Od vydání poslední verze DMP pro Call of Pripyat uběhl necelý půlrok a tak se začaly množit otázky, jestli a kdy vůbec bude další verze. Ohlásit pevné datum vydání je vždycky problém, protože nikdy nejde odhadnout, co se zkomplikuje a nebo na co se při betatestu narazí. U Pripjati bylo problémů víc, než jsem původně očekával a proto se tak trochu nechtěně protáhla i samotná tvorba DMP. Teď už je naštěstí většina hlavních potíží zdárně překonaná a modpack je venku. Co můžete od nového DMP očekávat?
Spousta informací padla ve starších novinkách, ale pro úplnost si je připomeneme. Mezi nejzásadnější změny rozhodně patří inspirování se Survival Packem ze Stínu Černobylu, takže při používání zdravotního materiálu a potravin Děgtarjev nejprve schová zbraň a vyndá ji zpátky až ve chvíli, kdy se vyléčí nebo nají. Stejně tak si od nynějška budete muset dávat pozor na únavu, která chtě nechtě bude majora doprovázet po celou dobu hry. Zásadní vliv na ní bude mít jídlo a vodka, ale dá se samozřejmě poměrně efektivně odvrátit vypitím energy drinku.
Překupníci v poslední době částečně zdražili vybranou výbavu a ani mechanici nezůstali pozadu. Kromě toho není k mání ani tolik proviantu ve skrýších a pokud během putování Zónou budete něco potřebovat, budete se muset zastavit u obchodníka, vysypat na stůl hromádku rublů a modlit se, že to bude stačit. Protihodnotou budiž poměrně dost nových zbraní, z nichž některé lze bez potíží koupit u překupníků a ty unikátnější jen u Havajce. Ti nejvšímavější pak určitě nepřehlédnou ani jeden speciální easter egg :).
Kompletní seznam změn najdete jako vždy pod odkazem ke stažení a v brzké době se objeví i několik nových pluginů [AtmosFear, Panoramic a podobně]. Pakliže narazíte na problém a nebo se budete chtít s ostatními stalkery podělit o své dojmy, neváhejte a pište buďto přímo sem do komentářů a nebo na scorpions fórum.
Kompletní seznam změn najdete jako vždy pod odkazem ke stažení a v brzké době se objeví i několik nových pluginů [AtmosFear, Panoramic a podobně]. Pakliže narazíte na problém a nebo se budete chtít s ostatními stalkery podělit o své dojmy, neváhejte a pište buďto přímo sem do komentářů a nebo na scorpions fórum.
Download: scorpions ftp [336 MB, *.7z]
Další odkazy: Seznam změn - Doplňky
MD5: bc7ada5bc9bc08e16ccb0690d885f692
Počet stažení:
269 komentářů:
«Nejstarší ‹Starší 201 – 269 z 269Datastore zajimalo by me jestli by nejak slo dostat konfigy ucinnosti zbrani z SoCH sem,ja ted Stin Cernobylu mam zrovna rozehranej a je to paradni jak i ten blbej Makarov sunda prase na jednu ranu.Celkove ten Tvuj mod dela z SoCH jednu z nejlepsich her jaky jsem kdy hral.Jo a este jedna vec...neuvazoval jsi nad tim,ze by v nadchazejicim DMP pro Pripjat slo zase ziskavat trofeje ze zvirat?? preci jen se ze zacatku hodi kazdej Rubl.
O účinku munice se potřebuju ještě rozhodnout. Nová verze odolnost několika slabších mutantů rozhodně sníží, jelikož předchozí nastavení se mi porpavdě moc nepovedlo, ale znovu opakuju - potřebuju si to ještě pořádně promyslet a vybalancovat tak, aby pistole neměly zase přehnaně vysokou účinnost.
Každopádně ti mockrát děkuju za reakci i za chválu, ta mě hodně potěšila.
U částí těl mutantů je problém v tom, že nemám tušení, jak by se tahle volba dala znovu vrátit. Klasickou cestou se to doteď nikomu nepovedlo a jediná modifikace, která se na části těl objevila, byla nějaká ruská a ta spawla tu konkrétní část přímo před mrtvolu mutanta (což vypadalo hodně špatně).
No ono mi zas o ty pistole ani tolik nejde jako spis o to,ze nez se dostanu alespon k nejaky lepsi zbrani abych nemusel zdrhat i pred blbou flaxou nebo veprikem.Proto tu porad brecim :-))),kdyby se ti to povedlo vybalancovat jako v SoCh tak budu maximalne spokojen.Jo a co ty trofeje ze zvirat???da se tak alespon vydelat na nejakou tu munici atd.Kazdopadne diky za odpoved
Sakra,ja si nevsiml,ze uz jsi mi na to ziskavani trofeji odpovedel:-)))Ja se vcera zchlastal a jsem asi este mimo.
Nic se neděje. Já spíš DMP chci koncipovat tak, aby pistole a menší ráže obecně zastávaly funkci zálohy, případně hlavní zbraně na začátku hry a na mutanty, případně zombie a další protivníky už hráč musel používat něco efektivnějšího - třeba brokovnice. Pistole samozřejmě jdou použít taky, ale s nižší efektivitou.
Ahoj čo mám robiť ak sa mi hra bugne keď idem na chmeru v Zatone?
Jak se bugne? Hra se zasekne? Spadne? Co je v tom případě v logu? Nic z toho jsi mi sem nenapsal, takže se nemám ani od čeho odrazit.
Pridem ku Gontovi a poviem mu že som pripraveny a keď sa presuvame na miesto hra sa bugne.
Proste spadne vypne sa cela hra.
Zdar lidi.
Chci vam neco ukazat,video zde
http://youtu.be/vYj09xBTJpE
Mod je zalozen na jadru DMP od DATASTORa.
kompletni retexturizace na high poligon textures z podporou DirecX 11.
Jestli bude datastor souhlasit,muze mod uverejnit jako jinou modifikaci,s jeho zasluhou.
Škoda, že jsi k tomu nenapsal nic bližšího. Z videa jsem si všimnul odlišnějších textur u Flaks, jinak ale detailnější textury než z Absolute Nature a Absolute Structures snad ani nevyšly. Problém bych viděl hlavně v zahrnutí nejnovějšího Absolute Nature, jelikož ty detailnější modely stromů zasahovaly i do all.spawnu a tudíž se ve hře zase objeví veškerá poházená výbava z původní verze.
DX11 jinak DMP podporuje ve výchozím stavu taky, akorát na nVidia kartách se rozmazává písmo. To je ale bohužel chyba v DX11, ne v modpacku (a spousta lidí na internetu má tyhle potíže i v ostatních hrách).
Ahoj ten error mi tam nezobrazuje len vypiše WARNING: player not logged in okre toho tam žiaden error nemam.
[error][ 183] : Súbor, ktorý už existuje, sa nedá vytvoriť.
Pokud máš Steam verzi, zkus Steam spustit v offline režimu (to je hodně častá chyba právě u Steam verzí a nasvědčovala by tomu i ta předchozí hláška "player not logged".
Případně zkus nahrát starší uloženou pozici a pokračovat v hraní. Ani já a ani nikdo další mi tuhle chybu nehlásil, takže se klidně může jednat i o nějakou hardwarovou chybu.
Pokud by nepomohla žádná z variant, zkus mi poslat svoje save pozice (cca pět posledních) na mail - ten najdeš dole v zápatí blogu.
Steam verziu nemam dal som nahrat starši sejf a ide to nebude to nahodou tym,že všetko sejfujem do jedneho sejfu?
Ta možnost tady samozřejmě je, stejně jako je riskantní nechávat hodně výbavy v nemiznoucích mrtvolách a nebo ukládat pomocí quicksavu. Rozhodně bych v tom ale viděl hlavně tu první možnost.
Ahoj Datastor.Chcem sa opytat či sa tvoj mod dá skombinovať z modom Shoker.
Nedá. Modpacky nejde mezi sebou kombinovat ani v jednom případě.
Ok Len to som chcel vedieť.A teším sa na nové dpm pre tiene čermobilu
Datastore jak si můžu nastavit aby mi šli vidět životy náboje apod. v dolní lište ??
Stačí se podívat do záložky doplňků v horní části blogu.
Ahoj Datastore.Perfektní práce.Vždy když vyjde novej DMP znovu se vracím ke stalkerovi.Chci se zeptat ve stínu se přikrčí postava podstatně víc,nešlo by to i v pripyati?
Díky moc, to mě moc těší. Ohledně přikrčení jsem se ještě nerozhodl, ale spíš asi ne. Ve Stínu má to přikrčení (nebo teda spíš už zalehnutí) větší význam.
Hele, a dáš tvůj mod na moddb.com ? tam je většina světových modů
Ne, nemám k tomu sebemenší důvod.
Nzadar strašne brutálny modpack fakt skvelá práca ale chcem sa spýtať ako sa fotí nemyslím f12 ale tak ako na SoCh a na CS že napíšem do conosoly "demo_record 1" bez úvodzoviek :) a na pripyat mi to nejde nevieš aký je tam príkaz? :
Díky moc. Příkazy do konzole se neměnily, stačí napsat demo_record on a kamera by měla jít natáčet přímo tak, jak chceš.
Ten príkaz demo_record on nefunguje :) alebo ho zle píšem :D
Ahoj chcem sa opýtať kde nájdem tých 100 rad ako prežiť v zóne :)
Teď si přesně nedovedu vybavit, co myslíš. Tipy pro přežití v Zóně jsou jenom ve Stínu Černobylu ve skrýši, do Call of Pripyat jsem nic v tomhle duchu nedával.
Zdravím Datastore, mám tu menší dotaz, omlouvám se jestli se na něj už někdo ptal přede mnou.
Prosím jak nastavit Dynamický HUD aby každá maska měla svou vlastní texturu. Pro příklad: Mám nasazenou obyčejnou základní masku a nasadím si třeba přilbu ze SEVA obleku (nebo třeba ten SEVA oblek) a vidím jako bych měl základní plynovku (2 průzory + filtry).
Šlo by to nějak nastavit.
Už předem děkuju za odpovězení, Honza.
PS: Obdivuju tvou práci a zápal do modifikování, doufám že budeš pokračovat ve své práci ještě dlouho
Myslím keď sa načítava hra v CoP a tam je text 100 typu pro prežití v zóne alebo tak nejak a tieto typy by som chcel nájsť všetky :)
Jo ták... gamedata\configs\text\cze\ui_st_loadscreen.xml. Tam najdeš všechny texty (několik z nich se kupříkladu zobrazuje jenom v multiplayeru a nemusí tudíž jít všechny přečíst).
A teď k předchozímu dotazu od Honzy (aby se to nepletlo) - separátní textury pro masky jsou právě v přípravě, ve stávající verzi jsem textury řešil jednotně pro všechny obleky bez ohledu na typ helmy. Do soboty bych všechny soubory nahodil do sekce doplňků, stačí sledovat blog.
Jinak díky moc. Ještě určitě nějakou dobu v modifikování pokračovat budu... teda pokud hra dovolí.
Pôjdu tie textury masiek aj na SoCh?
Rozhodně ne, ale klidně (až budu mít čas) udělám upravenou verzi i pro Stín.
Tak to bude potom úplne mega :D Už sa teším jak malé decko :D
Zdravím !
Chcel by som sa opýtať , stiahol som si MODPACK pre COP , predtým asi rok dozadu som hru prešiel priamo verziu od výrobcu , teraz som stiahol modpack aj najnovší patch k nemu a mám problém , nemôžem sa nikde vyspať , pri hraní predtým som cez noc spal , kedže fauna zóny je cez noc aktívna , riešil som všetko cez deň , vrátil sa do úkrytu večer a do rána spal . teraz to nemôžem robiť , lebo pri klinutí na spanie na posteli v SKADOVSKu mi píše že NEVYZERÁM ako unavený :-) To mám teraz behať po ZÓNE aj cez noc ? Alebo je nejaké riešenie predsalen ?
Vďaka za odpoveď!
Je to kvůli tomu, že ve hře je nově implementovaná únava postavy. Pokud jsi například vypil moc energy drinků a nebo se postavě prostě spát nechce, nepůjde to. Jde to ale snadno obejít vypitím vodky (případně dvou lahví, kdyby jedna nezabrala), stejně jako jezením jídla. Vydatnější jídlo unaví víc, než jídlo lehčí.
Ahoj pojde mi modpack aj na verzii 1.6.0.2?
DMP jsem tvořil výhradně pro 1.6.02 patch, takže rozhodně půjde. Problém by byl se starší 1.6.01 verzí, ale i na ni jde modpack adaptovat.
Nazdar chcem sa spýtať či môžem hrať po internete aj s modpackom či sa to dá.
Nedá. Servery tě nepustí, pokud budeš mít modifikovanou hru.
ahoj autore tohodle nádherného díla. Jsi na děkování asi zvyklej ale přijmi prosím ještě jeden ode mne. v mojich 31etech nemám moc čas na hry ale tvé dílo mě donutilo abych si vzal volno v práci... stalkera jsem hrál jen chernobyl a pripyat jsem zahrál až s tvojím modem. noo a když se teď dívám na nějaké ty lets playery na youtube tak si jenom říkám: proboha ten sráč tam má od začátku ak... proboha ten sráč tam má hud:-).... pobávko.. na tvé dílo jsem narazil náhodně a jen dodám klobouk dolů pane!
To já děkuju. Jsem rád, že se DMP líbí a že dokonce může člověka přimět k tomu, aby si vzal volno :).
Ahoj mam problém s hrou mam tam patch 1.6.0.2 a tvoj modpack akonáhle dám načítať hru tak mi to spadne a vyhodí nejaký bug nevieš ako to mam riešiť?
Nazdar vypíše mi toto
FATAL ERROR
[error]Expression : !m_error_code
[error]Function : raii_guard::~raii_guard
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line : 748
[error]Description : ...ll of pripyat\gamedata\scripts\ui_load_dialog.script:6: attempt to call global 'printf' (a nil value)
Určitě jsi celou modifikaci kopíroval načisto a nepřekopírovával přes nějakou už existující? Skript, na nějž log odkazuje, v modpacku ani nemám, takže je tady jistá možnost, že se třeba během stahování stala nějaká chyba. Zkontroluj si integritu archivu podle MD5 hashe (návod najdeš taky v informacích, co jsem linkoval).
Ahoj DATASTORE
Nainstaloval jsem si DMP,gamedata jsem skopíroval do herního adresáře,
a v fsgame.ltx jsem zaškrtnul u gamedata true,chtěl jsem uložit,ale přístup nebyl povolen,nevíš čím to je.
Předem děkuji za odpověď.
Nazdar,
zkontroluj si atributy souboru (Vlastnosti -> odkřížkovat položku Jen pro čtení). Případně soubor ulož na plochu, originální v herním adresáři prostě přejmenuj a z plochy překopíruj ten další. To by zabrat mělo.
neco by mě zajimalo ...všechno je uplně skvělí ale proč si dal pryč skoro všechny ocenění to bylo na CoP uplně užasnej prvek .... docela mě to mrzí takle ma Sova porad ty blbý krámy na skalu a nic poradneho noveho....
Nechápu, co za ocenění myslíš. Nic jsem neodstraňoval, jenom jsem redukoval odměny - a ne, dostávat co herní den čtyři krabičky munice jenom tak skutečně žádná skvělost nebyla.
Jo málem bych ti zapomněl poděkovat:-)
DÍKKKKKKK!!!!!
To je ten problém:
Nainstaloval jsem si DMP,gamedata jsem skopíroval do herního adresáře,
a v fsgame.ltx jsem zaškrtnul u gamedata true,chtěl jsem uložit,ale přístup nebyl povolen,nevíš čím to je.
PS:Už jsem to s tvojim modem dohrál,musím říct že hratelnost to zvedá o 50%.
Ahoj, vážně perfektní práce, super :). Mám jeden dotaz, nevím kam ho napsat a nesouvisí s modem. Chtěl bych nějak změnit jméno hlavní postavy, jde to nějak? Děkuju
Zdravím. Tak asi po roce od stažení Modpacku jsem začal hrát CoP a super. Jen mám 2 bugy a jeden dotaz ke zbrani.
Bugy 1) mise od Bearda, kdy jsem musel nalézt v takovém těžním člunu spec. artefakt, a pak to na mne vyloudil jen hajzlik. Podle návodu by měl on s tím letět za Beardem, ale to se nestalo, asi jej něco sežralo, dá se to nějak spravit, i bez odměny? A 2) najdi Tetřeva - nejdou otevřít ty dveře, googlil jsem a častá chyba, přede dveřmi mrtvola. Zkoušel jsem čekat blouwout a další věci, co jsem četl, nic nepomáhá.
A pak jedna věc, brokárna SPS, když zamířím, tak nestřílí rovně, ale doprava, to dělá jen mne, nebo to nikomu nevadí? Prakticky se z ní nedá trefit ani na metr.
Nazdar,
první dvě chyby mě nikdy nepostihly - Vobla (ten stalker na člunu) má už od vydání nastavenou vyšší rychlost běhu, takže by ho případní mutanti ani neměli dostihnout a proto se k Beardovi dostane ještě před příchodem hráče. Pokud by se ve hře ale něco zvrtlo, mělo by zabrat načtení staršího savu.
Mise s Tetřevem pokračuje až po objevení hnízda Upírů a jejich eliminaci. Dřív se do chatky dostat nedá.
Problém se SPAS brokovnicí mi nikdo nehlásil a sám jsem si taky nevšiml, že by střelba měla zanášet. Můžeš ale zkusit následující úpravu, kterou chystám do nadcházející verze. Archiv stačí rozbalit a obsah překopírovat přes stávající gamedata složku.
Díky za odpověď. S tím Voblou se na to vykašlu, jelikož jsem o mnoho,mnoho hodin dál. S tím tetřevem je samozřejmě vše ostatní hotovo, upíři mrtví atd, jen mám jít do chatky. Ale to je chyba hry, ne modpacku, stává se to lidem často, já jen, jestli nevíš nějaký fígl v konfigurácích, jak ty dveře odemknout. Úpravu vyzkouším, díky.
Tak to mě ani nepřekvapuje, chyb v CoP je sice míň než v předchozím Clear Sky, ale zase jsou nevyzpytatelnější. Zkusil bych se podívat, jestli tenhle problém půjde do budoucna nějak obejít. Díky za upozornění, protože na tohle bych běžně nepřišel.
Kdyby i pak byla nějaká zbraň (nebo i cokoliv dalšího) v nepořádku, klidně dej vědět. Těch změn je vždycky tolik, že i přes několik kontrol sem tam něco uteče.
Zdar, mám takový problém, nejde mi splnit ocenění Strážce tajemství, kdy mám dát Střelcovy všechny tři jeho dokumenty od jeho skupiny. Problém je že mi chybí poslední dokument, který by se měl nalézat v pravé venkovní části u továrny Jupiter dole v trubce s qvérem Sig 550. Bohužel ani jedna z uvenených věcí tam neni a po otevření skrýše z mapy nezmizí. Jinak všechny mody do Stalkrů jsou vynikajcí a nemají konkurenci. Děkuji za ně a velký dík a respekt Datastorovy.
Tenhle problém bohužel souvisí s mně neznámou, ale obecně dost rozšířenou chybou v základní hře. Budu se snažit ji ještě nějak opravit, ale těžko říct, jestli se to povede.
dík za pokus s tou SPS, ale nepomohlo to, celý CoP se zasekne a lehne, musel jsem vrátit původní soubory. Neva. Dále jsem si chtěl nahrát okruží masek, abych tak jako v SoC měl na každý oblek jiný výhled, ale nic se nezměnilo, stále mám "čisté" okno, nemusí se to ještě nějak aktivovat?
Zvláštní... v nadcházející verzi se každopádně hodně zbraní přesunulo do lepších pozic, takže by měla odpadnout i tahle věc.
Na okruží se nemusí aktivovat nic, jenom si zkontroluj, jestli sis ty textury nakopíroval do korektní složky (textures\dynamic_hud).
čau datastore
mám takovej drobnej, vcelku zásadní problém. Dá se nějak snížit grafická, respektive HW náročnost pro tvůj modpack? CoP v původní verzi byl tak tak hratelný ale ted se snímková frekvence snížila opravdu tak brutálně že to nejde hrát. Uvítal bych radu co s tím udělat, kromě koupě novýho kompu :D
Zdá se mi že textury a tráva jsou fakt v brutálním rozlišení.
Nazdar,
pokud nechceš snižovat přímo nastavení grafiky v hlavní nabídce, můžeš přejmenovat nebo smazat složku levels v hlavní gamedata složce a následně složky detail, grnd, trees a wind v textures složce. I tak ale DMP bude o něco náročnější, než základní hra. S touhle skutečností je třeba se smířit.
ahoj, mam taky problem stahol som DMP. a pri spusteni hry mi vypisalo nieco ze problem x-rey. toto mam v logu.
FATAL ERROR
[error]Expression : I
[error]Function : CInifile::Load
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line : 256
[error]Description : Can't find include file:
[error]Arguments : ammo\ammo_762x51_nato.ltx
Nazdar,
zkus modpack stáhnout znovu, případně zkontrolovat právě staženou verzi pomocí MD5 hashe (stačí se řídit návodem v informační záložce).
Nazdar povaleči z Janova.
Už je to delší dobu, co jsem dostal chuť odprásknout si snorka nebo jít slídit po banditech...
Dnes jsem se rozhoupal ke znovustažení DMP a Stalkera celkově, jen jsem narazil na steamu 19.99€ček
Tak jsem se chtěl optat, či je to dobrá volba pocit originální hry/peníze, nebo postačí stažená verze? Já osobně bych volil koupit si osobní verzi a mít pocit, že přispěji k dalšímu ( doufejme ) rozvoji Stalkera. Co si o tom myslí ostatní? Díky
Nazdar,
sice se nedá říct, že bych s tou navýšenou cenou kvůli zavedení kompletního balíku souhlasil, ale Stalker si ty peníze zaslouží - o tom nebudu diskutovat. Akorát si potom v případě Stínu dej pozor na instalaci patchů, protože Steam do hry vrazí problémovou 1.0006. V informacích je ale návod, jak přejít na starší, ale spolehlivou 1.0005.
No a když počkáš na konec víkendu, bude tady i nová verze CoP DMP.
Okomentovat