NOVINKY


[19.04.2021]
■ Vydán update 4.2.01 pro DMP Renova 4 [Clear Sky].

[06.08.2020]
■ Vydána aktualizovaná verze DMP Renova 4.1 [Clear Sky].

[30.03.2020]
■ Sloučení DMP Altera 4.0 [Call of Pripyat] s poslední aktualizací a uveřejnění nových odkazů ke stažení.

17. února 2014

Perná neděle

Nedělní ráno vážně nebylo z nejlepších. Při prohlížení mailů jsem totiž s nelibostí zjistil, že se mě docela dost lidí na Twitteru ptalo, co ty odkazy měly znamenat a proč tolik spamu. To mě samozřejmě překvapilo, protože účet používám jenom já a kdybych někomu něco posílal, tak bych si to musel pamatovat. A ejhle... nakonec mi to potvrdil i mail přímo z centrály Twitteru, kde stálo, že můj účet někdo hacknul. No paráda.

Okamžitě jsem tedy změnil heslo a jal se zkontrolovat škody. Naštěstí to vypadá, že došlo skutečně "jenom" k rozesílání spamu formou osobních zpráv a k závažnějším problémům nedošlo. Pokud jste tedy i Vy našli nějakou podobnou falešnou zprávu psanou mým jménem (což se dá poznat jednoduše podle toho, že text byl v angličtině), NEKLIKEJTE na odkazy v nich uvedených a rovnou je smažte.

Je mi líto, pokud tahle událost někoho překvapila nebo někomu způsobila potíže, ale to jsem bohužel nemohl nijak ovlivnit. Teď už by mělo všechno fungovat tak jako předtím.

5 komentářů:

Sub_Zero řekl(a)...

Někteří lidé jsou bezpáteřní. Daty, drž se a takový individua bych narval do "gazivoroku" :-)

Anonymní řekl(a)...

To si mněl štestí, že nebyli žádne škody .

Datastor řekl(a)...

No, alespoň jsem si ničeho zásadnějšího nevšiml, tak doufám, že se něco neprojeví v budoucnu. A je pravda, že za tohle by těm hackerům malá návštěva anomálního pole nezaškodila.

Unknown řekl(a)...

Sakra něco podobného se stalo i mě ale mě ukradli Steam :D

Anonymní řekl(a)...

Mám problém s baterkou. Když rosvítím, tak mi svítí ještě pod nohama kolem postavy.. Když sem baterku umazal, tak to kolem postavy svítílo o něco míň. Nějaká rada jak tohle odstranit?