NOVINKY


[28.10.2017]
Aktualizace popisu downgradu GOG verze Stínu Černobylu na verzi 1.0005.

[4.8.2017]

Vydána třetí aktualizace pro DMP Renova 3.13 [Clear Sky].

[8.3.2017]
■ Vydána devátá aktualizace pro DMP Altera 4 [Call of Pripyat].

4. srpna 2010

Ne vždycky se zadaří

Člověk by se neměl radovat předčasně, zvlášť pokud modifikuje tak komplikovaně vyvíjenou hru, jakou je Stalker. Z předchozí novinky, kde jsem popisoval nově funkční sumky, bohužel sejde. Sice se povedlo odstranit předchozí chybu, kdy přestaly ve většině případů fungovat lékárničky přes klávesovou zkratku [a adrenalin třeba nešel naprosto vůbec], ale hra při prohledání několika NPC spadne s hláškou

Expression    : e_entity
Function      : xrServer::Process_event_reject
File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\xrServer_process_event_reject.cpp
Line          : 12
Description   : entity not found. id_parent=0 id_entity=47363 frame=59597

Pády se vyskytly vždycky náhodně a měnily se jenom hodnoty frame a entity. Vzhledem k tomu, že nemám sebemenší tušení, proč se tak děje, dodám sumky výhradně jako zkušební plugin. Kvůli jednomu doplňku se nevyplatí ohrožovat stabilitu kompletní hry.

Ale abych dnešní novinku nevěnoval jenom nepříjemnostem, tak bych zmínil i jinou [a výtečně funkční opravu] ze Zone Reclamation Project. Pamatujete si na návrat z údolí a výměnu Wolfa za Fanatika? Tak to si pak určitě vzpomenete i na atakování vesničky skupinou žoldáků. Nováčci se před zahájením útoku nechtěli schovat do bezpečí, i když o tom Fanatik mluvil a učinili tak až po boji. Tentokrát už všechno funguje tak, jak mělo původně a po zničení hrozby se všechny postavy vrátí na svoje pozice.

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Jej, s těmi sumkami je to opravdu škoda:( Už jsem začal přemýšlet a tešit se jak si to všechno na ten opasek poskládám. Ale pokud by jsi to vydal samostatně 'Na vlastní riziko', bylo by to fajn:)

Anonymní řekl(a)...

No jen chybí oznámení vydání DMP na Vánoční thry a je to komplet...

Anonymní řekl(a)...

Měl bych dotaz k těm pádům kvůli sumkám. Jak časté to zhruba bylo ( např. každé desáté NPC atp) a jestli se to stalo i po novém najetí do hry u toho samého NPC? Když by to třeba v nějakém místě blblo více, je možné věci ze sumek vyházet, hru uložit+ukončit a dočasně sumkový plug in odstranit a normálně hrát bez něj? Díky.

Datastor řekl(a)...

Dělalo to poměrně často - uvedu příklad: Hned po přechodu na smetiště hra spadla po prohledání jednoho z trojice banditů, co mířili na Jurika. Po asi pěti loadech konečně hra pokračovala dál, ale rachla po prohledání banditů na vrakovišti. V Agropromu četnost pádů byla trochu vyšší, převážně se tak dělo při prohledávání vojáků.

Tak jako tak ten doplněk dodám jako volitelnou součást do dalšího DMPčka (ale jenom skutečně na vlastní riziko).

Pokračovat ve hře s vyškrtnutím souborů k sumkám ale bohužel nejde, jelikož modifikace mění přístup ke stávajícím názvům nábojů (základní ze hry, ale s ammo_fake_xxx přídomkem). Základní hra je pak nenajde a pochopitelně sletí.