NOVINKY


[19.04.2021]
■ Vydán update 4.2.01 pro DMP Renova 4 [Clear Sky].

[06.08.2020]
■ Vydána aktualizovaná verze DMP Renova 4.1 [Clear Sky].

[30.03.2020]
■ Sloučení DMP Altera 4.0 [Call of Pripyat] s poslední aktualizací a uveřejnění nových odkazů ke stažení.

11. února 2011

Co přibyde dalšího?

Se začátkem víkendu je tady další várka novinek z CoP DMP - předně z bedny v džípu na mostě v Zatonu zmizela hromada munice do Kalašnikova, která mi až do dnešního dne lezla silně na nervy [a která ani nebyla v normálním spawn souboru, co hra využívá k určení obsahu skrýší]. Druhá změna se týká těch, co prolezou kdejakou anomálii ve snaze najít co možná nejvíc artefaktů a trochu si přivydělat - vzhledem k ovládání a rázu několika pistolí došlo k tomu, že z nich s vytaženým detektorem nepůjde střílet od boku. Konkrétně jde o Desert Eagle, APS Stečkin a OTS-33 Pernach.


Dalších změn doznal i postranní úkol v Zatonu od hladovějících žoldáků, kteří teď budou chtít zhruba dvojnásobně víc jídla, než tomu bylo doteď a stejně tak se zvedla odměna za zneškodnění stalkera po dokončení hry a po potvrzení Freeplay režimu. Dál tady máme vyšší prodejní ceny vest a helem včetně jejich upgradů, už před nějakou dobou oznámenou synchronizaci zvuků nabíjení pistolí, nižší výskyt jídla u mrtvých postav a změněný model pistole HK USP. U prodejců se navíc ještě nově objeví Gosukův Mosin Nagant a Sturm Ruger GP100. Kromě toho mi pomocnou ruku opětovně podal RSA Viper a přiřadil k Havajcovi novou dialogovou nabídku, která se určitě bude líbit všem milovníkům zbraní.

13 komentářů:

fallouter32 řekl(a)...

ahoj sem velky fanda dmp a tesim se na dalsi vydani netrpelive sleduji vyvoj zde a porad cekam na novou verzi - odvadite tu neuveritelnou praci - treba s porovnanim v zahranici je to tu hotovy raj ... / jen bych chtel poprosit pokud by v dalsim vydani nemohlo byt vice zbrani soucasny arzenal je jiz obsahly ale myslim ze nejaka ta klasika treba z doby pred 1 sv. by neuskodila sak do zony se porad neco pasuje a nejaka starsi puska to je malickost ne? a taky by bylo dobre kdyby se objevilo vide unikatnich zbrani ve stylu nalezeni v ukryte skysi nebo tak neco ... pretexturovanych zbrani je dost ale novy model nebo upgrade jiz zname pusky to by byla lahudka tak doufam ze se aspon neco noveho objevi a dekuji predem

Datastor řekl(a)...

Díky moc za reakci. Zbraně samozřejmě přibydou (včetně pár novinek, o nichž tady ještě zmínka nepadla), ale spíš je nouze o kvalitní modely a následnou správnou animaci. Osobně bych v DMP hrozně rád viděl Špagina, ale k němu neexistuje pořádná animace - takže zas o takovou maličkost ke vší smůle nejde. Obecně na kvalitu modelů dávám největší důraz a pokud se mi nelíbí byť kousek zbraně, tak ji většinou do hry nezařazuju. Několik unikátních kousků se ale ve hře objeví, to můžu slíbit už teď.

Anonymní řekl(a)...

S.T.A.L.K.E.Rcz
Chtěl jsem se tě zeptat koukal jsem na nějakej mod a tam měl borec houkačku která přivolávala nepřátele ale i přátele to byla jedna věc a druhá jakto že mi příde že SHOC a CS mají lepší grafiku než COP protože mi COP příde graficky nejhůř sleduju mody kde už se s tim snažes vypořádat jako třeba reloaded ale to jsou mody na textury nikterak jako ten tvůj na hratelnost

Datastor řekl(a)...

To video jsem viděl taky, ale žádnou takovou instantní přivolávačku postav dodávat neplánuju.

Ohledně grafiky bych ale rád upřesnil jednu věc - CoP je celkově náchylnější na zpracovávání detailnějších textur, což se projeví třeba salvou pádů při přechodu do dalších lokací. Lepší textury (hlavně povrchů a zbraní) jsou v DMP samozřejmě taky, ale už jenom kvůli stabilitě to nechci nijak přehánět a trumfovat se se zahraniční modding komunitou v tom, čí modpack bude mít víc GB. Pokud se mi něco zalíbí, tak pak rád klidně nějakou sadu textur jako volitelnou nástavbu dodám.

Anonymní řekl(a)...

Zdravím,
Naozaj perfektné módy do STALKER-a, na dátum vydania sa radšej nepýtam, ale keď to vyjde tak to bude na 110% epické! Neviem koľko týždňov si na tom musel zabiť ale naozaj sa to na tom prejavilo. Takže: Vďaka za vynikajúce módy.
A ešte dávam do pozornosti
http://www.youtube.com/watch?v=EDQBin1LgvQ

fallouter32 řekl(a)...

to video vypada pusovbive ale ty postavy mi tam proste prijdou jak skupka robotu.../ k dmp mam posledni verzi dmp a u havajce je mozno sehnat par novych zbrani vezmu hned odkraje famas nadherny model ale vadi mi chovani zbrane pri strelbe mi zpetny raz malem vyrazil zuby a to nemluvim a strelbe s pokleku ... potom mi na techto novych zbranich vadilo ze jsou v porovnani s puvodnimi zbranemi mimo meritko napriklad vezmu svd je jako hracka ... pouzivam fov switcher na 75 a je to lahudka pak si ale vezmu onen zmineny famas a prez 1/5 obrazovky jen cerny kver nechci to moc kritizovat je to vzkutku nadhera kdyz se clovek odhodla neco udelat na vlastni pest proto to jen pripominam kdyby se to povedlo priste trochu "vylepsit" pokud je s necim potreba pomoci muzu pridat ruku k dilu .. nejsem sice expert ale spise skusenejsi novacek a zaryty fanda takze pokud neco indy-indy@seznam.cz rad pomuzu

Datastor řekl(a)...

Zbraně ještě dál upravuju, toho se bát nemusíš. Pokud to půjde, změnil bych i tu pozici FAMASu... problém je, že i ve výchozím stavu hra nepočítá s vyšším FOVem a proto se sem tam objeví několik chyb (hlavně při nabíjení brokovnic, kdy patrony zůstanou viset ve vzduchu).

fallouter32 řekl(a)...

zrovna pred par minutama sem zacal novou hru na nejtezsi obtiznost a hned sem to zase vypnul v zatonu se proste projdu 3x a vim kde co presne je je to celkem nuda jit a vyhybat se anomalijim jejich mista sou tak predvidatelne ze me to znechutilo nevis o necem co by z anomalii udelalo nocni muru?? chtelo by to neco trochu od zvysenych ucinku po pohyblive anomalie ale ja to nemuzu nikde najit nevim co si vyvojari mysleli ze kdyz daji konecne freeplay mod ze to bude vsechno stejne?? ja od hry proste ocekavam ze kdyz uz ji dokoncim a pokracuji dal bude neco navic... po kazdem blowoutu se sice objevi par artefaktu a par mutantu ale jinak to je porad dokola pokud se u letce optate na pohyblive anomalie neco malo vam rekne ale kdyz uz na ne narazite proste zkz ne projdete a nic se nedeje a jedina anomalie se kterou sem mirne spokojeny je chmyri je to sice jen kousek korinku vysiciho ze stropu ale pokud se to zkombinuje se zuzenym prostorem je pak nadhera lamat si hlavu nad tim jak projit ... pokud by nekdo vedel, neznal nejaky modicek ohledne anomalii nebo pokud by se nekdy v budoucnu pocitalo i s anomaliemi a mutanty byl bych rad pokud by to bylo opravdu primerene zone a ne proste jen pohadka na dobrou noc .. =)

Anonymní řekl(a)...

Ahoj som fanusik tvojho modu a dokopy s Atmosfear je to fakt zazitok hrat...osobne som vyuzil aj mod na zmenu FOV a osobne povazujem za naj 83 akurat baterka vtedy je dost mala a chcel by som vediet ze ci by sa nedal zvacsit jej rozsah aby to nebolo len male kolecko v strede obrazovky pretoze v uplne tmavych priestoroch sa s tym dost tazko orientuje :)

fallouter32 řekl(a)...

v takovem pripade je na netu par uprav specialne na velikost a intenzitu baterky nebo pokud ti to opravdu moc vadi muzes investovat do noktovizoru ... baterka ti jen pomuze nalakat nepratele k sobe :D

Tomas Hrisko řekl(a)...

no ono ja mam Atmosfear mod a teda aj ked som si dal medium intenzitu tmy tak je tam naozaj ze tma...(asi budem musiet zvacsit jas) a kedze nemam este nightvision tak ist do nejakej jaskyne ci podobne je s tym malym koleckom v strede obrazovky (na 1080px) trosku neprakticke hlavne ked po cloveku nieco vybehne :D

Datastor řekl(a)...

Atmosfear v sobě ale má celkem dost bugů včetně jednoho, co znemožní pokračovat v herním příběhu dál (těsně před evakuací vojáků). Na to si je třeba dát pozor.

K baterce - tam by snad stačilo smazat soubor light_night.ltx v adresáři gamedata\configs\models\objects

Tomas Hrisko řekl(a)...

Co som cital na scorpions fore tak zevraj nerobilo problem s Atmosfear prejst celu hru zatial som nepostrehol nejaky vaznejsi bug ci pad hry...zatial hru hram len na novacikovi predsalen moja prva skusenost s hrou..a inak dakujem vymazanie toho suboru pomohlo :)