------------------------------------------------------
INFORMACE:
------------------------------------------------------
Velikost: cca 400 MB
Pro verzi hry: Clear Sky 1.5.05
- Modpack obsahuje ruský dabing. K navrácení češtiny stačí smazat z adresáře gamedata\sounds složky characters_voice a scenario. -
POZOR: Bude-li se Vám špatně zobrazovat kus dialogové nabídky (během ukládání a tak podobně) a nezobarzí se cíl úkolu, stačí smazat či libovolně přejmenovat soubor ui_common.dds v adresáři gamedata/textures/ui!
------------------------------------------------------
ODKAZY A DODATKY:
------------------------------------------------------
Download (modpack): odkaz je neaktuální
Patch na mířidla k revolveru: odkaz je neaktuální(Jak pro klasická, tak širokoúhlá rozlišení. Archiv po stažení stačí rozbalit a nakopírovat do gamedata/configs/weapons).
Kompletní seznam změn: scorpions ftp
Patch na ikony: odkaz je neaktuální
(stahujte pouze v případě, že se ikony v inventáři nezobrazují správně. Soubor stačí nakopírovat do složky gamedata/textures/ui).
------------------------------------------------------
ZMĚNY A OPRAVY:
------------------------------------------------------
--- *) Aby se projevily všechny změny a opravy, je nutné začít hrát od začátku.
Opravy:
- Odstraněny neomezené respawny nepřátel v oblastech - lokace se nyní dají plně obsazovat
- Opraveny chybné popisky a ikony u munice ráže 7.62x54 a 7.62x54R + dodány chybějící texty
- Kompletní opravy a přepisy všech dialogů v Kordonu [Sidorovič, Šrám, Chaletskij, Valerián a další]
- Opravena chyba zaviňující pád hry v Agropromu [Can't open section 'af_electra_dummy_battery']
- Opravena chyba s množením krabiček s municí v nemocnici a Temném údolí u NPC postav
- Průhledové mířidlo na brokovnici SPAS-12 a kulometu PKM [jako v Shadow Of Chernobyl]
- Opraveny prolnuté modely stalkerských obleků s texturou exoskeletonu [Kordon] *
- Opravena chyba s pádem hry v Kordonu vlivem munice 7.62x39 mm pro AK-47
- Opravena chyba s nesprávným umístěním pistole Desert Eagle během míření
- Opraven pád hry v bažinách při pokusu dát lékárničku raněné NPC postavě
- Opraven nezobrazující se popis skrýše u Sidoroviče [1500 RU, flashdisk] *
- Opravena chyba s nemožností najít flashdisky pro Povinnost ***
- Opravena nesprávně se zobrazující textura tlumiče na H&K-MP5
- Odstraněn spacák [problémy se stabilitou hry a s dobou spánku]
- Pozměněno schéma odstraňování mrtvých postav z úrovní
- Větší síla házecích granátů [F1 a RGD-5]
Doplňky:
- Dodán kompletně nový model revolveru Sturm Ruger GP100 [+ranky, ikony, texty, mířidla, munice] *
- Některé artefakty mají nové vlastnosti [vyvolávání nebo naopak potlačování hladovosti postavy] **
- U překupníků je větší množství lékárniček, antiradů a obvazů, pozměněna dostupnost detektorů
- Změněn obsah skrýše Majora Chaletskiho [armádní lékárnička, granáty RGD, Abakan a munice]
- Občas je u mrtvých NPC a v bednách k dispozici PDA, které lze za 350 RU prodat u překupníků
- Těžký oblek frakce Jasná obloha má vyšší cenu a noktovizor už v základu [možno ještě upravit]
- Odstraněny ukazatele života během scény s vrtulníkem a při likvidace Střelce [TESTOVÁNÍ]
- Banditi u okraje smetiště berou peníze, během animace na Smetišti přijdete jen o výbavu
- Překupník Jasné oblohy bude mít při poslední dosažené hodnosti v sortimentu SIG SG.550
- Dodána pistole Sig Sauer P-226 [9x19mm, 15 nábojů, u Ašota] včetně popisu
- Je možné sníst oko flaksy nebo kančí kopyto, ale s nežádoucími projevy
- Gauss puška v elektrárně má zásobník jen na 20 ran a má větší účinek
- Zvýšena výkupní a prodejní cena lékárniček, mnohem nižší ceny obvazů
- Pozměněný dostřel většiny pušek a pistolí, změny v cenách munice
- Pozměněna cena artefaktů Gravi, Zlatá rybka a Máminy korálky
- Nová a vlastnoručně upravená textura pro Colt M1911 a LR300
- Odstraněn úbytek zdraví po požití vodky a zesílen efekt opilosti
- Opraveno několik překlepů v PDA popiscích [ui_st_pda.xml] *
- Nová hudba v hlavní nabídce [Requiem for a Dream]
- Obchodníci mají mnohem omezenější sortiment zbraní
- Dodána barevná a detailnější mapa bažin a Kordonu
- Odstraněn indikátor nápřahu během házení granátů
- U barmanů jsou k mání tablety odbourávající opilost
- Odstraněna výbušnost munice pro kulomet PKM
- Částečně pomalejší chůze a sprintování
- Tmavší textura přídavného tlumiče
- Odlišný efekt při útoku mutantů
** Seznam:
Vyvolání hladovosti:
Gravi [+1], Křivák [+1], Oko [+1], Koblížek [+1], Noční hvězda [+2], Bublina [+2], Zlatá rybka [+3]
Potlačení hladovosti:
Medůza [-1], Duše [-2], Máminy Korálky [-4]
*** Jedná se konkrétně o flashdisky k úpravám kulometu PKM. Jeden flashdisk [teď už snad správně] dostanete od místního překupníka v Agropromu za splnění úkolu pro Poustevníka, další flashdisk s modifikací pro PKM je ke koupi jako informace od Šilova, překupníka ze základny neutrálů v Kordonu.
55 komentářů:
Fakt dobrej mod, ale také jsem si všiml pár neduhů.
- Po načtení pozice zmizí mrtvoly.
- Mapa bažin je opravdu hezká, ale
je tak světlá že skrýše, úkoly atd jsou špatně vidět - možná by pomohla jiná barva - červená.
- Nejsem si jist jestli jsem to někde nečetl, ale při nižším než maximálním nastavení stínů se mi hodně divně zobrazovali volitelné nabídky (menu i hra) a neviděl jsem nic(např úkoly) na mapě.
Mizení mrtvol má na svědomí přímo hra, takže s touhle chybkou bohužel nic nesvedu. Barvu skrýší bez potíží můžu změnit, na chybu se zobrazením nabídky jsem nedávno dopsal řešení přímo k odkazu ke stažení.
Ten pomalý respawn NPC se mi zdá jako velice špatný nápad, protože hra je pak strašne prázdná a neakční.
Už v začátcích (bažiny) se dal tak pořídit od mrtvé NPC Ak-74. Taktéž prodleva pro splnění úkolů v bažinách byla delší a mám pocit že je i změnená AI NPC. Nevolají tak často o pomoc čímž přicházíme o rubly a reputaci. Je to dobrý modpack, avšak stává se nudným:-(
Vidíš, a mě třeba zas upřímně štvalo, že co minutu volá parta Clear Sky o pomoc s trojicí kanců, co by klidně mohli zastřelit sami - stejně jako ty respawny. Hlavně na Smetišti se ta hra nedala pomalu ani hrát. Stál jsem u zastávky mezi táborem se skupinou banditů a jejich sídlem v hangáru a pořád odněkud dobíhali noví. To pak nemá žádnou cenu o něco se snažit, když po hodině odrážení útoků nepřátel se ani spojenecká jednotka nedovede ubránit. Proč to pak opakovat dokola až do zblbnutí?
No na realističnosti to sice přidá, ale akce je ta tam. Já osobně si rád po práci odpočinu u lezením po zóně, ale občas chci i pořádnou akci a to bohužel v novém modpacku jde jen když budu plnit úkoly alá dokončení hry. Nelze tedy udělat, aby byl rspavn třeba po 24h (ve hře, ne v reálu)? to by odpovídalo i realitě ne? Spacák mě taky mrzí, doufám že se vrátí. Já osobnš nyní hraju datastor 1.3 s texturama z 1.5. Protože přiznám se bez datastoru je CS obyč. hrou
Na vrácení respawnu a nabíhajících hord tupců stačí smazat v gamedata/config/misc všechny soubory, začínající slovem faction (faction_killer, renegade atd). Spacák bohužel alespoň teď vracet nebudu a ani nemůžu kvůli vyskytujícím se problémům ve hře - ty se bohužel často objeví třeba až v pokročilejších lokací a hra kvůli němu nejde dohrát. Proto jsem ho nakonec vyškrtnul.
"Barvu skrýší bez potíží můžu změnit" - fajn , ale stačil by návod , já bych si to už změnil sám . Jinak se mi mod zatím jeví dobře , až na některé ikony v inventáři (Makarov vypadá jako stříkací pistole a obvaz jako Hořické trubičky)
Stačí si otevřít v gamedata/textures/ui soubor ui_common.dds (V Gimpu kupříkladu, ale s použitím DDS pluginu a bez načítání mipmap), ikonu přebarvit, zvolit z nabídky Obrázek volbu "zarovnat viditelné vrstvy -> zaškrtnout položku Odstranit neviditelné vrstvy" a výsledek pak uložit v DDS formátu tak, jak ti Gimp hned nabídne. Hlavně nezaškrtávej políčko s popiskem "Generate mipmaps". Pak už stačí soubor nakopírovat zpátky do gamedata složky a stejně tak si můžeš pak měnit i ikony.
Tuším , že jsi někde na Scorpion-foru psal , jak Ti záleží na získání informací od Vasjana o flashdiscích . Proto netuším , proč jsi k němu připsal 4-5 mutantů , kteří ho sejmou , ještě než stačí vůbec kváknout . Dá se tohle někde opravit a kde? Díky
Ať hledám , jak hledám (asi blbě),nemůžu nikde najít zmíněný DDS plugin . Mohl bys mi , prosím Tě napsat odkaz , abys ukončil mé tápání? Předem dík
DDS plugin máš třeba tady: http://nifelheim.dyndns.org/~cocidius/dds/
S Vasjou jsem potíže neměl, jako vždycky jsem vylezl na kámen, postřílel ty mutanty co tam kolem něj stáli a pak i přibíhající psy. Oproti Stínu nemám k dispozici nic na úpravu all.spawnu, takže by odstranění mutantů byl problém.
Ještě odpoledne fungoval... nevadí, zkus třeba tohle:
http://forums.fedoraforum.org/showthread.php?t=170797
to jsem zase ja a problem s halaskou XRay Engine pretrvava :((. Stahnul jsme si ten tvuj DMP 1.5 do Clear Sky, udelal jsem vse podle navodu a vdycky, kdyz do C:\Program Files\Deep Silver\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky pridam slozku game data, tak mi hra spadne do win... Hra jde zapnout v poho, dostanu se do menu, dam new game, probehne ukazka a pak to spadne..Jo a mam tam patch 1.5 a ve slozce fsgame jsem prepsal $game_data$ = true| true|....
Setkal si se s tim uz? Dik za pomoc...
jeste jsem zapomnel dodat, ze bez ty slozky game data to jde v poho... :))
a jeste jak mi to hodi tu chybu s tim XRay Engine, tak mi to pise chybu se souborem xrCore.dll..
A tady mi to hodilo log ty chyby, tak jestli by ses mohl na to prosim podivat...
http://www.sendspace.com/file/u1928o
A jestli to neni tim, ze nemam originalni hru?
mockrat dik..
Pokud používáš adekvátní patch (konkrétně 1.5.05), tak by ti modpack padat neměl.
Eventuelně zkus z adresáře gamedata/scripts smazat nebo radši jenom přejmenovat (libovolně) soubor xr_wffects.script.
Já bych to ale viděl na neadekvátní opatchování.
bohuzel stejne nejde.... stahl jsme si oba patche, tady z tvoji stranky, ale stejne to nepomohlo, ani s jednim...
Ale co jsme si cetl vseljaky diskuze, tak ono ma a melo problem se souborem xrCore.dll vice lidi... :((
Zdravím, mod mě zaujal, ale mám problém se zobrazením menu a dialogů. Zbyla z toho jen nějaká kostra. Dá se s tím něco dělat???Pokud se tento dotaz už opakuje, omlouvám se. Ale řešení jsem nikde nenašel :-(
Boris
Stačí se podívat nahoru nad odkaz ke stažení, ta červeně zvýrazněná poznámka.
Díky... Už jsem asi slepej z celodeního hraní Clear Sky.
Mám ale další problém, když u AK koukám přes optiku, optika je v levé horní části monitoru a tedy nepoužitelná :-( Co s tím?
Jinak DMP je super ;-)
Boris
Ve složce OSTATNÍ (gamedata) se povaluje složka se sadou ikon, co by měly fungovat dobře. Stačí je nakopírovat do gamedata/textures/wpn.
Good modepack, ale co ty supersilý zbraně? Má vůbec cenu kupovat nejakej kvalitni oblek? zda se mi ze kulky obleky ignorujou. s tim souvisi dalsi vec, jsou mezi zbranema nejaky rozdily, když všechny maji sílu na maximu, at je to pistolka nebo kalach?
Na statistiky se moc nevyplatí dívat, tyhle problémy už byly i ve Stínu a zrovna v CS se mi do toho nějak zvlášť vrtat nechce. Pokud jsou problémy s účinkem zbraní, sraž si obtížnost na nejlehčí. DMP vychází hlavně z toho, aby Zóna byla nebezpečná, ne aby se podobala zájezdu někam do Chorvatska.
Díky moc je to dobrý mod :)
Obdivujem ako to dokážeš prerobiť... Veľa skvelých modov GL ;)
Oblek Bulat s maximálním upgradem a ti šašci od Duty mi Abakem moc neublíží 8-)
Hraju na obtížnost STALKER :-) I když zblízka to docela štípne... :-D
Objevil se mi další problém a to - po splnění úkolu "Zatopit podzemí v Agropromu" se už nijak nedostanu na základnu Jasné oblohy. Ani jeden z průvodců v bažinách mi to nenabídne...co s tím?
To nemám zdání. Tak zkus s průvodcem dojít někam do Kordonu nebo Agropromu (pokud tam už nejsi) a odtamtud se už do bažin dostaneš přes přechod.
Měl jsem stejný problém, v celé mapě nebyl jediný průvodce, který by mě zavedl na základnu Jasné oblohy. Mluvil jsem uplně s každým v celé Zoně. Průvodci selhali a pěšky se tam dojít nedá, okolo základny je ostnatý drát:-(
Mrzelo mě to, zvlášt když tam na mě čekala velká odměna.
Zvláštní... tak na to se ještě podívám. Měl bych mít cestu do Kordonu.
Jen chci upozornit, že nejde o chybu v DMP, protože jsem tenhle problém měl v původní verzi Clear Sky, patch 1.5.08
nemuzu najit ten revolver,muzu vedet kde se nachazi nebo nejaka chybka?
dik
Revolver bys měl bez potíží koupit od Ašota, překupníka Svobody. Nemusí ho ale mít v nabídce hned, záleží i na postupu v úkolech.
diky za info,hned to jdu vyzkouset 8-)
ten revolver je super,ale moc toho netrefim.pravy tlacitko mysi a misto abych videl na co mirim tak se jen lehce priblizi zbran a jeste zmizne i ta mala tecka takze nevim kam strilim.nevim zda ta oprava je na tohle ale nejde to.poradite co s tim,nejde tam nejak zapnout aspon krizek at vim kam strilim,zboznuju revolvery(357) diky
zdravím, po nainstalování DMP mi hra spadne hned v úvodním videu. Původně jsem měl patch 1.5.04. Nevíte kde může být chyba? děkuji.
Vždycky když hra spadne, uloží se záznam do složky Sdíl.dokumenty/STALKER-STCS/logs (do souboru xray_xyz.log, kde xyz je název profilu). Tenhle soubor mi stačí poslat na mail a já se podívám, co se kde stalo.
Zdarek :)
Chtel bych se zeptat jestli by nekdo dokazal konvertovat nektery zbrane z SoC ...tim mam na mysli treba " ARSENAL " ...skousel sem to vlastnorucne.....povedlo se z pulky....nevyhoda byla ze zbrane byli asi o pul metru od rukou a nakrivo :D ...nema nekdo nejaky reseni? ...docela bych si chtel zastrilet se starou dobrou 47ickou
nebo Bizonem.
Zatim cauves :)
Styles-M
Na převodu zbraní dělá zahraniční komunita, ale existující ukázka (SMRTER mod) je ještě hodně nestabilní a zbraním chybí animace.
planuje se nekdy předělat dmp na novjejší patch?
Na novějších verzích hry by DMP alespoň pro Clear Sky měl fungovat. Kvůli problémům s vykreslením oblohy jsem to ale zkusit nemohl.
Musím Daty před Tebou smeknout... měsíce práce, řešení problémů, všechno okolo, a přitom vše zadarmo- jsi opravdu machr a máš mé hluboké uznání!Již se těším na nový DMP pro CS.
Díky moc za chválu. Nová verze tady už bude brzo (a nejenom pro Clear Sky) - navíc se v ní objeví i konečně funkční spacák.
Není na stažení nějakej jinej odkaz? Vždycky mi to stáhne jen asi 120mb.
Dík
Prosím prosím, jak změním HUD u 7.5 na původní (někdy nepoznám jestli stojím, nebo se krčím)
Dík
Vyžadovalo by si to víc než jenom pár oprav a v tuhle chvíli na další úpravy indikátorů nemám čas. Možná pak časem nějakou variantu ke stávajícímu HUDu dodělám.
Mám pár dotazů 1. na smetišti mi zmizel hlavní úkol myslim že se pak má něco jít dělat k povinnosti ale tam je v hlavní budově zavřeno
2.jak udělat abych se zbavil úkolů který nejdou splnit měl sem s banditama obsadit něco na smetišti a pak tam měli hlídat jenže umřeli a nikdo nepřišel tak sem vystřílel bandity a nic pořád ho mám zadanej a v mapě už žádnej bandita neni PLS HELP
Ze smetiště tě cesta zavede do údolí ke Svobodě, teprv pak zpátky na smetiště a odtud pak do Agropromu - jestli používáš novou verzi modpacku (v tuhle chvíli 2.0 / 2.0.1), tak tam by ke zmizení značky na mapě nemělo dojít. Na posily musíš pak buďto počkat, nebo zkus uložit a načíst hru. On tam stejně pak někdo přiběhne, i když možná ne hned. Alespoň vidíš, jak v podíní GSC funguje ta slavná válka frakcí.
JJ u svbody jsem už byl jen nemám zadanej hlavní úkol prostě tam kde by měl bejt nic neni.Mám tu starší verzi bude vše fugovat(uložení) když jí překopčim tou starou?
Jinak banditi se ani po restartování hry neobjevili prostě jsou mrtví to mi je jedno spíš mi de vo ten hlavní úkol no;)
To budeš muset vyzkoušet - já vždycky s novou verzí zapnul hru od začátku, takže v tomhle ti poradit nedovedu. Teoreticky by se pozice načíst mohla, ale jestli se projeví nějaká změna, to těžko říct.
Hmm něco zkusim poslední dotaz ke komu bych teda měl jít od svobody mám ještě nějáký dvě úkolový PDA a nevim co s nima.Jinak Mod je fakt povedenej chválim;)
Možná by stačilo povolit ty neomezený respawny.
To by pak bohužel zase narušilo i zbytek hry, kdy by se ti během pár vteřin respawnovaly jednotky třeba i přímo za tebou. Od Svobody pak musíš zpátky na smetiště k blešímu trhu a pak do Agropromu. Pokud se ti v PDA další postup neobjevuje, zkus použít tu novou verzi modpacku.
OK zkusim je i jinde odkaz i než ne uložto?
V tuhle chvíli ne. V průběhu cirka dne bude balík i na scorpions ftpčku.
ok paráda ;)
Okomentovat