NOVINKY


[19.04.2021]
■ Vydán update 4.2.01 pro DMP Renova 4 [Clear Sky].

[06.08.2020]
■ Vydána aktualizovaná verze DMP Renova 4.1 [Clear Sky].

[30.03.2020]
■ Sloučení DMP Altera 4.0 [Call of Pripyat] s poslední aktualizací a uveřejnění nových odkazů ke stažení.

30. května 2016

GamesPlay - S.T.A.L.K.E.R. stream

Vážené stalkerstvo,

otevřete si kalendáře a diáře a zakroužkujte si v nich 31.5. (tedy zítřek). Od 18 hodin totiž proběhne GamesPlay stream Stínu Černobylu, kde bude odprezentována část chystané deváté verze DMP spolu s Real Zone Modem od RSA Vipera. Hru samotnou si vezme na starost Thorleif, který se už několikrát u obou modifikací podílel na betatestu a poskytoval podrobnou zpětnou vazbu – takže ví, o čem je řeč a jaká úskalí X-Ray Engine dokáže (nejen pro hráče) přichystat.


3 komentáře:

Unknown řekl(a)...

No tak jsem se na stream koukal a musím říct že DMP vypadá velice ůchvatně ;)
Doufám že se povede mód vydat a že se žádné problémy už nevyskytnou :)
To samé bych řekl i o Viperovu módu který je dosti podobný DMP,ale né zas tak moc.
Stejnak tak či tak mě oba módy baví.
Díky ti tedy za tuto ťežkou práci a tu zábavu kterou pro nás děláš :)

Datastor řekl(a)...

Díky. Akorát mě mrzí, že docházelo k problémům. To je ale bohužel daň za to, když nějaká herní firma vyvíjí svůj engine po několik let a vystřídá se na něm spousta lidí. Modpack ale vyjde určitě a jsem rád, že se z prezentace líbil.

Thorleif_cz řekl(a)...

Velmi děkuji za pozitivní reakci, osobně mám z toho streamu dost rozporuplný pocity. Spoustu věcí jsem zapomněl zmínit a na spoustu dotazů jsem se vyjádřil dost krypticky. :D
V některých případech nastával i zmatek z důvodu multitaskingu na levlu, na kterým je asi fakt málokdo... Hrát hru, mluvit o ní, držet v hlavě dva vynikající a bohatý mody, tak, aby se mi nesmíchaly... Ty bugy mi taky moc nepřidaly.
Strašně moc doufám, že to je bylo pro diváka překousnutelný a že to i pro věci, který byly řečený víc lidí k DMP a RZ přitáhne, než odradí. Pak by to totiž mělo absolutně opačnej efekt, než jsem zamýšlel.