******************************************************
[INFO + DOWNLOAD]
******************************************************
Velikost: 480 MB [7Zip]
Pro verzi hry: 1.0004
Download: odkaz je neaktuální
Readme: e-disk
Doplňky k modpacku: ZDE
Pečlivě si pročtěte instrukce přímo u modpacku, kde je řešení všech známých chyb. Bude-li po pití vodky následovat zpomalení hry, stačí smazat soubory total_recall.ppe a yantar_underground_psi.ppe v adresáři gamedata/anims. Starou verzi modpacku smažte nebo přejmenujte - překopírováním nových souborů do původních docílíte akorát znefunkčnění hry. Více informací (nejen) k instalaci najdete v přiložených instrukcích.
******************************************************
[OPRAVY A VYLEPŠENÍ]
******************************************************
Aby se všechny změny a doplňky projevily, je potřeba spustit hru od začátku!
Nové modely zbraní:
- Lakomec: Sturm Ruger GP-100, H&K 416, H&K XM8 a M16A3
- Sacharov: Glock 17
- Petrenko: PPD-1940
Opravy:
- Opraveno zobrazování HUDu na širokoúhlých monitorech vč. ukazatele výdrže
- Opravena chyba s výkupní cenou AKM s kratším zásobníkem pro samotáře
- Změněny efekty rozmlžení při blízkosti u anomálií [propad plynulosti hry]
- Opraveno nesprávné zobrazení stínů na postavách [cell-shade stíny]
- Korektní dialogy během oprav u Sidoroviče, upraveno několik dalších dialogů
- Z Údolí odstraněny kočky, Zlomové a Trpaslíci [potíže s reakcemi banditů]
- Poupraven font titulků v Jantaru [u Vasilijevova těla a v u mrtvoly Ducha]
- Opravena chyba v Temném údolí při vstupu do laboratoře [_g.script]
- Zcela odstraněny blowouty a psi-emise [potíže se střídáním dne a noci]
- Méně častější respawn oblud a stalkerů [FÁZE TESTOVÁNÍ]
- Navráceny původní hodnoty viditelnosti u stalkerů
- Doplněny chybějící ranky ke kulometu MG42
- Drobnější korektury v herních titulcích
- Opravena PDA popiska Tarbíka
Dodatky:
- Menší změny ve výskytu artefaktů [all.spawn] a ve vlastnostech [TEST]
- Změněna ikona tlumiče NATO [Ingram, Steyr a MP7], nové zvuky střelby
- Několik nových a rozmanitějších noktovizorů včetně upravených popisů
- Dodána sada Argusových nových textur povrchů
- Snížen impuls broků a jejich počet v patronách
- Pozměněno výkupní schéma překupníků
- Zcela nové ikony a několik nových textur
- Pozměněná výbava překupníků - menší sortiment a nižší cena obvazů
- Realistický čas [1 herní minuta = 1 minuta skutečného času]
- Navýšen úbytek výdrže během sprintu, částečně pomalejší chůze a běh
- Mírně navýšen dostřel brokovnic TOZ-34, Winchester a BM-16
- Mapa v PDA obsahuje i zašedlé lokace z Clear Sky, dodány nové textury map
- Jiná barva HUDu + odstraněný indikátor nápřahu při házení granátů
- Kouřový granát nahrazen světelným granátem
- Odebrány doplňující soubory textur z Basix modu
- U mrtvých NPC nelze nacházet artefakty a ani obleky
- Obvazy neléčí a uzdravovací efekt potravin je značně snížen
- Zásadně pozměněny obsahy skrýší a množství artefaktů v nich
- Nová textura AKM včetně zvuku střelby a ikony
- Nižší výkupní ceny částí těl mutantů u NPC i překupníků
- Snížená cena světelného granátu
- Pozměněny prodejní ceny kulometů PKM a MG42
- Nová textura vodky [převzata z DMP Clear Sky]
- Mírně pozměněno přiblížení u brokovnice TOZ-34
- Nová textura Sidoroviče z Clear Sky
- Bodový zaměřovač
Easter eggy:
- Konkrétně jeden jmenný. Hledat v Pripjati.
Nové modely zbraní:
- Lakomec: Sturm Ruger GP-100, H&K 416, H&K XM8 a M16A3
- Sacharov: Glock 17
- Petrenko: PPD-1940
Opravy:
- Opraveno zobrazování HUDu na širokoúhlých monitorech vč. ukazatele výdrže
- Opravena chyba s výkupní cenou AKM s kratším zásobníkem pro samotáře
- Změněny efekty rozmlžení při blízkosti u anomálií [propad plynulosti hry]
- Opraveno nesprávné zobrazení stínů na postavách [cell-shade stíny]
- Korektní dialogy během oprav u Sidoroviče, upraveno několik dalších dialogů
- Z Údolí odstraněny kočky, Zlomové a Trpaslíci [potíže s reakcemi banditů]
- Poupraven font titulků v Jantaru [u Vasilijevova těla a v u mrtvoly Ducha]
- Opravena chyba v Temném údolí při vstupu do laboratoře [_g.script]
- Zcela odstraněny blowouty a psi-emise [potíže se střídáním dne a noci]
- Méně častější respawn oblud a stalkerů [FÁZE TESTOVÁNÍ]
- Navráceny původní hodnoty viditelnosti u stalkerů
- Doplněny chybějící ranky ke kulometu MG42
- Drobnější korektury v herních titulcích
- Opravena PDA popiska Tarbíka
Dodatky:
- Menší změny ve výskytu artefaktů [all.spawn] a ve vlastnostech [TEST]
- Změněna ikona tlumiče NATO [Ingram, Steyr a MP7], nové zvuky střelby
- Několik nových a rozmanitějších noktovizorů včetně upravených popisů
- Dodána sada Argusových nových textur povrchů
- Snížen impuls broků a jejich počet v patronách
- Pozměněno výkupní schéma překupníků
- Zcela nové ikony a několik nových textur
- Pozměněná výbava překupníků - menší sortiment a nižší cena obvazů
- Realistický čas [1 herní minuta = 1 minuta skutečného času]
- Navýšen úbytek výdrže během sprintu, částečně pomalejší chůze a běh
- Mírně navýšen dostřel brokovnic TOZ-34, Winchester a BM-16
- Mapa v PDA obsahuje i zašedlé lokace z Clear Sky, dodány nové textury map
- Jiná barva HUDu + odstraněný indikátor nápřahu při házení granátů
- Kouřový granát nahrazen světelným granátem
- Odebrány doplňující soubory textur z Basix modu
- U mrtvých NPC nelze nacházet artefakty a ani obleky
- Obvazy neléčí a uzdravovací efekt potravin je značně snížen
- Zásadně pozměněny obsahy skrýší a množství artefaktů v nich
- Nová textura AKM včetně zvuku střelby a ikony
- Nižší výkupní ceny částí těl mutantů u NPC i překupníků
- Snížená cena světelného granátu
- Pozměněny prodejní ceny kulometů PKM a MG42
- Nová textura vodky [převzata z DMP Clear Sky]
- Mírně pozměněno přiblížení u brokovnice TOZ-34
- Nová textura Sidoroviče z Clear Sky
- Bodový zaměřovač
Easter eggy:
- Konkrétně jeden jmenný. Hledat v Pripjati.
15 komentářů:
Zdravim tě Datastore, chlape, chtěl jsem pochválit nový DMP, přesně takhle jsem si představoval Stalkera v originále, paráda, nicméně chtěl jsem poprosit o radu, pokaždé, když přiběhnu na lávku před checkpointem povinosti v baru ve směru ze smětiště, tak pád do woken, netušíš, čím by to mohlo být? je to na hranici, kdy začíná být slyšet zvuk z megafonu baru.......kdyby tě něco napadlo tak dej prosím tě vědět na R.a.b.i.n@seznam.cz. Díky moc chlape. Rabín
Mod je fakt dobrej, ale mám menší problém v aréně. Zatím jsem nezkoušel si nezkoušel hrát s nastavením, ale je tam hrozně moc světla, které se potom odraží úplně na všem a FPS spadne tak na 2 za sekundu :-/
Moc světla možná bude mít na svědomí nějaká verze user.ltx*, kde je nastavení grafiky hry včetně ovládání (nehledě na to, že aréna se na několika místech trhá tak jako tak). Buďto můžeš zkusit stáhnout nastavení na nižší hodnoty, nebo smazat soubor user.ltx v adresáři Sdílené dokumenty/STALKER-SHOC/ a pak si všechno nastavit rovnou ze hry.
*) Jedno z nastavení ve složce "ostatní" intenzitu světla zvyšovalo, tak možná právě to jsi mohl použít a dočkat se tak zpomalení hry...
- Světlo už je v pohodě, bylo to tím user.ltx, jinak se mi to ještě dělo v X18 u pseudogiganta.
- V aréně a u Arnieho jsem měl velký problém s načítáním pozic. Fungovalo to asi tak, že první načtení bylo většinou v pohodě. Při druhým se to celý seklo na načítací obrazovce u Datastor modpak. V půlce případů nešel ani alt+ctrl+del, takže jsem to musel hw resetnout.
- Stávalo se mi třeba v Rostoku, že se odnikud vyvalilo hodně nepřátel, jednou mě takhle dokonce obklíčili v úzký "uličce". Nebo i v Agropromu se předemnou zjevovali vojáci, teda spíš za mnou. Jednou jsem si všiml, že zrovna v tu chvíli hromadnýho respawnu se uložil autosave jako při příchodu do nový lokace.
- Sacharov dělá šílený věci = hrozně ho zajímají nepřátelé okolo bunkru a je schopen vyběhnout z tý svý klece a zablokovat dveře do bunkru, takže jsem měl hroznou chuť ho sejmout. Jinak taky jeho výkupní a prodejní ceny jsou mnohem více user friendly, až bych řekl, že to nebyl záměr. Např. ode mě koupil SEVA oblek za cca 27000RU a za stejnou cenu ho i prodává.
- U Sacharova a Kruglova(po expanzi při měření) s nimi nešlo mluvit, spraví to načtení pozice.
- Sundáním nabitého granátometu se smaže granát v něm.
Ještě jsem si vzpoměl na pistole.
- Browning je asi tak 10x účinější než Walter. Hraju na experta nahrál jsem si soubor s nižším poškozením a průrazností a s FMJ municí sundám na jednu ránu do hlavy zombie. Ten bar poškození je asi tak z 3/5 plný.
- Jo a pistole na 9x19 mají napsané místo té lepší munice, lepší munici pro 9x18.
- V jiném modu jsem to ještě nezažil, ale nacházím info o jedné a té samé skrýši třeba po páté. Někdy tam nic není, někdy je obsah třeba 5x takový než by měl být.
u na novější verzi, kde by se většina těhle neduhů neměla vyskytovat. Zvlášť skrýše jsem ještě předělával (i když vlivem "náhodnosti" ve hře se objevování několika skrýší dokola nejde vyvarovat).
zdarvim, muzes mi pls poradit s hlaskou XRay Engine?
Vdycky kdyz zapnu hru, tak hnedka po ukazce mi spadne hra do win a tam se mi objevi tahle hlaska XRay Engine a k tomu je jeste napsany: A Crash has been detected by BugTrap atd....
Proste nvm co s tim :(((
Ale kdyz odstarim ty tvoje game data, tak to jde normalne... A nemusim mit treba originalku abych to spustil ten tvuj mod? Nebo jestli mam dobrej crack, ale normalne mi to jde s tim crackem, bez toho modu...
Udelal jsme vsechno podle tvyho postupu, nakopiroval jsem slozku game data do C:\Program Files\Deep Silver\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky a prepsal jsem vsechny hodnoty v adresari fsgame na true!!! ALe proste nvm co delam spatne, byl bych vdecnej za jakou koliv pomoc...
Mockrat dik...
DMP 6.0 do Clear Sky ale nepatří. Na Clear Sky je 1.5 a odkaz na něj najdeš taky tady na blogu.
takze DMP 6.0 je do STALKERA Shadow of Chernobyl??
jj
mod do CS mi nejde, tak jsem si rekl, ze si aspon dam DMP do Stin Chernobilu a zahraju si ho ... Ale vsiml jsem si, ze u CS bylo mozny si nastavit ruzny nosnosti limit, ale u ''jednicky'' jsem tuto moznost nenasel :((. Myslis, ze by to fungovalo stejne, kdybych soubory z DMP ze CS, na ten dany vahovy limit prekopiroval do DMP Shadow of Ch. ?
Tak jsem to zkusil, ale ani ne mi nechtela spustit hra a hodilo mi to chybu se souborem XR_3DA... Jeste, ze jsem si ty stary soubory zalohoval..
neslo by to nejak udealt? ptz 33kg se mi zda fakt malo... to i bez toho modu bylo mozny nest vic.. :((
tak uz jsem na to prisel, pro dalsi co by si chteli zvysit nosnostni limit... otevrte si soubor system (gamedata/config/system) A staci prepsat radek max_weight = X
(misto X zadate vas pozadovanej nosnostni limit, napr.: 80kg)
+ jsem jeste zapomnel na prepsani souboru actor, ktery se nachazi gamedata\config\creatures... a prepsani max_walk_weight = (napr.: 80)
Okomentovat