NOVINKY
[19.04.2021]
■ Vydán update 4.2.01 pro DMP Renova 4 [Clear Sky].
[06.08.2020]
■ Vydána aktualizovaná verze DMP Renova 4.1 [Clear Sky].
[30.03.2020]
■ Sloučení DMP Altera 4.0 [Call of Pripyat] s poslední aktualizací a uveřejnění nových odkazů ke stažení.
12. října 2010
[Stín Černobylu] DMP 7.850 - patch #01
Právě vyšel první patch pro stávající verzi 7.850, kterou zároveň upgraduje na 7.851. Původně mělo dojít k uveřejnění až ve středu, ale nakonec jsem se rozhodl ještě pro dnešek. Oprav je celkem třináct [což by mi na druhou stranu se středečním datumem krásně ladilo]:
- Oprava špatně umístěných pistolí Mk.23, Beretta PX-4, CZ52 a Walther Tactical z pohledu třetí osoby
- Původní poškozování zničeného Makarova na začátku hry [obtížnost Mistr]
- Zvýšená přesnost pušky SCAR-L a vyšší kadence pušky FAMAS Prototype
- Odhozené NATO tlumiče a kolimátory ACOG a EOTech jdou znovu sbírat
- Opravená naleznutelná munice pro SKS Simonov u žoldáků v Rostoku
- Přidán kolimátor EOTech na G36C, ta je teď bez fixního kolimátoru
- Opravená popiska u zbraní M4A1, SIG Sauer P225 a PP-2000
- Upravená přesahující věta v úvodním dialogu s Wolfem
- Opravená munice pro pušky SCAR-H a H&K SL8
- Odstraněn přebytečný granátomet EGLM
- Opravená ikona Beretty 93R a M4A1
- Upravená pozice samopalu Vz.58
- Vyšší cena pistole Glock
Odkaz ke stažení je přímo pod linkem na kompletní 7.850, takže se stačí podívat na předchozí příspěvek a archiv v klidu stáhnout. Netřeba začínat hrát od začátku, všechno to byla otázka konfigů.
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
20 komentářů:
Dakujeme a drtime ako divy :)
Krome podezrele nizkeho damage M4ky jsem si jeste vsimnul, ze SL8 ma vetsi presnost nez G36 ackoliv to jsou v podstate totozne zbrane.
Taky by zbrane jako G3 bebo FN FAL mozna nemusely mit takovou malou presnost ale spis by mely strasne kopat.
BTW, jaky ma to kopani vliv na presnost? Jde mi o to, aby zbrane na 7.62 x 51 nebyly moc pouzitelne pri strelbe davkou, ale pri strelbe jednotlivymi ranami dosahovaly celkem solidni presnosti.
On koneckoncu mezi M14/21 a FN FALem v principu neni az takovy rozdil. FN FAL akorat umi strilet davkou, ale neni pri tom moc pouzitelny.
U několika zbraní je charakteristika špatná, což bohužel nemůžu upravit. Stejně tak to platí v případě přesnosti u Sajgy a ještě snad dvou kousků. Když bych přesnost zvednul tak, aby odpovídala normálním zbraním, budeš z nich mít sniperku (to platí i v případě ergonomie, ale tam zas dojde k tomu, že se mnohanásobě zvedne citlivost při pohybu).
Tomu moc nerozumim.
Pokud zvednes presnost na stredni, tak z nich bude stredne presna zbran, ne?
Navic, na FN FAL (a na G3 nejspis taky) nejde dat optika, takze sniperka nehrozi.
Myslel jsem to jinak - Pokud zvednu přesnost zbraně klidně o zásadní hodnotu, v pruhu v inventáři se to neprojeví (a nebo jenom minimálně). Když pak s takovou zbraní vystřelíš (a nesejde na tom, jestli má nebo nemá optiku), přestřelíš bez sebemenší šance na minutí polovinu mapy.
Jako ze ukazatel presnosti u zbrane neodpovida skutecnosti? A sakra. To je dost blbe.
Hm. Asi si projdu konfiguraky zbrani at mam jasno.
Je to jenom u několika kousků, odhadem asi u pěti. Podívat se můžeš i na SVDčko, tam je to zřejmě taky tak (jeho konfig jsem upravoval právě i pro SL8).
Ahoj obevila se mensi chyba se zvukem u brokovnice saiga kdyz ji nabijim ma zvuk jako kdyz nabijim dvouhlavnovku
Chtel bych poprosit o ranu,udelal jsem vse podle navodu,slape to v pohode,akorat se mi nezobrazuje ve spodnim pravem rohu tabulka s munici...cim to prosim vas je?
no koukam ze uz to tu nekdo psal,ale tak chci se zeptat taky,cim to je? ze se nezobrazuje lista s munici
Protoze to je v modu vypnute.
Kdybys nekde bezel s kalasnikovem v Zone, myslis, ze by se ti nekde zobrazovalo, kolik mas munice v zasobbniku?
Chtel bych se zeptat,estli se da nejak vypnout efekt krve na zemi pri krvaceni,vim ze to dava vetsi realny pozitek,ale ty krvave stopy za vamy nevypadaji moc vabne,zvlast kdyz obvazy na krvaceni moc nepomahaji...
A jak nevábně teprv vypadá pohled přímo na průstřel tkáně... textura odstranit nejde, jde jenom částečně skvrny zmenšit - ale vidět budou pořád.
Ahojte chcel by som vypnut pohupovanie pri chodzi ak sa to da pretoze mi to je dost neprijemne a detektory su iba na hladanie anomalii nie aj artefaktov a ako by som vratil do hud cislo kolko osob je v okoli.Dakujem.
Pohupování - gamedata/config/misc/effectors.ltx, řádky run_amplitude, walk_amplitude a pak limp_amplitude. Všechny hodnoty přepiš na nulu.
Detektory - A co konkrétně ti vadí? Ve Stínu se artefakty na detektorech beztak neobjevovaly.
Zobrazení postav - v gamedata/config/ui/maingame.xml (a maingame_16.xml), konkrétně řádek static_pda_online. Hodnotu u souřadnice Y změň z 6120 na 120.
Nie je to tak ze by mi vadili detektory som prave rad ze tu su len som predtim hral Call of Pripiati tak som chcel vediet ci najvysie modely detektorov ukazuju artefakty na minimape a na to aj na vsetko ostatne si mi odpovedal takze dakujem.
Je verzia hry 1,05 nutnost pre bezproblemove hranie? Mam totiz cesku verziu ktora je hned verzia 1,06 a pokial trochu dlhsie nehadzem skrutky alebo granaty tak mi nedovoli dalsie hodit musim skovat alebo prehodit zbran [skrutky]a potom mozem znova hadzat dokial zas neprestanem atd. Nikto tu nepisal ze by mal podobny problem tak to musi byt verziou hry. Dakujem za skvelu pracu Call of Pripiati som presiel druhy krat s DMP a pacilo sa mi to viac ako zakladna verzia a tu si spravil tych zmien o podstane viac.
Já s šestkou patchem nemám nejlepší zkušenosti, takže vždycky radši doporučuju 1.0005. Dá se samozřejmě downgradovat na nižší patch, návod najdeš tady - http://bit.ly/encQD5
O šroubcích a granátech jsem psal v instrukcích u modpacku, stejně jako na fóru ve FAQ sekci - http://bit.ly/eSHpms
Zdravím Datastore. Předem ti chci poděkovat za vynikající práci. Díky tobě mě Stalker baví jako nikdy předtím. Teď ale proč ti píšu, nebudu chodit kolem horké kaše. Nenapadlo tě někdy udělat na hře úpravu, která by ze hry odstraňovala všechna světla? Myslím tím samozřejmě žárovky na stěnách atd? Možná vypadám jako pedant, ale docela těžko se mi Stalker hraje s představou, že v budovách a dávno opuštěných komplexech stále běží elektřina. Ten pocit opuštěnosti a strachu pak mizí. Opravdová temnota by neuškodila, co říkáš?
Nazdar a moc děkuju za chválu, budu se snažit "bavit" modpackem i v budoucnu :). No a k další části otázky - tohle mě vážně nenapadlo. Realizace by zřejmě byla snadná, ale otázkou je, jak by to ve hře vypadalo. Každopádně díky za podnět, je to zajímavá myšlenka.
Děkuji za brzkou odpověď ;). Já jen narážím na to, že jsem viděl Stalkera jako film, četl jsem i knihu. Přímo na mě z toho dýchala atmosféra vylidněného, depresivního a tajemného prostředí, plného nevysvětlitelného nebezpečí. A pak hraju hru a v dávno opuštěném Agropromu svítí lampy, žárovky atd. Určitě chápeš, na co narážím, jen jde o umocnění pocitu, že jsi ve světě, ve kterém nemá člověk žádnou moc a jeho odkazy pomalu mizí v chátrajících barácích, komplexech, tunelech, kdy vše pohlcuje čas a příroda si pomalu bere zpět to, co jí právem patří. Promiň za to básnění, ale takhle já si Stalkera představuji :) Přeji ti všechno dobré v další práci, ty dáváš hře takovou podobu, jakou jsem si vždy představoval ;)
Okomentovat