O Panoramicu víte už z předcházející novinky a je na čase odhalit další nastávající změny - předně jedna trochu nemilá zpráva... pokud si pamatujete situaci z poslední verze DMPčka, tak při přesunutí opravovací sady někam do bedny došlo zároveň k opravě stávající výbavy - a to se samozřejmě dít nemělo. Chybu se povedlo odstranit, ale vzhledem k propletení skriptů už nepůjde kupovat batohy a tvořit si všemožně po Zóně skrýše na proviant. Překupníci je sice pořád v sortimentu měli, ale po nákupu a jejich použití z inventáře zmizely. Proto v novější verzi modpacku nebudou, zato se ale dočkáte konečně funkčních opravovacích sad.
Díky včerejšímu betatestu jsem se dostal k zásadní chybě v Rostoku, kterou jsem řešil zhruba čtyři hodiny a už se zdálo, že se k jádru problému nedostanu. Vždycky po zastřelení zombíka hra spadla a log hlásal chybu v death_manager skriptu, co od dob vydání 7.770 neprošel žádnou změnou. Zkouška skriptů ze starší verze byla k ničemu, protože ani obsah dalších souborů se nijak zásadně neměnil. Nakonec se ukázalo, že bug byl někde úplně jinde a teď hra funguje bez sebemenšího problému dál.
Přejdeme ale k něčemu lepšímu. Krom přídavku v podobě zhruba třiceti zbraní, o kterých jsem se postupně v minulosti zmiňoval na Twitteru, se k překupníkům dostane další hračka - a tou je útočná puška M4 [obrázek nahoře]. Tentokrát ale ne ta z dřívějška, nýbrž zcela nová a s nosnou lištou. S modelem bylo dost problémů, takže doufám, že se bude líbit. Jinak dál probíhá vyvažování charakteristik zbraní, jejich přidávání k NPC postavám a samozřejmě i k překupníkům. Tak, to by z informační stránky bylo zhruba tak všechno.
9 komentářů:
Držím palce a stále netrpělivě čekám až bude dílo hotovo :-) Mezitím jsem znovu sjel Černobyl a nyní se rozjasňuji v Cler Sky... Doufám, že to dohraju zrovna když doděláte Váš nový DMP abych mohl pokračovat dále Pripjatí...(Nějaký hrubý odhad vypuštění nového DMP?) Stálemrtvý
Díky za zájem - je toho pořád ještě hodně, ale jakmile se bude blížit datum vydání, tak to sem samozřejmě napíšu.
Konečně nějaká opravdu klasická AR15:)
Trošku jsem doufal, že to s těmi opravárenskými sadami projde;) ono je totiž stačilo i jen odhodit na zem... škoda, hold budu muset opravovat za velice draho u překupníků... a nešlo by alespoň snížit náklady za opravu u hadrových obleků typu kabát či hejkal? Vždyť platit 6000 jen za zašití protržený látky je dost. Ale to je jen návrh. Už se na to mooc těším!
Neprojde :). Opravy se řídí podle ceny vesty - bunda samozřejmě půjde opravit za levnější peníz, než třeba exoskeleton, ale těžko dosáhnu opravy třeba za pětistovku (to bych pak musel i srazit celkovou cenu obleku). Navíc se i kompletně změnil systém opravovacích sad. Budou dva druhy: jedna na obleky (dražší), druhá na zbraně (levnější).
Tak snad se brzy dílo podaří dokončit a vyjde mezi lid... :)
Každopádně předem (i zadem) díky Datastore...
V.
Zdravím,
Chcel by som sa spýtať či bude najnovšej verzii Modpacku je aj optika na Mosin-Nagant, pretože som ju v aktuálnej (7.770 Patch1) nenašiel. Ale vo verzii 7.607 som ju v pohode našiel u Sidoroviča (tuším aj s tou brokovnicou s optikou (mimochodom dobrý vtip)). A ďalej sa pýtam či (čo bude asi blbosť pretože by si dal novinku o pridaných zbraniach) GP-100, bola to vážne dobrá zbraň a trochu som sa naštval keď som zistil že musela ísť preč, ale za to si to vykompenzoval ostatnými (menovite Thompson a UMP-45) Ináč nemám čo tomu vytknúť (až na AI ako sa z radosťou vrhá do ohňa a anomálii)
S pozdravom,
Anonym
O Mosinovi už zmínky padly na Twitteru a ve hře bude. Brokovnice s optikou je novinka v nadcházející verzi (proč by mělo jít o vtip?).
Inteligence nepřátel bohužel o obcházení ohňů a dalších překážek rozšířit nejde.
Jo, brokajda s optikou to je super, kdyz se strili napr. sipky tak se optika hodi... :)))
Okomentovat