NOVINKY


[19.04.2021]
■ Vydán update 4.2.01 pro DMP Renova 4 [Clear Sky].

[06.08.2020]
■ Vydána aktualizovaná verze DMP Renova 4.1 [Clear Sky].

[30.03.2020]
■ Sloučení DMP Altera 4.0 [Call of Pripyat] s poslední aktualizací a uveřejnění nových odkazů ke stažení.

11. června 2012

S.T.A.L.K.E.R. 2 znovu v kurzu

Dnešní novinka bude snad ještě překvapivější než noticka z 25. dubna - Stalker 2 možná přeci jen vyjde [ano, takových prohlášení už bylo nepočítaně a nakonec to vždycky dopadlo všelijak...]. Avšak podle webu crazy-stalker.com, který v převzatém rozhovoru s Michajlem Razumovem zmínil nabírání nových lidí do GSC a snaze dokončit celou hru někdy v polovině léta tohoto roku, to tak vypadá. Zní to sice neuvěřitelně, ale teoreticky by to možné bylo [záleží na tom, kolik procent hry původní GSC vlastně dodělalo]. Na druhou stranu už jen skutečnost, že by za skoro hotovou práci slízlo smetanu nové osazenstvo, asi původní autory moc nepotěší. Tedy asi vůbec.

První materiály ze hry se mají objevit až ve chvíli, kdy o tom rozhodne sám Sergej Grigorovič a stejně tak se prý má objevit i stolní desková hra. Grigorovičovi má podle rozhovoru záležet hlavně na pokračování a rozvíjení celého herního univerza a tím pádem vytvoření nového Stalkera s původní atmosférou, jakou známe z dřívějška. Problém tak může být v dosti přísných požadavcích k vyhledání vhodného distributora. Na to, jak to všechno nakonec dopadne, si ale budeme muset počkat.

Zdroj: http://stalker-gamer.ucoz.ua/

14 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

No, nabirani novych lidi. Takze na tom nebudou delat ti puvodni. Takze uz to nebude ono :-(
Xaint
(a stejne drzim palce Vostokum, aby se jim to povedlo. Stalker to sice nebude, ale i tak.)

Anonymní řekl(a)...

No mě v tuto chvíli víc zajímá nové DMP :-P ... už mám 2 měsíce nainstalované čisté SoCh.... a pořád čekám jak to Daty už hodíš konečně na net (respektive jak to bude hotové) :-P...

Anonymní řekl(a)...

Příjemná zprávička:-)

Datastor řekl(a)...

Netřeba se bát, DMP ke stažení bude hned jak to půjde. Ale s tou radostí okolo náboru lidí do GSC bych se ještě moc neradoval; nic to pořád neznamená.

Jiří Fiedler řekl(a)...

jo, celkem přijemná zpráva, alespoň větší výkřik do tmy. Teď budem asi vděčný za cokoliv.

Sub_Zero řekl(a)...

Pro zkrácení chvíle čekání na další mod-pack jsem si vytvořil vlastní flash-téma do mobilu - STALKER.
:-)
http://www.youtube.com/watch?v=LoIUFcBrzf8&feature=g-upl

Anonymní řekl(a)...

Podle mě blbost, pokud je to celý team nových lidí, nejsou tak zkušení a zaběhlí + musí přebírat kód po někom jiném. A polovina léta je šibeniční termín i za obvyklých podmínek sehraného a zaběhlého teamu.. A i kdyby, dočkáme se leda spousty odkladů a výsledek bude kdo ví jaký..

Datastor řekl(a)...

To je právě první věc, co skoro všechny napadne. Já bych tomuhle prohlášení taky moc nevěřil, minimálně ne v tom smyslu, že datum vydání nebude na úkor kvality. Uspěchávání v tomhle případě vážně nevěstí nic pozitivního (stačí si vzpomenout na komplikace s prvním Stalkerem).

Anonymní řekl(a)...

Přesně to mi taky přišlo na mysl.. Já osobně se teda nijak neraduju a nic si od toho neslibuju.. Narozdíl od nového DMP, na který se třesu už asi půl roku :) Už jen to, že by měl být S2 na konzole je prostě fail se vším všudy.. A můžou stokrát říkat jak to nijak hru neovlivní a podobné kraviny.. Ovládat hru budeme 8 klávesama (tak jako každou konzolovku na pc)..

Moc ale nechápu ty konzumenty.. Jak může někdo nemít rád stalkera? Co ty lidi baví na těch komerčních "koridorovkách", vycházejících pomalu co měsíc nový díl do série, kde se prostě střílí do všeho co se pohne a jde se rovnou za nosem, protože jinam cesta nevede? Kdyby místo COD pytlovin lidi kupovali stalkera, takové problémy s hledáním distributora by nebyly :D Suma sumárum: Můžeme za to my :D :)

B3N4K

Datastor řekl(a)...

Moderní střílečky "těží" hlavně z toho, že jsou mnohem přístupnější, než hra ve stylu Stalkera. Nemusíš nikam odbočovat, nemusíš uvažovat, jakou zbraň prodáš a co se ti vejde do batohu stejně tak, jako nemusíš řešit potíže s nedostatkem munice, která se válí úplně všude.

Netřeba se vracet do původních lokací, probíháš pořád dalším a dalším prostředím, hlavní záporák pořád uniká "spravedlnosti" a počítadlo zabití vesele stoupá. A nejhorší je pak to, když ze sebe někdo vyplodí "nehraju nic s tak hnusnou grafikou", která třeba zrovna u Stalkera byla a pořád je dost nadčasová. Bohužel tahle nadčasovost se při pohledu na těch pár videí z dvojky Stalkera vytratila neznámo kam a spíš to vypadá jenom na další hru běžící na Unreal Enginu (viz třeba tady nebo tady).

Unknown řekl(a)...

To je jasné, že těží z té jednoduchosti a nenáročnosti, ale nikdy jsem nepatřil do té skupiny lidí, kteří přijdou z práce a chtěji "relaxovat" u nějaké takové hry, kdy vypnou mozek a užívají si bezhlavé jatka, takže úspěch založený na něčem takovém mi neleze do hlavy :) Pro mě čím komplexnější a komplikovanější hra je, tím je lepší :) Těch stereotypních koridorovek co jsou furt stejné, akorát s lepšíma texturama a trochu odlišnýma mapama a scriptama (a suprovým rádobypříběhem) už jsem se trochu přejedl :/ :)

Kvuli použitému engine bych hru neodsuzoval, přeci jen je to jen engine a jak ho tvůrci pužijí už je na nich.. Ale s tou grafikou máš naprostou pravdu, říkal jsem takhle kdysi dávno kamarádovi, ať zkusí toho stalkera a on se mi vysmál, že to vypadá jak 20 let stará hra a že to hrát nebude.. :)

B3N4K

xaint řekl(a)...

hele, datastore, me se ty videa docela libej. protoze treba ptave ty animace mi prijdou krasne verny, jak treba ten chlapek znudene sedi, podrbe se, protahne si nohy a tak... me se to dost libi, kdyby tam nebylo tolik odlesku ve vlasech a na hadrech, vypadalo by to este lip.
ale na dvojku se teda moc netesim. nebude to od puvodnich lidi, nebude to ono.
na Survarium se celkem i dost tesim, i kdyz si ho asi nezahraju (skoncil jsem s hrama, zabiraly mi moc casu. i kdyz na tohle si mozna nejakej cas vyhradim ;-) )

Anonymní řekl(a)...

Přesně tak. Nechápu lidi co baví hrát předem definovanou hru. U Stalkra hraju pokaždé jinak. Hold lidi jsou divní. Ale my naštěstí máme Datastora. Díky bohu za něj. Jinak už nevím co bych dnes asi tak hrál ...............

Sub-Zero

Datastor řekl(a)...

Neodsuzuju engine a ani ty animace, narážel jsem právě na odlesky, zubatost stínů (která se většinou projevuje právě u Unreal Enginu) a takovou podivnou plastovitost postav. Někdy prostě výrazná bumpmapa škodí.