NOVINKY


[19.04.2021]
■ Vydán update 4.2.01 pro DMP Renova 4 [Clear Sky].

[06.08.2020]
■ Vydána aktualizovaná verze DMP Renova 4.1 [Clear Sky].

[30.03.2020]
■ Sloučení DMP Altera 4.0 [Call of Pripyat] s poslední aktualizací a uveřejnění nových odkazů ke stažení.

7. března 2021

DMP Renova - update 4.2


Většinou se nestává, abych k běžné aktualizaci modpacku psal nějakou novinku, ale řekl bych, že tahle si to zaslouží. 

Když Clear Sky vyšlo, byla na něm vidět kromě hromady osekávek i řada jiných, ne zrovna logických škrtů. Jedním z nich byl i vyřazený systém hladovosti. Snahy o její návrat na sebe sice nenechaly dlouho čekat, ale převážně šlo o polovičaté a mnohdy i horko těžko funkční pokusy, které ve výsledku působily spíš otravně, než aby nějak napomáhaly hratelnosti jako takové. Nemohla za to ale neschopnost komunity, jako spíš až překvapivě urputná snaha samotného GSC tuhle dřív naprosto funkční herní mechaniku za každou cenu a co možná nejnásilnějším způsobem vyřezat přímo z kódu. Že to nedávalo smysl, to už je věc druhá.

Ať už byly důvody jakékoliv, pravou příčinu se už těžko dozvíme. Nedávno jsem ale našel asi sedm let starou a v podstatě naprosto zapomenutou modifikaci, která ten hlad nejen vrátila, ale zároveň se v ní povedlo vynutit i oznamování pomocí ikony [což žádná z předchozích vydaných modifikací do té doby neumožňovala]. No a nemít něco takového i v DMP, to přece nejde. Následovalo tedy několik dní úprav, testování (a obav), ale nakonec se zadařilo a jídlo konečně získává zpátky svůj smysl. Pro započítávání hladu ale platí dost odlišná metodika, která nepočítá s jeho ovlivňováním pomocí artefaktů. Ale ruku na srdce, to je asi to nejmenší, co by koho mělo trápit. 

Nový update ale neřeší jenom přidání dříve funkční herní mechaniky a hrstky dalších oprav, ale zároveň i několik věcí usnadňuje. Kompletní seznam je jako obvykle uveden v přiloženém souboru, ale přesto bych tu rád zmínil jednu specifickou úpravu, a to konkrétně v systému předávání odměn za postranní mise. Nově to funguje tak, že zadavatelé úkolů ve vzdálenějších lokacích předají hráči odměnu okamžitě, aniž by bylo potřeba vracet se zpátky na ústřední základnu [což platí hlavně pro neutrály v Agropromu nebo členy Povinnosti a Svobody v Armádních skladech]. 

__________________________________________________________________


Odkaz ke stažení [*.zip, 9,7 MB]: Dropbox
Archiv je k dispozici i na hlavní stránce k modpacku [ZDE].

__________________________________________________________________


Snad se vám tenhle přídavek bude líbit a v příští novince se už konečně podíváme na Stín Černobylu.

1 komentář:

Nikolajevich řekl(a)...

Popravdě jsem za tento script rád :D Strašně mě štvalo že ve vanille prostě Jizva nehladověl a jídlo ztrácelo naprostý smysl v tu chvíli. Takže jsem rád že někdo si fakt dá tu práci a najde 7 let starý script, díky Daty
Jinak se těším na zmiňovanou novinku ohledně DMP 9 dost mě zajímá jakou fíčuru a nástrahu sis na nás zase připravil :D