Dnešní novinka poodhalí jednu z dalších změněných animací - tentokrát pro československý samopal SA58 a pro ruskou útočnou pušku AKM. Animace u ostatních AKček zůstanou původní, neutrálním stalkerům a banditům přibyde ještě rezavá varianta AK-74SU, kterou znáte už z DMP pro Clear Sky a Call of Pripyat.
Autoři animací: KingFriday, Real Wolf
9 komentářů:
Fakt pěkné. Akorát tam je jen SA58, Kalach tam chybí.
Víc než vz.58 do Zóny snad nepotřebuješ;)
Tak samozřejmě, SA58 jsem použil jenom na ukázku. Animace AKM je stejná, navíc byl k dispozici už ve starších verzích modpacku.
Tak to se omlouvám. Jsem myslel, že ve videu mají být obě.
Pokud jste někdy drželi samopal vz.58 v ruce, tak víte, že záchyt zásobníku je za zásobníkovou šachtou na levé straně. Na pravé straně je záchyt závěru. Takže zásobník lze vypustit pouze levou rukou, ne pravou jako v tomto videu. Je to škoda takhle kazit tak skvělou zbraň:'( a ani střeleckou pohotovost nepřidáte... Danál
SA58 mi dřepí doma, takže přehled o ní mám - a aby bylo vidět, že připomínky neignoruju, tak jsem animaci vrátil na původní. Nová zůstane jenom u AKM.
Danál: Predstavujes si to jak Hurvinek valku.
Streleckou pohotovosti myslis to, ze zbran zustane natazena po posledni kulce?
Ona neni az takova sranda upravit pohyby.
Typicky pouzivam uz ty existujici. Pokousel jsem se je upravit, ale Milkshape mi pri exportu lehne. A naucit se 3D Studio nebo Mayu neni az takova sranda a naanimovat to je jeste vetsi masakr.
Proto prosim, bud trochu ohleduplnejsi. Kritiku beru, ale stravil jsem na tom vsem prilis mnoho casu, nez abych nechal pripominku o kazeni zbrane bez odezvy.
Já to beru. Jsem jenom obyčejný pařan, který do zákulisí nevidí... Danál
V tomhle případě je název modifikace zavádějící - neupravuje totiž balistiku, ale jenom charakteristiku zbraní (kadenci, dostřel, účinek).
Okomentovat