Přece jenom na dnešek taky došlo - jde o další patch, řešící ještě tři novější neduhy.
- Oprava poměru stran textury kolimátoru EOTech
- Aktualizovaný popis a název kolimátoru EOTech
- Zvýšený účinek pušky M4A1
Patch obsahuje i soubory z toho prvního, takže už nic dalšího stahovat nemusíte. Seznam změn v prvním patchi najdete
TADY. Odkaz ke stažení najdete jako minule přímo pod odkazem k samotnému
DMP 7.850. Po nakopírování souborů do hry se v hlavním menu změní číslo verze na
7.852.
66 komentářů:
Zdravim.
Asi budu za kverulanta, ale (pokud tedy statistika odpovida skutecnosti) tak mi prijde, ze ten SCAR-L SV ma porad dost malou presnost. Proti M4 ma snad vse horsi. V podstate je nesmysl menit Defendera od Vlkovava za kteroukoliv z utocnych pusek co Svoboda nabizi.
Jo, HK 417 ma poskozeni stejne jako zbrane na munici 5,56 mm.
Ikona M4 ma mozna prilis hlouhou tu predni rukojet.
Kdyz me lakomec poslal vykosit upiry, tak mi to po odpbouchnuti nekolika z nich zahlasilo, at si zajdu pro odmenu, ale Lakomec me vyfakoval a musel jsem se tam vratit a dodelat to.
Ale jinak se u toho fakt bavim. Tohle jsou takove prkotinky. Fakt dobra prace. Diky za to.
Jo, chtel jsem se zeptat, mam strasne prepaleny bloom. Je otrava, kdyz se mi bila stena malem vypali na sitnici. Ale jas jako takovy mi vyhovuje.
Nevite nekdo jak to opravit? Diky.
Ve statistice možná ten SCAR pokluhávat bude, ale vlastnosti přímo ve hře jsou v normě. Jak jsem psal, něco holt přes ukazatele jde udělat špatně, aniž by se to negativně promítlo někam jinam. HK417 ještě teda předělám, ikonu M4 už asi nechám jak je. U Lakomce je asi problém v tom, že sis vzal ještě úkol od Lovce v Baru - ten taky chce zničit Upíry a taky jde o tu samou lokalitu, jako u Lakomce. Až na to, že Lovcovi stačí zbavit se upírů v okolí vesničky, kdežto Lakomec je chce zneškodnit všechny.
Na přepálení obrazu záleží, jak sis nastavil grafiku nebo co za nastavení ze složky použil. Zapni konzoli a vyzkoušej buďto snížit hodnotu u r2_gloss_factor a nebo do konzole napiš r2_allow_r1_lights off
Jak se vlastne ta presnost da zmenit?
Nevypada to, ze by tam byla promenna "presnost" ale spis rychlost kulky a dostrel a dalsi parametry.
"PDM_disp_base" je co? Rozptyl ve stoje?
To je fakt mazec. Co tak koukam do konfiguraku, tak ma SCAR-L SV lepsi statistiky nez M4 ale ve hre uz ne. To by se z toho jeden zblaznil.
S tema upirama mas pravdu. Bude to tim.
Na grafiku kouknu.
Diky za vysvetleni.
Přesnost se řídí podle fire_dispersion_base. I když změníš rychlost náboje, tak to na přesnost vliv nemá. No a PDM části jsou, jak jsi už psal, k nastavení rozptylu při změně pozice ve stoje/přikrčení a nižším přikrčení.
Casto pouzivas popisku FN SCAR CQC.
Spravne je to SCAR-L CQC. Proste SCAR-L muze mit 3 ruzne delky hlavne (SCAR-H taky).
Jinak (to je ale moje chyba, mel jsem ti rici drive) Magpul Masada je stare jmeno. Soucasne je rusim Bushmaster ACR.
Jo, a u Masady na ruskou munici mozna neni spravne mluvit o prekomorovani ale spis jenom o vymene sachty. Proste nabizi v sade i hlavne pro 7.62x39 (stejne jako tusim i SCAR nebo nase CZ 805).
U popisky SCAR-H mas napsano, ze ma integrovany granatomet. Ale to nema (minimalne ne podle ikony a navic jsme meli hnusnou texturu, takze hadam, ze jsi to nepouzil).
U popisu tlumice pro NATO zbrane mas napsano, ze je i pro pusku SA58 DSW. Ma to byt DSA58 OSW.
Jo, v zadnem xml souboru jsem nenasel wpn_vz58def.
Je ve hre a chybi popiska nebo ve hre neni (jenom model)?
Fajn, předělám. O Masadě se mluví i na AMK fóru, tak ten název asi už nechám. Defender je ve hře jenom jako model a snad i konfig, ale ještě jsem ho k nikomu nedával.
A mohl bys? Na nej se docela tesim.
DSA58 OSW ma v popisce pouziti munice 7,62x39, ale ma pouzivat NATo, ne?
P90 a MP7 jsou na stejnou munici, ale maji vyrazne jine damage.
Takhle, ja si nemyslim, ze by zbrane se stejnou munici mely mit stejne damage (protoze s ruznou delkou hlavne urychli kulku na ruznou rychlost), ale podobne by IMHO byt melo.
Neva, ze mam tolik pripominek? Se hledanim bugu zivim, takze mozna profesionalni deformace.
Víc připomínek = víc oprav. Rozhodně mi to nevadí, naopak. U DSA už tu munici nechám, protože tam bych pak musel zasahovat i do gameplay souborů a tudíž by se ty změny v aktuálních savech neobjevily. MP7 ale fixnu, díky. A já už doufal, že zbytek bude sedět... :)
T1ger
Videl som v instrukciach, ze mozno pridat efekt Hud-u pri zbroji ktore maju masky. A v scripte je par veci ktore neviem ci maju vobec nejaky efekt: napr. -Dech- a -krvaceni- nemali by mat vplyv aj na vizual hudu? alebo to bolo davnejsie v modpacku a uz to nieje? Myslim ako ten "dech" to nemalo by sposobit zaparovanie alebo cosi podobne?
A ked som sa dostal do baru a vzal job na vycistenie mutantov pred vchodom do mapy(od smetiska) tak som tam nasiel na tych ostnoch par zbrani. A medzi nimi bola aj upgradnuta Groza. Ma to tak byt ci sa stala chyba? Lebo o dost to zjednodusuje podla mna. Aj ked musim uznat, ze som si ju hned oblubil hlavne kvoli presnosti. A musim podotknut, ze nacasovanie zvuku a animacie pri Grozi je jednoducho DOKONALE!!! Prebil som tu zbran hadam 50x len aby som videl animaciu. Bozska robota!!
Mimochodom ten Mosin u barmana je modifikovatelny dalekohladom, alebo musim najst verziu uz s pripevnenym?
A zvuk pri prepinani na granatomet u Grozy by podla mna pasoval skvele na zvuk pri zmene rezimu strelby.
Este sa chcem spitat ci sa mi oplati liezt/skakat/splhat sa na nedostupne miesta/budovy v zone? Alebo tam ziadne vynimocne kusky nenajdem?
sorry za tolko otazok.
T1ger
zabudol som spomenut, ze ta MP5-ka ci jak to sa vola v hre, ma podla mna az moc tichy zvuk pri strelbe. Oproti AKckam to je zem a nebo.
Viem, ze je to 9mm zbran ale predsa. Znie to ako keby uz mal tlmic nasadeny.
Grozu najít můžeš a taky nemusíš. Jde jenom o to, jestli se Barin, co tu pušku má, dostane ke psům a vyhraje nebo prohraje. Dech ve skriptu jenom přidával texturu ke spodnímu kraji obrazovky, ale vypadalo to divně, tudíž jsem to nakonec vyřadil.
U Mosina platí, že pokud je bez optiky, tak na něj žádnou další nepřidáš. Musíš si koupit přímo pušku s optikou napevno. No a k těm vzácnějším kouskům: jak kde. Nejde říct, že by nikde nic nebylo, ale rozhodně nenajdeš na všech střechách Dragunova :).
T1ger
Tak som rad, ze to Barin nakoniec nezvladol :D Zbran je to suprova a nikoho som nemusel kvoli nej zabit :).
Co sa tyka Mosina tak to budem hladat dalej s optikou. Raz sa urcite dockam.
Dik za rychlu odpoved
Mosin s optikou je u Barmana.
T1ger
U barmana som bol ale mal mosina len bez optiky. To asi musim porobit par questov aby sa mi to odomklo. Neviem sa dockat uz.
Vit nerobil si nahodou AKcka? Alebo co si ty pridaval do zbrani?
T1ger
znovu otravujem :P
Prosim vas je mozne zmenit vzdialenost vykreslovania travy? A ked ano tak kde? Nelubi sa mi, ze sa mi objavuje trava cca 15 metrov odo mna.
Jak se to vezme.
Realne jsem nedelal zadnou zbran. Pouze jsem vzal uz existujici a delal s ni vifikumdace aby jela ve STALKERovi.
Ale jo, nejaky ten Kalach jsem upravoval.
Nejak jsou posunute titulkyu zvukoveho zaznamu ducha.
A taky v X16 nefunguje detektor anomalii.
Magpul Masada ma spatne ikony.
Zepredu nespravne vypada jako SCAR a taky popiska IMHO nespravne tvrdi, ze je to kopie SCARu.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/0/05/Magpul_masada_16fde.jpg
U Ducha by mi pomohlo, kdybys mi mohl posla save někde z části těsně před jeho poslechem. Snažil jsem se texty srovnat už jednou, ale očividně to přes ten konkrétní konfig nepůjde.
Koukam, ze je i uprava s tvarem zepredu jako ma SCAR. Ale ten model ve hre ma takovy tvar jak je v tom linku.
https://secure.wikimedia.org/wikipedia/en/wiki/Bushmaster_ACR
Sakra. Ten save uz mam prepsany :-(
Ty texty se mi ukazovaly trochu dopredu (2-3s).
Jo, a tu munici pro DSA 58 OSW bych na tvem miste opravil.
Leckdo to jeste nezacal hrat a ti, co uz hraji maximalne zustanou u te ruske munice.
Myslim, ze skodu nenapachas zadnou.
Tak me napada, ze bys toho Sa 58 Defender mohl dat vojakum co te napadnou po vypnuti vypalovace (nebo co to je, jak tam jdes pred odchodem do Pripjati).
Namisto te DSA 58 jak byla ve starsi verzi.
Dalo by sundat ten dalekohled z dsa58? Musku i ten krouzek vzadu na mireni to ma, tak by mohla bejt bez dalekohledu%) Anonym
To je fakt. Kvuli tomu jsem se s tou muskou taky tak babral protoze byla rozbita jak Drazdany.
BTW, u popisky obleku SKAT-9 je takova divnost: "balistickou i anomalii ochranu".
U toho maskacoveho AK-74 jsi zakazal optiku a granatomet zamerne?
V modelu je a mela by fungovat.
V popisce Dragunova je chybka. "raletivne".
Popiska PP-2000: "vysedkem" a "Zbran se poprve predstavila...". Predstavit se vam muzu ja, ne zbran ;-).
Jo, vypada to celke divne kdyz je u Petrenka k mani ta prekomorovana Groza s tim, ze ji pro sebe prekomoroval Barin.
Sakra. Ted mi lehnul Stalker pri prechodu z Baru do admarnich skladu. V logu je kulove :-(
A kam vubec zmizela M4 SOPMOD? V predchozim DMPcku jsem ji pouzival hojne a tesil jsem se, ze ji ted budu konecne mit s ACOGem...:)
Hey, Vite. Ses machr:) Tolik prace stim taky mas:) A ta sa58 by opravdu bodla bez kolimatoru:) Ja rad strelbu pres pevna miridla, ale ta optika je obcas potreba. Chtel jsem se zeptat. Nebylo by lepsi odstranit ten kolimator a nahradit ho optikou ACOG s priblizenim? Prece jen, do budovy si optiku sundat muzu, ale na delsi vzdalenost si s kolimatorem jenom tezko zastrilim...
MouseSentinel
Z DSA sundávat kolimátor nebudu hlavně proto, že zadek zbraně nespadá zrovna do kategorie těch nejkvalitnějších.
Pád při přechodu do skladů bych spíš tipl na vyčerpání paměti (během betatestu se Stalkera povedlo dohrát). Chyby v popiscích už opravuju a u AKček jsou optiky neaktivní z tohohle důvodu: http://i244.photobucket.com/albums/gg9/Datastor/STALKER-SHOC/akmetro_pso1.jpg - no a granátomet pak rozhodí pozici mířidel.
A ještě poznámka k M4 - ta jde koupit od Lakomce, ale až po zneškodnění Dolgovců ve vesnici a nebo po zastřelení zrádce Pavlíka.
Datastor:
Sakra. Rozbita optika. Ach jo.
Zkusim to fixnout (o vikendu) stejne jako tu DSA 58.
MouseSentinel:
DSA 58 je upilovany FN FAL, takze presnost nic moc (cili ACOG nema moc smysl).
Chteli jsme aby nemely vsechny zbrane jenom ACOG.
Jestli nechces optiku, tak si najdi
gamedata\config\weapons\dmp\w_sa58.ltx
Tam najdi "scope_status" a zmen 1 na 2. Pak budes mit zbran s pridavaci optikou (0 - bez optiky, 1 - na tvrdo optika, 2 - snimatelna), ale tusim si ji budes muset taky koupit.
Bud kamos se Svobodou, pln jejich ukoly a budes mit NATO zbrani, ze nebudes vedet, kterou vybrat (bohuzel, presnost ve statistikach neodpovida realu :-()
Ale tahle nova nerailovana M4ka neni ta predchozi, tahle nema hledi:) Buuu:'( ;)
Ono na tu obvyklou bojovou vzdalenost rozdil mezi 5oo a 3oo mm dlouhym laufem v presnosti nepoznas. To az pri strelbe na vetsi vzdalenosti. Navic ACOG je optika s malym priblizenim a na vetsi vzdalenosti neni delana. Na to jsou ty kravske tubusy;)
MouseSentinel
Opravdu? Ja mam za to, ze ACOG ma 4x zoom.
Navic, ja se snazim bojovat na max vzdalenost. SCAR-L SV k tomu primo vybizi. Ostatni tak presni nejsou, takze radsi nekde zalezu kryju se a klepu to nepratelum do makovic.
Jinak s tim hledim to mas tak, ze M4 ma shora picatinny a na ni prindavaci rukojet s miridlem nebo ACOG. a jelikoz hra neumoznuje (nebo my to alespon neumime) abys mel budto zbran s tou horni rukojeti s miridlem nebo ACOG, tak jsme se rozhodli dat ACOG na tvrdo.
Navic, opravdu si nekdo pricetny vezme do Zony M4? Ja bych ji zahodil co nejdal a radsi bych vzal HK416.
ACOG se vyrábí ve spoustě variant - s přiblížením od 1.5x až po 8x, takže se hodí i na větší vzdálenosti. Pak už to záleží jenom na pušce, samozřejmě. U M4 jsme se pro ACOG rozhodli hlavně i proto, že střelba přes mířidlo byla taková... řekněme divná (a původní olištovaná M4 byla buglá). Zadní mířidla navíc nejdou dál zakulacovat, takže to je taky jeden z hlavních důvodů, proč jsem nakonec několik zbraní vydal s pevnou optikou. Hlavně v tom nikdo nehledejte žádnou levárnu. Je to hlavně kvůli vzhledu a praktičnosti. Pokud přes mušku jde vidět pár pixelů, nemá význam takhle střílet a radši si tam kdekdo narve optiku.
Mel jsem v ruce M4ku s 4x ACOGem. A pro presnou strelbu je ten ACOG max na 100m. Na vic ne. Jako postavu stim clovek strefi, ale uz to neni na presnou strelbu mezi oci, protoze ta optika nema takove priblizeni. Do Zony jedine osmapadinu:) U tech AR15ek to s tim primym odberem plynu podelali...:(
T1ger
Datastore moze vzniknut problem s hrou ak pridam mod ktori meni pocasie? Napriklad rad by som pridal S.W.O. 3.1 len sa bojim ze mi to nieco pokazi.
Problém sám o sobě nevznikne - Panoramic mod je vlastně jenom jediná weathers složka, která nesahá nikam do skriptů (což se ale už nedá říct o WO - v tomhle případě nesmíš zapomenout do DMPčka nakopírovat i level_weathers.script přímo z toho balíku).
Problémy pak můžeš mít jenom s nedostatkem paměti a to i po stažení "opravy", která byla na filefrontu. Na mojí sestavě byl propad fps markantní a u maringotky v Kordonu mi hra stejně sletěla.
T1ger
Tak zatial WO a modpack funguju bez problemov. Celkovo pekne pocasie. Dalsie + k atmosfere. Na mojom kompe som nezaznamenal ziaden markantny rozdiel. Som v temnom udoli a fps je 80 a vyssie.
Co som si ale vsimol ked som skakal po strechach je, ze ked drzim srubku a preskakujem tak po chvili ju uz nemozem hadzat. Musim potom prepnut na nieco ine a nasledne spat. Potom to uz funguje. Divne trochu.
Nasiel som aj Vz58 so sklopnou pazbou. Bohuzial v presnosti bola od mojej grozy niekde inde. Takze ju asi predam.
A je velmi super, ze si zmenil vatsinu anomalii na neviditelne. Jednak je clovek nuteni kupit si detektor a po druhe je ovela opatrnejsi. Ani neviem kolko krat som vbehol do anomalii :D
Btw je tam viacero detektorov alebo len tie 2?
Chcel by som este pridat nejaky texture mod, ktory by zmenil jedine teren, stromy a tak(okrem zbrani). To by teoreticky nemalo mat vplyv na stabilitu, ze?
Šrouby jsem popisoval v instrukcích. Detektory jsou celkem tři a změna textur povrchů by neměla na stabilitu mít vliv vůbec.
T1ger
Instrukce som presiel niekolkokrat, ale riesenie som tam nenasiel. :P
T1ger, pak se mi, prosim ozvi az budes mit nejakou texturu na pisklovy EGLM. Podrobnosti jsem ti uz poslal, tak by mozna bylo fajn, mit tam SCAR-H s granatometem.
ty kokos ja sa toho newiem nabazit zbieram zbrane ako uchylak toto je modpack ja ani newiem opisat slovamy ako ma to bavy a ako sa mi to pacy , mam trosku starsiu sunku a nejdu mi zapnut tie svetelne efekty ale aj tak je to masaker dakujem velmy pekne za tento mod
T1ger
Nasiel som chybu v denniku - v logu po precitani sprav a naslednom prepnuti spat sa opat vsetko oznaci ako neprecitane.
Ktoru frakciu mi doporucite?
Mimochodom mam noveho favorita - Simonov :D
Odkedy ju mam tak aj vrany chodia peso ;)
T1ger
Zabudol som pochvalit za pribehy v PDA!
Jo, ty pribehy jsou dobra prdel. Co jste hulili? To chci taky :-D
Jako frakci bych doporucil neutraly ;-)
Jinak, co se vyberu zbrani tyce, tak vede Svoboda. SKS je mozna fajn, ale M21 nebo SCAR-L SV ....
Čest a sláva.
Jsem teprv na startu a s těmi penězi je to tedy hardcore. Např. nemám na opravu obleku s maskou a mám díru přes celý LCD :P, takže musim sundat a když nastanou problémy, tak oblíknout, ale je to jenom reálný s těma průstřelama skla, přece na hlavu chce mířit každý :P. Uvidíme, jak HC to bude později...
T1ger
to Vit: mas maila odo mna...
sorry Datastor za spam :(
T1ger mi hlasi, ze Mosin ma s optikou mensi zoom nez SKS. Nemaji mit stejny?
Mosin ma zoom factor 25 a SKS 15.
T1ger: V pohodě, nic se neděje.
Zoomy jsem srovnal, díky.
Špičkovej mód stejně jako ostatní,jen bych se chtěl zeptat,v Roztoku nejsou žádní žoldáci ani bandyti a v armádních skladech už taky na farmě nejsou žoldáci.Jsou odstraněni nebo je to chyba u mě?
v rostoku jsem je měl ale na army skladech ne takže to není jen u tebe
Žoldáci v Rostoku jsou i tak, jenom jsem si všiml, že z armádních skladů jsem tu malou skupinu asi omylem smazal. Otázkou je, jestli by se po opravě vyplatilo hrát od začátku a nebo se prostě smířit s faktem, že ve hře je o zhruba pět nepřátel míň.
Ty predpokladas, ze vsichni, kteri by mohli tvuj mod hrad uz ho hraji.
Ja bych to normalne fixnul s tim, ze kdyz nekdo zacne znova, tak to bude mit OK a kdyz ne, tak to bude mit po staru. Tak jako tak, No harm is done.
Dokud zmeny nezpusobi nefunkcnost starych pozic, tak bych opravoval a smitec.
Takhle to taky chci udělat... nejenom že dodám (snad) "funkční" all.spawn (i když on je funkční i ten stávající), ale zahrnu do něj pár věcí z nadcházejícího bonusu (ty už jeho obsah znáš, ostatním to řeknu až v nadcházejících dnech :) ).
Nazdar Daty,
mám pre teba jeden report.
Svoboďáci pri bariére sú príliš lenivý vybrať si svoju m4, a tak strielaju len pištoľami po exáčoch. Keď ich vysokou pravdepodobnosťou niekto sundá, v inventári nachádzam m4 osadenú acogom.
P.S. RSA Viper ti reportol to rozhodenie mieridiel pri použití granátometu na G36c?
Samuel
Podívám se na to, díky. Případně bych jim pistole odebral a nechal jenom pušku (těžko říct, jak si používání zbraní hra rozděluje). Ohledně mířidla na G36C už jsem report dostal, taky jsem to opravil.
Docela by me zajimalo, jak muze granatomet rozhodit mireni a jestli to muzu fixnout.
Ach jo.
Jo, u Walter P99 je preklep: "novy management formy".
Tam se možná bude něco mlátit i v konfizích, ale zas srovnávat půl dne jednu pušku tak, aby seděla, mi v tomhle případě přijde jako naprostá zbytečnost. Možná se na to pak časem podívám, ale v trojce patchi v tuhle chvíli granátomet jak na G36C tak i na M4 prostě zatrhnu. Ale díky za hlášení - ještě počkám den dva, jestli někdo nepřijde na něco dalšího a patch uploadnu.
Chtel bych se zeptat, jestli pribude i samopal uzi. Driv v dmp byl.
Tohle znate:
http://kecy.roumen.cz/roumingShow.php?file=The_Contest_2_by_Derwen.jpg
?
Na Uzi jsem nedelal. Nebo si aspon nevzpominam.
Nevim proc tam neni. tusikm jsmen nenasli dobry model. Uz nevim. Ingram a MP7 nestaci?
BTW, nejak se mi nezadarilo najit Vichra. Ani Petrenko ho nema. Musim ho nekde najit nebo kde je?
Vít, pobavil som sa :D :D
Datastor,
cez stenu v podzemi vypalovaču ma sunda nepriateľ. Uznal by som to ako priestrelnosť stien, ale ta stena je neskutočne hrubá. A k tomu ešte betónová. Stalo sa mi to tak 2 krát.
Skús sa na to pozrieť.
Okomentovat