
mam totiz par znamych po svete a kdyz jsem jim vypravel o modu, prevelice po nem zatouzili...

Datastor řekl(a)...

Mno, tak takhle to je poměrně problém... už od začátku jsem modpack koncipoval ryze v češtině a překlad do angličtiny momentálně neplánuju (jelikož už bych to časově nezvládal).

Anonymní řekl(a)...

nazdar nevim jestli uz to nekdo psal nakou dobu sem tady nychodil
vzal jsem od fousace ukol donest skořepinu jak jsem ji nasel a vratil se tak fousac se krouti jak tasemnice a toci kolem do kola a mluvit se s ním neda
tak jen jestli je to treba skusit starsi save protoze ten starsi save je staaaaaaaaaaaary

Datastor řekl(a)...

Na tohle jsem nikdy nenarazil - buď zkus hru uložit a potom ji nahrát a nebo použít ten starší save.

Anonymní řekl(a)...

ulozit a nahrat nepomohlo tocilse jeste vic tak budu muset skusit sary save
a jeste jedna drobnos ktera mi nekdy vadi kdys prejdu mezi zatone a jupiterem vecer tak je jedno jak dlouho nespim a v noci chcu spat tak mi to hlasi ze nejsem unaveny

Datastor řekl(a)...

V tom případě stačí z inventáře použít vodku.

Anonymní řekl(a)...

ahoj mám problém kedyž dám mod do hry ,dam game data na true ,vlozim to tam
a kdyz dam novou hru ,obtiznost tak potom mi spadne hra ,nevíš jak abych mohl hrát ja už totiž nevim verzy mam dobrou ? dík předem

Anonymní řekl(a)...

ok a mam dobrej modpack poslu log

Anonymní řekl(a)...

pocky ted jaksi nevim kde ten log najdu ?

Datastor řekl(a)...

Proto jsem v předchozím příspěvku posílal i odkaz...

Anonymní řekl(a)...

taková stránka neexistuje nebot o nechapu :(

Anonymní řekl(a)...

jzs ja su vul uz tu stranku mam :D

Anonymní řekl(a)...

ale ja tam zadny logs nemam :/ a mam XP

Anonymní řekl(a)...

sorry za spamy ale asi mam jen dlouhy vedeni tady je log


[error]Expression : wave&&wave->length()
[error]Function : CSoundRender_Source::LoadWave
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrSound\SoundRender_Source_loader.cpp
[error]Line : 65
[error]Description : Can't open wave file:
[error]Arguments : d:\hry\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\weapons\wpn_ak47\ak47_shoot_0.ogg

Datastor řekl(a)...

Tenhle zvuk hra nativně nevyžaduje, takže sis musel něco sám měnit - funkční zvuky najdeš tady (stačí je nakopírovat do gamedata\sounds\weapons\wpn_ak47): http://bit.ly/mP5d0l

Anonymní řekl(a)...

Prosím o pomoc. Při koupi u havajce pod pultem,zbran FAMAS tak mi to hned spadne do windows a napise-program engine x-ray prestal pracovat.Děkuji za pomoc

Datastor řekl(a)...

Stačí si stáhnout poslední aktuální patch (v tuhle chvíli 2.02d). Najdeš ho pod odkazem ke stažení základního modpacku.

Anonymní řekl(a)...

Ahoj mohl bych se zeptat minulesem si to zmenil ale ted nevim jak si upravit exoskeleton abych mohl mit helmu s exoskeletonem aa jak upravit vahu ??? Díky předem

Anonymní řekl(a)...

Daty moc dik za pomoc.Ten patch pomohl,ted FAMASEM kropim vsechny nepratele,diky ahoj

Anonymní řekl(a)...

Ahoj jak muzu upravit vahu ???

Anonymní řekl(a)...

Myslel sem konkretne nosnost

Datastor řekl(a)...

Ad. 1: Nemáš za co.

Ad. 2: O váze jsem tady psal už dost návodů, ale nedoporučuju ji měnit. Zkazíš si akorát požitek ze hry.

Anonymní řekl(a)...

Ja sem to tu nenasel jak to zmenit ale ja to chcu zvysit jen o 5-10 kg

Anonymní řekl(a)...

Ahoj sice píšu asi pozdě ale tenhle mod je úžasný fakt ty bys sis za to mohl nechat platit.Asi si to dělal dlouho takže fakt moc dík. :)

Datastor řekl(a)...

To mě těší, díky moc.

Lostleg řekl(a)...

Ahoj, chtěl bych se zeptat, jsou v patchi 2.02 zahrnuty i starší patche nebo je nutný postahovat starší a všechny je od nejstaršího nainstalovat? Díky :-)

Datastor řekl(a)...

Samozřejmě nejnovější verze obsahuje i všechny předchozí - stačí tudíž stáhnout poslední a o nic víc se nestarat :).

Lostleg řekl(a)...

ok, díky moc, už se těšim až si to zahraju, jak tady čtu ty komentáře tak je asi na co :-D

Anonymní řekl(a)...

Čau, dá se použít DMP i na neoriginální hru? Díky

Tom

Datastor řekl(a)...

Nemělo by to ničemu vadit.

Lostleg řekl(a)...

Tyvado, tak to mě vyrazilo dech. Obrazovka bez HUDu, to přiblížení realitě, tohle je pravej Stalker. Nejsem moc daleko takže to pořádně zhodnotím až za delší dobu, ale zatím z toho mám super pocit. Ještě další + za ruskej dabing a scorpions češtinu, proti tý verzi od cenegy je tohle úplně něco jinýho :-). Díky moc

valda123 řekl(a)...

Ahoj daty.... potřebuju pomoct :D
Je to asi dost blbej dotaz , ale když do dmp dám atmofear tak je osvětlení jenom statické ( dřív sem to měl na vylepšeným dynamickým).... prostě v nastavení je možnost zvolit jenom statické osvětlení.... nic jinýho tam není...

Díky za radu... teda jestli jsi mě pochopil... :D

Anonymní řekl(a)...

Zajímalo by mě, kde se můžu schovat před emisí, krom výchozích stalkerských základen. I když zalezu do železničního tunelu, nebo na kontrolní stanoviště banditů, kde jsou v uzavřené budově schovaní před emisí i oni, vždy mě to zabije. A bohužel mám tak blbě uloženou pozici, že do Janova to nestihnu.

Datastor řekl(a)...

Nejlíp by se to řešilo anabiotikem - stačí ho bhem emise použít a postava se probere až na jejím konci. Pokud nemáš ani to, tak budeš bohužel muset načíst starší pozici (nebo ze scripts složky na chvíli odmazat surge_manager.script).

Anonymní řekl(a)...

datastore gratulejem....ziadny american ani nikdo iny neodvadza lepsiu pracu ako ty ..takze cest praci !...no ja vlastne mam taky navrh..pacilo by sa mne osobne keby v hre bolo menej artefaktov a zeby boli o vela cennejsie zeby som jeden mohol predat dajme tomu aj za 10 000 ale fakt obtiazne ich najst ...vypadalo by to ako keby to boli fakt najvzacnejsie predmety

Datastor řekl(a)...

To bych o sobě zase netvrdil, ale rozhodně díky za takovou chválu :). Ten tvůj nápad nezní špatně, ale otázkou je, jestli by ho šlo zrealizovat. Zkusil bych se na to někdy podívat a případně se podle toho zařídit (a hlavně už taky brzo sepíšu novinky ohledně dalších verzí).

Anonymní řekl(a)...

Nakonec jsem musel načíst starší pozici, naštěstí to nebylo nic HARD, byla stará necelou hodinu, to vracet se o půl hry by bylo mrzutější. Ale díky za radu, použít ten preparát mi nenapadlo.
Aldaris

Lostleg řekl(a)...

Mám takovej dotaz, je v tomhle DMP už nainstalovaný absolute texture pack? A pokud ano, jak si můžu přehodit textury na jiný roční období? díky

Datastor řekl(a)...

Aldaris - Nemáš za co.
Lostleg - Samovolně to vzhledem ke struktuře souborů nejde. Můžeš si ale textury změnit ručně, stačí si jenom stáhnout výchozí Absolute Nature a v něm si pak vybrat roční dobu, kterou sám uznáš za nejvhodnější. Potom už stačí nakopírovat textury a levels složku do složky s modpackem.

Lostleg řekl(a)...

Ok, díky za rychou reakci :-)

Lostleg řekl(a)...

Sorry že zas otravuju, ale nejde mi stáhnout panoramic mod. Mohl bys mi dát funkční link pls? Nebo to nejde jen mě? Zkoušel jsem to i z mozilly. Na googlu jsem našel jen tohle ae nevím jestli je to přesně ono:

http://megatorrents.org/forum/viewtopic.php?t=106277&start=0&postdays=0&postorder=asc&sid=f3489850326429a71ee8f80a7e3aa93b

valda123 řekl(a)...

Datastore... poradíš nebo ne? :)

Datastor řekl(a)...

Byl jenom drobnější výpadek na scorpions, ale už by mělo všechno fungovat jako obvykle.

Valda - ještě jsem se s touhle chybou nesetkal, takže jenom obecně: postupoval jsi přesně podle návodu v Doplňcích včetně nakopírování *.dll knihoven? Pokud jsi postup dodržel, zkus kompletně smazat (nebo přejmenovat) user.ltx - jeho umístění najdeš v záložce Základní informace / Hlášení problémů. Víc mě v tuhle chvíli vážně nenapadá.

valda123 řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
valda123 řekl(a)...

Tak bohužel, stím userem to taky nepomohlo.... a zas takový pako abych zmrvil ty knihovny taky nejsem.. takže díky za snahu a taky za DMP ! :D

Datastor řekl(a)...

Zkus celou hru přeinstalovat. Vždycky je možnost, že se během kopírování nebo dalších změn něco stalo a než to řešit několik hodin, tak se vyplatí strávit pár minut reinstalací. Jenom nezapomeň smazat i zbytek složek a souborů, co případně zůstanou v původním adresáři (a samozřejmě neopomeň instalaci 1.6.02 patche).

valda123 řekl(a)...

Asi tomu neuvěříš, ale bylo těmi knihovnami.... takže už to jede...
jinak díky... :D

Kopernikus řekl(a)...

Podľa mna je to cele zle. Tie najlacnejšie detektory by mali stáť aspon tolko čo dva artefakty Bublina alebo tri Gravi... za den totiž mozeš nájsť tolko artefaktov ze si kupiš aj 10 detektorov. A detektor Veles by mal stáť tolko co exoskeleton. Taká bude realna situácia po takej katastrofe... a tie zbrane budu mať nie cenu zlata ale rovno života... Za druhej svetovej nemci zobrali všetkým polovníkom zbrane v protektoráte čechy a morava bolo zakázane mať akukolvek zbraň.. ich ceny boli na čiernom trhu neskutočné. A zohnať masovu konzervu za vojny pomaly nonsens :-))

Datastor řekl(a)...

Za takovou cenu by si to ve hře nikdo nekoupil - zas je potřeba myslet na to, že je to pořád hra a astronomicky navyšovat prodejní ceny taky dokola nejde.

luboskubista řekl(a)...

Cau porteboval bych vedet
1. kde si můžu nastavit vybavení na začátku hry
2. jak děláš ty nové zbraně a jejich skiny
3.mohl bys mi pls poslat ty tvoje zbraně i s texturama(je to do mého modpacku)
4. jak můžu upravit animace u zbraní
5.jakým editioru můžu upravit obrázky typu ogf
Moc díky za odpověd a i, mokud ti to nebude vadit, tak i za poslání zbraní na můj email luboskubista@email.cz

Datastor řekl(a)...

Tady na blogu nechci řešit nic, co nesouvisí jenom s DMP. O počáteční výbavě stejně jako o zbraních padlo dost vět na scorpions fóru, zbraně já osobně nedělám a úprava animací je natolik složitá, že to s adekvátní kvalitou umí jenom pár lidí. Mimochodem *.ogf soubory nejsou obrázky, ale modely.

Anonymní řekl(a)...

Mam otázku projížděl sem forum a doufám že to tam není,ale zeptám se.Da se nastavit abych vyděl action bar? jako v základu:D díky

Anonymní řekl(a)...

ahoj, chci se jen zeptat puška arctic warfare ( AWM) už ve hře není?
díky

Datastor řekl(a)...

Nazdar - ne, ve hře ji už nenajdeš.

Anonymní řekl(a)...

ok díky, a chci se ještě zeptat jake jsou ve hře odstřelovačky i s dmp?

Datastor řekl(a)...

Krom těch základních přibyla M14 DMR, HK417 a Mosin Nagant.

Anonymní řekl(a)...

Zdravím. DMP je skvělý (hraju to s tím už asi po pátý a pořád mě to baví), akorád mi tam chybí to varování před BLOWOUTEM (emisí). Lze to nějak obnovit?

Datastor řekl(a)...

Díky. Plánuju k tomu doplněk, jenom na něj pořád zapomínám.

Anonymní řekl(a)...

[url=http://www.pixhost.org/show/1729/10469954_ss_peka_12-12-11_21-05-13_-zaton.jpg][img]http://t3.pixhost.org/thumbs/1729/10469954_ss_peka_12-12-11_21-05-13_-zaton.jpg[/img][/url] asi menší problém s texturou optiky..

Datastor řekl(a)...

Nejde o texturu, ale o model, a ten teď změnit nedokážu

Anonymní řekl(a)...

http://www.pixhost.org/show/541/10485599_ss_peka_12-13-11_22-05-29_-zaton.jpg

Text u kurzoru.. :) chybička se vloudí ;)

Martinni řekl(a)...

už sem začínal nadávat že ze začátku nikde detektor, u mě, u obchodníků nikde...pak sem sejmul pár skupinek stalkerů a hned mám Veres :D

Martinni řekl(a)...

šlo by něco udělat s přesností zombíků? jsem v pile, resp. v tom baráku pod pilou v podkroví a zombík mě sejme vyloženě z pily makarovem (nebo fortem, nvm přesně co má za krám) na 1 ranu...na zombíka až moc dobrej výkon...

Datastor řekl(a)...

Takhle narychlo těžko říct, ale podíval bych se na to. Případně bych zombiím snížil dohlednost.

Martinni řekl(a)...

ono totiž abych upřesnil můj pohled na věc - já vidím zombíka jako zvíře v lidkým těle, tzn že i když to dřív byl elitní voják nebo kdoví co tak tím že je z něj ted zombie ztratil ty schopnosti, takže bych si představoval že zombie neumí nabíjet zbraně, a když po tobě vystřílí zásobník(s mizernou přesností střelby) tak sková nebo zahodí zbran a jde tě zfackovat... :)

Martinni řekl(a)...

ještě letmý dotaz - dá se nějak udělat abych při pohledu 3. osoby viděl i helmu, plynovou masku nebo prostě něco so má na hlavě? i když mám SEVU tak prostě má lebku holou...

Datastor řekl(a)...

SEVA má model i s helmou, na zbytku obleků by se měla objevovat klasická plynová maska (i tehdy, pokud máš v inventáři nasazenou nějakou jinou).

Martinni řekl(a)...

jo, ale jde o to, že já když dám pohled 3. osoby tak vždycky má postava holou lebku i když mám helmu, plynovou masku nebo prostě něco...

Martinni řekl(a)...

jo super tak v DMPčku už se to zobrazuje ty obleky jak jsou...ještě teda nevím jak helmy a masky, ale koupil sem stalkerák a ten mám normál - kapucu přes hlavu - nvm jak masku(koupenou nemám, ale k obleku myslím je)
každopádně to vyřešilo můj mindrák z původní hry

Martinni řekl(a)...

Datastore, vím že se naotravuju :D, ale najdu tady někde Mosin, PPS41, případně nějakou další "opakovačku"(krom mosina)??? Jinak zkoušel sem Tokarev, myslel sem že to bude dobrá pistole, ale spíš je to taková špuntovka na zastrašování potkanů :D pěkně je udělaná Valkýra - to někdo dělal? zdá se mi že v normál hře nebyla...díky za tvůj drahocenný čas strávený nas četbou a odpovědí na tenhle příspěvek(vím že zdržuju od tvorby :))

Datastor řekl(a)...

Co bys řekl - je v DMP Mosin? :)

Špagina ve hře nenajdeš, nebyl k němu solidní model a hlavně žádná animace. Valkýra je přidaná, účinek zbraní bude s další verzí taky někde jinde (celkově budou všechny zbraně působit reálnějším dojmem a hlavně půjde znát rozdíl v jejich rážích - teda alespoň v míře, co hra dovolí).

Martinni řekl(a)...

hej tak té fotky sem si nikde nevšiml :D super tak aspon mosin...ještě špagina a sem nejštastnější :D zlepšit k realismu? takže když s tokarevem někoho trefím tak mu to i ublíží? :D

hans.safr řekl(a)...

Zdravím Datastore. Napřed chci poděkovat za tvůj jedinečný mod. Už bych to normálně hrát nemohl... Akorát se mě teď vyskytl menší problém. Nemohu se dostat z X8. Mam všechny dokumenty, tudíž by na mě měl zaůtočit kontrolér, ale kontrolér nikde dveře ven jsou zavřené a je tam jenom to jeho pole, které mě bere život... Prolezl jsem to celé znovu ale nikde není. Jen to pole kolem dveří ven... Ani ukládání a načítaní pozice nepomáhá...

Datastor řekl(a)...

Ahoj a díky moc za pozitivní reakci. Možná potíž s návratem z laboratoře byla i v základní hře, ale radši si zkontroluj, jestli ty dokumenty máš skutečně všechny. Pokud si dobře vzpomínám, Kontroléra jsem při posledním hraní při zpáteční cestě nepotkal. Mohl bys mi poslat svůj save včetně autosavu ze začátku laboratoře? Hodně by mi to usnadnilo případnou opravu.

Anonymní řekl(a)...

Pod textom je že si nemám zabudnúť stiahnuť aktuálny patch 202c, ale pod download linkom módu je 202d, ktorý je novší?? d je za c-čkom tak d nie?

Datastor řekl(a)...

Samozřejmě D, zapomněl jsem jenom aktualizovat odkaz. Díky za připomenutí, už jsem text upravil.

Anonymní řekl(a)...

http://imgur.com/a/hbHhB

Nešlo by to nejak FIXnúť? Je to v thirdperson pohľade a zbran AK-74 s kamuflážou.

Datastor řekl(a)...

Ups... samozřejmě že dalo, díky za nahlášení.

Anonymní řekl(a)...

a rovnaký problém má aj zbraň,, už som zabudol názov,, nejak s3-mr Vichr alebo ako :D má ho havajec "pod pultom"..radšej očekuj všetky zbrane a skús opraviť ;]

Anonymní řekl(a)...

Zdar Datastore,
jak je to s infraskenerem v takticke helme? Na netu jsem se docetl, ze zobrazuje blizke nepratele na minimape, nicmene ta je v modpacku vypnuta. Helmu jsem ruzne testoval a zadne zmeny s infra jsem si nevsiml.

Diky za objasneni.

Datastor řekl(a)...

Ahoj. V podstatě sis odpověděl sám - tohle vylepšení skutečně umožní zobrazovat nepřátele na minimapě a v doplňcích najdeš plugin, co ji znovu zapne. V základu je vypnutá hlavně kvůli hratelnostním důvodům.

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Datastore. Pokud to neni tajne, muzes ve strucnosti popsat, jak takovy DMP vznika ? Mas k tomu tym lidi, nebo jsi na to sam ? Pokud ano, klobouk dolu. GSC Ti poskytlo API, nebo tato vec API vubec nepotrebuje ? Omlouvam se, ze je to trochu mimo tema Stalker, ale zajima me to. Diky !! Amavis.

Datastor řekl(a)...

Moc jsem ani nepočítal, že by to někoho zajímalo :). No dobře - většinu dělám sám (přidávání věcí, balanc hratelnosti, patlání se v konfizích a podobně), ostatní mi pak pomůžou vždycky s nějakou dílčí částí (modely zbraní nebo jejich základní úprava, betatest, klidně i nápady, prostě co se hodí). Nějaká sada ucelenějších nástrojů by nezaškodila, ale od GSC skutečně nic nemám - teda kromě žaludečních vředů, spousty nocí beze spánku a tak podobně. Prostě všechno to, po čem by určitě toužili i ostatní.

Anonymní řekl(a)...

Diky za odpoved.
Nechci te do niceho tlacit, jen napad - Dala by se minimapa upravit, aby zobrazovala jen cile detekovane helmou? Predpokladam, ze to nejspis jen pomoci konfigu nepujde, ale lina huba ...

P.S. Musim tvoje modpacky pochvalit. Jak uz jsi psal, je to spoustu prace a nervu a ty to pro nas delas zadarmo. Skvela prace, diky!

Datastor řekl(a)...

A já zase moc děkuju za jakoukoliv kladnou reakci. O úpravě minimapy jsem se už pokoušel, ale nešlo se zbavit ikon velitelů skupin (jsou to ikony hvězdičky). V normálních texturách jsem je nenašel a pokud se na mapě dál budou zobrazovat, je to jako kdyby minimapa fungovala stejně jako v základu.

Anonymní řekl(a)...

Zdar Datastore,
ty jsi nejak pozmenoval obsah skladiste povinnosti? Rozehral jsem hru na nejtezsi obtiznost a tesil jsem se, jak se tam napakuju. Ale je tam jen munice, granaty a lekarny. Po obleku, masce a flintach zadna stopa. Procital jsem tvuj changelog a tam o tom nic neni. Predpokladam tedy, ze to je nejspis zvolenou obtiznosti.

Datastor řekl(a)...

Pozměňoval (a možná jsem to vážně zapomněl zmínit, což by nebylo nic zvláštního :)). Obtížnost na dostupnou výbavu ale vliv nemá.

Anonymní řekl(a)...

Chtělo by to bumpmapy textur zbraní ve větším rozlišení, 128x128 je sice "malé", ale zbraně pak vypadají úplně otřesně. Nechápu, jak to někdo může hrát s bumpmapami menšími než 512x512. To je zvěrstvo.

Datastor řekl(a)...

A co na nich vypadá otřesně? Problém je hlavně ten, že při míření a otáčení se posouvá i celá bumpmapa a vypadá to mizerně (jako kdyby na zbrani byly dvě textury nezávisle na sobě).

Anonymní řekl(a)...

Nevite prosim kde bych mohl sehnat podvesny granatomet na zbrane nato? Prohledal jsem vsechno,obchodnici ho taky nemaji a jsem skoro u konce hry dekuji

Datastor řekl(a)...

U obchodníků jistá pravděpodobnost je, ale hlavně až po zpřátelení se s nějakou frakcí (a podle toho se odvíjí dostupnost konkrétního modelu).

Anonymní řekl(a)...

Ahoj po hodine neuspecneho googlovania a skusania by som sa rád spytal ako zmenit hudbu v menu pretoze menu.ogg som nikde nenasiel a ked som ho vytvoril tak sa hra nespustila ďakujem :)

Anonymní řekl(a)...

fuuha to vyzera riadne zlozito no hadam sa podari diki :) a musim tvoju prácu pochvalit lebo nemodovany COP som zrusil na druhy den a DMP + A3 je proste parada ;)

Datastor řekl(a)...

Tak to jsem rád, díky :). Jinak k úpravě zvuků můžu říct maximálně to, že se to složitě jenom tváří. Jakmile takhle upravíš pár stop, nebude ti to dělat problém.

Anonymní řekl(a)...

Zdar datastore, mám otázku, která mě trápí už asi rok, v Janově u vlakový zastávky (resp. za ní) je kanál a na něm je víko, viditelně oddělený, jako by mělo jít otevřít, ale nejde a dole po ním hoří petrolejka. Dá se tam nějak dostat, nebo co to vůbec je ? díky.

Datastor řekl(a)...

Nazdar,
dá se tam dostat, ale jenom v rámci jednoho podúkolu (malá nápověda - hraje v tom roli jistá objednávka od Šikuly).

Anonymní řekl(a)...

Aha, děkuju pokusim se zjistit jaká :D

kbhb řekl(a)...

pls udelej download na verzi 1.6.01

Datastor řekl(a)...

Nějak nechápu smysl, proč bych tak měl udělat - modpack bude fungovat i na 1.6.01 verzi, ale vzhledem k tomu, že aktuální patch hru víc odlaďuje, tak nemá význam zůstávat pořád na prvním.

kbhb řekl(a)...

Proc nefunguji vozidla?Předem dík,jo a jinak je to dobře odvedena práce.

Datastor řekl(a)...

Protože z vozidel jsou jenom vraky. Funkční jsem do modpacku nezařazoval.

Anonymní řekl(a)...

Teda chlape (a ostatní autoři) tohle je absolutně luxusní práce předpokládám , že asi tak z poloviny takového stalkera na ukraině zamýšleli prodloužili jste mi požitky z hraní mockrát děkuju a přeju hodně štěstí

Datastor řekl(a)...

Možná plánovali, možná ne... to se už ale asi nedozvíme. Každopádně díky za zájem a za chválu. Jsem moc rád, že se modpack líbí.

Anonymní řekl(a)...

Na začátku když máš dostat nový detektor za záchranu stalkera ho nedostaneš, stalker si s tebou promluví, že si ho zachránil. Dá ti ho, ale v inventáři se neobjeví. To je schválně?

Datastor řekl(a)...

To určitě ne, detektor ale dostaneš. Akorát se možná díváš do hlavního inventárního okna, ale vzhledem k tomu, že Děgtarjev začíná bez výbavy, tak se hned po předání přesune do aktivního slotu v prostřední části obrazovky (přímo pod oknem pro neprůstřelnou vestu).

Anonymní řekl(a)...

Zdar Datastore

Jak tu kdysi byla řeč o tom že v CoP nejde spát, že se po zmáčknutí enteru nic nestane jen zmizne a objeví se do mili sekundy znovu "Zmáčkněte Enter k Spát" ... mno a ty jsi řekl že nevíš čím to je... já možná mám tucha... Myslím že to bude něco s radiací... vždy když si loknu vodky, nebo píchnu antiradiát... a mám ikonku obnovování se od radiace, tak mi spát větčinou jde dokud ta ikonka obnovování se nezmizí... taky mi nešlo spát myslím když jsem měl už žlutou stupnici váhy... Možná tam máš někde ohledně spaní něco dané tak aby to souviselo s tím jak je na tom postava hráče... Tak se když tak na to zkus mrknout,, a nebo by bylo lepší prostě hodit spacák jak v ostatních stalkerech(mi teda vyhovoval více spacák) a bylo by to vyřešené hned :) Zdar

Datastor řekl(a)...

Nazdar,
ono je to trochu jinak - postava se porůznu unavuje, což se dá zvrátit energy drinkem. No a pokud jich hráč vypije před spánkem hned několik, spát se mu nepodaří. Vodka ale stejně jako jídlo (i když to v mnohem nižší formě) organismus vyčerpává a tudíž stačí před spaním (pokud by k němu nechtěla hra svolit) vypít jednu nebo dvě vodky. V další verzi to přidám i do popisků.

Anonymní řekl(a)...

Tak tákhle to jé... díky moc.. konečně vím jak na to :D.. a dáva to smysl.. je to alespoň reálné, ještě kytaru a harmoniku k hraní pro trochu stalkerského života by to chtělo :D

Anonymní řekl(a)...

A ještě jsem se chtěl zeptat, jak to funguje u Šikuly s objednávkami... chtěl jsem si objednat nepřůstřelnou vestu ať mi získá něco special... ale jediné co jsem od něj dostal i po 30x načtení pozice a znovu objednání... furt a furt mi dal jen oblek Jasné oblohy.... to nemá nic jiného? a nebo je to časové náhodné? Lebo když jsem to přijal, tak mi pak říkal že Dodávka se ztratila a už nic jiného nemá, a už jsem si další nějákou vestu koupit nemohl... ovšem jsem se nezkusil vyspat... mno chtěl bych vědět jak to tam funguje.. u Sniperky jsem si to párkrát načetl pro znovu objednání a nabídl mi několikrát jinou snipu... tak tě prosím o odpověď s infem. Dík předem, měj se

Datastor řekl(a)...

Ze záklaadních vest jde skutečně objednat jenom vestu Clear Sky, ale kromě toho je u něj ještě volba s objednávkou exoskeletonu.

Anonymní řekl(a)...

Ohledně tohoto modpacku sotval jsem stáhnul call of prypiat a hned sem šel po tvém modpacku :D Wesker

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Daty chtěl jsem se zeptat jestli tam je ruský dabing místo agnlického. Dík Degitarev

Datastor řekl(a)...

Všechny informace jsou k nalezení vždycky u konkrétních verzí modpacků, a to hned po základní sadou odkazů ke stažení (Další odkazy -> Seznam změn).

Anonymní řekl(a)...

Ahoj,výborný modpack :) chcem sa spytať mam verziu hry 1.6.0.1 vadi to?

Datastor řekl(a)...

Díky moc. 1.6.01 by vadit neměla, ale dvojka patch opravoval například potíže s poklesem fps při stoupnutí do vody, což je dost zásadní a hlavně užitečná věc. Na celkovou hru by ale význam mít neměl, i když bych přece jenom jeho instalaci doporučil.

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Daty, prosím tě, zrovna se snažím najít klíče k bedně s plynovou bombou, klíč v autě pod mostem jsem našel, ale v jeepu u BTR není, je tam jen nějakej Gauss chleba :D Začínám si myslet že v tom jednou banditi :)

Datastor řekl(a)...

Džípů na mostě je přece víc, než jenom ten jeden s překvapením v krabici :). Nenajdeš ho ale přímo u BTR; budeš muset hledat kousek dál.

Anonymní řekl(a)...

V první řadě, opravdu výborná práce :)

Ale mám jeden problém, který s DMP ani tak moc nesouvisí. Hru již nemám nainstalovanou, ale zkopírovanou ze zálohy. Když chci nainstalovat patch 1.6.02 CZ, tak instalace nemůže najít hru. Dá se s tím něco udělat?

Datastor řekl(a)...

Díky moc. Jde o to, jak ta "záloha" je koncipovaná. Pokud jde jenom o překopírování všech souborů na disk, tak patch nemusí najít zápis v registrech a tudíž se ani nenainstaluje - a na to rada neexistuje (vyjma korektní instalace hry). Pokud jde o zálohu 1:1 z originálního DVD, tak by se patch nainstalovat měl, ale spuštění hry bys musel obstarat pomocí mini-image atp. Na to tady ale dávat návod pochopitelně nemůžu.

Anonymní řekl(a)...

Ano Jeepy jsou dva a oba jsou v blízkosti BRT. První, který je u propasti, je bedna s tvým výtvorem :D, ve druhým vzadu u trubek není vůbec nic, jsem už zoufalý

Datastor řekl(a)...

Znovu - hledáš kousek vedle. Most vede od čističky na druhou stranu břehu, ne jenom k trhlině.

Anonymní řekl(a)...

Zdravím, mám dotaz. Jsem v jeskyni pod vypálenou farmou, našel jsem artefakt, ale je přilepenej ke stropu. Zkoušel jsem do něj střílet a nic a flusnout pod nohy si bohužel nemohu. Jak tedy na to?

Datastor řekl(a)...

To je bohužel klasická chyba základní hry, artefakt špatně dolehne k zemi. Buď na něj zkus několikrát hodit šroub a skočit blíž k němu nebo párkrát uložit a zase načíst hru (případně oboje dohromady).

Anonymní řekl(a)...

To jsem nezkoušil, ale omylem jsem vstoupil do téé gravitační anomálie a ta ten artefakt vymrštila i se mnou na zem :D

Anonymní řekl(a)...

Ahoj nezobrazuje mi v ľavo hore mapku neviem či to tak ma byt ale asi nie :) ako sa to da opravit?

Datastor řekl(a)...

Když si pozorně pročteš seznam změn, zjistíš, proč se mapa nezobrazuje.

Anonymní řekl(a)...

Joj aha diki :D noja blbost uz som si stahol minmapu :D ale aj tak dik za odpoved a jendoznacne vyborna praca.

Anonymní řekl(a)...

Ahoj,jen jedna otazka...co se stalo s ucinnosti zbrani? Makarov vs Prase,vyprazdnim do nej cely zasobnik,z toho 3 rany do palice a veprik si beha vesele dal.Rozjel jsem novou hru s Tvym modem a tohle me dost odradilo.U SoC a CS takovy problem neni-one shot,one kill.Proc je tomu zde jinak?Stahnul jsem obtiznost z mistra na novacka a zadna zmena.

Datastor řekl(a)...

Do základního DMP se mi při archivování omylem vloudily starší experimentální konfigy se slabším účinkem zbraní, za což se ještě dodatečně omlouvám, ale stačí si stáhnout patch 2.02d. Odkazuju na něj hned pod odkazem k základnímu DMP a po jeho aplikování už budou mít náboje správnou průraznost.

Anonymní řekl(a)...

Opatchovane to samozrejme mam...vse mam spravne

Anonymní řekl(a)...

Udelal jsem reinstal,opatchovano na 2.02D ..fsgame-game data..true.a presto flaxa padne az na treti ranu do hlavy,tak uz fakt nevim

Datastor řekl(a)...

Hm, těžko říct, ale tyhle problémy jsem skutečně neměl. Je sice pravda, že jsem částečně zeslabil účinek všech ráží 9x18 Makarov, ale ne nějak zásadně. Můžeš ještě zkusit rozehrát hru od začátku a nebo stáhnout právě reuploadovanou verzi 2.02 včetně všech patchů přímo v základu. Případně ještě vyzkoušej, jak je na tom odolnost lidí při zásahu do hlavy.

Anonymní řekl(a)...

Tak stahuju...no lidem jeden headshot staci(ty dva stalkeri na zacatku)jinak prasata,flaxy,psi,pseudopsi-problem.skousel jsem i Browning(to same).jo vzomel jsem si ze jsem este prepisoval v FSGAME polozku game data configs na true,snad to nevadi

Datastor řekl(a)...

Ne, ne, to určitě nevadí. Podívám se do aktuální verze - je tady možnost, že mutanti by mohli mít imunitu o něco vyšší, ale vážně si teď z hlavy nevzpomenu.

Anonymní řekl(a)...

No tak nic,ta havet si z pistoli porad nic nedela.holt si pockam na novou verzi DMP (zkus se prosim na tohle zamerit)

Datastor řekl(a)...

Můžeš zkusit tuhle úpravu. Teď jsem ji narychlo se zběžnou zkouškou otestoval a Flaksu z menší vzdálenosti zabije i jedna rána z ráže 9x18 (samozřejmě jenom do hlavy). Stejně tak by to mělo platit u psů a divočáky nechám s vysokou pravděpodobností tak, jak jsou teď. Vzdálenost ale pořád bude hrát poměrně zásadní roli, a to platí i pro zvolenou munici. Střelivo do Makarova bych rád nechal nejslabším ve hře, aby byl důvod shánět účinnější pistole.

Archiv stačí rozbalit a soubory nakopírovat do gamedata/configs/creatures.

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Datastore.Chcem sa spytať ktorý modpack je lepši Misery alebo tvoj.Ten tvoj sa mi viac pači lebo je realnejší :D Ale ani misery neni k zahodeniu ale neviem,vraj že tam často pada hra.

Datastor řekl(a)...

Nazdar, ale promiň, na tohle ti z pozice tvůrce modpacku odpovědět nemůžu.

«Nejstarší ‹Starší   1 – 200 z 269   Novější› Nejnovější»