Je tady středa a s ní třetí patch do DMP 7.850, který modpack povyšuje na verzi 7.853b. Odkaz jako obvykle najdete pod linkem ke stažení kompletního modpacku (TADY). A co všechno v něm vlastně najdete?
- Opraveno neobjevování se skupiny žoldáků v táboře v Armádních skladech
- DSA58 OSW používá munici 7.62x51 mm NATO místo původní 7.62x39 mm
- DSA58 OSW používá munici 7.62x51 mm NATO místo původní 7.62x39 mm
- Sjednocení přiblížení u pušek Mosin Nagant a SKS Simonov s optikou
- Opravená ikona a popis pušky SCAR-H a MAGPUL Masada [7.62x39]
- Vycentrování předního mířidla na pušce AK74 a AK47 [Metro 2033]
- Na pušky AK74 a AK47 [Metro 2033] lze nově přimontovat optika
- Po zahození pušky SCAR-H nemá na modelu granátomet
- Omezená výbava v plechových a dřevěných krabicích
- Puška M4 se poškozuje mnohem rychleji než jindy
- Změna názvů pušek SCAR-L CQC a DSA58 OSW
- Přidaná zbraň Vz.58 Defender s kolimátorem
- Na G36C a M4A1 nejde připevnit granátomet
- Hlasitější zvuk střelby ze samopalu HK-MP5
- Srovnáno poškození samopalů P90 a MP7
- Korektní zvuk nabíjení brokovnice Saiga
- Zlevněné a zeslabené opravářské sady
- Opravená ikona a popis pušky SCAR-H a MAGPUL Masada [7.62x39]
- Vycentrování předního mířidla na pušce AK74 a AK47 [Metro 2033]
- Na pušky AK74 a AK47 [Metro 2033] lze nově přimontovat optika
- Po zahození pušky SCAR-H nemá na modelu granátomet
- Omezená výbava v plechových a dřevěných krabicích
- Puška M4 se poškozuje mnohem rychleji než jindy
- Změna názvů pušek SCAR-L CQC a DSA58 OSW
- Přidaná zbraň Vz.58 Defender s kolimátorem
- Na G36C a M4A1 nejde připevnit granátomet
- Hlasitější zvuk střelby ze samopalu HK-MP5
- Srovnáno poškození samopalů P90 a MP7
- Korektní zvuk nabíjení brokovnice Saiga
- Zlevněné a zeslabené opravářské sady
- Levnější ceny za opravu výbavy
- Dražší munice ráže 7.62x25 mm
- Přidán rank k unikátnímu Fortu
- Oprava několika popisků
- Dražší munice ráže 7.62x25 mm
- Přidán rank k unikátnímu Fortu
- Oprava několika popisků
Edit 21.10. - V patchi je nově upravená ikona SIGu 552 Tactical, tentokrát bez kolimátoru ACOG. Stejně tak by teď Vz58 Defender měl prodávat i Sacharov a ne jenom Petrenko (ačkoliv podle konfigů by v jeho prodeji neměly nastat sebemenší potíže). Pokud jste patch stahovali před dnešním updatem, stáhněte si ho znovu.
A jak jsem zmiňoval už před nedávnem, chystá se ještě jeden doplněk - jde o podobnou věc jako byl Ranger Pack pro Metro 2033, kdy z obrazovky zmizí ukazatele života, výdrže a stavu vesty, dojde k seseknutí munice u NPCček a stejně tak se omezí výskyt výbavy v plechových krabičkách. Kromě toho ale přibyde ještě několik dalších postranních úkolů. Pokud tedy třeba zrovna pro Vás představuje nejnovější DMPčko pořád moc malou výzvu, tak to třeba tenhle doplněk napraví.
31 komentářů:
Zupa.
Na Defendera se tesim.
Je tam i Vichr? Ja ho nejak nenasel.
Je ke koupi u Petrenka, ale musíš nejdřív splnit Voroninův úkol s granátometem. V tomhle patchi se ale Vichr dá koupit už na začátku (ale pořád jenom u Petrenka).
A kde je novy defender? Nenasel jsem ho. Musim hrat od zacatku?
Pokud bys ho chtěl i u postav, tak bys znovu musel začít hrát - ale to by byla celkem zbytečnost, takže ho můžeš koupit taky u Petrenka.
Zvlastni. Granatomet jsem prinesl a Vichr nikde.
A postranni ukoly se bojim prijmout.
BTW, je fixnuta ikona SCAR-l CQC a Masady?
Tak uz Vichra mam.
Asi je mensi pravdepodobnost jeho vyskytu u Petrenka.
Jo, ma spatne ikonu. Chybi na ni predni rukojet.
Ale jinak je pekna.
Ty upravene ikony jsou fajn.
Zvlastni. Ac je u Defendera toto:
wpn_vz58def = 1, 1
Tak stejne u Petrenka neni k mani. Nechapu.
Nedal by se ten patch uploadnout i nekam jinam? Z toho dataportu to nejde...
Reupload už proběhl. Zřejmě je na dataportu výpadek.
Phoenixx3
Chlapy moji ja toho defendra tiez nemam a to si poctivo zbieram zbrane a o takyto kusok prist to je bolestive :) nakolko som bol uz v pripyati zase zacinat hru odznova to by ma uz asi jeblo ..... daty pocuj nemozes hodit nejaky script pre tych co ju tam nemaju aby bola niekde pohodena ,napr. v armadnych skladoch. Namiesto ten vintorezky co tam bola , moc moc prosim ak to neni pre teba casovo alebo inak narocne thanx
Kdybych Defendera dodával ve stylu Vintorezky, stejnak bys musel začít hrát od začátku (jako ostatně u všech zásahů do all.spawnu). Zkusil jsem tu zbraň dodat ještě k Sacharovovi, tak snad se zadaří. Prodejní konfigy jsou ale v pořádku :(
Ahoj možná se tě na to už někdo ptal ale proč neskusíš udělat mod který by změnil příběh hry jako třeba Priboi story myslím si ,že na to máš a byla by škoda to nezkusit :)
Pekne blby napad.
SoC je zabugovany jako prase a jakekoliv vetsi editace jsou na zblazneni.
Ne tak jeste komplet predelat pribeh.
Je ti jasne, ze jediny, kdo se tu nejak prasi s modelama jsem ja nove premodelovavat cele mapy ti teda rozhodne nebudu?
Zkus vymodelovat a otexturovat nejakou bouchacku. Pak nam dojdi rict jak se ti darilo.
DMP je vicemene slepenec jinych modu +par vlastnich uprav. A i tak je to na zblazneni.
Mozna jsem nemusel reagovat az tak zostra, nicmene predstava, ze se proste komplet predela pribeh je proste silenost.
Opravdu si zkus neco vymodelovat a potexturovat (myslim opravdovou texturou, ne jednou barvou). Ja si to zkusil. Model by jeste celkem sel, ale UV mapping a textury uz byly o hubu.
Nove lokace nerostou na stromech a delat novy pribeh s tema soucasnyma je celkem nesmysl, protoze se tim defakto nic nezmeni. Stejne si behas jak se ti zlibi a kosis koho potkas. Ukoly jsou tam jenom aby ses nejak posunul nekam, ale v principu jsou vedlejsi.
kdyz uz sme u toho potřebuju nějakej programek na tvorbu textur chtěl jsem zkusit sa vz.24
Ono těch vlastních úprav bylo zhruba tak nastejno jako těch cizích modifikací, ale chápu jak jsi to myslel. Ohledně lokací - tam bych žádnou další nedal ani kdybych celou mapu měl překompilovanou a funkční. Proč taky? Abych se pak mohl rozepsat, že místo deseti oblastí jich je v balíku dvacet, kde sice neexistuje ani špetka příběhu a je tam jenom pár neutrálních postaviček? V tom nějak neshledávám význam (a navíc mi příběh ve Stínu vyhovuje, takže ani nemám důvod ho měnit). Priboj příběh taky neměl bůhvíjak extra... byl sice odlišnější, ale hratelnostně to byla velká nuda.
Aha.
Nevedel jsem, ze tech vlastnich uprav tam bylo tolik.
Nemyslel jsem to zle.
Anonymni: GIMP ;-)
Neda se nic delat, kresleni textur je pakarna a holt ti nic moc jineho nezbude.
Safra.
Po tomhle poslednim updatu ma Sacharov hodne zredukovany kram.
Ma tam par zbrani, par munduru a lekarnicek a smitec. A pritom v konfiguraku je zbrani hromada.
Vypada to, jako by ten konfigurak byl vadny a tak hra pouzila svuj vlastni nebo co.
Jedine veci v logu, co vypadaji dinvne jsou tyto 2:
! Unknown command: val_tushkano_respawn_1
~ cannot remove restriction with id [7282][rostok_zone_witches_galantine_average] to the entity with id [23303][m_tushkano_e23303], because it is not added
Jinak tam nic extra neni. Nevim.
ok
jo a s tím příběhem jsem to nemyslel co se týče lokací, víš tvé módy hraji už hodně dlouho a tak mi přijde příběh už celkem ohraný možná by se ani nemusel zásadně upravovat ale třeba přiostřit
jo a celkem mě zaujalo v S.R.P. modu se sem tam potulovali takoví podivíni kterým se říkalo temní stalkeři jaký na to máš názor? pro Vít- je to jen otázka nemusíš se hned naštvat xD
Tak na ty konfigy se o víkendu podívám - ale už jenom z proncipu se v nich nemohlo nic poškodit (i když u Stalkera člověk vážně až do poslední chvíle neví). Sakra...
A k dalším frakcím - nikdo z postav pak nespadá do příběhu, což je zásadní problém. Takováhle frakce je pak jenom do počtu - bez vlastní základny nebo úkrytu a hlavně bez vlastních možností.
T1ger
Zdar Datastor
Neviem ci to je este mozne alebo si to musel zmenit kvoli animacii ale nemohol by si zmenit aby na Mosine po kazdom vystrelu bola animacia na natahovanie?
Takto mi to pride nepohodlne, ze hladim cez optiku pri strelbe.
V predoslom mode to fungovalo suprovo aj ked je pravdou, ze tam optika nebola.
Da sa to este zmenit spat?
Zmena pohybu neni takova sranda. Bud pohyby jsou, nebo ne. Udelat je je pakarna a znamena to naucit se nejaky slozity 3d nastroj (Maya nebo 3D Studio) a i pak je to opruz.
Ja pouzivam Milkshape. Na jednoduche upravy je v pohode. I pohyby se mi v tom nejak dari. problem je pak jejich export, kdy Milkshape lehne.
Nevzpominam si, jestli jsem s Mosinem neco delal. Teoreticky bych mohl pro Mosina s optikou pouzit pohyby z toho druheho (paklize tam jsou spravne). Ale mam mlhave vzpominky na posledni pokus, ktery z duvodu, na ktery si uz nevzpominam selhal.
T1ger
v podstate tam pohyby su. Po kazdom vystrele je natahovanie. Ked po vystrele pustim klavesu na zoom tak je animacia na natahovanie. Lenze je mozne zoomovat a pritom strielat. Ja viem, ze je to malickost ale pamatam sa, ze v predoslom modpacku to nedovolovalo zoomovat pri strelbe. To mi "trosku" vadi.
Ale chapem ked to je velka praca kvoli takej malickosti tak srat na to. Nestoji to za tu namahu.
Len som si myslel, ze to je jednoduchsie.
Aha. tak v tom pripade nevim jestli to je problem.
S tim Sacharovovym konfigem to asi byl problem u me.
Smaznul jsem gamedata, znova stahnul update (archiv modu ma spravny checksum, takze je v pohode), nahodil a ted je Sacharov OK.
Akorat bez Defendera.
Zkusil jsem si udelat instalator DMP a vysledny soubor je jeste asi o 20 MB mensi (vcetne 3b opravy).
Kdyby se promazly ty ruzne zalohy a zbytecnosti a nepouzite veci (jako treba 3x model M16 ;-)), tak bude jeste mensi.
T1ger
Vit poslal som ti obrazok na novu texturu Mosinu.
to Datastor: vsimol som si, ze pri Dragunove nie je pohyb zbrane pri behu. Je to chyba alebo zamerne si to tak nechal? Viem, ze v originalnom stalkerovi sa behat z odstrelovackou nedalo(blbe podla mna).
Ale vazne nechcem podpichovat, len sa pitam.
Nevzpominam si uz presne, ale tusim, ze pro beh s Dragunovem neni pohyb.
Takhle, je mozne ze obcas na neco zapomeneme, nebo nas to nenapadne, ale vetsinou jsme prave ty pohyby, jakozto citlivou vec (prave kvuli tomu treba neni ve hre Skorpik) docela prodiskutovali. Cili tady je sance na zlepseni dost mala.
Tak jako tak konfigy projedu - Sacharov teď měl mít Defendera od začátku.
T1ger: Bohužel, pohyby pro běh nejsou a zatrhnutí možnosti běhu mi nepřišlo jako nejlepší řešení.
Okomentovat