NOVINKY


[19.04.2021]
■ Vydán update 4.2.01 pro DMP Renova 4 [Clear Sky].

[06.08.2020]
■ Vydána aktualizovaná verze DMP Renova 4.1 [Clear Sky].

[30.03.2020]
■ Sloučení DMP Altera 4.0 [Call of Pripyat] s poslední aktualizací a uveřejnění nových odkazů ke stažení.

20. srpna 2008

Datastor Modpack 5.00 [Stín Černobylu]



Download link: odkaz je neaktuální

Velikost: 240 MB
Určeno pro verzi hry: Shadow Of Chernobyl, 1.0004
Verze modpacku: 5.00
Obrázky: 1, 2, 3, 4


Novinky a úpravy:

Primární změny:
===========
- Nové unikátní zbraně [lze je zakoupit u patřičných překupníků, ale je nutné mít spoustu peněz]
- Rapidně změněné schéma prodeje a výkupu výbavy [výkupní cena je několikrát nižší než nákupní, hodnota výbavy je drasticky nadsazená]
- Opravena výkupní cena stalkerského obleku u profesora Sacharova
- Opravena chyba se špatně se zobrazujícími obleky v inventáři
- Petruha je na začátku hry vyzbrojen brokovnicí TOZ-34 [při započnutí nové hry]
- Na začátku hry se v Kordonu neobjevuje hejno koček [při započnutí nové hry]
- Před Sidorovičovým bunkrem je zelená Lada [při započnutí nové hry]
- V Kordonu není tolik Zlomů [při započnutí nové hry]
- Přidán patch k Dream modu [bez nutnosti spouštět hru s parametrem -nointro]
- Opraveno několik úkolových popisků souvisejících s Lovcem v Baru
- BVP nemá zakrytá okna
- Sacharov má k dispozici v pozdější části hry [po vypnutí Vypalovače mozků] exoskeletony a vědecké obleky Monolitu a žoldáků
- Během zaměřování se Označenému mírně třese ruka
- Opravena chyba zaviňující smrt profesora Kruglova po dokončení měření emisí ještě během předělové animace [společně s tím byl rapidně snížen dohled zombifikovaných stalkerů]
- Zprovozněny popisky během opravování výbavy u překupníků [týká se hlavně Lakomce a Sacharova] - u Sidoroviče se jen nezobrazuje jeden text po dokončení opravy
- Maximální váhový limit byl ustálen na 90 kg
- Znovuzačlenění pušky SAKO RK-95 k Lakomci [model zbraně existoval i v předchozí verzi modpacku, ale zbraň nebyla k dispozici]
- Opravena chyba s umíráním stalkerů v hořících sudech
- Přestřelka s vojáky v Agropromu se obejde bez asistence Ohybů [při započnutí nové hry]
- Dodán popis pro pistoli PB
- Možnost připojit se nejen k Povinnosti, ale i ke Svobodě [po dokončení úkolu "Zlikviduj jednotku Povinnosti"]
- Na začátku hry vám Wolf nedá žádnou zbraň kromě nože [navíc je trochu pozměněn "předávací" dialog]
- V armádních skladištích již nejsou k dispozici pohozené obleky v chatkách a u ohniště v upíří vesničce
- Přidána brokovnice Saiga [dvě verze] s kompletním popisem [bez možnosti montáže příslušenství] včetně vlastní ikony a modelu
- Přidán kulomet PK, samopal P90, puška AKM, AKM s polovičním zásobníkem a pistole Makarov PMM [modernizovaná verze] včetně ikon a popisků, doplněny ranky
- V Zóně je akutní nedostatek munice [mrtvoly u sebe mají jen velmi malý počet]
- Snížen výskyt obleků u mrtvých NPC
- Odstraněny volně pohozené zbraně v Zóně a vylepšená možnost obchodování s NPC
- Realističtější krev
- Dodán spacák i s kompletním popisem
- Nový HUD
- Nový model samopalu AKSU včetně textury, zvuků a animace [nabíjení pravou rukou], zoom během míření byl ponechán
- Odstraněny vylepšené efekty od EggChena [pád hry v černobylské elektrárně]
- Nová animace a zvuky pro pušku SIG SG550
- Změněna priorita vedlejších úkolů od Lukáše [kvůli chybě při plnění úkolu "Vyčisti vesnici"]
- Zcela od základů změněn systém zobrazení inventáře v širokoúhlém rozlišení [testováno na 1680x1050] - menší mřížka batohu, opravena chyba s nefunkčním spodním řádkem inventáře, odstraněn poslední nekompletní sloupec [předměty se zobrazovaly jenom do poloviny], ikony postav jsou bohužel mírně protáhlé, jinak se ale zobrazují zcela korektně
- Dodány blowouty a psi-emisní oblasti včetně odstranění chyby s pádem hry po vstupu do laboratoře v Temném údolí

Dodatečné změny:
============
- Detektory lze zakoupit u všech obchodníků kromě Petrenka, vědecký detektor s největším dosahem a se schopností identifikovat všechny anomálie je k dispozici jen u profesora Sacharova za tučnou částku [po vypnutí Vypalovače mozků bude cena nižší]
- Odstraněna chyba s hořícími anomáliemi po zapnutí noktovizoru [pouze během používání anomálních detektorů]
- Možnost přidání tlumiče na pušku FN F2000, Enfield L85A2 a SIG SG550
- Možnost vybrat si skin rukavic hlavní postavy [složka HAND_TEXTURES -> požadovanou texturu nakopírujte do gamedata/textures/act]
- Tečkový kurzor [při schované zbrani]
- Dodány popisky ke kytaře, harmonice a k ruce zombie
- Max vám po splnění úkolu "Dones flashdisk šíleného stalkera" věnuje Desert Eagle, jak to autoři hry původně zamýšleli [včetně pozměněného dialogu]
- Nové zrnění při přibližení se k anomáliím
- Zlepšen pohled druhé osoby během řízení vozidel
- Vozidla mají jiné textury a zvuky
- Nové zvuky nabíjení a střelby z pistole Makarov
- Úprava nahrávacích obrazovek [Kordon, Agroprom, Pripjať, Černobyl]
- Nové textury cigaretových krabiček
- Pozměněné optiky
- Změněna výška kamery při držení dalekohledu
- Nová animace během vytahování šroubů
- Menší mřížka inventáře při obchodování
- Nové textury banditských plášťů [maskovací verze]
- Nová textura na AN-97 Abakan, TOZ-34, BM-16, SVU-A, Makarov, Fort 12, AK-74, SVD, FN2000 a noži
- Nové ikony energy drinku, vysílačky, kožené bundy, pušek ZMLR, SVU-A, Groza, AK-74, FN2000, AKSU a pistolí PB a Makarov
- Opravena cena žoldáckého vědeckého obleku a exoskeletonu
- Změněna vývěska baru u 100RAD
- Nové skiny žoldáků
- Opraveno pár drobných překlepů v popisech artefaktů a anomálií
- Dodány popisky ke klávesám, měnící úhel kamery a nastartování auta
- Nový zvuk střelby z pistole Walther P99
- Odstraněn džíp v Kordonu, nahrazen zelenou Ladou u Sidorovičova bunkru
- Lovcova brokovnice BM-16 byla nahrazena dlouhou brokovnicí TOZ-34 včetně ikony a modelu
- Několik úprav v textech
- Ostřejší textura kytary
- Vyšší skákání
- Energy drinky mají menší účinek
- "Nesnězitelný" chléb v Temném údolí lze sníst
- Opraven dostřel pistole Desert Eagle
- Při přiblížení se k anomáliím se Označenému rozmlží zrak
- Modifikováno několik ikon výbavy, zbraní a monster
- Označený má při pohledu z třetí osoby na zádech batoh
- V Zóně se u několika překupníků objeví i pivo Budvar
- Nová ikona označeného
- Nová hudba v hlavním menu
- Vyšší cena unikátní SVD Dragunov
- Dodány vyšší ceny ke kulometu PK a munici

Stejně jako vždy platí následující: Pokud se setkáte s nějakou chybkou (hra byla dvakrát testována až po laboratoř v Rudém lese), nahlašte mi ji sem.

Poznámka:
Textury normálních optik pro monitory s poměrem stran 4:3 patří do složky textures/wpn

Žádné komentáře: